11/5/12

SECRETAIRE DESK RENOVATION




Nα μαι παλι κοντα σας....
Αυτη την φορα με την μεταμορφωση ενα παλιου secretaire που ειχα βρει στον δρομο.





Στην παραπανω φωτογραφια,βλεπετε πως ηταν το γραφειακι οταν το βρηκα.
Ειχε μονο ενα συρταρακι και το πορτακι που ανοιγει για να ακουμπαμε δεν υπηρχε καν.


Ειχα κρατησει στην ακρη,ασπρη και τυρκουαζ ριπουλινη νερου και σκεφτηκα να την χρησιμοποιησω,
οχι μονο για οικονομια αλλα και γιατι λατρευω το τυρκουαζ.


Πρωτα ετριψα με γυαλοχαρτο τις επιφανειες του και με την βοηθεια του πατερα μου,
προσθεσα ενα κομματο ξυλο για να αντικαταστησω το πορτακι που ελειπε.


Στην συνεχεια εβαψα με την λευκη ριπουλινη νερου το εσωτερικο του γραφειου.
Χρησιμοποιησα πινελο αλλα και μικρο ρολλακι.


Εξωτερικα το περασα με την τυρκουαζ ριπουλινη .



Ειναι μια ευκολη και γρηγορη μεταμορφωση,που ολοι μπορουμε να κανουμε χωρις να ειμαστε ειδικοι.
Προσωπικη μου αποψη ειναι,οτι η ριπουλινη νερου ειναι απο τα καλυτερα υλικα για βαψιμο.
Το εχω χρησιμοποιησει σε τοιχους και επιπλα.
Πλενεται και καθαριζεται χωρις να αλοιωνεται η επιφανεια .
Στρωνει υπεροχα και το αποτελεσμα ειναι εξαιρετικο.

Τελειωνοντας θελω να σας ευχαριστησω για τις ευχες σας και τα σχολια σας.
Ξερω...χρωσταω πολλες επισκεψεις σε ολους εσας....αλλα θα το κανω σιγα σιγα,
οταν θα αποκτησω περισσοτερες αντοχες.
Πολλα φιλια και μην ξεχνατεεεεε.....να αλλαζετε αυτο που δε σας αρεσει!
Δοκιμαστε και δεν θα χασετε!!!


124 σχόλια:

  1. ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ...ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ........ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πάνω που έλεγα ότι, έχεις καιρό να μας δείξεις κάτι που έχεις μαζέψει από τον δρόμο...... ήρθε η συγκεκριμένη ανάρτηση.Πολύ όμορφο χρώμα και τέλεια μεταμόρφωση.
    Υ.Γ Δεν είχαν πετάξει και καμιά καρέκλα μαζί με το γραφειάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρεκλιές όπου νάναι θα παίξουν στη Βουλή, καρτέρα απο κάτου...

      Διαγραφή
    2. xaxaxa.......η καρεκλα που ειναι μπροστα απο το γραφειο ειναι απο τα σκουπιδια και αυτη!!!!

      Διαγραφή
  3. Οταν σχολιασα στη προηγουμενη αναρτηση ,οτι λατρευω το
    better after κατι ηξερα!Ποτε δε θα τολμουσα τετοιο χα
    ρουμενο χρωμα για ενα vintage επιπλο!Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΚΠΛΗΞΗΗΗΗ!!!το προσεξα αυτο που ειχες γραψει...και μενα με ξετρελαινει το before and after!

      Διαγραφή
  4. Καλά δεν το συζητάμε!!! Το γραφειάκι έγινε του κουτιού και είναι έτοιμο για περιοδικό!!! Φοβερή δουλειά!!! Καλό σου βράδυ και καλή ξεκούραση!!! Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγινε καλο...η φωτογραφιση δεν ειναι τοσο καλη!!χιχιχι
      φιλιαααα

      Διαγραφή
  5. ΤΕΛΕΙΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΗΣ ΝΑΡΚΩΣΗΣ, ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΧΕΔΙΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΜΟΥΡΓΕΙΣ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβαλα κατι γελια οταν διαβασα το σχολιο σου......ετσι ακριβως εγινε!!!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  6. Αγνωριστο το εκανες! Ομορφος ο συνδιασμος του ασπρου με το τυρκουαζ!
    Καλοριζικο λοιπον το ανανεωμενο secretaire!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΑ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη ανακαίνιση!!! Πολύ θα ήθελα να είχα ένα τέτοιο secretaire!!
    Φιλάκια και περαστικά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ πολύ πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το πιστεύω.... πως βρίσκετε τέτοια πράγματα στα σκουπίδια!!!!!! Το έκανες τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις κλασάτες γειτονιές Βίκυ μου πετάνε αντίκες, σε κάτι σαν τη δική μου μόνο στρώματα ξεκοιλιασμένα. Δύσκολο να μετακομίσω για τα σκουπίδια...κλαψ,κλαψψψ

      Διαγραφή
    2. ΑΣΤΗΝ ΝΑ ΛΕΕΙ...ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΟΛΟ ΒΛΕΠΩ ΠΕΤΑΜΕΝΕΣ....ΜΠΑΣ ΚΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟ ΣΕΚΡΕΤΕΡ;

      Διαγραφή
    3. Μωρέ και στην Κηφισιά και στην Εκάλη που κυκλοφορώ.... τίποτα δεν έχω βρεί!!! Και έχω φτιάξει και τα μάτια καινούργια!!!!! Ήθελα να ήξερα τι ώρες πρέπει να κάνουμε βόλτα!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Λέτε ναναι μούφα τα σκουπίδια; με κανετε ν ανησυχώ κορίτσια...

      Διαγραφή
  11. μα που τα βρίσκετε όλα αυτά...εγώ η έρμη ένα συρτάρι και το ψάχνω τρεις μήνες τώρα...έγινε πανέμορφο Μισιρλούκα!:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι θεμα τυχης και παρατηρικοτητας!!!Εγω περπατω ή οδηγω και τα ματια μου ειναι καρφωμενα
      στα πεζοδρομια και στους καδους!!!Καλη συνεχειαααα

      Διαγραφή
    2. Τώρα αυτό γιατί μας το είπες;'Όταν βγαίνεις στο δρόμο να μας το λες να κάνουμε ανακοίνωση στον κόσμο να προσέχει!!!Έφη εσύ που κινείσαι στην ίδια περιοχή πρόσεχε μη σε πατήσει...οδηγάει και το μάτι το'χει στους κάδους!!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχχαχαχααααααααααααααααααααα περισκόπιο υποβρυχίου καθ οδόν!!!!
      Στην πάντα πεζοί και εποχούμενοι περνάει η Μισιρλούυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

      Διαγραφή
    4. ΜΩΡΕ ΜΗΝ ΜΕ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΖΙΠΟΥΡΑ....

      Διαγραφή
    5. ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΑΝΟΙΚΤΟ ΝΤΑΤΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΜΑΖΕΨΩ ΟΛΕΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΑΘΗΝΑ!
      ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!!!!Ο,ΤΙ ΒΡΟΥΜΕ ΘΑ ΣΤΟ ΦΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Εφη ...τσιπούρα έχει, μην αγχώνεσαι,αλλά και πάλι τα κουβαλάει το θηρίο!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος8:33 π.μ.

    φοβερο και μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΑ ΕΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ ξερο σχολιο Βουλαμ!!!!αλλιως με εχεις συνηθισει!!!!χαχαχα
      φιλια πολυλόγου μου

      Διαγραφή
    2. παραπονιαρααααααααααα ......ξεχασεες τα δικα μου τα καταβετα εεεεε και τις δικες σου 2 αντε 3 γραμμες ....και τι αλλο να πω εε???μετα απο τοσα θετικα σχολια που πηρες μαρη απο τοσα ατομα και παραπονιεσαι κιολας ενταξει λοιπον ακου τα οτι εχεις κανει ειναι καταπληκτικο εισαι φοβερη και δεν εχεισ αφησει κανενα σκουπιδακι και για μας τα πηρες ολα και φυσικα θα τα μεταμορφωσεις σε εργα τεχνης ....φιλακια κοριτσακιμμμ

      Διαγραφή
    3. αααααααααα επισης πολυ θα θελα να ρθω και γω να σε επισκεφτω και να σε δω απο κοντα και να δω αυτο το εργαστηρι με την ωραια θεα στον κηπο..

      Διαγραφή
  14. Ηρθε κι η σειρά μου να σχολιάσω αξιοπρεπώς κατά πως πρέπει στο έπιλο! αλλά με προκάλεσε η Σωσώ που ήθελε κι ασορτί καρέκλα...
    Λοιπόν στο είπα και ιδιαιτέρως στο λέω κι εδώ: το χρώμα πολύ πρωτοποριακό για τέτοιο έπιπλο, αλλά του δίνει νεανικότητα και φρεσκάδα!
    Το εργαστηρι(άκι?) θα γίνει μια δροσερή φωλιά έμπνευσης και δημιουργίας! Κριμα πού είμαι τόσο μακρυά...κλαψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορει να εισαι μακρυα αλλα εισαι παντα διπλα μου!!!!!

      Διαγραφή
    2. MARIA VILLIOTI
      άσε να πούνε κάτι ρομαντικό και για μένα...όχι όλα εσύ για άάάλλες...
      ΚΑΙ ΝΑΙ το είχα δει προ αναρτησης κι ας είμαι και χιλιόμετρα μακρυά! Το καμάρι μου μου το στειλε να το δω ΠΡΩΤΗ!(αντε να τόχε δει κι η Μπέττυ με τη Μαρίνα)

      Διαγραφή
    3. Άλλος θα είχε την πρωτιά αλλά με πιάσανε τα μάτια...Δεν υπάρχουν άλλες Σωτηράκι μου...για σένα ετοιμάζω αφιέρωμα μηνιαίο!!!

      Διαγραφή
    4. Σιγά που θα την είχε άλλος!
      Οσο για υποσχέσεις μη δίνεις, γιατί ξέρεις τι λέει η παροιμία; "μικρού παιδιού μη τάξεις κι Αγίου κερί"...

      Διαγραφή
  15. Πάρα πολύ όμορφο!! Τρελλαίνομαι για ανανεώσεις επίπλων! Μπράβο Μισιρλού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειο...στο δρόμο βρίσκει κανείς αριστουργήματα!!! Ξετρελάθηκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έγινε πολύ ωραίο!!!
    Καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημερα κοριτσι..να σε γερη και δυνατη..και ολα θα γινουν σιγα σιγα..πανεμορφο το κανες..μου αρεσε το χρωμα..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κουκλίστικο εγινε!!Χίλια μπράβο, του εδωσες ζωή!
    Ε ρε και να το εβλεπε αυτη που το πεταξε!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο,μπράβο Μισιρλού!!! Είσαι τυχερή, όλο θησαυρούς βρίσκεις μπροστά σου!! το τιρκουάζ του πήγε τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έγινε πολύ όμορφο!!
    Και τα secretaire μου αρέσουν τόσο πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε, να αρχίσω τις γυροβολιές μήπως βρω στα πεταμένα κάτι...

    Μου άρεσε πολύ αλλά δύσκολο βρε κορίτσι μου για τα χέρια μου...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η μεταμόρφωση είναι εκπληκτική! Έγινε τόσο όμορφο και ζεστό! Μπράβο!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ θα πω ότι δένει απόλυτα με όλον τον υπόλοιπο χώρο και διάκοσμο. Επίσης το χρώμα στην πραγματικότητα είναι πιο γλυκό απ΄ότι της φωτογραφίας. Και βέβαια για να ζηλέψουν μερικές μερικές (μπας κι΄αποφασίσουν να έρθουν) θα πω ότι το εργαστήρι της Μισιρλουλούς έχει μετατραπεί σ΄ένα υπέροχο στραγηγείο ιδεών και καταφύγιο κάθε τεχνοψυχανεμισμένης ψυχής!!! Θυμηθείτε αυτό που λέω......όταν το επισκεφτείτε θα με δικαιώσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμη να δεξιωθεις εισαι παλι!!!στρατηγειο ή μαγειρειο θες να πεις???????
      Γιατι προς το παρον ολο για τα λουκανικα που θα ψησουμε στον κηπο λες χαχαχααααααααα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ στρίβε μου το μαχαίρι στην πληγή (όχι με τα λουκάνικα) Μπέττυ
      λες να μη θέλωωωω;;;;; ΚΑΙΓΟΜΑΙ!πού θα μου πάει...
      Εγω πρότεινα θυρανοίξια (Ναός Τέχνης,δεν είναι;) με πάρτυ γενεθλίων (μας-μου το χρωστάει απο πέρσυ...θυμάσαι;)

      Διαγραφή
    3. Αχ έλα εσύ και πές το όπως θές.....θυρανοίξια θέλεις, γενέθλια θέλεις......το σίγουρο πάντως είναι το μεγάλο φαγοπότι (έστω και με λουκάνικα).
      Όσο για σένα Μισιρλουλού.......στραβά θα σου πέσουν δηλαδή οι δεξιώσεις!!! Εγώ από τώρα προσκαλώ κόσμο, να ετοιμάζονται πριν τις διακοπές τους οι άνθρωποι!!

      Διαγραφή
    4. Πάντα προνοητική η Πετροβασίλη!!!!

      Διαγραφή
  25. Φανταστικό χρώμα!!!Μα καλά,εντάξει το βρήκες στα υπέροχα σκουπίδια της γειτονιάς,δε μου λες και πως το κουβάλησες μέχρι το σπίτι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πως τα κουβαλαω....μεγαλη πληγη!!!!Εκτος απο τα πολυ μεγαλα που μπορει να με βοηθησει
      ο αντρας μου,τα υπολοιπα μοοοονη μουυυυ!!!Για αυτο πονανε συνεχεια τα χερια μουυυ!!!!

      Διαγραφή
    2. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΧΟΛΗ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΚΟΙΛΗ;

      Διαγραφή
  26. Χαιρομαι που σας αρεσε.Σας ευχαριστω πολυ για τα ομορφα σχολια σας!Πολλα φιλια σε οοοολους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έγινε υπέροχο το σεκρετέρ,πολύ δροσερό το χρώμα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τί υπέροχη αλλαγή! Πολύ όμορφο το χρώμα που χρησιμοποίησες! Γενικά, έγινε πάρα πολύ ωραίο!! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλειο έγινε,χαρούμενο και φωτεινό!
    Συμφωνώ για τη ριπουλίνη,στα αντικείμενα αυτό το χρώμα βάζω,στρώνει πολύ καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΠΟΥ ΝΕ ΔΕΙΣ ΕΔΩ ΤΙ ΠΕΤΑΝΕ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ ΚΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΙΑΖΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτά κάνεις και έχεις γίνει διάσημη διαδυκτιακά!!! Σε ματιάσαμε;;; Φτου να μην ξαναματιαστείς!!!!
    Περαστικά και να'σαι καλά να φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπητή μου Μισιρλού ή Χολολουλού ή Παναγιωτάκη ή Σαβουρομαζόχτρα...είναι γνωστό πως ό,τι πέσει στα χεράκια σου μεταμορφώνεται...Το έχουμε δει και θα το δούμε και σ'αυτήν την ανακαίνιση-μετακόμιση. Το συγκεκριμένο μπορεί να είναι τολμηρό (όπως λένε κι όπως είναι...), αλλά είναι εντυπωσιακό και γοητευτικό όπως τα περισσότερα τολμήματα! Φαίνεται πως το σιγά-σιγά δεν πιάνει σε σένα και το εργαστήριο προχωράει με γοργούς ρυθμούς...Περιμένουμε την ολοκλήρωση. Ελπίζω να το δω κι από κοντά πριν χρειαστεί ξανά ανακαίνιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάσου, θα κάνουμε θυρανοίξια, όπως λέει και η Χαρά!!!! Μη φανταστείς πολλά πολλά ένα πάρτυ στο κήπο θα είναι με πολλές εκπλήξεις!!!

      Διαγραφή
    2. Θα έχει και κλόουν;;; Τι εκπλήξεις χωρίς κλόουν δε λέει...Α,ρε Μπέττυ προβλέπει πριν απο μας για ΜΑΣ!!!

      Διαγραφή
    3. Άντε μούχλες!!!!! Αν δεν είχατε κι εμένα να σας κάνω τζερτζελέ θα σας έβλεπα......μέσα στα μούτρα και στη κλάψα θα σας έβλεπα.....για να παίρνουμε τα πάνω μας σιγά σιγά.....έτσι μπράβο!!!
      Τι κλόουν μωρέ, απ΄αυτό το είδος έχουμε, δε θέλουμε άλλους.....ψάχνω για άλλες εκπλήξεις!!!

      Διαγραφή
  34. Μισιρλούκα μου, απίθανο το έκανες. Λατρεύω αυτα τα "ανατρεπτικά" χρώματα σε κλασικά κομμάτια. Τους ξαναδίνουν ζωή και άλλη άποψη. Αχ αυτά τα χεράκια σου.........μαγικά!!!! Λίγο - λίγο θα το κάνεις παράδεισο το εργαστήριο, φιλάκιαααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εκπληκτικό!!!!!Κι εμένα μου αρέσει πολύ το τυρκουάζ!Αυτό το έπιπλο το αγαπώ και θα ήθελα να αποκτήσω ένα!Θησαυρούς βρίσκει καμιά φορά κανείς!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. MISIRLOY ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!!!ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ !!!ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ !!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ καλό! Να σου πω την αλήθεια θέλω να βλέπω τις εξελίξεις για τον καινούργιο χώρο σου! Από καημό μη νομίζεις! Εγώ δυστυχώς δεν έχω τέτοια ευχέρεια και χαίρομαι με όσες από σας μπορούν και αλλάζουν και δημιουργούν κάποιο νέο χώρο εργασίας και δημιουργίας.... Ελπίζω να είσαι καλά και μη βιάζεσαι γιατί η ζωή φεύγει γρήγορα και αξίζει να σεβόμαστε περισσότερο τον εαυτό μας και την ίδια τη ζωή....Να προσέχεις τον εαυτό σου... Πολλά φιλιά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπράβο στο τετράγωνο! Εγινε καταπληκτικο και η επιλογη των χρωμάτων ήταν τέλεια. Πάντα σε ''ζήλευα'' για ολα αυτά τα υπέροχα πραγματα που βρίσκεις στον δρόμο ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΙΠΟΤΑ μου λες??? Τόση στραβομάρα πια???? Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ καλή η μεταμόρφωση! Και το χρώμα, απίθανο! Να είσαι καλά και πάντα να δημιουργείς και να μας δίνεις τα φώτα σου. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ μ'αρέσουν τα σεκρετέρ!
    Κι αυτό εδώ ξανάνιωσε κοντά σου!
    πολύ όμορφη η μεταμόρφωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Απίθανη η μεταμόρφωση! Εξαιρετικά χαρούμενα χρώματα!Νομίζω, ότι σε "ανέβασε" το νέο εργαστήριο !!!Οχι ότι το είχες και ανάγκη!! Φιλάκια πολλά !!
    ΥΓ Εχω κι εγώ την ίδια απορία: πού τα βρίσκεις αυτά τα "νόστιμα";;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έγινε υπέροχοοοοοο!!! Μπράβο σου Μισιρλού μου!!! Φιλάκια και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος7:37 π.μ.

    Τέλειο!!!!!!!! Μπράβο σου...Πιστεύω πως όλα τα κορίτσια (μεγαλα και μικρά) ονειρευόμαστε καποια στιγμή να αποκτήσουμε ένα σεκρετέρ.

    Μαρία - Σέρρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. έγινε αγνώριστο! τόσο vintage και κυριώς χρηστικο!! μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Great work!!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ ωραίο έπιπλο. Και ηταν στα σκουπίδια?
    Το έκανες πολύ όμορφο καιπρακτικό.
    Ωραίο αυτο το χρώμα το τιρκουάζ.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πω πω έγινε τέλειο!!!!!!!Και εμένα μ'αρέσει πολύ το τυρκουάζ!!!!!!
    Δεν έχω ξάνα ακούσει για ριπουλίνη νερού!...Μπράβο,μπράβο,μπράβο!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πανέμορφο το έκανες γλυκειά μου!!!μπράβο σου, μου αρέσει πολύ το χρώμα του!!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Hola pero que pieza tan estupenda y te lo has encontrado en la calle, me encanta como lo has pintado, buen trabajo, un abrazo y hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν υπάρχει κάτι που θα πιάσουν τα χεράκια σου και δεν θα πάρει νέα πνοή!!!!!!
    Ρούφηξα κυριολεκτικά όλες τις αναρτήσεις σου ιδιαίτερα αυτές με τις τεχνικές του κολάζ και των εκτυπώσεων......έχεις κάνει απίστευτα πράγματα.
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Λατρεύω το τυρκουάζ!!!!κλασικό ,κομψό έπιπλο τούδωσες όψη φρεσκάδας και μοντέρνο ύφος!!!Μισιρλούκα μου περαστικά σου γλυκιά μου.Να προσέχεις!!!Εσύ είσαι ικανή να κρατάς πινέλο στο χειρουργείο!!Πόσο μου μοιάζεις!!!Και τι δεν θάδινα νάχω και γω ένα παρόμοιο εργαστήριο!!!Και να μην έχεις όρεξη για δημιουργία ,σούρχεται!!!!Καλά που υπάρχουν άνθρωποι που ελαφρά τη καρδία πετούν τόσο όμορφα πράγματα , που όταν πέσουν στα κατάλληλα χέρια μεταμορφώνονται!!!Μου άρεσε το σαβουρομαζώχτρα!!!Είμαι μία από αυτές!!χαχα
    Και μια μικρή βοήθεια!!!Γιατί δεν μπορώ να προσθέσω στα ιστολόγια που παρακολουθώ το δικό σου , παρότι υπάρχει στον πανόπτη μπλόγκερ????Εχω επιχειρήσει επανειλημμενως και δεν μου το αποθηκεύει!!!
    Αγαπημένη μου Μισιρλούκα φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ...μου το εχουν ξαναπει αλλα δεν ξερω γιατι....
      το μονο που απομενει να κανεις ειναι να βαλεις το μειλ σου (πανω αριστερα στα γκατζετ μου κατω απο τους αναγνωστες
      γραφει
      Subscribe
      Enter your email address:)...και να λαμβανεις τις αναρτησεις μου.
      Αν ανακαλυψω κατι θα στο πω αμεσως.φιλιααα

      Διαγραφή
    2. ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!Σε καταχώρησα και μάλιστα εις διπλούν, χωρίς να κάνω τίποτα το ιδιαίτερο !!!Φαίνεται σε φοβήθηκε!!!ΟΥΦ επιτέλους!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  52. Ε τωρα τι να λεμε υπηρχε περιπτωση να το παρεις στα χερακια σου και να μην γινει τελειο!!!!!!!Μπραβο μπραβο μπραβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. μισιρλου γλυκεια, χωμα πιανεις χρυσος γινεται..
    απιστευτη η δημιουργια σου, ποσο θα θελα να δουλευα κι εγω σενα τετοιο γραφειακι..γεια στα χερακια σου(και του μπαμπα μη ξεχνιομαστε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μ' αρέσουν πολύ τα σεκρετέ τι τυχερή που είσαι που έχεις ένα και τι όμορφο που το έκανες,τέλειο χρώμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Άξια, άξια!!!! Μιλάμε είναι φανταστικό! Θέλω και εγώωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γειά σου Μισιρλού! Το θαύμασα το επιπλάκι, του άλλαξες τα φώτα.
    Θα κάνω κι εγώ μια αλλαγή μου φαίνεται σε ένα δυο επιπλάκια που έχω,
    με μπρίζωσες! Φιλάκια πολλά!!**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κατ' αρχήν περαστικά και καλή ξεκούραση!
    Ζήλεψα το εργαστήριό σου όσο δεν λέγεται! Πρέπει να σε εμπνέει πολύ ένας τέτοιος χώρος, τελείως δικός σου! Πώς να μην δημιουργείς υπέροχα πράγματα, λοιπόν;
    Απίθανη η μεταμόρφωση, κι επιπλέον έμαθα για τη ριπουλίνη νερού που την αγνοούσα τελείως! Η απορία μου είναι, πώς γίνεται και βρίσκεις τα πιο απίθανα έπιπλα και διακοσμητικά στο δρόμο! Εγώ γιατί δεν έχω βρει ποτέ τίποτα;;;
    Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη, όλα είναι οκ, εκτός από το γεγονός πως ήμουν αρκετές μέρες χωρίς υπολογιστή :-( Καπάκι και το Σ/Κ με εξετάσεις για πτυχία, οπότε χρόνος μηδέν!
    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πολύ όμορφο έπιπλο.Κρίμα που κάποιοι το πέταξαν. Το έκανες αγνώριστο.Τελικά είναι σημαντικό να μπορείς να μεταμορφώνεις παλιά πράγματα.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κουκλι το εφτιαξες,γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μπράβο χρυσοχέρα μου!! Υπέροχη μεταμόρφωση... το τυρκουάζ το λατρεύω!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. υπέροχο το γραφειάκι σου και το νέο του χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Wow I love this color!! great work!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Περαστικά σου και σιδερένια.!!!!! Η μεταμόρφωση είναι όλα τα λεφτά.!!!!Δεν περίμενα κάτι λιγότερο όμως.!!!! Άμα καταφέρω να βρω χώρο στο σπίτι μου για ένα ΔΙΚΟ ΜΟΥ γραφείο θα σε επισκεφτώ.!!!Φιλιά πολλά και να φτιάχνεις πάντα πανέμορφα πράγματα.Να προσέχεις όμως και τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πολυ καλη δουλεια, ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλά τι τέλειο χρώμα...τρελάθηκα, είναι όλο καλοκαίρι, όποιος το βλέπει θα ανοίγει η καρδιά του!!!
    Και παρεμπιπτόντος για να δείς οτι τα tutorial σου πιάνουν τόπο πήγαινε απο το σπίτι μου να δείς τι έκανα..χαχαχα (να μην είσαι πολύ αυστηρή, είναι αρχή).
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Πάντα τελευταία και καταιδρωμένη τα βλέπω εγώ...:οο ! Καλά...καταρχήν το έχεις κάνει τέλειοοοοοο !!!! Κι εγώ λατρέυω το τιρκουάζ...ειδικά σε παλιά κλασικά έπιπλα όπως αυτό !!!! Άχ...μακάρι να έβρισκα κι εγώ ένα τέτοιο στα σκουπίδια...μου αρέσουν πολύυυ και είναι ότι πρέπει για να αποθηκεύεις υλικά !!! Καλέ τί πετάνε οι άνθρωποι !!!! Μπράβο τους !!! Πού να το έβλεπαν τώρα...θα το ζήταγαν πίσω..χάχάχά !!!!
    Μπράβο Μισιρλού μου !!!! Το ταλέντο σου και τα χρυσά σου χέρια κάνουν πάντα θαύματα !!!! Καλό απόγευμα να έχεις !!! Φιλάκια πολλά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. olalaaaaaaa....τι μεταμόρφωση είναι αυτή!Καλά...εσύ κάνεις θαύματα!!!Εγινε υπέροχο.Στέλνω τον θαυμασμό μου,μπράβο-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μεταμορφώθηκε πραγματικά το γραφειάκι. Ξανάγινε καινούργιο!! Βρήκε και πάλι τη θέση του και είναι για άλλη μια φορά χρήσιμο, μέσα σε ένα όμορφο σπίτι!
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Το είχα δει πριν το φτιάξεις. Μετά νόμιζα ότι ήταν αλλο κομμάτι. Καινούργιο. Είναι φανταστικό και το χρώμα είναι ωραιότερο από τις φωτογραφίες. Φιλάκια!!Θα τα πούμε αύριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Hi lovely, I have an award for you in my blog!!!
    I hope you like...
    Have a good week!

    Besos, desde españa, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. να σε καλα..καποιος εχε πει..αν καθε μερα σου αφηνω κατι απο μενα σε μια γωνια..μετα απο καιρο..πιστευω να δω καποιο κοματι απο την Ψυχη σου..πες το και γινε..ομορφη βδομαδα..τα φιλια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!Απίστευτη η μεταμόρφωση και πολύ όμορφο το χρώμα που το έβαψες!!!Πάλια ένα τραγουδάκι έλεγε, να μην ψάχνουμε διαμάντια στα σκουπίδια, αλλά εσύ συνέχεια το διαψεύδεις, βρίσκοντας τους πεταμένους αυτούς θησαυρούς!!!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μπράβο Misirlou! Τέλεια η μεταμόρφωση!
    Πέρασε από το blog του SofaN να παραλάβεις ένα βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αγνώριστο έγινε!!!Τέλειο!!!Πολύ ωραίος και ο συνδιασμός των χρωμάτων που επέλεξες!
    Καλορίζικο και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλό Σαββατοκύριακο πολυτάλαντο παιδί!!!! Σε φιλώωωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΩΩ!!!ΤΙ ΌΜΟΡΦΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!!!ΜΠΡΆΒΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Great makeover, I like it:-) Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Hello, how are you?
    This desk was wonderful with the reform you have made.
    The colors are beautiful and gave joy to a finished part.
    Congratulations! Beautiful work!
    A big hug and good week.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Τοκ τοκ...Είναι κανείς εδώ; Τι έγινε αυτό το εργαστήρι...έρημο το βλέπω...Εεεεεεεεε...is anybody here?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Από ποια σκουπίδια ψωνίζεις?
    Είσαι καταπληκτική! Ενα έργο τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΛΗΜΕΡΑ misirloumisirlou ΜΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ !!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τέλειο!!! Μπράβο σου,το χρώμα δεν παίζετε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Μετά από τόσα σχόλια.. αγαπητή μου..
    να πω ότι χαίρομαι που είμαι εδώ.. όπως χαίρομαι που ήρθες στο μπλογκ μου...
    Χαίρομαι που πιάνουν τα χεράκια σου όπως χαίρομαι που είσαι μία καλλιτέχνης του χορού...

    σου ετοιμάζω αφιέρωση.. μάλλον στις 5 του μηνός για το καλώς ώρισες στο μπλόγκ μου...
    αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλησπέρα!
    Πολύ όμορφο το έκανες!! Μπράβο!
    Ξέρεις, το τιρκουάζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα και μου αρέσει η μεταμόρφωση!!
    Καλές δημιουργίες!!
    Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος4:55 π.μ.

    Σε ποιο δρόμο το βρήκες το σεκρετέρ καλέ να βγω στη γύρα;;;;;;;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή