8/10/10

RENOVATION - SMALL YARD

Σε αυτην την αναρτηση θα συνεχισω την μικρη περιηγηση
 στην ανακαινισμενη σχολη.
Σειρα εχει η μικρη αυλη της εισοδου.
Θυμιζω οτι ειναι συνεχεια της ανακαινησης των 400 ευρω.
Περισσευματα υλικων και πολυ καλοκαιρινη διαθεση.






Eνα παλιο τραπεζι απο την ΙΚΕΑ που προσθεσα υφασμα με τεχνικη decoupage
δυο καρεκλες (που δεν τις πειραξα..χαχαχα)
υποδεχονται στην εισοδο του κτηριου τον επισκεπτη.




Χρειαστηκα μονο  ενα παλιο σεντονι ,ατλακολ κρισταλιζε , 
συραπτικο επιπλων και καλο βερνικι.




Κατεβαινουμε στο χαμηλοτερο επιπεδο ,γιατι η σχολη ειναι στο ημιυπογειο.
Εδω συνανταμε το στεκι των μαθητων και το δικο μου οπου
 μαζευομαστε για να πουμε τα νεα μας και να πιουμε τον καφε μας.
Ενα παλιο καβαλετο και ενα μαυροπινακας εγινε ο πινακας ανακοινωσεων.





Σε αυτο το τραπεζι περναμε ομορφες στιγμες χειμωνα ,καλοκαιρι.
Φρεσκος μυρωδατος γαλλικος καφες και καλη παρεα .




Στην περιπτωση αυτη ...ομολογω οτι το παρακανα λιγο..χαχαχα....
ειχα αρκετο ροζ χρωμα και τολμησα να βαψω τον εναν τοιχο.
επειτα εβαψα το τραπεζι τυρκουαζ και κρεμασα μια πορτα απο ντουλαπι 
που βρηκα στο δρομο .





Προσθεσα και μερικες πεταλουδιτσες στο τοιχο ,που ειχα απο το jumbo,
γιατι τις λατρευουν οι μικροι μαθητες μου.




Decoupage ενα αγαπημενο γνωμικο στην παλια πορτα.
(ομολογω οτι δεν το εχω τελειωσει ακομα..)







εδω δεν λεω τιποτα....χαχαχα....οτι βλεπετε..




Κλεινω την ξεναγηση αυτη με 
μια γλαστρουλα γεματη απο σαλιγκαρια που ομορφαινει το τυρκουαζ τραπεζι .


θα τα πουμε συντομα......

misirloumisirlou 

31 σχόλια:

  1. Κοίτα τώρα τι μας κάνεις.. έκανα την περιήγησή μου και στις προηγούμενες αναρτήσεις. Γούστο, αγάπη, δημιουργικότητα, σε ένα φιλόξενο ζεστό και άνετο χώρο! Πώς να μην προδιαθέτουν δασκάλους και παιδιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;
    Πώς θα πάω εγώ τώρα τη μικρή μου στη σχολή αύριο, που έχει ένα δωμάτιο για το μάθημα και ένα πολύ μικρό που εκεί στοιβιαζόμαστε γονείς και παιδιά, εκεί αλλάζουν, εκεί περιμένουμε, που για να ανεβούμε στο πρώτο όροφο τα ψηλά και στενά σκαλιά, κάνουμε το σταυρό μας να μην κουτρουβαληθούμε.. και το χειρότερο ότι ο χώρος μοιάζει περισσότερο με εφορία παρά με σχολή μπαλέτου;
    Τα είπα δεν άντεχα:)

    Καταπληκτική δουλειά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω αν σου το είπα, αλλά θα'θελα πολύ να ερχόμουν στη σχολή σου! Έχεις φτιάξει έναν μοναδικό χώρο, τόσο εμπνευσμένο! Είσαι άξια, πραγματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο μισιρλου, έγινε ένας πολύ χαρούμενος χώρος. Ταιριάζει με την χαρά των παιδιών χωρίς πολλά έξοδα, αλλά με μεγάλη φαντασία και κέφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε εγώ θα συγκρατηθώ...

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ!!!
    Μπορεί να είμαι λίγο αρκούδα στις κινήσεις μου, αλλά θα ρίξω το βάρος στο γαλλικό καφέ στο τραπεζάκι που παρουσίασες!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικός χώρος και προπάντων ''ζεστός''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι ο πιο εμπνευσμενος επαγγελματικος χωρος που εχω δει μεχρι τωρα.
    Και φυσικα οταν ολη αυτη η δουλεια εχει γινει αποκλειστικα απο εσενα το αποτελεσμα ειναι πραγματικα ονειρικο.
    Αυτο που πραγματικα με αφηνει αφωνη ειναι η απολυτη αρμονια των χρωματων και των κατασκευων σου.
    Λες και καθετι δημιουργηθηκε ακριβως για την θεση που βρισκεται.
    Πολλα πολλα μπραβο για την αγαπη και την δημιουργικοτητα που εκπεμπει ο χωρος σου.
    Τυχεροι οι μαθητες που εχουν τετοια δασκαλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου Αλεξάνδρα φτιάχνεις θαύματα με τα χεράκια σου είσαι αξιέπαινη!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίληηηηηηη υπέροχα φίλη μου !!! Περιττό να σου πω οτι έμεινα έκπληκτη με την μεταμόρφωση της πόρτας!!!!!!! Υπεροχή παιδί μου , έχεις ιδεές!!!! Ωραίος χώρος και είμαι σίγουρη οτι τα παιδιά θα τον λατρέψουν κι αυτόν!!!

    Φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α χα χα χα εντάξει τώρα είδα οτι περιμένω να εγκριθεί πρώτα!!!
    Μη βαράς δεν το είδα την πρώτη φορά (χι χι χι χι )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ που πήγε το σχόλιο μου???????? κλαψ κλαψ χάθηκε?
    εντάξει πάμε πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχεις δημιουργήσει ένα υπέροχο χώρο με τη φαντασία, την όρεξη, το κέφι σου και πολλή δουλειά!! Νομίζω πως πρέπει να αισθάνεσαι υπερήφανη για το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπραβο αστερακι!!!!
    ΄΄εγραψεs΄΄΄παλι!!!!!!!!!!!!!!!
    τα κουδουνακια ειναι υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλά λέω εγώ ότι πρέπει από σχολή χορού να γίνει καφετέρια - στέκι μόνο για γυναίκες ... άνε και άντρες σερβιτόροι! ! ! χαχαχαχα

    τέλειο Αλεξάνδρα!!

    για έλα να παίξουμε και ένα παιχνιδάκι από το επιλόχεια κατάθλιψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια! Μου δημιουργεί την αίσθηση της γαλήνης. Αποπνέει ηρεμία και μια παρεΐστικη διάθεση. Τα χρώματα παρ' ότι έντονα δένουν αρμονικά και το αποτέλεσμα το αισθανόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. για πες τι σκοπο εχεις?... να κανεις αναρτηση τωρα του χρονου???????????.... τωρα που ηρθε η Βερα χωιρς βερα ... αργεις να μπειςςςςς... χαχαχαχαχαχαχαχα... καλα να περνας.... μια ωωωωωραια πεταλουυυυδαααα...μια ωωωωραια πεταλουυυυδαααααααα... μια ωραια πεταλουδα σ ενα καμπο μια φορα ζουσε κι ηταν μια χαραααααα.... φιλακιααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο περιβάλλον! Μπράβο στη δημιουργό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΘΑθελα να προκληθεί διαγωνισμός μεταξύ των Σχολών χορού...
    Ποιός δεν θάθελε να ζει και να δημιουργεί και να ασκείται σ ένα τόόόσο ευχάριστο περιβάλλον,τίγκα στο Φενγκ σουι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. βαλε και ενα ματοχαντρο καπου γιατι τοσα ματια που θαυμαζουμε τον ομορφο χώρο σου θα στον ματιασουμε
    παντως εχεις πολυ ομορφες ιδεες ,μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από αυτό που μόλις είδα!!!Μπράβο σου που καταθέτεις την ψυχή σου στον επαγγελματικό σου χώρο...Τυχεροί οι μαθητές σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φα-ντα-στι-κό!!!!!!Είσαι ταλεντάρα βρε μάνα!!!Και τους μαθητές σου τους έχεις στα όπα όπα βλέπω!!!!Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλεναδα καλα ειμαι απλα δουλευω διαφορα πραγματα συγχρόνως και ο καιρος δεν βοηθαει να στεγνωσουν γρηγορα:(((
    Επισης λογο δουλειας εχω χρονο μονο σαββατοκυριακο που τελικα περναει λες ειναι νερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανεμορφος και λειτουργικός ο χώρος σου, με εντυπωσιακές λεπτομέρειες! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ τόοοοοσα πολλά χρώματα σε έναν χώρο!!! Κι όμως... Πρέπει να μου πεις που είσαι, πρέπει να το δω αυτό από κοντάααα!!!! :p ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ε, όχι και το παράκανες!!!
    Μου αρέσει πολύ. Ιδιαίτερα η πίσω αυλή!!! Φωτεινή και πολύχρωμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Thanks for stopping by and lovely comments.
    Your blog ( small yard ) is so beautiful:)
    I am your newest follower too, Greetings from Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με τιμα το περασμα σας απο το μπλογκ μου και με χαροποιει οταν διαβαζω τα σχολια σας στις αναρτησεις μου.
    Ειλικρινα μου δινεται την δυναμη να προσπαθω περισσοτερο ...και μου δημιουργειτε το αισθημα ευθυνης να προσπαθω για το καλυτερο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε περιμένει πρόσκληση για παιχνίδι στο blog μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλα ειναι όλα τελεια!!! τι ομορφα !!!! καταπληκτική η πορτα/ντουλαπι/κάδρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι όμορφα χρώματα!!
    Υπέροχος χώρος!
    Αν κερνάς γαλλικό καφέ με άρωμα καραμέλας, έρχομαι τρεχάτη!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια στα χερια σου, τα εφτιαξες ολα πολυ ομορφα και χαρουμενα οπως πρεπει να ειναι η σχολη χορου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κι απο εμένα μια προσκληση για απραγματοποιητα όνειρα (ναι καλέ εγώ είμαι επέστρεψαααααα χα χα χα χα ) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή