12/3/12

PLUSTER LINER PEN & DECOUPAGE GLUE (DIY)


παστα περιγραμματος

Μετα κοπων και βασανων εφτασα σε αυτη την αναρτηση......
αφου με τα μπλογκοπαιχνιδια που μου βαλατε....
που να προλαβω να δειξω και τις συνταγουλες!!!
Aς ξεκινησω λοιπον ...



Συνταγη για παστα περιγραμματος




Χρειαζομαστε:
ακρυλικο στοκο
ατλακολ κρυσταλιζε
(στην φωτο βλεπετε και την μαρκα που εγω προτιμω)
χρωματα ακρυλικα

εκτελεση:
Aνακατευεται 1 μερος ακρυλικου στοκου
και ενα μερος ατλακολ κρυσταλιζε.

PLUSTER LINER PEN

Σε αυτη την απλη συνταγη μπορειτε
να προσθεσετε και χρωμα ακρυλικο
και να φτιαξετε χρωματιστες παστες.



Η τελευταια κινηση ειναι να τοποθετησετε
το χρωμα μεσα σε μπουκαλακια που εχουν
λεπτο στομιο σαν στυλο.
Μπορειτε να βρειτε μπουκαλακια
 στο εμποριο,στα ειδη κομμωτηριου.
Εγω στην αρχη χρησιμοποιησα
ενα μπουκαλι απο βαφη μαλλιων.
Για να μην σας πηζει το υλικο,να κλεινετε
καλα το πωμα και αν χρειαστει προσθετε λιγη ατλακολ
ή μερικες σταγονες νερο.


Συνταγη για κολλα ντεκουπαζ


DECOUPAGE GLUE

Εδω και 1 χρονο χρησιμοποιω αυτη την κολλα
η οποια...δεν τελειωνει με τιποτα και στοιχιζει
ελαχιστα!!!!!!!

Θα χρειαστουμε:

γλουτολινη (σκονη )
ατλακολ κρισταλιζε

Φτιαξτε πρωτα την γλουτολινη(οχι ολο το πακετο!!!)
συμφωνα με την αναλογια στις οδηγιες.
Εγω την κανω και λιγο πιο παχυρευστη
και την αποθηκευω
σε ενα γυαλινο βαζο για καιρο.

κολλα για ντεκουπαζ

Επειτα παιρνω ενα καθαρο βαζακι και βαζω μεσα ατλακολ.
Αντι να την αραιωσω με νερο,ωστε να δουλευεται καλυτερα,
την αραιωνω με την γλουτολινη...
Αναλογιες δεν υπαρχουν...
Φτιαξτε ενα μειγμα που να ειναι ευκολοδουλευτο,
σαν κρεμα,χωρις να ειναι νερουλο.
Προσθεστε λιγο λιγο γλουτολινη και ανακατευετε καλα
και θα δειτε ποτε το μειγμα θα ειναι ετοιμο.
(πριν την χρηση της να την ανακατευετε καλα).




Tελειωνοντας να σας επισημανω οτι,2 απο τα πιο
απαραιτητα υλικα που πρεπει να εχουμε στην χειροτεχνια
ειναι ο ακρυλικος ξυλοστοκος και η κρυσταλιζε ατλακολ.
Συμφερει η αγορα μεγαλων συσκευασιων...
και για να μην χαλασουν,να χρησιμοποιειτε τα υλικα
σε μικροτερα βαζακια ωστε με την καθημερινη χρηση
να μην ξεραινονται τα υλικα σας.
Επισης στις μεγαλες συσκευασιες παντα βαζω λιγο νερακι
απο πανω ωστε να διατηρηθει το υλικο μου σε καλη κατασταση.

Συντομα θα σας δωσω κι αλλη συνταγουλα...
με το μαλακο ομως,για να παρω και καμμια ανασα...
φιλια πολλα και οτι χρειαστειτε μην διστασετε
να μου στειλετε μειλ.

misirlou misirlou

88 σχόλια:

  1. Misirlou μου, να 'σαι καλά και να μας δίνεις πάντα τέτοιες ωραίες συνταγές για να δημιουργούμε οικονομικά. Είμαι σίγουρη ότι θα τις χρησιμοποιήσω σε πολλές κατασκευές μου.
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπράβο Μισιρλούκα...μετά την οικονομική συνταγή για κρακελέ.....ανακάλυψες κι αυτά....να είσαι καλά....φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου ευχαριστώ πολύ για τις συνταγές!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΔΟΚ ΣΙΓΟΥΡΑ.ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΜΑΖΟΝΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΖΙΜΑΝΙ!!!ΠΑΕΙ ΤΑ ΠΑΙΞΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΗΘΕΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΠΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΞΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΤΙΑΞΑ GESSO ΚΡΑΚΕΛΕ ΘΑ ΔΩ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΣΠΑΣΙΜΑΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΟΚΟΣ ΕΒΑΛΑ ΣΚΟΝΗ ΣΤΟΚΟ ΚΑΙ ΤΣΙΓΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΣΚΟΝΕΣ...ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΧΝΩ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΓΙΑΤΙ ΠΕΙΝΑΩ ΠΟΛΥ ΜΠΡΣΒΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΑΣ!!!!!!ΠΕΣ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μisirlou,το ευχαριστώ είναι λίγο για τις "μυστικές" συνταγές σου,που μοιράζεσαι μαζί μας.
    Στόκο με κόλλα έβαζα,όταν κάλυπτα ολόκληρη την επιφάνεια ξύλου.Το έμαθα,όταν βάφαμε το σπίτι,μου είπαν ότι έτσι κολλάει καλύτερα ο στόκος.Όλα όμως χωρίς αναλογίες.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μισιρλούκα, thank you μπόλικο!!! (από το I love you μπόλικο!!! Μέχρι τώρα στο ντεκουπαζ έβαζα μόνο ατλακόλ. Και κάτι άλλο, καλά κάνεις και δείχνεις τη μάρκα, γιατί παίζει ρόλο, εγώ προχθές πήγα να βάλω ακρυλικό στόκο (τον χρησιμοποιώ χρόνια στις κατασκευές) από μιά άσχετη μάρκα και μου έκανε ζημιά. Φιλάκιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕΕ!!!!!!!ΕΓΩ ΕΒΑΖΑ ΑΡΑΙΩΜΕΝΗ ΑΤΛΑΚΟΛ ΜΕ ΝΕΡΟ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ....ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστούμε πολύ για τις συνταγές...την γλουτολίνη που την παίρνουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σας κοριτσια ευχαριστω για την επισκεψη σας και τον σχολιασμο σας....
    Αγαπητη Αspa την γλουτολινη την βρισκουμε στα μαγαζια που πουλανε υλικα για βαψιματα...την εχουν σχεδον ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μισιρλούκα μου, είσαι τέλεια!!!!
    Τα πιο χρήσιμα υλικά..... ευχαριστούμε πολύ για τις συνταγές!!!
    Φιλάκια πολλά....... Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρησιμοτατες οι συνταγες σου.Να εισαι καλα να δημιουργεις ομορφα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ! Να είσαι καλά! Όλες σου οι συνταγές είναι άκρως βοηθητικές! Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, Αγία Μισιρλού μου, ζουμπουρλού μου,εικόνισμα θα σε κάνουν και θα σ επροσκυνάνε οι απανταχού του διαδικτύου πορωμένες crafters,εγω όμως επειδή βαριέμαι θα πέσω στα πόδια σου για ένα μπουκαλάκι απο το καθένα!!!
    Εμέναααα που σε γλύτωσα απο την τρίτη συνταγήήή;;; σαν την εξομολόγηση θαταν η ανάρτηση,ενώ τώραααα;;; ευκολοδιάβαστη και εμπεδωτική!Σ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ (να σκάει η Σωσώ απο τα ξένα που με είπε Αλιφέρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ποσο χρησιμες συνταγες...ειδικα στην εποχη που διανυουμε και δεν φτανουν τα χρηματα για υλικα(που μεταξυ μας ειναι και πανακριβα)...να εισαι καλα Μισιρλου μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελειες οι συνταγες σου...εισαι φοβερη ..οτι ημουν ετοιμη να αγορασω παστα!!φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η πιο τέλεια ανάρτηση ever!!!! Χίλια ευχαριστώ!!! Σε φιλώωωωωω!!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΑΣ!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν είμαι του είδους αλλά δεν μπορώ να πω πως δεν με ενδιαφέρει το θέμα...Μπράβο Μισιρλού μου που μαρτυράς τα μυστικά σου και δεν τα κρατάς κλειδωμένα στο σεντούκι σου!Είμαστε τις ιδίας άποψης...Επίσης είδα πως είσαι μια χαρά και μες στα κέφια και ησύχασα και για σήμερα...αύριο θα βρω τρόπο να μάθω πάλι για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ....ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΑ ΕΝΑ ΓΥΑΛΙΝΟ ΒΑΖΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ...ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ. ΕΓΩ ΑΣΧΕΤΗ ΑΠΟ ΑΥΤΑ....ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΕΝΝΟΕΙΣ; Η ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΑΓΛΥΦΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ;
    ΩΡΑΙΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΒΑΦΗ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μισιρλου μου εισαι θυσαυρος
    σευχαριστω για τις συνταγες σου
    στην ατλακολ να μην αφηνουμε ΠΟΤΕ κατι μεταλλικο γιατι κοβει και μυριζει απαισια
    να εισαι καλα
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μισιρλου μου γλυκια ποσες αποριες μου ελυσες, μα θελω ακομα μια! Μην με κοροιδεψεις αλλα την παστα περιγραμματος που την χρισημοποιουμε????
    Χαρηκα παρα πολυ που μας εδωσες τα φωτα σου!! Να'σαι καλα γλυκια μου, πολλα φιλακια και καλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ευχαριστουμε μικρη μου!!!πολυ πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πήρες φόρα καμάρι μου!!!!! Η κόλα αγαπημένη εδώ και χρόνια πια (τα είχαμε πει εμείς!!!! ) γλουτολίνη την έχω στο ράφι και κα΄θεται και με κοιτά!!! Κάποια στιγμή θα έρθει και η ώρα της!!! Προς το παρόν τρέχω με άλλα....σε φιλώ και σε αγαπώωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τελοια..οντως φοβερα υλικα..και οικονομικα..να σαι καλα..καλη βδομαδα..σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΟΥ ΜΥΣΤΙΚΑ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα και από μένα! Οι συνταγές άπαιχτες! Ευχαριστουμε που μοιράζεσαι με εμάς τα μυστικά σου ! Να'χεις μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΡΩΜΕ ....
    ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΟ ΚΙΛΑ......
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΙΙΙΙΙΜΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα, δηλ. πολλές γλυκιές καλημέρες!!!!!!!!!!!! Μου έφτιαξες την ημέρα, γιατί σηκώθηκα με μαυρίλα.
    Τα λόγια είναι λίγα και δεν εκφράζουν όλα τα καλά που θα ήθελα να σου πω. Ένα μεγάλο ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας, τις ανακαλύψεις σου.
    (Για την γλουτολίνη μου ειχαν πει ότι δεν μπορούμε να την βρούμε εύκολα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΠορία άσχετη:
    Αυτές οι θεοφωτογραφίες δε τρώνε χώρο στο Picassa, γιατί ύστερα πάλι θα κλαις.
    Μπορεί να μην αγοράζεις υλικά(σα κάποιες... άλλες)αλλά χώρο σίγουρα!
    Φιλί δευτεροπρωινιάτικο και σ αφήνω γιατί εργάζομαιιιιιιιιιιιιι (βλέπεις κόπο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα!Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μας!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το ντεκουπάζ δεν το κατέχω. Ενημέρωσα όμως τη γλυκιά μου φιλενάδα,γιατί νιώθω τύψεις που την αγγαρεύω κάθε 3 & λίγο: "φτιάξε μου εκείνο, φτιάξε μου το άλλο".Μάλλον θα της στείλω και τα υλικά να την καλοπιάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τελειες οι συνταγές αλλά για πες και σε μας τις αρχάριες η πάστα περιγράμματος χρησιμοποιείται σε όλες τις επιφάνειες? ή μονο σε ξύλο?
    Και η κόλλα τι διαφορά έχει απο την απλή ατλακόλ που χρησιμοποιούμαι?

    Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπραβο,bravo saint misirlou...xaxaxa!
    σε λιγο στην γειτονια θα φτιαξουμε και μια μερα ειδικη για να σε γιορταζουμε χαχαχαχα....γελας εεεε??? ......συνεχισε τα πειραματα και τις υπεροχες δημιουργιες σου!εισαι και η πρωτη!
    ευχαριστουμε!
    φιλια ζουμεραααααααα!
    να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαίρομαι που βρήκα το μπλογκς σου!!!μου το σύστησε η Ρένα δια χειρός γιατί έκανα την πρώτη μου απόπειρα στο ντεκουπάζ και τα έκανα μούσκεμα!!!από σένα θα μάθω πολλά!!!!ευχαριστώ!!!!φιλιά καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για όλα αυτά που είπαν οι φίλες μας έχω ένα βραβειάκι για εσένα μικρή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτή ναι ,έιναι μια ανάρτηση που πρέπει να αποθηκευτεί στο αρχείο.Σέυχαριστούμε πολύ πολύ γιατί μερικές είμαστε αρχάριες και κάποιος πρέπει να μας βοηθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. η συταγη ειναι ευκολη και οικονομικη να εισαι καλα
    καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ misirlou τι καλά που έγραψες από που παίρνουμε αυτά τα μπουκαλάκια!! Ψάχνω καιρό τώρα και το μυαλό μου δεν πήγε ποτέ στα είδη κομμωτηρίου, τι χαζή!!
    Ωραία ανάρτηση, ευχαριστώ misirlouka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τη λατρεψα αυτη την αναρτηση!!!Εν καιρω κρισης κανουμε περικοπες και στα υλικα!!!Οτι μου τελειωνε η κολλα ντεκουκαζ ηρθε η συνταγη!!!!!Ευχαριστουμε που ειχες τη διαθεση να τα μοιραστεις !!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ευχαριστώ...τρέχω για γλουτολίνη!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τόσο καιρό ακούω για την τεχνικη ντεκουπάζ ....ποτέ δεν βρήκα το χρόνο να την ψάξω...αν και μου αρέσει πολύ..είναι μια καλή ευκαιρία να το κάνω μέσα από τις αναρτήσεις σου...
    Και να ξέρεις θα κολλήσω... και θα γίνεις η δασκάλα μου...καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χαιρομαι ΜΙΣΙΡΛΟΥ μου για όλα τα κορίτσια..που χάρηκαν τόσο για τις συνταγές σου...στα μαστορέμετα τους!!! εγώ έτσι τα β΄λεπω όλα αυτά ειναι για μένα...αστα... να μην σου πώ!!! χι..χι.. χαρηκα που σε βρήκα μεσο άλλης φίλης...θα τα λέμε ..φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ευχαριστουμε πολυ!!!Καλες δημιουργιες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ευχαριστούμε πολύ. Τέλεια και πολύ οικονομικά. Να είσαι καλά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ευχαριστω και παλι για τα καλα σας λογια,οσες δεν καταλαβατε για την παστα περιγραμματος...θα σας δειξω σε επομενη αναρτηση...φιλια πολλαααα σε ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;
    ΦΥΣΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΞΩ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!
    Η ΠΑΣΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ....ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ασεεε....με τπτ δεν φτιαχνει!!!!απο την αλλη,σκεφτομαι οτι ετσι δεν θα μου το κανετε μπαχαλοοοοο εδω μεσα!!!χααχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σε ευχαριστούμε πολύ για όλες τις για τις συνταγές, πραγματικά θα λύσουν πολλές απορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εισαι φοβερή. Οι συνταγές υπέροχες! Θα τις δοκιμάσω με την πρωτη ευκαιρία. Να εισαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ασχολούμαι με το decoupage αρκετά χρόνια και έχω δώσει πολλά λεφτά για υλικά!! Οι συνταγές σου είναι καταπληκτικές και πολύ οικονομικές!! Σ'ευχαριστούμε πολύ Misirlou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η ανάρτησή σου με βοήθησε πραγματικά πάρα πολύ. Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εχει δικιο η Χαρα! Εισαι η Αγια μυσιρλου! Μπραβο κοριτσακι μου. να εσαι καλα και να μας ξεστραβωνεις τι αχριστες ( για μενα το λεω μη με παρεξηγησει καμια)

    Σε ευχαριστω Μισυρλουκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ! ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΕΙΣ.....
    ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΝΤΙ ΥΓΡΟ ΓΥΑΛΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΚΑΛΛΥΠΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΛΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ; Η ΘΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΧΟΣ; ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ.
    ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΛΕΩ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Προς εφη:οχι Εφη...η κολλα αυτη στεγνωνει και δεν κανει κρουστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σήμερα με κάλεσε η Φανή Παπαγεωργίου να παω για ένα σεμινάριο ντεκουπαζ!Λοιπόν αντιγράφω τις πληροφορίες.Ξέρω καλά οτι πολλά υλικά έτοιμα μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε με άλλα.Μπορώ να σου πω συνταγή για..μόλυβδο και ..κρακελέ..χρόνια το χρησιμοποιούσα στο εργαστήρι μας με απόλυτη επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. OK! EIΠΑ ΜΠΑΣ....
    Η ΑΧΤΙΔΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΜΟΛΥΒΔΟ...ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι συνταγες??????αναστατωθηκα!!!!!χαχαχαχα πες μας και μας!!!!!....για τον μολυβδο και εγω δεν καταλαβα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. δημητρα λαγονησι3:44 μ.μ.

    Μισιρλου μου τι ωραιες συνταγες!!πανω που μου τελειωνη και η κολλα ντεκουπαζ.απο που περνης τα υλικα αυτα?οσο για την αχτιδα,δεν μου ειπε τα μυστικα της το πρωι που μιλησαμε θα την μαλωσω!!!πολυ χρησιμα αυτα που γραφης,παρακολουθω το μπολογκ σου ,μου αρεσουν πολυ αυτα που φτιαχνης.καλο μεσημερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Hola muchas gracias siempre se aprende cosas nuevas, un abrazo y hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Όπα, κόλλησα τώρα!!! Τι είναι ο μόλυβδος Αχτιδούλα???? πες μας (δεν μπορούσα να γράψω κάτω από το σχόλιό σου, γιατί εδώ μέσα.... άντε να μην πω!!! Μυσιρλού χρυσό μου, άμα κάτι δεν πάει καλά με το μπλογκ σου, να με ρωτάς, μην ντρέπεσαι!!!χιχιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. αααα εσύ είσαι επαγγελματίας!!! Τι φοβερές πληροφορίες...ααα πόσο λίγα ξέρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γεια χαρά! Μπράβο για τις συνταγές σου αν και γέλασα τρελά! Μόλις έφυγα από την Κική Tante kiki με τις απίστευτες νοστιμιές της και πέφτω στις δικές σου συνταγές και ...έσκασα στα γέλια! Πάντως χρησιμότατες και θα δοκιμάσω κάτι που μου ήρθε στο μυαλό τώρα και καίγομαι να δοκιμάσω! Τι εμπνεύσεις δίνει η νύχτα! Ευχαριστώ κι εγώ για τις συνταγές σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. το έλαβες το mail μου;φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Και η τελείως ασχετη ρωτάει: Που τα χρησιμοποιούμε αυτά; Δείξε μας και καμια εφαρμογή! Αυτή η κόλλα ντεκουπαζ είναι σαν το modpodge; (όχι ότι το έχω χρησιμοποιήσει οποτέ, το βλέπω όμως παντού!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ναι Vivika το επιασες !!!!!χαχαχα σαν το modpodge!
    Συντομα θα ξαναδειξω και την εφαρμογη τους.
    φιλια σε ολες!
    (ΔΕΣΟΙΝΑ περιμενω μειλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πολλά φιλάκια και καλό Σ/Κ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ GESSO KΡΑΚΕΛΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΣΤΟΚΟ ΣΕ ΣΚΟΝΗ.
    ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΑΣΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙ ΕΒΑΛΑ ΜΕΣΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙ ΑΚΡΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. και κόλλα δική μας?είσαι φοβερή!! πολύ καλές οδηγίες,στο ξαναλέω!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Καταρχήν συγχαρητήρια για το ιστολόγιο σου,είναι πανέμορφο!έχω ενθουσιαστεί γιατί δεν περίμενα ποτέ να μπορώ να τα φτίαξω αυτά τα υλικά μόνη μου τόσο απλά..!Ευχαριστούμε πολύ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος5:47 μ.μ.

    Χαίρομαι που μου σύστησαν αυτό το υπέροχο blog!Συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά! Αυτή την κόλλα σε τι επιφάνειες μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε (ξύλο, ύφασμα,μέταλλο);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανωνυμε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και συγνωμη για την καθυστερηση στη απαντηση του ερωτηματος σου.
      Αυτη η παστα ειναι κυριως για ξυλο,καμβα,υφασμα,χαρτι....
      Δεν την εχω δοκιμασει σε μεταλλο αλλα δε πιστευω οτι κανει.
      Οτι αλλο χρειαστεις μπορεις να μου γραψεις και στο μειλ μου.:)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10:23 μ.μ.

      Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και συγγνώμη που έγγραψα πριν σαν ανώνυμος, ξέχασα να υπογράψω, Άννα.

      Διαγραφή
    3. φιλε Ανωνυμε αυτη κανει σε οποιαδηποτε επιφανεια εκτος μεταλου,εκτος κι αν το μεταλλο το εχεις περασει 2-3 χερια ενα πραιμερ σε σπρευ..................εχω κανει δουλεια σε ποτηστηρι μεταλικο (τσιγκο )

      Διαγραφή
  73. Ανώνυμος8:23 μ.μ.

    μπραβο και ευχαριστω misirlou και απο μενα ..θα ηθελα να σε ρωτησω μηπως εχεις βρει και τον τροπο για την κολλα powerprint ? φιλια πολλα ΑΡΤΕΜΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος3:44 μ.μ.

    αυτες τις μερες εχω φαει τον κοσμο να βρω οικονομικη κολλα για ντεκουπαζ!σε ευχαριστω παρα πολυ!!!και μια ερωτηση,αυτο μετα θελει και βερνικι για να γινει αδιαβροχο;;ασχολουμε με κοσμηματα γι αυτο ρωταω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. naiiiii!φυσικα και στο τελος θελει περασμα με βερνικι!!!!ωστε να διατηρηθει!
      καλη συνεχειααα

      Διαγραφή
    2. για το powerprint θα σας απαντησω συντομα...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8:09 μ.μ.

      σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση!!!Μπέλλα

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος8:44 μ.μ.

    θελω να κανω ντεκουπαζ σε πιατελα,εχεις υποψιν κανενα βερνικι που να μην ειναι τοξικο,ωστε να μπορω να βαλω τροφιμα μετα;;;και αν θα μπορω να το πλενω;;;ευχαριστω πολυ!!Μπελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε τετοια περίπτωση,χρησιμοποιω μετα το τελιωμα ενα περασμα με υγρό γυαλι.

      Διαγραφή
    2. ειναι πολυ καλη ιδεα το υγρο γυαλι.αλλα ειναι πιο ακριβο.
      Εγω χρησιμοποιω βερνικι νερου ή πολυουρεθανης νερου.....αλλα δεν ορκιζομαι για κανενα υλικο οτι ειναι ασφαλες.
      Ειδικα αν βαζουμε μεσα στις πιατελες ζεστα φαγητα.....
      Υπαρχει επισης ενα βερνικι ντεκουπαζ το οποιο για να σταθεροποιηθει....το ψηνουμε.Ειναι ειδικο για σκευη οπως κουπες.πιατελες κτλ...

      Διαγραφή
  76. Nα σας προσθεσω κι εγω μια ενδιαφερουσα πληροφορία (δεν ξερω αν την εχει υπόψιν της η misirloymisirlou, γιατι μονο σημερα μπηκα εδω............Πολυ καιρο εψαχνα να βρω που θα βρω φτηνο κρακελε μιντιουμ (το βερνικι ενος συστατικου )που μας το πουλανε 3.80 τα 50 γραμμαρια....Σημερα λοιπον βρηκα κρεκελε 1 κιλο 17.00 ευρω .Αν υπολογισετε 20 πενηνταρια που μας κανουν 1000 γραμμαρια θα πληρωσετε 76.00 ευρω.Ζητηστε λοιπον αυτο το υλικο απο καταστηματα που πουλανε χρώματα της Βerling, legete HOBBY CRACKLE GLAZE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα που το συμπληρωσες.Συμφωνω μαζι σου!!!!και εγω αγοραζω ενα απο χρωματοπωλειο και μου ερχεται πολυυυ πιο φτηνα!!Δε θυμαμαι αυτη τη στιγμη ποια μαρκα ειναι !Θα τσεκαρω παντως κι αυτο που μας προτεινεις!

      Διαγραφή
  77. Φίλη ΜΜ ηθελα να σε ρωτησω κατι : εχεις δοκιμασει να φτιαξεις δικό σου glitter...................??
    και μια αλλη ερωτηση:μπορω να γράφω καποια συνταγή δική μου καποια φορά ?
    αυτα ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικα μπορεις να γραψεις δικη σου συνταγη!
      με ρωτας αν εχω φτιαξει παστα περιγραμματος με γκλιττερ?

      Διαγραφή
    2. Nαι αυτο εννοώ, γιατι πειραματιζομαι με σκονη ,κατι εχω καταφερει αλλα ισως εσυ , κατι καλλιτερο..................

      Διαγραφή