1/1/11

HANDMADE GIFT IDEAS - DIY PART 2

Ειχα υποσχεθει στο αγαπημενο μου Χαρουλινι (καντο μ αγαπη)
να κανουμε αναρτηση στις 12.01,
για να καλωσορισουμε το νεο ετος!

Επρεπε να κρατησω την υποσχεση μου ,γιατι....ποιος την ακουει μετα!!!
Αποφασισα,να συνεχισω την προηγουμενη αναρτηση μου επιλεγοντας σκοπιμα 2 συγκεκριμενα σημειωματαρια σε ασπρο μαυρο  σαν τα πανω και τα κατω
που εχει η ζωη μας.


Σαν τα πανω και τα κατω που θα μας φερει και η καινουργια χρονια ....
....που θα πρεπει να τα περασουμε και να τα προσπερασουμε...
Ετσι δε γινεται παντα?
Αλλα ...θα τα καταφερουμε...
Θα τα καταφερουμε οσο υπαρχει αγαπη ...

Οσο αγαπαμε και αγαπιομαστε .......οσο προσφερουμε και μοιραζομαστε ....ολα ειναι ομορφοτερα !!! και τα δυσκολοτερα γινονται ευκολοτερα....και τα ακατορθωτα πραγματοποιουνται....

Για οτι κι αν μας φερει  αυτη η χρονια ...
σας στελνω  αυτη την μεγαλη κοκκινη καρδια μαζι με την αγαπη μου
και την ευχη μου
το 2011 να φερει στη ζωη σας πολλη αγαπη !!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ....γλυκια μου  Μπλογκογειτονια!!!





































ΑΝΤΙΟ 2010.........

37 σχόλια:

  1. Δεν πρόκανε να μπει ο Χρόνος κι αρχίνισες ευτούνες ευτού τσι πουτανιές;;;κι ύστερα ποιός την ακούει; τάχα μου...
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!!(Θα μ αντέξεις;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κόκκινη καρδιά μαζί με την αγάπη σου και την ευχή σου για το νέο χρόνο αρχίζει να κάνει τον γύρο της μπλογκογειτονιάς.Να είσαι πάντα καλά και να προσφέρεις πάντα απλόχερα την καρδιά σου, την αγάπη σου και τις ευχές σου. Φιλιά.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφο, καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκειά και ξελογιάστρα misirlou, τόκανες το θαύμα σου πάλι.Ανάρτηση 12:01!!!!!!Καταπληκτική ιδέα!Καταπληκτικό κείμενο και εξίσου καταπληκτικά σημειωματάρια!!!!!!!Με το χαρουλίνι είστε ακτύπητο δίδυμο!Και του χρόνου με υγεία!!!!!!Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά Μισιρλού!!!!!!Ελπίζω η ευχή σου να γίνει πραγματικότητα για όλους μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ!ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓ.ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ!
    ΗΡΩ
    STYLEITCHIC.BLOGSPOT.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίληηηηηηηηηηηηηηηη μου καλή χρονιά σου εύχομαι ολόψυχα!!!! Να έχεις υγεία, αγάπη κι ευτυχία εσύ αλλά και η οικογένεια σου!!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου!!!! (έτσι εξηγείται ..... είπα κι εγώ, μόλις άλλαξε η χρονιά στήθηκαν πάνω απο τα πι σι τους??/? χα χα χα)

    Φιλιααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ....ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ 2010 ΣΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ...ΚΑΙ ΤΟ 2011 ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ 100ΠΛΑΣΙΟ...Σ΄ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΡΜΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΓΙΑ ΤΟ 2011!!!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη χρονια σου ευχομαι και ολες σου οι επιθυμιες ευχες μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ
    ΚΑΙ ΑΣΤΕΊΡΕΥΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και σε 'σένα!!!!!
    Να έχεις μια χρονιά γεμάτη από υγεία,αγάπη,χαρά και πολύ δημιουργία!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφα!!!Και τα προηγούμενα τα καρώ ήταν τέλεια!!!Είναι πολύ τυχερά τα μαθητούδια σου!Κι εμάς μας έπερνε η δασκάλα μας δώρα αλλά να καθήσεις να τα φτιάξεις μόνη σου?Μου αρέσει πολυ το μπλόγκ σου και η σχολή σου είναι υπέροχη!Εκανα κι εγώ μπαλέτο καποτε και μου λείπει πάρα πολύ κάποιες φορές!Επίσης δεν ξέρω αν στο ξαναγραψα αλλά λάτρεψα τις πουεντ που έφτιαξες και θα ήθελα να φτιάξω κι εγώ τις δικιές μου αν και με είχαν παιδεψει κάποτε πάρα πολύ!Τι πόνος θεε μου!Γι αυτό θα ήθελα την βοήθειά σου!Όποτε ευκαιρήσεις δηλαδή!Καλη Χρονιά και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά με τα καλά της και τα κακά της (όπως το λες)!! Τα καλά τα αντέχουμε!! Για τα κακά εύχομαι να υπάρχει υγεία, αγάπη και δύναμη ψυχής για να τα αντέχουμε και να τα ξεπερνάμε!!!
    Πολλές πολλές θερμές ευχές για την καινούργια χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά κοριτσάκι, με Υγεία, Αγάπη κι ακόμα περισσότερες δημιουργίες!!!

    φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
    ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
    ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργία.
    Και πολύ πολύ αγάπη.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα πρέπει να εξοντώθηκες στη δουλειά και μπράβο σου, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα άξιζε τον κόπο. Είναι πανέμορφα!!!! Εύχομαι το 2011 να είναι η καλύτερη σου χρονιά (μέχρι το επόμενο;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έκανες καλό ποδαρικό στις κατασκευές του νέου χρόνου misisrlou, κι είναι βέβαιο πως θα συνεχίσεις έτσι! Καλή Χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μοναδικά!Γεια στα χέρια σου!!!Καλή χρονιά με δημιουργία,φαντασία και χαμόγελο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλη χρονια σου ευχομαι να να συνεχισεις να εχεις τοσο ομορφες ιδεες.Φιλιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Misirlou,καλή χρονιά,χαρούμενη,δημιουργική,παρά τις αναποδιές,που μπορεί να επιφυλλάσει!

    Πολύ όμορφη ιδέα για το χαιρετισμό του 2011-η φλογερή καρδιά θα κατανικήσει τη σκοτεινιά!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά με πολύ μουσική και υγεία.
    Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολλες ευχες για καλη κια δημιουργικη χρονια μισιρλου με υγεια και χαρα κοριτσι μου!!!! φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρονιά, υγεία και αγάπη σου εύχομαι! Να είσαι πολύ δημιουργική και με πολλή έμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή χρονιά!!! Γεμάτη υγεία, αγάπη, ευτυχία και δημιουργικότητα (που σε ακολουθεί σταθερά από ότι βλέπω...)
    Να είσαι πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολύ όμορφο!πραγματικά!
    ευτυχισμένο το 2011!

    www.ffffashionmixxxx.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα κορίτσι μου ότι καλύτερο στο εύχομαι να έρθει στη ζωή σου!!!την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φανταστικά! Καλή χρονιά ευχομαι με πολύ πολύ έμπνευση (για να παίρνουμε κι εμείς απ' την δικιά σου)!

    Φιλάκια.xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρονια πολλα και μια ευχη θα κανω εγω για εσενα, ο νεος χρονος που εφτασε αγαπη, υγεια και χαρα πλουσια να στα φερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μισιρλου ευχομαι ο νεος χρονος να ειναι ευτυχισμενος ,γεματος χαρα και δημιουργια για σενα και τους ανθρωπους που αγαπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν θυμομουν αν σου ειχα ευχηθει και επρεπε να τσεκάρω όοοοολα τα σχόλια!!!Μητρική ανοια το έχω ονομάσει!!!Σου εύχομαι μια τέλεια,υπέροχη,φανταστική νέα χρονια!Γεμάτη αγάπη,υγεία,εμπνευση και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. να σαστε ολοι καλα και να σας δωσει ο χρονος αυτος μονο χαρες και γελια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή