9/4/12

BACK UP YOUR BLOG!




Πως να κανουμε back up τις αναρτησεις μας και το template μας.

Επειδη αρκετοι φιλοι μπλογκερς μου ζητανε αυτη την πληροφορια αλλα και επειδη 
καποιοι ουτε καν το γνωριζουν σκεφτηκα να κανω μια αναρτηση γι αυτο.
Ειναι πολυ απλο αρκει να ακολουθησετε τις παρακατω οδηγιες.



Εισαγωγη:
Πρεπει να γνωριζετε οτι ενα πρωι που θα ξυπνησετε και θα προσπαθησετε να μπειτε 
στο μπλογκ σας μπορειιιιι....ο blogger να σας γραφει οτι το ιστολογιο σας καταργηθηκε.
1ο) Παιρνετε βαθιες εισπνοες και εκπνεετε αργαααααα.Ψυχραιμιααα!!!
2ο)Περιμενετε,χωρις να κανετε κατι,γιατι ο blogger μπορει 
να το επαναφερει μονος του.
3ο)Αν εχετε κανει back up τοτε...οτι κι αν συμβει ...εισαστε
στην πλεονεκτικη θεση οτι εχετε ολες τις αναρτησεις σας.
Back up
Υπαρχουν 2 back up:
 Tο 1o αφορα τις αναρτησεις (ειναι το πιοοο σημαντικο).
Το 2ο αφορα την εμφανιση .



1ο) BACK UP ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

φωτο 1

Πηγαινετε στον πινακα ελεγχου του blogger (φωτο 1)
Δειτε τον δικο  μου...
Μπορει να εχετε 1,2,3 ή και περισσοτερα μπλογκς.


φωτο 2

Θα πρεπει να επιλεξετε τις Ρυθμισεις του μπλογκ που θελετε 
να κανετε backup.Δειτε που χω το βελακι...
Επελεξα τις ρυθμισεις του μπλογκ misirloumisirlou
(φωτο 2)



Οταν πατησετε τις Ρυθμισεις θα ανοιξει μια καινουργια σελιδα .

φωτο 3

Πανω δεξια θα γραφει Εργαλεια ιστολογιου 
και διπλα εχει 3 επιλογες.
Για το backup λοιπον θα πρεπει να επιλεξετε : 
Εξαγωγη ιστολογιου
(οπως στην φωτο 3)


Οταν πατησετε την επιλογη,θα βρεθειτε στην παρακατω εικονα (φωτο 4)...

φωτο 4
Εσεις θα πρεπει να πατησετε το πορτοκαλι πλαισιο που γραφει:
ΛΗΨΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ




Μεσα σε δευτερολεπτα θα εχει κατεβει ενα αρχειο στο pc σας 
(θα σωθει εκει που σωζονται τα αρχεια που κατεβαζετε 
απο το ιντερνετ πχ.τα εγγραφα σας ή στις ληψεις ή στο desktop) 
το οποιο ειναι το backup των αναρτησεων.
Το αρχειο θα εχει την εξης ονομασια:
blog (και η ημερομηνια της μερας που το κατεβασατε)(φωτο 5)

φωτο 5



ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗ!!!

Aυτο το αρχειο δεν ειναι για να το ανοιξετε και να το δειτε....ή να το διαβασετε .
Αν το πατησετε δηλαδη,δε θα δειτε τις αναρτησεις σας.
Ειναι ενα αρχειο,που οταν θα συμβει το μοιραιοοοο,τοτε
θα το φορτωσετε στο καινουργιο μπλογκ που θα φτιαξετε...
και τοτε θα φανουν οι αναρτησεις σας.(Θα σας πω πως,στην επομενη αναρτηση.)




2ο) BACK UP ΠΡΟΤΥΠΟΥ (Εμφανισης μπλογκ)

φωτο 6


Θα πρεπει να πατε παλι στον πινακα ελενγχου του μπλογκ του θελετε
να κανετε back up καινα επιλεξετε :Σχεδιαση (φωτο 6)

φωτο 7

Εισαστε λοιπον στην σχεδιαση οπως φαινεται στην φωτο 7.
Επιλεξτε αυτο που δειχνει το βελακι:
Επεξεργασια html



φωτο 8


Στην νεα σελιδα που θα ανοιξει θα πρεπει να επιλεξετε και να πατησετε
εκει που λεει  Λήψη πλήρους προτύπου (φωτο 8)


φωτο 9

Θα κατεβει και παλι λοιπον στα αρχεια σας ενας καινουργιος φακελος
που θα μοιαζει σαν κι αυτον στην φωτο 9.
Μολις ολοκληρωσατε kai to 2o backup αυτο δηλαδη του προτυπου 
εμφανισης του μπλογκ σας.
.........................................................


φωτο 10

Αυτα λοιπον τα δυο αρχεια (φωτο 10)
τα αποθηκευετε σε ενα φακελο στο pc σας
αλλα και σε ενα αδειο dvd.
Oσο θα προσθετε ομως αναρτησεις 
θα πρεπει να κανετε συχνα back up των αναρτησεων σας.


Πιο αναλυτικα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!
Αν χρειαστειτε βοηθεια μην διστασετε να μου στειλετε μειλ.
(Δεν το βλεπω να κλεινω για διακοπες!!!)χαχαχαα

misirlou misirlou

80 σχόλια:

  1. Misirlou μου χρησιμότατες οι πληροφορίες σου!!Να'σαι καλά, πάω να το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μισιρλού μας, πολύτιμη!!!! Μπράβο και για την ανάρτηση και για τις υπενθυμίσεις που μας κάνεις!! Κάνω συχνά μπακ απ, αλλά όχι τόσο συχνά όσο χρειάζεται....
    Έχεις δίκιο όχι χάθηκα, γενικά φέτος έχω πολύ τρέξιμο....περιμένω αυτές τις μέρες να χαλαρώσω λίγο....Αν δεν τα ξαναπούμε μέχρι το Πάσχα, σου εύχομαι να περάσεις υπέροχες διακοπές με υγεία, όμορφη ατμόσφαιρα και υπέροχη διάθεση!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία κατασκευή...μπράβο!!!Ωχ λάθος...βγήκες με το άλλο σου πρόσωπο,αυτό της τεχνολογικής υποστήριξης!!!Άψογη σε όλες σου τις ειδικότητες...μένει να με μάθεις μπαλέτο!!!Και μη μου πεις πως δεν έχω τον σωματότυπο...γιατί από ηλικία νομίζω πως είμαι στην κατάλληλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μισιρλούκα μου ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗΗΗΗΗΗΗ.....Να ΄ξερες πόσες φορές εμένα της ...ασχέτου μου είχε περάσει απ' το μυαλό αυτό το φοβερό ενδεχόμενο.....και ξέρεις τί κόπο...και τί ξενύχτια έχω ρίξει για να στήνω τις αναρτήσεις μου ????.....Άσε καλύτερα....Θα το κάνω λοιπόν οσονούπω για να ηρεμήσω.....φιλιά πολλά....να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ουάου...τέλεια! Αυτό δεν το ήξερα, ανακάλυψα την Αμερική..χεχε! Εγώ απλά τα φωτογραφίζω και κρατάω σε word τις αναρτήσεις...Μπράβο κορίτσι μου άνοιξες τα μάτια.Ευχαριστώ πολύ πολύ.Καλή Μ.Εβδομάδα....θα ξανάρθω και θα διαβάσω τα βήματα ξανά και ξανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφοριες πραγματικα δεν το ηξερα ,θα το κανω ..
    να εισαι καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ χρήσιμο post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ!!! Τώρα μόλις συνειδητοποίησα πόσο χρήσιμο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eυχαριστούμε πάρα πολύ για την πολύτιμη βοήθεια,είμαστε και λίγο τι λίγο στούρνοι με την blogοτεχνολογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση...Έχω καιρό να κάνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ'ευχαριστώ πολύ!! Πραγματικά πολύ χρήσιμη ανάρτηση! Δεν είχα ιδέα οτι το blog μπορεί να πάθει κάτι ή οτι υπήρχε η επιλογή του back up!! Thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΣΕΣ, ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΛΕΣ, ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ!!!!!!!!
    ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστούμε πααρα πολύ! Ειναι πολύτιμες οι πληροφορίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ΄ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μολις το καταφερα γιουπιιιιιι!!!Αναλυτικοτατες πληροφοριες Μισιρκουκα ,ου!Σε ευχαριστω πολυ-πολυ!!!Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχω χάσει αναρτήσεις με το κιλό. Οχι μόνο δικές σου αλλά και άλλων. Καλά λίγο να τεμπελιάσεις πάει, πέταξε το πουλί. Η ενημέρωση καταπληκτική!! Ευχαριστούμε!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναλυτικότατη σε όλα της!!! Αυτά είναι!!! Σε φιλώ!!!!! Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. misirloy ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BAKC UP AΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΖΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστούμε misirloyκα το περίμενα πως και πως απο το προηγούμενο blog σου! Σου εύχομαι Καλό Πάσχα πάντα σε παρακολουθώ και ας μην αφήνω πολλά σχόλια, έχεις εξαιρετικό blog και πάντα μας δίνεις τα φώτα σου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο Μισιρλούκα, καλά έκανες και το δείχνεις αναλυτικά, είναι πολύ σημαντικό να τις έχεις σωσμένες τις αναρτήσεις σου, γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Καλά που μου το θύμισες γιατί έχω καιρό να το κάνω..
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ !!ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ???!!!!ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΗ ΜΑΘΗΣΕΩΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!ΦΙΛΙΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να είσαι καλά! Θα το κάνω αμέσως!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα το κάνω σίγουρα. Για να είμαι ειλικρινής κάτι είχα κάνει αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν το ΝΟ 1 ή το Νο 2! Θα επανέλθω με μπλοκάκι και μολύβι για σημειώσεις! Περιμένω και την επόμενη ανάρτηση όμως! Γιατί και να το αποθηκεύσω τι γίνεται μετά;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αστέρι μου εσύ!!! Δίκιο έχεις γλυκιά μου... πιο αναλυτικά δεν γίνεται! χα-χα-χα Σ'ευχαριστούμε.... Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και πάλι σε ευχαριστούμε ! Αυτή τη φορά με ένα βραβείο από τη Μαρία και την Ελένη...(επιτέλουςμάθαμε πώς γίνεται αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε ευχαριστούμε πολύ για αυτή την ανάρτηση!!!Χρησιμότατη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όπως ακριβώς μου τα είχες εξηγήσει τηλεφωνικώς στο ξεκίνημα του μπλογκ μου χαχα!!
    Είσαι θησαυρός
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χονολουλούκα μου, χίλια ευχαριστώ.... θα τα έχανα όλα κάποια στιγμή!!!! Και για μένα, εντάξει....
    Για την ανθρωπότητα όμως; Φαντάζεσαι τι απώλεια;
    Φιλιάαααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευχαριστουμε για την πληροφορία. Καλό Πάσχα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MISIRLOY MOY!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ti les tora!!!!!! Epitelous!!! To mono diaforetiko pou ekana einai oti den exo anoixta multiple tabs!!!!
    Kalo Pasxa!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hola y gracias, que tengas una buena semana, hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ χρήσιμη αυτή σου η ανάρτηση κούκλα!! Κι εγώ κάνω πολύ συχνά back up τις αναρτήσεις μου, αλλά η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχω κάνει για το πρότυπό μου... Μάλλον από βδομάδα θα το κάνω κι αυτό!! Να περάσεις τέλεια αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πέρασα να ευχηθώ Καλή Ανασταση με υγεία, αγάπη ευτυχία και επαγγελματική ευημερία! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μισιρλουκάκι μας, καλή Ανάσταση, να είσαι πάντα καλά. Φιλάκια, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαααααα!!! άνοιξαν οι απαντήσεις!!!!! μαύρη σου μοίρα!!!!! ..... εδώ θα τα πληρώσεις όλα!!!!! μισιρλούκα μας..... να είσαι καλά να μας .... αντέξεις, φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Άνοιξαν!!!Ε δεν θα μείνουμε ασυγκίνητες μπροστά σ'αυτό το θαύμα!!!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε Πολύ για την πολύτιμη ενημέρωση σου!

      Διαγραφή
  38. καλή Ανάσταση!!!Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ MISIRLOY ΜΟΥ!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ
    ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ !!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μισιρλού μου, να'σαι καλά! Αληθώς Ανέστη!! Και μια (ή μάλλον δυο) ερωτήσεις: 1) γιατί ΔΕΝ βλέπω όλες τις αναρτήσεις που γίνονται στην γειτονιά( και εννοείται πως είμαι αναγνώστης), και 2) σε τι ακριβώς χρhσιμεύει το back up ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σε ευχαριστούμε ταλαντούχο και αξιαγάπητο Μισιρλάκι μου! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! Και του χρόνου με υγεία! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΩΩΩΩΩ! Επιτέλους δημοσιεύτηκε το μήνυμά μου! Μήνες σου γράφω και όλο με πέταγε έξω... Πολύ χαίρομαι! Σε φιλώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά και ευλογημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Eύχομαι να είσαι
    Θερμή σαν τα κόκκινα τα αυγά..
    Γλυκιά σαν το τσουρέκι..
    Εκρηκτικοί σαν πυροτέχνηματά.....
    Και να έχεις......καλύτερη τύχη από το αρνί!
    Χριστός Ανέστη ..υγεία κ καλές εμπνεύσεις …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Xριστός Ανέστη θα σου πούν
    γλυκά τα δυό μου χείλη
    κι απ την καρδιά μου οι ευχές
    στα μέσα του Απρίλη.....
    φιλακια πολλα με αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χριστός Ανέστη, να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι αγαπάς. Φως λαμπερό Αναστάσιμο να λούζει πάντα τα όνειρά σου και να φωτίζει το δρόμο σου, κοριτσάκι! Σε φιλώ :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πασχαλινες ευχες απ'την καρδια βγαλμενες, ολες οι μερες της ζωης να ειναι Αναστημενες.
    Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!Χαίρομαι πολύ που έχεις επανέλθει δυναμικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια Πολλά, Μισιρλού μου! Είχα ξεχάσει πώς γίνεται το back up... εδώ είχα ξεχάσει τι είναι blog! Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις οδηγίες κι ένα μεγαλύτερο για την παρουσία σου στη γειτονιά! Φιλιά από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια Πολλά μισιρλού μου!!!!Χριστός Ανέστη!!!!!πολύτιμες οι οδηγίες σου!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρονια πολλα πολλα και καλα αγαπημενη μου Μισιρλου!!!!:-) :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αληθώς ανέστη! Χρονια πολλά Μισιρλού! Και ευχαριστούμε για την τόσο πολύτιμη βοήθειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια Πολλά Μισιρλούυυυυυυ !!! Και του χρόνου με υγεία !!! Άχ..τί παιδί είσαι εσύ...σε ευχαριστούμε που μας βοηθάς τόσο πολύ !!! Είσαι μιά γλύκα Μισιρλού μουυυ και το ίδιο και οι πασχαλινές ευχές σου !!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλησπερα μισιρλου μου !!!! χριστος ανεστη χρονια πολλα και καλα με πολλες ομορφιες οπως αυτες που βλεπω!!!! νασαι καλα κοριτσι μου φιλουδια πολλα -)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά και με υγεία να γιορτάζουμε κάθε χρόνο.Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χριστός ανέστη! Να είσαι πάντα καλά! Πολύτιμε οι συμβουλές σου. Πάω για εφαρμογή. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΑΣ ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χρόνια πολλά και πολλές ευχές γλυκό Μυρσινάκι.Ελπίζω να πέρασες τέλεια και να ξεκουράστηκες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τσααααααααααα....ήρθα μπρε να σου ανταποδώσω ευχές και κροτίδες ....ξέρεις εσύ... ;-)
    χρήσιμη η ανάρτηση σου....φιλιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Όντως πιο αναλυτικά δεν γίνεται!!Πολύ χρήσιμη η ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εξαιρετικά χρήσιμο!! Ευχαριστούμε!
    Χρονια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χριστός Ανέστη!Χρόνια πολλά misirlou με υγεία και διάθεση για νέες δημιουργίες!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Misirlou Hello how are you?
    Post very useful, I do blackout ever, I am very afraid of losing my blog!
    Congratulations!
    A big hug and good weekend.

    Μισιρλού Γεια σας πώς είστε;
    Δημοσίευση πολύ χρήσιμο, κάνω συσκότισης ποτέ, είμαι πολύ φοβούνται την απώλεια του blog μου!
    Συγχαρητήρια!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Πέρασα να σου πω χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!!!
    Ελπίζω να πέρασες καλά αυτές τις μέρες.
    Όσο για τις πληροφορίες σου είναι πολύτιμες και πάντα φιλάω ένα
    αρχείο από το blog μου από τότε που χάσατε το δικό σας...
    Το πάθημα μάθημα!!!!
    Φιλιά πολλά!!! Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Είναι απλό αλλά και τόσο δύσκολο!!!! Ευχαριστώ και πάλι πολύ και κάποια στιγμή θα σε πάρω τηλέφωνο γιατί σήμερα είχα πρόβλημα!!! Πέρνα για βραβείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Σα να θυμάμαι πως είχες την εμπειρία γιατί σε παρακολουθούσα και κάποια στιγμή σε έχασα. Άνοιξα 2 παράθυρα και στο ένα διάβαζα και στο άλλο έκανα ό,τι έλεγες... ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ! Από την ώρα που είδα τι έπαθες και από την ώρα που κόλλησα ιο και τρελλάθηκα πριν 2 χρόνια σκεφτόμουν το μπακαπ αλλά η αμέλειά μου σκοτώνει.... Γιαυτό το έκανα ΤΩΡΑ! Ευχαριστώ γλυκούτσικο κορίτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. misirlouka πολύ καλή η ανάρτηση κατατοπιστηκότατη!Έλα μια βόλτα απο το σπιτάκι μου σε περιμένει βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ο χώρος των σχολίων δεν φτάνει να τον γεμίσω με ευχαριστώ για τα τόσα που έμαθα από σένα...Βέβαια εσύ δεν ξέρεις πόσο πολύτιμη είναι η βοήθειά σου ...Είσαι δοτικό άτομο και αυτό σε κάνει ξεχωριστή σε έναν κόσμο τόσο κλεισμένο στον εαυτό του ....τόσο εγωιστικά κλεισμένο...Πέρασε αν θες να πάρεις ένα βραβείο από το σπιτάκι μου . Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. πέρνα από το blog μουουουου.....! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Lovely blog with so many interesting and inspiring posts! Love your work:) Would you like to follow each other?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πολύ χρήσιμο.. Δεν ήξερα ότι μπορώ να αποθηκεύσω και το backround μου..

    Είμαι η νέα σου follower
    http://notebookofclaire.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μπράβο σου!!! Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου!!!
    (Αχρείαστες να 'ναι!!!)
    Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Είμαστε η Γιάννα κ' ο Γιάννης από το syros2js.blogspot.com/
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή