27/3/11

LAMP MAKEOVER τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique


Στα πλαισια της ανακαινισης που εχω ξεκινησει εδω και καιρο στο σπιτι μου,μου δινει μεγαλη χαρα οταν πρεπει να αλλαξω διαφορα αντικειμενα για να τα προσαρμοσω στο υφος του σπιτιου και στο στυλ μου.Αυτη τη φορα επρεπε να μεταμορφωσω δυο λαμπαντερ που ειχα βρει παρατημενα στο δρομο....


Οταν ξεκινησα δεν ειχα ιδεα που θα καταληξει αυτη η μεταμορφωση.
Γι αυτον το λογο επενδυσα την πορσελανη με papier mache, ωστε μετα να εχω την ανεση να εφαρμοσω οποια τεχνικη θα ηθελα....

μεταμορφωση παλιας λαμπας

Χρειαστηκε να κολλησω 2 στρωσεις παπιε μασε και το αφησα να στεγνωσει.
Επειτα περασα ενα χερι ασπρης ακρυλικης μπογιας που μεσα ειχα ανακατεψει λιγη ατλακολ.

τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique


Στην συνεχεια επελεξα μια χαρτοπετσετα με μωβ λουλουδια και αφου τα εκοψα με το χερι τα κολλησα στην στεγνη επιφανεια με κολλα κρυσταλιζε αραιωμενη.Το φοντο ηταν σπασμενο λευκο οποτε το μοτιβο δεν χρειαστηκε κατι παραπανω για να ενσωματωθει.. Συνεχισα με κρακελε 2 συστατικων και στο τελος το περασα με πατινα.


Αγορασα λεπτη κορδελα σατεν στο χρωμα του μοτιβου της χαρτοπετσετας και αφου εβγαλα την παλια κολλησα την καινουργια με ατλακολ στην βαση του λαμπατερ.Το ιδιο εκανα και στο καπελο ... 



Επανελαβα τα ιδια και στο δευτερο φωτιστικο μονο που γι αυτο διαλεξα ροζ λουλουδια και ροζ κορδελα.Ετοιμα και τα 2...εχουν παρει ηδη θεση στο σαλονι μας.Ανακυκλωστε και εσεις τα παλια σας αντικειμενα και δωστε τους καινουργια εμφανιση.   


τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique

Υποσχομαι οτι συντομα στο tutorial του μπλογκ μου θα μπορειτε να δειτε
αναλυτικες οδηγιες για τις περισσοτερες τεχνικες.
Μεχρι τοτε να εισαστε ολοι καλα ...

61 σχόλια:

  1. Με τέτοια χρυσά χέρια η ανακαίνιση μόνο επιτυχία θα έχει!!! Μπράβο Μισιρλού μου... είναι τέλειο!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρόλο που τις περισσότερες φορές έχω προ-δεί τα υπο ανάρτηση αντικείμενα, κάθε φορά εντυπωσιάζομαι πραγματικά με το "πριν" και το "μετά" και πάντα σκέπτομαι τον αρχικό κάτοχο αν τα έβλεπε τώρα τι θα έλεγε...
    Είσαι η ΧΑΡΑ των σκουπιδιών!Σαν να τα βλέπω παραπε ταμένα και αποδιωγμένα,θα παρακαλάνε "πάρε μας"!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΕΤ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρελαίνομαι για μεταμορφώσεις!!! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μισιρλούκα μου ,το ότι έχεις χρυσά χεράκια, τό είπαμε? Το ότι είσαι μανούλα στο makeover ή ελληνιστί αναπαλαίωση , το είπαμε??? Το μόνο που απομένει να κάνουμε είναι να περιμένουμε υπομονετικά την επόμενη ανάρτησή σου!!!
    Φανταστική μεταμόρφωση!!!!Σε γλυκοφιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί υπέροχα χρώματα!!!Εξαιρετική δουλεια!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I LLLLLLLLLLLLLLLLLLlove it!!!!!!!!!!!!!! Καλά τα λέω εγώ!!! Αν ήξεραν οι ιδιοκτήτες τους τί πέταγαν θα το σκεφτόντουσαν διπλά!!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά με ωραία λεπτομέρεια!!!!Το λουλουδάκι δεν φαντάζομαι να το έκοψες ακριβώς στο περίγραμμα! Γιατί φαίνεται να την έχει την δυσκολία του!!!

    Σε φιλώωωωωωωωωωωω και εσένα και την διπλανή σου την όμορφη!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ooooo μισιρλου πολυ ωραιο εγινε εχω και εγω μια λαμπα που να στη στειλω εεεε???φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beutiful lamp! And an excellent makeover :)) Best regards.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά τέλειααααααααααα!!!!!!! Τι να πω δεν υπάρχουν άλλα λόγια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγω την ίδια σκέψη κάνω κάθε φορά, αναρωτιέμαι αν ήξεραν άραγε τι πέταγαν... Και σκέψου αυτά τα λυπημένα και παραπεταμένα αντικείμενα, ξαφνικά να τα αγκαλιάζει ένα χέρι με αγάπη και να τους δίνει ζωή! Ε, δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό...Να γιατί πετυχαίνει πάντα ό,τι φτιάχνει η Μισιρλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. OYAOY!!!Εχω μείνει αφωνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντυπωσιάστηκααααααααααααα!!!!!
    Μισιρλού μου, ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ με ολη την σημασία της λέξης!!!
    Βεβαίως και δεν καταλαβαίνω τίποτα απο τις τεχνικές που χρησιμοποιείς, αλλα λατρεύω να βλέπω τις μετατροπές σου!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΟΙ "ΡΑΚΟΣΥΛΛΕΚΤΕΣ" ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ "ΖΩΗ" ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ !!!ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΣΩ!! ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ !ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όπως λέει κι η RIRI εγώ ιδέα δεν έχω από τις τεχνικές αλλά το αποτέλεσμα μετράει!!!
    Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!
    Αλήθεια που μένεις και βρίσκεις τόσο ωραία πράγματα πεταμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτες τις λάμπες τις βρήκες στο δρόμο ??
    Τέλειες. Η μεταμόρφωση φανταστική. Για άλλη μια φορά μπράβο σου :)

    Προχθές είδα στο δρόμο κάτι καρεκλες-πολυθρονάκια... σκέφτηκα να τις πάρω αλλά ήταν σπασμένες στα πόδια.. Σε σκέφτηκα ότι θα τις έπαιρνες σίγουρα.. χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oι αναπαλαιώσεις είναι ό,τι μου αρέσει περισσότερο στις κατασκευές, ίσως επειδή η πρόκληση είναι μεγαλύτερη. Δεν είναι εύκολο να πάρεις κάτι "άχρωμο" ή κακόγουστο και να του δώσεις ζωή και χαρακτήρα. Το πέτυχες με το παραπάνω misirlou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό θα πει μεταμόρφωση!!!!Τα έκανες ξεχωριστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. what a fabulous makeover you have:))..... love every single detail:))....
    hugs:))...
    M...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γαλήνη, τέρψη και θαυμασμός είναι τα συναισθήματα που κατακλύζουν τον επισκέπτη αυτού του χώρου!
    Καλαισθησία, ταλέντο, άποψη - Όλα εναρμονίζονται τέλεια για να δώσουν ένα αποτέλεσμα ποιότητας!
    Μαζί με το ειλικρινές μπράβο μου, ευχές για μια πολύ καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νομίζω ότι το έχω ξαναγράψει ότι μας έχεις κάνει να περπατάμε στον δρόμο και να κοιτάμε τα σκουπίδια. Αλλά τίποτα. Μήπως πρέπει να έρθουμε από την γειτονιά σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Konstantina1:38 μ.μ.

    Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα.... Δεν περίμενα ότι θα καλύπτονταν τόσο καλά τα ανάγλυφα λουλούδια που είχε η λάμπα... Μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαι να σκεφθεί κανείς ότι τα περισσότερα τα βρίσκεις σε χώρο κάδων στο δρόμο έξω από το σπίτι μου!!! Εγώ γιατί δεν τα βλέπω; Έτσι είναι όμως άλλα τα μάτια της λαγού και άλλα της Μισιρλούκας μας!!! Είσαι Καλλιτεχνάρα κορίτσι μου, είσαι μια νεράιδα που μεταμορφώνεις ό,τι άχρηστο παίρνεις στα χέρια σου και το κάνεις να φαίνεται φανταστικό, παραμυθένιο!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Misirlou,εντυπωσιακή αλλαγή!
    Ριζική αναμόρφωση,έγινε τέλειο!
    Εδώ τίποτα δε βρίσκεις στα σκουπίδια-με φαντάζεσαι να ψάχνω;Πάει το έχασε,θα λένε χιχι...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είσαι η πριγκίπισσα της μεταμορφώσεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Anonymous7:54 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ .prsh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σίγουρα ο αρχικός κάτοχος θα μετάνοιωνε που τα πέταξε, αν τα έβλεπε τώρα!
    Εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φιλεναδα εχεις κανει θαυματα!!!!!!!
    Οσο για το νεο μπλοκ ......2 ταλεντα σε ενα χωρο ειναι καλιτεχνικος παραδεισος για την μπλοκογειτονια μας.
    Ειμαι πολυ χαρουμενη και περηφανη και για τις δυο σας.
    Νασαι καλα για το σχολιο σου στο μπλοκ μου γελασα πολυ με το "ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!"
    χαχαχαχχαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. δεν εχω λογια τελεια τελεια τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΥΠΕΡΟΧΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ...ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ούτε που θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα γίνουν έτσι τα λαμπατέρ.
    Είναι υπέροχα. Μπράβο!
    Σε θαυμασα πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλα..φανταστικο εγινε!!!!μπραβο και παλι μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο misirlou μου!!! Πολύ ωραία δουλειά, ετσι και τις δει αυτός που τις πέταξε θα σκάσει απο το κακό του χαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καταπληκτικό!Έχω και μια απορία,πάντα την είχα αλλά τώρα είναι ευκαιρία...Πρώτα κολλάμε την χαρτοπετσέτα και μετά κάνουμε το κρακελέ????Και η χαρτοπετσέτα δεν ξεκολλάει?Επίσης,αυτή η πατίνα ,τι είναι βρε παιδί μου?Κάτι σαν διάφανο βερνίκι που το περνάς στο τελείωμα για να δίνει την γυαλάδα???Αχ...πολλές απορίες...μην με παρεξηγείς,θέλω να δοκιμάσω και καιρό τώρα αναρωτιέμαι...!Να μας λες τα νέα του ανακαινησμένου σπιτού σου!Μου αρέσουν αυτά!!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ¡Genial! me encanta como ha quedado.
    Bss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν έχω λόγια! Καταπληκτική μεταμόρφωση! Η επιλογή της χαρτοπετσέτας έκανε πολύ ιδιαίτερη την βάση τους!Μπράβο!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μπράβο Μισιρλού μου!πολύ ωραίο αποτέλεσμα και διακριτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑ!!!ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΙ ΘΑ ΠΕΤΑΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Lindo Blog! Me encantó!

    Felicitaciones!

    saludos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συγχαρητηρια!!!!!!επρεπε τωρα να τα εβλεπαν εκεινοι που δεν τα ηθελαν.πανεμορφα ειναι!!!!
    Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. όμορφα, ρομαντικά και τόσο ανοιξιάτικα !!! περιμένω τις λεπτομέρεις και ίσως μπω κι εγώ στον πειρασμό να προσπαθήσω...αυτή η τεχνική άραγε εφαρμόζεται σε μικρά αντικείμενα μεταλικά ??? τις καλησπέρες μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πολυ ομορφη μεταμορφωση εγινε καταπληκτικο!!!!ενα μεγαλο μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τέλειο δεν έχω κάτι άλλο να πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ όπως και όλες οι δημιουργίες σας ,καλή εβδομάδα,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Eιναι παααρα πολυ ωραια!!!!! Εχεις τοσο ωραιο γουστο και αισθητικη και πολυ ταλεντο στα χερια! Οτι πιανεις το κανεις χρυσο!! Υποκλινομαι για αλλη μια φορα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι απλά τέλειο!Γεια στα χέρια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ ωραία δουλεία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πραγματικά τέλειο αποτέλεσμα , πολύ καλή δουλειά με τις λάμπες, έχω και εγώ κάτι παλιά αντικείμενα,βάζα περισσότερο απο δώρα, που λυπάμαι να τα πετάξω και τα βαζω στο υπογειο, αλλα τωρα μου έδωσες μια ιδέα πως μπορω να τα αξιοποιήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πανέμορφο αυτό που έκανες! Περιμένω και τις αναλυτικής οδηγίες που υποσχέθηκες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εξαιρετικό το καινούργιο σας σπίτι κορίτσια!!! Μπράβο x 2.....
    σας καταχωρώ για να σας βλέπω!!
    ωραίες ιδέες, φρέσκιες και με μπόλικη αγάπη!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Kaloriziko k to blog sas koritsia! H lampa einai apla katapliktiki. Perimenw pws k pws ta tutorials mpas k kataferw k katalavw pws ginontai ola auta ta aristourgimata. Ki an einai k se morfi video ta tutorials tha einai akoma kalytera. Filakia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πανέμορφη έγινε η λάμπα!!!!! Εξαιρετική μεταμόρφωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Žal ne znam brati kaj piše, je pa nastal prekrasen lestenec. BRAVO!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πολύ ωραία η ιδέα σου, μου αρέσουν οι κατασκευές που κάνεις, συγχαρητήρια. Αν θέλεις δες και αυτήν την μεταμόρφωση που έκανα στο δικό μου λαμπατέρ, ελπίζω να σου αρέσει !!! http://mycraft.gr/2010/05/how-to-transform-a-bedside-lamp/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!! ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!! ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!
    ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πώς γίνεται, ρε παιδί μου, αυτό το υπέροχο κρακελέ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή