8/4/12

PAINT AND DECOUPAGE


Ηρθε η ωρα να "κλεισω "για τις Πασχαλινες διακοπες!
Θα ειμαι βεβαια,εδω γυρω να σας παρακολουθω...
Θελω να σας στειλω την αγαπη μου και να ευχηθω,
σε καθενα απο εσας ξεχωριστα με μια μαντιναδα...

Πασχαλινές δέξου ευχές, 
απο τη καρδια βγαλμένες, 
ολες οι μέρες της ζωής να΄ναι αναστημένες!
Ήθελα μες τση φούχτες μου χαρές χιλιάδες να ‘χα, 
να τσι μοιράσω απλόχερα στους φίλους μου το Πάσχα.
Εφέτο την ανάσταση ευχή καρδιάς θα κάνω, 
η μοίρα να σκορπά χαρές να περπατείς απάνω!

θα τα ξαναπουμε συντομααααα!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
misirloumisirlou


58 σχόλια:

  1. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση Μισιρλούκα μου από τη Λευκωσία. Να περάσετε όμορφα!!!
    Φιλούθκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, το πουλάκι μουυυυυ
    και ρομαντικό και ποιητικό!!!
    Να πούμε κι εμείς Καλό Πάσχα απο τώρα; και πως θα φτιάξω μαγειρίτσα χωρίς την παρουσία σου; Πίκρα θάναι,αποτυχία...
    Φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααα καρδιά μουυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη ξεκουραση κοριτσι και καλο Πασχα!Η μαντιναδα σου πολυ καλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Πάσχα Αλεξάνδρα μου!!!Έγραψες με την μαντινάδα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KAΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΜ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
    ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλο πασχα και σε σενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Πάσχα να περάσεις supper!!!!
    Φιλιά πολλά!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό Πάσχα και από εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί καλέ κλείνεις;Σχολείο είσαι;Ούτε εγώ δεν έχω κλείσει την τάξη ακόμη!!!Μου φαίνεται πως βρήκες τρόπο να μας αποφύγεις!Όταν ξανανοίξεις με το καλό(μετά του Θωμά φαντάζομαι...)να έχεις βρει τρόπο ν'ανοίξουν οι απαντήσεις σου!!! Δεν σου εύχομαι καλό Πάσχα γιατί σκέφτομαι να στολίσουμε μαζί τον επιτάφιο...οπότε έχουμε καιρό...Η καρδιά σου γλύκα (αυτή που έφτιαξες...για την original δε λέω...).Καλή ξεκούραση...θα τη χρειαστείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό Πάσχα Μισιρλούκα μας και καλή Ανάσταση και σε σένα!!!Να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς.Η πέτρα σου είναι ΥΠΕΡΟΧΗ!!!
    Ευχαριστώ πολύ για όλα.ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο Πασχα και καλη Ανασταση Μισιρλου μου!!!
    Να περασεις οσο πιο καλα μπορεις!!
    Η μαντιναδα σου υπεροχη!!!!! Ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ,ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ .ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΓΕΜΑΤΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η μια , θα είναι μαζί σου στο στόλισμα του επιταφίου και η άλλη στην προετοιμασία της μαγειρίτσας. Εγώ θα μείνω μόνο για τον νυμφίο και μετά φεύγω. Ποια θα μείνει για την "εν πολλαις αμαρτιές περιπεσούσα γυνή", δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επανέρχομαι με μια ένσταση. Άλλο κείμενο δεν μπορούσες; Καρδιά γεμάτη αγάπη που σε παραπέμπει σε ρομαντικές στιγμές είναι αυτή, γιατί το κείμενο να λέει για φαγητό και γαστρίτιδα;Εκτός αν είναι καρδιά-αγκινάρα και έπαθε βαρυστομαχιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό Πάχα Μισιρλού μου, να περασετε καλά!!!
    Τι ωραία μαντιναδα, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλη Ανάσταση Μισιρλου μου.Μακαρι να γεμισει η καρδια μας αγαπη!!!Φιλακια!Να περασεις υπεροχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ!
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑ ΣΕΙΡΑ?????ΧΙΧΙΧΙ
    ΑΡΑΞΕ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ..ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΒΑΛΑ ΝΑ ΦΟΡΤΗΣΟΥΝ .ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΘΑ COLLAPSE!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    H KARDIA...APAIXTABLE...XAXAXA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό Πάσχα να έχεις!!! Υπέροχη χειροτεχνία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχα έγραψε η Σωσώ...(αχ αυτές οι απαντήσεις σου Μισιρλού...πρέπει να σε παραπέμψουμε στο πειθαρχικό του blogger)!!!Χαχα...Σωσώ for ever!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολλες ευχες..για ενα πανεμορφο πασχα και ξεκουραστες διακοπες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βιλλιωτη μαζεψου!!!!με προκαλεις!!!αφου ειμαι σε διακοπες χαχαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ? ΜΕ ΤΙ ΚΑΡΔΙΑ? ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ!!! ΧΑΧΑ ΤΟ ΦΕΡΑ ΠΡΟΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ...ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ .ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ . ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να περάσεις όμορφα,Μισιρλού!
    Οι τραγουδιστές ευχές μου άρεσαν πολύ!
    Καλό Πάσχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε προκαλώ; Βγες στην πλαϊνή μπάρα να λογαριαστούμε αν είσαι blogger!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα λογαριαστουμε εμεις την πεμπτη!!!θα ξεδιπλωσω το ταλεντο μου και εκει να σε δω.......!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μισιρλούκα μου, Χονολουλούκα μου, Παναγιωτάκη μου, Να έχεις ένα τέλειο, χαρούμενο και γεμάτο αγάπη Πάσχα.... By the way, πού θα αναμετρηθείτε με τη Μαρία να έρθω;;;;;; Όσο για το τροπάριο της Μ. Τρίτης, πες στη Σωσώ να μην ανησυχεί, το έχω "κλείσει" εγώ!!!!!!!!!!!
    Φιλούρεεεεεεεεεεεεεεεεεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι όμορφη μαντινάδα..Καλό Πάσχα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εκτός από την χειρο-τέχνη σου έχεις ταλέντο και στις μαντινάδες misirlou!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα ...φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό Πάσχα κι από μένα. Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό Πάσχα!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!!!!ότι και να φτιάξεις είναι υπέροχο!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ...
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΝΑ ΠΑΣ...
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλό Πάσχα και σε σένα. Να είσαι καλά και να μας δίνεις πάντα τα φώτα σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΛΟ ΜΑΓΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ...!!!
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΕΙΣ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ
    ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΗ
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ

    ΚΑΛΟ ΕΕΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλό Πάσχα!!
    Τέλεια η μαντινάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλή Ανάσταση! Καλό Πάσχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σου Μισιρλούκα με τα ωραία σου!!!
    Καλή Ανάσταση!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ όμορφη η πετρούλα σου!!!Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλό Πάσχα γεμάτο υγεία και ευτυχια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ!!!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ομορφα να περάσεις κοριτσάκι. Ξεφάντωσε σαν να μην υπάρχει αύριο. Ετσι πρέπει να ζούμε την κάθε μέρα. Φιλιά και αγκαλιτσες σου στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια πολλά και Καλή Ανάσταση, πάντα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ¸.•°`♥✿⊱╮
    FELIZ PÁSCOA!!!

    ( ),,( )
    (=':'=)
    (,,)♥(,,)
    º°❤.•°º╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια πολλάκαι καλά!
    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Your blog is great! Thanks for all your wonderful tips! :-) Hugs from Spain.

    Vintage Collages
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Merhaba,bloğumu ziyaret ettiğiniz için çok teşekkürler.
    Türkiye'den sevgiler
    Dolunay Ünsalan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος6:38 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή