20/1/11

HANDMADE GIFT IDEAS - DIY PART 5






Σ αυτη την αναρτηση σας παρουσιαζω 3 διαφορετικα δωρακια που εφτιαξα για μαθητριες της σχολης μου(Ολγα,Μαρινα,Σταυρουλα) ...που μετα απο τοσα χρονια εχουν γινει φιλες μου.Χρησιμοποιησα παλια ξυλα που ειχε ο πατερας μου για αγιογραφιες και ακολουθησαν ....τα γνωστα... τεχνικη χαρτοπετσετας , φωτοσκιαση , κρακελε 2 συστατικων,πατινα και βερνικι.....

Στην πορεια καποια απο αυτα αποφασισα να τα κανω κλειδοθηκες και χρειαστηκε να φτιαξω κρεμασταρια απο πηλο ......τονιζω οτι ειμαι ασχετη με τον πηλο......Δυστυχως ξεχασα να βγαλω φωτογραφιες με το τελικο αποτελεσμα και εδω θα τα δειτε την στιγμη που στεγνωνει ο πηλος ...δεν τον εχω τριψει με γυαλοχαρτο ουτε τα εχω περασει βερνικι.....

 

























































































Αυτα τα ολιγα για σημερα.....γιατι κλεινουν τα ματια μου ......
Θα τα πουμε συντομα με νεα απο τα πειραματα μου....χαχαχαααα 
(δε θελω σχολια και χιουμορ.....σας ακουω!!!)
φιλια πολλααααα και καλο μας ξημερωμαααα!!!

65 σχόλια:

  1. Kαι τα δικά μου μάτια κλείνουν...αλλά δεν γινόταν πριν κλείσω τον υπολογιστή να μη δω τα υπέροχα δωράκια που ετοίμασες για τις μαθήτριες σου!!!Τελικά εισαι μεγάλη..ψυχούλα!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό σου ξημέρωμα καλή μου!!!
    περιμένουμε τις νέες σου
    δημιουργίες...(ο.κ.χωρις σχόλια..)
    φιλάκιαჱܓ♥ ჱܓ•●♥ ჱܓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα! Πανέμορφα με ταιριαστά χρώματα, ειδικά οι γατούλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω!!!! Υπέροχο κρακελέ? Εξαιρετικά μοτίβα? Καταπληκτικές φωτοσκιάσεις? Τυχεροί παραλήπτες? Ε λοιπόν τα λέω ΟΛΑ ε ναι πια!!!! Είναι υπέροχααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα και τα τρια!!!!! Τυχερές οι μαθήτριες - φίλες σου!!!! Με παίρνεις για μαθήτρια σου????χιχιχι

    Φιλιά καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν εχωωω λογιαα να τα περιγραψω τελειαααα μπραβο σουυυ βρε μισιρλακιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα τι τυχερές οι μαθήτριες που έχουν τέτοια δημιουργική δασκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειμαι σιγουρη οτι θα ξετρελαθουν οι φιλες-μαθητριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα, καλημέρα!!
    Τι όμορφες δημιουργίες είναι αυτές, αν είσαι εσύ άσχετη εγώ τι να πω........για μένα όλα αυτά φαντάζουν απίστευτα δύσκολα!!!
    Τις γάτες τις λάτρεψα.......φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. jako lijepo:)).....
    sviđaju mi se rosini mačke,imam nekoliko salveta s tim motivim:))....
    zadnja slika s maslinovom granom je predivna,divni ukomponirani crackle:))).....
    pozdrav:))....
    M...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τρομερά μοτίβα,Υπέροχοι χρωματικοί συνδυασμοί ,αψεγάδιαστη τεχνική!!! Δεν τους λείπει τίποτα!!!!!!! Αν μου πείς ότι το gesso και το κρακελέ που χρησιμοποίησες ,είναι δικής σου κατασκευής , με τέτοια άρτια αποτελέσματα ,θα το σκεφτώ πολύ να ανεβάσω δικό μου έργο!! Υποκλίνομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα έγιναν! Τα κρεμαστράκια στο πρώτο είναι ξυλάκια κανέλας; και κάτω από πασχαλίτσες τι κρύβεται; Με το δεύτερο πάντως ξετρελάθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩ....ΟΧΙ ΠΕΣ!!!!!!!
    ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!
    ΤΥΧΑΙΟ ΟΟΟΟΟΟΟΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩΩΩΩΩΩΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ουάου!σκίζουν!πολύ ωραία τα κλαδιά ελιάς αλλά οι γάτες μ'αρέσουν πιο πολύ γιατί είναι ιδιαίτερες!!!μπράβο μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ωραια....και το κρακελε σουπερ....δικο σου ?ε????και τα προηγουμενα ειταν θαυμα..αΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ....ΤΕΛΕΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. νααα......κάνουμε...σχόλια???τι σχόλια?μας άφησες...άφωνες....μπράβο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπέροχα είναι,και ας μην τα έχεις περάσει το βερνίκι.πάρα πολύ ωραία.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Misirlou,έχουν γίνει υπέροχα!
    Η επιλογή μοτίβων είναι από τις καλύτερες,μα και η τεχνική σου μοναδική.Οι συνδυασμοί χρωμάτων μου αρέσουν!!

    Το ιδανικό να είναι φίλες μαθήτριες με δασκάλα,αλλά και συ τι γλυκός άνθρωπος-πάντα με τα δωράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τις γάτες και τις ελιές έτρεχες να μαζέψεις και γι΄αυτό δεν έδωσες σημάδια ζωής τόσες μέρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!! Μα τι καλή δασκάλα που είσαι!
    Σου έδωσα το trendy blog award εδω: http://stripesandscarlets.blogspot.com/2011/01/trendy-girl.html

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. είναι τέλεια!Ειδικά το τελευταίο μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα!
    Πανέμορφα!!!
    Δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραία είναι!!!Λάτρεψα το πρώτο...έχει κ πασχαλίτσαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eίναι υπέροχα!!! Τα μοτίβα καταπληκτικά, η τεχνική σου άψογη, ελπίζω και οι φιλενάδες πολύ ευχαριστημένες!!!
    Καλή μου Αλεξάνδρα, πότε θα πάμε για χαρτοπετσέτες;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. O άνθρωπος που μπορεί να αγαπά φαίνεται:)

    Χωρίς αγάπη δεν γίνονται αυτά που δημιουργείς και χαρίζεις. Σου εύχομαι να την εισπράττεις στο πολλαπλάσιο!
    Φιλιά πολλά Μισιρλού μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πανέμορφαααα!!!!
    Τα ζήλεψα! Να γίνω κι εγώ μαθήτριά σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα θαυμάζω όλα! Είναι απίστευτα αυτά που δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το κρακελέ σου έγινε υπέροχο!!! Τα χρώματα απίστευτα όμορφα όπως και τα μοτίβα!!! Όλα μού άρεσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Misirlou μου είναι τέλεια!!Δεν ξέρω ποιο μ'αρέσει περισσότερο!!!Μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εναι καταπληκτικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. misirlou εχεις κανει θαυματα !!!!αχ γιατι να μην ειμαι κιεγω μαθητρια σου ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλλιτέχνις καλλιτέχνις!!! Είσαι φοβερή! Υπέροχα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. e kala oti kai na po einai perito..panemorfes oi dimiourgies sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πανέμορφα τα δωρα σου!!προσεκτικά δουλεμένα!!! μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι πάρα πολύ όμορφες δημιουργίες!! Ακόμα και μισοτελειωμένες που λες ότι είναι (αν δεν το έλεγες δεν θα το καταλάβαινα) εμένα μου αρέσουν πάρα-πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. είναι απίθανα και τα δυο έργα δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω θα σου πω άλλη μια φορά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια στα χερια σου, και του χρονου να εισαι καλα να φτιαξεις τοσα ομορφα δωρα με τα χερακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ουαου!! Οτι φτιαχνεις ειναι πανεμορφο! Εχεις πολυ μερακι και αυτο φαινεται! Τα συγχαρητηρια μου γι' αυτες τις φανταστικες δημιουργιες!
    Οντως, πολυ τυχερες οι φιλες και μαθητριες σου! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ειλικρινά σε ζηλεύω που πιάνουν τα χεράκια σου!είσαι καλλιτεχνης,το ξέρεις φαντάζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φανταστικά τα δώρα, τυχερές οι μαθήτριες!Δοκιμάζω τη συνταγή για κρακελέ αλλά μάλον κάτι δεν εκανα σωστά και δεν σπάει το άτιμο!!!
    Μυσιρλού μου ακομη δεν το ακούμπησα το δεύτερο ρολόι αλλά έμαθα στη Μάγια την τεχνική του ρουστικ και καταπιάνομαι μ' αυτό τώρα.Ειμαι ενθουσιασμένη με το μπλογκ σου και τις οδηγίες που δίνεις. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Para polu omorfa, to krakele dinei katapliktiko apotelesma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. μμμ,πέρασα να δω τα χάλια σου...βλέπω βάλαμε και κανελλοπιαστράκια...καααααλούούούούτσικα, μην παίρνεις και πολύ αέρα γιατί θα σε πάρει και θα σε σηκώσει(;!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εχεις απιστευτο μερακι και ταλεντο! Μπραβο σου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Για να βλέπω τούφες μαλλιών στο πάτωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!!
    Ανταποδίδοντας είμαι χαρούμενη που ανακάλυψα μια υπέροχη και καλαίσθητη σελίδα.
    Δεν κρύβω ότι ζηλεύω με όλες αυτές τις κατασκευές που εγώ δεν έχω, ακόμη, ιδέα πως γίνονται αλλά πιστεύω ότι θα μπορέσω κάποια στιγμή να μάθω προκειμένου να γεμίσω περισσότερο τον ελεύθερο χρόνο μου.
    Θα τα λέμε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Και το νέο backround φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι να πω τώρα νιαααου! τι φοβερες γάτες ειναι αυτές ,ειναι τέλεια θέλω και γω δεν έχω κάνει ποτε decoupage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Λατρεύω τις γάτες!Η δικές σου είναι Πραγματικά πολύ ωραίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μήπως να τροποποιήσεις λίγο τη σχολή σου και να παραδίδεις και μαθήματα χειροτεχνίας,λέω εγώ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είχα γράψει και άλλο σχόλιο αλλά δεν το βλέπω,τέλος πάντων είδες τι σου απάντησα στο μπλογκ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολύ όμορφα τα δωράκια ..αξια θαυμασμού!!!!αυτό το κρακελέ ειναι το κατι άλλο και το ζηλευω!!!!Τέλεια η δουλεια σου!!συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αργησα να κάνω την εμφάνισή μου... Διάβασα με ζήλο όλες τις αναρτήσεις σου που είχα χάσει εδώ και καιρο... Τι να πω; Έμεινα άφωνη! Ολα τα δωράκια που ετοιμασες είναι υπέροχα και πολύ ξεχωριστά!Μου άρεσαν πολύ τα σχέδια με την ελιά! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. λοιπον πιο παλια ειχα πει μακαρι να ημουν μαθητρια,τωρα θα πω μακαρι να ημουν φιλη σου με τετοιες ομορφες δημιουργιες που χαριζεις.επισης αν εχεις χρονο θελω βοηθεια να αλλαξω το φοντο του μπλογκ αλλα φοβαμαι μην σβησω τιποτα.ευχαριστω.καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΕΡΝΩ ΞΑΝΑΠΕΡΝΩ ΧΤΥΠΩ ΞΑΝΑΧΤΥΠΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗΗΗΗ!!ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΣΧΟΛΙΟ..ΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΛΕΞΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΤΑ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. πανέμορφα, τρυφερά και αισιόδοξα..

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. είναι πραγματικά υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. το λατρεψα το μπλογκ σου το θελω το αγαπω μακαρι να μπορουσα να τα αγοραζα ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα το καλαίσθητο blog σου! Είμαι πλέον η 300η follower και θα παρακολουθώ τις υπέροχες δηνιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. εβαλα κειμενο ειμαι ασχετη!!! πραγματικα τι εκανα παλι λαθος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. μισιρλου τωρα καταλαβα τι ελεγες !νομιζα οτι τ ελεγες για το διαγωνισμο αγαπης γιατι εκει δυσκολευομαι να ανεβασω την συμμετοχη μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας και που με τιμησατε με την επισκεψη σας.....καλωσοριζω τους καινουργιους φιλους.Να σαστε ολοι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. hello misirlou.blog beautiful.nice blog.harika.thanks.lovely.kısses

    ΑπάντησηΔιαγραφή