3/1/11

HANDMADE GIFT IDEAS - DIY PART 3


Τα δωρα για τις μικροτερες μαθητριες μου επρεπε να ειναι κατι που θα της εντυπωσιαζε..

Αποφασισα να φτιαξω κατι που να θυμιζει τις ομορφες στιγμες που περνουν στην σχολη.Αν και η αισθητικη μου δεν αντεχει τα glitter και τα χρυσαφια ...εκανα πετρα την καρδια μου και εκανα μια εξαιρεση...χαχαχαχα.Ειναι γνωστο οτι σε αυτες τις ηλικιες οτι πιο φανταχτερο και ολιγον κιτς....τις κανει 
ευτυχισμενες!!!Το εχω διαπιστωσει επανειλημενα....









Αυτααα....προς το παρον. Καλη σας εβδομαδα!!!περισσοτερα στις σελιδες με τις οδηγιες!!

53 σχόλια:

  1. Ε αυτό είναι έργο τέχνης!!Λάου λάου μας το πας!!:))Η μια ανάρτηση καλύτερη από την άλλη!!!Απλά υπέροχο!!!Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά στο κουράγιο σου,είμαι σίγουρη όμως ότι η αληθινή χαρά των παιδιών σε αποζημιώνει στο μέγιστο!
    Να 'σαι πάντα καλά και να χαρίζεις χαμόγελα ευτυχίας στα μικρά προσωπάκια!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θελω να γινω και εγω μαθητρια σου...απο αποσταση γινεται?Ειναι υπεροχο και δεν ειναι πολυ γυαλιστερο.τα χρωματα υπεροχα.Πες μου που βρισκεις τον χρονο?μπραβο.καλο βραδυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όι μαθητριούλες θα είναι τρισευτυχισμένες με τα δωράκια τους και πολύ πολύ περήφανες για τη δασκάλα τους! Πανέμορφο το καδράκι σου!!!
    Καλή χρονιά και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω μείνει άφωνη!!!!Καλέ τι υπέροχα ,τι ποσότητα,τι δουλειά που έχεις κάνει...Από που ν'αρχίσω!Χίλια μπράβο,απλά είσαι καταπηκτική!!!Καλή χρονιά να έχεις και πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπέροχες!Υπέρχει χαρτί για ντεκουπαζ για τον εκτυπωτή? Από που το παίρνω? Πώς το ζητάω? Είναι ακριβό? Πολλές ερωτήσεις ε? Μπράβο σου misirlou!!! Τα μικρά θα ξετρελαθούνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ νόμιζα πως τα σημειωματάρια ήταν δύσκολα... Τι να πω misirlou μου, χαρά στο κουράγιο και την υπομονή σου που έφτιαξες το ίδιο κάδρο 26 φορές!!! Φοβερή άσκηση για τα νεύρα! Να είσαι γερή κούκλα μου και του χρόνου, και καλύτερα άρχισε να τα ετοιμάζεις από τώρα τα δώρα του '12. Έχεις μόλις 364 μέρες περιθώριο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχα δωράκια? Πολύ όμορφη η μπαλαρίνα.
    Πολύ λεπτοδουλειά όμως ε?Να κόψεις, να κολλήσεις.. κι όχι μια αλλά 25 φορές..

    Μπράβο Μισιρλου.. και του χρόνου να ξανακάνεις δωράκια στα παιδάκια.
    Καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχο δωράκι. Οι μαθήτριές σου θα είναι πολύ χαρούμενες. Αν ποτέ μου κάνω παιδί (κοριτσάκι) σε σένα θα το φέρω για χορό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαιρομαι που η ιδέα της κρδέλας ευωδόθηκε.
    Τώρα μάλιστα...ΑΨΟΓΟ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,ειμαι πολύ περήφανη γα ΣΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο!!!
    Χαράς στην υπομονή σου!!!!!

    Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κοριτσι μου εσυ δημιουργησες εργα τεχνης!!!!!!!!!
    οση αγαπη εδωσες δημιουργοντας τα, τοση και παραπανω να παρεις
    καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαρά στο κουράγιο σου!!! 25??? Τι να πω??? Δεν ανοίγουμε μια βιοτεχνία λέω εγώ τώρα που τους πήρες τον αέρα, μπας και βγάλουμε κανά μεροκάματο?χαχα
    Φαντάζομαι χαρά που θα έκαναν οι μπαλαρινούλες σου και πόσο περήφανες θα είναι για την δασκάλα τους!!!
    Συγχαρητήρια κοριτσάκι!
    Καλή εβδομάδα να έχεις, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΠΟ ΤΙ ΤΟΣΕΣ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ...ΘΑΡΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΘΡΗΣΚΕΙΑ...ΧΙΧΙ
    ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ...ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ..ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά μανούλα ζωγράφισες πάλι (τρόπος του λέγειν), αλλά το έκανες το θαύμα σου!!!Καλή χρονιάνα έχουμε με υγεία χαρά και φυσικά πολλή πολλή δημιουργικότητα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άξια άξια άξια!!! Πόσο θα ήθελα να είμαι μια μικρή μαθήτριά σου!!! Έκανες υπέεεεεεεροχη δουλειά Αλεξάνδρα μου, τι να πω άλλο!
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαρά τα πιτσιρίκια!!!! Μωρέ, τι καλή που είσαι!!! ^_^

    Καλή Χρονιά εύχομαι ολόψυχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tυχερές οι μαθητριούλες σου να έχουν τέτοια δασκάλα!!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ τα δωράκια, η αγάπη που έβαλες για να τα φτιάξεις είναι το σημαντικότερο.
    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είσαι απίθανη!!!!!!!!!!!
    Η μπαλαρίνα φανταστική!!!!!!!
    Από τώρα μετράς τις μέρες για το 2012!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καταπληκτικό, δεν θα το δοκίμαζα ποτέ εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πάρα πολύ ομορφό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπεροχη ιδεα και πολυ ομορφο αποτελεσμα!!! Οι μαθητριες σου σιγουρα σε λατρευουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλη μου είναι υπέροχοο και αυτό!!!!! Γι αυτό χαίρομαι τις βόλτες απο το σπιτάκι σου!!! Εχουν πάντα κάτι καινούριο να μου δείξουν!!!!

    Φιλιάαααααααααα

    Αααα μη ξεχάσω δεν ξέρω ποια μάρκα μακαρόνια χρησιμοποιείς αλλά το 10 συνήθως είναι το πολύ ψιλό για σπαγγέτι κι όχι για παστίτσοοοοοοο (χα χα χα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Oυάου!!!! Σαν παλιά χορεύτρια, πως ζηλεύω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Great idea, looks simply beautiful, thanks for sharing:)
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρόνιά με υγεία, και ευτυχία
    Χαρά στο κουράγιο σου!!! Μπράβο σου όμως , το αποτέλεσμα καταπληκτικοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!
    Πολύ όμορφη η μπαλαρίνα, και μόνο με την κορδέλα να την άφηνες χωρίς τις πεταλούδες το ίδιο όμορφη θα ήτανε.
    φιλιάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχα !!! Αλλά πιο υπέροχες είναι οι αναμνήσεις που χαρίζεις σε αυτά τα παιδιά, αυτές που θα αναπολούν όταν περάσουν ορισμένα χρόνια.

    Ευτυχισμένος και Δημιουργικός ο Καινούργιος Χρόνος 2011! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πώπω...τι έκανες πάλι??Πόσες ώρες σου πήρε?Έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά και το αποτέλεσμα δικαιώνει τον κόπο σου.Ευχαριστούμε πολύ και για τις οδηγίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Misirlou,τέλειο,τέλειο, τέλειο!!!!!!!!!!Σαν ιδέα και σαν αποτέλεσμα!!!Μπράβο κοπέλα μου , είσαι αστέρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θα ήθελα να ήμουν μια από τις μαθήτριές σου. Η 27η ας πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή χρονιά Misirlou μου!!!!!!!
    Θέλει πολύ αγάπη και μεράκι για να φτιάξεις τέτοια όμορφη κατασκευή και στην ποσότητα που την έφτιαξες!! Μπράβο σου,φαντάζομαι τη χαρά των μαθητών σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ουαουουαου!!!!!!!!καταπληκτική δουλειά και πολύ δουλειά....το έχεις αποδείξει άλλωστε ότι την δουλειά δεν την φοβάσαι!!!!!χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το έκανες πάλι το θαύμα σου...
    Πανέμορφο είναι!

    Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι καταπληκτικά πραγματικά έργα τέχνης φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφες οι μπαλαρίνες σου!!!

    Καλή και όμορφη χρονιά να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έχω μείνει άφωνη! Είναι τέλειο! 25 φορές έ;...μπράβο κουράγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. MISIRLOYYY MOY ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΧΕΙΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ουαου!!! Καταρχήν είναι τέλεια!!! Φανταστικά!!! Αλλά και 25... τι να πω ... Μπράβο σου!!!
    Σου εύχομαι και Καλή Χρονιά με υγεία ,αγάπη και πολλές ωραίες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αχ και νάμουν μπαλαρινα μαθήτρια σου νάπαιρνα και γω ένα τέτοιο δώρο ... καλή χρονιά λατρεμένη μου φίλη κια ευχαριστώ για το δωράκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλή χρονιά!!!
    χαρά στο κουράγιο σου!!!υπέροχο δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χαλαλι η κουραση, τα δωρακια γινανε τελεια και οι παραληπτριες πρεπει να ενθουσιαστηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. misirlou χαράς τα κουράγια και τα κέφια σου!
    25 φορές; Φαντάζομαι πόση αγάπη παίρνεις δημιουργώντας όλα αυτά για τα μαθητάκια σου...

    Φιλιά σου κοπέλα μου.
    Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α! Ξέχασα το template είναι ΠΟΛΥ όμορφο!
    Τα χρώματά μου! Γκριζοροζουλιά και γαλαζερές δαντέλες! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πως μου ξεφυγε εμενα αυτη η αναρτηση?!Χαρα στο κουραγιο σου!Εγω δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω!!!Μπραβο για την προσπαθεια σου,ειναι πανεμορφα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. misirlou mou, esteila 2 sholia giati vlepw ena? e? giati?

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γεια στα χέρια σου, είναι πραγματικά απίθανο!!! Καταλαβαίνω γιατί ξετραλάθηκαν οι μικρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!Ενθουσιάζομαι οταν βλέπω αυτά που φτιάχνεις, χαλάλι ο κόπος σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι να πω;;; Πραγματικά υπέροχο!!! Και πόση δουλειά έκανες... Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. σε ευχαριστω πολυ που μου το ειπες μηπωε μπορεις να με βοηθησεις να το διρθωσω γιατι δεν ξερω να το αλλαξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. einai pragmatika uperoxo!xairomai pou se vrika!polla polla bravo!tolmw na pw pws afto edw einai to agapimeno mou an kai ola einai fantastika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλα ειναι φανταστικό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή