26/3/12

MIXED MEDIA COLLAGE- DECOUPAGE

mixed media collage

Σημερα θα κανω μια πιο "ξεκουραστη" αναρτηση
 και για σας που με διαβαζετε αλλα και για μενα που την γραφω.
Αυτη τη φορα λοιπον,θα δειτε ενα πινακακι 
που εφτιαξα για την φιλη μου Γεωργια.
Εμπνευση ηταν το πρωινο καφεδακι,
που μου σερβιρει καθε πρωι,στην κουζινα της.
Ειναι η  πιο χαλαρη,ομορφη και απαρραιτητη ωρα της ημερας...

Χρησιμοποιησα την τεχνικη mixed media,collage,decoupage,
"ζωγραφισμενο" με διαφορετικα ειδη χρωματων.
Παστελ ,μαρκαδοροι,watercolors,ακρυλικα.
(η αυτοεκπαιδευση μου συνεχιζεται...χαχαχα)



collage
Επελεξα διαφορετικα ειδη χαρτιων για το collage μου.
Τα εκοψα τα συνθεσα και τα τονισα με χρωματα.

κολαζ

Δεν χρησιμοποιησα ομως μονο ετοιμα υλικα.
Εφιαξα και τα δικα μου.
Τυπωσα ενα παλιο γραμμα πανω σε χαρτοπετσετα
και το τοποθετησα στο φοντο.


ντεκουπαζ 

Επισης τυπωσα πανω σε χαρτι το "μηνυμα":
it`s coffee time at Georgia`s place
και μετα το εκανα decoupage.
(οχιιιιιι δεν εφυγε το μελανιιιιι!!!)
Θα σας πω γι αυτο στην επομενη αναρτηση...

mixed media,collage ,decoupage

Ειδατε ποσο συντομα τελειωσα!!!!
Θα σας αφησω τωρα γιατι ομολογω,
οτι τις τελευταιες μερες το εχω ριξει στην δημιουργια 
και εχω χασει πολλες απο τις αναρτησεις σας
που θελω να δω και να σχολιασω.

Φιλια πολλααα και να εχετε μια απολαυστικη εβδομαδα!!
(Ευχαριστω απο την καρδια μου την vivika και την Kalli για τα βραβεια τους .)


misirlou misirlou

62 σχόλια:

  1. πολυ ομορφη δουλεια..καλη βδομαδα..και σε σενα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα να έχουμε!! Το καφεδάκι το πρωϊνό είναι απαραίτητο ομολογώ!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ λέω να κάνω ένα ξεκούραστο σχόλιο(εξαντληθήκαμε την τελευταία φορά μου φαίνεται)...Το στυλ αυτό που έχεις βρει μου αρέσει πολύ...κι εσένα φαντάζομαι...Πολύ ιδιαίτερο δώρο για τη φίλη σου (δεν την ξέρουμε...είναι εκτός...γλύτωσε από μας και πίνετε και κάθε μέρα καφέ,τέλεια!).Μπράβο,έχει πολλές δυνατότητες εξέλιξης και πολλές παραλλαγές αυτό που κάνεις Μισιρλούκα.Αυτά προς το παρόν γιατί αν στην πέσουν τι να κάνω...θα μπορέσω να αντισταθώ;Δεν το βλέπω βέβαια...έχεις και τεχνικό πρόβλημα με τις απαντήσεις...πως το κατάφερες...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο είναι Μισιρλού μου!!!Δεν ξέρω τι άλλο να πω!Να χαίρεσαι και τα βραβειάκια σου!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ...Ο ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ 1....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήρθα να πάρω λίγη από τη λάμψη σου και τη δημιουργικότητά σου! Μελέτησα και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου και είμαι κομπλέ!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου, να έχεις μια τέλεια εβδομάδα!
    ΥΓ: περιττό να πω ότι είναι απλά υπέροχα τα όσα κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο θαυμάζω τη δουλειά σου, κάθε δημιουργία σου, δε λέγεται..... το ίδιο κι' αυτή, με μάγεψε!
    Φιλιά πολλά Χονολουλούκα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλη εβδομαδα να εχουμε!!!τελικα η ανοιξη ειναι ο χορηγος στην δημιουργια!!!! απαιχτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. (η αυτοεκπαιδευση μου συνεχιζεται...χαχαχα)και η δική μου επίσης ως ωτακουστής.Βέβαια εγω δεν εκπαιδεύομαι παιδεύομαι εν μέσω αναστεναγμών, συριγμών τρόμου και χασμουρητών...αλλά το αποτέλεσμα με δικαιώνει, τι κι αν πηγαίνει αλλού και πίνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΤΩΡΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΣΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΟΛΛΑΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tι ωραιο να εχεις μια φιλη που πινοντας μαζι της το πρωινο καφεδακι,να ξεκιναει η καθε σου μερα!
    Φανταζομαι, οτι μετα το τοσο ομορφο πινακακι, που απαιτει τοσες τεχνικες, ο καφες θα αποκτησει ακομη πιο αρωματικη γευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άλλη μια υπέροχη δημιουργία σου!!! Υπέροχη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ομορφο αν δεν πολυκαταλαβα οπως λεει και η Νασια πως εγινε αλλα ντεκουπαζ χωρις να βγει μελανι???Αχ αργει η επομενη αναρτηση ????Θα με φαει η περιεργεια!!!!Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα μας τρελάνεις παιδάκι μου!!!! Εσύ και κάτι άλλες ντεκουπατζούδες έχεται βαλθεί να με κάνετε να αφήσω το βελονάκι και να πιάσω τις χαρτοπετσέτες και τις κόλλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ομορφο Μισιρλου μου !!!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, ΛΕΓΕ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!
    Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ, ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΗΡΕΥΤΗ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Μισιρλού μουυυυυ !!!! Πανέμορφο το έργο σου !!!! Σε θαυμάζω !!!Τί ταλέντο...τί φαντασία..τί γούστο !!!! Η φίλη σου θα ξετρελαθεί !!! Να είσαι καλά Μισιρλούκα !! Καλή εβδομάδα !! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειο, τέλειο, τέλειο !! Μου αρέσει πολύ αυτό το στύλ. Στα νιάτα μου έκανα πολλά collages πριν γνωρίσω το decoupage. Χθές τύπωσα κι εγώ ένα παλιό γράμμα σε χαρτοπετσέτα για να το κολλήσω σε κάτι που φτιάχνω για κάποια..(δεν λέω...είναι ακόμα μυστικό !)
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απλά υπέροχο!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη δουλειά!!!!!γράφε εσύ κι εμεις διαβάζουμε!!!!δε μας κουράζει καθόλου!!!!φιλιά!!!!καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερααααααα!καλη εβδομαδααααααα!
    Μισιρλουκα χονολουλουκα..sorry Φιλία ..σου εκλεψα το παρατσουκλι..αλλα μου αρεσει..χαχαχα-ειναι κουκλιστικο ,ονειρεμενο,ααααααααψογα φτιαγμενο ..οπως παντα αλλωστε!!!!!!!!
    φιλια πολλαααααααα και ζουμερααααα
    [ειμασταν Καβαλα,ειχαμε γεννητουρια...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ουάου!!!Είναι υπέροχο!!!Μ'αρέσει τρελά!!!Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου, να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου και να έχεις μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφο έγινε!!! Μου φένετε λίγο δύσκολη αλλά μ' αρέσει βρίσκω ότι βγάζει ένα ρομαντισμό.
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχη σύνθεση με πολύ όμορφα χρώματα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτική η δημιουργία σου, αγαπημένη μου Misirlou! Πάντα οι ιδέες σου είναι μοναδικές! Σου εύχομαι να'χεις μια φανταστική εβδομάδα, γεμάτη ευτυχία και πολλά χαμόγελα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ!!!!!Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ)ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!ΤΥΧΕΡΗ Η ΓΕΩΡΓΙΑ!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι υπέροχο που είναι!! Πολύ πολύ όμορφο!! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και ΟΛΑ καλά!!!! Πολύ τυχερή αυτή η κα Γεωργία!!!!!! (γκρρρ!!!! να φύγει... να πάει αλλού!!! δεν μας έφτανε η Χαρά!!!) Τα πινακάκια αυτά που έχεις αρχίσει και φτιάχνεις εκτός απο τέλεια τεχνική και κατασκευή, νομίζω ότι σου βγάζουν στην επιφάνεια μιά "παιδικότητα", πράγμα ζητούμενο στην τέχνη, αλλά μόνο αυτοί που "κατέχουν" την παιδική αγνότητα μπορούν να αποδώσουν σωστά. Φιλάκιαααααααααααα ΟΛΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ αυτό γιατί δεν το είδα?? Επειδή εγώ δεν φτιάχνω καλό καφέ?? Κλαψ, κλαψ....Οταν το δω από κοντά θα εκφέρω γνώμη!!See you on Wesd balarina!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωραίο!
    Λυπάμαι μόνο που δεν είμαστε κοντά να πίναμε πρωινό καφέ, να μου χάριζες κάδρο και βραβείο!
    Σνιφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πολύ όμορφο...τέλειοι συνδυασμοί...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εξαιρετικό!!!!!!!!!!!!έχεις προχωρήσει πολύ μιρσιλουκα μου και σε έχω χάσει......μου αρέσει πολύ που τα παντρεύεις όλα μεταξύ τους!!!εκείνο το καφεδάκι που λεγα με τι έγινε;αλλού πας και το πίνεις διαβαζω....το μπετουλινι τι λέει για αυτό; εεεε!!!φιλάκια πολλά να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Hola artista que bien te salen estos trabajos, me gustan mucho, un fuerte abrazo .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μια κι η νοικοκυρά του σπιτιού τηρεί σιγήν ιχθύος θ απαντήσω επι προσωπικού στην Κυρία των Β.Π κοινώς λεγόμενη annettaspace:
    Όπου κι αν πηγαίνει για καφέ, απο μένα δεν γλυτώνετε όσο κι αν προσπαθείτε να την δελεάσετε με Σαββατιάτικες ομηγύρεις και υποσχέσεις παρακολούθησης μαθημάτων...
    Πάρε πίσω αυτό το "δεν μας έφτανε η Χαρά!!!" γιατί θα πάρω πίσω την "παιδικότητα" που εκφράζει τελευταία, με καρδούλες και τρυφεροτητες, επηρεασμένη απο τη σχέση μας και θα σας αφήσω στον άσσο!
    Πρόσεχε τα λόγια σου γιατί αφ ενός έχεις μαλλιά κι έχω παστέλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ βρε Μισιρλου μου, πως τα κανεις ολα αυτα? Εγω ειδα κι επαθα να κολλησω μια χαρτοπετσετα!!!!
    ΚΟΛΑΖ, ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ, ΜΙΞ ΜΕΝΤΙΑ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ!!!
    Λεγε εσυ, κατι θα αρπαξουμε κι εμεις οι ασχετες!!!!!
    Παντως η Γιωργια πολυ τυχερουλα!!!!!! Υπεροχο το εργο σου!!!!!! Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευχαριστω κοριτσιαααα!!!!!
    Οσο για τα σχολια -προκλησεις....δεν θα απαντησω χαχαχα.....δε θα το κανουμε εδω της Σωσους!!!
    φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Georgia's place......γιατί όχι δηλαδή Betty's place.....δε φτιάχνω εγώ καλό καφέ!!!!
    Τι να πεις άλλος σου κάνει αφιερώσεις...... κι εσύ αφιερώνεις.....γενικώς!!!
    Έχε χάρη που πρόκειται για τη Γεωργίτσα, αν ήταν καμιά άλλη......δε θα ξαναστεκόμουν ποτέ πάνω στη μπάλα σου!!! Το υπογράφω!!
    Κανόνισε κακομοίρα μου....μμμμμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μισιρλου με αυτά που βλέπω εδώ θελω να ξεκινήσω κι εγώ να μάθω την τεχνική...Ααααχ χρονο που θα βρωω ...Είναο τέλεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πως τα σκεφτεσαι ολα αυτα ηθελα να ξερα! μπράβο κοριτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. great pics!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα και από έμενα!
    Εξαιρετική έμπνευση και κατασκευή!
    Και μια και είμαι νέα εδώ, να πω και πως μ αρεσουν πάρα πολύ οι περιγραφές σου!
    Θα με βλέπετε πολύ συχνά! (θα περιηγηθω στα χρήσιμα tutorials πολλες φορές!!)
    Φιλιά πολλά και καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πόσα ωραια πράγματα κάνεις ΜΙΣΙΡΛΟΥ μου και όλα τα κορίτσια που κατεχετε τη τεχνικη αυτή..που..
    γινεται αποκλειστικα και μονο με την δημιουργια...της κάθε μιάς..ξεχωριστά!!!!πάντα να έχεις όμορφες και εξυπνες ίδέες και να τις κάνεις πραγματικότητα σου..φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ!!!!!!
    Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΧΑΡΗΚΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι υπέροχο!!! Μπράβο! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η mixed τεχνική όπως την λές και το συγκεκριμένο κάδρο είναι τέλειο. Χτυπάς ακριβώς φλέβα με μένα...!!!
    Σε παρακαλούμε δώσε μας τα φώτα σου μπάς και καταλάβουμε τίποτα και εμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Απάντηση στην κυρία των Ι.Ν.:
    Έτσι κάνετε εσείς εκεί στας Ιονίους Νήσους??? Πάτε και βρίσκετε το αδύναμο σημείο του ανθρωπάκου (του καλού!) και τον εκβιάζετε???? Τέλος πάντων .... άμα κινδυνεύει το μαλλί μου και το παστέλι μου... παραδίνομαι!!!!! φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Un trabajo maravilloso.
    Muchas gracias por tu felicitación.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πέρασα να για μια καλησπέρα και να πάρω κάτι από τις γνώσεις σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χα...εδώ γίνονται τρελά πράγματα και δεν μπορούμε και να απαντήσουμε με τον αποκλεισμό που έχουμε φάει!!! Αννούλα δεχτήκαμε επίθεση και το ''μήλο της Έριδος'' κάνει την πάπια...Όλα τα μήλα την ίδια αντίδραση έχουν...κι αφήνουν τους άλλους να τρώγονται...Ώστε υποσχέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. υπεροχη δουλεια με πολυ μερακι και ταλεντο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γειά σου Μισιρλού! Τι ωραία που τα κάνεις ρε συ! Πραγματικά χαρά στη φίλη σου που θα πάρει τόσο όμοφρο δωράκι :)
    Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα...με όλα αυτά τα υπέροχα που φτιάχνεις με έχεις βάλει στην πρίζα και σκέφτομαι να κάνω δυο καδράκια με λίγο ιδιαίτερα...μια ιδέα που είδα κάπου και σε συνδυασμό των δικών σου κατασκευών ξετρελάθηκα κι άρχισα να το καλοσκέφτομαι....Με βοηθούν πολύ οι πληροφορίες σου.Η βάση σου είναι Ξύλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημερα σε ολες!!!!να στε καλα για τα καλα σας λογια...μου ενισχυουν το ηθικο!!

    Μαζί... KaPa:αγαπητη Κατερινα,φυσικα και να δοκιμασεις...αλλωστε ειναι τοσο ψυχοθεραπευτικο,που πολλες φορες....δεν μετραει το αποτελεσμα χαχαχα.Οσο για την βαση,ναι ειναι ξυλινες.Ατοφιο ξυλο ή mdf ...αλλα μπορεις να το δικιμασεις και σε αλλες επιφανειες.φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Υπέροχη δημιουργία Μισιρλού μου!!! Είσαι καλλιτέχνις πώς να το κάνουμε!!!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φανταστικό! Μάλλον έχω καιρό να ρθω στο σπίτι σου. Με γεια την αλλαγή! Είναι φανταστικό! Θα ξαναρθώ να δω αναλυτικά και τις οδηγίες για ντεκουπάζ!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΡΓΑ!!!! ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΖΕΥΩ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ!!!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. το λάτρεψα το πινακάκι σου... εγώ για την ώρα δεν σκαμπάζω γρι από τέτοιου είδους τεχνικές. Αλλά μπορώ να τις ΘΑΥΜΑΖΩ!!!! Ορίστε κι απ' το δικό μου σπιτικό για ένα βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή