12/11/10

SMALL RENOVATIONS (PART 3)

Τελειωνει αλλη μια βδομαδα , η οποια  κυλησε με πολυ δουλεια ,κουραση αλλα και ηθικη  ικανοποιηση αφου βλεπω οτι ο κοπος μου ανταμειβεται...αυτο στην δουλεια...γιατι στην χειροτεχνια ..."μεγαλουργησα"....











Συνηθως οταν τελειωνει η δουλεια μου ανεβαινω τρεχοντας στο σπιτι μου για να εκμεταλευτω καθε λεπτο που περισσευει στις χειροτεχνιες και στους πειραματισμους μου.
Η εξαντληση ομως δεν με αφησε να κανω καμμια δουλεια της προκοπης...και οτι επιασα στα χερια μου...
χαχαχα...το κατεστρεψα (για γελια και για κλαματα δηλαδη!!!)

Επρεπε να με βλεπατε απο μια μερια να προσπαθω να τυλιξω ενα μπαλονι με σκοινι και ατλακολ για να φτιαξω φαναρακια....που ολοι σας τα εχετε δει σε φιλικα μας μπλογκς!!!
απαπαπαααα...σκετη καταστροφη...!!!
Αφου το σκοινι τυλιχτηκε περισσοτερο στο χερι μου απο οτι στο μπαλονι...το φιναλε ηταν να σπασει και να πεταχτει η ατλακολ παντου ...στα μαλλια μου, στις μπλουζες μου, στο προσωπο μου, στο pc μου, στο σκυλο μου....ασπρη κολαση σας λεω....

Και αφου την βλεπω την κουραση και την  γκαντεμια μου...απτοητη συνεχιζω...και καταστρεφω και εναν ξυλινο δισκο που ειχα ηδη ετοιμασει ...αλλα...μολις πηγα να το βερνικωσω...
ααααααααα!!!!..χαθηκαν τα παντα μπροστα στα ματια μου...μοτιβο ,κρακελε....οοοολα σας λεωωωω...
Τυχαιο????ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!

Το κακο παντα τριτωνει...χιχιχι..χοχοχο....και εγω δεν αφηνω μισες δουλειες....
Με αποτελειωσα με 2 καρεκλες που και αυτες ειχα σχεδον τελειωσει αλλα.....ηθελα να κανω μια τελευταια "πινελια" (που να μην σωσω)......και αφου καταστρεφω τις καρεκλες ριχνω και το μπουκαλακι με την μαυρη πατινα .....παντουυυυυυυ.

Ετσι ομορφα!....ηρεμα!...και δημιουργικα!...κυλησε αυτη η εβδομαδα!!!!!!!χαχαχαχααααααα (γελαω για να μην κλαψω ...καταλαβαινετε..)
Ευτυχως την περασμενη εβδομαδα ειχα καταφερει να  τελειωσω( με αξιοπρεπεια ) κατι που ετοιμαζα.
Θα σας το αναρτησω λοιπον ....θελετε δεν θελετε.....γιατι τπτ αλλο δεν εχουμε στο "μαγαζι μας" αυτη 
τη βδομαδα...οτι ειχαμε το καταστρεψαμε !!!!!!!!





Η μητερα ειχε ενα κρυσταλινο μπωλ που ειχε βαρεθει και μου ζητησε να το αλλαξω...
τρομαρα μου...εχω και παραγγελειες...


Εμπειρια με γυαλινα αντικειμενα δεν εχω καθολου...εκτος απο papier mache...οποτε ξεκινησα με την γνωστη τεχνικη...το εντυσα με χαρτι και μειγμα κολλας και αφησα γυμνο το αναγλυφο σημειο.
Αφου στεγνωσε το εβαψα με ασταρι  και επειτα με πρασινο χρωμα.





Προσθεσα κρακελε 2 συστατικων και σκουρα πατινα.Πριν το τελειωσω ...εσωτερικα σκεφτηκα να το περασω με frost γυαλιου...αλλα δεν το απλωσα σωστα !!!(μαθαινετε απο τα λαθη των αλλων...)



Οταν εβαλα ενα ρεσω μεσα στο μπωλ και το αναψα ηταν υπεροχο αλλα .....


οταν η φλογα εσβηνε.....χαλι μαυρο......σαν ιδεα ομως ηταν καλη ε? ( να μου πω και καμμια καλη κουβεντα...)


Αναγκαστηκα,λοιπον να αλλαξω πλανο πλευσης...


Εβαψα το εσωτερικο και το αναγλυφο με χρωμα για γυαλι ...



και προσθεσα κρακελε......και πατινα.



Τελειωνοντας ,το γεμισα με χρωματιστο χαλικι και πολυχρωμα ,μικρα οστρακα...


et voila!

Της μανας της αρεσε...προς μεγαλη μου εκπληξη....γιατι ειναι ενας "πελατης" δυσκολος και απαιτητικος που αν δεν της αρεσει κατι στο λεει καταμουτρα!!!
Την εβγαλα "καθαρη"τουτη την φορα ...χαχαχα

(...μου εχει δωσει και 2 κρυσταλινα τασακια σαν γκουμουτσες....εκει να δω πως θα την γλυτωσω)
το επεισοδιο συνεχιζεται...

misirloumisirlou 



50 σχόλια:

  1. Misirlou,είναι να μην ξετρελαθεί;
    Υπέροχα τα χρώματα,απέκτησε ενδιαφέρον το σχέδιο,που χανόταν στη μονοχρωμία του γυαλιού.
    Φιλιά!

    Έντυσαένα μικρό βαζάκι,για να δοκιμάσω-έλα να δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η δουλειά που έκανες με το βάζο φανταστική.
    μου αρέσει πολύ, αλλά βρέ κορίτσι μου μην τον μαλώνεις τόσο πολύ τον εαυτό σου. Θα συμβούν και αναποδιές. έχεις όμως ένα χιούμορ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μας έστειλες πάλι! να το πω λαϊκιστί! χαχαχα τι εισαι εσυ παιδάκι μου!

    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ένα επιφώνημα διαδεχόταν το άλλο διαβάζοντας την ανάρτηση σου κορίτσι μου...τα νεύρα μου τα χάπια μου....πάλι καλά που το αντιμετωπίζεις έτσι...αλλά μόνο έτσι πρέπει να το αντιμετωπίζεις γιατί δεν αξίζει αλλιώς...κακιά στιγμή και τίποτα άλλο βλέπεις η συνέχεια σε αποζημίωσε με το βάζο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΣΤΕΡΟΥΚΛΑ!!!!
    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ RENOVATIONS...ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ...ΤΥΧΑΙΟ??ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
    ΤΟ ΒΑΖΟ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!!
    ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΡΕΣ
    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τώρα έχει ένα εντελώς διαφορετικό αντικείμενο!!!!Και αυτά τα χρώματα, τα λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Misirlou μου αυτο με το μπαλονι το επαθα και εγω και μαλιστα με ενα τεραστιο που προοριζα για φωτιστικο αεροστατο τρομαρα μου και αναγκαστηκα να βαλω σκαλα για να καθαρισω την ατλακολ απο το ταβανι χαχαχχαχαχχαχαχχαχ. (φαντασου πως ημουνα εγω)
    ΠΟΤΕ μην φτανεις το μπαλονι στο φουλ!!!!!!
    Και μην σφιγγεις το μαλλακι πανω του απλα το ακουμπας και κολλαει γιαυτο μην τσιγγουνευεσαι την ατλακολ.
    Το μπωλ δεν το συζηταω εγινε θεικο!!!!!!
    Και τα χρωματα απιστευτα οπως και το κρακελε σου που ειναι παντα αψογο.
    Χαλαρωσε καλε λιγο οι κατασκευες και το μερακι δεν τελειωνουν ποτε.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και οπως παντα ειναι υπεροχο!!!
    Σε φιλω και σου ευχομαι καλο ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εβδομάδα σε άσπρο-μαύρο,λοιπόν!!!
    Να μην σκάω μόνο εγω οταν τα κάνω...γης μαδιάμ στο τελικό touch!!!Ισως ήταν που έλειπα απο την καθημερινότητά σου, έλα παραδεξου το,δεν θα το πάρω πάνω μου.
    Μαρήήήή τις χάλασες τις καρέκλεεεες;;; Φτού σου μην βασκαθείς.
    Αλλά το κρύσταλλο της μαμάς SUPER!
    Eίμαι εδώ μπορείς να μου αλλάξεις τα φώτα...σ αγαπώ, ναι το παραδέχομαι δημοσίως και είμαι προθυμη ν αποκαταστήσω ...τις χαμένες ώρες, χαχ χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστωωωω για την συμπαρασταση ανθρωποι μουυυ!!!!

    Χαρουλινιιιι μου επιτελους γυρισες?????ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΙΔΙΑΤΕΡΩΣ...δε θα γλυτωσεις ευκολα!!!χιχιχι

    Σου συνεβει και σενα ΝΕΛΙ?χαχαχαααα...δεν νιωθω μονη τωρα πια..χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα σε ματιάσαμε μου φαίνεται αλλά εσύυυυυυυυ παιδί μου δεν μασάς, σωστά???

    Καλά το κρύσταλλο της μαμάς, δεν το συζητώ, άπαιχτο!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο με πολλές δημιουργίες και λιγότερες "καταστροφές" χαχα
    Φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πωπω γέλασα πολύ με αυτό το post! Συγνώμμη, δεν εννοώ ότι γέλασα με τις αναποδιές σου, αλλά με τον τρόπο που τα έγραψες! Κουράγιο, όλοι οι μεγάλοι μάστορες έχουν και τις ατυχίες τους. Πανέμορφο το έκανες και αυτό το μπωλ, συγχαρητήρια! :))

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. είναι ωραίο και σπάνιο να αντιμετωπίζει κανείς τις αναποδιές με χιούμορ και όταν όλες μας έχουμε ζήσει...και θα ζήσουμε... αναποδιές και κακοτυχίες μπορούσε να σε καταλάβουμε και να ¨κλέψουμε ¨λίγο από το χιούμορ σου και την ενέργεια σου ...
    το γυάλινο της μαμάς πανέμορφο ( πολύ καλό το κρακελε)
    Περήφανη η μαμά για την πολυταλαντούχα κόρη!!!!φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. He sonreido al traducir el post, pero despues de todo has conseguido un estupendo trabajo, me encantan los tonos que has dado.
    Bss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. misirlou ποιος σου ειπε παιδι μου οτι και εμεις δεν τα εχουμε παθει αυτα??το αποτελεσμα που ειναι υπεροχο μετραει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτή η βδομάδα ήταν πολύ ανάποδη μήπως φταίνε οι εκλογές; Λέω τώρα... μας έχουν σπάσει τα νεύρα οι απανταχού υποψήφιοι, πώς να κυλήσει η ζωή μας ομαλά όταν όλα γύρω μας είναι ανάστατα;
    Και εγώ με ένα μπαλόνι πάλευα για να κάνω μία μάσκα (πρωτάρα στο papier mache) αλλά ευτυχώς ήταν μικρό και είχα μικρή ζημιά.
    Το μπωλ έγινε πολύ καλό άρα η γκαντεμιά κίνησε γι αλλού;)
    Καλό ξημέρωμα Μισιρλού:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχαχαχα να σαι καλά μικρο μου! μου έφτιαξες τη διάθεση. η μέρα μου ήταν σκατά. λίγοι άνθρωποι με κάνουν να γελάω τόσο πολύ. τι να γελάω δηλαδή... ξεράθηκα λέμε!

    Είσαι απολαυστικότατη!!! το χιούμορ σου είναι απογειωτικο!!!

    Σοβαρά, το σκέφτηκες καθόλου να γράψεις βιβλίο; Το εννοώ!!


    Όσο για το βάζο της μητέρας... σιγά μη σου την έλεγε κιόλας!! Απίθανο έγινε!!!
    θα μου πεις τώρα.. άμα είναι δύσκολος ο πελάτης...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ ΣΟΥ SORRY ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΣΤΑΛΟ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάθε εμπόδιο για καλό!Το αποτέλεσμα μετράει και απο ότι βλέπω είναι καταπλήκτικο!Χρυσοχέρα είσαι και μου αρέσουν αυτοί οι ανθρωποι!Καλη τύχη με τα γκουμουτσοτασάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γέλασα πολύ με τα παθήματά σου και τον τόπο που τα περιγράφεις!!! Το μπώλ πάντως σου βγήκε πραγματικά τέλειοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά το μεταμόρφωσες σε έργο τέχνης!!!!
    Τι να πω...χίλια μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φιληηηηηηηηηηηηηη κι εγώ τα ίδια έχω πάθει αυτή την εβδομάδα χα χα χα!!!! Οτι πάω να φτιάξω το καταστρέφω με αυτές τις υπέροχες πινελιές που προσπαθώ να προσθέσω γκρρρρρρρρρρρρρ κι έτσι ξέρω ακριβώς πως νιώθεις!!!!! Μα αυτό που έφτιαξες εδώ είναι και πάλι εντυπωσιακό!!!! σου πάει πολύ η πατίνα και το κρακελέ δυο συστατικών οπως και το παπιερ!!! Το χεις girl!!!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχαχαχαχαχα και εδώ είναι η σειρά μου να γελάσωωωωωωωωωωωωωωωω χαχαχαχαχαχα Μα πολύ γέλασα όμως! Ήθελαν να ήμουν από μια μεριά να σε έβλεπα με την ατλακόλ! Και το σκύλο σου μαζί! χιχιχιχι Ωραία περιγραφή έκανες, γέλασα πάρα πολύ αλλά είμαι σίγουρη ότι όταν τα ζούσες δεν ήταν και τόσο όμορφα... απαππαπαπα να πάει αυτή η παλιοβδομάδα και να μην γυρίσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το μπολ σου είναι υπέροχο, αλλά και η ανάρτηση σου είναι για να τη διαβάζεις και να σου φτιάχνει τη διάθεση. Πως λέμε χαίρεσαι να μιλάς με κάποιον, ε με σένα χαίρεσαι να διαβάζεις χαχαχα!!!!!
    Πολύ πολύ καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε βάζω λινκάκι στο Arts ...φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαιρομαι που σας εφτιαξα την διαθεση...πρεπει να βλεπουμε τα πραγματα και απο την αστεια τους πλευρα...
    Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια,τις παρατηρησεις σας...και την βοηθεια σας σε αποριες που εχω ...
    Να εχετε ολοι σας μια ομορφη εβδομαδααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά, τι ατυχίες μαζεμένες!!! Ενας καλλιτέχνης πάντως έχει κι από τέτοιες, οπότε μην στεναχωριέσαι...σε όλους συμβαίνουν κι είναι για να τις θυμάσαι και να γελάς! Το βάζο σου είναι πολύ όμορφο, μου αρέσει ο συνδυασμός πράσινο-ροζ.Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλες οι ατυχίες μαζεμένες ..... δεν πειράζει όμως έφτιαξες το κρύσταλο της μαμάς σου μια κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτο για τη μανα πολυ μου αρεσε γιατι νομιζα που μονο η δικια μου κανει κατι τετοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το μπολ, καταπληκτικό,souper!
    Επειδή είμαστε ανικανοποίητες, πάντα θέλουμε να βάλουμε μια πινελιά παραπάνω, εκεί είναι που τα κάνουμε θάλασσα. Εμένα τουλάχιστον, μου συμβαίνει συχνά πυκνά και αφού το ξέρω, δεν κάθομαι στ' αυγά μου.
    Πάντως με έκανες και γέλασα, άψογη περιγραφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έχω μείνει άναυδη. Τί όμορφη δουλειά ειναι αυτή που έκανες με το βάζο! Απίστευτο!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Sygxarhthria gia th dimiourgikotita sou! Mou arese poly to apotelesma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. den ksero ti ekanes autin tin evdomada....tin prohgoumeni omos dimiourgises!! kala e apisteuto to ekanes to vazo!! mpravo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μηπως αντί να το δώσει στη μανουλα να το δώσεις στην κορούλα σου που το πράσινο και το φούξια μιλάνε στην καρδιά της;;;Πιο πολύ μου αρέσει όλο χρωματιστό!!!
    Σου χω και βραβείο για τη φοβερή δημιουργία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ και ότι είχα προμηθευτεί σχοινί,μπαλόνια και ατλακόλ και ήμουνα έτοιμη να κατασκευάσω τα περίφημα φαναράκια!Νάσαι καλά Μισιρλού μου που μας ενημέρωσες,για να πάρουμε τις απαραίτητες προφυλάξεις ... ξέρεις σκάφανδρο ,ασπίδα κλπ. και καλού κακού εξωτερικό οπωσδήποτε χώρο!!!!!!!!!
    Το βάζο πάντως έγινε υπέροχο.Μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προσπαθώ να σε φανταστώ μέσα στις κόλλες και τα χρώματα, να πιέζεσαι να κρατήσεις την ψυχραιμία σου!
    Χαχαχα
    Σαν κοριτσάκι του δημοτικού που το πείραξαν και θέλει να αρχίσει να ξεφωνίζει!

    Καταπληκτική η περιγραφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μια χαρά έγινε τελικά,στη τέχνη τα λάθη είναι για να μας δίνουν έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Που εισαι σε εχασα..ελπιζω να εισαι καλα.. αν θες βεβαια και σε παρακαλω για αυτο, ελα λιγο απο το σπιτι εχω κατι για σενα!!
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το ξερω εισαι κουρασμενη..μα το βραβειο εφευρετικοτητας! σε περιμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άλλη μια απίστευτη μεταμόρφωση... Δεν έχω λόγια! Πέρνα αν θες από το σπιτάκι μου να παραλάβεις... ;) http://withlovemarianna.blogspot.com/2010/11/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Περνα και απο το δικό μου για ένα καινούριο παιχνίδι ... Σε φιλώωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. λοιπόν υπόσχομαι πως θα το προσπαθησω,να δω αν πιάνουν τα χέρια μου!μου αρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Περασα να σου πω ευχαριστω!!! και μια καλημερα!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλέ έχω και εγώ κάτι κρυστάλλινα βάζα που τα μισώ.
    Έρχεσαι να τα αξιοποιήσουμε;
    Απλά είσαι απίστευτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πραγματικά είσαι καταπληκτική!!!! Οι μεταμορφώσεις σου αλλά και ο τρόπος που τις περιγράφεις είναι απίστευτες. Μας δίνεις χιλιάδες ιδέες. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έχω πρόβλημα και δεν μου ανοίγει τη σελίδα σου να δω τις τεχνικές σου πάνω που μ έπιασε ο δημιουργικός οίστρος!!!Αν μπορείς στείλε μου το μέιλ σου να σε ρωτήσω κάτι πράγματα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Anonymous8:41 μ.μ.

    ELATA KAI STO http://lopis-place.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Anonymous8:42 μ.μ.

    http://lopis-place.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εγώ σε διαβάζω πολύ καιρό μάρέσεις πολύ!!!Οτι κάνεις είναι υπέροχο και σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ που το μοιράζεσαι μαζί μας!!Με ξετέλανε το hello kitty!!Φανταστικό και αυτό και το βάζο της μαμάς σου!!Άσε γιατί και μένα η δικιά μου μαμά εξίσου δύσκολος πελάτης!!Η δε αδερφή μου ότι ρομαντικό κάνω το θεωρεί ξεπερασμένο.....Απογοητευση αλλά εγώ ακάθεκτη!!Να είσαι καλά πάντα δημιουργική και υγιής να μας ομορφαίνεις τις ώρες μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή