26/9/10

RENOVATION - ROOM (part 3)

Θα συνεχισω αυτη τη φορα με θεμα την ανακαινιση ενος αποδυτηριου της σχολης μου.
Εδω χρησιμοποιησα απλα, φτηνα υλικα και πειραματιστικα με το decoupage και την ατλακολ.
Δεν χρειαζεται ιδιαιτερη ικανοτητα.....φαντασια και αγαπη για αυτο που κανεις ειναι τα σημαντικοτερα
συστατικα.....







Πρεπει να σημειωσω επισης οτι χρησιμοποιησα ατλακολ και οχι τις κλασσικες κολλες
για decoupage γιατι η επιφανειες ηταν μεγαλες και το κοστος θα ανεβαινε πολυ.
Στις φωτογραφιες οι αγαπημενες decoupagoudes μου θα βρουνε αρκετα λαθακια....
αλλα λιγοι το βλεπουν και μονο εσεις το καταλαβαινετε....(και ξερω οτι συγχωρειτε τις πρωταρες.)
Ας προχωρησουμε στην ξεναγηση.

το τυρκουαζ δωματιο:





decoupage στο ντουλαπι με λινατσα χρωματιστη




παραθυρο που "βλεπει" στην αιθουσα χορου



παλια κορνιζα που βρηκα στο δρομο 


decoupage με υφασμα (μαντηλι)

ναι..ναι...ξερω την τσακισα την χαρτοπετσετα εδω..χαχαχα

Αυτααα προς το παρον...


Να ευχαριστησω για μια ακομα φορα την μαθητρια μου για την υπεροχη φωτογραφιση:)
Cerca trova  http://graphyphotos.blogspot.com/

misirloumisirlou 

30 σχόλια:

  1. Κοπελίτσα μου, μας δουλεύεις;! Υπάρχει ποτέ περίπτωση να δει κανείς αυτό το δωμάτιο και να διαμαρτυρηθεί για τυχόν μικρολαθάκια;! Ήμαρτον! Είναι Άψογο!!! Με Α κεφαλαίο!!! Όλη η διακόσμηση είναι με δικές σου ιδέες;... Δεν έρχεσαι κι από το δωμάτιο μου μια βόλτα;! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω είναι τέλειο ονειρικό και το ντεκουπάζ με το μαντήλι στο φωτιστικό είναι απίστευτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η σχολή σου είναι ένας μικρός πολύχρωμος παράδεισος!! Απίστευτη, πανέξυπνη διακόσμηση! Καλλιτεχνική φύση σε όλα σου είσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aπίστευτο!!! Και το πρασινο χαλαρωνει τοσο πολύ....Ερωτηση....εχω και εγω ενα φωτιστικο δαπεδου, αλλά είναι μεταλλικό. Μπορώ να το κάνω decouge?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΤΕΛΕΙΟ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!! Όλα είναι υπέροχα!!!
    Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και πάλι.
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tελικά το γούστο κάνει μπαμ από μακριά!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολα τα παραπανω!!!!!!!
    και το οτι εισαι αστεεεεεεερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ! Μας δίνεις έμπνευση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη διακόσμηση,χρώματα φωτεινά-όνειρο είναι!
    Μην ανησυχείς για τα τσακίσματα,στη χαρτοπετσέτα έτσι γίνονται,γι΄αυτό την αποφεύγω-την επόμενη φορά πάρε ριζόχαρτο,είναι πιο εύκολο.
    Φιλιά!

    Είμαι πάλι σε φάση δοκιμασίας,διάβασα την ανάρτησή σου,είχα "μελετήσει" και το ΕΔΩ που λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κουκλιστικο!!!
    φτου φτου να μην στο ματιαξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλη μια καταπληκτική επιλογή χρωμάτων από εσένα.

    Για το decoupage δεν ξέρω, γιατί είμαι από αυτούς που βλέπουν αλλά δεν καταλαβαίνουν.
    Ξέρω όμως ότι μου άρεσε πολύ το ντουλάπι με τη χρωματιστή λινάτσα και λάτρεψα το φωτιστικό (και το χρώμα στον τοίχο).

    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εισαι απιστευτη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα ήθελα να ξαναγυρίσω στα μικράτα μου και να κάνω χορό στη σχολή σου

    όσο για τη Μάνη, την πατρίδα σου, τη Λατρεύουμε οικογενειακώς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι ύστερα κατηγορείς εμένα οτι του βγάζω τα μάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστω καλοι μου blogoφιλοι!!! Ειναι σημαντικα και καλοδεχουμενα ολα τα σχολια και οι παρατηρησεις σας.
    Να καλωσορισω την eleni, την logia kai th efal!!!
    Σταυρουλα να επισημανω οτι πλεον ισχυει καινουγιο mail...το παλιο δεν ξερω αν θα λειτουργει (θα το ξερω αυριο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μητερούλα σουρτούκευα το ΣΚ και τώρα είδα τις ομορφιές σου!!!
    Μπράβο μπράβο και πάλι μπράβο!!!!Είμαι πολύ περήφανη που είμαι παιδί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτά τα δυο χρώματα δένουν πάντα πολύ καλά μαζί και χαρίζουν μια δροσερή,χαλαρωτική αίσθηση στο χώρο,ωραία επιλογή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αλεξάνδρααααααααα καλέ χαμπάρι δεν πήρα γι αυτή την ανάρτηση!!!!!!!! Τι λες για λαθάκια ? ? ? Το δωμάτιο είναι Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!! πάνω που πήγα όμως να σου πω οτι σε είδα απο το τζάμι της σχολής (και μου έκανε εντύπωση και η επαγγελματική φωτογραφική) μου το χάλασες και μου είπες οτι είναι η μαθήτρια σου!!!! γκρρρρ

    Και τι μαθαίνωω? απο τη Μάνη ? Απο ποιο μέρος? Εχω περάσει απίστευτες διακοπες στα παιδικά μου χρόνια στο χωριό του παππού λίγο πριν το Γερολιμένα και πολύ μετά τον Πύργο Δυρού (καλά το χωριό έχει 5 κατοικους όλους κι ολους γι αυτό δεν στο λέω) και η νονά μου είναι απο Κοκάλα!!!

    Φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eνα πλατυ χαμογελο και μια ζεστη καλημερα σε ολους:)

    Maria Z..μου..χιχιχι...ειμαι απο την μεσηνιακη Μανη..ειμαι αναμεσα στο λιμενι - οιτυλο και την στουπα-καρδαμυλη (σου γραφω τα πιο γνωστα μερη)
    Αν πας στις ετικετες κοιτα στο my village και δες φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λιμένι πηγαίναμε για μπάνιοοοοοοοο!!!! Είναι υπέροχη!!!! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα χρώματα! Το τιρκουαζ είναι από τα αγαπημένα μου!Οι μαθήτριες σου θα έχουν ενθουσιαστεί!Μπορώ να μείνω στα αποδύτηρια? : Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολυ γουστοζικο!!! πολυ ομορφοι συνδιασμοι χρωματων πολυ εμπνευσμενο θα ελεγα!!!μπραβο μισιρλου!!!φιλια και απο μενα για πολλες ομορφες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εισαι απιστευτα δημιουργικη! υπεροχο χρωμα!!! μπραβο! τι σχολη εχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αχ!!!!εισαι καθηγητρια μπαλετου; τι ωραια! εκανα μπαλετο 8 χρονια! το λατρευω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πότε αρχίζουν οι εγγραφές για Τσικό?
    Σε έχασα, πού είσαι?
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στο Οίτυλο ήμουν το Πάσχα,πολύ ωραία η Μάνη και Στουπα,Καρδαμύλη είναι όμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αγαπημενη μου δασκαλα του χορου που λατρευω οι νεραιδες μου σου εχουν κατι στο μπλογκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. με γεύση ονείρου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. apisteuto!!!pragmatika to talento sou den exei oria!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος12:08 μ.μ.

    μισιρλου εισαι απιθανη.εγω είμαι καινουργια στο ντεκουπάζ και βλεπω συνεχεια εσενα χιλια μπραβο σου καλες γιορτες και ετσι παντα δημηουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή