14/4/11

FRAME RENOVATION - τεχνικη χαρτοπετσετας σε κορνιζα



Αυτη τη φορα θα σας παρουσιασω μια μικρη μεταμορφωση,που εκανα σε μια κορνιζα....την οποια βρηκα πεταμενη στο δρομο(δεν θελω σχολια..χαχαχα)Την ειχα αφησει σε μια ακρη, εδω και καιρο, μεχρι που ηρθε η καταλληλη στιγμη.Η αφορμη ηταν ενα σκιτσο,προσχεδιο ενος εργου απο εναν περιφημο ζωγραφο...Η διαδικασια που ακολουθησα,απλη....



Χρησιμοποιησα λευκο ασταρι νερου και εβαψα γυρω γυρω την κορνιζα, στα σημεια που ηθελα να βαλω χαρτοπετσετα.Διαλεξα το μοτιβο που ηθελα και ξεκινησα να κολλαω την χαρτοπετσετα 
με τον ηδη γνωστο τροπο σε ολους... 



Αφησα να στεγνωσει καλα .Επειτα εβαλα χαρτοταινια στα σημεια που ηθελα να προστατευσω και συνεχισα το βαψιμο.Την εσωτερικη μερια της κορνιζας την εβαψα με μεταλλικη πατινα.Την εξωτερικη μερια της κορνιζας αφου την ειχα βαψει με ασταρι διαφανο και ειχε στεγνωσει, περασα με κερι καποια σημεια της κορνιζας .Στην συνεχεια εβαψα με ανοιχτο ροζ πλαστικο και αφησα να παλι στεγνωσει. 


Γυαλοχαρταρισα οπου ειχα βαψει με ροζ.... ωστε να φυγει το χρωμα στα σημεια που το ειχα περασει με κερι (τεχνικη παλαιωσης). Το μονο που ειχα να κανω πια ....ηταν να περασω με πατινα.... ωστε να γλυκανω τα χρωματα, να μην ειναι τοσο εντονα και να εχει περισσοτερο την οψη του παλιου.....(συντομα θα κανω αναρτηση,οπως υποσχεθηκα σε μερικους με θεμα τις πατινες...δεν το εχω ξεχασει)


Τελειωνοντας επελεξα να ντυσω το χαρτονι, γυρω απο το σκιτσο, 
με μπεζ χαρτι γιατι το λευκο που ηδη ειχε δεν εδενε με το συνολο.

τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique

Ετοιμη κι αυτη η μικρη μεταμορφωση.....και παμε γι αλλα....
Πολλα φιλια και θα τα πουμε συντομα :)

75 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη δουλειά. Η παλαίωση είναι από τις αγαπημένες μου τεχνικές. Περιμένω να δω τις ιδέες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν γελάω αλλά θα ήθελα να σε πάρω από πίσω εκεί που ψάχνεις τα σκουπίδια!!κάτι θα περίσσευε και για μένα!!
    Πολλά φιλιά και Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους μια φορά πρώτη!!!Λοιπόν απο που ν'αρχίσω...Καλά δε λέω τίποτε περι σκουπιδιών!!! Η κορνίζα έγινε υπερτέλεια,μήπως μπορεις να κάνεις κάτι και με τη μούρη μου?Μου φαίνεται οτι άρχισε να παλιώνει,θέλει το μαγικό χεράκι σου...χαχαχαχα.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μέχρι να το γράψω έχασα τη πρωτια (κλαψ-κλαψ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εγω δεν γελαω γιατι τα ιδια κανουμε με τον συν-ζυγό μου (σαν τους παλιατζηδες)
    εγινε πολυ ομορφη η κορνιζα για στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Misirlou,δε γελάω...μας κάνεις και ζηλεύουμε-πού πας και τα ξετρυπώνεις!
    Τέλεια,εξαιρετική!Πραγματικά σαν παλιά την έφτιαξες!
    Φιλιά!

    Πήρες το mail μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά τέλεια!!! όσο για τα σκουπίδια... τι να πω.... χωρίς σχόλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που μένεις;;; Ποιός δρόμος είναι αυτός που οι άνθρωποι πετάνε τέτοιους θησαυρούς;;; Είμαι σίγουρη όμως ότι αν περνούσα από αυτό το δρόμο τίποτα δεν θα μάζευα γιατί και το να επιλέγεις και να φαντάζεσαι τη μεταμόρφωση είναι και αυτό χάρισμα! Κάποτα πέταξα μιά παλιά βαλίτσα του πεθερού μου! Το μετανιώνω τώρα... Πολύ θα ήθελα να την είχες βρει, να της είχες δώσει ζωή πάλι... Είσαι καλλιτέχνης του είδους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Moυ έβαλε ιδέες η icon art (Μαρία), μήπως τώρα που σ΄έχω από κοντά μου κάνεις κανένα face renovation ; Για μελέτησέ το.....τι λες δε θα έχει ενδιαφέρον;
    Εκτός από την άψογη τεχνική με ξετρέλανε ο συνδυασμός των χρωμάτων που χρησιμοποίησες. Μπράβο Μισιρλούκα μου, καλλιτεχνάρα μου!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το έκανες υπέροχο...μπράβο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. alla logia7:57 π.μ.

    Eξαιρετικό αποτέλεσμα! Αλλά πραγματικά απορώ πως αντέχεις και μαζεύεις πράγματα από το δρόμο... Έχω μερικές φορές δει διάφορα (ως και έπιπλα) να είναι στις γωνιές αλλά, ενώ τα αγαπώ τα παλιά, δεν τολμώ να τα αγγίξω. Το ίδιο και στα παλαιοπωλεία. Τα φοβάμαι; Ίσως...
    Για πες μου (εκτός από τις ωραιότατες οδηγίες της ανάρτησης) τι άλλο έκανες για απολύμανση κλπ.;
    Μήπως και αρχίσω και το βλέπω κι εγώ με άλλο μάτι και δε χάνω τους θησαυρούς...

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα! Πάλι έκανες τα μαγικά σου!!
    Το αποτέλεσμα τέλειο! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες και περιμένουμε οδηγίες για την πατινα!!
    ΑΑΑΑΑ! Και όταν η ανάρτηση καπου γράφει ...
    ....αυτο κάπου το βρήκα.... ξέρουμε.. ξέρουμε ποια το βρήκε ,εκτος αν κόλλησες και την Μαριλού!
    ΦΙΛΑΚΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ομορφος συνδιασμος χρωματων καταπληκτικη μεταμορφωση!!τα συγχαρητηρια μου misirlou !!!εισαι φοβερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη δουλειά. Είναι πραγματικό ταλέντο να δίνεις ζωή σε αντικείμενα που αυτοί που τα πέταξαν τα θεωρούσαν τελειωμένα! Μπράβο Μισιρλού! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλαλημέρα!!!! Πολύ μου αρέσει η μεραμόρφοση παλαιών αντικειμένων. Ωραία η κορνίζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανεμορφο μπραβο,και με τα αγαπημενα μου χρωματα...Την καλημερα και την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απίστευτο!!Είναι για μ'ένα,η καλύτερη μεταμόρφωση που έχεις κάνει μέχρι τώρα!!!Έκανες άψογη δουλειά,με τέλειους συνδιασμούς χρωμάτων!Το βρίσκω ΥΠΕΡΟΧΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έγινε τόσο όμορφη! Με μια αίσθηση ρομαντισμού που μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οοοοο αααα ιιιιι πολυ ομορφο αποτελεσμα και πολυ μαρεσε και η χαρτοπετσετα ωραια χρωματα ειχε και σχεδιο που τισ βρισκεται τοσο ωραιεσ χαρτοπετσετεσ εγω δεν βρισκω ποτε ωραιεσ χαρτοπ.
    και φυσικα περιμενω να μασ πεισ λεπτομερειεσ για την πατινα που δεν την ξερω καθολου καλη συνεχεια κοριτσακιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ......ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Great work, I lake it!
    Have a nice day.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Που είπαμε ότι μένεις???Έγινε καταπληκτική η κορνίζα!!!Πολλά μπράβο γιατί ότι πιάνεις το μεταμορφώνεις πραγματικά..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφη δουλειά. Υπέροχο αποτέλεσμα. Τι να σου πω? Ενα μεγάλο μπράβο για τα χρυσά σου τα χεράκια.
    Ασε που με έχεις κολλήσει και ψάχνω κι εγώ στα σκουπίδια..χιχι.. Πριν κάποιες μέρες βρήκα 2 απίστευτα μικρά πολυθρονάκια που ήρθαν κουτί στο καθιστικό της κουζίνας μου, με καινούρια καλύματα που μου έκανε η μαμα μου..χιχι.

    Αν το έκανα αυτό πολλά χρόνια πριν που εβλεπα στους δρόμους απίστευτα πράγματα (αλλά έλεγα σιγα μην τα παρω απο τα σκουπιδια !) θα είχα θησαυρούς.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγινε πολυ πολυ ομορφη!!!!!!!
    Παιδι μου οτι και να πιασεις στα χερια σου παιρνει νεα πνοη.
    Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. για ενα περιεργοι λογο μου θυμησες πινακοθηκη ιταλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι πραγματικά ταλέντο να μπορείς να δίνεις ζωή σε κάτι που ο άλλος το θεωρούσε "τελειωμένο"
    Πολύ όμορφο έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. απίστευτη μεταμόρφωση!!
    υπέροχη δουλειά!!!
    Φιλιά
    Καλημέρα Μαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτά τα μαγικά σου χεράκια...Θαύματα κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΟΟΟhhhhh! Madona mia!!!Que Bella!!! Sempre bella dalli mani un' artista!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στα δικά μας τα σκουπίδια γιατί αφήνουν μόνο κονσερβοκούτια;;; Ούτε τραπέζια, ούτε κορνίζες, ούτε πολυέλαιους...

    Πάντα με εντυπωσίαζε η τεχνική της παλαίωσης, την οποία δεν κατέχω καθόλου. Πού θα πάει όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν χορταίνω να διαβάζω τις αναρτήσεις σου!
    Τέλειο ΚΑΙ αυτό!
    Καλό απόγευμα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ...
    ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕΣ!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι θαυμαστό το ότι το περιέσωσες και το έφτιαξες τόσο όμορφο. Δεν είναι καθόλου για γέλια.
    Πολύ ωραία τα χρώματα και μοτίβο που διάλεξες.
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σου έγινε φανταστική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Konstantina12:21 π.μ.

    Ωραία αλλαγή! Της χρειαζόταν ανανέωση... χαχαχα
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλέεεεεεεεεεεεεεε να μαι κι εγώ !!!!! Κάνω γενική στο σπίτι και για να μην ξεχνιόμαστε επειδή είχα καιρό, έφτιαξα κι ένα ιστολόγιο :Ρ χα χα χα χα γι αυτό είμαι χαμένη!!! Ετοιμάζω και μια βάπτιση και μερικές παρεγγελιές και πάει ο χρόνος !!! Δεν μου φτάνειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι χα χα χα
    Σας φιλώ γλυκοφατσουλες μου και τις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το καλύτερο μαγαζί έχεις ανακαλύψει,άσε τίποτα και για εμάς!!!
    Τέλεια έδεσε το σκίτσο με την κορνίζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Hi my dear, thanks for visiting and following my blog. I was admiring your posts. The step by step section is amazing.
    Hugs from Brazil,
    Lúcia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πανέμορφη η μεταμόρφωση της κορνίζας. Νομίζω ότι το χρειαζόταν... Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πανέμορφη η κορνιζούλα!! Ήθελα να ήξερα σε ποιά σκουπίδια ψάχνεις!!!! Εγώ γιατί δεν βρίσκω τίποτε??? Δεν βαριέσαι .. συνεχίζω το ψάξιμο απτόητη!!Λατρεύω τις μεταμορφώσεις σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Great job, it looks so beautiful, thanks for sharing:-) Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τέλεια η κορνίζα και καταπληκτική η δουλειά σου!! Μήπως να πετάξω κι εγώ κάτι στα σκουπίδια που ψάχνεις;Γιατί έχω πράγματα που θέλουν φρεσκάρισμα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θεϊκή!!!!! Κοίτα να δεις, από τα σκουπίδια τι μπορείς να βγάλεις!
    Μπράβο Μισιρλουλίνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι όμορφη που την έκανες! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. δεν βλέπω κανέναν να γελάει εδώ μέσα...έλα στην αποθήκη μου να δεις γέλιο που θα πέσει..
    καταπληκτική η αναγέννηση της κορνίζας σου...
    καλή Ανάσταση εύχομαι και στις δυό σας...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Prekrasan blog!!!!!
    Hvala ti što si posjetila moj blog i nadam se da će mo se i dalje posjećivati..
    Pozdrav.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύ ωραία! Περιμένω κι εγώ ανάρτηση προς ενημέρωση για πατίνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Dziękuję za wizytę na moim blogu. To co robisz jest piękne.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. !!!
    Πες μου σε ποιούς δρόμους ψάχνεις ?

    Ασε μην μου μου λες γιατί έχω βρει και εγώ στον κάδο της γειτονιάς μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πολύ όμορφες δημιουργίες με γούστο και καλαισθησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπράβο, έγινε εξαιρετική! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Στο ΄πα και στο ξαναλέω είσαι πηγή έμπνευσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πολύ καλή δουλειά, μπράβο! Συγχαρητήρια για το υπέροχο ταλέντο! Ηλιόλουστες καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αααα πια σκουπιδια ειναι αυτα??????τι εκανες πολυ καλη!!!χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. alla logia10:06 π.μ.

    Πέρασα για να ευχηθώ Χ2 ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, με υγεία και χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. επιτυχές και αυτό το εγχείρημα ....
    βουρ για τα επόμενα,
    οι προοπτικές είναι οι καλύτερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Excelente trabajo. Es un verdadero arte dar vida a los enseres que otros no son capaces de apreciar.
    Bss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία! Μαγικές οι δημιουργίες σου όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. αυτό ήταν ένα όνειρο τι να πω και ο συνδιασμός χρωμάτων τέλειο !!!!!!
    Πέρασα να σας ευχηθώ να έχετε μια καλή και αληθινή Ανάσταση , υγεία και χαρά στις οικογένειες σας με όλη μου την αγάπη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Είμαι η 62η που σχολιάζει, όποτε δεν επαναλαμβάνω τα εγκώμια των προηγουμένων σχολιαστων. Το αποτέλεσμα..... μιλάει και όχι μετράει.Χάρηκα δε πολύ που απέκτησες και Ιταλοζακυνθινή αναγνώστρια.
    Μαρία και Αλεξάνδρα πολλά φιλιά και καλή Ανάσταση να έχετε εντός και εκτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Διαβάζοντας την ανάρτησή σου μου ήρθε φλασιά μια από τις πρώτες σου(?) αναρτήσεις, όταν πρωτοσυναντηθήκαμε, εκείνη η πανέμορφη πολυθρόνα που "παίδευες"!
    Κορνίζες έχω μαζέψει και εγώ 2 από το δρόμο, τεράστιες! Έχω βάλει δυο τεράστιους καθρέπτες, δεν έκανα όμως καμιά παρέμβαση. :(

    Φιλιά στο πιο επιτυχημένο δίδυμο της ελληνικής μπλογκόσφαιρας!
    * Και...ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πιστευω οτι η κορνιζα δεν μπορουσε να γινει ποιο τέλεια!!! μπραβοοοο!!!! για το καλλιτεχνικο ταμπεραμεντο σου και την καλλιτεχνικη υπομονη !!!! φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τι να πω για την κορνίζα. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται άλλο σχόλιο. Εγώ απλά πέρασα για να σας ευχηθώ Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Να περάσετε καλά κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα! Να είστε καλά!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ωραία μεταμόρφωση! Καλή Ανάσταση! Να περάσετε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. να σου ευχηθω καλη ανασταση καλο πασχα και καλη συνεχεια στις ομορφες και πρωτοτυπες δημιουργιες-μεταμορφωσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κορίτσια εύχομαι καλά να περάσετε και Καλό Πάσχα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΓΥΘΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Top blogs1:14 π.μ.

    Υπέροχη δουλειά, μπράβο..
    Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Πραγματικά εδώ έκανες μια υπέροχη δουλειά , γειά στα χέρια σου είναι ένα έργο τέχνης !!!
    Χαίρομαι που ανακαλύπτω τις εξαιρετικές δημιουργίες σου μέσα από το όμορφο σου μπλογκ , καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Υπέροχη η μεταμορφωση της κορνίζας! Τα λουλούδια της χαρτοπετσέτας έχουν πολύ όμορφα χρώματα! Μπράβο μισιρλού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Δεν έχω λόγια....η κορνίζα έγινε καταπληκτική! Ότι και να φτιάξεις είναι αριστούργημα!! Φιλιά αγαπημένη μου Misirlou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πραγματικά υπέροχο! Συγχαρητήρια ταλαντούχα, Misirlou!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μόλις πριν λίγες ημέρες σε ανακάλυψα και με βοήθησαν πολύ οι οδηγίες σου. Μπράβο, πολύ καλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή