21/11/10

WALL CALENDAR - ΣΤΟΚΟΣ ΚΡΑΚΕΛΕ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ κ η οδυσσεια των backgrounds!!

Πλησιαζουν τα Χριστουγεννα και ολοι σας( η σχεδον ολοι) εχετε μπει για τα καλα στο  πνευμα προετοιμασιας.Το δικο μου εορταστικο πνευμα προς το παρον κοιμαται ορθιο  ...
Παλευω να βρω ελευθερο χρονο να μπω στο εργαστηρι μου να πειραματιστω να δοκιμασω και να μαθω καινουργιες τεχνικες για μενα με την σοφη ,παντα καθοδηγηση ειτε των μπλογκ σας ειτε των  δασκαλων μου ( Μαρια ,Χαρα ,neli...κα) ..
Και ενω προσπαθω να βγαλω ακρη με αυτα και πολλα αλλα....εχουμε και την αλλαγη των backgrounds λογω εορτων......



Πρωτη και καλυτερη στη μπριζα μπαινει η πολυαγαπημενη μου Χαρα...(που,παντα παει γυρευοντας)...
-Κατσε φρονιμα Χαρουλινι μου...αφου δεν ξερεις και πολλα απο την ριμαδα την τεχνολογια...
-Ματι λες,ερχονται γιορτες ...να μην κανουμε κατι στο "σπιτικο" μας?
-Ναι βρε παιδι μου ...αλλα δεν πειραζει ...μην παιζεις με το pc...αστο ...
ΟΟΟΟχιιι...εκει ...3 μερονυχτα...τηλεφωνα, μηνυματα, καθοδηγηση...με τις ωρες..
Panadol,depon και ημικρανιες η Χαρα !!!χαχαχαααα
Εγω μεσα στις μπογιες ,τις κολλες και τους στοκους να προσπαθω απο την μια να φτιαξω κατι για αναρτηση και απο την αλλη να συγκρατω την Χαρα ,την ασυγκρατητη!!!
Παρασκευη βραδυ κολλαει κ σε μενα το μικροβιο...ξημερωθηκα για να φτιαξω το δικο μου blog...κ στο ενδιαμεσο ....να πετιεται η Χαρα και οι αποριες της...σαν μουσικο διαλειμμα.!!!

Με αυτα και με κεινα..ξημερωνει Σαββατο .....ερειπιο η Μισιρλου...
Γυριζοντας το μεσημερι απο το μαθημα  μπαινω στο blog της Χαρας ...ηρεμια...ταξη και ασφαλεια (κοιμοταν γι αυτο).
Επειτα επισκεπτομαι της Μαριας Κ.... βλεπω αλλαγες...
Μην ανησυχεις, με καθυσηχαζω...

Μετα απο καμμια ωρα ξαναμπαινω ...ωχ ! αλλο background...στην 1η μου επισκεψη  ηταν κατι σε ροζ...στην 2η κατι σε πολυχρωμο στην 3η κατι ....σε γουνα...στην 4η κατι με φαλαινες...

Aρχισα να ανυσηχω!! ...και μην ξεχνιομαστε εγω με την χαρτοπετσετα στο χερι να προσπαθω
να κανω ντεκουπαζ και η Χαρα on line...(ειχε ξυπνησει κι αρχισε παλι να σολαρει) ...να θελει να αλλαξει κερσορα.!!!!
Χτυπαει το τηλεφωνο ...Η Μαρια....αφου τα λεμε και τα εξηγουμε ( ενω απαντουσα και στην ανυπομονη Χαρα στο πληκτρολογιο )
Μαρια: ...οκ καταλαβα  ...το χω  σου λεω ....μου λεει..χιχιχι.
Συνεχιζω με τις αλχημιες μου και με τις χειροτεχνιες μου ...σιγουροτατη πια οτι αναρτηση δεν προκειται να κανω....αλλα...
ειχα στο νου μου να μπαινω και στα μπλογκ τους να τσεκαρω τι γινεται...
Η Μαρια συγκρατειτε λιγο...η Χαρα ομως ειναι σαν παιδακι σε εργοστασιο σοκολατας!
Δεν ειναι να τις αφηνεις μονες με την τεχνολογια .
Και δεν την ξερουν ...και θελουν να της παρουν τον αερα.χαχαχααα
Θρασσος σας λεω...!!!

Αργα το βραδυ ...επειτα απο ενα τελευταιο μικρο εγκεφαλικο που επαθα...γιατι η  Μαρια παιζοντας  με τη γραμματοσειρα, μεγαλωσε τοοοοοοσο τα γραμματα που ηθελες οθονη σινεμα για να δεις μια αναρτηση της....
....τα πραγματα ηρεμησαν...η Χαρα βρηκε και εγκατεστησε αυτο που επιθυμουσε,
 η Μαρια το ιδιο.....τις εβαλα λοιπον για υπνο και εβαλα στοιχημα να τελειωσω το ημερολογιο τοιχου που ειχα ταξει στην φιλη μου Γεωργια και την κορουλα της Ιωαννα..με θεμα την KITTY...

Μην ξεχασω...
Αρχισα την αναρτηση χωρις να εχω τσεκαρει τα μπλογκ τους...αν κατι εχει αλλαξει...δε θελω να το ξερω...αν παλι δενπρολαβω να  τελειωσω την αναρτηση ....θα ξερετε τι θα εχει μεσολαβησει.....




Ενα ξυλο απο ντουλαπι που ειχα βρει στο δρομο ηταν αρκετο για να χωρεσει μια Α4 σελιδα.



Στοκαρα τις τρυπες και το ετριψα με ενα γυαλοχαρτο.




Με ενα ρολακι απλωσα ασταρι νερου 1-2 χερια και το αφησα να στεγνωσει.


Απλωσα  χοντρες πινελιες  3 διαφορετικα χρωματα πανω στο ξυλο και .....

με πινελιες πανω κατω απλωσα καλυτερα τα χρωματα  .. χωρις να ανακατευτουν.


Και ερχομαστε στο προκειμενο...Ατλακολ και στοκος ακρυλικος KRAFT
Επειτα απο πληροφορια που ειχα απο αξιοτιμο - αγνωστο αναγνωστη....αρχισα παλι τα πειραματα ...γιατι την πληροφορια μου την εδωσε αλλα δεν μου ειπε ουτε τον τροπο ουτε την αναλογια...
Oποτε ....για μερες στοκαριζα οτι εβρισκα μπροστα ....χαχαχα...μεχρι να πετυχω εστω ενα μικρο κρακελαρισμα.
(Οποιοσδηποτε εχει πληροφοριες επι του θεματος θα χαρω πολυ αν τις μοραστει μαζι μας)

Εδω λοιπον  περασα πανω απο τα χρωματα ενα στρωμα ατλακολ και επειτα με ενα πινελο περασα στρωσεις αραιωμενου στοκου ( με λιγο νερο )...το οποιο μολις στεγνωσει κρακελαρει..




Εκοψα τα μοτιβα που ηθελα με το χερι τα κολλησα με βενζινοκολλα uhu σε σπρει ...



Οταν συμπληρωσα ολα τα μοτιβακια ,τα περασα απο πανω με κολλα για decoupage .


Για να ενσωματωσω τα μοτιβα διαλεξα ασπρες και κιτρινες πινελιες τις οποιες απλωσα γυρω απο την χαρτοπετσετα και ...


με τον σταμπαδορο απαλυνα τα χρωματα


Περιμενοντας να στεγνωσουν τα χρωματα στο ξυλο ,εκανα αλλη δουλεια.
Κολλησα ενα μοτιβο σε χαρτι με την τεχνικη ντεκουπαζ ...


Εκοψα το μοτιβο με ενα ψαλιδακι μικρο  και ...


προσθεσα ενα καλο στρωμα ζεστης σιλικονης


και το κολλησα αμεσως πανω στο ομοιο μοτιβο του ξυλου για να δημιουργησω ενα 3D μοτιβο.



Επανελαβα το ιδιο και για μερικα ακομα μοτιβα...
Τελειωνοντας περασα ενα απαλο κρακελε 2 συστατικων  και πατιναρισα με ωχρα (σκονη αγιογραφιας ανακατεμενη με λινελαιο ).


Τυπωσα σε Α4 κιτρινο χαρτι το ημερολογιο του 2011,τρυπησα τις σελιδες και τις "φορεσα"
στα καρφακια που ειχα προσθεσει στο ξυλο.


Για να μην φαινονται ασχημα τα καρφια προσθεσα χαντρουλες που ειχα κανει απο cernit και δε τις ειχα ψησει .


Τις πιεσα στο καρφι και μολις τελειωσω την αναρτηση πρεπει να τις βγαλω και να τις ψησω ωστε η φιλη μου να μπορει να τις βγαζει ωστε να προσθετει και να αφαιρει οσα φυλλα θελει.


ουπς...ενα σκουπιδακι στο ματι της ΚITTY...


Οτι ηταν να κανω το εκανα....θα αποφυγω την τελευταια "πινελια" και ας βλεπω ατελειες...διοτι παντα στην τελευταια πινελια τα κανω μανταρα..χαχαχαχα




Αφιερωνω την αναρτηση αυτην στη αγαπημενη μου Χαρα και στην καινουργια μου φιλη Μαρια.
Στην αγαπημενη μου Χαρα που ο χαρακτηρας της  εχει ολα τα καλα του θεου και την αγαπω πολυ
και στην καινουργια μου φιλη
Μαρια που με το ταλεντο της και την ζεστη συμπεριφορα της με κερδισε απο την πρωτη στιγμη....
Ανθρωποι που προσφερουν και μοιραζονται  απλοχερα...
(και ας με βασανιζουν που και που χαχαχαχα)

Δεν ξεχνω τα βραβεια κ τις προσκλησεις που εχω παραλλαβει....προσεχως οι αναρτησεις...

misirloumisirlou

62 σχόλια:

  1. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.
    Τελεια η κιττυ!!!!!!!συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το ημερολόγιο..και η Κίτυ πολύ γλυκειά
    Για άλλη μια φορά ''έγραψες'' ή μήπως να πω ζωγράφισες ? :))

    Αχ αυτές οι αλλάγες στο μπλογκ είναι πόνος..το σκέφτομαι κι εγώ αλλά φοβάμαι μην κάνω τίποτα και τα εξαφανίσω ολα.. χιχι πρέπει να οργανωθώ.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πάρα πολύ όμορφό!!!
    Καλή εβδομάδα κιόλας:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να'σαι καλά Αλεξάνδρα μου! Έχω γελάσει πολύ με την ανάρτησή σου! Μιλάμε για κανονικό μαραθώνιο από τα τηλέφωνα!!! Όσο για την Kitty, τι να πω πια...ζωγράφισες πάλι! Πόσα υλικά μπορεί να έχεις στο εργαστήρι σου;;;;

    Και μια έκκληση προς τη Μαρία Κ.: ΜΑΡΑΚΙ, ΑΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ! ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΟΣ ΜΕ ΠΕΤΑΕΙ ΕΞΩ!

    Τι συμβαίνει ρε παιδιά; Γεμίσαμε ιούς!

    Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απ οτι βλέπετε καταλαβαίνετε πιστεύω οι νοήμονες αναγνώστες οτι ψεύδεται ασυστόλως...διότι πώς θα μπορούσε να κάνει τέτοια θεϊκή δουλειά, τόσο λεπτομερή βήμα-βήμα ανάρτηση αν την παίδευα.
    Αλλά με βρήκε μικρή κι ευάλωτη και με πιλατεύει, άστε που σαλιαρίζει δώθε-κείθε, κι όμως εγω την δέχομαι σαν να μην συνέβη τίποτε...
    Και για να καταλάβετε την εξάρτηση. οταν απαντάω μονολεκτικά στα μέιλ με παίρνει άμεσα τηλέφωνο. Τώρα πείτε μου φταίω εγω;;;
    Κύριε Πρόεδρε, κύριοι ένορκοι είμαι αθώα,σας λέω
    Αλλά κι εγω την αγαπώ,πρέπει να το παραδεχθώ δημόσια κι απολαμβάνω την "γνωριμία" μας.
    Αυτά είναι τα απίθανα καλά του blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...XM ......
    ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ...ΑΓΑΠΗΤΗ ΄ΦΑΜΙΛΙΑ΄΄ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΚΡΥΓΟΡΗΣΩ....ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΄΄ΑΔΕΡΦΗΣ΄΄ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ.....ΗΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ.ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΒΑΣΙΖΩΜΕΝΑ ΣΕ ΣΩΣΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ..ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟ ΜΕ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..ΕΝΤΟΥΤΙΣ ΟΜΩΣ........
    ΚΑΛΑ ΞΕΡΩ ΣΑΣ ΕΠΡΗΞΑ...ΧΙΧΙΧΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΒΩ...
    ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.
    ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΕΡΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΣΟ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ...ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙΣ ΘΕΤΙΚΗ ΑΥΡΑ....ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ....ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΔΟΥΛΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ[ΛΕΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ....ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ....]ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΑΞΑ ...ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ...ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ...ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΟΙΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ....ΤΗΝ ΓΟΥΝΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ...ΑΑΑ ΑΥΤΗ ΜΑΛΙΣΤΑΑΑΑ

    ...ΧΑΡΑ ΜΟΥ...ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΡΑΙΕΣ ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΝΤΕΚΟΡ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΤΗΝ ΄΄ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΄΄ ΣΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΩ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΕΟ ΕΤΟΣ,,,ΖΗΤΩ....
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ
    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσουν όλα!
    Η ιδέα,η υλοποίηση-όλες αυτές οι τεχνικές-και το αποτέλεσμα-μεγάλομεράκι βάζεις στη δουλειά σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφο!!! Γεια στα χεράκια σου,είχε αρκετή δουλειά αλλά το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!!!
    Καλή βδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγινε πολύ όμορφο, φαίνεται δουλειά με μεράκι!!
    Καλή σου βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι δημιούργησαν πάλι τα χεράκια σου! Τι γλυκό και όμορφο ημερολόγιο. Υπέροχα χρώματα και υφές. Και με γειά και το background, πολύ όμορφο (άξιζε τον μαραθώνιο τηλε-μπλογκο-βοήθειας!).
    Φιλάκια!!!

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μια ακόμα υπέροχη δουλειά σου!!!πολύ και καλή δουλειά...μπραβοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ πολυ ομορφο το ημερολογιο, γεια στα χερακια σου.Οσο για τα μπλογκ της Μαριας και της Χαρας, μια χαρα τα εφτιαξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΓΗΣΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΛΟΚ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΓΗ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΙΛΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΖΗΛΕΥΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΑΙΡΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ ΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΑΣ ΜΙΣΙΡΛΟΥ Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΦΟΒΕΡΟ ΓΕΛΙΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΠΑΛΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Looks great, so cute and pretty, bravo:))
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αααα Χαρα και Μαρία μπορει να εχετε τον ιδιο δικηγόρο αλλα εγω θα γινω της misirlou
    καθε βραδυ μεχρι πολυυυυυυ αργα την βλεπω οτι ειναι μεσα και απορούσα τι κανει
    να τωρα λοιπον που καταλαβα οτι σας βοηθουσε
    κοριτσια να εισαστε καλα και παντα ετσι αγαπημενες
    misirlou το ημερολόγιο ωραιότατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κακώς παίρνετε το μέρος της περι ού ο λόγος Κυρίας, διότι εμείς τα φτιάξαμε ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ και της μαθαίναμε κι απο πάνω κόλπα!
    Αστέρι (χμμμ), ξέρεις τι σκέφτηκα ο Ανώνυμος δωρητής μάλλον απο κάποια εταιρία χρωμάτων είναι και θέλει να δοκιμάσει με κάποιο τρελλό πειραματιστή τα υλικά του...
    ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχθές είχαμε την συζήτηση για την hello kitty,μου ζήτησε η κόρη μου τούρτα μ'αυτό το σχέδιο,βλέπω τώρα και το έργο σου καιέχω ξετρελαθεί!Πανέμορφο το έφτιαξες!Πολύ θα ήθελα να το φτιάξω κι εγώ αλλά βλέπω ότι έχει πολύ δουλειά και υλικά που δεν έχω (ούτε τα ξέρω καν γιατι δεν έχω ασχοληθεί)!!Μπράβο σου για το ημερολόγιο αλλά και για την περιγραφή σου,πολύ γέλιο!!!Να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ για το περασμα και το σχολιασμο σας στις αναρτησεις μου.
    Δεν χρειαζεται να διαπιστωσετε ....την βλεπετε (την Χαρα)...εχει λυσαξει..χαχαχαχα
    Και η Μαρια λερωμενη την εχει την φωλιτσα της..χιχιχι
    Ειρηνη μου σε ευχαριστω παααααρα πολυ για την υπερασπιση σου ..την εκτιμησα βαθυυυτατα!!!
    Οσο για τις σχεσεις που εχουμε δημιουργησει ...ναι νιωθω μεγαλη χαρα γι αυτο και ειμαι σιγουρη art at home ...οτι,εν καιρω, θα γνωριστουμε καλυτερα με περισσοτερους bloggers...
    φιλια πολλα σε ολους και να εχουμε μια υπεροχη εβδομαδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ τι τραβάς και συ βρε κορίτσι μου , με όλες αυτές τις φιλενάδες σου που ενώ είναι ακόμη στην πρώτη τάξη της τεχνολογίας, τα θέλουν και πως τα θέλουν!!( χι,χι,χι)Αλλά μην τα μαρτυράς όλα καλέ!!!!Οχι τίποτα άλλο ,ξέρεις πόσες ήμαστε στην ίδια συνομοταξία????Αν στην πέσουμε όλες ,δεν βλέπω να απολαμβάνουμε νέες αναρτήσεις σου....Και είσαι και σούπερ δασκάλα!!!!!!!
    Τέλειο το ημερολογιάκι σου και κατατοπιστικότατη όπως πάντα!!!!!Νάσαι καλά κορίτσι μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το έκανες το θαύμα πάλι.
    Διάβαζα με προσοχή την περιγραφή σου και κοιταζα με λεπτομέρεια τις εικόνες.
    Σε κάθε βήμα νόμιζα ότι είχες το τελικό αποτέλεσμα, αλλά είχε κι άλλο... κι άλλο...
    Καλη εβδομάδα misirlou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tέλειο! Έγραψες ακόμα μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή μου misirlou, με έκανες και γέλασα! Το έργο σου θαυμάσιο, όπως όλα τα άλλα και η περιγραφή επίσης.
    Επειδή κάνω και εγώ κάποια πειράματα με στόκους κρακελέ κλπ θα σε ενηερώσω όταν και άμα πετύχουν.
    Να είσαι πάντα καλά.
    Πολλά πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιληηηηηηηηηηηηη εμένα τίποτα? Ούτε ένα ντριν? Να δω τι κάνεις? Να σου πω πως θα αλλάξεις και θα γίνεις χριστουγιεννιάτικη? Καλά σου ! Δεν σου ξαναμιλώ! Ομως θα σου πω κάτι ακόμα και τέλος!!! Καταπληκτική η Κιττυ και το μόνο βέβαιο είναι οτι θα ξετρελαθεί η φίλη !!!! Τι να πω φίλη μου είσαι μοναδική κι έχεις ταλέντο!!!


    Σε φιλωώωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ..KΥΡΙΑ ...ΚΥΡΙΑ......ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΦΩΛΙΑ ΜΟΥ.....ΝΑ ΜΠΩΩΩΩΩ????
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρίνα4:19 μ.μ.

    Μίλαγα με την Τάνια και μου είπε για το ημερολόγιο που ανήρτησες. Μπήκα να το δω και έπαθα πλάκα και με το συγκεκριμένο έργο, το οποίο είναι πολύ γλυκούλη, αλλά με εντυπωσίασε και το background που άλλαξες προς το καλυτερότερο!!!!!!!!!Φιλενάδα είσαι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καταπληκτικό, ιδέες και όνειρα μαζί, να έχεις μια όμορφη μέρα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Για πιες ατέλεις λες οεο;;;; είναι πανέμορφο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι υπέροχο!!!! Γεια στα χέρια σου τα θαυματουργά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να γράφεις και να δημιουργείς! Στην άλλη αρετή-χάρισμα-ταλέντο δεν σε έχω δει, είμαι σίγουρη όμως ότι και εκεί θα σκίζεις!

    Φιλιά
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υποκλίνομαι κυρία μου!!! Δεν παίζεσαι, για άλλη μια φορά...

    Φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η Hello Kitty σου είναι απίστευτη! Καταπληκτικό!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλο βραδυ! περασα να σου πω και ενα ευχαριστω!!! που αν και εισαι κουρασμενη..περασες απο το σπιτι μου!!πολυ σε ευχαριστω για αυτο!!
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. AX! ποσο θελω να σε βοηθησω..για το απο που περνουμ τη παραφινη! αλλα 10 χρονια μακρια απο την Αθηνα..και εχουν αλλαξει τοσα πολλα εκει..εγω τοτε τα αγοραζα ολα απο τ ΚΑΤΣΑΧΝΙΑ στην ΟΜΟΝΟΙΑ!για ψαξε και αν μαθω κατι θα σου πω.
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. great job:))).... thanks for sharing:))....
    kisses from croatia:))....
    M....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλημερουδια!!! υπεροχη κατασκευη! μου αρεσει που παντα δινεις προσοχη και στην λεπτομερεια!!!
    να εχεις ενα υπεροχα μαγικο σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μα που εισαι!!! για ελα για λιγο εστω!!
    Καλο Σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. kala einai FANTASTIKO!!!!! den katalaba tipota ap osa eleges, mou fenetai PANDISKOLO kai san anthropos den eimai katholou ipomonetikos (px an einai na zografiso enan pinaka PREPEI na ton teleioso tin idia mera, den exo ipomoni!!!xixi1!!zografos na sou petixei!!!). EINAI FANTASTIKO!!! Kai to olo post poly kalo! Poly analitiko teleio!!!! an pote ekana kati tetoio tha to ekana parea me ton kalo mou... apokleitai moni mou na ta kataferna... mprabo mprabo!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το θαύμασα το ημερολόγιό σου Μισιρλού!!!!...αλλά πιο πολύ απόλαυσα την διεξαγωγή της δίκης...Κατηγορούμενες, θύμα, θύτες συνήγοροι υπεράσπισης και κατηγορίας!!!! Πωωωπωω...τρόμαξα!!! Μόνο την ποινή που επεβλήθει δεν είδα πουθενά!!!
    Αλήθεια Αλεξάνδρα (ελπίζω να μην κάνω λάθος) θέλω κι εγώ ν' αλλάξω το backgraound θα με βοηθήσεις????? χιχιιιι!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αλεξάνδραααααααααααααα χαλαρώσαμε βλέπω!!! Που είναι η ανάρτησή σου? Περιμένω πως και πως!!!! χα χα χα Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλά τι πινελιές μου λες; Ποιες ατέλειες; Άψογο είναι. Well done.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή μου misirlou κατρχην το ημερολογιο είναι γλύκα, κατά δευτερον η περιγραφή σου είναι απίθανη, γέλασα σε πολλά σημεία! Συνεχισε να μας δίνεις όμορφα εργα που να τα συνοδευουν όμορφες περιγραφές. Φιλια ματς μουτς και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλο μηνα!! φιλη μου!!και σε ευχαριστω!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εντυπωσιάστηκα! όχι μόνον είναι πολύ όμορφο αλλά πόση υπομονή και επιμονή απαιτούσε να φτιαχτεί, πόσα στάδια μέχρι το τελικό αποτέλεσμα! Μπράβο!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. έχεις κάνει πολλή δουλειά και πολύ καλή δουλειά!!
    τέλειο ημερολόγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι εκπληκτικό, άψογη δουλειά εκτός από την επιλογή του θέματος και το συνταίριασμα σε όλη σου την κατασκευή.
    Πώς μου ξέφυγε το έχεις αναρτήσει τόσο καιρό.. πέρασα να δω τι κάνεις και το βρήκα.
    Μπράβο Μισιρλού μου!
    Καλή βδομάδα να έχεις
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Που'σαι συ Μισιρλουλίνι! Ποιος ξέρει τι μας ετοιμάζεις πάλι!!!
    Τέλειος ο διάκοσμος ο χριστουγεννιάτικος!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μα τι ομορφα πραγματα φτιαχνετε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημερα και καλο Σ/Κ!!
    Τα φιλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πάρα πολύ ωραία κατασκευή και πρωτότυπη η ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπράβο!!!!Καταπληκτική η Κιττυ!!!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες μακαρι να τα καταφερω καποια στιγμη και γω....η ασχετη με το ντεκουπάζ ....αλλα μαρεσει τοσο το κρακελέ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εχω χαθεί κι εγώ εχεις χαθεί κι εσύ!!!Σε καλημερίζω και σε φιλώ έτσι για να μην....χανόμαστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλησπερα κ ευχαριστω που περασες απο το μπλογκοσπιτο μου.Τι ομορφο ημερολογιο εφιαξες...Εγω προσπαθησα να βαλω εορταστικο μπακραουντ στο μπλογκ αλλα δεν τα καταφερα,κατι κολπο θελει κ δεν μπορεσα.Φιλια κ καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εντυπωσιάστηκα με το όλον, αλλά έχω πάθει με την ατλακολ και το στόκο που κρακελάρουν και τη σιλικόνη που έκανε το μοτίβο τρισδιάστατο!!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Misirlou όλες σου οι κατασκευές είναι υπέροχες. Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση η μανία σου να κάνεις μόνη σου τα βασικά σου υλικά, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ, ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΕΠΙΣΕΙΣ, ΑΝΤΙ ΚΡΑΚΕΛΕ MEDIUM , ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΛΑ , ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΟΛΑΜΕ ΤΑ ΠΑΖΛ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ .ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΕΙΣ :ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΡΩΜΑ,ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ.......................ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΚΡΑΚΕΛΑΡΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΛΛΟ.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ατλακολ και οι σχολικες λευκες κολλες παντα κρακελαρουν.ειναι το φτηνο υλικο που χρησιμοποιουν πολλοι για κρακελε ενος συστατικου.

      Διαγραφή