27/2/11

COAT HANGER HANDMADE

misirloumisirlou

Τις τελευταιες 2 βδομαδες ειμαι ενθουσιασμενη γιατι ξεκινησα να περιεργαζομαι
καινουργιες τεχνικες και υλικα μα κυριως με τον πηλο.

Μια φιλη μου ειχε ζητησει να της φτιαξω μια κρεμαστρα  σε παλ χρωματα για να ταιριαζει 
με το σαλονι της.....σκεφτηκα λοιπον να την φτιαξω απο ξυλο αλλα να την διακοσμησω με πηλο.
Εφτιαξα 2 κρεμαστρες .....μια για τα δικα μου γουστα και μια για την φιλη μου.......μονο που θα τις δειτε χωρις τα κρεμαστρακια αφου της εχω αφησει την επιλογη να τα βρει η ιδια. Ξεκιναμε λοιπον....

Υλικα :
Ξυλινη επιφανεια
παστες η γκεσσο
πηλος
χρωματα 
πατινες
εργαλεια πηλου
υπομονη και φαντασια!!!


misirloumisirlou
misirloumisirlou
Προετοιμαστε την ξυλινη επιφανεια που εχετε διαλεξει.Βαψτε την η περαστε την με παστες η γκεσο .
επειτα ετοιμαστε με πηλο διαφορα διακοσμητικα στοιχεια ,αν σας ειναι δυσκολο ...χρησιμοποιειστε 
coupe pates που ειναι πανευκολο και αφηστε τα να στεγνωσουν....Αφου εχετε βαψει την επιφανεια σας και τα πηλινα με τα επιθυμητα σας χρωματα,κολληστε τα πηλινα με ξυλοκολλα.Μην ξεχασετε να αφησετε χωρο στην κατω μερια της ξυλινης επιφανειας για να τοποθετησετε τα κρεμασταρια.
misirloumisirlou

misirloumisirlou




misirloumisirlou
Ας περασουμε στην δευτερη κρεμαστρα σε παλ χρωματα...













Εδω τελειωνει η αναρτηση μου....οι παρατηρησεις και τα σχολια σας ειναι παντα καλοδεχουμενα.
Οσο για οδηγιες η για οποιαδηποτε βοηθεια χρησιμοποιειστε το mail μου.
Οσοι εχετε ζητησει σε προηγουμενες αναρτησεις μου να βαλω οδηγιες ....υποσχομαι οτι εν καιρω θα το κανω κι αυτο....Να εισαστε ολοι καλα και να εχετε μια υπεροχη εβδομαδα......

64 σχόλια:

  1. Μ αρέσουν αυτά τα ονειρικά Τοπία!!! Φυσικά δεν πιστεύω οτι είσαι πρωτάρα,αυτά να τα πεις αλλού.
    Ελπίζω κάποια στιγμή να κολλήσετε κι εμένα τέτοιο ταλέντο...ποιός ξέρει...οσο ζω ελπίζω, δε λένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παλι μεγαλουργισες!!!!!!!υπεροχα χρωματα.συγχαρητηρια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. einai fantastika!!!! Mprabo!!! Paara poly omorfa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες και οι δυο!!!
    Καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕς ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛ ΧΡΩΜΑΤΑ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΡΑΜΥΘΡΝΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι χαριτωμενεσ κρεμαστρεσ
    ειναι αυτεσ..^^

    αχ + σκεφτομουν οτι πρεπει να εξοπλισω το φοιτητικο μου σπιτι με τετοιεσ..
    λεσ να τα φτιαξω μονη μου?

    αξιζει τον κοπο..^^
    φιλιααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω ομορφιές......τι πρώτη τι χιλιοστή.....το αποτέλεσμα είναι υπέροχο, φαίνεται ότι είναι φτιαγμένο από έμπειρο καλλιτέχνη!!! Τώρα ή είχες τζιμάνι δασκάλα ή είσαι τόσο πολύπλευρο και σπάνιο ταλέντο και εμείς οι χάνοι δεν το έχουμε καταλάβει ακόμη!!
    φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικές!!! πανέμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες και οι δύο! Λίγο περισσότερο μ'αρέσει η πρώτη γιατί η δευτερη μοιάζει λίγο συννεφιασμένη.Αν είναι πρωτη προσπάθεια σημαίνει ότι γρήγορα θα φτάσεις τη...δασκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες και οι δύο οι κρεμαστρούλες... προσωπικά έχω μια αδυναμία στα παλ χρώματα... διαλέγω τη δεύτερη!! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να ευλογησουμε τα γενια μας...η δασκαλα ειναι οντως τζιμανι......αλλα η μαθητριαααααα εχει ξεπερασει δασκαλους και professorous...ειναι ταλενταρα βρε κοριτσια...και που να δειτε τι ετοιμαζει!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι ΤΕΛΕΙΕΕΕΕΕΕΕΣ, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΕΕΕΕΕΣ,και οι δύο είναι απίστευτες!!!! ο συνδυασμός των χρωμάτων και οι απλές γραμμές τους δίνουν τον αέρα ενός πραγματικού έργου τέχνης!!!και είσαι πρωτάρα στον πηλό? δηλαδή αν αποκτήσεις εμπειρία τι θα δούμε? Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παραμυθένιες!!!!και οι δύο υπέροχες!!!!
    Καλό σου Βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. E ξαι ρε τι κο!! Το έκανες να μοιάζει παιχνιδάκι και είναι πολύ σημαντικό αυτό!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!! Εγώ πάντως δεν θα τα έκανα κρεμάστρες.... θα τα κρεμούσα απλά ως έργα τέχνης... γιατί τέτοια είναι!!!! Μπράβο στη μαθήτρια και στη δασκάλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εχω χασει τ λογια μου! ειναι τελειες, μου αρεσουν πολυ, με ενθουσιασαν! πραγματικα ειναι πολυυυυυυυ καλες! με κατεστρεψες ομως θελω και εγω και κατι ελεγες για παστες κτλ υλικα αρα παλι θα δωσουμε λεφτα!!! ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες!!!!!!!! και χωρίς γαντζάκια
    είναι ωραία για καδράκια.
    ταλέντο είναι αυτό!!!!!!!!!!!
    καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ πολυ όμορφα!!!!και εχεις κανει πολυ καλη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. έγιναν πολύ ωραίες και οι δυο!τελικά μπορείς με τον πηλό να κάνεις τόσο μικρά πραγματάκια?δεν σου βγαίνει η ψυχή?ένα φόβο, τον έχω όσο να ναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μεγαλούργησες για άλλη μία φορά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου φαίνεται πώς θα τα μπλέξω....Μisirlou,ποια να διαλέξω;
    Σ΄όλα πρωτάρα είσαι,αλλά η καλλιτεχνική σου φύση πάντα δημιουργεί υπέροχα έργα!
    Ο δικός μου πηλός ακόμη περιμένειιιιι.......
    Φιλιά-καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. υπέροχα !!! καλή συνέχεια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφα!Καλό βράδυ και Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. I love it, so unique and pretty:-)
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλη αρχη στη νεα δραστηριοτητα, αλλα με τετοια δασκαλα θα κανεις θαυματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πραγματικά κουκλίστικα, θέλουμε οδηγίες επειγόντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι κ τα δύο καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έλα τώρα...είναι πάρα πολύ όμορφααααα!!Ειδικά το πρώτο....λόγω χρωμάτων που είναι και πιο έντονα!Είσαι και καλή μαθήτρια ε???Αλλά και ΤΙ δασκάλα έχεις...!Αστέρι!Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μα τι υπέροχα πράγματα φτιάχνουν τα χεράκια σου. Πανέμορφες οι κρεμάστρες! Φιλιά πολλά!!!

    http://stripesandscarlets.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΖΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και οι δυο κρεμάστρες- καδράκια είναι όμορφες. Ευτυχώς που τα ..πιάνεις αμέσως και κουράζεις και την δασκάλα σου. Άσε που προβλέπω, σε λίγο καιρό, η δασκάλα- Μαρία να ζητά οδηγίες από εσένα.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟλύ όμορφες έγιναν!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απ'οτι βλεπω οι κρεμαστρες εχουν την τιμητικη τους! :)
    Ειναι τελειες, πολυ ομορφες και οι δυο! Και με τον πηλο τα πας επισης περιφημα! Χιλια μπραβο Μισιρλου, εισαι φοβερη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δε ξέρω πια να ξεχωρίσω! Και οι δύο είναι πανέμορφες και αντάξιες ενός πίνακα ζωφραφικής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπράβο! Και οι 2 κρεμάστρες είναι υπέροχες!Προσωπικά βέβαια προτιμά τα έντονα χρώματα που διάλεξες στην πρώτη. Η φίλη σου σίγουρα θα χαρεί με τέτοια δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΟΟΟΟΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λοιπόν δασκάλα και μαθήτρια έχετε βαλθεί να μας αποτελειώσετε??? Δεν φτάνει ότι τα κάνετε όλα τέλεια και τόσο μα τόσο πρωτοποριακά ,κάνετε και παράλληλες αναρτήσεις???? και νομίζετε ότι μπορώ να αποφύγω το εξώφθαλμο???
    Κορίτσια να γίνω και γω κολλητή σας μπας και με κολλήσετε και μένα λίγο από το ταλέντο σας???
    Misirlou,υπερβολικά όμορφα στην παιδική αφαιρετική τους απλότητα! Και τα χρώματα υπέροχα!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπέρα misirlou ;0) Είναι πανέμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όμορφες! Παραμυθένιες! Μαγικές! Αν ήμουν παλτουδάκι θα΄θελα να κρέμομαι σε μια από αυτές τις τόσο όμορφες κρεμαστρούλες! (μη με παρεξηγείς...είναι βράδυ...)
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. KAI EΓΩ..ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ....
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΕΣ!!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!.. ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΗ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό μήνα, πολύχρωμο κι ευωδιαστό σαν λουλούδι της Άνοιξης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ πολύ πολύ ωραίο!! Εξαιρετικό!!! Μπράβο μπράβο μπράβοοοοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φαίνεται τόσο αληθινό.Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αλεξάνδρα μου όποτε μπορείς πέρνα απ'το σπίτι μου να πάρεις κάτι.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ όμορφες και οι δυο. Κι εμένα μ'αρέσει πιο πολύ η πρώτη, όμως και οι δυο είναι πανέμορφες. Θα μας τις δείξεις όταν βάλεις και κρεμασταράκια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. γεια σου κοριτσακι! τι ωραια φτιαχνεις παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!
    ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. γεια σου κοριτσακι! τι ωραια φτιαχνεις παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Eγώ γιατί δεν την πήρα είδηση αυτή την ανάρτηση??????????? γκρρρρρρ
    Λοιπόν στο θέμα μας!!! Σου πάει τρελά ο πηλός (καλά δεν έχω δει και κάτι που να μην σου πάει χα χα χα) Εγώ θέλω οδηγίες για τα συννεφάκια!!! Τα λάτρεψα αμέσως μόλις τα είδα!!! Πες μου πως τα έκανες οπωσδήποτε!!!
    Οι κρεμάστρες σου είναι υπέροχες!!!! εχεις καλλιτεχνική άποψη πάει και τελείωσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλησπερα! σου εχω προσκληση/προκληση στο μπλογκ μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπερα!!!!υπεροχες και οι δυο αλλα πιο πολυ η πρωτη που εχει ζεστα χρωματα..για αλλη μια φορα μας εντυπωσιασες!!!φιλια πολλα!!!ανοιξα το cafe Bonjour και δεν εχω χρονο για τιποτα...τουλαχιστον θαυμαζω τις δημιουργιες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πέρασα να σου ευχηθώ καλή Καθαροδευτέρα!!!!!Να περάσεις όμορφα!
    Καλή Σαρακοστή!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η φαντασία σε όλη της την έκφραση! Εντυπωσιακές και οι δύο, αν και τελείως διαφορετικές. Μια χαρά πήρες τον αέρα του πηλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Νιώθω απίστευτα τέλεια που σε βρήκα..Λατρεύω τον πηλό..Εκανα κατι πειράματα με χριστουγεννιάτικα στολίδια...ε...κάτι έκανα...αλλά αυτό που βλέπω εδώ ξεπερνά κάθε φαντασία..Ένα μεγάλο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. θα χαρώ παντως πολύ να τα λέμε..καλή συνέχεια στις δημιουργίες!!! bye!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Επιτελούς μπορώ να σου γράψω σχόλιο!
    Είναι πραγματικά υπέροχα και τα δυο!
    Καλή αρχή στο καινούριο ξεκίνημα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΜΙΣΙΡΛΟΥ Ο'ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΟΛΗΣΕΙ ΣΤΟ BLOG ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ BLOG.
    ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΥΣΤΙΚΑ.
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΗ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Anonymous11:14 μ.μ.

    καλοριζικο το νεο μπλοκ κοριτσια.αυτο μου αρεσει πιο πολυ.ειναι φωτεινο και πιο χαρουμενο.φιλια γρηγορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Και οι δυο κρεμάστρες όνειρο. Πες μου, σε παρακαλώ τι είναι οι πάστες, τι το γκέσσο και πώς τα περνάς; Αν το έχεις ήδη γράψει δείξε μου πώς να το βρω. Θέλω κι' εγώ να φτιάξω κάτι παρόμοιο αλλά πινακάκι για τη βεράντα μου. Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή