2/4/12

WOOD and CLAY



Σημερα θα γυρισω λιγο στα παλια.
Στην αυτοεξασκηση μου χαχαχα στον πηλο με την καθοδηγηση της Μαριας.
Ειναι ωραια ιδεα για διακοσμητικο στο χωρο σας αλλα και για δωρακι.




Ειχα μαζεψει σε μια μερια ξυλινα "πορτακια"
απο εικονακια του πατερα μου,που δεν τα χρειαζοταν.
Δεν ηξερα τι να τα κανω,ωσπου η Μαρια μου εδωσε την ιδεα...
"καντα σπιτακια"μου λεει!


Ξεκινησα λοιπον κολλωντας τα μεταξυ τους με ξυλοκολλα,
ενω καποια τα ενωσα και με συρμα.
Δημιουργησα 3 διαφορετικα...





Καποια τα εντυσα με χαρτοπετσετα,
καποια αλλα τα εβαψα με ακρυλικα.


Εφτιαξα καποια στοιχεια απο air dry πηλο,
οπως παραθυρα ,στεγες,σκλοπατια,παραθυρα.


Μετα εργαλειακια του πηλου τα χαραξα
και τα διαμορφωσα.






Οταν στεγνωσε ο πηλος τον εβαψα κι αυτον.
Η φωτογραφια ειναι επεξεργασμενη,
γιατι δυστυχως δεν εχω το τελικο αποτελεσμα.
Εσεις βαλτε την φαντασια σας χαχαχαχα..



Στα παρακατω σπιτακια μετα απο τα ακρυλικα,
χρησιμοποιησα πατινα.









Τα στοιχεια που εφτιαξα απο πηλο,
κολληθηκαν κι αυτα με την πολυαγαπημενη μου 
ατλακολ!!!


Ενα απο αυτα το εστειλα ηδη στο μπαζαρ των bloggers

που οργανωνει η κικη και η μαρια
Καλη επιτυχια κοριτσια.
.......


Τι ξεκουραστη αναρτηση!!!
Τελειωσα κιολας!
Για τα λαθη μου απευθυνθειτε στη Μαρια(handmadeart) χαχαχα.

Σας φιλω,σας χαιρετω και σας υπενθυμιζω...
να εισαστε αισιοδοξοι,ευρηματικοι και δημιουργικοι.
Αν εχουμε την υγεια μας...θα την βρουμε την ακρη σε ολα με ολα τ`αλλα.

misirlou misirlou

59 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑ..ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ....ΗΣΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ''ΜΑΘΗΤΡΙΑ''...ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΑΣΚΑΛΑ!!!!
    ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ,ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ...ΤΑ ΛΑΘΗ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΑ!ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ LIVE..AΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ..ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!...ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ!!ΦΙΛΙΑΑΑΑ ΖΟΥΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι υπεροχα !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απίθανα τα σπιτάκια σου!!!!!!!!το πουά με ξετρέλανε!!!καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα δουλεμένα και άρτια φτιαγμένα!
    Πληρώνεις χαράτσι με αυτά;

    Καλό Μήνα Αστέρι!
    Φιλιά σας.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ , ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hola que bonitas casas, felicitaciones, hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα!!!! Για μια ακόμη φορά άλλωστε!! Συνέχισε τις υπέροχες δημιουργίες, Μισιρλούκο!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα πάντως μου άρεσαν και θα βάλω τη φαντασία μου να οργιάσει!!! Μισιρλούκα πέρνα για βραβείο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η φαντασία στην εξουσία! καταπληκτική για άλλη μια φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν ξέρω αν οι φωτογραφίες είναι επεξεργασμένες... τα σπιτάκια σου πάντως είναι φανταστικά!!!! όπως όλες οι δημιουργίες σου άλλωστε!!!! Καλό και δημιουργικό Μήνα!!!! Φιλάκια Πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πάρα πολύ όμορφα Μισιρλού μου!!!Την Καλημέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπεροχα τα σπιτακια σου!!!!!
    Μας εδωσες ιδεα να προσπαθησουμε και εμεις!!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα και παραμυθένια .Καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!!!Τα είδα χθες αλλά μου θόλωναν οι φωτογραφίες από τη νύστα...και τώρα το ίδιο παθαίνω σε μία ...χαχα δεν ξύπνησα ακόμη ή έβγαλες κακή φωτογραφία;Αν αυτά ήταν τα πρώτα, τώρα τι θα μας φτιάξεις Μισιρλούκα;Πες μου αν κατάλαβα καλά...τα πρώτα είναι ενωμένα σαν πολιτεία;Είναι εξαιρετικά!!!Και το άλλο τι όμορφο,τι χρώματα...εκείνη η σκαλίτσα...μπράβο κοριτσάκι!Αρκετά σε παίνεψα...καλή εβδομάδα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημερα!ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ!!!ΑΞΙΟΖΗΛΕΥΤΑ! ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΠΟΡΤΑΚΙΑ??? Η ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ??? ΧΑΧΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!!!!!!!
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΥΣΕΣ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ!!!!!!!!
    ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!
    ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥ!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λάθη; Ποιά λάθη;;; Είσαι απίστευτη και η δασκάλα σου το ίδιο! Είναι υπέροχα!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι γλυκούλια σπιτάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είσαι αστείρευτη! Υπέροχες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μισιρλούκο μου, αυτό το στυλ στις κατασκευές σου είναι από το αγαπημένο μου!!!! Είναι υπέροχα!!!!! Ειδικά αυτό με την πατίνα.... όλα τα λεφτά. Αγαπάς τον πηλό και.. φαίνεται!!! Του δίνεις ζωή, μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δηλώνω προτίμηση στο πρώτο αλλά και τα άλλα είναι πανεμορφα!
    Με εξέπληξες ευχάριστα πάλι και μου βάζεις ολο νεες ιδέες, να δούμε τι θα πρωτοκάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!Απίθανα τα σπιτάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμένα μ αρέσουν τα σπιτάκια με τα παλ χρώματα.
    Ο συνδυασμός 3 σε 1!!!Γλύκα όπως εσύ ζουμπουρλού μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!Υπέροχα τα σπιτάκια σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα να'χουμε κούκλα μου! Να'ναι γεμάτος με χαρά, χαμόγελο και πολλές δημιουργίες!! Τα σπιτάκια είναι καταπληκτικά! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλεια!!!!!!!!!!!!
    καλό μας μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πω..πώ.. τι ομορφα σπιτακια ειναι αυτά;; για μένα που δεν σκαμπάζω απο πυλο και πατίνα ...αλλα μου άρεσαν πολύ οι λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν..μπράβο ΜΙΣΙΡΛΟΥΜΙΣΙΡΛΟΥ μου ... φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βρε παιδί μου, Μισιρλούκα, πώς τα φτιάχνεις αυτά τα υπέροχα χρώματα; Καλά, άσε τον πηλό που τον παίζεις στα δάχτυλα..... ΥΠΕΡΟΧΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!
    Φιλούρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν ξέρω τι λάθη βλέπεις εσύ! Είναι τέλειο! τα χρώματα τέλεια και η τελική σύνθεση απίστευτη...μπράβο. Πέρνα να πάρεις ένα βραβειάκι...αν δεν αξίζει σε σένα τότε σε ποιον! αφού είσαι και αναγνώστριά μου και δασκάλα μου (επέτρεψέ μου)το δικαιούσαι πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αντε να καταλαβεις απο τι ειναι ...Αν δεν το εξηγουσες δεν υπηρχε περιπτωση να πει το μυαλο μου!Ειναι απθανα.Ειδικα το τελευταιο ειναι σαν αληθινο!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τοκ, τοκ μπορώ να μπω;
    Πολύ όμορφα και διαφορετικά τα σπιτάκια σου. Το ένα καλύτερο από το άλλο.Μετά από σένα τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημερα Μισιρλου και καλο μηνα!Ειναι σανα σε ξερω γιατι σε επισκεπτομαι χρονια απο τα αλλα blogs που ειχες.Εχω μαθει πολλα απο εσενα κι σ'ευχαριστω γι'αυτο πολυ!!!!!Ολα τα εργα σου ειναι επαγγελματικα!!!!!!!!!!Τα σπιτακια σου ειναι υπεροχα!!!!!!Θελω ομως να σε ρωτησω κατι.Την παλαιωση,πως την κανεις?Περνας κασια πανω απο το ακρυλικο?Α,και πλεον δεν πεταω τιποτα!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστω που με ακουσες!Νασαι παντα καλα!
    Πολυτιμες οι συμβουλες σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερα σε ολους τους σχολιαστες και περαστικους!
    MaRia'S LiFeTiMe :θα πρεπει να δεις το tutorial που εχω κανει στις πατινες....αν και πολυ συντομα θα κανω αναφορα στο θεμα που ρωτας...Επειδη θελει λιγο παραπανω αναλυση το θεμα που ρωτας...κανε υπομονη εως την επομενη αναρτηση.

    φιλια σε ολες και ευχαριστω πολυ για την υποστηριξη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αχ τέλεια είναι!!! σε ζηλεύω Μισιρλούκα μου έτσι όπως μεταμορφώνεις το καθετί!!!με την καλή έννοια...Αν βρεις λίγο χρόνο θα περάσεις να με βοηθήσεις να διορθωθώ??? έχω μια κουνελομαμά...και αισιοδοξώ να κάνω και την υπόλοιπη οικογένεια...αλλά κάτι κάνω λάθος...ενώ κόλλησα αρχικά με ατλακόλ...ένα φυλλαράκι ξεκόλλησε...βγήκε πολύ γυαλιστερή....και άλλα που θα δεις εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μισιρλού μου μου τι όμορφα πράγματα είναι αυτά?!? Σούπερ ουάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μισιρλού μου τι όμορφα που είναι! Έχω χαζέψει... Είναι παραμυθένια!!! Σ' ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. OYAOY!!! μπράβο μπράβο! ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!!!!! καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. TI NA ΠΩΩΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΕΕΕ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΑ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι όνειρο! Συγχαρητήρια!
    Καλό μήνα και καλό βράδυ, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χαχα! Τι πλακα που εχεις Μισιρλου μου! Δεν προλαβαινω να σχολιαζω παντα , μα σιγουρα απολαμβανω τις ανρτησεις σου! Φιλια και καλο μηνααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Α, ξεχασα να προσθεσω πως τα σπιτακια σου ειναι υπεροχα φυσικα!!! Τριγυριζω κι εγω την ιδεα να κανω κανα-δυο με γυψογαζα και πηλο...απλα θελω να βρω λιιιιγο χρονο, γιατι δεν τοχω ξαναδουλεψει το συστημα.
    Φιλια και παλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά τι να πω για το ταλέντο σου!!!! Αστείρευτο!!! εγώ που το έχω και στα χέρια μου, επιβεβαιώνω πόσο όμορφο είναι!!! Σε φιλώ!!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φανταστικό, καταπληκτικό! Μπράβο κορίτσι. Έλα από το blog μου γιατί έχεις βραβειάκι.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πραγματικά είναι Πανέμορφο, με ωράια χρώματα και χαρούμενο! Τέλειο!!!
    Καλό΄μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εγώ θα μπω στα σπιτάκια να ξεκουραστώ. Είναι άλλωστε τόσο όμορφα. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μα τι ωραία ρε παιδί μου! Δε θα μπορούσε να κρύβεται και μια κλειδοθήκη από πίσω;! Εμένα αυτό μου θύμησε!
    Καλό μήνα Μισιρλούκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. να μαι και εγώ τελευταία και καταιδρωμένη αλλα τα κατάφερα και πέρασα μια βόλτα!

    Φοβερο το σπιτάκι σου το έκανες κουκλίστικο

    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω...ούτε το mail σου βρίσκω...θα το εκτιμούσα αν έμπαινες στον κόπο να μου το στείλεις...σε ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Είναι υπέροχα!Τέλεια δουλειά ,τέλειο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. τέλεια τα σπιτάκια σου συγχαρητήρια πολύ καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ,ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟ!!! ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!! ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Beautiful!!! nice blog!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Thank you so much for your visit!!!
    I follow you now!
    Want us to follow by Bloglovin? let me know...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τέλειο το σπιτάκι σου! Δεν έχω πολή καιρό που σε βρήκα, αλλά τώρα θα σε εξερευνήσω για τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή