19/12/10

ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ

Εφτασε η ωρα της επανεμφανισης μου στην αγαπημενη μπλογκογειτονια.
Ελειψα αρκετα γιατι χρειαζομουνα χρονο για τις ετοιμασιες στην σχολη
και για τα δωρα των μαθητων μου.
Πρεπει να ομολογησω οτι μου λειψατε ...αλλα ο χρονος
και η κουραση με πιεζαν να μεινω μακρια......






Παρακολουθουσα βεβαια τι γινοταν,οσο προλαβαινα....και εριχνα πεταχτες ματιες στις αναρτησεις σας.
Θα το πω απλα...μου σπασατε τα νευρα!!!χαχαχαχα
Αν το ηξερα...θα ειχα αρχισει τις ετοιμασιες απο τον Αυγουστο!!!!
Δε σας προλαβαινει κανεις...με κανατε να λυσαξω απο την ζηλεια που δεν προλαβαινα να κανω κατι χριστουγεννιατικο.

Θα πρεπε τωρα να κανω αναρτηση Πασχαλινη!...να σας κανω να τρεχετε...
αχ...του χρονου πιστευω να σταθω στο υψος των περιστασεων!

Αφησα στην ακρη αρκετα... και αμελησα φιλους και υποχρεωσεις για να καταφερω να τελειωσω τα δωρα των μαθητων μου.
Ειχα 3 βδομαδες μπροστα μου για να ετοιμασω
γυρω στα 80 δωρα τα οποια θα δειτε στα ...επομενα επεισοδια.
Απο αυτες τις 3 βδομαδες ....μονο τις 2 καταφερα να δουλεψω...γιατι την 3η ημουν τεζα απο υπερκοπωση...χαχαχα..κοινως, τα φτυσα!!!!

Tουλαχιστον εχω αρκετο υλικο για τις αναρτησεις που θα ακολουθησουν τις επομενες εβδομαδες.
Σημερα σκεφτηκα να κανω αναρτηση για να δηλωσω παρουσα ....να σας ευχηθω καλη εβδομαδα και να σας αφησω να παρετε μια κλεφτη ματια στην χριστουγεννιατικη ατμοσφαιρα της σχολης....οσα καταφερα να τραβηξω με την μηχανη.


Στην σχολη τον Δεκεμβριο επικρατει παντα... παραμυθενια ατμοσφαιρα που ξετρελενει μικρους και μεγαλους.





Φωτακια χριστουγεννιατικα μεσα και εξω !!!



Δεν αναβουμε αλλα φωτα ...μονο τα χριστουγεννιατικα φωτακια...



Οι χριστουγεννιατικες μελωδιες και η μυρωδια της κανελας και του πορτοκαλιου
συμπληρωνουν την ατμοσφαιρα...


Καφες και σοκολατενια γλυκισματα ειναι απαραιτητα απογευματινα κερασματα.
Προσπαθω να ικανοποιησω ολες τις αισθησεις μικρων και μεγαλων...
Ευχομαι να τα καταφερα!

Αυτα προς το παρον ...θα τα πουμε συντομα....το υποσχομαι:)





(Λυπαμαι γιατην ποιοτητα των φωτογραφιων...αλλα με απλη μηχανη ηταν πολυυυ δυσκολο...μονο αυτες καταφερα να βγαλω....) misirloumisirlou....

38 σχόλια:

  1. Ιδωμεν το Φως το Αληθινόν ελάβομεν πνεύμα επουράνιον!!!
    Επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολυ εορταστική ατμόσφαιρα! ΤΕΛΕΙΑ!!!
    ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!!
    Επίτηδες καθυστερείς για να μας τρελαίνεις και οι υπόλοιπες να πηγαίνουμε άπατες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΧΘΕΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΙΣΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ ΒΑΣΙΚΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΣΣΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΕΝΤΑΞΕΙΙΙΙΙΙΙΙ ΧΙΧΙ
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΗ Η ΣΧΟΛΗ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε κοριτσάκι, πάνω που είχα αρχίσει να ανησυχώ... Έτοιμη ήμουν να πάρω σβάρνα τη blogoγειτονιά και να ρωτήσω τι έγινες!

    Κι έλεγα ότι εγώ αργώ να κάνω αναρτήσεις... αμ δε, υπάρχουν και χειρότερα,χαχα
    (Τ' ακούς Χαρουλάκι???)

    Πάντως μας αποζημειώνεις με τη σημερινή σου ανάρτηση. Μας βάζεις σε μια super εορταστική ατμόσφαιρα!!!
    Ζηλεύωωωωωωωωωωω...
    Προλαβαίνω να γραφτώ στη σχολή μέχρι τα Χριστούγεννα???

    Και του χρόνου κούκλα, περιμένουμε και τα υπόλοιπα που έφτιαξες.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. so nice!! όλα αυτά που βλέπω, γιορτινά, ατμοσφαιρικά...όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι τέλεια εορταστική και παραμυθένια ατμόσφαιρα!Είναι πάααρα πολύ όμορφα!Θα περιμένουμε με ανυπομονησία τις επόμενες αναρτήσεις!Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ...ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ!!!!!!!!!!!
    ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία ατμόσφαιρα στη σχολή...μακάρι να κρατάγανε οι γιορτές πιο πολύ!
    Καλώς σε βρήκα misirlou μου και χαίρομαι πολυ γιατι μου ξύπνησες θύμησες δικές μου-ασχολιόμουν χρόνια με κλασσικό μπαλέτο και λίγο πριν το ακολουθήσω επαγγελματικά για κάποιους (χαζούς πλέον)λόγους το σταμάτησα....
    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρελαίνομαι όταν ο φωτισμός είναι μόνο τα φωτάκια του δέντρου και της διακόσμησης!!! Τέλεια ατμόσφαιρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!! Επιτέλους κορίτσι είχα αρχίσει να ανησυχώ!!!! Τι ομορφιές είναι αυτές? Είμαι σίγουρη οτι οι μαθητές σου θα είναι κατα ενθουσιασμένοι και χαρουμενοι!!! Αντε να δούμε τι αριστουργήματα ετοιμασες!!!!

    ΦΙλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καταπληκτική χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.περιμένουμε τις αναρτήσεις σου για να μας δείξεις τις κατασκευές σου,για να ζηλέψουμε εμείς.φιλιά και καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω!Ω!Ω!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ..ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!ΥΠΕΡΟΧΗ!ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άντε και άργησες....αισθητή η απουσία σου κορίτσι μου!!!καταπληκτική η ατμοσφαίρα που δημιούργησες και του χρόνου να σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς το το κορίτσι μας! Μας έλειψες! Αλλά μας ανταμείβεις με την υπέροχη ατμόσφαιρά σου! Τι μαγεία είναι αυτή!!!
    Αναμένω κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία η ατμόσφαιρα στη σχολή!!
    οσο για τα 80 δώρα ποιος την χάρη των μαθητών σου:):)
    Είπα και εγώ τι σκαρώνεις και έλειψες :):)
    φιλί και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. So romantic, festive and simply beautiful:)
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραια ατμοσφαιρα !!!!!
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκειά μου και γω είμαι πολύ πιεσμένη και χάθηκα λίγο.Πέρασα να σου πω κλεφτά μια γλυκειά καληνύχτα!!!!!Υπέροχη διακόσμηση!!!ΚΑΛΕΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!με υγεία ,ευτυχία και επαγγελματική καταξίωση!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς το μας!
    Ενα στερητικό το πάθαμε καθώς βλέπεις !
    Να είσαι πάντα άξια, δυνατή και περιμένουμε τα εμπνευσμένα έργα σου!!!

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφη ατμόσφαιρα είναι αυτή στη σχολή. Πάντα τέτοια. Μάλλον η κούραση άξιζε τον κόπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι φωτό από την σχολή είναι λες και είναι βγαλμένες από παραμύθι.
    Πανέμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άκρως εορταστική και χαρούμενη ατμόσφαιρα!!!!Καλές γιορτές εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφες εικόνες.
    Και του χρόνου. Καλές γιορτές, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άκρως παραμυθένια ατμόσφαιρα σε ένα δημιουργικό νεανικό χώρο! Τυχεροί όσοι περνοδιαβαίνουν την πόρτα αυτού του παράδεισου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχεις πολυ καλο γουστο!!! Παραμυθενια η διακοσμηση και η σχολη σου φανταστικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Misirlou μου,πέτυχες μια ατμόσφαιρα μοναδική,παραμυθένια!
    Καλύτερα χωρίς φώτα,για να μη χάνεται η μαγεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. misirlou μου τι ομορφα που στολισες τη σχολη!!! χαρα που θα κανουν οι μαθητριες σου οταν μπαινουν!!! να εισαι καλα και να περασεις υπεροχες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σου ευχομαι καλες γιορτες,η καρδια σου να ειναι παντα ζεστη και φωτισμενη οπως οι φωτο που ανεβασες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι πανέμοραφα όλα, και ας είναι θολά. Πραγματικά παραμυθένια!!!!!!!
    Καλές και γλυκές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια Πολλά! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι υπέροχο σκηνικό!!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειναι πανεμορφη η διακοσμηση!!!!Χρονια πολλά με υγεια και ευτυχια!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. misirlou τρελαινομαι για φωτακια.Μου αρεσει πολυ ο στολισμος σου.περασε απο το σπιτακι μου που εχω αφησει κατι για σενα.Φιλια κ καλα Χριστουγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τις ευχές μου .._/|_★...★ * *●•٠·
    ....>,"< ★...★...★* __Π___
    ˛ *__Π ___*。* ˚ ˚ /______/~\ 。
    ...*/______/~\˛ ˚ |田田 |門| ˚
    ...|田田 |門| *Για ήρεμες ημέρες μαζί με αγαπημένους* ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χρονια πολλα με υγεια και ξεκουραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή