6/2/12

Υπομονη...


ΤΟ ΝΕΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ MISIRLOU ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ....

61 σχόλια:

  1. Θα περιμένουμε να ανανεωθείς και να σε ξανααπολαύσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σε ξαναβρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσύ είσαι η Μισιρλούκα... η Χονολουλούκα;;;;;;
    Αααααααα πόσο μα πόσο χαίρομαι.....
    Welcome back!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάρα μου εσύ!!!!! Καλορίζικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10:27 π.μ.

    Καλορίζικο, πάντα με υγεία!!!
    Μπέττυ (Help, πάλι δεν με αναγνωρίζει αυτός ο blogger)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περιμένουμε τις αναρτήσεις σου πώς και πώς! Να πω την αλήθεια μου έλειψε η κοπέλα στο banner σου, τόσο τσαχπίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πού ήμουν εγω; κοιμόμουν με τα τσαρούχια;
    και η Μπέττυ μας γιατί στους ανώνυμους αλκοολικούς;σόρρυ... μπλόγκερς;;;;
    Αντε με το καλό και μ αρέσει αυτή η ζουμερή μπαϊλντισμένη κυρία με τα κομπινεζόν!!!!
    Συμφωνώ με την Ευγενία, μου έλειψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να καλωσορίσω κι εγώ με την σειρά μου.Διαβάζοντας το ''βιογραφικό'' σου είδα πως δεν ήξερα πολλά για σένα.Χαίρομαι που είσαι άνθρωπος της τέχνης εν γένει. Φιλιά κούκλα μου και θα τα λέμε...
    (Γιατί γράφω πάντα κάτω από την Χαρά;Μου την δίνει αυτό...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μισιρλουκα!!!! Και το ειχα ενα ψυχοπλακωμα που σε χασαμε! Να εισαι καλα, καλη αρχη και καλες και πολλες πολλες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς την!!!! Χαίρομαι που θα τα λέμε!!! Καλορίζικο το νέο blog!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς το...... και καλώς το!!!!!!! Φιλάκια αλλά πολλά όμως!!!!! ολέ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Μισιρλού μου, πολύ μου έλειψε η τσαχπινιά αυτού το blog:-)
    Σε αναμένω με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύχομαι ένα πανέμορφο μπλοκ..δεν φτιάχνεις και για μένα που ..βαρέθηκα το ....φουστάνι του δικού μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς την!!! Άντε με το καλό το καινούργιο σου μπλογκ. Ανυπομονώ για να είμαι ειλικρινής. Σας προτιμώ την καθεμιά ξεχωριστά... Φιλιά πολλά!! Όλα καλά να πάνε!! Καλές εμπνεύσεις!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς ήρθες και πάλι!!!!! Ανυπομονώ να ξεκινήσεις!!! Φιλιά και με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Welcome back Misirlou ! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3:46 π.μ.

    ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ...........ΚΑΛΩΣΩΡΙΣΕΣ.ΕΓΡΑΨΑ Κ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣΤΑ ΣΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ BLΟG ΣΑΣ. ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΝΕ.ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.ΦΙΛΙΑ.ΑΡΕΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα και καλό ξεκίνημα !Χαίρομαι που επέστρεψες στο παλιό σπιτάκι σου Μισιρλούκα μου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή αρχή!!!& Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλη αρχηηη!!!! Καλως σε βρηκααα!!!!
    Θα τα λεμε!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μισιρλούκα, ποτε θα σταματήσεις να μας μπερδεύεις και να γράφουμε σε παλιές αναρτήσεις και να γελάς και από πάνω;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό ξεκίνημα .Περιμένουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή αρχή κι από μένα!! Και μη στεναχωριέσαι...γυναίκες είμαστε...μαθημένες να υπομένουμε από τη φύση μας!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. οοοοο αααα ειπα και γω οτι παει σε χασαμε και σενα και τη μαρια και συ με αφησες να το πιστεψω παλιοκοριτσο δε πειραζει ομως αφου επιστρεψατε η καθε μια στα παλια σας σπιτακια καλη αρχη και γρηγορα φιλαΚΙΑΑΑ και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλορίζικο το καινούργιο σπιτάκι!!!Η ζουμπουρλίτσα που σιδέρωνε, τέλεια!!!καλέ, μου μοιάζει αυτή!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΠ!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΕΔΩ;
    ΠΩΣ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ;
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΞΑΝΑΦΥΓΕΙΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να πω ότι ο γυρισμός σου με κάνει να χαίρομαι!!Ε ναι λοιπόν!!Μου έλειψες!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έτσι κατασκευάζεις εσύ;;;; Σαν τη φώτο;;;;
    Άντε ντε...μην αργείς...και μας έλειψες!!!
    Γιατί γράφομαι και ξαναγράφομαι στην παρακολούθηση και μηνύματα δε μου έρχονται για τις καινούργιες αναρτήσεις;;;
    Εεεεεε.....γιατίιιιιι;;;;;;
    Φιλιά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα κάνουμε όση υπομονή χρειασθεί... αρκεί που γυρίσατε πάλι κοντά μας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΣ....ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΜΠΑΙΝΑ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ !!!!ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι γίνεται; Δεν κατάλαβα.... Έχασα επεισόδεια; Καλώς ξαναγύρισες και πάλι.Χάρηκα πολύ. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. .....αααααααα αυτο μ'αρεσει πιο ποοοοοολυ!!!!!!
    Νομιζω το μωβ σου παει περισσοτερο μισιρλουκα μου!Υπεροχο απλο μοναδικο !!!!...αν και επειδη το παιζεις στα δακτυλα...σε εχω ικανη να ξανααλλαξεις ταπετσαριαααα!
    υ...ο ''Σπυρος'' εχει πολλες δουλειες?
    φιλια ζουμερα..καλον υπνοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟΣΙΔΕΡΟ;
    ΘΑ ΚΑΕΙ ΚΑΙ Ο .Ο.ΟΣ ΣΟΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΣΟΜΠΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σας, πώς είστε;
    Ήρθα να σας ευχαριστήσω για την επίσκεψη στο blog μου και τις παρατηρήσεις σας, ώστε το είδος, σας ευχαριστώ.
    Είναι χαρά μου να σας συναντήσω, επειδή νομίζω ότι είναι πάντα μια χαρά να κάνω νέους φίλους μέσω των blogs μας.
    Απόλαυσα πραγματικά το blog σας και εγώ σας ακολουθεί.
    Μια μεγάλη αγκαλιά και μια καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλη αρχη κοριτσακι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλορίζικο το νέο σου blog !!! σε περιμένουμε με μεγάλη χαρά να μας δώσεις τις συμβουλές σου και τα φώτα σου!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. TΣΑ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΧΙ ΕΓΩ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΚΡΑ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ακομη βρε ζουμπουρλουδικο!!!!!ασε τισ γυροβολιες,,,,,και στρωσου στη δουλεια!!!!!τοσος κοσμος περιμενει στην εξωπορτα!!!!!
    δεν ακους?χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή εβδομάδα Μισιρλού μου!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. pozdrav, slučajno sam naišla na tebe, od dizajna bloga pa do radova sve me oduševilo, možda primjenim neki tutorial na svojem kreativnom blogu, pusa :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα γλυκά σου σχόλια...Περιμένω με αγωνία και κάνω υπομονή για να σε ακούσω στο χώρο σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. νασαι καλα κοριτσι που περασες απο το λημερι μου..απο τι καταλαβα πρεπει να περιμενουμε..ωραια..περιμενουμε την προβα τζενεραλε..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μόλις το είδααααα Καλοστέριωτο το καινούριο μπλογκάκι! Περιμένουμε με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μόλις το είδααααα Καλοστέριωτο το καινούριο μπλογκάκι! Περιμένουμε με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πόσο χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ και ανυπομονώ για το νέο σου ξεκίνημα!!! Καλόριζικο λοιπόν και αναμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Hola, tienes un blog lleno de buenas ideas, gracias por tu visita, desde hoy soy tu nueva seguidora, un abrazo y hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Επιτελους!!!!!!!!!
    Ευχαριστα νεα!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. αααααααααααααααααααα τωρα το ειδα αυτο...πως κ δεν το ειχα δει πουθενα μου λες?φιλια κ καλη αρχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μόλις πριν λίγο πήρα τις απαντήσεις από τις αιματολογικές εξετάσεις μου και ..έσκασα στα γέλια γιατί σκέφτηκα τα σχόλια σου ..ε! λοιπόν κορίτσι μου..είμαι κόντρα στο σύστημα..το κράτος τα ..κατεβάζει..εγώ τα υψώνω!!!όχι που θα μου ξέφευγαν..μέχρι ..μαγνητική με φόρτωσε ο καλός γιατρός..χα! χα! Φιλάκια Αχτιδένια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή