17/10/10

SMALL RENOVATIONS

 Επεσε στα χερια μου ενα πλαστικο μπωλ απο το max perry και σκεφτηκα να μην το πεταξω στην ανακυκλωση.
Χρησιμοποιησα την τεχνικη που εμαθα απο την Neli  ( ειναι απο αυτους τους ανθρωπους που ξερουν να μοιραζουν  και να βοηθουν).
Εκοψα χαρτια και αφου τα βουτηξα σε ενα μειγμα απο........






 Οι  τελευταιοι δυο μηνες  ηταν αρκετα κουραστικοι και πιεστικοι.
Το χειροτερο μου βεβαιως ηταν να μην εχω ελευθερο χρονο να δοκιμαζω κατασκευες
και τεχνικες. ...μ ετρωγαν τα χερια μου...! 
Σεμιναρια ...δυσκολο να παρακολουθησω...αφου μια Κυριακη μου μενει .
Μονο τις παρουσιασεις υλικων  του art and hobby προλαβαινω ...και οχι παντα. Παρ ολη την πιεση χρονου ομως ,γυριζα το βραδυ απο την σχολη και ολο κατι δοκιμαζα...
Εκοβα βολτες στα μπλογκ σας ,ενθουσιαζομουν και ξεκινουσα μεσα στην κουραση,μεσα την νυχτα να φτιαχνω,να δοκιμαζω ,να χαλαω  ....οτι εβλεπα και μαθαινα απο σας.
Η ικανοποιηση και η ευχαριστηση που μου δινει "ολο αυτο" δεν περιγραφεται...αλλα νομιζω οτι πολλοι απο σας καταλαβαινεται τι νιωθω...και τι εννοω.
Ευχαριστω απο την καρδια μου οσους μοιραζονται μαζι μας τεχνικες , γνωσεις ,ιδεες και μυστικα.
Θαυμαζω ιδιαιτερα ολους εσας που απλοχερα το κανετε αυτο... (και  λυπαμαι πολυ περισσοτεροαυτους που δε το κανουν συνειδητα )
 .....γιατι δινεται χαρα σε ανθρωπους που δεν ξερουν απο που να ξεκινησουν,που μενουν μακρια απο μεγαλουπολεις οπου γινονται σεμιναρια  η...που δεν εχουν την οικονομικη ευχερεια να πληρωσουν για να μαθουν.



Επεσε στα χερια μου ενα πλαστικο μπωλ απο το max perry και σκεφτηκα να μην το πεταξω 
στην ανακυκλωση.
Χρησιμοποιησα την τεχνικη που εμαθα απο την Neli  ( ειναι απο αυτους τους ανθρωπους που 
ξερουν να μοιραζουν  και να βοηθουν).
Εκοψα χαρτια και αφου τα βουτηξα σε ενα μειγμα απο ατλακολ και γλουτενη εντυσα ενα στρωμα 

ολο το σκευος ...και το αφησα να στεγνωσει.



Επειτα  ετριψα με ενα γυαλοχαρτο την επιφανεια και την περασα με ενα χερι απο μειγμα ασπρου πλαστικου (με λιγη ατλακολ μεσα) και το αφησα να στεγνωσει καλα.
Στην συνεχεια εβγαλα φωτοτυπια ενα μοτιβο και το κολλησα στο καπακι με αλακολ κρυσταλιζε
η με κολλα για ντεκουπαζ.
Στα σημεια που ηταν μονο μπογια , περασα κρακελε 2 συστατικων .




Ζωγραφησα με μαρκαδορο ανεξιτηλο διαφορα σημεια που ηθελα ....Συμπληρωσα το μοτιβο,
επειτα εκανα ενα σχεδιο στο κατω μερος  και με μαυρο ακρυλικο περασα με μαυρο χρωμα 
το πωμα στο καπακι του σκευους.


Περασα με πατινα  τα σκασιματα του κρακελε...



Περασα με κασια το πανω μερος ενω το κατω μερος αφου το περασα mixion κoλλησα
φυλλα απο ασημι...το ετριψα απαλα με γυαλοχαρτο και στο τελος το περασα και αυτο
με κασια.







σε λιγο ...η συνεχεια των μικρων μεταμορφωσεων...

38 σχόλια:

  1. Eγινε πάρα πολύ ωραίο,τέλεια δουλειά και όσο για την Νέλι είναι πραγματικός θησαυρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φίληηηηηηηηηη τι θαύμα έκανες? ? ? Εγινε υπέροχο και όσο διάβαζα έλεγα "έκανε κι αυτό? και πατίνα και κάσια και mixion και φύλλα χρυσού και τόσο υπέροχο αποτέλεσμα? " Ε ναι λοιπόν αυτή είναι η φίλη μου η misirlou πάντα δραστήρια, μαμούνι και πειραατίστρια (νεα λέξη χι χι) τι να πω εχεις φύγει πολύ μακριάααα

    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οχι σειρήνα, θαυμαστινό Ζουμπουλίας.
    Τι μυστικά να σου εκμυστηρευτώ...την τύφλα μου.
    Υποκλίνομαι Κυρία μου (είδες ε,δεν χρησιμοποιώ άλλο ...χαϊδευτικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγινε πολυ καλο ,γεια στα χερια σου
    μου θυμίζει αφρικανικό σκευος -που μου αρεσουν πολυ πολυ -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική δουλειά και εξαιρετικό το αποτέλεσμα!!!έδειξες περίτρανα πως ένα απλό ασήμαντο αντικείμενό μπορεί να μεταμορφωθεί σε ενα αντικείμενο με προσωπικότητα!!!! πολλά-πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πωωωωω εκπληκτικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γι' άλλη μια φορά μ έχεις αφήσει με το στομα ανοιχτό!!!
    Είναι ασύλληπτα φανταστικό!!!!
    Τα συγχαρητήρια μου κυρία μου!!!!!!
    Όπως βλέπεις σήμερα κάθισα σπίτι και μπλογκάρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. !!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    δεν υπάρχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. it looks so beautiful:)).....
    thanks for sharing......
    greeting from croatia:)).....
    M.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέραααα
    Γλυκιά μου misirlou πολλά συγχαρητήρια για αυτό το αριστούργημα!
    "Έσκισες"!!!

    * Που μπορώ να βρω κάσια; Που με αυτή κάνω σκιτσάκια με πενάκι...
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγνώριστο! Πανέμορφο! Μοναδικό!
    Έχω χάσει τα λόγια μου....
    κλαπ - κλαπ - κλαπ!!!! (αυτό είναι παλαμάκια....)
    Μπράβοοοοο!!!!!!!!!
    ... τελικά πρέπει να μάθω να κάνω κι εγώ τέτοια... είναι φανταστικό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μισιρλου μου κανεις θαυματα!!!!!!!!
    Εχω μια απορια το αναγλυφο αυτο ειναι απο το χαρτι που εβαλες η απο το κρακελε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά είσαι καταπληκτική! Απίστευτο το έκανες το μπολ. Συγχαρητήρια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βρε κοπελιά!!! Τι είσαι εσύ;;;; Είναι πραγματικό έργο τέχνης! Λες και ξεπήδησε από κάποιο αρχαιολογικό μουσείο, τέτοιας αίσθησης και αξίας το κάνω!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ misirlou : Το μεταμόρφωσες !

    @ Kitchen Stories : Κάσια πουλάνε σε μεγάλα χρωματοπωλεία κ γενικά όπου πουλάνε βερνίκια ξύλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πλάκα κάνεις;! Άπαιχτο misirlou μου!!! Υπέροχο, φανταστικό, μοναδικό και δεν συμμαζεύεται!!! Ου-α-ου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δημιούργησες ένα πολύ ωραίο κομμάτι, Μπράβο σου. Καλή σου εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αμάν,τι τέλειο είναι αυτό που έφτιαξες????Πολύ καλή δουλειά με λεπτομέρεια!Μπράβο Μισιρλού,είσαι απίθανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ....ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ....
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απίστευτοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!
    Τέλειο έγινε! Μπράβο σου...
    Καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τι εγινε?... η δουλεια πως παει?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω λόγια,το εξαιρετικό φαντάζει πολύ λίγο!!!
    Τρελάθηκα,μοναδικό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ααααααααααααα!!!! Υπέροχο!!! Φανταστικό!!!Καλέ εσύ κάνεις θαύματα στην κυριολεξία!!!! Περιμένουμε και τα επόμενα!!

    Όσο για το μέιλ, δεν καταλαβαίνω γιατί δυσκολεύτηκες....aneraida10@gmail.com είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να πω!!!εμεινα αφωνη...
    Γεια στα χερια σου.
    καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο,τι και να πω θα είναι λίγο!!! Έχω εκπλαγεί πραγματικά!! Απίστευτη αισθητική, από τις δημιουργίες που σε κάνουν να καμαρώνεις!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κα-τα-πλη-κτι-κό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο σου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. σου έγραφα μήνυμα και με πέταξε έξω.... έλεγα λοιπόν ότι είναι καταπληκτικά αυτά που φτιάχνεις και χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα... σε καταχωρώ ευθύς αμέσως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μα είναι απίθανο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλημέρες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι τέλειο! Τι να πω.. Δεν βρίσκω τα κατάλληλα λόγια.. μοιάζει σαν να βγήκε από μουσείο!! ¨Ολα τέλεια και τα σχέδια και τα χρώματα!!! Μπράβο σου!
    Μια χάρη θέλω από σένα.. Τι είναι η γλουτένη και που την βρίσκεις?
    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφο! Δεν έχω λόγια! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. WoW!! So beautiful, great job, bravo:)))
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σου! μολισ σημερα ανακαλυψα το μπλογκ σου και μαρεσει πολυ αυτο που κανεισ. το εχω σκεφτει απειρεσ φορεσ να κανω κατι τετοιο αλλα δυστυχωσ δεν "πιανου¨ν" τα χερια μου. παρολαυτα εχω πολλες ιδεεσ :)
    μπραβο καλη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστω για μια ακομα φορα για την τοσο ζεστη παρουσια σας!!! με τιματε με τα σχολια σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βλέποντας την τελική φωτογραφία δεν περιμένεις με τίποτα ότι το μπολ είναι ένα απλό πλαστικό από ζαχαροπλαστείο...! Υπέροχη δουλειά! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πλαστικό ε; Ούτε που πήγε το μυαλό μου! Τώρα θα σκέφτεσαι..... μα καλά δεν διάβασε την ανάρτηση; Όχι, το ομολογώ. Μόνο τις φωτογραφίες. Sorry!!!!!
    Αν δεν ήξερα ότι το έχεις μεταμορφώσει με τα χεράκια σου θα έλεγα ότι πρόκειται για κομμάτι που βρέθηκε σε αρχαιολογική ανασκαφή.
    Απλά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή