21/11/11

RENOVATION PAPER BOX FOR CHRISTMAS




Αλλη μια αναρτηση με μια ευκολη και φτηνη κατασκευη που ολοι μπορειτε να κανετε.
Νομιζω πως ειναι μια ομορφη ιδεα για χριστουγεννιατικο δωρακι.....



Η αγαπημενη μου φιλη Γεωργια μου ζητησε να φτιαξω ενα χριστουγεννιατικο κουτι αλλα ο χρονος που ειχα για να το φτιαξω ηταν πολυ περιορισμενος....ειχα μονο ενα απογευμα!!!!τα νευρα μου χαχαχαχα


Σκεφτηκα την ιδεα που ειχα δει περυσι απο την neli και ειχα αχτι να την κανω μια μερα....
Τα υλικα που χρειαστηκα ηταν ενα κουτι παπουτσιων,κολλες και χαρτια χειροτεχνιας.
Εκανα σμικρυνση το παρτον των δεντρων και του χωριου και το αποτυπωσα 
στα χαρτια που επελεξα με καρμπον.Το ιδιο εκανα για τα συννεφακια.


Τα προσαρμοσα στο κουτι αφηνοντας κενο αναμεσα τους για να περνανε τα φωτακια.
Ενω τα συννεφα τα στερεωσα σε οδοντογλυφιδες.


Το κουτι εξωτερικα το περασα με γκεσο,επειτα το εντυσα με γαζα και στο τελος το εβαψα λευκο.
Ειχα ηδη κανει με το dremel ενα ανοιγμα ωστε να περναει το καλωδιο.



Τελειωσα κολλωντας με ζεστη σιλικονη ενα λευκο κορδονι γυρω -γυρω εσωτερικα του κουτιου.
Λυπαμαι που δεν εχω πιο αναλυτικες φωτογραφιες και οδηγιες αλλα η πιεση χρονου .....καταλαβαινετε.



Τρεχω να ολοκληρωσω τα υπολοιπα κουτακια που ετοιμαζω........βεγγος εχω γινει.....χαχαχα
Σας αφηνω τωρα και τρεεεεεεεεχω να προλαβωωωω...ΟΛΕΕΕΕΕ κι οποιος αντεξει!!!

Misirlou misirlou

69 σχόλια:

  1. Mυσιρλού μου τι υπέροχο κουτί είναι αυτό που έφτιαξες !!!!Υπέροχη ιδέα!!!!!Μπράβο κοριτσάρα μου!!!!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ τι όμορφα και πρωτότυπα πράγματα πάλι είναι αυτά????Μπράβο σας!!!
    Μεγιά το νέο blog!!!φανταστικό!!!
    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟΣΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ!!!!ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!
    ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε θα με τρελάνετε εσείς!!!!!Τι να πω...συγχαρητήρια είναι υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχο μπραβο βρε κοριτσι με τις ιδεες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!!!!!!!! Ονειρεμένο!!!! Το λάτρεψα κιόλας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά καταπληκτικό!!Δεν έχω λόγια.Είναι φοβερά ατμοσφαιρικό και γιορτινό,μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Konstantina6:02 μ.μ.

    Τόόσο όμορφο........ Είναι πανέμορφο!!! 1 λαμπάκι έχει μέσα ή αλυσίδα από λεντάκια;;; Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΜΑΤΙ!!!!!!!!
    Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΚΔΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑ!!!!!!!
    Υ. Γ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είχα την τύχη να το δω και από κοντά!! Πόσο το αδικούν οι φωτογραφίες!! Είναι υπέροχο, το ζήλεψα και σου είπα ότι θα το αντιγράψω!! Και το χρώμα δεν φαίνεται καλά, είναι ασπρο σαν συννεφάκι. Τέλειο!!!!!!! Φιλάκια και στις 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πανέμορφο!
    Πολύ πρωτότυπο και πολύ γιορτινό!
    Μπράβο σας!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε!! όχι!!!! Καλά καλά δεν τελείωσα το άλλο και θα με κάνεις να το ξαναφτιάξω! Τέλειο Μισιρλού μου.... και με τα κάλαντα επάνω του αποτυπωμένα!
    Τρέχα, τρέχα να προλάβεις να φτιάχνεις...... και 'μεις να βλέπουμε να χαιρόματε. Εισπονοή - εκπνοή και αγάπη πολύ!!!!Φιλάκια, Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να πώ? μ αρέσει πάρα πολύ! κρίμα που δεν είχες χρόνο για περισσότερες φωτογραφίες. το πατρό του σπιτιού που το βρήκες? αλλά και πατρόνα μην βρείς νομίζω ότι κάτι απλό μπορείς να το σχεδιάσεις και μόνος σου. ε? καλή συνέχεια στα ατέλειωτα τρεξίματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι ονειρεμένο!!!Μου αρέσει πολύ το μουσικοχωρίο σου!!! Τρελό τρέξιμο αλλά πάντα τα καταφέρνετε να μας εντυπωσιάζεται!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάνια,εγω δεν είχα την τύχη να το δω απο κοντά,αλλά απο μακρυά..."ειχα μονο ενα απογευμα!!!!τα νευρα μου χαχαχαχα"
    Ωωω Παναία μουυυ τα νεύρα μου!!!γιατί να μη το πω εγω;ξέρετε τι περνάωωωω;;;;
    Αλλά τα κάνει ΥΠΕΡΟΧΑ το γλυκό μου αφού πρώτα πρήζει εμένα στα "ΩΧ" και "ΒΑΧ",όχι χθες δεν χασμουριόταν ,δεν είχε χρονο λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα. Εξαιρετικό το κουτί, πρωτότυπο και Χριστουγεννιάτικο, μπράβο σου. Μου άρεσε πάρα πολύ.
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 'Ονειροοοο!!!
    Τέλειο το κουτί, μαγικό!
    Αχ κι εγώ το είχα δει στη Νέλη και το είχα ζηλέψει, αλλά όταν επιχείρησα να το φτιάξω είχα την ατυχη έμπνευση να χρησιμοποιήσω αδειο κουτί από σκόνη πλυντηρίου. Το αποτέλεσμα ήταν να ρίξω πολύ δουλειά για ένα μετριότατο αποτέλεσμα...
    Ισως το ξανακάνω, αλλά που να φτάσω αυτό το ονειρεμένο αποτέλεσμα;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αφού είδα την σκοτεινή του εκδοχή, σήμερα απόλαυσα και την φωταγωγημένη.Φαντασμαγορικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είχα μπει σε εννοιες από μέρες τώρα. Τι να του ζητήσω τι να του ζητήσω. ..... του αγιοΒασίλη καλέ.....

    Απ΄ολα έχω κι αλλά δεν θέλω σκεφτόμουν. Τώρα ξέρω..... Μολύβι χαρτί....

    Αγαπημένε μου αγιο Βασίλη,
    φέτος ήμουνα πολύ μα πάραπολύ καλό παιδί γιάυτό πιστεύω ότι αξίζω να μου φέρεις ένα όμορφο κουτί-σκηνή ή αλλιώς χριστουγεννιατικο κουτι σαν αυτό της Μισιρλού και Μαρίας, Σ'ευχαριστώ, θα περιμένω

    Ginger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πω πω!είναι τέλειο, πολύ εντυπωσιακό!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαγικό…!!! Ονειρεμένο!!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φαίνεται ωραίο αλλά από κοντά είναι το κάτι άλλο!!! Νομίζω ότι οι φωτο το αδικούν Μισιρλούκα μου. Είναι πανέμορφο και παραμυθένιο, θα γεμίσει γλυκά όνειρα όποιο παιδικό δωμάτιο θα φωτίσει!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!πανεμορφο υπεροχα τα χαρτια,γενικα.....φοβερο!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πανεμορφο..σε μαγευει..πολυ ομορφο..περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος για δωρακι..φιλια πολλα..καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μισιρλού,καταπληκτκό έγινε,άκρως γιορτινό!
    Όλα εύκολα,τα λες,θέλει τη μαεστρία της η κάθε δημιουργία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά δεν παίζεσαι!!!Είναι τελειότατο!!!!Πιο τέλειο και από τέλειο!!Καλό δρόμο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αααααααα!!!!! Τι όμορφο!!! Τέλειο!!!
    Κι εγώ είχα δει το χωριουδάκι αυτό και ξατρελάθηκα , έτσι μου ήρθε μια άλλη εκδοχή και ....το έφτιαξα με πηλό!!!!
    Αχ, πέρνα από το σπιτάκι μου να μου πείς την γνώμη σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφο,θα μπορούσε να γίνει και φάτνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τί να μας κάνουν Μισιρλού οι πιο αναλυτικές φωτογραφίες;;!!Προσωπικά μαγεύτικα από την εικόνα!!!Χίλια μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. έμεινα...πάω να αγοράσω παπούτσια να πάρω και το κουτί...
    υπέροχο...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ!!!ΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΚΟΥΤΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!ΚΑΛΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μισιρλού μου έχω μείνει ...άφωνη!!!!! ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟοοοοο!!!! Πωπωωωωω, το ταλέντο σου είναι μοναδικό! Υπέροχο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Α πα πα πα !!! είδες τι μου κάνεις?? τραυλίζω !!!
    Η πολιτεία σου ονειρεμένη!!! και η μούρλα σου , συγγνώμην το μεράκι σου ήθελα να πώ χωρίς όρια!!!Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!!!
    Υ.Γ δες λίγο και στη Μάρθα Στιούαρτ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΦΩΝΗ!!!!!ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ,ΤΟ ΖΗΛΕΨΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΩς ΘΑ ΚΛΕΨΩ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!!!!ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάλι μήναμε με το στόμα ανοιχτό και ανάψατε και φωτιές!! Θέλω κι εγώ τέτοιοοοοο!! Φιλάκια κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλέ Μισιρλούκα, θα μας τρελάνεις!!!!!! Τι εκπληκτικό χωριό είν' αυτό, κι' εγώ το έχω βάλει στο μάτι για κατασκευή αλλά αυτή τη "διασκευή" δεν την είχα φανταστεί, είναι ονειρεμένη....
    Φιλάκια πολλά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Oduševljena sam!! Izvrsna ideja, izgleda prelijepo!!
    Pozdrav iz Hrvatske, Eda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι υπέροχο, το τρισδιάστατο το κάνει να θες να χωθείς ανάμεσα στις νότες και τα άσπρα σπιτάκια.
    Καλημέρες σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πολύ πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. That is very beautiful. Great job!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ!!!!!ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!ΥΓ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΝΟΤΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ?!ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ?!ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!ΤΕΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπεροχο χωριο, παραμυθενιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φανταστικό...Μου αρέσει πάααααρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πανέμορφο!!!!!Εντυπωσιακό!!!!!Φανταστικό!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ειναι τελειο!!!με βαλατε στην μπριζα!!ειδικα αναμμενο...ολα τα λεφτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εγινε υπέροχο!και πολυ ωραίο για δωράκι!χμ....το σκέφτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ονειρικό θα το χαρακτήριζα!!! Σε ταξιδεύει στη σφαίρα της φαντασίας... Πως θαθελα να βρεθω σε αυτά τα σύννεφα μαζί με τα αγγελάκια...Μπράβο Μισιρλου! Συγχαρητήρια! Πρέπει να το φτιάξω στις μικρές μου.Θα ενθουσιαστούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ!!!!!!
    Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ !ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ!ΕΧΕΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!! ΑΝ ΘΕΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ! ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΑΛΛΑ Η ΓΡΙΠΗ ΒΛΕΠΕΙΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Anonymous11:04 π.μ.

    Φανταστικο!!!!! Μπράβο !!!!!!!!!!!
    ΥΓ.η Ολυμπία είμαι απο το a j-oly creation το οποίο δεν υπάρχει πια μ'εφαγε η μαύρη τρύπα....κορίτσια έχετε καμια ιδέα για το πως θα επαναφέρω το blog μου?Το έχασα χα χα είπαμε την ομπρέλα την κρατάω γιατί βρέχει συνεχώς!Αν θυμάμαι κι εσείς κάποια στιγμή είχατε ένα προβληματάκι αν έχετε κάποια ιδέα σας παρακαλώ στείλτε μου mail j-oly1@hotmail.com THANKS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Είναι σούπερ!!!

    Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που βρήκα αυτή την κατασκευή τώρα!!!
    Τη δημοσίευσα με τη μία στο ιστολόγιό μου!!!
    Θα σε παρακολουθώ από δω και πέρα...
    Και γω τρελλαίνομαι για κατασκευές...
    Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ευχαριστω ολους σας για την θερμη υποδοχη στην αναρτηση αυτη και τα καλα σας λογια
    φιλια πολλαααααααα σε ολους σας

    -ΒΡΕ ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΙ ΕΠΑΘΕς???
    Στειλε μειλ αμεσως στο handmadeart2@gmail.com
    περιμενωωωωω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μισιρλού, με ...έστειλες αδιάβαστη!!!! Απλά τέλειο!!!!! ( Μου επιτρέπεις να το επιχειρήσω κι εγώ?) Φιλάκια! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τέλειο!!! Εξαιρετική αξιοποίηση μιας φοβερής ιδέας!! Μπράβο κορίτσι!!!! Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό, καλή τύχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. πανέμορφο και ονειρεμένο! φοβερό είναι! πολλά μπράβο! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ειχα πολυ καιρο να περασω απο εδω καιεπανορθωνω :)) αφηνοντας πολλες ευχες για μια καλη εβδομαδα.
    Συγχαρητηρια!!!!Ολα πανεμορφα ειναι εδω μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Διάβασα όλα τα σχολια των φίλων για να σου πώ κατι που δεν έχει γραφτει αλλα τα έχουν πεί όλα τα παινέματα...οπότε και εγω θα ένα μεγαααααααλο μπράβο... στην όμορφη και έξυπνη ιδεα !!!να τα β΄λεπουμε εμείς που δεν μπορούμε να τα κάνουμε και να καμαρώνουμε για σας!!!!! φιλακια και καλό βράδυ..!!!! και πάλι μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Κοριτσάρες είναι απίθανο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Κορίτσια υπέροχη κατασκευή και μάλιστα τόσο οικονομική ...Τι να πώ!!ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!καλό Σ/Κ και πάντα όμορφα να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πω πω καταπληκτική δουλειά!!! Μαγευτικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. to ekanes uperoxo...nomizo pos an uparxei se ena domatio ta vlemmata prepei na nai karfomena pano tou!
    bravo oxi mono giati to kanes teleio alla kai giati ...einai apo eukola ulika kai oxi idiaitera kai akriva alla kai mesa sto pneuma tis anakuklosis!!!
    kai pali bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kai euxaristo pou graftikes sto blog mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. kalimera ksanair8a...ama s'aresei kapou ksanapas ....etsi den einai????
    ir8a loipon na grafto sto blog sou!!!!
    kalosir8a!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΗ!!!!!!!!!!!!.ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. Υ.Γ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. πολυ καλο...μπραβο ..πραγματικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή