13/2/11

DECOUPAGE,TRANSFER IMAGE,MAKEOVER











Η εβδομαδα αυτη περασε με πολυ κουραση και αγχος ....αλλα  καταφερα να επιζησω και να τελειωσω επιτελους την αναρτηση αυτη.Εδω και πολυ καιρο ειχα βρει ενα παγκο-ντουλαπι ,που αλλου?
Στο δρομο!!!


Αποφασισα οτι ηρθε η ωρα του και το εβαλα στο εργαστηρι μου για να το αλλαξω.
Επεσε πολυ σκεψη.....χαχαχα.......τελικα επελεξα .....και ξεκινησα δουλεια.
Ευτυχως εχω ενα μεγαλο αρχειο απο μοτιβα στο pc μου, τα οποια εχω αποθηκευσει...


....και τα χρησιμοποιω οταν δεν μπορω να αγορασω η να βρω τα μοτιβα που επιθυμω.
Τα τυπωνω στον εκτυπωτη μου και τα χρησιμοποιω.


Επειδη ειμαι αρχαρια στις διαφορες τεχνικες, οταν καταπιανομαι με κατι καινουργιο προσπαθω να δοκιμαζω καινουργιες μεθοδους και τεχνικες ....κι αν βγει......βγηκε.
Δοκιμασα λοιπον την μεταφορα εικονας και το αποτελειωσα με το γνωστο μας decoupage.


Διαλεξα μοτιβο με ιδεογραμματα, τα τυπωσα σε Α4 χαρτι,τα τσαλακωσα ,τα εβρεξα για να ειναι νωπα και τα κολλησα με ενα μειγμα απο κολλα κρισταλιζε και γλουτολινη (σχεδον μιση μιση η αναλογια).
Πριν τα κολλησω τα εσκισα με το χερι  για να φαινεται το φοντο που ηταν κιτρινο.....




Στην αλλη πλευρα  εκανα κατι διαφορετικο... κολλησα πρωτα χαρτοπετσετα και επειτα ξεφλουδισα το χαρτι με τα ιδεογραμματα για να φαινεται οτι απο κατω εχει αλλο μοτιβο.


Στις ακρες διαλεξα ενα αλλο μοτιβο το οποιο το κολλησα με ντεκουπαζ οπως παραπανω και αλλου  δοκιμασα να το κανω με μεταφορα εικονας, που θα σας εξηγησω περισσοτερα γι αυτο παρακατω.


Συνεχισα με 2-3 περασματα κασιας ....και αφου στεγνωσε περασα βερνικι.
Μην σας κουραζω ομως περισσοτερο ....δειτε ....και αν θελετε να μαθετε για τις τεχνικες 
διαβαστε μετα το τελος της αναρτησης......








Αυτα προς το παρον ......δειτε στη συνεχεια περισσοτερες λεπτομερειες.....
Λοιπον εχουμε και λεμε.....

Mεταφορα εικονας :


- Προετοιμαζουμε την επιφανεια ...τριψιμο και καθαρισμα.
- Διαλεγουμε ενα  μοτιβο που θελουμε, ειτε απο εκτυπωτη ,ειτε απο περιοδικο .
- Περναμε με το πινελο, η με το χερι, το υλικο για την μεταφορα εικονας (θα σας πω παρακατω γι αυτο)....πανω στο μοτιβο αλλα και στην επιφανεια που θα κολληθει.
- Το τοποθετουμε στην επιφανεια το μοτιβο με την εικονα προς τα μεσα και το ταμποναρουμε για να κολλησει παντου καλα...
- Προσοχη...το αφηνουμε να στεγνωσει πολυυυυυ καλα.Εγω το κανω το βραδυ και την αλλη μερα προχωραω στην επομενη κινηση.



- Στην συνεχεια το βρεχω καλα ...και αρχιζω να το τριβω με το δακτυλο να φυγει σιγα σιγα το χαρτι.
 Απομακρυνω οσο χαρτι μπορω.



Εδω βλεπετε φωτογραφια απο αλλες δοκιμες που εκανα......

- αφηστε το να στεγνωσει κι αν δειτε οτι εχει απομεινει χαρτι και ασπριζει το μοτιβο επαναλαβετε...
  βρεξιμο και τριψιμο με προσοχη...
- μην τριβετε δυνατα...αν μεινει λιγη ασπριλα δεν πειραζει με λιγο κολλα για ντεκουπαζ
  η ατλακολ κρισταλιζε θα φαινεται καλυτερα....Θελει εξασκηση και υπομονη τις πρωτες φορες.



Υπαρχουν 2 τροποι μεταφορας εικονας .....
1) Mε transcryl medium transfer
2) Με medium transparent η mode podge

Αυτη τη φορα θα μιλησουμε για την 2η περιπτωση που ειναι η απευθειας μεταφορα εικονας.
( η διαδικασια με το transcryl ειναι αλλη.)
Χρησιμοποιουμε medium transparent η mod podge που θα τα βρειτε στο εμποριο.
Εγω εκανα κι αλλες δοκιμες για να δω αν μπορουμε και με πιο φτηνα υλικα να το κανουμε ....και οι δοκιμες πηγαν αρκετα καλα.......



Δοκιμασα λοιπον με μειγμα κρισταλιζε και διαφανο ακρυλικο*.Τα ανακατευετε και χρησιμοποιειτε το μειγμα..... οσο περισσεψει το φυλατε για την επομενη φορα.
Αφηστε να στεγνωσει πολυυυυυ καλα...

*Το διαφανο ακρυλικο το αγορασα απο μαγαζι που πουλαει χρωματα.Το χρησιμοποειτε επισης για να ανακατευετε τις σκονες χρωματων αγιογραφιας για να φτιαχνετε ακρυλικα χρωματα.
Κλεινω εδω την αναρτηση ......για οποιαδηποτε απορια αφηστε σχολιο η στειλτε email....

72 σχόλια:

  1. Ουαουουουουουουουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΜΙΑ ΝΕΡΑΙΔΑ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΤΗΣ ΡΑΒΔΑΚΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ''ΚΟΛΟΚΥΘΑ ''ΣΕ ....''ΠΑΛΑΤΙ''
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ...ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑΑΑΑΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΚΑΛΕΡΙ!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού μια αρχάρια μπορεί και κάνει....αυτά που κάνεις τέλος πάντων, σκέψου τι πρέπει να περιμένουμε από μια ...προχωρημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!
    Ένα ακόμα αριστούργημα! Δεν είμαι σίγουρη ότι τα κατάλαβα όλα, αυριο το πρωί θα μελετήσω λέξη- λέξη τις οδηγίες σου. Αυτό που κατάλαβα είναι πως είσαι αξεπέραστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικο!!!Το δοκιμασα κιολας!Ανυπομονω να δω αν τα καταφερα πρεπει να περιμενω ομως μεχρι αυριο!Εχω δοκιμασει με το τρανσκρυλ αλλα με τη κολλα μου φαινεται καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για άλλη μια φορα εγραψες,τελεια η μεταμόρφωση,ευχαριστουμε για τισ οδηγιες που μας δίνεις παντα.να έχεις ενα όμορφο βραδυ φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επανηλθα για να ολοκληρώσω,αφού έκλεισα το στόμα απο το "ουάου"
    Θάθελα να μπορούσα για λίγο να μεταφερθώ στο μαγικό εργαστήρι,να δω όλο αυτό το θησαυρό που άλλοι πετάνε κι εσύ μαζεύεις,να ανακατευτώ με τα υλικά, να μυρίσω κόλλες απο δικές σου αλχημείες.
    Γενικά θάθελα να βρεθώ στον κόσμο που κάνεις τα θαύματα,να κλέψω μυστικά (χαχαχα,τι νόμιζες για καλό θαρχόμουν;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ti na pw? Speechless gia alli mia fora! Pou sto kalo ta petyxaineis ola auta ta akatergasta "diamantia"? Pes mou na perasw ki egw apo tous idious dromous. Vevaia den tha mporousa na to metamorfwsw opws esy...
    Einai yperoxo, mpravo! xxx

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτα -πρώτα , πές μου σε ποιό δρόμο αφήνουν μπαούλα και ντουλάπια να περάσω κι εγώ!!!χαχα!!!
    Εγώ δεν ξέρω απο τέτοιες τεχνικές και μου φαίνονται βουνό, ξέρω ομως οτι εφτιαξες ενα αριστούργημα!!!!!Μπράβο σου!!!
    Καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοπέλα μου γλυκιά,τι χρυσά χέρια είναι αυτά!!!!!!!!ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!!Τι άλλο να πώ!!!Ειλικρινά δεν βρίσκω λόγια!Είσαι υπέροχη!!!!Με καταπλήσεις κάθε φορά και χτυπάς το ευαίσθητο σημείο μου!Σε λατρεύω!!! ...και ενα μεγάλο ευχαριστώ για το απλόχερο μοίρασμα των γνώσεών σου!!!!ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εεεε εμεινα μετο στομα ανοιχτο φοβερη μεταμορφωση δεν εχω λογια μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
    αλεξανδρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!
    Κι εγώ είμαι ‘σκουπιδομαζώχτρα’
    Αλλά εσύ είσαι και ‘χρυσοχέρα’ που λέει η γιαγιά μου
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε φίλη .................... κάθε φορά κάτι μαγικό με περιμένει!!! Η Μαρία το είπε τέλεια!!! Μεταμορφώνεις την κολοκύθα σε παλάτι!!! Με ενδιαφέρει η μεταφορά εικόνας (τώρα που είδα τα αποτελέσματα τα δικά σου!!! Και θέλω λεπτομέρειες!!!! Τα πάντα....τις δοκιμές σου, τις μελέτες σου και τα πορίσματά σου!!! Αιντε να δω που θα με βγάλει με εσένα που έμπλεξα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλά super!φαίνεται σαν πανάκριβη αντίκα ζωγραφισμένη στο χέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά είσαι φοβερήηηηηηηηη!!!!!!!!!!
    Έχεις γίνει το θέμα συζήτησεις της παρέας μου με τις κατασκευές σου πολλές φορές, για την ικανότητα σου να μετατρέπεις κατι άχρηστο-άψυχο σε έργο τέχνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. OOOOOO .... my ...... gooooooood! I'm thrilled! Your makeover is, is, I can not find any word for it, which would be good enough ... its a masterpiece.
    Thank you for the explanation :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!! Για άλλη μία φορά έχω μείνει άφωνη με τις μεταμορφώσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο, έδωσες ζωντάνια σ'αυτό το ντουλάπι!! Δεν έχω άλλα λόγια, καταπληκτική δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι αλχημείες έκανες πάλι κοπέλια!!!
    έγινε υπέροχο!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έγινε απίστευτα όμορφο!!! Έγινε πολύτιμο!!!! Σαν αντίκα είναι!!! μπράβο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΑ ΤΟ ΕΒΑΖΑ ΑΝΕΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Wonderful makeover, it looks amazing:-)
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΆ ΕΙΝΑΙ ΥΠΈΡΟΧΟ !!!!!!!!!!!
    Έχω κι εγώ ένα παλιό ντουλάπι..;)
    Αλλά είσαι λίγο μακριά ;(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΕΛΕΙΟ....ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.....ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑΣ ΘΥΣΑΥΡΟΣ.....ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ?(ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ )....ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΚΑΛΗ ΝΕΡΑΙΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΑ...ΑΜΑΞΑ.....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΜΕ ΝΕΟΥς ΘΗΣΑΥΒΡΟΥΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι καταπληκτικό! Απίστευτο! Ότι παλιό έχω ή βρώ θα το κρατάω και θα σε προσλάβω να κάνεις τα μαγικά σου! Αχ τώρα το είδα είσαι Αθήνα, γιατί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. wow!!!τελεια τεχνικη! ψαχνω εδω και καιρο το πως θα κανω μεταφορα εικονας σε επιφανεια ή χαρτι! σε ευχαριστω πολυ!!! να εισαι καλα και να εχεις μια υπεροχα μαγικη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Tι να πω εγώ τώρα που δεν έχει ειπωθεί ήδη; όλες οι λέξεις χρησιμοποιήθηκαν! Υπέροχο... καταπληκτικό... τέλειο...
    Θα σου πω μόνο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κρατάς σίγουρα ένα μαγικό ραβδί..δεν εξηγείται διαφορετικά!!
    Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!
    Να σαι καλά!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μεταμόρφωση πραγματική,αυτό με τη μεταφορά εικόνας δεν το είχα ξαναδεί ή ακούσει.,με εξέπληξες!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πωωωωω! πωωωωω!:ο
    Καλα μας κουφανες παλι! Αυτο ειναι σαν αντικα! Εργο τεχνης πραγματικα! Υποκλινομαι στο ταλεντο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 29 ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΟΛΙΑ!!
    ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ..
    ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ..
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Eχω μείνει άφωνη!Είσαι απίστευτη!Τα μοτίβα που τα βρίσκεις?Ψάχνω για τους καθρέπτες μου.Τα εκτυπώνεις σε απλό εκτυπωτή η έχεις laser?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Αρχάρια στις τεχνικές";;;; Θα μας τρελάνεις εσύ βρε Αλεξάνδρα μου! Κομμάτι!!! Τέλος!
    Μια ερώτηση, το χαρτί εκτύπωσης είναι κανονικό ή φωτογραφικό; Όταν το βρέχεις δεν ξεβάφει;
    Ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Mα ποιος πέταξε τέτοιο θησαυρό? Υπέροχη δουλειά!! Μπράβο isirlou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι να πω..δεν έχει μέινει και κάτι με έχουν καλύψει.Δε σταματάς ποτέ να μας εκπλήσεις ευχάριστα.Είμαστε πολύ τυχερές που σε έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν αυτός που το πέταξε, δει πως το έφτιαξες θα χτυπιέται ο άνθρωπος και με το δίκιο του...
    Είσαι απίστευτη!!! Αληθινό έργο τέχνης έγινε!!!
    Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοο

    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μένω άφωνη!!!!! Ο,τι και να πω είναι λίγο....έκανες θαύματα!!! Είναι έργο τέχνης αυτό που έφτιαξες.....πολύ θα ήθελα να το δω από κοντά!!!! Μπράβο Μισιρλούκα μου αξίζεις χίλια μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δεν παιζεσαι! εχω μεινει αναυδηηηηηηηηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ε μα είσαι φοβερή!!!! Να το κάνεις επάγγελμα κοπέλα μου, κρίμα να μένει αναξιοποίητο τέτοιο ταλέντο....Το έκανες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι χαρισμα ειναι αυτο,οτι πιανεις το κανεις χρυσο.Καλη εβδομαδα να εχεις γλυκεια μου.Φιλια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πανέμορφο! Δεν έχω λόγια! Χρυσοχέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. μπράβο είναι υπέροχο !!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τελεια και ολικη μεταμορφωση, ενα γεια στα χερια σου δεν φτανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΧΡΥΣΑ είναι τα χεράκια σου και τα έργα σου άφταστα,χάρισμα είναι να παίρνεις τα σκουπίδια και να τα μετατρέπεις σε έργα τέχνης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ομολογώ ότι ζαλίστικα διαβάζοντας τις οδηγίες.
    Είναι απίθανο για μένα να το εμπεδώσω.
    Φτιάχνεις αριστουργήματα!!, γειά στα χέρια σου.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τι να πω εισαι εκπληκτικη!!!!!!!!!!το εχω κανει με υλικο ετοιμο power print αν θυμαμαι καλα ετσι το λενε ..μου τελειωσε ομως και τωρα μου εδωσες τη λυση!!φτιαχνεις αριστουργηματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Υποκλινομαι σου λεω...υποκλινομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καταπληκτικό!!! Και φαντάσου να μην είχαμε να κάνουμε και με αρχάρια. Τέλειο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα είμαι καινούργια στη παρέα και δηλώνω αμέσως fan. Συγχαρητήρια! Θα ήθελα μία διευκρίνηση για την μεταφορά εικόνας. Στον δεύτερο τρόπο γράφετε "Με medium transparent η mode podge" το η είναι ή? Δηλαδή χρησιμοποιούμε την κολλα mode podge και το κολλάμε ή είναι διαφορετικό υλικό? Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αγαπητη ddantoniou....ειναι ή με τονο χαχαχα....χρησιμοποιουμε ή το ενα ή το αλλο.
    .....δοκιμασε και με ατλακολ κρισταλιζε αν θελεις....μονο ασε να στεγνωσει πολυ καλα.......οτι χρειαστεις ,χρησιμοποιησε το μειλ μας...MISIRLOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολλά πολλά ευχαριστώ! Ήδη κάτι κόλλησα εχθές το βράδυ και σήμερα θα δοκιμάσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ερωτευμένη με αυτό το έπιπλο. Δεν έχω λόγια ! Θα το έβαζα σπίτι μου και θα ήταν το καμάρι μου ! Διαβάζω και ξαναδιαβάζω την ανάρτηση, μήπως μου έρθει κι εμένα καμιά ανάλογη έμπνευση. Σε παρακολουθώ καιρό και γι΄αυτό επίτρεψε μου να σου αφιερώσω το ακόλουθο ποιηματάκι που σκάρωσα για σένα, :
    "Μισιρλούκα - Μισιρλούκα,
    είσαι μι΄ άτακτη μπουμπούκα,
    με πατίνες όλο παίζεις
    και τον χρόνο τον εμπαίζεις.
    Κρακελάρεις όλο χάρη
    κι από σένα έχω πάρει
    γνώσεις πάμπολλες κι ωραίες
    που στην έμπνευση είν΄ μοιραίες !
    Σε καλώ, να μην διστάσεις
    κάτι νέο να ετοιμάσεις
    να το δώσεις στο κοινό σου
    που είναι πάντα στο πλευρό σου."
    Ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι μαζί μας τις γνώσεις και τους πειραματισμούς σου. Είναι πολύ σημαντικό σε εποχές που πολλοί κλείνονται ακόμη περισσότερο στον εαυτό τους νομίζοντας ότι έτσι κάτι σημαντικό τάχα θα καταφέρουν. Φιλιά Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xxxxxxxxxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa καταπληκτικοοοοοοοοοοο!!!!!!!χαχαχαχα
      ΑΠΙΘΑΝΟ ΠΟΙΗΜΑ!!!!!!με συγκινησες......να σαι καλαααα!κατι τετοια μας δινουν δυναμη να συνεχιζουμε!!!σε ευχαριστω απο την καρδια μου.Σε λιγες μερες θα ειμαι περισσοτερο στη μπλογκογειτονια και θα τα λεμε συχνοτερα~!Οτι χρειαστεις παντως εδω γυρω ειμαι ...φιλιααααααα

      Διαγραφή
    2. Fotini
      τέτοια να της λες να παίρνει θάρρος η ...μπουμπούκα (κληρονομικό χάρισμα έχεις!)και μετά αντε να την ξεβγάλουμε απο τις πατίνες και τους στόκους!Αλλά έχω και μία απορία τόσα σχόλια εγώ ποιημάτακι δεν σ ενέπνευσα να γράψεις , ο Κύρος Γρανάζης όμως...
      Ααααχχχχχ ατιμη κενωνία,που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις στα Τάρταρα!

      Διαγραφή
    3. Οσο για σένα συγκινημένη (σε συγκινεί κι η ποίηση τώρα μετά τις καρδούλες;Τι άνθρωπο σ έκανα θεέ μου!) μπουμπούκα (εσυ κι η Μανωλίδου!) μη δίνεις υποσχέσεις... άστο,
      άφηνε την αμφιβολία της αναμονης να πλανιέται στον αέρα!!!!

      Διαγραφή
    4. Ζαργανα μου ,ηρεμησε...ειμαι μονο δκια σου !!!!
      Η φωτεινη ειναι ερωτευμενη με το επιπλο ,οχι με μενα χαχαχαχα
      Αλλωστε πρεπει να το αποδεχτεις καποτε οτι ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΣΟΥ ΕΜΠΝΕΕΙΙΙΙ!!!!!!χαχαχα
      Φωτεινη με εβαλες σε μπελαδες χαχαχαχα

      Διαγραφή
  53. Μισιρλούκα, η αλήθεια είναι ότι εσένα έτυχε να σε γνωρίσω (blogικώς εννοώ) αρκετά πριν τη Χαρουλίτα, γι΄αυτό και το ποιηματάκι το είχα σκαρώσει εδώ και καιρό αλλά, δεδομένου ότι δεν γνώριζα τα ήθη και τα έθιμα της blogoγειτονιάς σας (θα μου πεις, γιατί τώρα τα έμαθα ;;;) δεν ήξερα εάν μπορούσα να το δημοσιεύσω. Και πράγματι κοιτώντας αυτό το έπιπλο, ε δεν κρατήθηκα άλλο η έρμη ! Όσο για την Χαρουλίτα, ομολογώ ότι άρχισα να την παρακολουθώ πριν από λίγο καιρό, όταν ανακάλυψα το blog της. Της έχω ιδιαίτερη και πολύ ξεχωριστή αδυναμία, γιατί (εκτός των άλλων) είναι η πρώτη που σχολίασε στο blogάκι μου και είχε την ευγένεια να με κάνει να νιώθω ευπρόσδεκτη σχολιάζοντας και άλλες αναρτήσεις μου. ΔΗΛΩΝΩ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΏ ότι το ποιηματάκι για την Χαρουλίτα ΕΤΟΙΜΆΖΕΤΑΙ, απλώς δέον όπως ωριμάσει ως και το ανωτέρω αναρτηθέν !!! Φιλάκια και στις δυό σας, η αγάπη όταν υπάρχει είναι αστείρευτη !!! Τάδε έφη ... εγώ ! ΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. συγχαρητήρια τόσο για το πολύ ιδιαίτερο έργο σου, όσο και για τις ανακαλύψεις!!!!Πάλι δοκιμές θα κάνω!τρέχω για διάφανο ακρυλικό!Την δοκιμή με το μιγμα ατλακόλ- γλουτολόνη (το μίγμα σου δηλ.που γενικώς χρησιμοποιώ... να έχεις καλό! )την έχω κάνει με αρκετή επιτυχία.ευχαριστώ και συνεχίζω λοιπόν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ευχαριστώ μιρσιλου! Απίστευτα χρήσιμες οδηγίες ειδικά αυτό με το διαφανο ακρυλικό + κρυσταλλιζέ για μεταφορά.. να σε καλά και καλά χριστούγεννα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ευχαριστώ μιρσιλου! Απίστευτα χρήσιμες οδηγίες ειδικά αυτό με το διαφανο ακρυλικό + κρυσταλλιζέ για μεταφορά.. να σε καλά και καλά χριστούγεννα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ευχαριστώ μιρσιλου! Απίστευτα χρήσιμες οδηγίες ειδικά αυτό με το διαφανο ακρυλικό + κρυσταλλιζέ για μεταφορά.. να σε καλά και καλά χριστούγεννα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ευχαριστώ μιρσιλου! Απίστευτα χρήσιμες οδηγίες ειδικά αυτό με το διαφανο ακρυλικό + κρυσταλλιζέ για μεταφορά.. να σε καλά και καλά χριστούγεννα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ευχαριστώ μιρσιλου! Απίστευτα χρήσιμες οδηγίες ειδικά αυτό με το διαφανο ακρυλικό + κρυσταλλιζέ για μεταφορά.. να σε καλά και καλά χριστούγεννα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ευχαριστώ μιρσιλου! Απίστευτα χρήσιμες οδηγίες ειδικά αυτό με το διαφανο ακρυλικό + κρυσταλλιζέ για μεταφορά.. να σε καλά και καλά χριστούγεννα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος12:43 π.μ.

    Καλησπερα προς καλημερα.Μετα απο πολυ ψαξιμο στο ιντερνετ παντα φτανω στην δικη σου σελιδα! Αγαπας πολυ αυτο που κανεις και το καταλαβαινω γιατι μεταφερεις την γνωση σου πανω σε αυτο με ενα πολυ απλο και ειλικρινη τροπο..Χωρις να δειχνεις ευκολα τα δυσκολα και δυσκολα τα ευκολα. Ολα στα ισα τους και στα ορια τους. Για αυτο σου ζηταω βοηθεια..
    Πηρα το Θαυματουργο και πανακριβο υλικο (^%^%$%$#@&^&(*() Powerprint για μεταφορα εικονας. Εχω κανει η 2 αποτυχημενες προσπαθειες και μαλιστα η 2η πιο αποτυχημενη απο την 1η. Την πρωτη φορα υπεθεσα οτι εβαλα λιγη κολλα την δευτερη εβαλα πιο πολυ. Λαθος και στα δυο.. Διαβαζωντας εδω την στηλη σου ..ειδα που τονιζεις το οτι πρεπει να αφησεις πολυυυ να στεγνωσει το υλικο. Το powerpint στις οδηγιες λεει οτι το στεγνωνεις 10 λεπτα με μπιστολακι και μετα σφουγγαρακι βρεξιμο τρυψιμο κλπ. Δεν μπορω να καταλαβω τι κανω λαθος τελικα...μηπως πρεπει να το αφησω μετα το μπιστολακι για ολο το βραδυ?
    Αν βρεις χρονο και διαθεση να μου απαντησεις θα με βοηθουσες πολυυυ γιατι κοντευω να τελειωσω το θαυματουργο (&%^$%$%$##@#@$^%$#$#@) πανακριβο υλικο και δεν εχω κανει τπτ.
    Ανθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος6:21 μ.μ.

    Καλησπέρα. Να ρωτησω κι εγώ κάτι. Το σχέδιο που θα διαλεξω για τρανσφερ θέλει να γίνει επάνω σε ειδικό χαρτί ή και ένα απλό α4 κάνει δουλειά;
    Ευχαριστώ πολύ Ράνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή