26/9/11

CLAY and DECOUPAGE


Πριν μερικους μηνες εφτιαξα ενα δωρο για την συμμαθητρια του γιου μου,
που ειχε γενεθλια. Ειναι μια απλη ιδεα που μπορει ο καθενας μας να φτιαξει....

Κολλησα χαρτοταινια πανω στο mdf.


Περασα την κατω μερια με ξυλοστοκο .

Πριν στεγνωσει τοποθετησα μικρα πετραδακια που ειχα  φτιαξει με κρυα πορσελανη
(σ αλλη αναρτηση θα πουμε για αυτο)
Εσεις μπορειτε να προσθεσετε χαλικακια,αμμο η αλατι....


Οταν στεγνωσε αφαιρεσα την ταινια και περασα το υπολοιπο mdf με gesso 
(την συνταγη θα την βρειτε στο tutorial του blog ) και αφησα παλι να στεγνωσει.


Ειχα ηδη φτιαξει διαφορα διακοσμητικα στοιχεια με πηλο (καραβακια, πανια συνεφακια...).Τα οποια καποια τα ζωγραφισα και καποια αλλα τα εντυσα με χαρτοπετσετα...



Αφου λοιπον ειχα χρωματισει το φοντο (ουρανος, αμμος...) και ειχε στεγνωσει καλα προσθεσα τα διακοσμητικα στοιχεια κολλωντας τα με ξυλοκολλα.


Πανω σε αυτη την ιδεα μπορειτε να φτιαξετε τις συνθεσεις που εσεις θελετε και που ταιριαζουν με την αισθητικη σας.Ειναι πραγματικα ευκολο ....δοκιμαστε το.


Αν δεν τα καταφερνετε με τον πηλο,δοκιμαστε να φτιαξετε γυψινα μοτιβα σε καλουπια που θα βρειτε 
στο εμποριο και ειτε χρωματιστε τα ειτε ντυστε τα με χαρτοπετσετες....




Ξεκινηστε τωρα....ειναι μια υπεροχη και διασκεδαστικη απασχοληση.
Εννοειτε οτι,αν χρειαστειτε οποιαδηποτε βοηθεια,ειμαστε διαθεσιμοι να σας βοηθησουμε......
αρκει να μας στειλετε ενα μηνυμα στο mail μας.
Να σαστε καλα και να εχετε μια ομορφη και ξεκουραστη εβδομαδα...


*ζητω συγνωμη για την ποιοτητα των φωτογραφιων αλλα οταν το καταλαβα ηταν αργα...
το δωρο ηταν ηδη στα χερια του παραληπτη του..

                                                                                                             
                    misirlou misirlou


70 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και γλυκό έιναι. Ωραία χρώματα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι τέλειο!!!
    απλά φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά είναι οι φωτογραφίες. Η ομορφιά διακρίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οπως παντα παλι ομορφα πραματακια εφτιαξες...
    εγω ακολουθησα τις συμβουλες σου το καλοκαιρι που σε ειχα παρει τηλεφωνο για την ταβλα απλα δεν την εχω τελειωσει ακομα..δεν προλαβαινω.
    σε καλω σε μπλογκοπαιχνιδο κοριτσακι. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφο Μισιρλού!!!
    Υπέροχα τα καραβάκια!!!
    Καλή εβδομάδα να έχετε...Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερή η παραλήπτρια!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρα πολυ ομορφο δωρο..και πολυ καλη δουλεια...
    Καλο μεσημερι καλη εβδομαδα,και καλη συνεχεια σε οτι κανετε..πολλα φιλια και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα και υπερμοντέρνα τα καραβάκια!!! Μου αρέσει πολύ!!!! Μπράβο κορίτσια!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι υπέροχο μπράβο σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ομορφο! Ωραια χρωματα.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πρωτότυπο δώρο που μένει! Είναι πολύ όμορφο και το θέμα και τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Misirlou,πολύ όμορφο,τέλειο δώρο!
    Πάντα προσεγμένη δουλειά ως την παραμικρή λεπτομέρεια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ' αρέσει πολύ το αποτέλεσμα!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλή ιδέα και θα μπορούσε να έχει άπειρες παραλαγές!
    Ευχαριστούμε για την αναλυτική παρουσίαση και τις συμβουλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ είμαι συμμαθήτρια του γιου σου και έχω αυτό το μήνα γενέθλια, τί θα πάρω για δώρο ε;!
    Που πας και χαρίζεις τα ωραιότερα πέρα δώθε, ε;!
    Καλά, καλά, θα πάω στη Μαρία, να μου χαρίσει ένα ολόκληρο σπιτάκι...Να! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Odlična ideja, ovo zaista jako lijepo izgleda:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρεσειει πειράζει που και αυτό μου αρέσει;;εεε μπράβο κοριτσάκια!!!!πολύ ωραίοι συνδυασμοί χρωμάτων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σε περιμενω να δεις τι κανουν τα χερακια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άλλη μια φορά υπέροχο! Επίσης, άλλη μια φορά κάνετε τα πάντα να μοιάζουν τόσο απλά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πειράζει που επαναλαμβάνομαι;
    ΤΕΛΕΙΟ!
    Οι αποχρώσεις υπέροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειο δωράκι! Και πράγματι κάνετα τα πάντα να μοιάζουν τόσο απλά...! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Nai,με το σταγονόμετρο να μας δίνετε τις πληροφορίες ("σ άλλη ανάρτηση αυτό") μη μας πέσουν βαριές!
    Τλπ. θα πω οτι με ξετρελλαίνει όπως κάθε τι που κάνει το φανταστικό δίδυμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολυ ομορφο!!!Καταπληκτικο δωρο..μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου αρέσει πάρα πολύ και το καδράκι ....αλλά και που μας δίνεις αναλυτικά τον τρόπο κατασκευής...μας σκουντάς και εμάς τις τεμπέλες(για τον εαυτό μου μιλάω)... φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη η κατασκευή σου Misirlou, φαν ταστικό το δωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβερό δώρο! Τέλεια χρώματα, μου άρεσε πάρα πολύ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάρε κι εμένα μεσ΄τη βάρκα σου και γύρνα με όπου θες......μακρυά απ΄όλα αυτά που μας στενοχωρούν αυτόν τον καιρό. Θέλω να πάω σε έναν κόσμο που μόνο δημιουργία και χαρά θα υπάρχει!!! Υπάρχει άραγε; (το ερώτημα είναι ρητορικό, ξέρω ότι δεν υπάρχει, καλά μη φωνάζεις καλέ!!!)
    Ότι και να πω είναι λίγο, είσαι ανεξάντλητη στη φαντασία και στην εναλλαγή υλικών!!!
    Φιλάκια
    Παπασταύρου.....του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΟΜΟΡΦΟ .ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ...ΤΕΛΕΙΟ ΦΙΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ακούγεται εύκολο και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάρα πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αν και το καλοκαίρι τελείωσε, κάλλιστα θα ταξίδευα με ένα από τα καραβάκια σου. Άσε το άλλο,με κάθε ανάρτηση που κάνεις,όλες(άντε οι περισσότερες)θέλουμε να είμαστε , φίλες , μαθήτριες δικές σου, ή συμμαθήτριες (καλή ώρα) του γιού σου.Άψογη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φαντάζομαι το γιόκα σου πόσο περήφανος θα ήταν με ένα τόσο όμορφο δωράκι από τα άξια χεράκια της μανούλας του!!!!!!Πιστεύω και η αποδέκτρια θα το χάρηκε πάρα πολύ!!!
    Πολύ γλυκό και ταξιδιάρικο!!!
    Με τρελαίνουν οι ιδέες σας και ο ευρυματικός σας τρόπος χρήσης διάφορων υικών!!!Αμ και οι οδηγίες σας σκέτο σεμινάριο!!Και να μη ξέρεις , μαθαίνεις!!!Φιλάκια Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΜΕ ΓΛΥΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ!!!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν είναι εύκολο όπως λες δεν ξέρω, είναι όμως ονειρεμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εύκολο, δύσκολο είναι πραγματικά πανέμορφο!!!
    και πάλι ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι νοσταλγικές και ρομαντικές βαρκάδες που φέρνουν στο νου οι γλυκύτατες βαρκούλες σας!

    Οι τεχνικές με πηλό πάντα μου άρεσαν πολύ και είστε πολύ καλές σ’ αυτό!

    Άλλο ένα αληθινό μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πάρα πολύ όμορφο, μπράβο σου! Τι απλά που φαίνονται όλα...οταν τα κάνει ο άλλος!!! Μπράβο για το μεράκι και την έμπνευση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλά εεεε ... είναι τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!
    ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ, ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΚΕΡΑΜΥΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ, ΟΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΠΗΛΟ!!! ΧΙΧΙΧΙ
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μισιρλού, Μισιρλού.... τι χεράκια είν' αυτά, τι φαντασία και τι άψογη εκτέλεση. Γιατί, μωρέ, με τα δικά μου έτσι και κάνεις ζουμ το ξανακλείνεις γρήγορα γρήγορα;
    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πανέμορφο misirlou, τυχερή η συμμαθήτρια του γιού σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανέμορφα,τυχερό το κοριτσάκι ΜΠΡΑΒΟ σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ...... μιλάμε και για εκπαιδευτικό ταλέντο πλην του εικαστικού.... χαίρομαι να σε διαβάζω misirlou ........ καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Tελικά είσαι χρυσοχέρα misirlou μου!Και αυτό μοιάζει καταπληκτικό!Εγώ έχω εδώ και 2 εβδομάδες ένα κουτί από νες καφέ που θέλω να το φτιάξω μολυβοθήκη και όλο το αναβάλω γιατί ξέρω ότι θα βγεί χάλια.
    Φιλιά σου!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τι γλυκό! πολύ όμορφη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι πολύ ωραίο και με όμορφα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!ΤΕΛΕΙΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με τα χεράκια σας όλα φαίνονται εύκολα!!Είναι πολύ ωραίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι να πω!! Πολύ όμορφο, με χαρούμενα χρώματα, για να μάς θυμίζει ότι το ..επόμενο καλοκαίρι θα είμαστε πάλι εδώ !! Φιλάκια! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολυ ομορφο γεια στα χερακια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χαρουμενα χρωματα, ολο το εργο θυμιζει καλοκαιρακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το θεωρώ πόλύ πολύ χαριτωμένο! Μου αρέσει πολύ η ιδέα η σύνθεση τα χρώματα όλα!
    Θα δοκιμάσω να κάνω κάτι ανάλογο! Μου άνοιξες την όρεξη! Σ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. χαιρομαι που σας ανακαλυψα!! Πολυ συντομα θα το δοκιμάσω !!! Ειναι πολυ χαριτωμένη σύνθεση!!!Να ειστε καλα ,περιμένω να περασετε και απο το δικό μου σπιτακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πανέμορφο, όπως όλες σας οι δημιουργίες, και εύκολο! Τυχερή η μικρούλα που πήρε ένα τόσο πρωτότυπο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Όπως πάντα πανέμορφη δημιουργία!!!Μπράβο Μυσιρλού μου!!!Υπέροχη η ιδέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ! ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΣΟΥ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κοριτσάκια μου ειναι υπέροχη ή σύνθεση !!!Ωραία ιδέα και όμορφο δωράκι!!!!Μπράβο!Να ειστε καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Konstantina11:15 μ.μ.

    Πολύ όμορφο το κάδρο. Μ'άρεσε η ιδέα του ντεκουπάζ.... Όλο όλο μ'άρεσε. Και οι φωτογραφίες μια χαρά είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλό φθινόπωρο κορίτσια και καλές δημιουργίες. Πολύ όμορφο το έργο όπως πάντα και πολύ καλές οι οδηγίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πέρνα μια βόλτα από εδώ Surprise!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. º° ✿
    ♥ °
    Amiga,
    Passei para uma visitinha.
    Lindo, suave e meigo.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasilº° ✿
    ✿♥ °

    ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μισιρλού μου τέλειοοοοο! Τυχερή η παραλήπτρια του δώρου!! Είναι πανέμορφο! Γεια στα χέρια σου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δε ξέρω γιατί δε τό δα όταν έκανες την ανάρτηση αλλα κάλιο αργά παρά ποτέ σωστός. Απλά τέλειο θα σε αντιγράψω κάποια στιγμή που θα παει τυχερό το κοριτσάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Είμαι εδώ. βλέπω, θαυμάζω, ζηλεύω, και το βουλώνω. τι να πω; επανάληψη θα είναι.

    Συμφωνώ με τη χαρά, άκου σε άλλη ανάρτηση. πες τα κοπέλα μου μη μας κρατάς σε αγωνία.

    Έχετε από ένα γλυκό γλυκό φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Υπέροχη δημιουργία με πολλά χρώματα!!! είμαι σίγουρη ότι η παραλήπτρια θα έχει ενθουσιαστεί με το δωράκι της!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γλυκειά μου Μυσιρλού, θα δοκιμάσω και την δική σου τεχνική. Η δική μου είναι εδώ

    http://lifebookmarks.blogspot.com/2011/09/blog-post_11.html

    αν και δεν εδωσα λεπτομέρειες γιατί θα βαριόντουσαν οι άντρες μου (δηλαδή οι αρσενικοί bloggers-σχολιαστές μου) αλλά δεν είδα και ενδιαφέρον απ' τις κοπελιές. Εγώ είχα χρησιμοποιήσει κόλλα ντεκουπάζ, άμμο και μετά ματ λάκ σε σπρέυ για την σταθερποίηση. Μιά χαρά στέκεται ακόμα. Φιλάκια καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος10:17 μ.μ.

    Hi, i think that i noticed you visited my web site so i got here to return the favor?.I'm trying to find
    things to enhance my site!I assume its adequate to use some of your
    concepts!!

    Also visit my web site blue credit repair (in4tek.co.uk)

    ΑπάντησηΔιαγραφή