3/5/12

MY NEW CRAFT ROOM


Περιμενα πως και πως, αυτες τις πασχαλινες διακοπες,για να ξεκουραστω,
να βρεθω κοντα σε φιλους,να ασχοληθω με τις χειροτεχνιες μου 
και φυσικα με την μπλογκογειτονια μας.
Δυστυχως καποιος αλλος ειχε αλλα σχεδια για μενα 
και οι διακοπες μου κατεληξαν σε ενα ωραιοτατο χειρουργειο για αφαιρεση χολης.!!!!!

Παρολο που ξεκινησα αμεσως να εργαζομαι,η εξαντληση μου ηταν μεγαλη 
για να μπορεσω να ασχοληθω με οτιδηποτε αλλο.
Μη μπορωντας λοιπον να κανω χειροτεχνιες αυτο τον καιρο,
αποφασισα να μετακομισω το εργαστηριακι μου στον κατω οροφο,
σε μια αιθουσα ανετη ,ευρυχωρη διπλα στο κηπο.
Φυσικα την μετακομιση αλλοι την λουστηκαν.......εγω ειχα την υψηλη επιστασια .
Κολαση.....γιατι ως γνωστο,ειμαι μεγαλη σαβουρομαζωχτρα!χαχαχαχαα......
Κουβαλαγανε και με βριζανε ταυτοχρονα !!!!
Η μετακομιση τελειωσε....αλλα η τακτοποιηση καλα κρατει ακομα!!!
Θα σας δειξω μερικες φωτο για να παρετε μια ιδεα πως ηταν πριν 2 μερες.
Σιγα σιγα και οσο το φτιαχνω,θα σας δειχνω την προοδο του χωρου....


Το τραπεζι του pingpong θα γινει παγκος εργασιας.


Δυο παλιες βιβλιοθηκες ενωθηκαν γυρω απο μια παλια συρταριερα .


Με τα παλια καθισματα θα φτιαξω ενα σαλονακι.



Οσα επιπλακια βλεπετε ειναι παλια.Τα περισσοτερα τα εχω βρει στον δρομο,
ενω καποια μου τα εχουν δωσει φιλοι.



Τωρα θα πρεπει να βρω το κουραγιο να τα φτιαξω,να τα μεταμορφωσω 
και να δημιουργησω ενα χωρο,
φιλοξενο,πρακτικο  και ομορφο που να με προδιαθετει να δουλευω.
Και ολα αυταααα.......χωρις να ξοδεψω δεκαρα.
θα δουμε στην πορεια κατα ποσο θα τα καταφερω!

Προς το παρον θα σας αφησω.....θα σας ευχηθω απο την καρδια μου
 να εισαστε υγιεις και αισιοδοξοι.
Σας φιλω

(Θελω να ευχαριστησω τις φιλες που με τιμησαν με τα σχολια τους και με καποια βραβεια ,,,αλλα
θα το κανω στην επομενη αναρτηση.Δωστε μου λιγο χρονο γιατι....δεν ειμαι ακομα για πολλα.)

misirlou misirlou


135 σχόλια:

  1. Περαστικά σου αγάπη μου γλυκιά!!! Κοίτα να δεις που όντως όταν λέμε "εμείς κάνουμε σχέδια και ο Θεός γελάει" είναι μια αλήθεια!!! Σιδερένια να είσαι από εδώ και πέρα!!! Και... ποιος σε πιάνει μετά, το δωμάτιό σου θα είναι ΤΕΛΕΙΟ!Κάτι ανάλογο ετοιμάζω κι εγώ αλλά έχω πολύ δρόμο μπροστά μου... Περιμένουμε νεότερα. σε φιλώ και να προσέχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!
    ΤΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ..ΗΔΗ....
    ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ..ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ...
    ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ...ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.....
    ΣΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ...ΜΑΓΙΚΟ ...ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ...ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ!
    ΦΙΛΙΑ ΕΥΩΔΙΑΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΕΕΕΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕΡΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μισιρλούκα, περαστικά και σιδερένια να είσαι! Μη σκάς! Θα τα φτιάξεις όλα εσύ !! Οσο για το χώρο σου, απλά να σου ομολογήσω ότι......ζηλεύω !!!!!!!! Πόσο θα'θελα κι εγώ να είχα κάτι ανάλογο!! Να'σαι πάντα καλά !!Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά εύχομαι!Το εργαστήριο σου φαίνεται πως θα γίνει τέλειο!Να είσαι καλά και σιδερένια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Axxxxxxxxxx τι έχω να τραβήξω η άμοιρηηηηηηηηηηηηηηηηηηηή, αυτή ξεχόλιασε θα χολιάσουμε οι υπόλοιποι τριγύρω!!!Είναι να μην την βρίζουν που μόλις ξύπνησε απο τη νάρκωση τους έδωσε ordino να κουβαλούνε.Η Κυρία είχε την Υψηλή επιστασία, πως λέμε Υψηλή Πύλη του Σουλτάνου;....ετσι ακριβώς!!! Και τώρα κοιτάζει ένα γύρω και τακτοποιεί με το μαγικό ραβδάκι...κι έχουμε κι αγωνία θα πετύχει το πείραμα; Τολμάει να μην...;;;
    Μπέττυ μου καλές καβάλες στις μπάλες, η μαρίνα θα τη γλυτώσει, εσύ, εγω κι η Γιωργία θα πληρώσουμε το μάρμαρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσ,τσ,τσ...τι λες παιδάκι μου στην κοπέλα...στην Μπέττυ λέω...

      Διαγραφή
    2. Εχε χαρη που εχω μαθημα!!!!!μεχρι να γυρισω μη ξεσαλωσετε εδω μεσα!!!!!!
      θα τα πουμε το βραδακιιιιι εμεις........

      Διαγραφή
    3. Η Μπέττυ καταλαβαίνει γιατί αυτή την υποφέρει,εσύ τι μου κάνεις το συνήγορο υπεράσπισης;

      Διαγραφή
    4. Τίνος;Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε το'χω πάρει απόφαση...

      Διαγραφή
    5. Μαρεεεες!!!!!λυσαξατε παλι χαχαχαχα!!!!!
      σου ερχεται η αλλη με φορα για απαντηση!!!!!!!!!!1

      Διαγραφή
    6. Κάποιο πουλάκι μου είπε στ' αυτί ότι το όνομά μου πάει κι έρχεται στα σχόλια!! Το Χαρουλίνι ξέρει τι λέει, κάποια άλλα μυαλά σκέφτονται πονηρά......σα δε ντρέπεστε κορίτσια πράμα!!! Τέλος πάντων για να σας επαναφέρω στη τάξη.......το ότι υποφέρω με το μπαλοκαβαλίκεμα είναι αλήθεια δεν το αρνούμαι......χαλάλι όμως γιατί έχω τη πιο γλυκιά, τη πιο τσαχπίνα, τη πιο ζουζουνογαργαλιάρα δασκάλα pilates που υπάρχει τη Γλυφάδα και στα πέριξ!!! Αυτά και δε δέχομαι κουβέντα......γιατί μήπως μπορώ να πω το αντίθετο......τι θα τραβήξω μετά ένας Θεός μόνο ξέρει!!!
      Πάντως για να σοβαρευτούμε αλλά και για να ζηλέψετε λίγο, το μισιρλεργαστήρι θα γίνει τέλειο. Θα αποτελέσει το αρχηγείο μας για την εκτέλεση των νέων μεγάλων ιδιών που θα έχουμε στο εξής!! Περιμένετε και θα δείτε!!
      Τσάο!!

      Διαγραφή
    7. Μπεττουλίνι μου μόνο εσύ καταλαβαίνεις κοριτσάρα μου, γιατί δεν έχεις πονηρό μυαλό,και επειδή μόνο εγω ξέρω τα βασανιστήρια που υφίστασαι!!!Και τώρα...ξεχολιασμένη...τώρα είναι που θα τα δώσει όλα! θα κάνει και το εργαστήρι των Μεγάλων ιδεών και άντε πιάστε την τη πιο γλυκιά, τη πιο τσαχπίνα, τη πιο ζουζουνογαργαλιάρα δασκάλα pilates που υπάρχει τη Γλυφάδα και στα πέριξ!!! (μτεά μην παραπονιέσαι ο,τι πάθεις...)

      Διαγραφή
  6. Περαστικούλια!!!
    Και είπα που χάθηκε αυτη η ψυχη, ποιός ξέρει τι θαυμαστο να ετοιμάζει πάλι; Και να που δεν έπεσα έξω! Τέλειο το καινούργιο εργαστήριο,ανετο και με προσβαση στον κήπο, τι άλλο θες; Σιγα-σιγα θα φτιαχτει με κάθε λεπτομέρεια!
    Α, και μην ακούς τι λένε αποπάνω, αυτό που έκανες εσυ είναι το πιο σημαντικό! Μεταξυ μας μου θυμίζει τη μετακόμιση που κάναμε λίγο πριν γεννησω τη μεγάλη μου, κατακαλόκαιρο, με την κοιλιά στο στόμα, μόνο εντολές μπορούσα να δίνω,χα,χα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...!!!Μαζί με τη χολή αφαιρέθηκε και το κλείδωμα των σχολίων!!! Δοκιμή κάνω...Ε μια και ήρθα να πω και κάτι στην Νίκη...ναι ναι αυτή είναι η πιο σημαντική δουλειά...την προτιμώ...όταν θα'ρθει να μου φτιάξει το εργαστήριο κι εγώ αυτόν το ρόλο θα αναλάβω!

      Διαγραφή
    2. εσενα θα σε κλειδωσω εδωμεσα μαζι με τα σχολια!μαζεψου Βιλλιωτηηη!!!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Μπράάαβο Νίκηηη!!!κι εγω είχα άλλη εντύπωση. Καλά η δικιά μας έτσι είναι τώρα θ αλλάξει; Πού να βάλω κανένα κασετόφωνο καμιά ώρα να καταρριφθεί ο μύθος της γλυκειάς και τρυφερής...ΔΙΚΤΑΤΩΡ!!!

      Διαγραφή
    4. Εσύ αν τολμήσεις να κλείσεις τα σχόλια θα σε βάλω να ξαναφάς τις πέτρες που έβγαλες

      Διαγραφή
    5. Είστε μάρτυρες πως δέχομαι απειλές!!!Αν με χάσετε μέρες να ξέρετε πως μ'έχει κλειδώσει!!!

      Διαγραφή
    6. Μη φρακάρετε εκεί που θα κλειδωθείτε...

      Διαγραφή
    7. Βρήκατε μαλλι να ξάνετε ,ε;
      Απο χειρουργείο βγηκε η κοπέλα, τι θελατε να κάνει,τον αχθοφόρο;
      Κι εγω ετοιμόγενη ήμουν τότε, τον άλλο καιρό αναλαμβανω από φασίνα μέχρι σοβατίσματα- στοκαρίσματα- μπογιατίσματα.Στη διάθεσή σας και σε πολύ συμφέρουσες τιμές!

      Όσο για το πόσο γλυκια και τρυφερη είναι δεν μπορω να πω τίποτα, δεν το γνωρίζω το κορίτσι τοσο στενα όσο η Χαρα.
      Αν κι εδω που τα λέμε οι γυμναστες φέρνουν λίγο στους στρατιωτικούς, ένα μικρο σαδισμο τον έχουν κι όπου μας βρουν εύκαιρους μας βγαζουν το λάδι....

      Διαγραφή
    8. Λέτε να με θυσιάσει στα θεμέλια;;; Άσε Μυρσιλούκο έχω κάτι δουλειές θα τα πούμε τον χειμώνα!!!

      Διαγραφή
    9. Χαχα Μισιρλούκο ήθελα να πω...μα όνομα είναι αυτό;;;

      Διαγραφή
    10. ΝΙΚΗ
      στο τέλος το επανέφερες στα ίσα του.
      Η Μπέττυ μπορεί να επαληθεύσει, οτι είναι στρατιωτικός και τα λέει τσεκουράτα!!!το κορίτσι του χειρουργείου!!!

      Διαγραφή
    11. MARIA VILLIOTI
      Βιλλιώτη,επ ευκαιρία των εγκαινίων να κάνουμε και βάφτιση,θα κοστίσει και λιγότερο το βίντεο... ψάχνε για όνομα.

      Διαγραφή
    12. Χολολουλού!!!χαχαχα...

      Διαγραφή
    13. Μμμμμ δεν θα διαφωνήσω απλά το Χονολουλού προϋποθέτει πιο λάγνο κορμί,ενώ το Μισιρλού τόχει το μπαμπάτσικο.
      Αστη λοιπόν σαυτό,μην κάνουμε κι άλλες ανακαταταξεις

      Διαγραφή
    14. Μα δε διαβάζεις σωστά..μια η Σαπουντζάκη μια η Χολολουλού...αρχίζω κι ανησυχώ...

      Διαγραφή
  7. Κοριτσάρα σιδερένια!!! Μας κοψοχόλιασες κυριολεκτικά!!! Το εργαστήριο-βασανιστήριο(με την καλή έννοια) υλικών, ούτε να φανταστούμε δεν μπορούμε πως θα το μεταμορφώσεις!!! Θα παρακολουθούμε με αγωνία...Και μετά ποιος σε πιάνει...Άντε και στο τέλος θα φτιάξουμε και βιντεάκι με την αλλαγή...χιχιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιλλιώτη ετοιμάσου ...

      Διαγραφή
    2. Τι κοψοχόλιασμα έπαθες εσύ;
      κάτσε να δεις που τις πέτρες θα τις αξιοποιήσει σε κατασκευή!Είναι μια σουπιά αυτήήή!!!

      Διαγραφή
    3. Λίγο το'χεις να μας κάνουν στο κορίτσι εξόρυξη!!!

      Διαγραφή
    4. Χαρά άσε τις πέτρες καταμέρος.....είναι ρεζερβέ. Τα τις δέσω εγώ με σύρμα μαλαματένιο.....μόνο αυτό της αξίζει της μισιρλουλού μου!!

      Διαγραφή
    5. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΣ ΥΠΕΔΕΙΞΑ,τώρα είμαι ήσυχη είναι σε καλά χέρια!

      Διαγραφή
    6. ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!!!!!!!!!!
      ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΦΡΕΣΚΟΧΕΙΡΟΥΡΓΗΜΕΝΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΡΑΞΑΤΕ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. Εδω οι αδελφές του ελέους πήγαν μία ωρα μετά το χειρουργείο και την έκανα και γέλαγε, μετά τη μετακόμιση θα την πειράξει;

      Διαγραφή
  8. Περαστικά!! Καλή τακτοποίηση και καλές δουλειές μετά, περιμένουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά, έχω την αίσθηση ότι θα γίνει ένα πολύ ωραίο εργαστήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιδερένια και περαστικά σου εύχομαι!
    Από τα πανέμορφα πράγματα που φτιάχνει με τα χεράκια σου σίγουρα το εργαστήριο σου θα γίνει χώρος έμπνευσης για ακόμα πιο όμορφες δημιουργίες!
    Καλό Μήνα! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χίλιες ευχές και από εμάς για υγεία και δημιουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!! ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ! ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ! ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ....ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΓΑ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΛΕΓΑ.... ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΝΑ ΣΧΟΛΙΟ? ΑΣΕ ΛΕΩ ΜΗΝ ΤΗ ΖΑΛΙΖΩ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ... ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ???? ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ! ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΕΠΙΣΗΣ! ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΒΑΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΡΙΞΑΝ ΕΒΑΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΕΛΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ...ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ...ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΤΕΛΕΙΟΣ! ΜΠΡΑΒΟ! ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΡΕΜΕΙ Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΟΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταρχήν περαστικά και σιδερένια! Ο χώρος είμαι απολύτως βέβαιη πως θα γίνει αγνώριστος σε λίγο καιρό.
    Σιγα σιγά όμως και προσεκτικά. Πολλά φιλιά και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά κι απο εμένα! Το εργαστήριο περιμένω να δώ πώς θα μεταμορφωθεί! Είμαι σίγουρη πως θα γίνει κουκλίστικο!! Καλό μήνα να έχεις και σιδερένια να είσαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά σου,γρήγορα να αναρρώσεις πλήρως!
    Να χαρείς το καινούριο εργαστήριο και να δημιουργείς υπέροχα έργα!
    Σας ζηλεύω΄που έχετε χώρο αποκλειστικά δικό σας να δουλεύετε,σνιφ...τα έχω όλα μέσα στο σπίτι-δεν μπορείς να φανταστείς τι γίνεται.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mισιρλου μου περαστικα σου γλυκια μου!!!!!!!
    Κι εγω πριν δυο χρονια εκανα Ανασταση στο νοσοκομειο, κι αντι για αρνακι ετρωγα φρυγανιες!χαχαχαχα!!!!
    Ο χορος φαινεται μεγαλος και ανετος!!!!
    Μολις αναρωσεις τα χερακια σου θα κανουν θαυματα!!!!!!!
    Να εισαι καλα, να προσεχεις κι ολα θα γινουν!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μισιρλούκα περαστικά σου!!!! Από ότι βλέπω δεν δημιουργείς αλλά έφτιαξες ένα εργαστήρι..... φανταστικό!!! έτσι για να σκάσουμε από την ζήλια εμείς που δεν έχουμε περισσότερο από ένα τετραγωνικό!!!!!! Το φαντάζομαι τελειωμένο.... θα είναι τέλειο!!!!!! Φιλιά πολλά... περαστικούλια... και ηρεμία όλα θα γίνουν σιγά - σιγά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μισιρλούκα μου, γλυκιά.....σιδερένια και περαστικά σου.....ωραίος χώρος, πολύ άνετος και μεγάλος....άντε...να τον χαρείς με εξαιρετικές δημιουργίες....είμαι σίγουρη γι' αυτό...φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΦΙΣΣΣΣΣΣ ΜΠΟΙΓΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!
    ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ !!!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΝΕΤΟΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΧΩΡΟΣ!!!!! ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΤΑΧΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ(ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ )ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΖΗΛΕΨΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!
    ΕΔΩ ΒΛΕΠΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ !!!!!ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΟ ΠΟΛΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχουμε να πιουμε καφεδεεεες!!!!!εννοειτε οτι μολις συμμαζευτω θα το καψουμε χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ακόμα δεν το συμμάζεψες και θα το κάψεις;Α,καημένε Νικολάκη άδικα κοψομεσιάστηκες! Θα ρθει κι η Σωσώ με τις μολότωφ...

      Διαγραφή
    3. Μη λέτε τέτοια...διανύουμε προεκλογική εβδομάδα...θα μας μαζεύουν...

      Διαγραφή
    4. Ο μπουρλοτιέρης είναι εκτός Αττικής και στενών περιχώρων!

      Διαγραφή
    5. Ναι καίει την αρμάτα ανοιχτά του Σαρωνικού κι έρχεται...ως άλλος Κανάρης!

      Διαγραφή
    6. Μπουμπουλίνα με μπαντάνα!

      Διαγραφή
  21. Περαστικά! Περιμένουμε να δούμε την μεταμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα κοριτσάκι μου και περαστικούλια!! Κι εγώ σε μια παρόμοια φάση μετακόμισης τζίρτζιλων-μίρτζιλων στη σοφιτούλα μας... Άσε έχω απογοητευτεί τελείως!! Νιώθω πως δεν έχουν τελειωμό... χαχαχαχαχα... Πολλά φιλιά και καλά κουράγια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Περαστικά σου εύχομαι αλλά και καλό μήνα!! Περιμένω πως και πώς να δω το νέο εργαστήριο έτοιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Περαστικά Μισιρλούκα μου εύχομαι γρήγορη ανάρωση!!!Ο χώρος σου είναι τέλειος καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή μου Μισιρλουλού, νιώθω ότι βρίσκομαι σε πλεονεκτική θέση μια και βλέπω δια ζώσης τη μεταμόρφωση του εργαστηρίου σου. Βέβαια και για έναν ακόμη λόγο......τους έχεις πει ότι το χειμώνα θα δημιουργούμε παρέα εκεί μέσα; Μάλλον δε θα το είπες για να μη ζηλέψουν.....καλά έκανες!!!
    Σσσσσσσ τσιμουδιά......αυτά τα λέμε μεταξύ μας!!
    Ανυπομονώ να έρθουν εκείνες οι μέρες, που θα μεγαλουργούμε παρέα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σας μισήσω ομαδικά...σσσσσσσσσσσσσσσ τσιμουδιά,μεταξύ μας τα λέμε,αλλά τα εννοούμε!

      Διαγραφή
  27. Πολλά περαστικά, γρύγορη ανάροση!!!! Ο χόρος φαίνεται πολύ ωραίος!!! Και σίγουρα θα τον κάνεις ωραιότερο!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γειά σου και καλώς σε βρήκα!!!! Το μπλόγκ σου είναι φανταστικό και ο χώρος που φτιάχνεις για να δημιουργείς απλα...ΣΟΥΠΕΡ!! Συνέχισε έτσι και μην σε ρίχνει τιποτα!!! Φιλάκια !! Τα λέμε σε επόμενη ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΩΣΗ.ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Περαστικά και σιδερένια!!! Υπέροχος χώρος για τις υπέροχες δημιουργίες σου!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μισιρλούκα μου, περαστικάααααα, σιδερένιααααα!!! Κι από δω και πέρα, μόνον αναρτήσεις, δημιουργίες και καλοπέραση!!! 'Οσο για τα υπόλοιπα μη στενοχωριέσαι όλα θα γίνουν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σιδερένια Μισιρλού μου και μην βιάζεσαι με το εργαστήρι. Θα γίνει πανέμορφο πάντως:-)
    Ξεκούραση τώρα;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΕΡΗ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ!!!!!!!
    ΑΥΤΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΕΣΚΑΣΑΝ, ΔΩΣΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ , ΜΗ ΤΙΣ ΛΥΠΑΣΕ!!!!!!!!!!!
    ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΟΥΝ ΕΧΘΕΣ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ, ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΗΡΘΑ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!
      Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ !!!!!!!!!
      ΝΑΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ!!!!!!!!
      ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
      ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ, ΜΗ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Είδες Ρένα μου συρτάρι και κακό!!!και να φαντασθείς της ζητούσα ενα και στάθηκε αδύνατον, αλλά τι περιμένεις απο... χολιασμένο άνθρωπο;
      Καλλίτερα βέβαια γιατί το βίντεο θα είχε τον ατέλειωτο...
      Ας πουληθούν αυτά που ήδη συμμετέχουν και ας αφήσουμε και κανένα να φυλάμε πραγματάκια...
      Φιλιά χολιασμένο!

      Διαγραφή
    3. Όχι που δεν θα τα βλέπαμε...Θα δώσεις λόγο γι'αυτά τα συρτάρια...Χαρά μου έπρεπε να ζητήσεις από μένα, που δεν είχα μεν αλλά θα πήγαινα και θα της τα έπαιρνα...χαχα...

      Διαγραφή
    4. Σε συλλαμβάνω κλέπτουσα οπώρας ή ...μάλλον συρτάρια;;;;
      Αστη την τσιφούτα!να δω τι θα τα κάνει τόσα...

      Διαγραφή
  34. Μισιρλούκι μου υπέροχο, σιδερένια και περαστικά!!!! Ο νέος σου χώρος υπέροχος! Είναι για τρελά...πάρτυ δημιουργίας!! Με το μαλακό και μη βιάζεσαι, όμως. Λίγη ξεκούραση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Σιγά-σιγά και όλα θα γίνουν!! Και μετά...ποιος σε πιάνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλό μήνα, κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της τα λέω αλλά είναι αγούρμαστο πλάσμα.
      Άντρα θέλω (τρόπος του λέγειν) Τώρα τον θέλω!!!τον ασυμμάζευτο έχει

      Διαγραφή
  35. Καλές εμπνεύσεις κοριτσάκι και περαστικά σου! Ο χώρος σου δείχνει πολύ όμορφος και ηλιόλουστος! Σου εύχομαι να τον χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καταρχήν περαστικά και καλό μηνα εύχομαι. Είμαι σίγουρη πως θα δούμε θαύματα από τα χεράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Περαστικά σου, κοριτσάκι μου! Είμαι σίγουρη ότι το εργαστήρι σου θα γίνει πανέμορφο!!! Ανυπομονώ για τις επόμενες φωτογραφίες! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος11:07 π.μ.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ!!!!ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Περαστικά και σιδερένια!!!
    Και το εργαστήρι πολύ ζηλευτό, πραγματικά τρελάθηκα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Περαστικάαααα και υπομονή!Τουλάχιστον όσο αναρρώνεις θα έχεις περισσότερο χρόνο να ασχολήθείς με το καινούριο σου φανταστικό ονειροεργαστήρι(think positive)!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολλά περαστικά, σιδερένα!!
    Μην αγχώνεσαι όλα τα άλλα έστω και σιγά σιγά γίνονται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μισιρλούκο μουυυυυυυυυυυυ, τέλειο !!!!!!!!!! καλή δουλειά και καλές εμπνεύσεις!!!!!!!!!!!! Χαίρομαι πάρα πολύ για 'σένα. Ότι καλύτερο για ένα δημιουργικό άνθρωπο, είναι να έχει τον δικό του χώρο. Λυσσάξανε οι "λυσσάρες" παραπάνω................. που θα πάει............. δεν θα τελειώσω τη ρημάδα τη μετακόμιση;;;;;;;;;;;;;;; φιλάκιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εσύ που δεν είσαι λυσσάρα!
      Μια χαρά εργαστηριάκι είχε και πριν και οργανωμένο στην εντέλεια,αλλά ήθελε ...μεγαλεία!!!τώρα έπρεπε να αρχίσει,φρεσκοξεχολιασμένη; αμέσως η υπο μετακόμιση να προσφέρει υποστήριξη!!!

      Διαγραφή
    2. τι γινεται εδω μεσαααα?????Ερχεται η Σωσω και θα σας κανονισει ολες τις λυσσαροτσακπινοζαργανομπεκατσες!!!!!!!θελω ταξηηηηη!!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Τα μεγαλεία τα θέλει για να .... μεγαλουργήσει!!!!! (στο τέλος θα μας την πετάξει την πέτρα στο κεφάλι!!! με όσα ακούει)
      και γιατί τόση πρεμούρα για την άφιξη της Σωσούς;;;; (συγνώμη Σωσώ) μπας και θες να την βάλεις να σου κάνει τον χαμάλη και αυτή;;; (συγνώμη Σωσώ)
      ... μήπως να πάω να βγάλω τίποτα (κάτι θα βρώ - τον κάλο από τον εγκέφαλο!!!!- τα εμφυτεύματα σιλικόνης από το στήθος!!!!) και να πετάξω το μπαλάκι της μετακόμισης στους άλλους;;;;; χαααααααααααα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ποιους άλλους βρε Αννούλα; Για ξανασκέψου το και στρώσου..Όσο για την Σωσώ μέχρι και ανάρτηση από την θάλασσα έκανε!!! Έπιανε βότσαλο,το ντεκουπάριζε και το φωτογράφιζε κατευθείαν λέμε...

      Διαγραφή
    5. Ξεπετρίστηκε ο Πόρος λέμεεεε

      Διαγραφή
    6. annettaspace
      Αντε βγάλτα στη φόρα! Και εμείς είδαμε θωριά και νομίσαμε οτι ήταν οριτζιναλ...άκου εμφυτεύματα!
      Μη σκάσουν πρόσεξε στη μετακόμιση με τίποτα αιχμηρό
      και μην υποβληθείς σε επέμβαση,τσάμπα κόπος,πάλι εσύ θα κάνεις το χαμάλη!!!

      Διαγραφή
    7. Τι εμφυτεύματα καλέ..τι λες πως τους κάνει τους πηλούς τους αυτοξηρε...τέτοιους και τις γυψόγαζες!!! Παρακολουθεί όλα τα βήμα-βήμα και συμπληρώνει...χαχαχα...

      Διαγραφή
    8. ..... δύσκολο να είσαι ή Σοφία Λόρεν των Βορείων Προαστείων.... δέχεσαι πόλεμο!!!!! λογικό!!!!όσο για τα αιχμηρά..... γι' αυτό δεν σας πλησιάζω!!!!! τρυπάνε και τις γυψόγαζες κα Βιλλιώτη!!!! σιγά μην είναι και από "άλφα μπλόκ" χααααα!!!!! όχι τσιμεντοκονία τα έχω κάνει!!!!!

      Διαγραφή
    9. ΤΏΡΑ πως απο το craft room της Χολολουλού φτάσαμε στα εμφυτεύματα σιλικόνης; ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ μπορούσαμε να το κάνουμε,σαν το ΣΥΡΙΖΑ ένα πράμα...παρεμβαλόμαστε ανάμεσα στους σοβαρούς σαν ράπανα!

      Διαγραφή
    10. Η Χολολουλού μας έχει παρατημένους και κάνει τη δουλειά της...πιο πολύ μπαίνουμε εμείς στην ανάρτησή της παρά εκείνη!!! Α ναι ο ΣΥΡΙΖΑΣ πετάχτηκε σαν...μη πω...χαχα...Έκανε θόρυβο όμως και τους τρόμαξε...είδες μούτρα; Αυτήν την ξινίλα δεν την αλλάζω με τίποτα!!! Ο Βαγγελάκης και ο Αντωνάκης σαν να 'χουν καταπιεί ολόκληρη τη λεμονιά!!!

      Διαγραφή
    11. Λες να κατάπιαν τη χολή της Χολολουλούς;;;;;

      Διαγραφή
  43. Πολύ στενάχωρο το ατελιέ σου Μισιρλού. Θα στριμωχτείς πολύ εκεί σερί;
    Να προσέξεις το τραπέζι του πινγκ πονγκ, το λυπάμαι...

    Σιδερένια, βρε!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Περαστικά κούκλα μου και σιδερένια γρήγορα! Πολύ χαίρομαι που είσαι και πάλι κοντά μας.... Το εργαστήριο, είναι φοβερό και σιγά-σιγά θα το ετοιμάσεις όπως ονειρεύεσαι, εσύ να'σαι καλά και όλα θα γίνουν! Πολλά γλυκά φιλιά για ένα όμορφο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. περαστικα σου κοριτσι..ο χωρος σου ζηλευτος!!!χαχαχα!! καιεγω κοκορευομαι οτι φτιαχνω εργαστηριο 3χ3!!!με το καλο να το τελειωσεις μπας και παρουμε καμια ιδεα!!!!!!!!!!!να εχεις ενα ομορφο ΣΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. perastika sou...kai allo tetoio kako na min se vrei!!!!!!!!o xoros teleios k fantazomai pos molis 8a ton diamorfoseis 8a nai oneiro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ευχαριστώ!περαστικά,καλή συνέχεια στον όμορφο χώρο σου.Είναι ωραία,να συναντάς ανθρώπους
    και σε αυτές τις γειτονιές,ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αχ τι ωραία!!!! εννοείται ότι περιμένουμε τις τελικές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολυ μου αρεσουν τα before and after!!
    Σιδερενια και καλη επανοδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ΟΠΟΤΕ ΒΡΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Περαστικά σου!
    Όσο για το χώρο... μοιάζει τόσο φωτεινός!
    και... φαντάζομαι πως με όλα αυτά γύρω σου... έχεις σίγουρα αναστατωθεί και θέλεις να πιάσεις δουλειά ;)
    Σιγά - σιγά όπως θα αναρρώνει το σώμα σου... το πνεύμα σου είμαι βέβαιη πως θα ξεσαλώνει και σύντομα τα χεράκια σου θα πάρουν φωτιά και θα αρχίσουν οι μεταμορφώσεις!
    Καλή δύναμη λοιπόν (από έμπνευση είμαι σίγουρη πως δεν υποφέρεις...)
    Θα σε παρακολουθούμε ;)
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πωπω χωρο που εχειςςςςς!!!!!
    Χαζεψα να κοιταζω και να ξανκοιταζω τις φωτο!
    Περαστικουλια σου! προσπαθησε να ξενουραστεις λιγακι ακομη και μετα μπαινεις πιο δυναμικα. Δεν φευγουν αυτα, προσεχε τον εαυτο σου...
    Φιλια και καλο σ/κ! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ένα βραβειάκι για να γίνεις γρήγορα καλά!Πέρνα μια βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Περαστικά και σιδερένια Misirlou μου !!!!!
    Και με το καλό να τελειώσει το Atelier σου και να το χαρείς όπως σου αξίζει!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Περαστικουλια και απο μενα...τεραστιο το εργαστηρι αυτα ειναι ...
    τι φοβερα σχολια εχω να δηλώσω είστε όλες παλαβές τρελές αλλά νομίζω το ξέρετε ήδη χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. περαστικά φίλη μου γλυκιά, έχω κάνει και ξέρω ..πονούσα ππλλή ενώ ο άνδρας μου που ε΄κανε με τη νέα μέθοδο την επομένη πήγε κι όλας στη αγορά..περαστικούλια και Αχτιδένια φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ολοψυχα περαστικα και με γεια το εργαστηριο!!!!Ευχομαι να τι φτιαξεις οσο το δυνατον καλυτερο και να απολαμβανεις τις δημιουργιες σου!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Hi I just found your blog! I think is amazing, I love your stye and your pics!
    I start to follow you come on my blog and follow me too, if you want :)
    Kisses

    http://lostintheclothing.blogspot.com/

    http://www.facebook.com/pages/Lost-in-the-clothing/312103765498467

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τα περαστικά στα είπα από κοντά!! Τα καλορίζικα δεν θυμάμαι αν και νομίζω ότι είμαι η πρώτη που το είδε!! Ξέρω επίσης ότι η μεταμόρφωσή του ακόμα δεν αρχισε και είμαι σίγουρη ότι θα γίνει υπέροχο!! Καλορίζικο λοιπόν και εύχομαι ατέλειωτες δημιουργικές συναντήσεις!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα και περαστικά !!!Πιστεύω ότι θα κάνεις υπέροχο το χώρο σου αφού από τις δημιουργίες σου φαίνεται ότι έχεις πολύ γούστο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλή αναρρωση και σιδερένια!!Το εργαστηρι θα γινει υπέροχο, ο χωρος φαίνεται μεγαλος και σε καλό σημειο!!Να εισαι καλά και καλές δημιουργίες απο εκεί!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Περαστικά σου.Με το καλό να δυναμώσεις και να διαμορφώσεις τον χώρο σου όπως το επιθυμείς για να αρχίσεις πάλι τις δημιουργίες σου.Μέσα από τις κατασκευές σου θα ξαναπάρεις τα πάνω σου.Σιδερένια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σιδερένια!!!Είμαι σίγουρη πως σιγά σιγά θα το κάνεις τέλειο.....φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Περαστικά σου!
    Νομίζω πως τώρα εκπληρώνεις every crafter's dream ... ένα υπέροχο μεγάλο εργαστήριο!!
    Καλορίζικο και πολυδημιουργικο :)
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. να σε καλα..περαστικα κοριτσι..εμενα μου αρεσει οπως εχει..σιγα σιγα..θα γινουν ολα..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΡΩΣΗ!!!ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Περαστικά να γίνεις γρήγορα καλά!Το καινούργιο σου εργαστήρι φαίνεται πολύ όμορφο και σίγουρα θα το κάνεις φανταστικό!!!Και εγώ μαζεύω παλιά επιπλάκια από τα σκουπίδια με λίγη φροντίδα γίνονται απίθανα!!!Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΑ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Απίστευτο!! Τι φανταστικός χώρος...Τα παλιά έπιπλα, πόσο τα ζήλεψα...Θα δημιουργήσεις μαγικά πράγματα εσύ εκεί...Όλο αυτό το φως και οι τεράστιοι πάγκοι!! Ζήλεψα! Μπράβο μπράβο μπράβο...περιμένω νέες εικόνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Περαστικά σου, γρήγορη ανάρρωση!! Πολύ το ζήλεψα το εργαστήρι σου, είναι τεράστιο!! Σου εύχομαι να το τελειώσεις και να το χαρείς με νέες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μισιρλού,Καλως σε βρίσκω....Πρώτα-πρώτα σου εύχομαι περαστικά....Το νέο σου εργαστήριο να το χαίρεσαι... με πολύ όμορφες ιδέες για νέες δημιουργίες! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλή ανάρρωση Μισιρλού :) Ζηλευτό το εργαστηράκι σου και μ΄έκανες και γέλασα με το κείμενο!!!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα ξεκούραστο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μισιρλούυυυυυυ μουυυυυ !!!! Τί υπέροχος χώρος για εργαστήρι !!!! Ανυπομονώ να δώ πώς θα είναι τελειωμένο !!!! Είμαι σίγουρη ότι θα το φτιάξεις τέλειοοο !!! :ο)))) Καλή ανάρρωση κι απο εμένα !!!! Φιλάκια πολλά !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΚΑΛΕ...ΤΙ ΕΡΓΑΣΗΡΙΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!! ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΥΠΟΓΕΙΟ.ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΗΛΑΔΗ.ΧΑΧΑ...
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΠΑΙΧΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Θελώ και εγώ τέτοιο χώρο!!!!Ζηλεύωωωωωωωω..... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πω πω ο χώρος είναι καταπληκτικός και είμαι σίγουρη ότι θα τον κάνεις κουκλίστικο!!!
    Ανυπομονώ να δω φωτό.
    Περαστικά σου, ελπίζω να νιώθεις ήδη πολύ καλύτερα!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ζήλεψα κι εγώ... και μάλλον και ο καλός μου, που με έχει μες στα πόδια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Περαστικά σου. Τι ωραία ιδέα με το τραπέζι του ping pong! Αν έχεις και τον χώρο βέβαια γιατί είναι ογκώδες! Αλλά όλα πολύ ωραία θα γίνουν! Και το σεκρετέρ τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Εύχομαι να είσαι καλύτερα!! ...σε περιμένει και πολύ δουλειά απο οτι βλέπω...περαστικά εστω και καθυστερημένα
    Τ εργαστήρι σου ειναι τέλειο!!!Καλά τελειώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Regards the introduction of evening visits to our friendship and I follow #339#
    on this blog,,, .... really beautiful, cool, good to excellent post, I was very impressed with all of this post, really interesting, all beautiful, very useful for me to add insight,
    I thank
    I hope you will visit again on my blog, I always miss you coming back
    thanks in advance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Βλέπεις που κι εγώ έχω χάσει επεισόδια??? Κατ΄αρχήν περαστικά και κατά δεύτερον ζηλεύω αφάνταστα τον χώρο σου!!! Να είσαι καλά να τον φτιάξεις όπως επιθυμείς και να τον ΧΑΡΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. αρχικά περαστικά σου!
    Πρεπει να σοθ πώ οτι θεωρώ πως εχεις μεγαλο ταλέντο!
    εισαι πολυ καλη σε αυτο που κανεις!
    περνα αμα θελεις και απο το μπλόγκ μου μια βολτα
    http://xouxounitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αυτή η ανάρτηση του Μαίου μου είχε ξεφύγει. Τέλεια οργανωμένος ο χώρος. Αυτό τον χώρο θα τον ονόμαζα "ξεχάστε-με-εδώ". Πόσα υλικά δεν θα έχεις εκεί! Μεγάλη επένδυση.

    Μπράβο Μυσιρλούκο μου, το αξίζεις. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλως σε βρηκα.Καταπληκτικος χωρος.Φωτεινος και χωρις παρεμβολες!!!Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή