6/9/11

CLAY DECORATION FOR WALL - πηλος

πηλος 


Eπεστρεψα και εγω στα πατρια μπλογκοεδαφη και ομολογω οτι πολυ χαρηκα..δεν περιμενα οτι θα μου 
λειψετε τοσο. Σαν να αρχιζουν τα σχολεια,και συναντω τους συμμαθητες μου...Η πρωτη αναρτηση μου γι αυτη τη σεζον αφορα μια χειροτεχνια που ετοιμασα για μια πολυυυυ καλη μπλογκοφιλη....

τεχνικη χαρτοπετσετας

Ηθελα να φτιαξω κατι στο αγαπημενο της χρωμα ,που ειναι το κοκκινο αλλα και κατι που να ειναι συμβολικο.Ψαχνοντας για να επιλεξω μοτιβο,εμαθα πως ο δρακος στην ανατολη 
συμβολιζει την καλοσυνη ,την αρμονια,την διαυγεια και την εντιμοτητα.....


Αυτο ηταν...το ειχα βρει.
Ταιριαζε απολυτα με την προσωπικοτητα της καλης μου φιλης.
Προχωρησα λοιπον στην κατασκευη.
Τα υλικα που χρειαστηκα ηταν τα εξης:

MDF ξυλο
ατλακολ(ξυλοκολλα)
πηλο
εργαλεια πηλου
χαρτοπετσετα με το μοτιβο
χρωματα ακρυλικα η πλαστικα

πηλος σε ξυλο - τεχνικη χαρτοπετσετας

Ανοιξα με τον πλαστη τον πηλο.Περασα ενα χερι με ατλακολ την επιφανεια του ξυλου.Εφαρμοσα τον πηλο πανω στο ξυλο.Επανελαβα το ιδιο με ενα δευτερο κομματι πηλου γιατι το ξυλο ηταν μεγαλο .
Με το χερι μου και με λιγο νερακιαπλωσα τους δυο πηλους οσο μπορουσα καλυτερα ωστε να μην φαινεται η ενωση των 2 κομματιων.


Αφου διπλωσα και κολλησα τον πηλο και στα πλαινα σημεια του ξυλου...επειτα εκοψα οτι περισσευε απο τον πηλο.Συνεχισα χαραζωντας με τα εργαλεια πηλου και δημιουργωντας σχεδια.
Λογω του παχους του και το οτι ηταν κολλημενο στο ξυλο,το αφησα 2 μερες να στεγνωσει πολυυυ καλα.


Αφου λοιπον ειχε στεγνωσει,το ετριψα με γυαλοχαρτο για να λειανω την επιφανεια.Καθαρισα καλα να φυγει η σκονη και κολλησα το μοτιβο με την χαρτοπετσετα .Μετα ζωγραφισα με μαυρο τα αυλακια 
και με κοκκινο τις υπολοιπες επιφανειες.Τελειωνοντας περασα με πατινα τα σημεια που εχουν αναγλυφα σχεδιακαι περασα με βερνικι για να διατηρηθει.


Ειναι μια ιδεα που ολοι μπορειτε να κανετε 
αφου βεβαια το προσαρμοσετε στα γουστα σας.


Εδω τελειωνει η σημερινη αναρτηση ...
Ευχομαι ο "δρακος" μου να σας φερει τυχη και οτι αλλο 
καλο συμβολιζει...
Καλο μας φθινοπωρο!!!

                                                                                                  misirlou misirlou

49 σχόλια:

  1. υπεροχος ο δρακος οπως και καθε δημιουργια σου!!!καλο φθινοπωρο να εχουμε και ακομα καλυτερα εργα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΤΕ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΔΡΑΚΟΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΔΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!!!!!!!
    Η ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;
    ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΑΚΕΤΑ ΜΕ ΠΗΛΟ ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙΞΕΙ!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλητύχη σε όλους μας!!!! Η φίλη πραγματικά τυχερή που απολαμβάνει την αγάπη σου και τα πολύτιμα δώρα σου!!! Καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελειος ο δρακος!!!! καλως ηλθς κ καλο φθινοπωρο να εχουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια στα χέρια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άλλη μια υπέροχη δημιουργία σου!!! Πολύ τυχερή η παραλήπτρια !!! Καλό Φθινόπωρο και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μισιρλούκα,
    γι αυτό είσαι χαρούμενη; Επειδή θα ξαναδείς τους..... συμμαθητές σου; Για μας τις συμμαθήτριές σου δεν χαίρεσαι που θα μας ....ξαναδείς;μακάρι ο δράκος να φέρει και στις δυό σας, την καλοτυχία που συμβολίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι περίεργη τι θα ταίριαζες σε μένα...γιατί η ...φίλη είναι πράγματι μ αυτά τα χαρακτηριστικά.
    Α,ρε τυχερή κι ας σου βγάζει το λάδι με τις μπάλες!!!ετσι το φχαριστιέται αυτή μια σε χαιδέυει μια σε ξεπατώνει,τουλάχιστον ωφελείσαι (στη φίλη τα λέω αυτά να παρηγοριέται απο τον κάματο)
    Φιλιά Χ3 (προστέθηκε και η φίλη απόψε)
    Καληνύχταααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο από την ιδέα μέχρι και την εφαρμογή της. Σίγουρα θα είναι μοναδικό δώρο για τη φίλη σου και οπωσδήποτε τυχερό!
    Φιλιά σας πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετικό Είσαι μεγάλο ταλέντο και είμαι τόσοοοοοοοοο περήφανή για εσένα Σε φιλώ και σε αγάπω Φιλιά και στο Μαράκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντυπωσιακό! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ονειρο είναι και με μια απόκοσμη αίσθηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά με διακρίνουν, νομίζω ότι δε θα υπάρχει άλλος πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στη γη από μένα!!! Βέβαια είμαι ευτυχισμένη και χαρούμενη και για έναν ακόμη πιο σοβαρό λόγο.....σ΄αυτή τη γειτονιά γνώρισα κι εγώ εσένα, που εκτός από το μεγάλο ταλέντο που διαθέτεις, ξέρεις να δίνεις, να εκτιμάς, να χαίρεσαι με την χαρά του άλλου, να σέβεσαι και προπάντων να ν΄αγαπάς!!!
    Μισιρλούκα μου, καλό μου, σ΄αγαπώ κι εγώ πολύ πολύ κι ας με ξεπατώνεις κάθε πρωί στους κοιλιακούς!!!
    Σ΄ευχαριστώ για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟ ΑΨΟΓΟ.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλώς τη μας κι ας άργησες κι εσύ...
    το έργο σου εξαιρετικό,το ίδιο και η σκέψη σου για τη φίλη σου...
    καλό Φθινόπωρο...
    η συμμαθήτριά σου
    Βιβή...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ! ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μισιρλού μου τέλειο το εκανες!! Τα συστατικά του φαντασία αλλά και πολύ αγάπη!! Ολα μπορείς να τα μεταμορφώσεις με το μαγικό σου ραβδάκι!! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΧΡΩΜΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φανταστικό χρώμα!!!
    Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα,μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Konstantina8:20 μ.μ.

    Πολύ όμορφο και πρωτότυπο!! Καλό χειμώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ.
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς όρισες, καλό φθινόπωρο!!!
    Πολύ όμορφη η δημιουργία σου, τυχερή φιλεναδίτσα:)
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάλι άφωνες μας άφησες!
    Υπέροχο έργο,θέμα και χρώμα!
    Φιλιά!

    Μισιρλού,τώρα κατάλαβα ότι είναι δικό σου έργο-αργώ να πάρω χιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σου έγραψα ένα σχόλιο ήδη, αλλά μάλλον το πήρε το ποτάμι, γιαυτό σου ξαναγράφω... Πάρα πολύ ωραίο έργο και εντυπωσιακό!! μπράβο σου!!! φυσικά χαρίζω και σε σένα τη Νεράϊδα που σου αρέσει περισσότερο, για το blog σου, για να σου φέρνει ότι επιθυμείς!!φιλάκια, ευχαριστούμε για τις οδηγίες κατασκευής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έντάξει, εγω τώρα τι να συμπληρώσω? Εκτός απο τις υπέροχες δημιουργίες σας, είναι εκπληκτικό το οτί μοιράζεστε μαζί μας και τις οδηγίες κατασκευής με τόσο απλό τρόπο που πιστεύω οι περισσότεροι με το διάβασμα οποιαδήποτε ανάρτησης σας, θα είναι έτοιμος να βρει τα υλικά και να ξεκινήσει κάτι παρεμφερές!!! Ένα μπράβο & ένα ακόμα ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφο και με ωραίο χρώμα!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι πανέμορφο!
    πολύ καλές οδηγίες... θέλω να το δοκιμάσω...
    φανταζομαι το mdf ήταν χωρίς επικάλυψη μελαμίνης ? (η οποία είναι πολύ λεία και δυσκολεύει τις συνεργασίες...)
    misirlou καλωσήρθατε απο τις διακοπές σας και καλό καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απολαυστικό ταξίδι η χώρα της δημιουργίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφο τυχερή η φίλη σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφο!!!!!!!!
    Καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΟΥ ΤΕΛΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!ΦΩΝΑΖΩ ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΤΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ........ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πραγματικα υπεροχο!!!!!!!!!φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΟΕΔΑΦΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΠΕΛΑΓΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΝ!!!!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΧΑΡΗΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΛΟΥΚΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΚΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΡΟΖ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΕΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΕΙΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΕΧΩ ΠΟΝΟΔΟΝΤΟ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΤΥΠΙΚΟΥΡΑ ΤΟ ΞΕΡΩ......ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΛΙ!!!!ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΧ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΤΙΣΤΑ ΜΟΥ!!!!ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΦΩΝΑΖΩ ΧΑΖΕΛ ΦΤΑΙΩ ΑΝ ΤΗΝ ΠΩ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ ΕΤΣΙ;;;;;;;!!!!!!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΑ(ΑΠΟ ΠΡΙΓΚΗΠΟ)ΜΟΝΟ ΟΝΟΥΡ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΙ Ο ΕΖΕΛ ΑΠΑΠΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΜΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΣΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι μου την κάνετε τη Νασιούλα και φωνάζει έτσί???? Αχ!!! Γέλασα πολύ, μπράβο βρε κορίτσια!!! Φιλιά και καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΕ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΟ ΝΑΣΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλό Φθινόπωρο κορίτσια!Μισιρλου πολύ όμορφη κατασκευη ο δρακος και αρκετα δυσκολη...Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ όμορφο έργο! Μ΄αρέσει πολύ και ο συμβολισμός του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχος ο δράκος σου Μισιρλού μου! Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλώς επέστρεψες Μισιρλού!!!
    Ωραίο το χρώμα..αλλά σαν κουνελάκι τον φοβάμαι!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό φθινόπωρο λοιπόν και εύχομαι ο δράκος να φέρει σε όλους μας λίγη τύχη και ότι άλλο καλό κουβαλά γιατί θα είναι μάλλον δύσκολος χειμώνας. Είναι υπέροχο μοναδικό.και οι οδηγίες σας τόσο κατατοπιστικές!!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΣΡΤΗΣΕΙΣ,ΑΛΛΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΩ ΜΠΡΟΣ ΠΑΩ ΠΘΙΣΩ ΖΑΛΙΣΤΗΚΑ ΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΑΖΙ ΠΑΙΖΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡEI ΜΑSTER ΣΤΟ TOMB RAIDER ΠΑΙΖΩ WII KAI PLAYSTATION DE ME NIKAEI KANEIS !!!!!!AX DEN ANTΕΧΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΤΩΜΑ ΕΧΩΓΙΙΝΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπημενες συμμαθητριες (χιχιχιχι)σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια και για την επισκεψη σας στο μπλογκοσπιτακι μας!!!Ευχομαι τα καλυτερα σε ολες μας ...και κυριως στν Νασαι...να της περασει ο πονοδοντος ...μπας ...και ησυχασει!!!!χαχαχααχα...

    Νασια...ειμαστε σε απεξαρτηση απο τα παιχνιδια!!!και δεν πρεπει να μας τα θυμιζειιιιις (αχ...tomp raider....τι μου θυμησες τωρα!!!)χαχαχαχα


    πολλα φιλια σε ολες σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ........μη φωναξεις...εκανα λαθος ...ΝΑΣΙΑΑΑΑ εννοουσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. δεν πειραζει δεν ειδες το δικο μου το πθισω παραπανω!!!!η εφη ηθελε μια μερα να μας πει οτι η κορη τησ εκανε κεκακια και ειπε κακακια κι εγεινε ο χαμος.τωρα να δεις
    που ανοιγουν τα σχολια και θα τρεχουμε και δε θα φτανουμε τι εχει να γινει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ όμορφο και Φθινοπωρινό!!! Άντε μπας και μπούμε σιγά-σιγά στο κλίμα!!! χεχεχε Θα το έβαζα άνετα στο σπίτι μου!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!ΜΠΟΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟ;;;;;;;ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΗ ΓΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. όμορφο καλό χειμώνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή