27/2/12

PRINT ON NAPKIN - COLLAGE

Lisa kaus in my 1st try collage
Γεια σου αγαπημενη μπλογκογειτονια...επανηλθα.... και αυτο το οφειλω σε σενα και τα μηνυματα σου.
Σε ευχαριστω απο την καρδια μου γιατι ομολογω οτι εσυ με εσπρωξες να επανελθω τοσο γρηγορα.
Καμμια διαθεση για δημιουργια ...ιδεες πολλες αλλα διαθεση ανυπαρκτη.
Χαζευα βεβαια,οσα φτιαχνατε εσεις ολο αυτο το καιρο,
αν και παρατηρω οτι κι εσεις δεν εισαστε στα καλυτερα σας κεφια...
Αποφασισα οτι πρεπει να το παλεψω και ως γνωστο "τρωγοντας ερχεται η ορεξη".
Θα ξεκινησω λοιπον αυτο τον καινουργιο κυκλο απο εδω,στο μπλογκοσπιτακι μου,
 που ομολογω οτι πολυ το πεθυμησα.


Μια μερα λοιπον και ενω εψαχνα στο internet ανακαλυψα την Lisa Kaus .
I LOVE HER!!!!
Την λατρεψα....αγαπησα πολυ το στυλ της και θελησα πολυ να μαθω την τεχνικη της.
Για μερες ημουνα καρφωμενη πανω σε ενα υπολογιστη προσπαθωντας 
να ανακαλυψω πραγματα ......διαβαζα και δοκιμαζα,δοκιμαζα και διαβαζα...
Με εντυπωσιασε το mixed media collage!
Aλλα επρεπε να αρχισω απο καπου...και δεν ηξερα απο που.


Ξεκινησα να τυπωνω διαφορα μοτιβα στον printer μου σε χαρτι Α4 αλλα και σε χαρτοπετσετα.
Δοκιμαστε το ειναι τελειο!Ειδικα στην χαρτοπετσετα το αποτελεσμα ειναι αψογο!!!


Μαζεψα λοιπον ολα τα μοτιβα και ξεκινησα κανοντας ενα απλο κολαζ και παρεμβαινοντας μονο σε καποια σημεια.Το παρακατω που βλεπετε ειναι ενα απο τα σπιτακια της lisa Kaus το οποιο τυπωσα σε χαρτοπετσετα και το χρησιμοποιησα στο κολαζ μου.


Απο δω ξεκινησαν ολα...Χρησιμοποιησα παρτιτουρες,χαρτια διαφορα,στενσιλ,παστες ,χρωματα...
αλλα με πολυ φοβο και αγχος...Την επομενη φορα θα σας δωσω την συνταγη για την παστα.



Επειτα τολμησα λιγο παραπανω .....


Δουλεψα με πιο τολμη γιατι μονο ετσι θα μπορουσα να μαθω.....
θα δω που θα με βγαλει αυτη η προσπαθεια.
Υποσχομαι οτι οσα μαθω και ανακαλυψω θα τα μοιραστω μαζι σας.
Σε αυτες τις εποχες που ζουμε πρεπει να δινουμε την ευκαιρια στους ανθρωπους 
να εκφραζονται ...ειτε εχουν την οικονομικη ανεση ειτε οχι.
Κλεινω αυτη την 1η αναρτηση της καινουργιας μου αρχης 
με ευχες για μια δημιουργικη συνεχεια 
γεματη αισιοδοξια,υγεια και πολυ αγαπη.

misirloumisirlou


75 σχόλια:

  1. Καλώς μας ήρθες. Αν και δεν καταλαβαίνω τις τεχνικές που κάνεις, το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο.
    Εύχομαι να είσαι χαρούμενη, αισιόδοξη και δημιουργική. Το οφείλουμε στον εαυτό μας να είμαστε καλά και να μην επιτρέπουμε στα γεγονότα να χαλούν τη διάθεσή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΑΡΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΣΤΥΛ.....ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ (ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ) ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήρθες πάλι κοντά μας κοριτσάκι!!!Μας έλειψες κι εσύ και το ταλέντο σου!!!! Η ανάρτησή σου είναι υπέροχη και δεν σου κρύβω ότι μου κίνησες το ενδιαφέρον για πειράματα!!! Καλή Σαρακοστή και καλή εβδομαδα, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς τη μου και καλή αρχή, με πολλές δημιουργίες και λεπτομερείς οδηγίες μπας και ξεστραβωθούμε μερικές!!!!
    Και όχι απλώς καλή η αρχή σου, πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική και το αποτέλεσμα άψογο.
    Σ' αποθυμήσαμε....
    Φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ δυναμικό ξεκίνημα!!!Καλή η liza Kaus δε λέω μα νομίζω ότι την ξεπέρασες!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια η πρώτη σου ανάρτηση και τόσο ενδιαφέρουσα. Πρόσφατα έκανε ένα σεμινάριο ντεκουπαζ αλλά ομολογώ ότι όσες λεπτομέρειες έχω μάθει από σένα είναι πιο αξιοσημείωτες! ! Θα δοκιμάσω κι εγώ την εκτύπωση στη χαρτοπετσετα! Περιμένουμε με αγωνία την επόμενη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ σου εύχομαι αυτός ο νέος κύκλος να είναι δημιουργικός ,όμορφος και γεμάτος νέες ιδέες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ.....ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ !!!!
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΌΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια είναι!!! Θα χαρώ και εγώ πολύ να μάθω πώς τα έκανες!! Να είσαι καλά και πάντα τέτοιες ενδιαφέρουσες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μου λειψες τοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολυ.χαιρομαι τρελα που γυρισες.σε φιλω και σου ευχομαι να εισαι παντα ετσι δημιουρικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά που μας δείχνεις είναι τέλεια!!!! Φοβερά όμορφα, πρωτότυπα και πολύ σύγχρονης αισθητικής!!! Σκέψου κατευθείαν να βρεις τρόπο να τα πουλάς, φτιάξε κανένα μαγαζάκι διαδικτυακό, θα γίνουν ανάρπαστα! Καλή Σαρακοστή και καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Μισιρλούκα. Σταμάτησες να τεμπελιάζεις. Καιρός ήταν.Τόσες σκουντιές και τόσο σπρώξιμο, αμαρτία να πήγαιναν χαμένα.Νέα αρχή, νέα και ενδιαφέρουσα τεχνική, πάντα όμορφες και πρωτότυπες δημιουργίες.Φιλιά. Όοοοοολε!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έλα και μας έλειψες!!!Πολύ χάρηκα με την επάνοδο!!!!Πάρα πολύ όμορφες οι "τολμηρές" δημιουργίες σου όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι απίστευτα όμορφη η δημιουργία σου... Όταν λες εκτύπωση σε χαρτοπετσέτα; Στο σπίτι; Δεν φοβήθηκες μην μπλοκάρουν όλα;;;; Το αποτέλεσμα δικαιώνει την τόλμη σου. Φιλιά. Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο misirlouka, άντε να πάρω κουράγιο από εσένα, γιατί βρίσκομαι στην ίδια φάση, αδυνατώντας να φτιάξω οτιδήποτε, γιατί το κέφι μου με άφησε... Ελπίζω να το ξαναβρώ!
    Κάνεις πολύ ωραίο ξεκίνημα λοιπόν! Μ΄αρέσει πολύ!
    Θα μπω να ρίξω μια ματιά και στο blog που σε ενέπνευσε!
    Φιλιά και καλή αρχή. Την άνοιξη εύχομαι να είμαστε πολύ καλύτερα από κέφια!
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό ξεκίνημα Μισιρλού μου! Όσα λες για την κακή διάθεση,εύχομαι να μη τα ξανακούσω από κανέναν...αδύνατο;Δεν πειράζει ευχή έκανα και η ευχή πρέπει να είναι δυνατή!Αυτά που βλέπω μου αρέσουν πολύ όλα,δεν κατάλαβα τίποτα βέβαια για τις τεχνικές που λες (το παράξενο θα ήταν να καταλάβαινα!),αλλά δεν πειράζει,σιγά σιγά.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η εκτύπωση στη χαρτοπετσέτα! Πως;Περνάει στον εκτυπωτή χωρίς να ζαρώσει;Βλακείες ρωτάω;Είναι κι αργά λίγο...θα το ξαναδώ αύριο,φιλιά πολλά και καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. misirlouka μου χαίρομαι πολύ που σε βλέπω!!! Καταρχήν να σου πω οτι είχα σκεφτεί να εκτυπώσω σε χαρτοπετσέτα αλλά το φοβήθηκα (οτι θα μου πασαλειφθούν τα χρώματα) για πες περισσότερες πληροφορίες. Την εκτυπώνεις στα 4 (επ μην πάει αλλού το μυαλό σου χα χα χα χα ) ή την ανοίγεις για να την εκτυπώσεις? Περιμένω με αγωνία όλες τις καινούριες σου δημιουργίες και φυσικά ανυπομονώ να δω την παλιά καλή misirlou με το κέφι της και την όρεξη για τα πάντα !!!

    Σε φιλώ και σε αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πραγματικά πανέμορφα. Καλώς μας επέστρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό νέο ξεκίνημα !!!!!! Τι υπέροχα τα σπιτάκια σου !! Πάντα μου αρέσει που χρησιμοποιείς πολλά διαφορετικά υλικά και τεχνικές ! Ανυπομονώ να δώ τις νέες σου δημιουργίες ! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλως την..να σαι καλα..καλη βδομαδα να χουμε..υπεροχη δουλεια..εγνε φανταστικο..πετυχες πολυ τις γραμμες και τα χρωματα..περιμενουμε να μαθουμε την τεχνικη..καλη Σαρακοστη..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι φανταστικά ΟΛΑ..μου αρεσαν τρομερά ειδικά οι αποχρώσεις τους και η γκάμα των χρωμάτων..αν έφτιαχνες τέτοια πριν λίγα χρόνια γλυκιά μου δεν θα ήξερες που να πρωτοδώσεις..θα σου έστελνα όλους τους πελάτες μου στα νησιά.Αυτό είναι που με..σκάει..όταν βλέπω τόσα όμορφα πράγματα στα μπλοκ σας και ξέρω οτι δεν μπορείτε να τα πουλήσετε...χρόνια στο εμπόριο της τέχνης ξέρω να ξεχωρίζω τις όμορφες και συγχρόνως εμπορικές δουλειες..Καλημέρα όλη μέρα με το..καφέ στο χέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλως το κοριτσι καλη αρχη και καλη συνεχεια πολυ ομορφη η δημιουργια σου και φυσικα περιμενω λεπτομερειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ, ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ!!!!!!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΜΑΣ, ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΑΡΧΗ!ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ!
    ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΜΕ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ!ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ..ΣΤΟ ΧΩ ΠΕΙ!ΦΙΛΙΑΑ ΦΙΛΙΑΑ ΖΟΥΜΕΡΑ!ΜΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Μισιρλούκα!Επιτέλους ξαναεπέστρεψες πολύ ανανεωμένη, αν κρίνω από τις δημιουργίες σου !!!Είναι καταπληκτικά!!!Φιλιά!Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hola felicitaciones unos trabajos buenísimos, me gusta esta técnica de mezcla de texturas, un fuerte abrazo y hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς μας ήρθες!!!! Πόσο όμορφο το έκανες το σπιτάκι σου!! Ότι φτιάχνεις υπέροχο και μοναδικό. Mην σταματάς να δημιουργείς!! τα φιλιά μου!!xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε καταλαβαίνω απόλυτα.Το ίδιο αισθανόμουν κι εγώ και ξεκίνησα πάλι σιγά σιγά, έρχονται στιγμές βέβαια, που ξαναπέφτεις και όπως μου έγραψε μια καλή φίλη,"αυτοχαστουκίσου" και συνέχισε. Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλως επεστρεψες!!! ειναι τελεια αυτα που φτιαχνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλώς μας ήλθες και πάλι,Μισιρλού!
    Εντυπωσιακή η δημιουργία επανόδου-δε θα ήταν κάτι άλλο από ένα ξεχωριστό έργο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΠΑΛΙ.....ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ....ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΩΣ ηρθες και παλι!!!!!
    υπεροχο!!!υπεροχο!!!
    Μαθε μας και αλλα μυστικα για αυτη την τεχνικη!!!
    Απο οτι καταλαβα την χαρτοπετσετα την κολλας με τετοια σε Α4 χαρρτι?
    φΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νομίζω πως η τόλμη σου σε αποζημίωσε...Είναι φανταστικό το αποτέλεσμα.Μπράβο και μπράβο!!!Εμένα αυτό που έκανες μου φαίνεται βουνό.Και μόνο η μελέτη που έκανες μου φαίνεται βουνό.Απλά υπέροχο, σχεδόν συγκινητικά υπέροχο με τις καρδούλες να ξεπροβάλλουν από την καπνοδόχο! Ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε μια νέα αρχή πολλές πολλές φορές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Επιτέλους ξαναγύρισες!!!!!!! με μια υπέροχη δημιουργία!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΚΠΛΗΞΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΠΟΣΗ ΧΑΡΑ ΝΟΙΩΘΩ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΓYΡΙΣΟΥΝ ...ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΥΣΕΣ;;;!!!!!!!
    ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΠΟΛΥ.
    ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ.ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΤΙ.ΛΙΓΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΑΥΤΟ!!!!ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟ ΣΤΥΛ ΑΥΤΟ!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΠΟΤΕ.
    ΑΠ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΗΡΑ ΦΟΡΑ ΠΑΛΙ....
    ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ καλή δουλειά Μισιρλού!!!μπράβο σου!!Πειραματίσου, για να μας μάθεις κι εμάς τα καινούργια σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ξεκίνησες ξανά πολύ όμορφα και πολύ δημιουργικά!!! Μπράβο!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλως ηρθες με το υπεροχο εργο σου!!!!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα!!
    Να που σε βρήκα και εγώ. Αχ!! αυτή η διάθεση όλο προς τα κάτω μας πάει.. και εγώ το παλεύω. Εξάλλου τα μεγάλα πράγματα γίνονται και γράφονται σε κακές εποχές.. Δεν πρέπει να αφήνουμε την κακή μας διάθεση να μας κάνει ότι θέλει!!! Πάντως η ιδέα σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Θα το ψάξω και εγώ. Το αποτέλεσμα παραπάνω από τέλειο!!! Να είσαι καλά!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα!!!!!!!!! Καλή επάνοδο!!!!!!! Πολύ χάρηκα όταν σε είδα στα μέλη του blog Μου με το νέο σου σπιτάκι!!!!!!!!! Πολύ καλά έκανες και συνεχίζεις!!!!!!!!!!!!! Να σου πω κάτι κι εγώ αυτή τη περίοδο μπορώ να πω ότι δεν εχω διάθεση για δημιουργία αλλά αυτό πιστεύω ότι κάνει κύκλους οπότε μια περίοδος είναι και θα περάσει!! Χαίρομαι πολύ που θα συνεχίζεις να μας δείχνεις πράγματα!!! Όλες μας εξάλου εχουμε παρει τόσες ιδεες και γνωσεις απο εσένα!!!!!!! Φιλάκια και καλως ορισες!!

    Αααααααα.......... Το αποτελεσμα ειναι πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιάααααααα!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το αποτέλεσμα θα πρέπει να σε κάνει να αισθάνεσαι δικαιωμένη για τον κόπο και τις δοκιμές!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Misirlou μου, καλώς ήρθες!!! Το σπιτάκι σου και οι καρδούλες που βγαίνουν από την καμινάδα είναι τέλεια!!! Μ'αρέσουν πολύ και τα χρώματα! Μπράβο σου!!!
    Το μπλογκ της Lisa Kaus ήταν από τα πρώτα που είχα ανακαλύψει τυχαία πριν καν ξεκινήσω μαθήματα decoupage...το χάζευα και ζήλευα τον τρόπο που ζωγράφιζε και συνδύαζε τα υλικά! Όμως όταν έχεις φαντασία και διάθεση για δημιουργία μπορείς να κάνεις εξαιρετική δουλειά, όπως έκανες κι εσύ!!! Συνέχισε να μας μαγεύεις!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλώς την !!!
    Καινούριο ξεκίνημα με καινούρια τεχνική,τέλεια, έχουμε να περιμένουμε πολλά!!
    Καλή συνέχεια και που θα πάει; θα'ρθει και η όρεξη μαζί με την άνοιξη -ελπίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σου Μισιρλού και καλώς σε βρήκα και εγώ με τη σειρά μου!!!
    Σ ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
    Τι υπέροχα πράγματα δημιουργείς!! Θα σε παρακολουθώ από 'δω και πέρα στενά!!Χι,χι!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλως γυρισες και παλι, με τις ομορφες δημιουργιες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ίσως και το καλύτερο comeback του 2012! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η τολμη κάνει θαυματα και η δικια σου το εκανε!!!

    ολα ειναι υπεροχα

    (απορια πως τυπωνεις σε χαρτοπετσετα δεν σχιζεται? )

    Φιλακια πολλα και well came

    καλο μήνα και καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Την έψαξα κι εγώ την lisa kaus (γιατί κι εγώ είμαι πρωτίστως ψαχτήρι και μετά χειροτέχνης;)). Ωραία αυτά που κάνει, αλλά τα δικά σου είναι εκπληκτικά.... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. καλως ηρθες στο σπιτακι μου χαιρομαι για αυτο πολλες ομορφιες βλεπω εδω χρυσοχερα
    θα ηθελα να σου πω αν θες να βαλεις στο σπιτακι σου αυτη την αναρτηση για προσφορες http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλώς σε βρήκα.Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μου αρέσει πάρα πολύ, είναι πρωτότυπο και πολύ δημιουργικό!
    Ησουνα μια απο αυτές που με ενέπνευσαν να αρχίσω να ασχολούμαι με τις χειροτεχνίες και να φτιάξω και το μπλογκάκι μου. είμαι ακόμα πολύ στην αρχή αλλά το παλεύω.
    Χαίρομαι που ξαναγύρισες και ευχομαι ότι καλύτερο!

    Μίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καταπληκτική δουλειά.Δεν έχω λόγια. Δεν ήξερα ότι μπορείς να εκτυπώσεις και σε χαρτοπετσέτα. Αυτό αυξάνει κατά πολύ τις επιλογές σου.Τώρα που ξεκίνησες περιμένουμε και τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλό μήνα και καλώς μας ήρθες πάλι!! Μ' αρέσει πολύ που πειραματίζεσαι συνεχώς!! Περιμένω και τις επόμενες δημιουργίες σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλώς ήρθες και πάλι με τις όμορφες δημιουργίες σου. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλώς ήλθες και πάλι!! Μου αρέσει πολύ το blog σου και η δουλειά σου!! Θαυμάζω τα υπέροχα καδράκια σου και ελπίζω ότι η τεχνική αυτή θα εμπνεύσει και εμένα!! Φιλάκια και Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μισιρλούκααααααα εδώ Λαμπρούκαααααααα !!!!
    Που είσαι βρε κοπέλα?Ερχόμουν,παρακολουθούσα τις εξελίξεις και περίμενα!Πολύ χαίρομαι για την επιστροφή σου, άντε κάνε μας κάνα μάθημα έτσι όπως σε ξέρουμε και μας έχεις μάθει!!
    Συμφωνώ με την Ανεράιδα,τα έργα σου είναι πολύ ξεχωριστά,για σκέψου το λίγο πιο επαγγελματικά!!
    Καλό μήνα να έχουμε!Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. παραμυθένιο...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Mισιρλού μου καλώς μας ήρθες ξανά!!!πολύ μας έλειψες!Καταπληκτική και πρωτότυπη δουλειά όπως πάντα !!!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εξαιρετικό come back Μισιρλού.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Απουσίες διαβαζω....και από σένα δασκάλα...χμμμ τέλος πάντων.... καινούρια αρχή καλή αρχή!!!!το έργο σου απερίγραπτο μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μπήκες σε καινούρια μονοπάτια και ψάχνω να σε βρω!!!! Λίγο η μέση μου που με κράτησε μακριά σου, λίγο η δική σου διάθεση για απομόνωση.....χαθήκαμε!!!! Και νά σε ξανασυναντώ σε μονοπάτια δύσκολα, με καινούριες τεχνικές και δύσκολα μοτίβα.....να κάνουμε λες εκτυπώσεις σε χαρτοπετσέτα....και πως γίνεται αυτό μου λες!!!! Εσύ όλα τα βρίσκεις εύκολα.....ξέρεις δεν έχουμε όλες τη δική σου τόλμη!!!! Σε παραδέχομαι γιατί πάλι πρωτοτύπησες φιλενάδα μου!!
    Σε φιλώ
    ΥΓ. Από Δευτέρα σου΄ρχομαι, ετοίμασε τις μπάλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!Ειδικά το δεύτερο κολάζ είναο τόσο ονειρικό!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλημέρα!!! Τί υπέροχο που είναι! Ο τολμών νικά και φαίνεται στο αποτέλεσμά σου!
    Ετσι είμαι κ εγώ τελευταία όπως περιγράφεις, εχω ενα σωρό ιδέες και απο προσπάθεια μηδέν... που θα πάει, θα επανέλθω κ εγώ γιατι μόνο δημιουργώντας θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες που ήρθαν και θα συνεχίσουν να έρχονται..
    Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Passei para uma visitinha.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥ •˚。
    °° 。♥。
    ●/ ♥•˚。˚
    /❤
    / \ 。˚。♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. πολυ χαιρομαι που επανηλθες και που ασχολεισαι με την αγαπημενη μου τεχνη!!!
    φιλια και καλες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αλεξάνδρα μου καλορίζικο το νέο σπιτάκι σου!Εχω χαθεί γιατί ασχολούμαι με καινούρια πράγματα και τρέχω και δεν φτάνω! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και ελπίζω σύντομα να είμαι πάλι κοντά σας. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Υπέροχες οι δημιουργίες σου! Έχεις πραγματικά φανταστικές ιδέες και σ'ευχαριστούμε για την έμπνευση που μας δίνεις! Είχα προσπαθήσει πιο παλιά να εκτυπώσω σε χαρτοπετσέτα και σε ριζόχαρτο, αλλά δεν τα κατάφερα....ο εκτυπωτής μπλόκαρε!! Μήπως θα μπορούσες να με βοηθήσεις; Σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος7:28 π.μ.

    This undoubtedly has a lot to do with the lower quantities of HGH in the body; Sytropin works to provide a pure dose of HGH that replenishes those levels in a very efficient way.
    The nasal sprays and pills supposedly containing HGH do not provide enough
    to make a difference. They exude the teamwork that is necessary to win the right
    way.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος6:25 π.μ.

    It is caused by the hormonal problems, weight gain, and many other
    factors. It contains natural ingredients like olive oil, jojoba oil,
    and other essential oils. There may be a new and innovative cellulite treatment available now: cryotherapy.


    My web blog laser cellulite removal los angeles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος3:05 π.μ.

    The infection has become too strong for the medications.
    They are cures for bacterial infections and many people do not realize that they are using
    drugs with this side effect. A research scientist says
    birth control pills do not cause women to gain weight.


    Take a look at my blog post ... treatment for yeast infection

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος7:45 μ.μ.

    Occasionally laser surgery will be used in order to deal with the problem.
    After all, they can be readily sourced from the internet.
    Chocolate and junk foods are often blamed for the cause
    of acne.

    Look at my web-site: Scar removal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος7:51 μ.μ.

    This can be rather frustrating if you have any long-lasting disorders of Awake 2013,
    whether the people throw you out.

    Visit my web blog; http://www.mychatonline.eu/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος8:33 μ.μ.

    Relax themUse trance based language liberally in focus
    vs mazda 3 your speaking. VigRX Plus is little more expensive then Vimax.
    Lack of focus vs mazda 3 is really important, always work your thoughts to a conclusion.
    By the way, can weaken your immune system, in much the same as some anti-depressants.
    Low dose contain about 30 to 35 mcg of estrogen and small amount of progestin.
    In a series of news stories containing different details on
    the appearance of women candidates. There are a number of gallons of moisture an hour.


    My homepage - alamona.org

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος2:22 μ.μ.

    I'm really enjoying thhe design and layout of your blog.

    It's a very easy on the eyes which makes it much ore pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?
    Excellent work!

    Also visit my web page; toaster designer

    ΑπάντησηΔιαγραφή