21/6/11

IKEA FRAME RENOVATION


Αυτη τη φορα καταπιαστηκα με την μεταμορφωση μιας απλης ξυλινης κορνιζας απο το ΙΚΕΑ,
(ευγενικη προσφορα-χορηγια της Μπετυς....προς τον πτωχο ..πλην τιμιο καλλιτεχνη) .....


Ιδου η κορνιζα....οπως την παρελαβα...
Στην 1η προσπαθεια μου αποφασισα να ανοιξω φυλλο πηλου 
και να κοψω λωριδες  ωστε να της προσαρμοσω πανω στο ξυλο.
Αφου υπολογισα τις διαστασεις και εκοψα την λωριδα,
χρησιμοποιησα σφραγιδες για να ομορφυνω την επιφανεια.
Κολλησα τα κομματια πανω στην κορνιζα με ατλακολ 
και αφησα να στεγνωσει καλα.


Οταν ο πηλος ειχε πια στεγνωσει,ετριψα απαλα με γυαλοχαρτο
και σκουπισα την επιφανεια για να ειναι καθαρη.

Επειτα περασα ενα χερι με κιτρινο-χρυσαφι ακρυλικο 
και αφησα για λιγη ωρα να στεγνωσει το χρωμα.


Η επομενη κινηση ηταν να περασω με καφε πατινα  ολη την κορνιζα.
Την αφησα να μεινει για μιση ωρα...


Ακολουθησε το "καθαρισμα" της πατινας με ενα μαλακο πανακι.


Εδω βλεπετε το αποτελεσμα....το οποιο δεν με ικανοποιησε...
Βλεπετε οτι οι ενωσεις δεν εγινε καλες...αλλα με εφαγε 
η βιασυνη μου!!!
Αν εσεις το δοκιμασετε θα πρεπει να επιμενετε λιγο παραπανω
στις ενωσεις ...να τις δουλεψετε λιγο καλυτερα.
Μια αλλη λυση ειναι οταν στεγνωσει ο πηλος να γεμισετε τα κενα
με ξυλοστοκο η με καποια διακοσμητικα στοιχεια...




Στο 2ο επιχειρημα μου αποφασισα να ανοιξω παλι ενα φυλλο πηλου και να κοψω ενα κομματι μονο...στο σχημα και το μεγεθος της κορνιζας.Μονοκομματο αυτη τη φορα....Το κολλησα πανω στην κορνιζα με ατλακολ και ξεκινησα την διακοσμηση της επιφανειας συνδιαζοντας χαραγμα και σφραγιδες.Το αφησα να στεγνωσει πολυ καλα ...



Το χρωματισα με ακρυλικα χρωματα και οταν στεγνωσαν καλα...χρησιμοποιησα πατινα πορτοκαλι
για να τονισω τα πορτοκαλι σημεια και μουσταρδι για να τονισω τα κιτρινα..Αφησα να στεγνωσει και στο τελος περασα ενα χερι βερνικι.



Οι επιλογες που εχετε ειναι πολλες...
Μπορειτε να "παιξετε" με το σχημα,τα μοτιβα
τα χρωματα της επιφανειας,......
Χρονο,ορεξη και φαντασια χρειαζεστε....



Αφιερωνω την αναρτηση αυτη στον ΜΕΓΑ ΧΟΡΗΓΟ Μπετυ για την προσφορα 3 κορνιζων
για τους πειραματισμους μου χαχαχαχαχα...την 3η ακομα δεν την εφτιαξα...επιφυλασσομαι...

Αυτα λοιπον τα νεοτερα μου....εχουμε και συνεχεια βεβαια στις επομενες αναρτησεις....
γιατι ακομα δεν κλεινουμε για καλοκαιρι.......Το επομενο ραντεβου μας θα ειναι την Πεμπτη ...μεχρι τοτε....Φιλια πολλα και να περνατε ολοι υπεεεροχααα!!!!

54 σχόλια:

  1. Εισαι φοβερη τι ομορφα καδρακια εφτιαξες παλι?Τελεια μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για μια στιγμη νομιζα οτι ''εχτιζες'' την μια και μοναδικη κορνιζα!!!!Ευτυχως που διευκρινισες στο τελος οτι ηταν 2!!!!
    ΕΙναι και οι 2 υπεροχες!!!
    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κ εγώ τέτοιες κορνίζες αλλά δε φαντάστηκα ποτέ οτι θα μπορούσαν να γίνουν τόσο τέλειες!!...Βέβαια είναι κ τα χέρια που τις φτιάχνουν!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε να σου στήλω μερικές κορνίζες να μου τις μεταμορφώσεις;; Θα κάνεις και 'πρακτική'!! Σούπερ και οι 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάζεψα πάλι ,κόλλησα στην ανάρτηση!!!!Καταπληκτικές οι κορνίζες!!!Βέβαια ,αν και οι οδηγίες ειναι σαφείς, δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρω...αλλά τι πειράζει???Θαυμάζω τα δικά σας εργα που ειναι κάθε φορά τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Greats and very creative works,I lake it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤ...ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚ....ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η τελευταια ειναι σουπερ!θελω μια χαρη,να βαζεις μεγαλυτερες φωτος,οπως η τελευταια..φιλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου Αλεξάνδρα, misirlou με τα ωραία σου.Χαίρομαι που επανάκαμψες.Η δεύτερη κορνίζα μου αρέσει καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω λόγια να σου πω!!
    Ειναι τόσοοο φανταστικά ,τόσοοο τέλεια που μου έδωσες ιδέες για τις κορνίζες που είχα πάρει εδω και καιρό και δεν ήξερα τι να τα κάνω....
    Ήθελα να σε ρωτήσω,έχω και εγώ πηλό μόνο που δεν μου πλάθετε εύκολα,τι πρέπει να κάνω για να μπορώ και εγώ να τον ανοίγω σαν φύλλο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. XAXAX EXΩ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!! ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!! ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΥΛ. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικές και οι δύο!!! και δεν πειράζει που υπάρχουν κάποια μικρά κενά… στην πρώτη!!! δεν είναι βιομηχανικό προϊόν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. EINAI ΦΟΒΕΡΕΣ!!!!!!!! ΤΑ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΑ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΑΝ ΚΥΚΝΟΙ.ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΛΕΓΑ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;;;;;;;; ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!ΜΑΡΑΚΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο BLOGGER AΛΛΑ Ο ΒΛΑΚΕΡ ΕΓΩ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και οι 2 υπέροχες!!! Δεν ξέρω τι λές εσύ αλλά εμένα η πρώτη με άγγιξε!
    Τα φιλιά μου!!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και οι δύο πανέμορφες αλλα αυτή με τα καραβάκια πραγματικά τη λάτρεψα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ!!!!!!!!!
    Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
    ΠΟΙΟΝ ΠΗΛΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ;
    ΤΟΝ ΕΛΑΦΡΥ Η ΤΟΝ ΒΑΡΥ!
    ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!
    ΤΙΣ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΜΕ ΤΙ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ;
    ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΡΩΤΩ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΩ! ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. υπέροχες !!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εμένα πάλι που μ αρέσει με τις βαρκούλες; Είμαι περίεργη κίτρινη (δεν έβγαλα τη χρυσή,ταινία είναι), τι να κάνουμε; μια ζωή ανάποδη.
    Εστω και με κενά στις γωνιες, τα χρώματα, το θέμα, η δουλειά μ άρεσε περισσότερο.
    Αρκεί που την έφτιαξες εσυ!Φιλιά στη Μεγάλη Ευεργέτιδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου αρέσουν και οι δύο, αν και η καθεμιά έχει το στυλ της (η πρώτη πιο κλασσικό η δεύτερη πιο μοντέρνο) Αξιόλογη δουλειά, όπως πάντα άλλωστε, με δύο υπέροχα αποτελέσματα!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα!!! και τα δύο είναι πανέμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα καραβάκια λατρεμένα ως θέμα και ως εκτέλεση βεβαίως-βεβαίως!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέλεια η ιδέα σου! Η αληθεια ειναι οτι η 2η μου αρέσει περισσότερο και σαν χρώμα και σαν σχέδιο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Anonymous9:27 π.μ.

    Πω πω μεγαλεία, μου έχουν αφιερώσει ολόκληρη ανάρτηση κι εγώ κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου!!! Αν ήξερα Μισιρλούκα μου ότι θα είχα τέτοια τιμή χαρίζοντάς σου τρεις απλές και ταπεινές κορνιζούλες θα κανόνιζα να ήταν τουλάχιστον κάποιου μεγάλου σχεδιαστή.....χαχαχαχααααααα!!!
    Πόσο χαίρομαι που έγιναν τόσο όμορφες!!! Άλλωστε αυτή είναι η χαρακτηριστική σου ικανότητα....να μεταμορφώσεις τα απλά και σχεδόν άχρηστα υλικά σε έργα τέχνης!!! Σε θαυμάζω μικρή Μισιρλοτσαχπίνα μου....σου το ξανάπα; Δε νομίζω!!!
    Betty (anthivolon) πάλι μου κλείνει το μάτι ο blogger.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο, πολύ ωραίες!! Και μπορώ να πω ότι μου αρέσει περισσότερο η πρώτη! Θα ήθελα πολύ μία για τη βεράντα μου, πολύ ωραία ιδέα! Μπράβο Μπέττυ που στηρίζεις τον άπορο καλλιτέχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μα ποιος να φανταστεί πως 2 απλές ξύλινες κορνιζούλες μπορούν να μεταμορφωθούν σε έργα τέχνης...έκανες φοβερή μισιρλού μου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. είναι υπέροχες!! γεια στα χεράκια σου..τελικά, ή το έχει κανείς ή δεν το εχει!!!
    ειδικά η 2η τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα κι εγώ! Οι αναρτήσεις σου είναι όλες όμορφες και ξεχωριστές! Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κουκλιά είναι!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφο, όπως πάντα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανέμορφες οι κορνίζες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. WOW!! Πολύ ωραία ιδέα!!!!! και άψογα εκτελεσμένη!!!! Μπράβο, είναι υπέροχες!!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ω τέλεια ιδέα,η πρώτη κορνίζα έγινε πιο σοβαρή και η δεύτερη πιο παιχνιδιάρα και οι δύο όμως είναι φανταστικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πραγματικά αγνώριστες!!!Το καραβάκι μου άρεσε περισσότερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και τι καλλιτέχνη..!
    Απόδειξη? οι δημιουργίες σου!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα είναι υπέροχα! Μπράβο! Το δεύτερο είναι πιο κοντά στα δικά μου γούστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μου έχει έρθει εγκεφαλικό!!!! Τι απίθανες κορνίζες είναι αυτές που φτιάξατε;
    Τέλειαααααα ιδέα, απίθανο αποτέλεσμα!
    Ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχες οι κορνίζες !!!!Τέλεια ιδέα ο πηλός!!!!Ειδικά η δεύτερη έχει απίθανα χρώματα!!!!!Καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΩΡΑΙΑ ΒΛΕΠΩ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ!!!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΛΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΙΡΑΣΜΑ!!!!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ομορφες και διαφορετικες η μια απο την αλλη.Αλλα εμενα μου αρεσει λιγακι περισσοτερο η πρωτη με τα καραβακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είναι και οι δύο όμορφες !!!
    Ξεχωριστές !!!
    Τα φιλιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι να πω τώρα εγώ, που τα είπαν όλα???Τα έργα σου εκθειάστηκαν, γιατί είναι και τα δύο πανέμορφα , με στυλ country το πρώτο και styl poupee το δεύτερο ! Μπράβο Μισιρλούκα μου ευρηματική!!!!, χαίρομαι πολύ για την ανάρτησή σου ....,.....
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι όμορφη μετατροπή είναι αυτή! Τέλειο έγινε το καδράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ όμορφα και τα δύο, αλλά αυτό με τα καραβάκια μ’ έστειλε ταξιδάκι κανονικό! Υπέροχα ρουστίκ χρώματα!!! Και δεν μου απέσπασε τη προσοχή η παραμικρή ατέλεια – μήπως είναι τελειομανής ο δημιουργός; …
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα κ καλώς σε βρήκα κι εγώ! Έχω χάσει λίγο τη "μπάλα" και δεν ξέρω καν αν σου έχω απαντήσει στο σχόλιο που έκανες για την βιβλιοδεσία! Anyway! Κάποια στιγμή ίσως καταφέρω να αναρτήσω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό!
    Οι κατασκευές σου είναι υπέροχες! Μου αρέσουν πολύ!
    Καλή συνέχεια, καλές δημιουργίες και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. γιαυτό λένε ότι η εξάσκηση είναι ανώτερη από κάθε ταλέντο...
    μπράβο για τους πειραματισμούς, και για το ανικανοποίητο που ωθεί στην πρόοδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό......Μ Π Ρ Α Β Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ουπς!!!παράλειψη! δεν έχω αφήσει σχόλιο και θα με μαλώσω!!! οι κορνίζες είναι εξαιρετικές, εγά δεν είδα πού φαίνονταν οι ενώσεις, ήταν ένα υπέροχο εφέ... μπράβο για την όρεξη και το πείσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!! κι αν δεν σου αρέσει η 1η λόγω ενώσεων, την παίρνω εγώ χιχιχιχ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να ρωτήσω κάτι;;Ο πηλός είναι αυτός που στεγνώνει στον αέρα έτσι;;Κι εσύ τον κόλλησες πρώτα όταν ήταν εύκαμπτος ακόμα και στέγνωσε πάνω στην κορνίζα σωστά;;Δεν είχες πρόβλημα μετά το στέγνωμα να φανταστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ποπακι μου καλως ηρθες...Ο πηλος ειναι οντως air dry Τον τοποθετησα οταν ηταν ακομα νωπος αφου ειχα περασει ενα χερι με ατλακο την κορνιζα και επειτα τον αφησα να στεγνωσει .Κανενα προβλημα ...δεν εχει παρουσιαστει μετα το στεγνωμα...
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καταπληκτική δουλειά και στην πρώτη και στη δεύτερη κορνίζα. Πλήρης μεταμόρφωση. Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή