8/1/11

HANDMADE GIFT IDEAS - DIY PART 4




Δεν χρειαστηκε να πολυσκεφτω πως να φτιαξω το σημειωματαριο για την αγαπημενη μου μαθητρια Αφροδιτη .Γνωριζα την αγαπη της για τις παλιες ταινιες και την λατρεια της για την κομψη, φινετσατη  Audrey Hepburn.



Η ιδεα απλη ....



Χρειαστηκα χαρτοπετσετα σε ασπρομαυρο μοτιβο.




Βρηκα φωτογραφια στο διαδικτυο και την τυπωσα στον εκτυπωτη μου.
(μη ξανακουσω οτι το εκτυπωμενο χαρτι δεν ειναι για decoupage!!!)




Την κολλησα σε ενα πιο σκληρο χαρτι και μετα την εκοψα προσεκτικα.




Αφου κολλησα την χαρτοπετσετα στην μελαμινη την αφησα να στεγνωσει.




Επειτα προσθεσα το μοτιβο με ζεστη σιλικονη.




Εφτιαξα μια θηκη , για το post it, απο κοκκινο χαρτονι και το εντυσα με 
βελουτε μαυρο χαρτι. Το δωρο ειναι ετοιμο....




Η οικονομικη κριση τελικα θα μας κανει πολυυυυ δημιουργικους...χαχαχαχα!!!
Τα ξαναλεμε συντομα!!!φιλιαααα σε ολους

54 σχόλια:

  1. Λοιπόν αυτό ακριβώς θα ταίριαζε σε μένα!!!
    κρίμα που το πρόλαβε άλλη. Ανάμεσα στα template που μ εντυπωσίασαν ήταν ένα με την Ωντρεϋ...Αφιερωμένο!Τυχαίο; Σήμερα διαπίστωσα πολλά ακόμα κοινά, όπως μία ελιά που έκατσε σ άλλο σημείο απο το δικό μου, όπως κι ένα φλυτζανάκι παραπλεύρως...
    Τετοια ταύτιση πια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφο!!! Και άσχετα από την οικονομική κρίση όλοι εκτιμούν ένα δώρο για το οποίο αφιέρωσες χρόνο και όχι απλά μία βόλτα στα μαγαζιά..
    Και πάλι μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε πάλι... πάνω που χαλαρώνω και λέω να κλείσω και να πέσω για ύπνο... τσουπ!!!... νάτη η ανάρτηση... κι ανοίγουν διάπλατα τα μάτια... και άντε τώρα να κοιμηθώ...μην τα κάνετε έτσι απότομα αυτά βρε κορίτσια... χαχαχα!!!
    Ως μισιρλού, ξέρεις και να μας μαγεύεις... μπράβο σου... είναι απλά Υπέροχο!!!!!!!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Misirlou,κι εγώ το λάτρεψα μόλις το είδα!
    Λατρεύω Audrey ,έχω δει ταινίες της-φαν της ασπρόμαυρης οθόνης-φινετσάτη,λεπτεπίλεπτη,εύθραυστη.

    Το πρόλαβε άλλος,και πάλι τρίτη έρχομαι,το καπάρωσε και η Χαρούλα χιχιχι...χαλάλι σ΄αυτή που θα το πάρει-είναι κομψότατο,πανέμορφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχει πεσει επιδημια δημιουργιας σημειωματαριων?Υπαρχουν τοσο ομορφες χαρτοπετσετες?Εχω παθει πλακα!Ειναι υπεροχο!Και που αρεσει πολυ το ασπρομαυρο με το κοκκινακι να σκαει απο μεσα!Επισης μου αρεσει πολυ το σχολιο της Ειρηνης και με βρισκει απολυτα συμφωνη!Σας φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Misirlou,πώς μου διέφυγε η προηγούμενη ανάρτηση;
    Πανέμορφη κι αυτή η δημιουργία σου!
    Κάτι συμβαίνει και παραλείπω να επισκεφτώ ΄τα σπιτάκια σας,ο άντρας μου λέει ότι χρειάζομαι αποτοξίνωση-ζηλεύει,γιατί δεν ασχολείται.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο,Φινετσάτο!!!!!!!Με ξετρέλανε το ασπρόμαυρο και η φιγούρα της λατρεμένης Ωντρεϋ!!!!!!!Σούπερ ιδέα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. SUPER!EASY AND GIVE CHARACTER TO ANY SPACE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. SUPER AND GIVES CHARACTER TO ANY SPACE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. SUPER, EASY AND GIVE CHARACTER TO ANY SPACE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ αγαπημένη μου φίλη είναι εξαιρετικό!!! Μου αρέσει πολύ το ασπρόμαυρο στυλ και του έχεις δώσει μια μοντέρνα vintage απόδοση !!! Δεν ξέρω πως τα κατάφερες αλλά είναι μαγικό!!!!
    Σε φιλώωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ.....ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΔΕΞΙΑ...ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ,ΠΟΛΥ ΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟ....ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ιδέα καταπληκτική και η εκτέλεση ακόμα περισσότερο! Η τεχνικές που χρησιμοποιήσεις με εντυπωσίασαν πολύ! Εξαιρετική δουλειά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καταπληκτικο και αυτο μισιρλακι εχει και συνεχεια? θα ,
    μασ δειξεισ και αλλα? εχω ξετρελαθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ομορφο , προσωπικο και χρησιμο δωρο
    μπραβο misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το αποτελεσμα ειναι καταπληκτικο!!το οτι εκανες τον κοπο να φτιαξεις για την καθε μαθητρια αυτο που της αρεσει ειναι φοβερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχο σημειοματάριο. Από τις αγαπημένες μου ταινίες το Breakfast at Tiffany's και η διαχρονικά chic Audrey Hepburn! Φιλιά πολλά!

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ elegant βρε παιδί μου!!! Θεά η Οdrey, αλλά κι εσύ καλή μου!!! Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. misirlou,να γίνω και εγώ μαθήτριά σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ classy!Απλά τέλειο!Τυχερή η Αφροδίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ!ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ!ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ!! ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!ΕΣΥ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!....
    ΣΕ ΦΙΛΩ!ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!
    Και το θέμα με την αγαπημένη Audrey..και η εκτέλεση άψογη.
    Misirlou πολλά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελευταία και καταιδρωμένη έφτασα!Και τι άλλο να πω?Ότι είναι υπέροχο? εξαιρετικό? η Ωντρευ υπέροχη?η δουλειά του άψογη?Με πρόλαβαν όλες οι προηγούμενες!Ας πω "θέλω κι εγώ!!!!" και να ρωτήσω αν το χαρτί του εκτυπωτή το βρέχεις για να το κανεις decoupage ή όχι!Ζήλεψα και πάλι τις μαθήτριές σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ευχαριστω ολους σας για την παρουσια σας και τα σχολια σας στις αναρτησεις μου.

    Διασκεσις:...ναι οταν χρειαζεται το βρεχω.Σε αυτη την περιπτωση δεν χρειαστηκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ουάου!! Καταπληκτικό! Ειληκρινά,είναι σαν το έχεις αγοράσει από μαγαζί! Τέλεια ιδέα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα είπαν όλα οι προηγούμενοι, δεν άφησαν τίποτα και για μένα που άργησα...
    Θα πω μόνο... πολύ τυχερή η Αφροδίτη που έχει τέτοια δασκάλα!!!

    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν παίζεται!!! Είναι πανέμορφο! Όντως από εκτυπωτή η Όντρεϊ; Λέιζερ ή ινκτζετ;; Εγώ πολύ το φοβάμαι... Ακόμα και για κάδρο θα ήταν τέλεια η σύνθεσή σου!!!!!!!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλα μιλαμε για πολυ σικατο ημερολογιο.Και κατι για τα χαρτια, εγω και αυτα που εχω βαλει στα κερια στον εκτυπωτη τα εβγαλα.Α χα! Αρχισαμε τις αλλαγες... πολυ μου αρεσει το καινουργιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υποκλίνομαι!!!!εξαιρετικό!!! πολύ καλόγουστο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μου αρέσει τρελά!!!!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καταπληκτικο μου αρεσε παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έγραψες πάλι!!Τι να πω..με έχουν καλύψει όλα τα σχόλια. Ένα μπράβο είναι πολύ λίγο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τρεχω και φοβαμαι οτι χανω υπεροχες δημιουργιες !!!ομορφο και φτιαγμενο μονο για εκεινη...αυτο και μονο αξιζει πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θέλω κι εγώωωωωωωωω!!!!!! Ξυπνάς μέσα μου το κακομαθημένο παιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τώρα είναι αγένεια, το ξέρω, πρώτη φορά στο blog σου και να παίξω το πνεύμα αντιλογίας αλλά αν δεν είχα πείρα στο θέμα δεν θα έβγαζα άχνα. Περί "μη ξανακουσω οτι το εκτυπωμενο χαρτι δεν ειναι για decoupage!!!" ο λόγος. Πες μου σε παρακαλώ τι κάνεις με την εκτυπωτική μελάνη. Γιατί το χαρτί κάνει αλλά αν αρχίσεις ν'απλώνεις την κόλλα πάνω στην εκτύπωση το αποτέλεσμα θα είναι πολύ art nouveau!!! Ευχαριστώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εξ ίσου όμως αγένεια να μην σχολιάσω και το δημιουργικό αποτέλεσμα. Τέλειος ο συνδιασμός της Ωντρευ με το ασπρόμαυρο φόντο. Εχω πολύ δουλειά με το blog σου μου φαίνεται. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. αγαπητη Ginger καλως ηρθες στο σπιτικο μου.Εχω ασχοληθει με το ντεκουπαζ απο τον ιουλιο αλλα εχω κανει πολλες δοκιμες...Απο αναγκη δοκιμασα καποια στιγμη χαρτι εκτυπωμενο ,αλλα και ριζοχαρτο που ειναι πιο δυσκολο.Θα σου πω τι κανω εγω...Οταν το τυπωσω το αφηνω να στεγνωσει 1-2 μερες(ειδικα αν το μοτιβο εχει αρκετο μελανι)μετα το βρεχω στη βρυση το απλωνω λιγο να μη σταζει νερα και μετα το κολλαω στη επιφανεια που εχω απλωσει την κολλα ....το μυστικο (ας το πουμε ετσι )ειναι να περνας μια και εξω μια πλουσια στρωση κολλας ντεκουπαζ και η πινελια να ειναι απαλη...να μην το ζορισεις η το τριψεις...ετσι δεν βγαινει το μελανι.Μου εχει χαλασει μονο οταν του κανω πολλα περασματα με εντονες πινελιες....
    Δεν ξερω αν βοηθησα...αν χρειαστεις κατι αλλο ξερεις που θα με βρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σούπερ φανταστικό!!!Δεν σε προλαβαίνω με τίποτα μιλάμε!!!Έχεις πάρει φωτιά από τη δημιουργία!!!!
    Μπράβο μπράβο και πάλι μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανέξυπνο και ιδιαίτερο δωράκι!!!! Μπράβοοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μισιρλού μου, πολύ καθαρές και σαφείς οι οδηγίες σου. Σε ξένο site (από ξένα site έχω μαζέψει όλες τις γνώσεις μου πάνω στο decoupage εδώ και 2-3 χρόνια) είχα διαβάσει ότι το (χμ στα αγγλικά η λέξη είναι "seal" δεν είμαι σίγουρη πως να την αποδώσω καλύτερα στα ελληνικά) ... στεγανοποιούν -ας πούμε- με ειδικό βερνίκι και σε ρώτησα την δική σου τεχνική γιατί ο σκοπός είναι να μην κάνουμε το decoupage μιά πανάκριβη τεχνική. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γιά την αναλυτική απάντηση. Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπέροχο κι αυτό για μεγαλύτερες ηλικίες!! Πώ πω πόσα πράγματα έφτιαξες!! Είσαι απίστευτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου, είναι απίστευτες.
    Πέρασε από το σπίτι μου να πάρεις ένα βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πανέμορφο! Όποτε ευκαιρήσεις πέρνα απ΄το blogoσπιτό μου, ένα βραβείο σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή χρονιά γεμάτη όμορφες δημιουργίες!!!!Υπέροχη δημιουργία!!! Πολύ καλοφτιαγμένη και με εξαιρετικό στυλ!!! Εκπληκτική και η τελευταία σου ανάρτηση, με τις πολυ κατατοπιστικές οδηγίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πανέμορφο! και το ασπρομαυρο τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος11:16 μ.μ.

    Good information. Lucky me I ran across your website by chance (stumbleupon).
    I've book-marked it for later!
    My blog ... www.stjohnchangelives.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος11:19 μ.μ.

    Αt this moment I am ready to do my breаkfast, when hаving my bгeаκfast comіng over аgain to
    reаd mоre news.
    Feel free to visit my site :: http://www.sylkskinnow.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος11:52 μ.μ.

    Hello, I check your blogs daily. Your story-telling style
    is awesome, keep up the good work!
    Also visit my homepage :: Weight Loss Fitness Programs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος12:53 π.μ.

    Excellent article! We will be linking to this great content on our website.

    Keep up the good writing.
    Feel free to surf my site : http://atkikoleksiyonculari.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος1:36 π.μ.

    Simply wish to say your article is as surprising. The clarity on your post is just cool and i could think you are a professional in this subject.
    Fine along with your permission let me to seize your
    RSS feed to stay up to date with impending post.
    Thank you one million and please continue the enjoyable
    work.
    Here is my web-site : paleopaxstore.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος2:55 π.μ.

    Amazing issues here. I'm very glad to look your article. Thank you so much and I'm
    looking ahead to touch you. Will you please drop me a mail?
    Stop by my blog post - greencoffeedr.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή