8/3/12

THAT`S LIFE!!!




Η Μαρια και η Vivika με προσκαλεσαν να παιξω ενα παιχνιδακι 
και θα πρεπει να απαντησω στις παρακατω ερωτησεις:




Τι ζώδιο είστε; 
-διδυμος
Τι σας αρέσει να κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας;
-καφεδακι με την Γεωργια,παρεα στο skype με μπλογκοφιλες και παραλληλα να κανω χειροτεχνια.
Θα αποφασίζατε να μείνετε μόνιμα εκτός Ελλάδος και αν ναι πού;
-Μονο Ελλαδα...δεν θελω πουθενα αλλου,με τα καλα και τα κακα αυτου του τοπου...
Ποια τρία χαρακτηριστικά (όσον αφορά την προσωπικότητα) σας εκνευρίζουν στους άλλους;
-Οι μιζεροι,οι ψευτες και οι παρτακηδες!
Και ποια τρία σας ελκύουν;
-Η ντομπροσυνη,η γνησιοτητα και η ταπεινοτητα
Δεν θα μπορούσατε να ζήσετε χωρίς...
-τους ανθρωπους που αγαπω.
Αγαπημένη ομάδα;;;;;
-Η αντιπαλη του καλου μου,χαχαχαχα
Αναφέρετε ένα πλεονέκτημα και ένα μειονέκτημά σας.
-γνωριστε με και πειτε μου εσεις...
Ποια είναι η αγαπημένη σας εποχή;
-ολες!...αλλα φετος...το καλοκαιριιιιιιιιιιι!!χαχαχα
Αγάπη για...
-τους ανθρωπους,την φυση,ταζωα...
Πού θα θέλατε να ταξιδέψετε;
-οπουδηποτε χωρις αεροπλανο!



1. Αν ήσουν σούπερ ήρωας, ποια θα ήταν η υπερδύναμη σου;
-να ειμαι αορατη...

2. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στον χρόνο, θα πήγαινες στο παρελθόν ή στο μέλλον;
-στο παρελθον...να ξερω και που παω!!!να μην παει τσαμπα το ταξιδι!!!!

3. Πιστεύεις στους εξωγήινους;
- γιατι οχι...

4. Τι δεν αποχωρίζεσαι με τίποτα;
-το χαμογελο.

5. Τι κάνεις πραγματικά καλά;
-ολα οσα τα κανω με την ψυχη μου.

6. Τι φαί θα κάνεις σήμερα;
-αρνακι στην γαστρα με πατατες

7. Αν μπορούσες να πάρεις ένα αεροπλάνο και να φύγεις, να πας μια εκδρομή
 (όλα πληρωμένα μην ανυσηχείς!), που θα πήγαινες;
-το γυρο του κοσμου(μου ειπες να μην ανησυχω...πληρωνε τωρα χαχαχαχα)

8. Ποιο είναι το "χειρότερο" σου;
-η αρρωστια και η ελλειψη ελπιδας

9. Ποια γλώσσα θα ήθελες να ξέρεις να μιλάς;
-Πορτογαλικα

10. Αν η ζωή σου γίνει ταινία ποια ηθοποιός θα σε υποδυθεί;
-Lucille Ball
11. Και ποιο τραγούδι θα είναι το soundtrack;
THAT`S LIFE!!!!





(D. K. Thompson, K. Gordon)

[Recorded October 18, 1966, Hollywood]



That's life (that's life), that's what all the people say

You're ridin' high in April, shot down in May

But I know I'm gonna change that tune

When I'm back on top, back on top in June



I said that's life (that's life), and as funny as it may seem

Some people get their kicks stompin' on a dream

But I don't let it, let it get me down

'cause this fine old world, it keeps spinnin' around



I've been a puppet, a pauper, a pirate, a poet, a pawn and a king

I've been up and down and over and out and I know one thing

Each time I find myself flat on my face

I pick myself up and get back in the race



That's life (that's life), I tell you I can't deny it

I thought of quitting, baby, but my heart just ain't gonna buy it

And if I didn't think it was worth one single try

I'd jump right on a big bird and then I'd fly



I've been a puppet, a pauper, a pirate, a poet, a pawn and a king

I've been up and down and over and out and I know one thing

Each time I find myself layin' flat on my face

I just pick myself up and get back in the race



That's life (that's life), that's life and I can't deny it

Many times I thought of cuttin' out but my heart won't buy it

But if there's nothin' shakin' come this here July

I'm gonna roll myself up in a big ball a-and die


Δε θα προλαβω να ανταποκριθω σε ολους τους ορους του παιχνιδιου !!!
Μη με μαλωσετε...

φιλια πολλα και τα λεμε στην επομενη αναρτηση!

40 σχόλια:

  1. Τώρα μάλιστα!
    Η νεαρά κουνιαριζόμενη μου σε θυμίζει η Lucille Ball πάλι ουδόλως...
    Μαρίνα ακούύύύςςςςς, έλα πάρε το αίμα σου πίσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε Μισιρλού μας που μας έδειξες ένα κομμάτι του εαυτού σου άγνωστο...και μας έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε καλύτερα!!!Έχω όμως κάποιες ενστάσεις σε δυο ερωτήσεις...σε περίμενα πιο ειλικρινή...είναι οι ερωτήσεις Νο 5 και από τις δύο γκάμες...τυχαίο που είναι στο ίδιο νούμερο;Σε φιλώ και σε θαυμάζω απεριόριστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες απαντήσεις και τέλειο τραγούδι! Αχ αόρατη θα ήμουν κι εγώ! Αρνάκι ε; Μιαμ μιαμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τα πικάντικα τα κάνει γαργάρα!Ντομπροσύνη ψάχνει τάχα μου...έτσι το λένε τώρα;;;;
    Α,ξέχασα προηγουμενως να καλέσω κι άλλον
    Νίκο,σήκω να θαυμάσεις την καλή σου ποιά ομάδα προτιμά!!!!Υπόδειγμα στεφανιού το καμάρι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λιτσάκι σε παραμύθιασε και σένα; ΑΡΝΑΚΙ; η Κυρία καλλιτεχνεί δε μαγειρεύει!
    Οχι μόνο εσύ θα μ έδινες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περιμενετε να απαντησω για να γινει της Σωσους εδω μεσα????Αμ δε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσε τη Σωσώ ήσυχη...σήμερα καίει άλλο ζήτημα...πρέπει να δώσεις τις σωστές απαντήσεις...η κοινή γνώμη πιέζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε ουστ!!!!..σιγα μη ξεσκεπαστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, θα τρίζει το κρεββάτι της Σωσούς !!!
    Να χάσει τέτοια ευκαιρία!!!
    Και μετά σου λέει πάμε για εκλογές. Πως θα ψηφίσει ο κόσμος όταν έχει αναπάντητα ερωτήματα σε καίρια θέματα;ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥ Δημιουργές!(οχι ο Θέος ,εσύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μη ξεσκεπαστείς και κρυώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οτι και να κανετε δεν θα καταντησετε το μπλογκοσπιτακι μου μπιθουλα !!!
    Μιλησε και η ρουθουνιασμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγω δεν εντάσσομαι σε τέτοιες ερωτήσεις, έχει κι ο Μπίθουλας τα όριά του!
    Οσο για ομιλία...μη με προκαλείς...και δεν δύναμαι.Σεβάσου το σακάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ μη μου το χαλάς...ρουφουνιασμένη είναι το σωστό...Τι να σου κάνουμε που απομείναμε δυο...ήξερες τι έκανες...δεν εμφανίζεται και κανένας υποστηρικτής...Το ουστ για μένα ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να φυγετε να πατε αλλου!!!!παμε Σωσω?...να κανουμε 100 τα σχολια?χχχχχχχχχααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι σκατά όλοι με τις κότες κοιμούνται;Ημαρτον! Ούτε μία ανάρτηση δε μπορούμε να οργανώσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υυυυστ...με γαλλικη προφορα!!!ΝΑΙ ΒΙΛΙΩΤΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για μας, σάμπως ήρθε και κανένας άλλος να δει τον χαρακτήρα σου;Το κοριτσάκι στην κούνια είσαι εσύ Μισιρλού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατάλαβες Μαρία, εμείς ενδιαφερόμαστε για το προφίλ της και αυτή ενδιαφέρεται ν αυγατίσει τα σχόλια της Σωσούς!
    παίζει κανενα βραβείο στα 100 να βάλω υποψηφιότητα γιατί τέτοια πρεμούρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είδα την κίνηση στην πατούσα και το συνδύασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναι στα εκατό γίνεσαι αρχι-μπλόκερ...χαχα...ξεφύγαμε πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπονοείς οτι η δασκάλα χορού είναι υπέρβαρη; Ντροπή ζωγράφε! σεβασμός στα θεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να το αφησετε ησυχο το προφιλ μου και να πατε για υπνο μεγαλες γυναικες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βιλλιωτη.....βαλε skype να ξεκουρασουμε τα δακτυλα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η μία είναι συνομήλική σου γυναίκα ή μήπως απόψε γίνονται οι μεγάλες αποκαλύψεις. Ομολόγησε....ΠΟΣΟΟΟΟ; χθες μόλις ήσουν νήπιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εγω κρυβω το πραγματικο μου προφιλ και η βιλλιωτη την ηλικια της !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΥΤΟ δεν θάναι Skype πια, πόσες άλλες ν αντέξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έχω αλλά αν ανοίξω δεν πρόκειται να κοιμηθεί παιδί...διότι ως ηλικιωμένη έχω και το εγγόνι μου να φροντίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. παω για υπνο...ειμαι πεσμενη γιατι λειπει η Σωσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΨΑΧΝΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έτσι κι αλλιώς μόνες μας τα λέμε μόνες μας τ'ακούμε...Σας καληνυχτίζω...θα σας λείψω κι εγώ για λίγο...θα ερημώσετε αύριο...φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λεω κι εγω ποτε προλαβαν και σχολιασαν τοσα πολλα ατομα!!!Δεν κοιμαστε καλε?????Μισιρλου μου διδυμακι ε???Σαν τον αντρα μου!Συμφωνω πολυ ομως με αυτα που σε εκνευριζουν και αυτα που σε ελκυουν!!!Φιλακια σε ολες οσες ειστε ξυπνιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλήμέρα!!!!ωραίες οι απαντήσεις....αν και έχω μερικές απορίες ακόμη...αν δεν βαριέσαι σου έχω κι εγώ ένα πακετάκι ερωτήσεων...Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά τί γίνεται?????Όλες σε βάλαμε στο μάτι για να παίξεις το παιχνιδάκι tag tag....Θέλουμε να μάθουμε πολλά για σένα χα-χα-χα!!!όταν έχεις όρεξη πέρνα και από το σπιτάκι μου μάζεψε όλες τις ερωτήσεις και κάνε μια ανάρτηση χορταστική.
    Καλημέρα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημερα!Tag Tag αν μπορεσεις πολλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα Μισιρλού μου!!!! σήμερα μάθαμε ένα κομμάτι του εαυτού σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κερνάς αρνάκι έμαθα?!? Πωπω ταινιάρα θα κάνεις! Τι τραγούδι τι ηθοποιοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εγώ θα σχολιάσω την προηγούμενη ανάρτηση που δεν το έχω κάνει: Ασχολίαστο το έργο τέχνης!Τι να πω?Απλώς υποκλίνομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΣΟΥΣ!!!!!!ΤΙ ΦΑΣΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΒΡΑΔΥΑΤΙΚΑ!!!!!!ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ . ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΑΡΑΠΕΡΑ!!!!!ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ! Ε ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ;
    ΤΙ; ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΤΕ; ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΡΟΣ ΦΑΛΗΡΟ ΜΕΡΙΑ.....ΜΟΣΧΑΤΟ ....ΠΕΙΡΑΙΑ....ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΠΟΥΓΕΛΩΣΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΛΟΓΑΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ποταμι που τρεχει χαρουμενο..ομορφες απαντησεις..να περασεις ομορφα το σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή