26/12/10

HANDMADE GIFT IDEAS - DIY PART 1

Ο Δεκεμβριος ειναι παντα μηνας με προετοιμασιες,τρεξιμο και αρκετη κουραση.
Για μενα τουτη τη φορα ηταν δυσκολοτερος απο καθε αλλη χρονια .
Δεν με εφτανε το στολισμα της σχολης  ... ειχα κ την φαεινη ιδεα να μην αγορασω αλλα να φτιαξω τα δωρα των μαθητων μου με τα χερακια μουυυυυυ.
Καλη η ιδεα ,δεν λεω....αλλα η πραξη ...μου αλλαξε τα φωτα!!!!!


 
Σημειωστε εδω οτι στην ζωη μου εχει προστεθει και το blogging...τρομαρα μου!!!
Που σημαινει οτι ηθελα να βολταρω και στην μπλογκογειτονια!!!!!! και αυτο θελει τον χρονο του...καταλαβαινετε...

Η φιλη μου η Χαρα μου εδωσε την ιδεα για τα δωρα!!!!
Ξεκινησα εχοντας μπροστα μου 3 βδομαδες καιρο .
Επεσα,λοιπον, με τα μουτρα....μαθηματα ,κατασκευες,blogging....και φτου απο την αρχη...!!!!!!
Αν προσεξατε δεν ανεφερα πουθενα το σπιτι μου......για τον απλουστατο λογο οτι το ειχα εγκατελειψει εντελως.....σαν ξενοδοχειο το ειχα κανει!!!!!
Δουλευα 1-2 ωρες το πρωι και επειτα παλι τα βραδυα απο τις 10 μεχρι 
τις 2-3μμ,...οποτε ειχα κενο  απο τα μαθηματα η τον υπνο.

Την 1η εβδομαδα ημουν ακμαιοτατη....την 2η ξαπλωθηκα τ ανασκελα....και την 3η επανηρθα δρυμιτερη επι τω εργω,γιατι ...δεν μπορουσα να κανω αλλιως!!!

Οπως παντα ξεκινησα να φτιαχνω χωρις να εχω ακριβες πλανο....θα πηγαινα...και οπου μ εβγαζε!!!!
Το μονο που ηξερα ηταν οτι θα εφτιαχνα κατι σε σημειωματαριο...
Για καλη μου τυχη ,στις γνωστες βολτες για παλια πραγματα,
βρηκα πεταμενα σ ενα πεζοδρομιο λεπτα ξυλα ασπρης μελαμινης.
Ηταν οτι επρεπε !!!

Με την σεγα ο Νικολας τα εκοψε στις διαστασεις που ηθελα ...αλλα βγηκαν 58 κομματια και εγω ηθελα 80...... για να συμπληρωσω "βουτηξα " μερικα επιπλεον ξυλα απο το εργαστηρι αγιογραφιας του πατερα μου...χιχιχιιι...και ολα μελι γαλα!!!
Χρησιμοποιησα οτι ηξερα και δεν ηξερα!!!!
τεχνικες ,υλικα,ιδεες....οτι εμαθα απο τον Σεπτεμβριο ....κυριως απο ολους εσας!!!!!!
Τελειοτητα μην περιμενετε....

παμε λοιπον.....η ξεναγηση ξεκιναει!!!...

Τα δωρα χωριζονταν σε 2 κατηγοριες ....τα δωρα για τα μικρα που θα επρεπε 
να ειναι ολοιδια ...για να μην μαλλιοτραβηχτουν!!!!! και στις υπολοιπες ηλικιες ...
εφηβους και ενηλικες που θα ηταν το καθενα διαφορετικο!!!
Ειχα φροντισει να μαθω τι περιπου αρεσει στην καθε μια και πηρα το ρισκο...


1.ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΑ ΣΕ ΡΟΖ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ







Κολλησα χαρτι καρε χοντρο σαν βαση .Εκανα decoupage λουλουδακια απο χαρτοπετσετα και χαρτι βελουτε και 3d decoupage τα μπαλονια και τις καρδιες βαζοντας ενα στρωμα σιλικονης απο κατω.














Εδω σαν βαση κολλησα χαρτοπετσετα με την γνωστη τεχνικη .Προσθεσα δυο ροζ κορδελιτσες και επανω τοποθετησα τα υπολοιπα στοιχεια σαν 3D με σιλικονη.








εδω παλι χρησιμοποιησα το καρε χαρτι σαν βαση .Προσθεσα μια κορδελα κ με ντεκουπαζ τα υπολοιπα στοιχεια .







Ιδια βαση και εδω αλλα την πλαισιωσα με κορδελα.Προσθεσα με την τεχνικη της χαρτοπετσετας τα λουλουδια και το hello και μετα με σιλικονη το 3d μοτιβο .







Οταν πηγα να τοποθετησω τα post it ειδα οτι χαλουσε το αποτελεσμα.... αφου δεν μπορουσα να τα βρω στις αποχρωσεις που ηθελα.

Οποτε εφτιαξα σκεπασματακια απο χαρτι Α4 των 160γρ και αφου τα τσακισα εκει που ηθελα τα επενδυσα με 1 η 2 ακομα χαρτια (διαφορετικου χρωματος και υφης )
κοβοντας τα με τα ειδικα ψαλιδακια....που μαλλον τα χρησιμοποιουν στο scarbooking (συγχωρεστε την αγνοια μου).

Τελειωνοντας τα στολισα με ανθακια ,κουμπια η οτι αλλο ευρισκα ευκαιρο !!
Τα κολλησα με σιλικονη ...αν και παρατηρησα οτι με ατλακολ ειναι καλυτερα...και στο τελος κολλησα τα post it.

Σας αφηνω για τωρα...εχει ομως συνεχεια...χιχιχιι

misirloumisirlouu


44 σχόλια:

  1. Κυλία Δασκάλα του Χορού μ αρέσουν πολύ!!!
    ΑΠ αυτά θέλωωωωω οχι των μεγάλων!!!!κι εγω για αντάλλαγμα θα σου χαρίσω το Μπαμπινιώτη.χαχαχαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαααααα..εγω φταιωωωω που σου ζητησα βοηθεια...κυρια εις την υπηρεσια του πολιτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όλα υπέροχα!!χαρά στην υπομονή σου !!!!Αλλά ρε misirlou μας έβγαλες τα μάτια για να διαβάσουμε την ανάρτηση .Εχουμε και κάποια ηλικία παιδί μου.Να φανταστείς για να μπορέσω να δω τι γράφεις μαρκάρισα την σελίδα!!!!Σε συγχωρούμε όμως πρώτον τέτοιες μέρες άγιες που είναι και δεύτερον γιατί άξιζε ο κόπος!!!!!!Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά misirlou δεν το πιστεύω.Μόλις τέλειωσα το πρώτο σχόλιο και έτρεξα ξανά την σελίδα, ως δια μαγείας τα γράμματα από αχνό ρόζ μεταμορφώθηκαν σε κίτρινα!!!!!!!Μάλλον τα καλλικατζαράκια έβαλαν την ουρά τους !!! Χιχιχι.Αγνόησε λοιπόν ότι έγραψα πρίν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα είναι, γεια στα χεράκια σου!!
    Χρόνια Πολλά, καλές γιορτές, πολλές ευχές από καρδιάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΑΑΑΑ ΟΟΟΟΟΟΟ ΗΗΗΗΗΗΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΡΕ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΠΩΣ ΑΝΤΕΞΕΣ ? ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!Πάρα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφα όλα!!!!!μπράβο σου.χρόνια πολλά και του χρόνου.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα!!!!!
    Δεν μας είπες τις εντυπώσεις από τις μαθήτριές σου..
    Πολλά τα κομμάτια καταλαβαίνω απόλυτα πόσο κουράστηκες για να τα φτιάξεις, αν προσθέσουμε και την αγάπη σου για τη λεπτομέρεια οι τρεις εβδομάδες είναι πολύ λίγες για αυτό το αποτέλεσμα.
    Εύχομαι ποτέ να μη χάσεις το κέφι για δημιουργία!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχα,πανεμορφα,πιο πολυ μου αρεσαν αυτα των μεσσαιων φωτογραφιων.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. polu omorfa ola....aksize nomizo olo ton kopo kai tis ores pou afieroses gia na ta kaneis...to apotelesma einai polu oraio...kai pisteuo oti to xeiropoiito doro einai k to kalitero (tis perisoteres fores tougastiston)tixeroi oi mathites sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. misirlou, έχουν τελειώσει οι εγγραφές ή προλαβαίνω να γίνω κι εγώ μια από τις μικρούλες μαθήτριές σου;;; Υπέροχα τα δώρα σου και τεράστια η υπομονή σου. Και του χρόνου να είσαι γερή να ξαναφτιάξεις, γιατί θα σου τα ζητήσουν, δε θα τη γλιτώσεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χμμμμ! για αυτό έψαχνα τα όμορφα κουμπάκια της μπλουζίτσας μου, κάποια τα είχε βουτήξει;!
    Θέλω και εγώ "post it" ροδουλί!

    Καλή Χρονιά να έχουμε misirlou μου...

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι φανταστικά!!!!!!!!!!!!!!
    πόση αγάπη και φροντίδα για να έχουν όλοι
    ένα δώρο απ τα χεράκια σου!!!!
    μπράβο κορίτσι μου.Είσαι μια σπουδαία καρδιά.
    και του χρόνου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΈΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχα πραγματάκια είνα αυτά;;;
    Τα θέλω όλα, αλήθεια και επειδή δεν ξέρω που θα σε βρω (αν τα φτιάχνεις και για άλλους λόγους π.χ. βαφτίσεις κλπ.) στείλε εσύ που μπορώ να τα βρω!

    Καλή χρονιά blog-οφίλη μου!
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά!!!Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!Ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια στα χερια σου.Τα παιδια σιγουρα θα τα ευχαριστηθηκαν.Να εισαι καλα και του χρονου να τους ξαναφτιαξεις δωρακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαζεύω τις φωτογραφίες και σκέφτομαι "πως να μην ξαπλωθείς τ'ανάσκελα?"αυτά θέλουν δουλειά όχι αστεία!!Χίλια μπράβο!!!Φαντάζομαι ξετρελάθηκαν οι μαθητές σου!Σαν τη simonmad θέλω να γίνω κι εγώ μαθήτριά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευτυχισμένα★ 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Χριστούγεννα★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|Χρόνια Πολλά
    Mισιρλού με υγεία
    και πολύ αγάπη γύρω σου★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα όλα!!!! Και τόσα πολλά!! Χαρά στην υπομονή σου!! Και του χρόνου να 'σαι καλά να ξαναφτιάξεις, Καλή Πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γεια στα χερια σου
    αυτο δείχνει ποσο πολυ αγαπας αυτους τους ανθρωπους μικρους και μεγάλους που ειναι μαθητες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φανταστικά! Πόσο τυχερές είναι οι μαθήτριες σου!!! Θέλω κι εγώ : ) Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγώ βλέπω επαγγελματική δουλειά στα ημερολόγια, τα οποία ειναι πανέμορφα!!!!Τυχεροί οι παραλήπτες....ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγω έχω μείνει άφωνη με αυτές τις υπέροχες ιδέες και δημιουργίες!! Πράγματι είναι θαυμάσιες. Και του χρόνου να σου ευχηθώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΙΛΕΝΑΔΑΡΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ....΄΄ΤΟΜΟ΄΄ ...ΠΑΛΙ!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ...ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΟ ΜΑΤΙ[ΧΙΧΙΧΙΧΙ]
    ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ...ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΛΑΤΡΕΕΕΕΕΥΩΩΩΩΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. χρόνια πολλά γεμάτα υγεία , αγάπη ευτυχία και αφοβία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. είναι όλα τους πανέμορφα! Θα σου έλεγα "χαράς το κουράγιο σου" αλλά επειδή είμαι ΑΚΡΙΒΩΣ στην ίδια φάση, θα σου πω ότι σε καταλαβαίνω απόλυτα! :)))
    καλή συνέχεια και εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα εκπληκτική δουλειά όπως πάντα άλωστε!!!!!!Εύχομαι να έχεις μια πολύ όμορφη και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά!Είναι υπέροχα όλα, μπράαααααααβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 80!!! Μπράβο....Χαρά σε αυτούς που θα τα πάρουν σαν δωράκι! Είναι πανέμορφα! :)
    Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά Μισιρλού! (Παρεμπιπτόντως μου αρέσει πολύ το "Μισιρλού" στο χω πει?)
    Να είσαι πάντα καλά και να φτιάχνεις όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Kala einai apithana!!!!! Po po ksetrelathika! Mprabo panta empneusmeni kai dimiourgiki!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίληηηηηηη άργησα αλλά έχω λόγο !!! Εχω εξαφανιστεί γιατί φτιάχνω κι εγώ τα δώρα για τους δικούς μου!!!! Είναι υπέροχα κι επειδή είμαι σίγουρη οτι ήδη τα έδωσες θέλω να μάθω αντιδράσεις!!!! Ειδικά όταν έμαθαν οτι τα έχεις φτιάξει εσύ πρέπει να χοροπηδούσαν απο την χαρά τους!!! ή μήπως έπρεπε να πω έκαναν πιρουέτα απο τη χαρά τους? χα χα χα

    Σε φιλωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ★˛˚˛*˛°.˛*。*★* ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! ! ! *★ 。*
    ˛ °_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛..♥ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ♥
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫. ♫\*˛.* ˛_Π_____ ˛* ˛**★* 。*˛.*.★*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θελει πολυ αγαπη ολο αυτο που εκανες...εγω αυτο βλεπω...μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφα όλα!! Γεια στα χεράκια σου misirlou!!!!
    Καλή και ευλογημένη Πρωτοχρονιά σου εύχομαι,με υγεία-αγάπη και πολύ δημιουργία!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή Χρονιά εύχομαι με υγεία! Πάντα δημιουργική και ό,τι επιθυμείς για τον καινούριο χρόνο!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να σαστε ολοι καλα!!!!!να σας δωσει υγεια χαρα αγαπη και οτι επιθυμειτε το 2011!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φανταστικές οι δημιουργίες σου!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φανταστικές οι δημιουργίες σου!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. This is very beautiful and I like it a lot!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Hello, my name is Regina and I am enjoying very much your beautiful blog.
    Is your name Maria?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πόσο χαίρομαι που βλέπω καινούρια ανάρτηση ! Άντε βρε, μαύρα μάτια κάναμε !!! Και τί ωραία ιδέα για τα Χριστουγεννιάτικά δώρα του ... 2011 !!! χχχχχχχχααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή