23/9/10

RENOVATION - VASE

before
Αυτην την αναρτηση την χρωσταω αποκλειστικα στην ιδεα της αγαπητης NELI την οποια και
ευχαριστω πολυ.
Πριν καιρο βρηκα ενα γυαλινο βαζο (που αλλου...στο δρομο ) ,το οποιο ηταν ραγισμενο.
Διαβαζοντας ομως το αρθρο στην ονειροχωρα "πως να φτιαξετε ενα βαζο απο χαρτι" ,σκεφτηκα
να χρησιμοποιησω την τεχνικη αυτη..... papier mache οχι σαν καλουπι , αλλα ως επενδυση στο ραγισμενο μου βαζο.....ωστε να "δεσει" και να μην  μπορει να ανοιξει.
Ηταν πανευκολο...




γιατι οι οδηγιες της neli ηταν υπεροχες!!!
Κολλησα στην διακοσμηση...προς το παρον δε θα προσθεσω κατι παραπανω μεχρι να μου ερθει
η εμπνευση ...... αποφασισα ομως να το κανω αναρτηση γιατι το ειχα υποσχεθει
στην ονειροχωρα .
Η υφη του εχει γινει σαν δερμα παλιο ,δυστυχως το διακριτικο κρακελαρισμα δεν μπορει να
φανει στην φωτογραφια....

σταδιο 1

επενδυση με χαρτι και κολλα




σταδιο 2

τριψιμο και βαψιμο




σταδιο 3

κασια- κρακελε 2συστ.-πατινα




σταδιο 4

σκοινι -κασια


σταδιο 5

ιδια τεχνικη στη βαση

σταδιο 6




Οι οδηγιες αναλυτικα στην σελιδα της ονειροχωρας ...δειτε εδω

misirloumisirlou 

27 σχόλια:

  1. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΤΕΡΙ!!!!ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ...ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΕΝΑ ΒΑΖΟ!!!ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω μεινει με το στομα ανοιχτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ειναι ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ
    Τα χρωματα και η υφη τους εκπληκτικη!!
    Μπραβο σου κοπελα μου πραγματικα χαιρομαι που η αναρτηση μου ηταν το έναυσμα για αυτο το αριστουργημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω τώρα!!!!Είναι μοναδικό!!!Είδα την εξαιρετική παρουσίαση της Νέλη και ειλικρινα φίλη έχεις κάνει υπέροχη δουλειά!!!! Κάσια με πατίνα!!!! Υπεροχο αποτέλεσμα , ούτε που θα το σκεφτόμουν !!! Δεν έχω άλλα λόγια το αποτέλεσμα μιλάει απο μόνο του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beutiful make-over :)) Best regards

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι φανταστικο! Φοβερη εμπνευση μπραβο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mpravo misirloy api8ano einai !!! poly entypvsiako to apotelesma !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστω ΟΟΟΟλες για τα σχολια σας!!!

    Μαρια και γω ....ψαχνοντας παω...ειμαι τοσο αρχαρια σε ολο αυτο...αλλα η χαρα μου ειναι τοσο μεγαλη ...που λεω δε βαριεσαι..ας πειραματιστω και μην βγει εργο τεχνης!!!

    Η αληθεια ειναι οτι ψιλοκολλησα να το αναρτησω (η χαρα το ξερει)...τωρα ομως το πηρε το ποταμι...χιχιχι

    Ειδικα για σενα neli...το αγχος μου διπλο ( χαχαχα λες και ειχα εξεταστικη ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά,αν μας δείξει κάποιος τον τρόπο...μπορούμε να μεγαλουργήσουμε!
    Χάρηκα που σε ανακάλυψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mageia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ax makari na ksera na ftiaxnw tsantes !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, φανταστικό;! Το είχα δει και στης Νέλης, αλλά δεν βρήκα την ευκαιρία να το σχολιάσω! Νομίζω ότι το αποτέλεσμα δικαίωσε την προσπάθειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. einai teleio! pragmatika to allakses entelws kai mou edoses idees!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη κατασκευή!Τι να πει ένα σκέτο διάφανο βαζο μπροστά σ'αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικό!!!Δεν έχω λόγια!!!
    Μοιάζει με δέρμα, μοιάζει με ξύλο....
    Τέλειο οικογένεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σαστε καλα.....μου δινεται αερα να συνεχισω(αυτο τωρα δεν ξερω αν ειναι καλο...χιχιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άσε τα μυαλά σου να πάρουν αέραααααααααα!!!!!!...... ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δημοσιεύτηκε το "βελανίδι" και δεν το είχα πάρει πρέφα;;; Τελικά εδώ δείχνει εντυπωσιακό.
    Μ αρέσει ιδιαίτερα η αίσθηση του δέρματος που δίνει.
    Φαντάσου να το δει αυτή που το πέταξε!
    Εγω θα επιμείνω στην πρόταση (μου επιτρέπετε Μεγαλειοτάτη!)για στριφτά κλαδιά, να σπάσει το μονοκόματο.
    Περιμένω πολλά απο σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δημιούργησες για άλλη μια φορά.
    Φιλενάδα έλα να παραλάβεις ένα βραβείο για τη φιλία!
    http://homedesignbyelkal.blogspot.com/2010/09/blog-post_4664.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειοοοοοοοοοοοοοοοο!!!
    Με αυτή την τεχνική φτιάχνω εγώ κάποιες πινιάτες... Ομολογώ όμως πως για βάζο δεν είχα σκέφτει ποτέ!!!
    Τι σου είναι τελικά η φαντασία...
    Ζήλεψααααααααα, πειράζει?????

    Φιλάκια, καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο το αποτέλεσμα!!! Νομίζω ότι όσο και να το έψαχνες τόσο όμορφο και ταιριαστό με το χώρο σου δε θα έβρισκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ολεεεε!!!σας ευχαριστωωωωω μπλογκοφιλαρακιαααα!!!
    με εχει βαρεσει η κουραση στο κεφαλι...
    αλλα τα σχολια σας με ανεβαζουνε ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕς ΣΕ ΟΛΟΥς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ουάουυυυ!!!! Έμεινα να την κοιτάζω.... Πανέμορφο!!!!! Μπράβο χρυσοχερα!

    Καλό Σαβ/κο
    φιλάκια ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπορεί να τοχεις πάρει ήδη απ αλλού αυτό όμως είναι προσωπικό:Το βραβείο της φιλίας σε περιμένει να το παραλάβεις, χωρίς υποχρεώσεις...έτσι χωρίς πρόγραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωχ!

    Τι έφτιαξες εκεί παιδί μου!
    Πως μπορείτε και φαντάζεστε το τελικό αποτέλεσμα ρε κορίτσια.
    Ξεκινάτε και στην πορεία το.. διαμορφώνετε, ή ξέρετε από την αρχή τι θέλετε να φτιάξετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τι ομορφη τεχνικη! δεν την ηξερα!!!
    καλημερα και καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αγαπητη pink dreamer...ουτε εγω την ηξερα ...αλλα οσο υπαρχουν ανθρωποι να μοιραζονται γνωσεις και πληροφοριες...εχουμε να μαθουμε ακομα πολλα!!!

    Μαριε...μηπως εγω ηξερα τι θα φτιαξω?..ηταν η πρωτη μου φορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΕΝΑ6:08 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΑΖΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!
    ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΨΑΞΩ ΣΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ "ΘΥΜΑ " ΠΕΙΡΑΜΑ!!!!!!!!!!
    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ:
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή