25/10/11

CLAY AND WIRE PRESENT (FOR GIVEAWAY 5)




Προχωραμε σε ενα ακομα δωρο για το giveway..
Στα πλαισια της αυτοεκπαιδευσης μου λοιπον και με καθοδηγια παντα της Μαριας πανω στον πηλο,
ειχα βρει πριν καιρο το σχεδιο αυτο με το ελεφαντακι  (συγχωρεστε με,αλλα δεν θυμαμαι που)
και σκεφτηκα οτι θα ηταν μια ομορφη ιδεα για δωρακι....



Η διαδικασια απλη: ανοιξα ενα φυλλο απο πηλο airdry και χαραξα το σχεδιο με το βλεμμα αυτο...
που σε μαγνητιζει χαχαχα...Το αφησα να στεγνωσει καλα και επειτα το περασα με γυαλοχαρτο,το εβαψα  και το αφησα παλι να στεγνωσει...Επειτα εκανα τα ιδια φτιαχνοντας ενα λουλουδακι...Οταν ολα ηταν στεγνα,τρυπησα με το drimmel τα σημεια που ηθελα να περασω συρμα  και τα περασα πατινα.


Αφου εστριψα το συρμα και το περασα απο τα σημεια που ηθελα το κολλησα με ξυλοκολλα.Το ιδιο εκανα και με το ελεφαντακι το οποιο κολλησα πανω σε ενα παλιο ξυλο που ειχα ηδη προετοιμασει (βαψει και πατιναρει) .....και ετοιμο το μικρο μας δωρακι!


Σας χαιρετω προς το παρον και σας ευχομαι να χαμογελατε γιατι ειναι μεταδοτικο και το εχουμε ολοι μας αναγκη....Πιστευω πως ολα τα ασχημα για καποιο λογο ερχονται στη ζωη.....

                                                                                                                    misirlou misirlou

26 σχόλια:

  1. Γίνομαι βαρετή, γι' αυτό δε σχολιάζω το πόσο μου αρέσει ο ελεφαντίνος!! Αρκούμαι στο να ενημερώσω οτι έχετε βραβειάκι στο blog μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧΟΥ!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΑ...
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΙΟ ...
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Konstantina3:40 μ.μ.

    Γλυκούούλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκούλης!!!! Τί ομορφο δώρο! Αυτός ο ελεφαντάκος πάντως, σε κάνει να χαμογελάς με το που τον κοιτάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΥΛΙΚΟ Ο ΠΗΛΟΣ!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΕΙ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίναι γλύκα με τέτοια φατσούλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ύφος του ελαφαντούλη με ξετρέλανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι, αλήθεια κι'εγώ νιώθω πως γίνομαι κουραστική.
    Σας θαυμάζω, βρε κορίτσια, τόσο πολύ και "δίνω ρέστα" για ό,τι μα ό,τι κάνετε. Το ελεφαντάκι φανταστικό!!! Πότε θα μας πείτε ποιες είναι οι τυχερές να σταματήσω να πρασινίζω από τη ζήλια μου; Να ηρεμήσω, βρε αδερφέ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρωτας με την πρώτη ματιά!!!!!! Πράγματι, έχει αυτό το βλέμμα-και όχι μόνο!- που σε μαγνητίζει! Μόνο χαμόγελο και πολύ-πολύ γλύκα μου βγάζει...Με λίγα λόγια, ΤΕΛΕΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι του έταξες και δεν του το έδωσες και κοιτά παραπονεμένα το μικρό ελεφαντάκι;Ή μήπως είναι ερωτευμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκούλι και στρουμπουλούλι!! Καλό σας βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζουζουνιάρικο!!!!! Τέλειο υλικό ο πηλός κορίτσια μου!!! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μισιρλούκα μου τελικά η δασκάλα σου έκανε πολύ καλή δουλειά!!!!
    Δουλεύεις ωραία τον πηλό, αλλά το βάψιμο που κάνεις είναι τρομερό !!!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο δημιούργημα!!!! Όντως, πολύ γλύκας!!!Κορίτσια, χαρίζετε υπέροχα δώρα!!! Γειά στα χέρια σας και να είστε καλά!!!! Πάω να δώ τα αποτελέσματα των προηγούμενων κληρώσεων!! Πολλά φιλιά Χ 2!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πανέμορφο!!!!!!!!Μου φαίνεται θα αρχίσω να δουλεύω και πηλό!!!!!!!!!!Σκέτη γλύκα το δημιούργημά σας!!!!!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτά τα μικρά σου ζουζουνιάρικα μου αρέσουν πολύ και το ξέρεις!!!! Καλά πόσα είναι τα δώρα σας επιτέλους.....τελειωμό δεν έχουν;
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΥΑΟΥΥΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμένα πάντως δεν θάθελα να μου τύχει...κάνω κακούς συνειρμούς...εξάλλου ΔΕΝ τα φάγαμε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο το ελεφαντάκι και από βλέμμα σκίζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραίος ο... τύπος!
    Όμορφη δημιουργία, για μία ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι από τις πιο γλυκές φατσούλες που έχω δει αυτό το ελεφαντάκι!

    Μπράβο βρε κορίτσια! Με ό,τι και να καταπιαστείτε, θαυματουργείτε!

    Καλό και δημιουργικό 3ήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπόν αυτό ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!!!!Αξιολάτρευτο είναι με αυτά τα ματάκια,δεν χορταίνω να το κοιτάω!!!!μπράβο σου κοριτσάκι πραγματικά πανέμορφη δουλειά και ο τρόπος που το έχεις βάψει υπέροχος(δεν τα λέω σαν κριτής αυτά αλλά απο θαυμασμό!)είστε μοναδικές!!!! Σας φιλώ γλυκά και καλό τριήμερο!!!( Μαράκι μου δεν σε ξεχνώ ΠΟΤΕ!!!!απλά δεν θέλω να ενοχλώ).ΥΓ.ΠΟΛΎ ΧΑΙΡΌΜΕ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ x2!!!!ΞΑΝΑ ΦΙΛΑΚΙΑ x10000000000000000000!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εξαιρετικη δουλεια κ παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πραγματικό τέλειο το ελεφαντάκι! Τυχερός όποιος θα το έχει! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωτι όμορφο δωράκι!κα το λουλουδι του πάει πολύ!!!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή