21/10/11

MIXED MEDIA (FOR GIVEWAY -2)


Συνεχιζουμε με το 2ο δωρακι που θα σταλθει σε μια απο τις νικητριες του giveaway...

Μια απλη δημιουργια και μια ευκολη τεχνικη που ο καθενας μπορει να κανει....
Φτιαχνουμε απο air dry πηλο διαφορα στοιχεια διακοσμητικα
 (στην περιπτωση μας εχουμε φτιαξει καραβακια,βαρκουλες ,ηλιο)



Οταν στεγνωσουν τα γυαλοχαρταρουμε και τα βαφουμε με οτι χρωματα θελουμεκαι τ αφηνουμε στην ακρη...Επειτα διαλεγουμε ενα ξυλο και το περναμε,με μια σπατουλα,ξυλοστοκο η gesso.
Οταν ειναι ακομα νωπο βλεχουμε μια γαζα με ξυλοκολλα και την εφαρμοζουμε 
πανω στο ξυλοδινοντας τον κυματισμο που θελουμε.




Αν θελετε μπορειτε να αφησετε τον ξυλοστοκο να στεγνωσει και μετα να βαλετε την γαζα.Οπως εσεις προτιματε...Οταν στεγωσουν ολα καλα,θα πρεπει να τα ζωγραφισετε..και παλι οπως εσεις θελετε...
Χρησιμοποιηστε ακρυλικα,πλαστικα,νερομπογιες,σκονες αγιογραφιες....Οταν τα χρωματα στεγνωσουν ξεκινηστε να κολλατε τα στοιχεια που εχετε φτιαξει απο πηλο...



Η προτελευταια πινελια ειναι η πατινα,αν θελετε να δωσετε την εικονα του παλιου 
και η τελευταια ειναι το περασμα με βερνικι.....

Για περισσοτερες διευκρινησεις θα χαρω να σας βοηθησω 
αρκει να επικοινωνησετε μαζι μου μεσω του mail μου.

                                                                                                  
                           misirlou misirlou                

42 σχόλια:

  1. What great work! Very very nice:) enjoy your weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε κορίτσια!! Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο!!!! Υπέροχα όλα σας τα καραβάκια!!! Τυχερές οι ....τυχερές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. !!!!!!!MONAΔΙΚΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο!!!!
    Μπράβο κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Konstantina4:44 μ.μ.

    Πιο καλό από μοναδικό!!!! Δεν έχω λόγια!!! Είναι πάρα πολύ ... τι να πω... Μπράβο Μισιρλού! You are an artist!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια, θα μας τρελάνετε. Κάθε σας δημιουργία μας κάνει να πρασινίζουμε από ζήλια... τουλάχιστον εμένα!!!! Πολύ πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο ΚΑΙ αυτό! Τι ωραία που μας τα αναλύετε πάντα!
    Ευχαριστούμε πολύυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο όπως πάντα! Θα το αποτολμήσω!!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειναι υπεροχο πραγματικα!
    Θα συμφωνησω με τα υπολοιπα κοριτσια!
    Μπράβο σας .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά είναι καταπληκτικό !!!
    Ευχαριστούμε για τις πολύτιμες οδηγίες !!!
    Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι πως γίνεται η παλαίωση και τι είναι η πατινα ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρέσει πολύ-πολύ-πολύ-πολύ-πολύ-πολύ-πολύ-πολύ-πολύ... Τί άλλο να πω;! Είναι εκπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΟ!Για αλλη μια φορα!!!! Καλο ΣΑΒ/ΚΟ!!!!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΧΡ ΟΔΗΓΙΕΣ...ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κοριτσάρες απλή δημιουργία το λέτε εσείς στο χωριό σας?? Εγώ το λέω υπέροχο όπως και το προηγούμενο.Και το θαλασσί αγαπημένο χρώμα!! Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο!!!! Φιλάκια !!!!!!! Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο..Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανεμορφο!!!!!Μπραβο κοριτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΛΟ!!!!!!!!!
    ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΨΩ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΥΧΕΡΕΣ; ΟΕΟ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφη κατασκευή!! Μπράβο σας! Να έχετε ένα όμορφο Σ/Κ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ καλο!!!!εεε οχι κ τοσο ευκολο για μενα!!! εσεις ειστε σε αλλο επιπεδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραίο και αυτό!!!!!!!!!!
    Καλό Σαβ/κο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου άρεσε πολύ η ιδέα της γάζας, δείχνει πολύ όμορφο έτσι... Αναρωτιέμαι με το τρίψιμο του πηλού ρε κορίτσια. Χρησιμοποίησα πρόσφατα την πάστα μοντελισμού της DAS (αυτό εννοείτε πηλό?) και φοβάμαι οτι αν το τρίψω με γυαλόχαρτο θα διάλυσει. Έφτιαξα μικρούτσικα πραγματάκια βέβαια για κάποια γούρια που θέλω να δωρίσω... Θα εκτιμούσα την όποια συμβουλή...
    Καλό και δημιουργικό Σ/Κ!!!
    Φιλιά σε όλες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι υπέροχο!!!!!! Stavi μου νομίζω ότι το fimo air είναι πολύ καλύτερο απ τον πηλό DAS. Τουλάχιστον εμένα μου άρεσε πολύ περισσότερο...τόσο στο πλάσιμο όσο και στο γυαλοχάρτισμα νομίζω ότι έκανα ευκολότερα αυτό που ήθελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βρε κοριτσάρες μου , τι υπέροχα πράγματα που κάνετε!!Μισιρλούκα μου αρέσει τρελά!!!Οσο για τις οδηγίες ,σαφέστατες!!!Να πω ότι δεν το θέλω???Το εύχομαι !!!!
    Καλό σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχο-τι όμορφες αποχρώσεις!Ιδιαίτερα μου άρεσε η πατίνα.
    Ακόμη σε αγωνία μας κρατάτε!Ως πότε;
    Καλό Σ/Κ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πανεμορφοσ και αυτος και αγαπημενο μου θεμα οτι εχει σχεση με θαλασσα μπραβο βρε κοριτσια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απο τα χερια σας και να μην ειναι ονειρικο και ταξιδιαρικο δεν παιζει!!!!!!!
    Πανεμορφο δωρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λατρεμένες οι δημιουργίες σας πάντα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!!!!ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΙΣΕΙ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΙΑ «ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ»ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ.ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ Η ΠΑΤΙΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ. ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. υπεροχο.. σαν αληθινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχο και αυτό, όπως και ό,τι φτιάχνεις! Πέρασε να πάρεις το βραβειάκι σου!!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ !!!!!!ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΤΕΧΝΙΚΗ???????
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τίποτα λιγότερο από το "καταπληκτικό"!!! Πολύ-πολύ όμορφη δημιουργία, ταξιδιάρικο το αποτέλεσμα!!!! Μπράβο...μπράβο..μπράβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφο όπως και όλα τα έργα σας εξ'άλλου...Τυχερή αυτή που θα το κερδίσει !!!
    Καλή Κυριακή σας εύχομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κορίτσια !!!γεια σας,τι μου κάνετε;Μπραβο!
    Υπέροχο το θαλασσινό και για μένα που τρελλαινοαι για την θαλασσα ειναι πάντός εποχών!Θα τολμήσω να το φτιάξω κιαν βλεπεται θα σας το δείξω..μια ερωτηση παρακαλω ''το ξυλο ειναι παλιο;ή εχετε κανει καποια τεχνική παλαιωσης ;γιατι φαινεται σαν να εχει κατι σαν ρωγμές ''
    τυχερη όποια το κερδίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ευχαριστω πολυ ολους σας για την παρουσιας σας και τα σχολια σας!
    -demi: το ξυλο ειναι οντως παλιο και δεν χρειαστηκε καμμια επεξεργασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπεροχο κ το 2ο δωρακι.τυχερη η νικητρια.βεβαια εγω βλεπω καραβια κ μου ερχονται 2 πραγματα στο μυαλο.ταξιδια που θελω κ δεν θα μπορεσω να κανω ποτε κ το οτι εχουμε αποκλειστει λογω της απεργιας.ο καθε ενας τον πονο του δηλαδη.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τελειο το καραβακι!!Καλοταξιδο!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μπράβο σας κορίτσια, είναι πολύ όμορφη η δημιουργία σας και το θεμα επίσης υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΠΟΘΕΩΝΕΤΕ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!! ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!!!! ΦΙΛΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είναι τέλειο δεν το συζητάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είναι παντέλεια!!!! Τα αγαπημένα μου χρώματα, η αγαπημένη μου θάλασσα, τα αγαπημένα μου καράβια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή