5/5/11

GLASS PLATTER REVOVATION - τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique

τεχνικη χαρτοπετσετας σε γυαλι  - napkin technique

θα αλλαξω σελιδα σημερα με μια μικρη μεταμορφωση.
Μια παλια πιατελα, που μου εδωσε μια φιλη, για να της την αλλαξω...



Αυτη ειναι η πιατελα,οπως μου την παρεδωσαν...Οι λυσεις πολλες αλλα επρεπε να διαλεξω αυτη που
θα ταιριαζε περισσοτερο με το γουστο της ιδιοκτητριας.


Για να μπορω να δουλεψω πανω στην επιφανεια και να εχω περισσοτερες επιλογες αλλα και για να εξαφανισω το αναγλυφο λουλουδι ....περασα την επιφανεια με ατλακολ και κολλησα μια απλη γαζα .
Επειτα με ενα πινελο περασα  παστα και αφησα να στεγνωσει. Το επανελαβα αλλη μια φορα...


Οταν πλεον ειχε στεγνωσει πολυ καλα, εκοψα με ενα ψαλιδακι την γαζα που περισσευε.
Η παστα αυτη ειναι δικη μου συνταγη και εχει μεσα λευκη μπογια οποτε δε χρειαζοταν να το βαψω ξανα.Επελεξα ενα απαλο ροζ πουα μοτιβο και εφαρμοσα την τεχνικης της χαρτοπετσετας.
Ψεκασα με σπρει βενζινοκολλας,κολλησα την χαρτοπετσετα και επειτα περασα ενα στρωμα με κολλα για ντεκουπαζ (δικης μου επινοησης ) και αφησα να στεγνωση πολυ καλα.

πηλος ελαφρυς

Θελοντας να στολισω τα ακρα της πιατελας, σκεφτηκα να κανω ενα απλο τελειωμα απο πηλο.Ειναι η 1η φορα που επιανα στα χερια μου ελαφρυ,αυτοξηραινομενο πηλο .Ανοιξα ενα χοντρο φυλλαρακι και εκοψα ισες λωριδες.Ξεκινησα να κολλαω κομματι κομματι, αφου πρωτα περναγα το σημειο με ατλακολ.Οταν το εντυσα ολο με τον πηλο .....το αφησα να στεγνωσει πολυ καλα.

τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique


Την επομενη μερα, το ετριψα με γυαλοχαρτο και το περασα με ροζ πατινα.Επειδη οι ενωσεις του πηλου διακρινονταν λιγο .....κολλησα στα σημεια εκεινα μικρα ροζ λουλουδακια.Τελειωσα την μεταμορφωση με ενα χερι βερνικι σε σπρει....
Ευχομαι να αρεσει στην φιλη μου (ακομα δεν το εχει δει ) αλλα και σε εσας.Τολμηστε να αλλαξετε οτι δεν σας αρεσει....κι ας αποτυχετε...απο τα λαθη μας γινομαστε καλυτεροι.Τελειωνοντας .......θελω να σας ευχαριστησω απο την καρδια μου για την θερμη σας υποστηριξη ολες αυτες τις μερες .......δε θα το ξεχασω......
Θα τα πουμε συντομα με καινουργιες δημιουργιες.
misirlou misirlou

38 σχόλια:

  1. ειναι πολυ ομορφο.. παντα οι δημιουργιες σου ειναι ξεχωριστες..

    αλεξανδρα μου και μαρια μου οι δυσκολιες που αντιμετωπισατε το τελευταιο διαστημα να ειναι οι τελευταιες σας..

    συλληπητηρια μαρακι μουυυυυυυυ... ξερω πως θα τον θυμασαι παντα..

    φιλακια και αγκαλιτσες και στις δυο σας..

    καλα να περνατε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρακινδυνευμένο το σιρίτι... Παναγιωτάάάκηηη!!!αλλά το πίτυχες! Αν αμφέβαλλα;;; με σένα δεν αμφιβάλλω ποτέ, τους ασταθμητους παράγοντες φοβάμαι...και τα λουλουδάκια,ο,τι έπρεπε.
    Γι αυτό μ έψαχνες χθες;;;; Το είδα αργάμιση...
    Σε φιλώ χρυσοχέρα και αλχημιστη (τόσα δικά σου έβαλες !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει φίλη μου!!!Μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγινε πολύ ωραία μπράβο!!!
    θα ξετρελαθεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ότι πέσει στα χέρια σου δεν υπάρχει περίπτωση να μην μεταμορφωθεί στο πολύ καλύτερο. Ούτε η κάτοχος της πιατέλας δεν θα το πιστεύει.
    Καλό Απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η δημιουργία είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!!! Σου εύχομαι να ξεπεράσεις γρήγορα το σοκ …. των τελευταίων ημερών…
    Η πιατέλα έγινε υπέροχη!!! Σίγουρα η φίλη σου θα κατενθουσιαστεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία έγινε! Νομίζω πως η φίλη σου θα ενθουσιαστεί και θα την ευχαριστηθεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι απλά ενθουσιαμένη...Γεια στα χεράκια σου!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει πάρα πολύ! Το ίδιο πιστεύω και στη φίλη σου!

    Ελπίζω ότι περάσατε να το αφήσετε γρήγορα πίσω κα όλα να πάνε καλά από εδώ και μπρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η πιατέλα έγινε τέλεια!
    Εγώ θα φοβόμουν να κάνω τόσο μεγάλη επέμβαση και μάλιστα σε κάτι που δεν είναι δικό μου, αλλά από το αποτέλεσμα φάνηκε ότι ο τολμών νικά! Σίγουρα θα της αρέσει!
    Ευχομαι μόνο χαρούμενα να έρθουν από δω και πέρα.
    Την αγάπη μου και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ ομορφο αποτέλεσμα !!Μου αρεσε πολυ οι λεπτομέρειες με τον πηλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Did not understand all process,but the result is magical!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η φιλεναδίτσα σου σίγουρα θα ξετρελαθεί!
    Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρομαι που ξεπεράστηκε το πρόβλημα. Και τους αστάθμητους παράγοντες ξεγελάσατε.Η πριν και η μετά εμφάνιση της πιατέλας θυμίζει την διαφορά ημέρας και νύχτας. Φιλιά και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Konstantina7:18 μ.μ.

    Ωραία έγινε. Στο πίσω μέρος της πιατέλας έκανες την ίδια διαδικασία ή την έτριψες;; Τα λουλουδάκια τι υλικό είναι; Πολλές απορίες... :)
    Να την χαρεί πολύ η φίλη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Anonymous9:28 μ.μ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τελεια!!!καλυτερα δεν μπορουσα να την φανταστω...η πουα χαρτοπετσετα ειναι πολυ μετυχημενη!!!το καλο που θελω η φιλη σου να ενθουσιαστει,αλλιως μην στενοχωριεσαι,θα δεχτω το μικρο δωρακι...χιχιχιχι...μονο χαρες απο δω και στο εξης...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφη είναι!!!!!!!!Μπράβο!!!!!!!!
    Έχω μπερδευτεί λίγο με το μπλόγκ σας αλλά νομίζω είμαι σωστά τώρα!..χιχι..!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφος!!!
    Ξέρεις τι έχω πάθει μαζί σου; Σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο γίνεται εδώ παζάρι με παλαιοπώλες. Ε...λοιπόν μόλις δω κάτι πολύ παλιό και φθαρμένο σκέφτομαι: ε ρε και να το βλεπε η μάγισσα-...εσύ δηλαδή...- πως θα το'φτιαχνε!!! Και χαμογελάω....Άντε να εξηγήσω στον άντρα μου γιατί...και τι κάνει η μάγισσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εχω παθει την πλακα μου με τις δημιουργιες σας.τωρα ανακαληψα το blog σας εχω μαθει πολλα πραγματα. θα ηθελα να σας παρακαλεσω αν γινεται να μου πειτε για την τεχνικη του αλουμινοχαρτου.γιατι με βγαζει στο παλιο blog και με πεταει εξω σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.και παλι συγχαριτηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μόνο χαρές απο' δω και πέρα!Η πιατέλα απέκτησε προσωπικότητα και μάλιστα πολύ σικ!(όταν λες δική σου πάστα τι εννοείς? πως την φτιάχνεις?) πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.
    ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΙΑΤΕΛΑ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!!!!!!!
    ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία την έκανες την πιατέλα Μισιρλού!!!Όπως πάντα με το μαγικό σου χέρι!!!Και μου κεντρίζεις και την περιέργεια με τα "δικής μου επινόησης"!Μήπως να κάνεις και μια ανάρτηση με τις πατέντες σου για μας που δεν έχουμε πρόσβαση σε όλα τα υλικά;Λέω μήπως;Σας φιλώ και τις 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχη η πιατέλα σου!!! Γειά στα χέρια σου... η δημιουργικότητα πάντα μας βοηθάει στις δύσκολες στιγμές αλλά συμφωνώ και με την Rena: οι δικοί μας άνθρωποι είναι πάντα μαζί μας!!!! Φιλιά και από δω κι έπειτα όλο χαρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μου άρεσε το αποτέλεσμα...είμαι σίγουρη και στη φίλη σου το ίδιο...Τη γάζα την έβαλες αντί για γκέσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολυ ομορφο μπραβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλλο πράγμα βρε παιδί μου! Είναι υπέροχο. Και τι λεπτομέρια κι αρμονία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΟΥ ..ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡTΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ STEP BY STEP ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ TUTORIALS ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΥ BLOG ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Wonderful!!!!!!
    Creativity and art are so healing and therapeutic... All my best wishes for strength to overcome this hard time!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απίστευτο,υπέροχη αλλαγή,τίποτε δε θυμίζει την παλιά πιατέλα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφη η αναμόρφωση-το έχεις!Στα χέρια σου όλα γίνονται διαφορετικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έγινε αγνώριστο καλέ! Πολύ πολύ όμορφο!!!
    Σας φιλώ και τις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ!!
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ!!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφο!!!! Μπράβο χρυσοχέρα!!!!
    Έχω κι εγώ κάτι πιατελίτσες... μήπως να αρχίσω να σου τις στέλνω μία-μία.... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή