14/1/11

GESSO KRAKELE...DIY!!!!



Η οικονομικη κατασταση αλλα και η  μανια μου για πειραματα με κανει να δοκιμαζω και να ερευνω οτι ακουω,μαθαινω η διαβαζω.Γνωριζοντας δε οτι καποιοι ανθρωποι ,που αγαπουν τη χειροτεχνια, δεν μπορουν να βρουν ευκολα τα υλικα που θελουν.... με κανει ακομα πιο πεισματαρα !!!!.
Δεν υπαρχει δεν μπορω ,υπαρχει δε θελω!!!!Eπισης παρατηρω μια διστακτικοτητα ως προς τις δοκιμες και την αποτυχια.....μα ετσι θα μαθουμε περισσοτερα!!!!!!!
Η ερευνα και το πειραμα οδηγει στην προοδο!Μη κολλαμεεεεε.....πουθενα και σε τπτ!!!
Δειτε περισσοτερα στην σελιδα μου http://misirloumisirlou-misirlou.blogspot.com/search/label/gesso

38 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστούμε για τις πολύτιμες συμβουλές!! Χημικός έπρεπε να γίνεις... Μπράβο σου!!!
    Πρόσεξε μόνο μην ανατινάξεις το σπίτι σου καμιά μέρα....χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με μπέρδεψες,με ξεμπερδεψες με ξαναμπέρδεψες και ξεμπέρδεψες τελικά με ίσιωσες,θα κάνω τις δοκιμές μου τώρα που έχω το τελικό συμπέρασμα!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εισαι απίθανη!καταπληκτική!Ενας μικρός εφευρέτης!
    Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ότι σε κάθε τι που δοκιμάζεις καταλήγεις σε περισσσότερα του ενός αποτελέσματα!!!! και τα παρουσιάζεις απλά και κατανοητά!
    Τι να πω κοριτσάρα μου , με αφήνεις άφωνη!!!!
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή σου μέρα, είναι πολύ ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέρω οτι οι μπηχτές έχουν στόχο εμένα αλλά δεν πτοούμαι. Μάλλον εσύ θα με προμηθεύσεις έτοιμο...
    Είπαμε δεν μπορώ την ταλαιπώρια και την αποτυχία.
    Μπράβο εφευρέτη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ...ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΤΗΣΙΜΟ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ......ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ....ΞΕΡΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ.....''ΨΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΨΥΧΗ''
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο κορίτσι μου!!!δεν παίζεσαι.....καταπληκτική η προσπάθεια σου...και τα αποτελέσματα τέλεια... ευτυχώς στη ζωή που υπάρχεις και εσύ(χιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι επιστήμονας...τέλος!!! Αυτό δεν είναι εργαστήρι, είναι το χημείο του κράτους με τόσες ενώσεις και ανακατέματα!
    Σε θαυμάζω Misisrlou μου, έτσι απλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΟΤΥΠΕΣ ΔΗΜΟΥΡΓΙΕΣ!!ΚΑΙ....ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΦΙΛΗ misirlou misirlou!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Misirlou μου, (λατρεύω το όνομα που έχεις διαλέξει γιατί μου θυμίζει Πολη την αγαπημένη μου), είναι θαυμάσιο και σ'ευχαριστώ γι΄αυτό που μοιράζεσαι μαζί μας τις γνώσεις που μαζεύεις. Ετσι σκέφτομαι κι εγώ. Θα το μελετήσω βήμα βήμα όλο το blog σου γιατί είναι γεμάτο διαμάντια γνώσεις. Σ'ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Misirlou.μ΄αρέσει πολύ που ψάχνεις,πειραματίζεσαι και μοιράζεσαι μαζί μας τις εμπειρίες σου!
    Εμείς οι τεμπέλες όλα έτοιμα τα θέλουμε,στο πιάτο.
    Γκέσο έχω,αλλά έχω φτιάξει και μόνη μου με στόκο σκόνη,θα δοκιμάσω και τον έτοιμο.
    Ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρήσιμες και ενδιαφέρουσες συμβουλές μιας ονειροπόλας που πατάει γερά στο έδαφος και δημιουργεί από μικρά...μεγάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καταπληκτίκο !! ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και έλεγα που είχες χαθεί και είχες σταματήσει να σουλατσάρεις στην μπλογκογειτονιά.Κύρος μας έγινες.Κάπου τριγυρνα ένα βραβείο εφευρετηκότητας αν δεν κάνω λάθος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο λατρεύω τα πειράματα σου!!! Ναι φίλη μου δεν κολάς πουθενά και αυτό φαίνεται!!!! Περιμένω με αγωνία την επόμενη ανάρτηση!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I like it, great job:-)
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ενδιαφέρον σε ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι τρομερή!!!
    Καλή χρονιά με υγεία και μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέρασε και απο το ιστολογιό μου!! Σε περιμένει ένα βραβείο http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ήθελα να είμαι από μια μεριά να σε βλέπω όση ώρα κάνεις πειράματα με το gesso DIY!άπαιχτη!'Ελα μια βολτίτσα από μένα!Σου 'χω κάτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταπληκτικό!!!! Το εκτύπωσα και θα κάνω μεταμεσονύκτιο πείραμα. Ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεσαι τα δικά σου πειράματα μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχεις βραβείο... σε περιμένω να παραλάβεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. λοιπον δεν κανω πλακα...οταν ξεκινησουμε το μαγαζι θα κανονισουμε σεμιναρια κρακελε,decoupage,ζωγραφικη,πατινες...εχει χωρο για καμια δεκαρια ατομα και το καλοκαιρι για περισσοτερα...πιστευω οτι θα υπαρχουν αρκετες που θα θελουν να ερθουν!!!αρχηγος εσυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο για :όλα την ιδέα,την υπομονή,την πειραματική διάθεση...
    Κρατώ το σχόλιο για την ατλακόλ΄, που είναι και δικός μου πολυαγαπημένος σύντροφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφο και γλυκό να μοιράζεσαι όλες αυτές τις καλλιτεχνικές εμπειρίες σου μαζί μας!! Τίποτε όμως δεν είναι τυχαίο, το κατάλαβα όταν σε γνώρισα από κοντά. Ένας πακτωλός χαράς, κεφιού και δοτικότητας είσαι κοριστάκι μου!! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστούμε για το ωραίο tutorial!
    Τα πειράματα εκτός από αποτυχίες οδηγούν πολλές φορές και σε ευχάριστες εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις οδηγίες. Μου αρέσει πάρα πολύ που πειραματίζεσαι, μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τωρα δεν υπαρχει δικαιολογια,ησουνα επεξηγηματικοτατη.Καλη εβδομαδα να εχεις σου ευχομαι.Το ονομα απο που το εμπνευστηκες?Το Μισιρλου εννοω.Μου θυμιζει ενα παλιο τραγουδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σε ευχαριστω για το περασμα σου καλη εβδομαδα και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για πέρνα από το blog μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ κουράστηκες!!! Ελα να πάρεις και ένα βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ γιατί τα βρίσκω τόσο δύσκολα όλα αυτά;;

    Σε θαυμάζω που τα παίζεις στα δάχτυλα..

    Το θαυμάζω, θα το ήθελα, αλλά δεν τόχω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ίσως να έχεις πολλά βραβεία αλλά εγώ ήθελα να σου δωσω ακομα ένα γιατι πραγματικά το blog σου μου αρεσει πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα σε ανακυρηξουμε ερευνητρια υλικων χειροτεχνικων κατασκευων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. misirlou μου γιαυτην αλλα και για πολλες αλλες αναρτησεις-δοκιμες πρεπει να σου δωσουμε το βραβειο του Κυρου Γραναζι
    ελα απο το μπλοκοσπιτο μου να το παρεις
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Thanks for the visiting in my blog!
    I like your blog, is beautiful!
    Kisses from Brazil,
    jud-artes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να σαι καλά Μισιρλού που κάνεις πειράματα ώστε να τα βρίσκουμε έτοιμα...:) Δεν ξέρω αν το δοκιμάσω είναι η αλήθεια, αλλά ευχαριστώ σίγουρα για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή