21/2/11

MIX MEDIA - 1st test




Σουυυυυ!!!
Σας λεω καντε ησυχια....θα με παρουν ειδηση και δεν θα με αφησουν να τελειωσω την αναρτηση!
Η Μαρια εχει μαθημα , η Χαρα ειναι στη δουλεια ,η Μαρια Ζ λειπει η ανοιγει κι αλλο μπλογκ,
η Βουλα εχει πεσει με τα μουτρα στις χειροτεχνιες,την Μπετυ την τακτοποιησα και η Χρυσανθη φτιαχνει το οκτακοσιοστο τριακοστο δευτερο λουλουδι ...οποτε ειναι ολες απασχολημενες και εγω ανενοχλητη να κανω αναρτηση..χιχιχιι Το πεδιο ελευθεροοοοοοο γιουπιιιι!.....




Σημερα λοιπον θα σας παρουσιασω την πρωτη προσπαθεια στο κοσμο τoυ mix media art...
o θεος να το κανει τεχνη το δικο μου ....μιση ντροπη δικη μου και μιση δικη σας που θα το δειτε...
Πειραματιστηκα με διαφορα υλικα...χρωματα,γκεσο,στοκους,πηλο......
Μη λεω πολλα ομως ας προχωρησω στο προκειμενο....






















Τελειωσααααααα!!!!ναι........τα καταφεραααααα!!!!
Πριν κλεισω θελω να ευχαριστησω ολους οσους με τιμησαν με βραβεια,με σχολια ,παρατηρησεις και με το περασμα τους απο το μπλογκοσπιτακι μου!!!!!
Εισαστε ολοι εξισου σημαντικοι!!!! Καλη μας εβδομαδα!!!!!!

60 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!! Αν δεν είναι αυτό υέχνη τότε τι είναι;;;
    Καλή εβδομάδα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. OOOOOOOOOOOO ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΕΝΩ ΜΙΑ Η ΜΑΡΙΑ ΜΙΑ ΕΣΥ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΑΣ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩ ΘΕΛΩ ΔΥΟ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙΜ
    ΦΟΒΕΡΟΟΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟΥΛΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΕ??? ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Ε??? ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΕΕ???

    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΣΕ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Pritsπου είμαι στη δουλειά, αλλά είμαι διακριτική
    όχι σαν μερικές -μερικές που δεν αφήνουν τις άλλες να δημιουργήσουν...
    Ενα παιδί μετράει τ άστρα, ή ενα πουλι που ετοιμάζεται να πετάξει προς το πλανητικό σύστημα, μια γυναίκα που ικετεύει στον Ουρανό...όπως κι αν το ερμηνεύσει κανείς το ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!
    Υποκλίνομαι!!
    Ωχ βοήθα με να σηκωθώ η ζαργάνα έμεινε επι τόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Misirlou μου,πρώτη απόπειρα και πείραμα με εκπληκτικό αποτέλεσμα!
    Συνταίριασμα τέλειο των υλικών στη σύνθεση-μοναδικό αποτέλεσμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και πρωτη αποπειρα το αποτελεσμα θεικο.Φιλια και καλη εβδομαδα σου ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω τι λες εσύ ... πάντως εμένα μου αρέσει πάαααρα πολύ!!!!!!
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα μου αρέσουν πάντως!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενα απλό καθημερινό έργο που θα μπορούσε να φτιάξει ο οποιοσδήποτε!!! Μας δουλεύεις?????? Αυτό δεν είναι τέχνη??? Είναι πάρα πολύ όμορφο! Πολλά συγχαρητήρια!!!!
    Καλό μεσημέρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!
    Εγώ έχω μεσάνυχτα από τεχνικές αλλά βλέποντας το αποτέλεσμα μένω έκθαμβη!!
    Δηλαδή όταν δεν θα είναι η πρώτη φορά τι να πούμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάθε που ανρτησεις κατι λεω αποκλείτε να κάνει κατι καλύτερο,καθε φορα με διαψευδεις........congatulation misirlou για μια ακόμα φορα......ειναι αριστουργημα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάλλον δεν έχει να κάνει με την εμπειρία αλλά με την αισθητική και εσύ την έχεις και με το παραπάνω, σε παρακολουθώ και με έχεις εντυπωσιάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κόψε την πολύ παρέα με την Βόρεια Μαρία γιατί θα μας τρελάνετε με τα έργα τέχνης σας!!!! Και ποιος σου είπε οτι λείπω? Ε κυρία μου? Χα χα χα σου την έσκασα!!! Είμαι εδώ και θαυμαζω (να υποψιαστώ οτι αυτό δεν ήθελες να αναρτήσεις??? δεν θα το υποψιαστώ γιατί αλλιώς θα σε κατσαδιάσω!!!) Είναι θεικό!!! Μου αρέσει πάρα πολύ και με ανησυχεί ένα πράγμα.....που είναι οι ΟΔΗΓΙΕΣ??????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ δεν είσαι παιδί ,είσαι παιδί θαύμα!!!!!!!!!!!
    Εκρηκτικό αποτέλεσμα!!!!Η φαντασία στο έπακρον!Η τελειότητα στη μίξη των χρωμάτων από Πικάσο και πάνω!!!Το μυστήριο της εικόνας αφήνει τον θεατή με την απορία!!!!!Θα σε βάλω και σένα στο πάνθεον των δικών μας θεών!!!!!!!
    Η απορία βέβαια απορία!Πρόκειται για άνδρα και γυναίκα,πρόκειται για χορευτική φιγούρα ή κάτι που η δική μου φαντασία δεν μπορεί να συλλάβει????
    Αδικείσαι γλυκιά μου, που ασχολείσαι ερασιτεχνικά!!
    Φτού σου μη σε βασκάνουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπέροχο!!!!θες κομπλιμέντα μου φαίνεται.με όλη μου την καρδιά.καλή εβδομάδα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο ! πολυ ωραία δουλειά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εγω οφειλω να πω οτι ειμαι ασχετη με αυτη την τεχνικη που προειπες αλλα αυτο που βλεπω μ αρεσει!οποτε ποιος σε πιανει στα επομενα αφου αυτο ειναι το πρωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ...ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΤ΄ΙΔΙΑΝ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟ....ΜΟΝΑΔΙΚΟ...... [YOU TAKE OFF OUR SCALP...H METAΦΡΑΣΗ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ...ΕΙΝΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ]
    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΑΣΤΕΡΑΡΑ ΜΟΥ!
    ΖΑΡΓΑΝΑ ΜΑΣ!!!!!!!!ΜΕ ΠΡΟΟΟΟΟΟΟΛΑΒΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έργο τέχνης ξεχωριστό! Χωρίς πολλά λόγια. Μπράβο!

    Χρυσούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η αλήθεια είναι ότι δε θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο! Και σκέψου τι έχουμε να δούμε μετά από τέτοια αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΕΓΩ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι πρώτη και δεύτερη και τρίτη απόπειρα μας λες!! Αυτό που βλέπω εγώ είναι έργο ενός έμπειρου καλλιτέχνη, μήπως παραείμαστε ταπεινοί και μετριόφρονες φιλενάδα!!!
    Υποκλίνομαι κυριολεκτικά.....είναι υπέροχο, καταπληκτικό, προχωρημένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το έργο σου είναι έργο τέχνης,πάρτο απόφαση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάάάρα πολύ καλό το αποτέλεσμα!!!! Λατρεύω τα mixed media! Αν είναι και πρώτη απόπειρα, τι να πω. Speechless...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!!!!!!!! Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ!!!! δεν γνωρίζω τις τεχνικές που αναφέρεις αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πες μας ότι σε ντροπιάζει κιόλας αυτό το ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!! Δεν ξέρω από γκέσο και στόκους και κρακελέ (άσχετο αυτό, είχα άχτι να το πω!) ξέρω όμως ότι αυτό το υπέροχο έργο, γεννά μοναδικά συναισθήματα στην ψυχή μου!
    Να'σαι καλά Αλεξάνδρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ...; ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ...ΟΤΙ ΠΙΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΟΝΕΙς.......ΤΟ ΡΑΒΔΙ ΤΟ ΕΧΕΙς ΚΡΥΜΕΝΟ?...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα είπαν τέλεια οι προηγούμενες!Συμφωνώ και επαυξάνω!Νάσαι καλά να δημιουργεις και να μας αφήνεις με το στόμα ανοικτό κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχη δημιουργία!!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ομορφο αποτελεσμα κι ας ειναι το πρωτο σου.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά είπαμε να είσαι μετριόφρων, αλλά όχι κι έτσι. Αυτό είναι καταπληκτικό! Μπράβο για άλλη μια φορά! Φιλιά!

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αααα!!!! Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχη συνθεση! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Απλά το χαζεύω και θαυμάζω την δημιουργό του για το ταλέντο της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καταπληκτική δουλειά!!!! Υπέροχο!!! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βρε κοριτσάκι μου..τι έκανες πάλι????Δε χορταίνω να το κοιτάω!!!!!Περιμένουμε τις πολύτιμες οδηγίες σου!!!Μπράαααααααααααααααααβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΠΙΘΑΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν ξέρω τι είναι το MIX MEDIA και πως γίνεται, αλλά από οτι βλέπω από το αποτέλεσμα είναι καλό!

    Μπράβο misirlou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Olá Mirsilou, boa tarde!!! Adoro acompahar seu blog... É bom saber que do outro lado do mundo existem pessoas boas iguais á vc!!! Tenha uma exelente semana cheia de paz, saúde, sorte e felicidade,!!!! Já coloquei seu blog na barra lateral do meu blog...
    Um grande abraço.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. KAΛΕΕΕΕΕΕ!!!
    ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΑΑΑΑ!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΑΑΑ!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ....
    ΝΑ ΞΑΝΑΠΩ..
    ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό είναι ΤΕΧΝΗ..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ!ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και όλο αυτό με τα δύο χεράκια σου;
    Γιατί εγώ και τέσσερα χέρια να είχα δεν θα τα κατάφερνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Απίστευτα όμορφο!Θέλουμε οδηγίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟ!!!!!! Περιμένουμε τα επόμεναααα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το ξέρεις το ΄΄ενώ εσύ κοιμόσουν΄΄; Έτσι την πάτησα και εγώ κοιμόμουν και δεν είδα την αναρτησή σου; Μάλλον.Και αφου ήρθα από τις τελευταίες, τι παραπάνω μπορώ να πω, από ότι είπαν οι ''προλαλίσαντες΄΄;Μεγαλούργησες για άλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Για αλλη μια φορα μεγαλουργησες! Εισαι ταλενταρα βρε παιδι μου, πως να το κανουμε!!! :> (εγω οπως παντα τελευταια :Ρ).
    Ειναι μαγικο!! Πανεμορφο αυτο που εφτιαξες! Ανυπομονω για τα επομενα εργα σου!
    Φιλακια Μισιρλου :>

    υ.γ: Αα! παραλιγο να το ξεχασω! Σου χαρισα κι εγω ενα βραβειο(αν δεν το εχεις παρει ηδη! Ευχομαι να δεις το σχολιο μου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μερες τωρα προσπαθω να σου γραψω και δεν ξερω γιατι δεν μπορουσα, χανοταν το παραθυρο. τι να πω... καθε φορα με αφηνεις αφωνη. εισαι εκπληκτικη κοπελα μου!!!

    Κανε μου μια χαρη... δωσε μας οδηγιες.

    Δεν ξερω πια τι αλλο να περιμενω απο σενα. ολα τα περιμενω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ειναι η πρώτη φορά αστειεύεσαι? ειναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αλεξανδρα μου τι κανεις?ετσι περασα να σου πω καλο βραδυ...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πού είσαι Θεά μου;;;Χαθήκαμε ε;;Κι εγώ με την ομάδα το χω χάσει τελείως!!!Φανταστικές οι κρεμάστρες!!!Κάθε φορά περνάς και σε άλλο επίπεδο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Mόλις σας ανακάλυψα κι ενθουσιάστηκα μ΄αυτές τις δημιουργίες. Τα συγχαρητήρια μου. Πολύ καλές συνθέσεις με ωραίο χρώμα και υφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πέρασα και γω από το υπέροχο σπιτάκι σου να θαυμάσω τις πολύ όμορφες δημιουργίες σου!!!!!συγχαρητήρια πολλά!σαν την καλή νεραίδούλα είσαι που τα μεταμορφώνει όλα!υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πέρασα και γω από το υπέροχο σπιτάκι σου να θαυμάσω τις πολύ όμορφες δημιουργίες σου!!!!!συγχαρητήρια πολλά!σαν την καλή νεραίδούλα είσαι που τα μεταμορφώνει όλα!υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή