MIXED MEDIA - RENOVATION OF SOUL

Clay mixed media 


Εχετε δικιο,το παρακανα με τις αναρτησεις....εξαφανιστηκα,αλλα τουλαχιστον ο λογος ειναι καλος.
Ειχα αναγκη να αποστασιοποιηθω,να αποτοξινωθω και να κανω πραγματα που μονο καλο με γεμιζουν.
Αφοσιωθηκα στα μαθηματα μου και κυριως στις χειροτεχνιες που μονο γαληνη και ηρεμια μου δινουν.


Τακτοποιηθηκα αρκετα στο εργαστηρι μου και χαιρομαι πραγματικα που εγινε ενας χωρος που μπορω 
να απομονωθω απο την μια και απο την αλλη να συναντω τις μπλογκοφιλες που απεκτησα στην 
γειτονια μας......Για την ακριβεια κεντρο διερχομενων εγινε χαχαχα...Η καφετιερα εχει παρει φωτια...

mixed media 3d

Με βοηθησε πολυ το Μπετουλινι μου (ανθιβολον) με οτι εγω βαριομουνα να ασχοληθω...στριφωματα,ψωνια...
Μεχρι και η Μαρια η Κλαδη (decoupage addict)περασε για καφε 
και την εστρωσα και αυτην στη δουλεια...


Γνωρισα επιτελους  την Βικυ την ποδηλατισσα και την Δημητρουλα,την κορη της.

MIXED MEDIA 

Για το τελος αφηνω την συμμορια.....
ΒΙΛΛΙΩΤΗ,ΣΩΣΩ,ΜΠΕΤΥ.ΜΑΝΙΑ,ΑΝΝΕΤΤΑ.

mixed media 3D

Απο που να αρχισω και που να τελειωσω!!!
Με καποιες γιναμε και συμμαθητριες!!!τετοιο πραγμα δεν το περιμενα να μου συμβει....
Η Βιλλιωτη μας ενορχηστρωνει και εμεις κελαηδαμε,τρωμε ,πινουμε...και 
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ!!!

handmade pasta & mixed media

Ευχαριστηθηκα με την καρδια μου οσες φορες συναντηθηκαμε και προσμονω
τις επομενες συναντησεις μας...
Δε θα σας κουρασω αλλο με τα δικα μου,σας αφηνω να δειτε τι εφτιαχνα 
τον τελευταιο καιρο που ειχα εξαφανιστει .

mixed media , μικτη τεχνικη

Η προσπαθεια μου στα mixed media συνεχιζεται και η αγαπη μου γι αυτη την τεχνικη μεγαλωνει!
Πειραμματιζομαι,μαθαινω,καταστρεφω και παλι απο την αρχη.
Oμολογω οτι ειχα χασει την φορμα μου λογω της μετακομισης και της αναρρωσης,
αλλα σιγα σιγα επανερχομαι.
Σημερα θα δειτε ενα μικρο δειγμα.
Τα καλυτερα ερχονται...ευχομαι.



πολλααααα φιλια
καιιι μεινετε αισιοδοξοι.....

....και μην ξεχαστε να δηλωσετε συμμετοχη στο σεμιναριο της Μαριας
(handmadeart Maria)
Καλη επιτυχια Μαρια και Ανθουλα!

Ευχαριστω ολοψυχα για τα σχολια σας και τα μειλ σας!
σας φιλω...misirlou misirlouuuuuu οοoleeeee!!!!

Ετικέτες