5/3/12

MIXED MEDIA COLLAGE - tutorial 1

mixed media collage
Αυτο το "εργο",ας το πουμε ετσι,εγινε ειδικα για την αναρτηση αυτη και για τις οδηγιες 
που ηθελα να μοιραστω με οσους ενδιαφερονται να ακολουθησουν αυτο το "σπορ"...

Οδηγιες στο internet πολλες,αλλα ειναι δυσκολη καμμια φορα η αρχη.
Δεν ξερουμε απο που να ξεκινησουμε.Σημερα θα δωσω μια απλη εκδοχη...


Εχουμε μια επιφανεια.Στην συγκεκριμενη περιπτωση ενα MDF.Το οποιο φυσικα θα πρεπει να το προετοιμασουμε.Μου σφυριξαν ενα καινουργιο και γρηγορο τροπο.Περασα μια στρωση πρωτα με ενα υλικο που το λενε REVINEX της neotex.Ειναι ενα υγρο το οποιο δημιουργει,ας πουμε, ενα φιλμ προστασιας.Αυτο το κανουμε γιατι σαν 2ο χερι περναμε ασπρο πλαστικο.Ετσι οι ποροι του ξυλου δεν θα απορροφησουν την μπογια.Ειναι ενας γρηγορος κ καλος τροπος προετοιμασιας για χειροτεχνια αν δεν θελουμε να ακολουθησουμε την συνηθισμενες διαδικασιες οπως...gesso,ξυλοστοκο,κτλ


Αφησα το ξυλο στην ακρη,να στεγνωνει και καταπιαστηκα με τα μοτιβα που θελω να χρησιμοποιησωστο collage μου.Εννοειται οτι εκανα ενα προσχεδιο,του τι ηθελα να απεικονισω...Για το φοντο ηθελα να φαινονται γραμματα.Τυπωσα λοιπον με τον γνωστο τροπο το μοτιβο που ηθελα σε χαρτι απο ρολλο κουζινας.Εφαρμοσα την χαρτοπετσετα πανω σε ενα Α4 χαρτι με χαρτοταινια.


Εσεις για καλο και για κακο,ψεκαστε την επιφανεια του Α4 με UHU βενζινοκολλα ,εφαρμοστε επανω την χαρτοπετσετα χωρις να κανει ζαρες και μετα βαλτε και την ταινια.Οταν τυπωθει το μοτιβο χωριστε τα φυλλα της χαρτοπετσετας και κρατειστε αυτο με το μοτιβο(το οποιο θα ξεκολλησει αμεσως γιατι δεν εχει ερθει σε επαφη με την βενζινοκολλα.Αυτο το κανω οταν θελω το μοτιβο να βγει τελειο... Επισημαινω τυπωνω σε απλο εκτυπωτη,οχι λειζερ....


Ξαναπιασα την ξυλινη επιφανεια.Πηρα ενα χαρτι αφης,το οποιο ειναι πολυ λεπτο και το τσαλακωσα.
Επειτα περασα μια στρωση ασπρου πλαστικου το ξυλο και πριν στεγνωσει απλωσα επανω το χαρτι.



Στην συνεχεια περασα πανω απο το χαρτι αλλο ενα χερι πλαστικου.
Την τεχνικη αυτη την χρησιμοποιουν και στους τοιχους.
Την επελεξα γιατι ηθελα η επιφανεια μου να δειχνει ζαρωμενη,εσεις 
μπορειτε να μη το κανετε και να περασετε κατευθειαν στο επομενο βημα.



Το επομενο λοιπον βημα,ειναι η γνωστη τεχνικη της χαρτοπετσετας.
Ψεκασα με βενζινοκολλα και κολλησα την χαρτοπετσετα.
Την εστρωσα καλα με τα χερια και την πιεσα με ενα ρολακι.
Στο τελος περασα με κολλα για ντεκουπαζ(η δικη μου συνταγη στο τελος).


Θα πρεπει σε ολη την διαδικασια να αφηνετε τα υλικα να στεγνωνουν πολυ καλα....αν δε θελετε να τα κανετε...κοινως μουτι!!!(Το λεω για να το ακουω πρωτα εγω χαχαχα).Στην παραπανω φωτογραφια βλεπετε που χρωματισα το φοντο με τεμπερες.Μη φοβαστε να το παρακανετε γιατι με ενα περασμα gesso απο πανω μπορειτε να γλυκανετε κ να διορθωσετε το αποτελεσμα.


Επειτα μαρκαρισα με μολυβι,δημιουργωντας μια "κορνιζα" και την περασα με gesso.



Αναλογα με τη φαντασια σας και με το τι θελετε να φτιαξετε μπορειτε 
να δημιουργειτε στρωσεις,κολλωντας διαφορα χαρτια και περνοντας απο πανω gesso.

Χρησιμοποιησα μαυρο μαρκαδορο για να κανω τα περιγραμματα των λοφων 
και μετα ζωγραφισα παλι με τεμπερες.

Αν θελετε χρησιμοποιειτε και στενσιλ.
Αυτο θα εκανα κι εγω αν μπορουσα να τα βρω χαχαχα.
Βρηκα ενα ευτυχως,ισα ισα για να σας το δειξω.


Το "στολισα" οπως βλεπετε με διαφορα μοτιβακια διακοσμητικα....σε δουλεια να βρισκομαστε!

Εκτος απο γριπη κολλησα και με την doodle art......δεν ανοιγω παρενθεση να εξηγησω περισσσοτερα, γιατι θα ξημερωθουμε!!!(αλλη φορα).Ειχα ετοιμα λοιπον διαφορα σχεδιακια δικα μου πανω σε παλια αγγλικα βιπερακια (Μην αρχισεις Νασια .......ξερωωω δεν καταστρεφουμε τα βιβλια!!!!) Σκεφτηκα να τα χρησιμοποιησω στο collage μου....Μπορειτε να κανετε και εσεις το ιδιο η να κοψετε απο περιοδικα και να κανετε τα δικα σας κολαζ.

Κολλησα λοιπον το μοτιβο με κολλα decoupage και αφου στεγνωσε το χρωματισα.


Να κι αλλο ενα στοιχειο που θα προσθεσω.Ενα σπιτακι που ειχα φτιαξει σε χαρτι ακουαρελας.
Το περασα με fixative για να μην αλλοιωθουν τα χρωματα και το κολλησα κι αυτο.


Οτι προσθετα στο κολαζ μου, το περναγα με ενα χερι gesso και μετα 
 τονιζα τα σημεια που ηθελα η με μαρκαδορακι η με χρωματα.
Μπορειτε και να μη το κανετε..



Προσθεσα και μια καρδια (πολυ ρομαντικη εχω γινει τωρα τελευταια...).
Οταν την κολλησα και στεγνωσε την γεμισα με παστα περιγραμματος.


Παστα περιγραμματος μπορειτε να βρειτε στο εμποριο 
αλλα μπορειτε να φτιαξετε και μονοι σας.
Θα σας πω στο τελος και γι αυτη την συνταγη.
Την χρησιμοποιησα σε μαυρο κι ασπρο χρωμα,
τονιζοντας καποια  περιγραμματα ή στολιζοντας καποια σημεια.


Τελειωσα φτιαχνοντας μια "κορνιζα" παλι απο βιβλιο
(σταματα να μουρμουρας Νασια σε ακουωωω).
Ειναι πολυ ωραια ιδεα να χρησιμοποιησετε χρωματα pastel 
για να τονισετε η να κανετε φωτοσκιασεις.
Αυτη τη φορα περασα με παστελ μονο το περιγραμμα του ξυλου
 και το ετριψα λιγο με τα δακτυλα για να απλωθει......
ΤΕΛΕΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑ !!!
Δε λεω αλλη κουβεντα!!!!!!!
Ξεπατωθηκα!!!!Δειτε και ο θεος μαζι σας χαχαχα!!!







Αν η google μου ζητησει να αγορασω περισσοτερο χωρο για φωτογραφιες,
θα σας στειλω το λογαριασμο!!!!!!χαχαχαχα....

Επειδη αυτη δεν ηταν αναρτηση,ηταν ο ΜΠΕΝΧΟΥΡ!!!
θα σας αφησω και μεσοβδομαδα θα ασχοληθω με τις συνταγες.
PROMISE!!!

Ξεκινησα αυτο το καδρακι για τις αναγκες του tutorial,
αλλα οσο το βλεπω....δεν ειναι κι ασχημο...
Πρεπει να πουμε οτι στη τεχνικη αυτη υπαρχουν απειρες δυνατοτητες.
Αλλα καλο θα ηταν,οσοι δεν ξερουμε,να ξεκιναμε απο κατι απλο
και στην αρχη να μην χρησιμοπουμε πολλα και διαφορετικα υλικα.
Σιγα σιγα θα γινει αυτο...
Υποκλιση!
(χειροκροτημα δεν ακουω...)



ΑΑΑ και μην ξεχασω...οπου δειτε στραβα περιγραμματα παστας...θα σας πω ποιοι φταινε!!!
1) Η Σωσω που την ειχα στα αυτια μου και με ταραζε με τα φτερνιασματα της,
 τα ρουφουνισματα της  και γενικοτερα με οσα μου ελεγε!
2)Η Μαρια που με διεκοψε με κατι "υπεροχα νεα".Ναι καλεεε την Μαρια λεω 
την πρωωωωην μου...με αυτη που πλακωθηκαμε- μαλλιοτραβηχτηκαμε 
και κλεισαμε το μπλογκ!!!!
(Μην το σχολιασετε...αυτος που το πε θα το λαβει το μυνημα.)
3) Η Ζαργανα μου,που γυρισε και με κανει να σπαρταραω στο καλεσμα της!!!
4)Η Μαρια(πνοες τεχνης) που σουρτουκευε  στα σχολια και προσπαθουσα να την στειλω για υπνο.

Ευχαριστω μπλογκογειτονια μου για την υποστηριξη σου!!!!!
Ευχαριστω για τα σχολια σας!!!
Ψηλα το κεφαλι.Μαζι θα τα καταφερουμε!!!
Τι καλα που γυριζουμε σιγα σιγα στην βαση μας!!!
Δημιουργια,αισιοδοξια,υγεια και πολυ αγαπη για ολους!!!
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕ...

96 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το αποτέλεσμα!!!! άξια τα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Great works, I like your collage:-)
    Have a beautiful day, hugs Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕ-ΛΕΙ-Ο!Το εχεις το doddle,παρα πολυ ομως!
    Φιλία και καλή εβδομαδα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ....ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΟΙ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΛΕΙΖΕΡ??? Ή ΑΠΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΝΕΙ,,,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητη Νενα μολις το συμπληρωσα στην αναρτηση μου.Ναι ειναι σε απλο εκτυπωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο φιλενάδα, τέλειο το εργο, τέλειο και το tutorial. Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ALLO ALLO!ΕΓΩ ΝΤΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΜΕΙΝΕ ΤΡΙΧΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ !ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ..ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!
    ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ..ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΡΑΜΜΑ...ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΟΤΗΤΑ,ΤΕΧΝΙΚΗ,ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΟΥΣΤΟ!!!!!
    ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ..''ΓΑΝΤΙ''...ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ... ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ''ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ'' ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!ΝΑ ΔΩ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΡΩΘΩ..ΜΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΆΛΛΑ!
    ΦΙΛΙΑ ΖΟΥΜΕΡΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!!!
    ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΓΚΕΣΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΤΡΩΣΗ;
    ΑΝ ΚΟΛΛΗΣΩ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΜΕ ΣΠΡΕΥ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΥΠΩΣΩ, ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙ;
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ DOODLE ART, ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!
    ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΣΥ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΓΩ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σου κοριτσακι!!!υπεροχο!!!μπραβο!!!καλο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    Χιλια ευχαριστω!!!
    Μου αρεσει πολυ αυτη η τεχνικη!!
    Απιθανο , τελειο!!!!!
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειναι υπέροχο και μου φαίνεται πανδύσκολο..χάρηκα πολύ που επέστρεψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα ΄ταν ψέμα να πω ότι δεν ξετρελάθηκα.....θα ΄ταν ψέμα επίσης να πω ότι το κατάλαβα. Πολλά υλικά, πολλά μοτίβα, πολύ γκέσο.....ουφ μπερδεύτηκα καλέ!!! Προτιμώ Μισιρλούκα μου μια μέρα με ιδιαίτερο μάθημα.....έχουμε και μια ηλικία βλέπεις....δεν είναι όλα τόσο εύκολα!!! Πάντως είναι υπέροχο, είμαι σίγουρη ότι τα μονοπάτια που βαδίζεις τελευταία θα σε βγάλουν σε ΜΕΓΑΛΟ ΔΡΟΜΟ!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρώτα να πω πως είναι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα κι ας έχει την Άρτα και τα Γιάννενα!!!Για την ακρίβεια είναι θαυμάσιο!Είναι όλα αρμονικά και ταιριάζουν απόλυτα...Οι οδηγίες σου πολύ κατατοπιστικές κι ας μας άφησες με την υπόσχεση...πιο κάτω και πιο κάτω και πάρα κάτω(φθου Κύριε...) και στο τέλος την έκανες...χαχα...εμ πως θα μας έκανες να διαβάσουμε όλη την ανάρτηση...Το παρακάμπτω...Τέλος να πω πως έχεις δίκιο, αυτές οι τρεις είναι πολύ ενοχλητικές...(για τρεις δεν έγραψες;)...Κι ένα προσωπικό ευχαριστώ γιατί είχα τα νεύρα μου(και τα'χω ακόμη δηλαδή)αλλά χαλάρωσα λίγο διαβάζοντας την ανάρτησή σου(σαν διήγημα το είδα)...Επίσης συμφωνώ με τη Νάσια...αλλά για ένα βίπερ δεν θα τα χαλάσουμε...Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. YΠΕΡΟΧΟ ΚΟΛΛΑΖ!!!!!!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
    ΚΑΠΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χάζεψα!!!δεν μπόρεσα να το παρακολουθήσω... αλλά ξετρελάθηκα!!!θα επανέλθω φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν είναι δίκαιο, να επικαλείσαι εμάς σαν άλλοθι, για τις στραβές γραμμές πάστας.Πες ότι χασμουριόσουν την ώρα που τράβαγες τα περιγράμματα!!!!!Και όπως σου είπα και ιδιαιτέρως, είσαι άλλου επιπέδου.Έχεις ξεφύγει προ πολλού. Με την καλή την έννοια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτή είναι η απλή εκδοχή????????Θα με τρελάνεις???
    Μου φαίνεται τόοοοοοοοσο δύσκολο και τόοοοοσο πολύπλοκο.....Αλλά πρέπει να σου πω κιόλας ότι μου αρέσει τόοοοοοσο πολύ που θα δοκιμάσω ,θα το παλέψω δηλαδή, γιατί μ'έβαλες στην πρίζα!!!
    Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ !!!Είσαι αστέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χασμουριεμαι εγωωωω?ποτε!!!!Να το επιβεβαιωσει και η Ζαργανα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΤΙ ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΩ ...ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
    ΚΑΙ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΑΝΘΙΑ ΠΙΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΜΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΘΕΛΩ ΚΙ ΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΑΓΓΟ ...

    ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανταστικό έργο... με κατατοπιστικότατες οδηγίες και υπέροχα χρώματα!!! Νομίζω βρήκες τους κανονικούς σου ρυθμούς πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειο!!!! Οι οδηγίες κατατοπιστικότατες...αλλά εγώ δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, κομματάκι δύσκολο μου φαίνεται!! Σίγουρα όμως κάποια στιγμή θα το επιχειρήσω...μου άρεσε πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χαρά στο κουράγιο και στην υπομονή σου!
    τρομερες οι οδηγίες σου και οι φώτος!
    καλη βδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. art home:βουλαμ......το επιασα το υπονοουμενοοοοο!!!Ξυνεις παλιες πληγες ατιμηηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. είναι από τις λίγες φορές που έχω διαβάσει ολόκληρη ανάρτηση, μου άρεσε πάρα πολύ η κατασκευή πάρα πολύ όμως και οι οδηγίες ήταν εξαιρετικές (αν και ιδέα δεν έχω από αυτά)
    μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΑΙΡΙΑΣΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΕΛΛΟ!!!! ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.....ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΩΣΩ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΟΛΠΑ ΝΤΕΚΟΥΠΑΤΖΙΔΙΚΑ...ΧΑ ΧΑ!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΠΕΡ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ! ΕΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΙΤΡΙΝΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΩΣΗ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ!ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΗΣ ΑΓΚΑΘΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΖΑΙΜΣ ΤΣΕΙΣ.......
    ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ, ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ, ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όμορφο το αποτέλεσμα!!!...και η διαδικασία!!!...για μας που δεν ξέρουμε και πολλά ...
    ΥΓ...Διασκεδαστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Bonito demais!
    Alegre e super decorativo... amei!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥ •˚。
    °° 。♥。
    ●/ ♥•˚。˚
    /❤
    / \ 。˚。♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τελειο το αποτελεσμα αλλα πολυ δουλεια!!!Μου αρεσε το κολπο με το χαρτι κουζινας.Αλλα οπως ρωτησε και η Ρενα θα ξεκολλαει μετα??Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ωραίο, πολύ ωραίο!!!! Είναι και η πρώτη προσπάθεια; Εύγε Μισιρλού μας :-)
    Η doodle art μεγάλο κόλλημα, προς το παρόν μόνο την παρακολουθώ σε youtubeάκια. Θέλει υπομονή η άτιμη και δεν έχω. Τα πήγες θαυμάσια!!!

    Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρενα και Εva:Συμπληρωσα την αναρτηση και διευκρινιζω το ερωτημα σας για την χαρτοπετσετα.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φανταστικό!!Υπέροχα χρώματα!!Και το tutorial κατατοπιστικότατο!Thank you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ...Προβληματα για..δυσκολους λυτες..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ντριν ντρίν.......... τουτ τουτ τουτ........(επιμένει) ντριν ντριν ....... "ναι εδώ μισιρλού!"
    "ελα τρελομισιρλού μου......τι θαύματα έκανες πάλι?????????"
    "αντε καλέ τι έκανα....σιγά μια χαζομάρα για το tutorial"
    "ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ?????????????????????? Αυτό είναι υπερπαραγωγή!!!!"
    "οχι βρε αφού δεν χρησιμοποιησα και πολλά υλικά"
    "ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!"

    ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ Τ Ε Λ Ε Ι Ε Σ

    Σε φιλώ και σε αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εισαι απιθανη !!!! ωραια δημιουργια και υπεροχο το μαθημα !!!!!
    κυρια κυρια θα μας βαθμολογησεται αν φτιαξουμε κατι -οχι βεβαια σαν το δικο σας -
    να εισαι καλα Μισιρλου μου σευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Απιθανη δημιουργια....πολυ κατατοπιστικες οι οδηγιες!!!καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι όμορφα και αναλυτικά που έδωσες τις οδηγίες!!!!Μου αρέσει πολύ αυτή η τέχνη, είδα κάποια βίντεο μα πραγματικά όπως λες, δεν ξέρεις πως να ξεκινήσεις!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλά που δε μ' έβαλες κι' εμένα ανάμεσα σ' αυτές που σε διέκοπταν και στραβώσανε οι γραμμές σου.... που ζητούσα οδηγίες για τη γειτονίτσα μου!!!!
    Είπα στραβές γραμμές;;;; Πού είναι, δεν τις βλέπω... το έργο είναι φανταστικό, με τις χιλιάδες τεχνικές και οι οδηγίες σούπερ! Ευχαριστούμε....
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Eίσαι φοβερή!! Το αποτέλεσμα τέλειο, οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές και το χειροκρότημα όλο δικό σου!!! Ευχαριστούμε πολύ Μισιρλού μας και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΠΛΌ εκτυπωτη;;
    Εμένα απ'όλη την υπερπαραγωγή αυτό μου έκανε πιο πολύ εντύπωση γιατί αυτός είναι ο καημός μου...
    Επίσης μου έκανε εντύπωση και το "απλο" σου έργο!!
    Τοσο απλό που νιωθω σαν παιδακι της πρωτης δημοτικού μπροστα σε μια πολύξερη δασκάλα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ! ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΕΛΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΕΛΕΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ!!! ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΥΛΙΚΟ ΧΑΧΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημερούδια κι απο εμένα! Τι είδαν τα ματάκια μου πρωί πρωί; Τι απίθανη δημιουργία είναι αυτή Μισιρλούκα μου; και τι κατατοπιστική περιγραφή; Χαρά στο κουράγιο σου!!!!!!!!!! Δεν ξέρω αν θα καταπιαστώ ποτέ με κάτι τόσο πολύπλοκο. Να είσαι καλά και να μας δείχνεις τα καταπληκτικά σου έργα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!ΩΡΑΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ !!!ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φανταστικό έγινε!μπράβο Μισιρλού!!! και οι οδηγίες κατατοπιστικότατες! ευχαριστούμε πολύ! Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Axxxxxxxxxxxxxxxxx Παναγίααααααααααααααααααααα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
    (χασμουρητό Μισιρλούς)να επιβεβαιώσω δε με κάλεσες
    Εγω ξερω μόνο πόσο μου έλειψε,αλλά βλέπω οτι και χωρίς εμένα κάνεις θαύματα...και ρομαντικά θαύματα!
    κάτι μου πήρες επιτέλους...καρδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μisirlou,εμπνευσμένο και αρμονικό,η δική μου ματιά αυτό βλέπει!
    Δύσκολη διαδικασία,αλλά το αποτέλεσμα τέλειο!
    Έχω απορία κι εγώ-το gesso δεν καλύπτει εντελώς την επιφάνεια,που εφαρμόζεται;Το δικό μου είναι αρκετά πηχτό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλή εβδομάδα!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!Το αποτέλεσμα στο έργο σου είναι φοβερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απλά Πανέμορφο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. υπέροχο αποτέλεσμα..αναλυτικές οδηγίες...άντε να δούμε και στην πράξη...τι αποτέλεσμα θα φέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα,
    Τι να πω εχω μείνει άφωνη απο το αποτέλεσμα και απο την τεχνική. Και όπως επισήμαναν και άλλα κορίτσια εδώ είναι πολλά τα κενά και οι απορίες μου. Αλλά με τις οδηγίες σου κάτι γίνεται...
    Να σε ρωτήσω κάτι, η επιφάνεια μπορεί να είναι κάτι άλλο εκτός απο ξύλο? Ας πούμε καμβάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας και σε οτι εχετε απορια ευχαριστως να σας απαντησω.

    Xeirotexnia-Kosmima : Φυσικα η επιφανεια μπορει να ειναι κατι αλλο...και ποσο μαλλον ενας καμβας!!!

    Κατερινα.....μην ανησυχεις για τα εξοδα!!!!θα κανω μια αναρτηση για αυτο ακριβως το θεμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μισιρλούκαααα Τ Ε Λ Ε Ι Ο!!!! και όπως λέει και μιά ψυχή, σου ταιριάζει πάρα πολύ. Το έχω διαβάσει μέχρι στιγμής 3 φορές, οι οδηγίες σου είναι πολύ κατατοπιστικές, αλλά εγώ (το βούρλο!!)τόσο ήθελα για να το καταλάβω καλά. Έχω την ίδια απορία για το gesso (δεν καλύπτει την επιφάνεια που το περνάμε??). Να είσαι καλά και πάλι ευχαριστώ για το υπέροχο tutorial. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είναι υπέροχο σε δουλειά και χρώματα όπως και τα παλιά κούκλα μου μα εγώ προσωπικά το βρίσκω δύσκολο..είπαμε με τις κατασκευές δεν τα πάω καλά προτιμώ να το ζωγραφίσω..δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το ντεκουπαζ, μου αρέσει τρομέρα, βλέπω υπέροχες κατασκευές στα μπλοκ μα εγώ το βρίσκω δύσκολο και μπελαλίδικο..Εγώ κάτι τέτοια με κολάζ τα κάνω σε πίνακες παιδικούς..δοκίμασε να δεις..πάντως χαράς στην υπομονή σου φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα!!
    Κι εμένα κομματάκι μπελαλίδικο μου κάνει !!
    Θέλει υπομονή ,
    κόψε, κόλα, ξανακόψε, χρωμάτισε, βάλε κόλα, πάρε ρολό, βάλε σπρευ, κάνε στένσιλ , κλπ
    Ξέρω βέβαια, αν το κάνω μια φορά, μετά θα μου φανεί πιο έυκολο , αλλά πώς κάνω την δύσκολη αρχή ??
    Πάντως το δικό σου δημιούργημα είναι υπέροχο,
    πραγματικά παραμυθένιο , μπράβο σου!!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Είναι καταπληκτικό το αποτέλεσμα...Βλέποντας την διαδικασία τρόμαξα,μου φαίνεται βουνό!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΧ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ!!!!!ΠΗΡΑ ΑΔΕΙΑ Τ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΨΑ ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ ΚΙ ΑΠ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΡΙ ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΚΡΗ.ΤΕΤΟΙΟ ΥΓΡΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΠΕΛΙΝΑΣ ΠΟΥ ΒΑΨΑΜΕ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΥΘΠΩΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΛΕΙΖΕΡ ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΒΡΕ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΒΕΝΖΙΝΙΚΟΛΛΛΑ ,ΧΑΡΤΙ ΑΦΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ FIXATIVE ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΕ ΤΟΣΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΓΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΝΩ.ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟ ΠΑ ΕΕ;;;; ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΑΙΣΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΒΓΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ.
    ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΕΔΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ
    ΟΧΙ ΜΙΑ ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΧΙΛΙΕΣ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!!!! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΤΟ ΕΚΤΙΜΩ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑΤΕ ΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΙΠΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΛΛΗΣΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΦΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γειά σου Μισιρλούκα μου!!!! :ο) Καλό μήνα και καλή επιτυχία στο καινούριο σου ιστολόγιο!! Πόσο χαίρομαι που επέστρεψες Μισιρλούκα μου!!! Τέλεια ανάρτηση!!!! Σ ευχαριστούμε τόσο πολύ που τα μοιράζεσαιο όλα αυτά!!! Πολύ μου άρεσε η τεχνική που ασχολήθηκες στην προηγούμενη ανάρτηση!!! Είναι πανέμορφο!!!! Μπράβο σου!! Αλλά και αυτή η τεχνική που μας δείχνεις στο tutorial είναι τέλειααα!!! Μπορεί να προσπαθήσω να φτιάξω κάτι για εμένα κάποια στιγμή στο μέλλον!!!
    Οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες!!!
    Καλή Άνοιξη Μισιρλού μου..με πολύ κέφι και έμπνευση!!! Σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σου!!Πολλά πολλά φιλάκια ( και στη Μαρία)!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δεν είναι και άσχημο λέει... Πλάκα μας κάνεις κοπελιά;; Άσε και αυτό με την εκτύπωση... πόυ το είδα και σε κάποια άλλη πρόσφατα και δε θυμάμαι που... Σε ποιανού τον εκτυπώτη θα κάνω πειράματα δεν ξέρω... Όχι για να κάνω τέτοιο έργο, αποκλείεται! Απλά να το δοκιμάσω γιατί θα σκάσω και το πολύ κανένα decoupage της πλάκας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πολύ όμορφη η κατασκευή σου Μισιρλού και αναλυτικότατες οι οδηγίες σου!!! Σίγουρα όσες ασχολούνται με τέτοιες δημιουργίες θα την βρούμε φοβερή ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πάρα πολύ δύσκολο!
    Πάρα πολύ καλές οι οδηγείες σου!
    Πάρα πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ευχαριστούμε, κουκλίτσα!! Το αποτέλεσμα είναι σούπερ!!! Όταν βρω χρόνο να επιχειρήσω κάτι τέτοιο θα επιστρέψω να σε μελετήσω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΑ......ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ........ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.....ΟΧΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝΑ!!!ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΦΙΛΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τί υπέροχη δημιουργία !!!! Τί συνδυασμός τεχνικών ! Μπράβο Μισιρλού μας !!! Με την doodle art με ξαναγύρισες στα νεανικά μου χρόνια ! Ισως και να έχω κρατήσει σε κάποιο ντοσσιέ μερικά από τα 'εργα' μου της εποχής...Οι οδηγίες σου είναι πολύ κατατοπιστικές. Το μόνο που δεν είμαι σίγουρη ότι κατάλαβα είναι το πέρασμα με gesso, κι αυτό διότι δεν έχω αγοράσει ποτέ (χρησιμοποιώ μόνο primer έως τώρα). Δεν είναι opaque (δεν μου έρχεται τώρα η λέξη στα ελληνικά) ώστε να καλύπτει την από κάτω στρώση ?
    Φιλάκια !!!!

    (τώρα θυμήθηκα opaque=αδιαφανές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Υπέροχο!!!! Μισιρλού μου, σε έχω κάνει tag! Check my blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλημέρα.
    Μα καλά... που βρίσκεις άκρη... πολύ άγνωστα πεδία για εμένα... αν ήταν κάτι από ύφασμα θα το συζητούσα.. "καθείς εφ΄ω ετάχθει" οι γλωσσομαθείς να με διορθώσουν ... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ DECOUPAGE.ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΥΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΠΩΣ Π.Χ ΤΟ ΓΚΕΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΣΤΑΡΙ;ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΙΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλως σε βρηκα μου αρεσαν παρα πολυ τα εργα σου και οι οδηγιες σου το προβλημα με εμενα ειναι η αναμονη αλλα θα το προσπαθησω πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλά απίθανη η τεχνική σου και φοβερό το αποτέλεσμα. Νομίζω πως αν πάω να κάνω κάτι τέτοιο θα κολλήσω και εγώ πάνω στο χαρτί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλώς σε βρήκα!!!υπέροχη δημιουργία και ενδιαφέρουσα τεχνική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τρομερό το αποτέλεσμα!!! Καλά και η ανάρτηση κατατοπιστικότατη!!! Θα σου πληρώσουμε εμείς παιδί μου το λογαριασμό τι στενοχωριέσαι!!! Φιλιαααααά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ομορφη αναρτηση, με πολυ αναλυτικες οδηγιες.Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. πολυ καλη η αναρτηση με πολλες και αναλυτικες οδηγιες !!!ευχαριστουμε για τον κοπο σου !!!καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. καλημερα..υπεροχη δουλεια..και οι τεχνικες που εκανες..και τα κοψιματα..τι να πω για τα χρωματα..ΤΕΛΟΙΟ..να σαι καλα για τις οδηγιες..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σχεδόν μαγικό!!Θα με μελετησω το Σ/Κ τις τεχνικες σου μιας και με ενδιαφερει αυτη η μεθοδος!Πολλά συγχαρητήρια και καλώς σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Hola que trabajo tan bonito y bien explicado, tengo que hacer algo así, felicitaciones eres una gran artista, un abrazo y hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Είσαι φοβερή, καλή μου misirlou!!!!!!! Στη φαντασία, στη δημιουργία, αλλά και στον τρόπο που επεξηγείς, μοιράζεσαι και μεταδίδεις τίς γνώσεις σου! Σ΄ευχαριστώ που με ταξιδεύεις μαζί σου κάθε φορά :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Έχει πολύ ενδιαφέρον αυτή η τεχνική!! Θα την προσθέσω στην ατελείωτη λίστα μου με αυτά που σκοπεύω να κάνω κάπου, κάπως, κάποτε... Οι οδηγίες σου είναι πολύ αναλυτικές και μου αρέσει ο τρόπος που τις μοιράζεσαι μαζί μας!! Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. καλά θα με τρελάνεις....Τι απίστευτη δημιουργικότητα, τι πανέμορφο πραγματάκι μας έφτιαξες! Τέλειες οι οδηγίες...με ξετρέλανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΚΤΥΠΩΣΑ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΧΑΡΤΙ ΚΟΥΖΙΝΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ!!
    ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. έλα στο σπιτάκι μου σου έχω ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Είναι υπέροχο. Σε ευχαριστούμε πολύ.Σου έκανα και εγώ tag αλλά είδα πως έχεις ήδη συμμετάσχει οπότε δεν πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Σε θαυμάζω... καταπληκτική ιδέα και εφαρμογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Όμορφη δουλειά!
    Μου αρέσει το αποτέλεσμα.
    Συγχαρητήρια και καλό Σαββατοκύριακο.


    Beautiful work!!
    I love the result.
    Congratulations and good weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Υπέροχο!!Το λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Oh Wow ! I love this ! Thanks for the tutorial !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. πανέμορφο... υπέροχο. Δεν έχω λόγια. μου άρεσε πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Είναι Τέλειο!!!! Μπράβο Misirlou μου, φοβερή δημιουργία και αναλυτικές οδηγίες.... Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Πάρα πολύ καλό σε ευχαριστούμε για τις αναλυτικές οδηγίες, μπράβο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Κωνσταντίνα11:13 μ.μ.

    Εξαιρετικό,άψογες και οι οδηγίες σου.Μια ερώτηση έχω,που βρήκες αυτά τα ωραία γράμματα που τύπωσες στο χαρτί;Ψάχνω τέτοιου είδους κείμενα και δεν βρίσκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αγαπητη Κωνσταντινα,ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!!
    Τα κειμενα αυτα τα βρηκα κανοντας αναζητηση στο google...θελει ψαξιμο και υπομονη...μπορεις να βρεις αρκετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. καλώς σε βρήκα!Χάρη στη Χαρά,μπράβο για όλα-όλα,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Βρε κοριτσάκι μου...(συγνώμη για το "βρε"..το λέω με αγάπη)...έχω μείνει άφωνη!!!! Καλά εγώ που ήμουν τόσο καιρό και δεν είχα δει αυτές τις καταπληκτικές αναρτήσεις??? Δεν είναι μόνο το ταλέντο σου και η φαντασία που μ' εντυπωσιάζουν αλλά και η ικανότητά σου να μοιράζεσαι και να μεταδίδεις τις γνώσεις σου!!!!!! Εχεις χαρίσματα σπάνια!!!! Να είσαι πάντα καλά!!!!!! Ελπίζω να μην είναι η τελευταία φορά που ο blogger μου επιτρέπει να μπω στο blog σου.....Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΩΩΩΩ μα πώς τα κάνεις αυτά τα υπέροχα πράγματα;;; Υπέροχα είναι!!! Σαν να έχεις μαγικά χέρια! Δεν υπάρχειιιιιι!!! Υποκλίνομαι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ω.. Τελεια όλα αυτα που φτιαχνεις, νομιζω πρεπει να στο εχω ξαναπεί!!! Αλλα στο λέω και ΠΑΛΙ!!! Με κανεις να θελω να πειραματιζομαι και ας μην καταλαβαινω ουτε τα μισα απο αυτα που δημιουργεις, αχαχα!

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Eυχαριστούμε πολύ για τις τόσο κατατοπιστικές οδηγίες. Το αποτέλεσμα τέλειο!! Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή