22/10/10

REVOVATION VASE

Ειπαμε...βαζο για βαζο δεν θα μεινει στο σπιτι...χαχαχα.
Ενα γυαλινο βαζο που ειχα βαρεθει να το βλεπω...και καθολου πρακτικο ...αφου επρεπε να το καθαριζω
καθε λιγο και λιγακι γιατι φαινοταν μονιμως σκονισμενο και βρωμικο.
Ετσι λοιπον ,συνεχιζοντας με την τεχνικη papier mache...του αλλαξα τα φωτα.....









before



Ξεκινησα λοιπον επενδυοντας το με κομματια χαρτι και μειγμα κολλας για papier mache.
Εβαλα μια στρωση χαρτι και αφου στεγνωσε καλα, το εβαψα με μειγμα ασπρου πλαστικου
και ατλακολ.
Οταν στεγνωσε καλα το ετριψα  με ενα γυαλοχαρτο για να γλυκανω την επιφανεια.
Συνεχισα με ενα ακομα χερι πλαστικου χρωματος σε μια αποχρωση που εφτιαξα μονη μου και το αφησα παλι να στεγνωσει.






Επειτα περασα κρακελε 2 συστατικων και για 1η φορα καταφερα να κανω μεγαλα σπασιματα και το
"αποτελειωσα"χαχαχα..... με ενα χερι πατινα .



Το κολημα μου, παντα ειναι ,πως να διακοσμησω ενα αντικειμενο οταν δεν θελω να το αφησω απλο .
Ποτε δεν εχω ενα συγκεκριμενο πλανο ,για το πως θα ειναι το αντικειμενο που φτιαχνω...παντα το βρησκω στην πορεια (αν το βρω....)





Το ειχα αφησει για μερες....μεχρι που βρηκα χορτο απο ενα παλιο διακοσμητικο καπελο ...και για γαρνιτουρα...μερικα σαλιγκαρια...(ε...οχι ζωντανα!!!)..και να το αποτελεσμα:)







35 σχόλια:

  1. Δεν είν' κακό.... Θα έλεγα πως είναι πολύ καλό! Και το τέλος της διακόσμησης με το σαλιγκαράκι είναι το κερασάκι στην τούρτα που λέμε, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρόλο που με διαολίζεις (ξέρεις εσύ γιατί)δεν μπορώ να μην θαυμάσω το αποτέλεσμα.
    Απολύτως ΑΨΟΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Αλεξάνδρα έγινε καταπληκτικό πολύ καλή δουλειά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα κάνεις αγνώριστα,ολική μεταμόρφωση!
    Μ΄αρέσει πολύ αυτή η τεχνική,κάτι έχω στο νου μου.Χαρτί από εφημερίδες χρησιμοποιείς;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα μιλαμε για μεταμορφωση!!! εχω και εγω ενα που δεν μου πολυαρεσει..αλλα δεν επιχειρω τετοια τεχνικη μονη μου ..κριμα ειναι χαχαχα! δεν ερχεσαι μια βολτιτσα απο το σπιτι??? χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ενιωσα προδομενη απο ολους...εγω να σας παρακολουθω παντα ολους σας... ακομα και με φορτωμενο προγραμμα.... και παρολες τις σχετικες αναρτησεις που εκανα... κανεις δεν εδειξε ενδιαφερον...
    ενιωσα σαν εγκατελελειμμενη συζυγος... ετσι μαζεψα τα πραματα...και κλειδωσα το σπιτι... το μπλογκ μου ειναι ορατο μονο σε μενα...
    αλλωστε φανηκε απο την αρχη πως .. οπως ελεγε και η τελευταια αναρτηση.."τελικα δεν αξιζε η επιστροφη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και για να μη γενικευω... αναφερομαι στους 5-6 ιντερνετικουS " φιλους".... αυτο που καταλαβα ειναι πως αρκετοι σκεφτονται μονο τον ευατο τους και το μπλογκ τους... δενν υπαρχει λογος να υπαρχει ενα μπολγκ οταν οι ιδιοι οι "φιλοι", δεν σχολιαζουν .. οπως παντα κανω εγω στους φιλους μου... πιθανων δεν αγγιζε κανεναν.. οποτε... ειτε υπηρξα σαν μπλογκ ειτε οχι ενα και το αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο Αστερι!!!!
    χιλια μπραβο!!!

    ΘΕΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ DESIGN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά υπέροχο το αποτέλεσμα.
    Αυτο το κρακελέ που κάνεις μου αρέσει πολύ.
    Γεια στα χέρια σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι γίνεται μανούλα;;;Θα ξεκάνεις όλα τα γυαλικά του σπιτιού;;;Της χεις πάρεια για τα καλά τον αέρα της τεχνικής εεε;;Μπράβο μπράβο και ξαναμανά μπράβο!!!!Άλλο βάζο έγινε!!!!Εδώ τι κόλλα χρησιμοποίησες για το κρακελέ κι έγιναν μεγάλα τα σκασίματα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mosaicista Appassionata8:42 μ.μ.

    καλά (του) έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για άλλη μια φορά δημιούργησες! Μήπως να το κάνεις επάγγελμα;! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το έφτιαξες πολύ επιτυχημένο, μπράβο!!! Καλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστω για τα σχολια και τις παρατηρησεις σας...Σε καποιους θα πρεπει να απαντησω.

    Poppy χρησιμοποιησα κρακελε 2 συστατικων.(δεν εβαλα αυτη τη φορα την κολλα αλλα θα το κανω συντομα

    beauty editor ...εξαιρετικη ιδεα και θα το δοκιμασω!!...(αλλωστε πρεπει να σας πω οτι τα κλαρια τα εβαλα προσωρινα και μονο για την φωτογραφιση)

    Ζετα μου...καταλαβαινω πως νιωθεις αλλα δεν ειναι μονο ετσι τα πραγματα...Εγω θα απολογηθω για την δικη μου σταση...Παντα περναω απο ολα τα μπλογκ το βραδυ,οσο κουρασμενη κι αν ειμαι,προσπαθω να αφηνω σχολια αν εχω κατι να πω...η αν κατι μ αρεσει ιδιαιτερα.
    Αν δεν μ αρεσει η αν δεν ξερω τι να πω δεν σχολιαζω καθολου.
    Καποιες φορες προσπαθω να αφησω σχολια αλλα η συνδεση μου η ο blogger δεν μ αφηνει.
    Πρεπει να προσθεσω...οτι αυτο τον καιρο εχουν πεσει ολοι με τα μουτρα στη δουλεια η απο ιωσεις...γι αυτο μην πικραινεσαι...
    Δωσε χρονο στους συναθρωπους σου ...αφησε τους ελευθερους ...και μην τους κλεινεις την πορτα.
    Δε θα πω τιποτα παραπανω...σκεψου και αποφασισε οταν δεν βρισκεσαι σε εν βρασμο ψυχης.
    Ολοι αξιζουν μια ευκαιρια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ εσύ, έγινες επαγγελματίας λέμε!!! Άψογοοοοοοοοοο!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτη ηταν ηδη η δευτερη ευκαιρια...
    αν στο δικο σου μπλογκ ... δεν υπηρχε ουτε ενας σχολιασμος.... θα ειχες την ιδια ορεξη και ιδια θεληση για περαιτερω αναρτησεις?....και εικαστικες εξερευνησεις?...με τον ιδιο ενθουσιασμο?...τα μπλογκ στηριζονται στους σχολιασμους... οταν επισκεπτομαι ενα μπλογκ ... παντα σκεπτομαι θετικα για αυτο που διαβαζω... ακομα και στις περιπστωσεις που δεν με αγγιζει το θεμα....

    ειναι ελευθεροι να κανουν ο,τι θελουν... με πικρανε που χαμογελουσαν... που υποδυονταν τους φιλους...και τελικα πηραν χαμπαρι μετα απο μια εβδομαδα πως εχω κλειστο το μπλογκ...καποιοι ακομα δεν εχουν ξυπνησει.. ενω οι αναρτησεις τους και τα σχολια ΜΟΥ στα μπλογκ ΤΟΥΣ ηταν και ειναι καθημερινες...
    εμενα αυτο μου δειχνει αδιαφορια...
    τελος παντων...

    υγ "ο βρασμος ψυχης" εχει ηδη ψεθυμανει... περασαν αλλωστε τοσες μερες... δεν θα το χαρακτηριζα ετσι... αλλωστε το εβλεπα εδω και καιρο που οδηγουνταν τα πραματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Bravo, it looks so elegant and pretty:))
    Have a great weekend, hugs Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλενάδα και πάλι το αποτέλεσμα ειναι καταπληκτικό!!!!!!!
    Κάθε βάζο που σέβεται την αξιοπρέπεια του μπορεί να αφαιθει στα χέρια σου χωρίς δισταγμό!!!!

    Αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να πω στην Ze me οτι θα ήταν χαρά μου να μπορώ να δω το μπλοκ της.
    Οταν εφτιαξα το δικο μου πριν ενα χρονο για πολλους μηνες δεν ειχα κανενα αναγνωστη και φυσικα για ακομα περισσοτερους κανενα σχολιο περα απο κανα δυο συγγενεις που σχολιαζαν καποια φορα ανωνυμα για να βλεπω κανα σχολιο που και που.
    Το μπλοκ ειναι ενα παραθυρο της ζωης μας και της σκεψης μας στον κοσμο.
    Πολλοι θα ριξουν την ματια τους ,θα θαυμασουν, η θα κοιταξουν τυχαια και αδιαφορα αλλα σιγουρα λιγοι θα παρουν το θαρρος να πουν μια καλημερα.
    Καλη μου Ze me το παραθυρο κρατα το ανοικτο για να φωτιζεις τις δικες σου ανησυχίες καλλιτεχνικές η μη και οχι για να μετρας καλημερες πιστεψε με αξιζει τον κοπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πως εισαι τοσο σιγουρη οτι δεν ειχαμε καταλαβει ?
    Παλι για μενα θα μιλησω!...Αυτη τη βδομαδα...ηθελα να μπω στο μπλογκ σου...προσπαθησα απο το προφιλ σου αλλα δεν τα καταφερα γιατι εγραφες μονο τα ιστολογια που παρακολουθεις και οχι το συνδεσμο του blog σου...Δεν μπορουσα με τπτ να θυμηθω το ονομα του μπλογκ..
    Αφου προσπαθησα κ απετυχα ,κουραστικα και σκεφτηκα οτι εχω οταν θα εχω χρονο θα σε ψαξω και παλι...
    Οταν σε βρηκα πριν 3 μερες...δεν μπορουσα να μπω...σκεφτηκα οτι ισως φτιαχνεις το μπλογκ...την επομενη που ξαναπροσπαθησα...σκεφτηκα οτι καποια στραβη ρυθμιση θα εχεις κανει .
    Δεν ηξερα πως να σε ειδοποιησω...
    Χθες σκεφτηκα να επικοινωνησω με την Ζαμπια...αλλα πρωτα μου ηρθε η φαεινη ιδεα να σου αφησω μυνημα στο shout box...
    Γι αυτο σου εγραψα οτι μου εχεις σπασει τα νευρα για να σε βρω...
    Ο καθενας εχει ενα μπλογκ για τους δικους του λογους που δε θα τους κρινω εγω...απο την αλλη..θα συνεχισω να κανω αναρτησεις γιατι κανω κατι που μου αρεσει και το αγαπω κι ας μου αφηνουν 1 σχολιο το μηνα.
    Σε καθε εμποδιο που συνανταω ,το πρωτο πραγμα που κανω ειναι να δω που κανω εγω το λαθος και οχι οι αλλοι....και προσπαθω για το καλυτερο.
    Θα στεναχωρηθω αν κλεισεις τις πορτες σου αλλα ειναι δικη σου επιλογη και δεν θα επεκταθω αλλο στο θεμα...αφου το εχεις αποφασισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μεταμορφώθηκε σε ένα πολύ ιδιαίτερο αντικείμενο. Πολλά μπράβο για την ατελείωτη δημιουργικότητά σου Μισιρλού μου.. να σαι καλά και να συνεχίσεις με όρεξη και αγάπη.

    Θα ήθελα να πω στη ze me πως αν προσπαθούσε να γράφει για τον εαυτό της και μόνο τότε θα το χαιρόταν πρώτα απ' όλα η ίδια και αυτή η ειλικρίνεια και χαρά θα έβγαιναν προς τα έξω. Η προσπάθεια καμιά φορά να φέρουμε κοντά μας ανθρώπους φέρνει αντίθετα αποτελέσματα. Θα σου έλεγα να τα δεις διαφορετικά να το χαρείς τότε δε θα σε νοιάζει αν σε διαβάζει κάποιος ή αν σχολιάζει. Πολλά αξιόλογα blogs δεν έχουν ούτε ένα σχόλιο κι όμως είναι εκεί και η προσφορά τους είναι πολύ μεγάλη στο αντικείμενό τους.

    Συγνώμη για τη κατάχρηση του χώρου.
    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εσύ κούκλα δεν πάς πίσω....
    υπέροχο το βάζο σου, αγαπώ κι εγώ αυτή την τεχνική με τις εφημερίδες πολύ... δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το κρακελέ, ίσως το κάνω μια μέρα!
    καλό και δημιουργικό Σκ να έχεις...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε μα είσαι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή!!! Θα με βάλλεις στα μεράκια και δεν έχω καθόλου χρόνο, τελευταία!
    Καλό και δημιουργικό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά,τι να πω κι εγώ... Το ένα βάζο καλύτερο από το άλλο! Μπράβο σου! Πιστεύω πως τώρα ταιριάζει πολύ περισσότερο στον χώρο σου! Επειδή δεν έχω δοκιμάσει την πατίνα, αν σε επόμενη ανάρτησή σου έχεις χρόνο, μπορείς να εξηγήσεις τι υλικά και πως τα χρησιμοποιούμε για την πατίνα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραίο βάζο!!!!!!!! Μου έλυσες ένα μυστήριο που με βασανίζει εδώ και μερικές ημέρες με ένα βάζο που ξεκίνησα και κάνω decoupage αλλά δεν μου βγαίνει και το έχω αφήσει εκεί και σκονίζεται! Θα το δοκιμάσω αυτό με την πρώτη ευκαιρία!

    Να προσθέσω κι εγώ κάτι στα σχόλια προς την ze me ότι θα συμφωνήσω με ένα σόλιο που έγινε από μια μπλοκ-φίλη, ότι το μπλοκ γίνεται πρώτα για εσένα και μετά για τους άλλους. Μην κλείνεις πόρτες, δώσε χρόνο στους άλλους. Να είσαι θετική, και να δείνεις πάντα κάποιες δικαιολογίες γιατί κάποιος δεν μπόρεσε να είναι παρόν, όταν ενδεχομένος εσύ τον ήθελες εκεί...μπορεί να έχει κι εκείνος κάποιο 'ζόρι'...δείνε ευκαιρίες όσες μπορείς, όσο μπορείς, για όσο μπορείς! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Aγαπητη vana ...το εχω στα σχεδια μου...θα το κανω οσο μπορω πιο συντομα.
    Ενα προβλημα στην συνδεση μου με αναγκαζει να δουλευω στο μικρο laptop...το οποιο με δυσκολευει στις αναρτησεις.
    Θα εχεις ομως συντομα νεα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Beautiful work!!!
    I love it!

    Thank you for your nice comment on my blog, kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. kala eisai thea!!!! na sou po... exo mia mania na kratao bazakia. tipou tou kafe, ksereis gialina. EXO POLLA! dokimasa na ta zografiso me smalto, alla eginan xalia... ti protineis na ta kano???(ektos tou na ta petakso!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. donkey and the carrot ...αν θελεις χρησιμοποιησε την τεχνικη που εκανα σε αυτο το βαζο...δηλαδη papie mache.
    Ειναι πανευκολο...καλυπτει τα διαφορα ελλατωματα και το βαφεις-διακοσμεις ευκολα και συμφωνα με τα γουστα σου.
    Οτιδηποτε χρειαστεις στειλε μου mail για οδηγιες... η βοηθεια.
    (το mail ειναι δεξια πανω στην σελιδα μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! Ζεστό χρώμα, καμία σχέση με το αδιάφορο διάφανο βάζο της αρχικής φωτο. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλα εκανες και του αλλαξες τα φωτα μισιρλου εγινε πολυ πιο ομορφο το βαζο σου!!!αξιξε το κοπο πιστεψε με!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. φανταστικό!!! μπράβο κορίτσι μου. Μαστόρισα με
    τα όλα σου. Δημιουργικότητα με πολυ ωραίο αποτέ-
    λεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ....θα το πετύχω αυτό το κρακελέρ που θα μου πάει...???

    Μπράβο, είναι πανέμορφα αυτά που φτιάχνεις... θέλω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολλα βραβεια αξιζεις!!!και το ενα θελω να ειναι απο μενα...πως μπορω να σου το στειλω???
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σας ευχαριστω και παλι ...απο την καρδια μου..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή