30/3/11

CRACKLE TECHNIQUE - TUTORIAL


Ας μιλησουμε σημερα για κρακελε και ας μοιραστουμε
γνωσεις και εμπειριες .Ειναι μια πολυ ομορφη και ευκολη τεχνικη
που μπορουμε να χρησιμοποιησει ο καθενας μας στις χειροτεχνιες του.
Υπαρχουν λοιπον.....2 ειδη κρακελε..
- Κρακελε 1 συστατικου
- Κρακελε 2 συστατικων
Ας μιλησουμε αναλυτικοτερα και για το καθενα ξεχωριστα...

Κρακελε 1 συστατικου.


Ειναι το διαφανο συστατικο που μπαινει αναμεσα σε δυο στρωσεις διαφορετικων αποχρωσεων, ειτε πλαστικου ,ειτε ακρυλικου χρωματος.πχ...


Εχουμε μια επιφανεια οπως στην φωτογραφια .Την βαφουμε 1 χερι με ασπρο ακρυλικο χρωμα και την αφηνουμε να στεγνωσει.


Επειτα περναμε μια στρωση με το κρακελε,της μαρκας που εχουμε επιλεξει και το αφηνουμε να στεγνωσει...τοσο οσο χρειαζεται, ωστε οταν βαζουμε το δακτυλο μας πανω στο υλικο να νιωθουμε πως κολλαει.
(Εδω πρεπει να σημειωσω οτι θα πρεπει να ακολουθειτε τις οδηγιες που αναγραφονται απο τον κατασκευαστη  γιατι μπορει να εχει διαφορες η μια εταιρεια απο την αλλη.)


Η δευτερη στρωση χρωματος νομιζω οτι ειναι το πιο σημαντικο σημειο της τεχνικης αυτης.
Επιλεγετε, λοιπον,μια διαφορετικη αποχρωση αυτη τη φορα.Βουτατε το πινελο σας στην μπογια παιρνοντας μια πλουσια δοση χρωματος .Ξεκινατε να βαφετε προς μια φορα- κατευθυνση (πχ απο δεξια προς αριστερα η απο πανω προς τα κατω) χωρις να ξαναπερνατε με μπογια το ιδιο σημειο γιατι θα χαλασει.Θα δειτε πως πολυ γρηγορα το πανω χρωμα θα αρχισει να κρακελαρει-σπαζει και θα φανει,απο κατω το χρωμα της 1ης στρωσης.



Σημεια που θα πρεπει να προσεξετε:
- αν η δευτερη στρωση χρωματος που επιλεξατε ειναι πηκτη τοτε ειναι
πολυ πιθανο να μην μπορει κρακελαρει το χρωμα,γι` αυτο να αραιωσετε σωστα την μπογια σας ωστε το κρακελε να μπορεσει να αντιδρασει σωστα.
- η ποσοτητα του κρακελε που θα βαλετε αλλα και η διαρκεια που θα το αφησετε
να στεγνωσει ειναι παραγοντες που θα επηρεασουν το μεγεθος του σπασιματος.
- δωστε ιδιαιτερη προσοχη στις οδηγιες που αναγραφονται στην συσκευασια...καθε σκευασμα μπορει να διαφερει στη χρηση του και στο αποτελεσμα.


................................................................................................................................

Κρακελε 2 συστατικων :


Γενικες οδηγιες 
  
Το κρακελε αυτο αποτελειται απο 2 υλικα.Τα οποια τοποθετουνται πανω σε μια επιφανεια που ειναι ηδη τελειωμενη.Δηλαδη :
Εχετε μια επιφανεια που εχετε τελειωσει την εργασια σας πχ εχετε ολοκληρωσει το βαψιμο η το ντεκουπαζ η το κολλημα της χαρτοπετσετας η...οτι αλλο κανετε κ το εχετε αφησει να στεγνωσει καλα. Προσοχη ...δεν το περνατε με βερνικι ακομα.

Εγω θα σας δωσω ενα απλο παραδειγμα πανω σε μια επιφανεια που εχω ηδη βαψει λευκη και την εχω αφησει να στεγνωσει .
1η στρωση 
Ξεκιναμε λοιπον,απλωνοντας μια στρωση με το 1ο συστατικο και το αφηνουμε να στεγνωσει .Κανουμε και εδω δοκιμη.Πρεπει να κολλαει λιγο το υλικο,οταν ακουμπαμε το δακτυλο μας.

2η στρωση
Συνεχιζουμε με την επομενη στρωση και απλωνουμε το 2ο συστατικο.Περναμε με το πινελο μια καλη στρωση του υλικου αλλα και σωστη δοση - ουτε λιγο ουτε πολυ.Θα πρεπει το πινελο μας να κυλαει απαλα και ευκολα  χωρις να γδερνουμε η να πλημμυριζουμε με το υλικο  την επιφανεια.

Αποφευγουμε την υπερβολικη ποσοτητα γιατι μετα μπορει να δημιουργηθουν φουσκαλες.
Αφηνουμε να στεγνωσει καλα.

Η επιφανεια θα αρχισει να κρακελαρει καποια στιγμη αλλα δεν θα φαινεται γιατι το υλικο μας ειναι διαφανο .Για να γινει ορατο το κρακελαρισμα θα πρεπει να το πατιναρουμε.



Τελειωνουμε λοιπον την εργασια μας με το πατιναρισμα της επιφανειας. 
(για τις πατινες θα σας πω αναλυτικα συντομα, σε επομενη αναρτηση )


Απλωνουμε την πατινα με πινελο ,στην κρακελαρισμενη επιφανεια και αφηνουμε να μεινει για λιγα λεπτα.Σε αυτο το σημειο συνηθως οσοι δεν ξερουν για το πατιναρισμα σοκαρονται βλεποντας την μουτζουρα αυτη....μην ανησυχητε .....Παιρνοντας ενα μαλακο πανακι και τριβοντας απαλα ....



 .....η πατινα θα λιγοστεψει.Αφαιρουμε οσο θελουμε....αν δουμε οτι το αποτελεσμα ειναι ακομα σκουρο,τοτε προσθετουμε λιγο νεφτι στο πανακι μας και αφαιρουμε κι αλλη πατινα.


Σε αυτη τη φαση το κρακελαρισμα θα ειναι εμφανες και η διαδικασια θα εχει τελειωσει...παρτε μια καλη εισπνοη  χαχαχα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: 

Το κρακελε 2 συστατικων ειναι υπεροχο αλλα καποιες φορες εχει τις δυσκολιες του και τις ιδιαιτεροτητες του.
Οποιος δινει συγκεκριμενες οδηγιες και θεωρει πως αυτες πρεπει να ακολουθησουμε αυστηρα τοτε......η δεν ξερει την τυφλα του (με το συμπαθειο) η εχει χρησιμοποιησει μονο μια μαρκα.

Το κρακελε 2 συστατικων κυκλοφορει απο αρκετες διαφορετικες εταιρειες και χωριζονται σε κρακελε νερου και κρακελε νεφτιου.Οι περισσοτεροι συνηθιζουν να χρησιμοποιουν κρακελε νερου (υδατοδιαλυτο) γιατι στεγνωνει πιο ευκολα ,γρηγορα και ειναι και πιο φτηνο.

Συμφωνα με τις μεχρι τωρα παρατηρησεις μου,σε γενικες γραμμες ....
στις περισσοτερες μαρκες (κρακελε νερου) ισχυει οτι :
το 1ο συστατικο θα πρεπει να το αφηνουμε να στεγνωνει  τοσο οσο....
 να κολλαει το δακτυλο μας οταν το ακουμπαμε στην περασμενη επιφανεια και να μην αφησουμε να στεγνωσει εντελως.

Τα δυσκολοτερα ερχονται στο 2ο  συστατικο ...που οταν το περασετε μπορει να το κοιτατε για μερες και... σκασιμο να μην δειτε!!!!χαχαχα 
Δωστε σημασια στις παρακατω παρατηρησεις (απο δοκιμες διαφορετικων εταιρειων) γιατι τα δικα μου παθηματα,μπορει να βοηθησουν εσας στο μελλον.
  
- Σε καποιες περιπτωσεις λοιπον...μπορειτε να επισπευσετε το κρακελαρισμα
με το μπιστολακι ...σε αλλες παλι δε θα πρεπει ουτε να το σκεφτειτε!!!

- Καποιες φορες μπορει να στεγνωσει η επιφανεια σας και να φανει το κρακελαρισμα σε λιγη ωρα ....... σε αλλες παλι να πρεπει να το αφησετε μεχρι την επομενη μερα. 

- Το κρακελαρισμα μπορει  επηρεαστει αρνητικα απο την υγρασια και την θερμοκρασια του δωματιου.

-Μου εχει τυχει να αγορασω καποια μαρκα που το 2ο συστατικο επρεπε να αραιωθει με νερο αλλα.... αυτη η σημαντικη πληροφορια δεν αναγραφοταν στις οδηγιες .

Θα πρεπει λοιπον να ζητατε περισσοτερες πληροφοριες οταν αγοραζετε ενα προιον γιατι αυτοι που το πουλουν οφειλουν να ξερουν τι πουλανε!!!!!



Εδω τελειωνω την αναρτηση μου ελπιζοντας να μην σας κουρασα και να βοηθησα ολους οσους θελουν να χρησιμοποιησουν την τεχνικη αυτη αλλα δεν γνωριζουν τον τροπο.
Αν σας δημιουργησα κι αλλες αποριες επικοινωνηστε με το e-mail του blog μας και θα σας βοηθησω.
Επισης θα ηταν εξαιρετικο αν με τα σχολια σας συμπληρωνατε πληροφοριες για την τεχνικη του κρακελε που εγω ειτε παραληψα ,ειτε δε γνωριζω....

Να σαστε ολοι καλα ....

49 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε Master of Crackle,για τις πληροφοριες και τις πολυτιμες συμβουλες σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μ΄αρέσει που εξηγείς τόσο απλά τις τεχνικές, εγώ δεν έχω ιδέα βέβαια αυτών αλλά τουλάχιστον καταλαβαίνω τους όρους που περιγράφεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Misirlou,να μας κούρασες;Ούτε συζήτηση,πολύ πολύ χρήσιμες οι οδηγίες σου!
    Γενικά έχω επιτυχία,αλλά στην αρχή χάλασα κάποια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ευχαριστήθηκα από τη σημερινή σας ανάρτηση! Μου λύσατε πολλές απορίες και έμαθα για την τεχνική αυτή πολλά! Θα μου άρεσε να βάψω ένα τοίχο στο δωμάτιό μου έτσι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχες συμβουλες και κατανοητες οσο δεν παει!! Βρε που μαθαμε και το κρακελε χαχαχα! Γελαω επειδη ειμαι τοσο ασχετη και καθε φορα μαγευομαι!


    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Misirlou, πολύτιμες οι συμβουλές. Μια φορά πήγα να το κάνω και απογοητεύθηκα και τα παράτησα. Μου δίνεις ώθηση να ξαναεπιχειρήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου γλυκούλα μου, διάβασα με προσοχή όσα έγραψες και δεν ήξερα ότι υπάρχει κρακελέ νερού 2 συστατικών , το βρίσκουμε σε είδη Hobby ή αλλού;
    Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενδιαφέρον! Αν και εγώ μόνο το κρακελέ στα νύχια ξέρω να κάνω..χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυρία, κυρία, να προσθέσω οτι στο κρακελέ 2 συστατικών ακόμα και πάνω απο βερνίκι εφαρμόζεται.
    Αν θέλετε το προσθέτετε στη διατριβή σας επι των κρακελαρισμάτων, απο μια πτωχή πλην τίμια νέα.
    Ρώτησα και την Μάγια επ αυτού και μου το επιβεβαίωσε, τώρα αν είναι σε κάποιες μάρκες πάω πάσο...
    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ στην ΥΨΗΛΟΤΗΤΑ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα ειπες τοσο αναλυτικα τα περιεγραψες τοσο καλα ειδαμε και φωτογραφιες εεεεε αν δεν πετυχει και την επομενη φορα το κρακελε τι να πω!!! χαχαχχα να σαι καλα που βοηθας τοσο πολυ φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειες οι οδηγίες, πάντα είχα την απορία για το κρακελέ ενός ή δύο συστατικών και πώς χρησιμοποιείται το καθένα. Είναι σημαντικό να παρουσιάζουμε κατασκευές, αλλά τα tutorials είναι που βοηθούν πραγματικά, ιδιαίτερα όταν παρουσιάζονται από ανθρώπους που πειραματίζονται συνεχώς με νέα υλικά και τεχνικές. Ευχαριστούμε, misirlou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχεις πραγματικά εξαντλησει κάθε περίπτωση για υλικά κρακελέ!!! Ακόμη και δικές σου συνταγές έχεις εφεύρει (απορώ που δεν έγραψες καμία χα χα χα) Οι οδηγίες σου άκρως κατατοπιστικές και αναλυτικές !!! Να σημειώσω μόνο στο κρακελέ ενός συστατικού οτι και το ίδιο το κρακελέ πρέπει να το περάσουμε μια φορά (και όχι να ξαναπεράσουμε απο πάνω) και μόνο προς μια κατεύθυνση (ακολουθως και το τελευταίο χρώμα όπως ήδη αναφέρεις!!! )

    Σε φιλώ και νομίζω οτι πρέπει να αρχίσω να προσθέτω τις αναρτήσεις σου αυτές στο Βήμα Βήμα !! Τι λες?

    Φιλιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. EYXARISTV MSIRLOY GIA AYTH ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΑΣΗ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    ΑΛΛΑ ΕΙΧΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΚΡΑΚΕΛΕ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΝ ΑΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ Η ΣΧΕΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΑΝ ΘΕΣ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΚΑΛΕς ΟΔΗΓΙΕς ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΥΛΕς ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύτιμες οι συμβουλές σου Μισιρλού! Ευχαριστούμε πολύ-πολύ.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλυτερο μαθημα κρακελαρισματος δεν γινεται..... Εισαι καταπληκτικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς σας βρήκα!!!
    και χάρηκα παρα πολύ...
    έκανα μια βόλτα αλλα χρειάζεται
    χρόνος για να σας ξεσκονίσω!!! :-)
    Θα επανέλθω!
    Μπράβο για τα τόσο ωραία πράγματα που
    είδα.Πραγματικά έχω ερωτευθεί τον
    πάγκο-ντουλάπι(αυτόν που βρήκες στο δρόμο)
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aπό τι είπες ότι εξαρτάται το μέγεθος του κρακελέ; Για να ξέρω τι είναι αυτό που δημιούργησε το δικό μου ρήγμα στον δίσκο!!!
    Αναλυτικότατες οι οδηγίες σου Μισιρλούκα μου και σ΄ευχαριστούμε γι αυτό πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύτιμες οδηγίες...Αν ξεπεράσω ποτέ το στάδιο του ριζόχαρτου θα ανατρέξω πάραυτα..:Ρ
    Πόσο τα θαυμάζω όλα αυτά που φτιάχνετε...Ελπίζω μια μέρα να μπορώ να κάνω έστω και τα μισά....:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου άρεσε πολύ ο αναλυτικός τρόπος που μας τα παρουσιάσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες.... αν και εγώ μετά την πρώτη... την δεύτερη... την τρίτη... αποτυχία.... χα! χα! χα! πιστεύω ότι δεν θα ξανακάνω ποτέ κρακελέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. σε ευχαριστουμε!!πολυ χρησιμες οι πληροφοριες!θελω κ εγω να κανω κρακελε 2 συστατικων κ με βοηθησες πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πανέμορφο αν και μου φάνηκε περίπλοκο...το αποτέλεσμα μετρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Konstantina12:03 μ.μ.

    Το μεταπτυχιακό σου στα mixed media σίγουρα το πήρες με άριστα!!! Τέλειο tutorial, like always.
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατατοπιστικές οδηγίες.Μια απορία μονο:το κρακελέ 1 συστατικού(λέω να ξεκινήσω μ΄αυτο,το άλλο μου φάνηκε περίπλοκο) ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΤΗ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μisirlu να'σαι καλά γιατί μου έλυσες πολλές απορίες...Σ'ευχαριστώ πολύ και είμαι έτοιμη να πιάσω δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. WOW! kai OH YEAH! auto to post paei kateutheian sto agori mou ton L.... AUTOS einai o kallitexnis tis pareas...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βιολετα το κρακελε ενος συστατικου μπαινει αναμεσα σε 2 διαφορετικα χρωματα .Δεν μπαινει πανω σε χαρτοπετσετα!!! μπορει να πλαισιωνει την χαρτοπετσετα...θα κανω κι αλλη αναρτηση....βλεπω δημιουργουνται κι αλλες αποριες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ευχαριστω για τα σχολια σας και τις παρατηρησεις σας....εχω κι αλλα να μοιραστω μαζι σας...αλλα σε αλλη αναρτηση ,γιατι δεν θελω να μπερδεψω αυτους που ειναι αρχαριοι στην τεχνικη αυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ καλό tutorial!!!
    Εγώ που είμαι τελείως αρχάρια το βρήκα πολύ διαφωτιστικό!
    Θα το δοκιμάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σε ευχαριστουμε! Χαρη στην αναλυτική αναφορά σου καταλαβα τι εκανα λαθος!
    Ελπιζω αυτη την φορα να μου πετύχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μεγάλη ανάρτηση.... κρακελάρισα μέχρι να τη διαβάσω!!!! χαχαχα
    Πάντως άξιζε τον κόπο!!! Μισιρλού μου, είσαι καταπληκτική!!! Ήθελα πολύ να μάθω για το κρακελέ 2 συστατικών - εγώ χρησιμοποιώ του ενός! Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μισιρλου μου γλυκεια σε ευχαριστω για τις ευχες σου .οταν αφηνεις το γελακι με κανεις κ εμενα να γελω.Σας ευχομαι καλο μηνα να εχετε.και ενα φιλι σας στελνω μαζι με την αγαπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι καλύτερες και πιο διαφωτιστικές οδηγίες του κρακελέ.Μπράβο σας.
    Χρόνια ασχολούμαι με decoupage.Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω είναι το γέμισμα του κρακελέ (αν θέλουμε)στο σημείο που θα βάλουμε την χαρτοπετσέτα ή το ριζόχαρτο.Επίσης να τονίσω ότι στο κρακελέ ενός συστατικού πάντα βάζουμε το σκούρο χρώμα πρώτη στρώση και το ανοιχτό χρώμα επάνω όταν πρόκειται να τοποθετήσουμε χαρτοπετσέτα ή ριζόχαρτο.Διαφορετικά το σχέδιο της χαρτοπετσέτας σκουραίνει και δεν έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
    Καλό σας μήνα κορίτσια,καλή σας μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΕΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΑΣ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!
    ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ!!!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΣΤΑΥΡΩΤΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ..ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. υπεροχες οι συμβουλες σου!!!!!!!
    Καλό μήνα Απρίλη.
    Να έχουμε έναν υπέροχο ανοιξιάτικο μήνα
    γεμάτο υγεία χρώματα κι αρώματα λουλουδιών!
    Ενα μήνα με διάθεση χαρούμενη και σκέψεις αισιόδοξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λάτρεψα αυτή την ανάρτηση...Ένα σωρό πληροφορίες... Καλό μήνα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. TEΛΕΙΟ tutorial και είχα ένα άλυτο πρόβλημα με το κρακελέ. Δεν είχε μπορέσει κανείς να μου εξηγήσει τόσο καλά την τεχνική. Τώρα αισθάνομαι έτοιμη να την δοκιμάσω. Χίλια ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!!παντα ηθελα να το δοκιμασω αλλα δεν ηξερα πως!!!ο τοιχος απεναντι μου με κοιταει απειλητικα!τωρα θα του δειξω εγω!αχχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και χαίρομαι που έχω επισκέπτες με την δική σας δημιουργική ικανότητα. Όπως θα είδατε η ανάρτηση περί αυγών είναι αναδημοσίευση αλλά μου φάνηκε ότι άξιζε τον κόπο να αναρτηθεί γιατί η αδερφή μου χρησιμοποιεί αυτόν τον τρόπο βαφής εδώ και χρόνια. Έτσι προέκυψε. Το όνομα μου είναι Άγγελος θα προτιμούσα τον ενικό. Δεν λέω χρόνια πολλά γιατί ελπίζω να τα ξαναπούμε μέχρι το Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχαριστώ πολύ, κορίτσια, για το αναλυτικό tutorial!!!
    Θα μου είναι πολύ χρήσιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΡΕΝΑ8:03 μ.μ.

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΤΥΧΕΙ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΑΝΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μπράβο για την ανάρτηση! Είχα κάνει πριν χρόνια και δεν το θυμόμουν. Μου ήρθε κουτι!Τώρα τα θυμήθηκα όλα! Thanx again!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Συγχαρητήρια για τις συμβουλές ,είναι πολύτιμες ,ευχαριστώ πολύ !!! Είμαι καινούργια σε αυτή την τεχνική και η βοήθειά σας ανεκτίμητη!!!! Θα σας στείλω email για να σας ρωτήσω κάτι σχετικα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή