28/10/10

VENTALIA FOR LITTLE LADIES

Η εκπληρωση μιας υποσχεσης που δινεις σε ενα παιδι ...νομιζω οτι ειναι απο τα πιο σημαντικα πραγματα!
Απαραβατος κανονας,αν θελεις να χτισεις μια σχεση εμπιστοσυνης .
Ποτε δεν υποσχομαι σε ενα παιδι κατι που δεν θελω η δεν μπορω να κανω .
Αυτη τη φορα ειχα υποσχεθει μια μικρη εκπληξη στις μικρες μου μαθητριες (3,5 - 5,5 χρονων).
Εφτασε λοιπον η μερα του μαθηματος και .......




λογο δουλειας δεν ειχα προλαβει να ετοιμασω κατι...
Ειχα περιθωριο 2-3  ωρες και το αγχος με ειχε κυριευσει!!!!...
Σκεφτηκα λοιπον να κανω βενταλιες 
αλλα ο χρονος δεν  εφτανε ....
Σκεφτηκα λοιπον να το κανω λιγο πιο ευκολο για να μπορουν να ειναι ετοιμες οι 18 βενταλιες στην ωρα τους.
Πηρα το θαρρος να το αναρτησω γιατι ειδα οτι την χαρα τους οταν τις κρατησαν στα χερια τους.
Δειτε λοιπον βημα-βημα τι θα μπορουσατε να ετοιμασετε στις μικρες κυριες του σπιτιου σας η του σχολειου σας.



Ειχα, ευτυχως, χαρτια χρωματιστα Α4 (160γρ).Διαλεξα το τυρκουαζ και σχεδιασα μια ανοιχτη βενταλια.
Χρησιμοποιησα διαβητη και χαρακα (πανευκολο).


Επειτα το εκοψα με ψαλιδι και το χρησιμοποιησα για μοντελο ωστε να σχεδιασω τις υπολοιπες βενταλιες 
σε τυρκουαζ και πορτοκαλι χαρτι.


Σχεδιαζοντας ομως σε ενα χαρτι ,μετα εκοβα το σχημα ,κρατωντας 3 χαρτια Α4 καθε φορα
για να τελειωσω πιο γρηγορα.






Στην συνεχεια επελεξα μια ντανα χαρτοπετσετες που ειχα αγορασει σε πακετο και που ταιριαζε το φοντο της
με το τυρκουαζ χαρτι ...ετσι ωστε να μη χαθει το μοτιβο .
Χρησιμοποησα βενζινικολλα σε σπρει και κολλησα την χαρτοπετσετα ,βοηθοντας με ενα μικρο ρολακι
για να την στρωνω καλυτερα.
Απο πανω την περασα με κολλα για τεχνικη χατροπετσετας glimmer.Την στεγνωνα αμεσως με το μπιστολακι 
και επειτα εκοβα με ψαλιδι  την χαρτοπετσετα που εβγαινε στις ακρες.



Αποφασισα να κολλησω την μπλε βενταλια πανω στη πορτοκαλι με απλη κολλα στικ και  κολλησα 
ακομα μια πορτοκαλι απο την πισω μερια ,ωστε να φαινεται μονοχρωμη και να ειναι πιο δυνατη οταν την κραταει το παιδακι .(δυστυχως δεν εχω φωτο την πισω μερια της βενταλια)
Ηθελα να βαλω καποια κορδελα αλλα μου ειχαν τελειωσει ...το μονο που βρηκα προχειρο και το οποιο μπορουσε να φτασει και για τις 20 βενταλιες ηταν χαρτινα λουλουδακια (για συσκευασιες δωρων).
Τα τοποθετησα στο κεντρο με συραπτικο.....ξερω...προχειροδουλεια...αλλα στην αναγκη...!!!!!







Βαλτε την φαντασια σας και λιγο χρονο παραπανω απο τον δικο μου και νομιζω οτι θα φτιαξετε
υπεροχες και πολυ καλυτερες βενταλιες για τις μικρες σας πριγκιπησες!!!!!

misirloumisirlou

16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση (θα χω υπόψη σχετικά με τις υποσχέσεις σου)τρυφερή και χαρούμενη, όσο για δουλειά καθόλου προχειροδουλειά.
    Λες να δίνω στους πελάτες μου απο Δευτέρα βεντάλιες,να τους εξευμενίζω για την αναμονή που θάναι μακρά;Μπα,μάλλον πρέπει να φτιάξω ομπρέλες
    αλλά με ντεκουπαζ...δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για παιδια μιλησα Χαρα...για παιδιααααα!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι πολυ στεναχωρημενη....
    γιατι?
    1ον ....γιατι δεν ειμαι παιδι!!!!
    αντε και και το καταπια ειναι η κορη μου παιδι αρα θα παει στην οικογενεια....αλλα
    2ον και φαρμακερον....μαs χωριζουν κατι παραπανω απο 600 χιλιομετρα!!!!!!gamoti!!!
    φιλια πολλα εισαι απαιχτη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. misirlou ζηλευω! ειναι τελεια και θελω κι εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαντάζομαι τη χαρά των μικρών μαθητριών σου!
    Με τέτοια απλά χαίρονται περισσότερο τα παιδιά!
    Πολύ όμορφα τις στόλισες-δεν τις βλέπω πρόχειρες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τυχερά κοριτσάκια! Μα τι καλή και χρυσοχέρα κυρία έχουν! Πανέμορφες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικές!!!!και πολύ χαρούμενα σχέδια.μπράβο κορίτσι μου.η πιό καλή δασκάλα.
    Ελένη Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόνο το τι είναι φτιαγμένες απο τα χεράκια σου με τόσο αγάπη για τα παιδιά τις κάνουν πολύτιμες και μοναδικές δεν συζητάω οτι είναι πανέμορφες...μπράβο κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωωω ωραία ιδέα, εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! Θα το κάνω στα κοριτσάκια του νηπειαγωγείου (που πάει η κόρη μου) μου μένει να κάνω και κάτι για τα αγοράκια:) Τους έχω ήδη κάνει ραβδάκια και έχουν πάρει απίστευτη χαρά.. Ευχαριστώ για την ιδέα!!
    Καλή σου μέρα Μισιρλού:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ότι είναι υπέροχες δεν χρειάζεται να στο πω, αυτό το κατάλαβες απ' το χαμόγελο των παιδιών.
    Απλά θα πω τέλειες, ειδικά όταν έχεις αντίπαλο το χρόνο και το άγχος.
    Η μάχη ήταν μεγάλη. Εύχομαι πάντα να προλαβαίνεις και να μην χάνεις την έμπνευση σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω λεω να την ετοιμάσω και για τις μεγάλες κυρίες π.χ. για την μαμ μου..τησ αρεσουν οι βενταλιες και τις εχω φερει δωρο απο ταξίδια. καιρος λοιπον να εχει και μια απο τα χεράκια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσύ παιδί μου χαρτί πιάνεις, χρυσάφι γίνεται! Υπέροχες οι βεντάλιες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μωρέ μωρέ τι καλεεεες!!!! Χαρά που θα έκαναν τα πιτσιρίκια!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. !!!!! Φίλη μου οχι μόνο τα καταφερές να εκπληρώσεις την υπόσχεση σου αλλά και είναι πραγματικό αριστουργημα (μάλλον γιατί το έκανες με την καρδιά σου!!!!) Το μόνο σίγουρο ήταν οτι οι μαθητριες σου θα πέταγαν απο την χαρά τους!!! Ειλικρινά είμαι πολύ περήφανη που σε έχω στην παρέα μου και ακόμα κι αν δεν σε έχω γνωρίσει απο κοντά (που θα γίνει κι αυτό) αισθάνομαι σαν να σε ξέρω καιρό (κάρμα? ? χα χα χα )

    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχες οι βεντάλιες σου!Καλά έκανες και κράτησες την υπόσχεση σου στα κορίτσια... θα ενθουσιαστούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημενες blogoφιλεναδες μου σας ευχαριστω :)
    αγαπω και εκτιμω καθε μερα και περισσοτερο την "συντροφια" σας και την δημιουργικοτητα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή