7/11/10

SMALL RENOVATIONS

before
Αυτη την εβδομαδα η  πιεση του χρονου και η κουραση  με εκαναν να μεινω πολυ πισω
στις χειροτεχνιες μου.
Εμπαινα εβγαινα στο εργαστηρι μου χωρις να μπορω να σηκωσω χερι.... 
Το μονο ενδιαφερον και επικοδομητικο που μπορουσα να κανω ηταν να κοβω βολτες στην μπλογκογειτονια και να διαβαζω τις αναρτησεις σας!!!
Υπεροχες και χαλαρωτικες αυτες οι "βολτιτσες"... ασε που εχουν και εκπαιδευτικο χαρακτηρα ...αφου μαθαινω τοσα πολλα απο τις δημιουργιες σας.
Χθες τελικα αξιωθηκα να στρωθω......



και να βγαλω αρκετη δουλεια!!!! Ξεθυμανα χαχαχα!!!!
Η αγαπημενη φιλη και μαθητρια μου Μαρινα ( η οποια μου εβαλε το σαρακι της χειροτεχνειας) 
μου εφερε ενα αντικειμενο παλιο ,γυψινο μαλλον ( και ολιγον κιτσατο θα ελεγα ) που ειχε συναισθηματικη αξια γι αυτην.
- Φτιαξτο και αλλαξε το ,οπως εσυ νομιζεις,ειπε
-Μα...
-Δε εχει μα...σε εμπιστευομαι ...

Να μη σας λεω πολλα ....αλλα καταλαβαινετε το αγχος μου!!!

before

Οταν καποιος σου  εμπιστευεται να φτιαξεις ενα αγαπημενο του αντικειμενο,
εκτος απο το αισθημα ευθυνης που σε κυριευει μηπως και το καταστρεψεις ...
το δευτερο που σε προβληματιζει ειναι πως θα το φτιαξεις .....ωστε να ταιριαζει με τα γουστα
του ιδιοκτητη.
Ειχα 2 λυσεις στο μυαλο μου η μια πιο minimal η αλλη πιο κλασσικη - vintage .
Αποφασισα οτι η δευτερη, ταιριαζει καλυτερα στον χωρο της φιλης μου.
Ξεκινησα λοιπον...με φοβο και παθος..χαχαχα ( και η Παναγια να βαλει το χερι της!!!)



Ξεχωρησα τα κομματια και ασχοληθηκα πρωτα με την κορνιζα.Χρησιμοποιησα πρωτη φορα μπογια σε σπρει...Υπεροχη ανακαλυψη!!!!!!...Αρκει να την κανετε σε εξωτερικο χωρο και να φορατε μια μικρη μασκουλα .


Επειτα ξεκολησα την φιγουρα απο το τελαρο της...το οποιο ηταν τζαμι...και την εβαψα και αυτην με το σπρει.


Εβαψα την μπορντουρα που βλεπετε με πρασινο ακριλικο χρωμα.


Συνεχισα βαφοντας ην υπολοιπη με ενα απλο πλαστικο μπεζ χρωμα και αφου στεγνωσε την περασα με 
κρακελε 2 συστατικων.



Aφου στεγνωσε το κρακελε (το λεω αφοβα ,αφου η Χαρα πετυχε το  κρακελε ,χαχαχα)
Το περασα ενα χερι κασια και το αφησα παλι να στεγνωσει.

Η αληθεια ειναι οτι δεν φωτογραφησα ολα τα βηματα...δυστυχως. 
Τα χερια μου ηταν τοσο μαυρα απο  την πατινα που δεν τολμουσα να πιασω την φωτογραφικη μηχανη..χαχαχα...τα γαντια τα εχω για φιγουρα!!( μην το πειτε στην Kalli )


Ηρθε η σειρα της φιγουρας !!! Επρεπε να ταιριαξει με την κορνιζα ..να φαινεται παλια αλλα οχι ζωγραφιστη.Εβαψα τον μανδυα κοκκινο ανοιχτο χρωμα (ακρυλικο) ενω το δερμα οπως και το φωτοστεφανο με το μπεζ που ειχε περισσεψει απο την κορνιζα .
Τα χαρακτηριστικα και οι πτυχες τονιστηκαν απο την πατινα.
Περασα πατινα και την φιγουρα και την κορνιζα και με ενα μαλακο πανακι αραιωσα το χρωμα στα σημεια που ηθελα.



Ειχε μεινει πια μονο το τελαρο ...
Καταφερα να βρω ενα χαρτι με μοτιβο (που κατα την αποψη μου ταιριαζε), το εβαλα σε νερο το αφησα να στραγγισει και με decoupage  το κολλησα στο τζαμι. (Maria Z. νομιζες οτι δε θα εκανα ντεκουπαζ..ε?χαχαχαχα)




Το αφησα να στεγνωσει καλα και σημερα το πρωι τοποθετησα την φιγουρα στο κεντρο του τελαρου 
με σιλικονη.


Ετοιμη η εικονα...

Το μονο που μενει ειναι ...




να "ακουσω" τα σχολια σας και 



τις εντυπωσεις της γλυκιας μου Μαρινας.


Προς το παρον σας χαιρετω...παω να αναπληρωσω υπνο...χαχαχα..Φιλιααα

Misiloumisirlou

34 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό!!Έκανες πολύ καλή δουλειά και αυτό φαίνεται!Σ'ευχαριστώ που με ενημέρωσες για το blog μου αλλά δεν ξέρω τι να κάνω μ'αυτό,ίσως διορθωθεί μόνο του.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξάνδραααααααααα σουρτούκοο!!! Ξεκινώ τα σχόλια: Ξ Ε Τ Ρ Ε Λ Α Θ Η Κ Α!!!!!! Είμαι σίγουρη οτι και η Μαρίνα θα το λατρέψει!!!! Εκανες καταπληκτική δουλειά και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Το μόνο που δεν με ενθουσιάζει είναι το χαρτί που επέλεξες για ντεκουπάζ αλλά στο σύνολο δεν φαίνεται τίποτα!! Εσύ παιδί μου είσαι αστέρι!!!! Βέβαια μη νομίζεις οτι παρέβλεψα το σχόλιο σου!! Πάω να βρω τη φίλη Χαρά να συνασπιστούμε!!!!! χι χι χι χι Σε φιλώ γλυκιά καλλιτέχνιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mmm,τρώγεται.
    Εφάρμοσες όλες τι τεχνικές που ήξερες, η Παναγία εβαλε το χέρι της να γλυτώσει απο τα δικά σου
    και τέλος πάντων βγήκε ένα καααλό (μασημένο, είναι, οχι θαυμαστικό και να παίρνεις θάρρος ) αποτέλεσμα.
    Αντε καιρός να σκέφτεσαι ν ανοίξεις ένα εργαστήρι για φίλους και μη revolutions πού ξέρεις μπορεί να χεστείς (sorry κιόλας) στο τάληρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμία, μα καμία σχέση το "πριν" με το "μετά". Εύγε! Ομολογώ ότι οι μεταποιήσεις/μεταμορφώσεις αντικειμένων μου αρέσουν περισσότερο από τις νέες κατασκευές, ίσως γιατί η πρόκληση είναι μεγαλύτερη. Ιδιαίτερα όταν το αρχικό αντικείμενο δεν έχει αυτό το "κάτι" που θα το έκανε να ξεχωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά...για άλλη μια φορά...εκτός του ότι δεν έχω λόγια...έκανες καταπληκτική δουλειά!!! Καλέ πού τα σκέφτεσαι όλα αυτά;; Εγώ με το που είδα την αρχική εικόνα με κυρίευσε άγχος!! Τί να πω, μπράβο σου!! Είμαι σίγουρη ότι θα αρέσει πολύ στην φίλη σου!!

    ...μην νομίζεις ότι θα άφηνα ασχολίαστο το θέμα με τα χέρια & νύχια...όχι έτσι θα σε άφηνα νόμιζες!!...καλά εάν βρεθώ προς τα μέρη σας θα σου πω εγώ! εάν δεν κάνω τα χέρια σου αγνώριστα θα σκίσω τα διπλώματά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. misirlou...Μπραβοοοοοοοοοο!!!!!
    Καταθετω το θαυμασμο μου.... γεια στα χερια σου να ειναι παντα γερα να δημιουργουν!!!
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερή αλλαγή! Είμαι σίγουρη οτι θα αρέσει στην μαθήτρια σου! Το κρακελέ έχει πετύχει πολύ ωραία.Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΠΑΜΕ......ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.....
    Η ΘΕΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΕΡΙΑ!!!!!ΕΥΓΕ ΑΣΤΕΡΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κορίτσι μου είσαι φανταστική!!!!!!!!!!!!!!!
    πρώτα απ' όλα έχεις πολύ αγάπη για τη φίλη σου και βέβαια πολύ αγάπη και φαντασία γι' αυτό που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλή δουλειά. Μου αρέσει πάρα πολυ η αλλαγή αυτη που έκανες. νομιζω πως έτσι όπως το έκανες του ταιριάζει καλύτερα.
    Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά,συν Παναγιά,το αποτέλεσμα τέλειο να πω,λίγο είναι.
    Έκανες εξαιρετική δουλειά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξαιρετική δουλειά! Εγώ επιμένω πάντως, μήπως να το κάνεις επάγγελμα; (αν δεν το έχεις κάνει ήδη δηλαδή!).
    Α! Και please μην ξεχάσεις να έρθεις από το καινούριο μου blog, γιατί "μετακόμισα". Σ' ευχαριστώ! Φιλιά!

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. this looks so great!! ....you did an amazing job!!
    M....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλα εχω μεινει αφωνη.Αψογη δουλεια, ασε που εχω μια μαντονα σκετη χωρις κορνιζα και βλεποντας αυτο μου μπηκανε ιδεες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. MPRABO BRE SY POLY WRAIO SOY BGHKE XARAS STHN YPOMONH SOY POLLA EKANESSS GIA NA GINEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου δημιουργικό, ευφάνταστο Αστέρι!
    Δεν θες ένα μάνατζερ, έναν ίματζ μέϊκερ, κάποιον τέλος πάντων, να κάνουμε μερικές πωλήσεις;

    Σκέψου το και μου λες; Ε!; :)

    xxx
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα πολύ όμορφο το αποτέλεσμα, συγχαρητήρια!
    Με μπέρδεψες λίγο με την κάσια. Την έβαλες για να γεμίσεις τα σκασίματα του κρακελέ? σε υγρή μορφή ή σε σκόνη?
    Τώρα θυμήθηκα ότι έφτιαξα κι εγώ μια κορνίζα καθρέφτη η οποία ήταν ασημί χρώμα και πάω να την φωτογραφίσω και να την αναρτήσω.
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτική μεταμόρφωση!! Γεια στα χεράκια σου,φαντάζομαι την χαρά της Μαρίνας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pragmatikh metamorfwsi!!!!prosegmanh douleia me entypwsiako, Gia mena,apotelesma!eimai fun sou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ένα έχω να πω: respect (και κάνω και υπόκλιση!!!)
    Την προτιμώ πολύ πολύ περισσότερο την Παναγίτσα έτσι!
    Ε...χμχμ...θα πεις και σε μας τις ανίδεες τι στο καλό είναι πια αυτή η πατίνα;;; Κάνε καμιά αναρτησούλα στο μέλλον (αφού μάθαμε το κρακελέ...είναι το επόμενο βήμα!!!)
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστω πολυ ολους τους επισκεπτες του blog μου...με τιματε και με κανετε χαρουμενη.
    Ναντια υποσχομαι να κανω συντομα μια αναρτηση για τις πατινες και για το πως τις χρησιμοποιω ...
    Αγαπητη Παναγιωτα χρησιμοποιησα υγρη κασια την βαζω πολυ συχνα ειτε για να γλυκανει το χρωμα ειτε για να γεμισει τα σκασιματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στο έχω ξαναπεί με ότι κι αν καταπιαστείς κάνεις θαύματα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Wow! Για ακόμα μια φορά!

    Έβαλα φωτο της πλάτης στο blog μπες να δεις;)

    φιλάκια.xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mirsirlou...περασα για λιγο να σου πω το ευχαριστω για τις ευχες σου!!!!!
    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητή Μισιρλού.Τυχαία έπεσα στο μπλοκοσπιτάκι σου και μάλιστα στο κρεκελέ με κόλλα!Αρχικά μου άρεσε πολύ η επιλογή του ονόματος!!Μισιρλού!!!!!Η βόλτα όμως στο μπλόγκ σου ήταν μία έκπληξη για μένα.Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς?Τον τρόπο που γράφεις ή τα εκπληκτικά έργα σου?Ομολογουμένως θαυμάσια η μεταμόρφωση της εικόνας .Δηλώνω θαυμάστριά σου!!!!!!!!!Σε παρακολουθώ ανελλιπώς!Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εκανες καταπληκτική δουλειά!!
    Μου αρέσει πολύ,μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πωπωωωω τέλειο! Είσαι φοβερή! Δεν έχω λόγια

    Φιλάκιαααααα ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να ζητήσω συγνώμη κι εδώ?
    Τα χαμένα μηνύματα βρέθηκαν!
    Άτιμε blogger, θα σε σκίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έχω μείνει άφωνη... τι να πω???
    Επαγγελματίας έχεις γίνει!!!

    Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καταπληκτικό! ειμαι σιγουρη οτι θα ενθουσιαστηκε η φιλη σου. μπραβο!!!! για αλλη μια φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δεν υπάρχουν λόγια για το blog !! μπορώ να σε διαβάζω ολη μέρα!!Σε ευχαριστώ για τις γνώσεις που μου δίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. υπεροχο εγινε!!!! Μπραβο χρυσοχέρα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή