9/6/12

MIXED MEDIA - RENOVATION OF SOUL

Clay mixed media 


Εχετε δικιο,το παρακανα με τις αναρτησεις....εξαφανιστηκα,αλλα τουλαχιστον ο λογος ειναι καλος.
Ειχα αναγκη να αποστασιοποιηθω,να αποτοξινωθω και να κανω πραγματα που μονο καλο με γεμιζουν.
Αφοσιωθηκα στα μαθηματα μου και κυριως στις χειροτεχνιες που μονο γαληνη και ηρεμια μου δινουν.


Τακτοποιηθηκα αρκετα στο εργαστηρι μου και χαιρομαι πραγματικα που εγινε ενας χωρος που μπορω 
να απομονωθω απο την μια και απο την αλλη να συναντω τις μπλογκοφιλες που απεκτησα στην 
γειτονια μας......Για την ακριβεια κεντρο διερχομενων εγινε χαχαχα...Η καφετιερα εχει παρει φωτια...

mixed media 3d

Με βοηθησε πολυ το Μπετουλινι μου (ανθιβολον) με οτι εγω βαριομουνα να ασχοληθω...στριφωματα,ψωνια...
Μεχρι και η Μαρια η Κλαδη (decoupage addict)περασε για καφε 
και την εστρωσα και αυτην στη δουλεια...


Γνωρισα επιτελους  την Βικυ την ποδηλατισσα και την Δημητρουλα,την κορη της.

MIXED MEDIA 

Για το τελος αφηνω την συμμορια.....
ΒΙΛΛΙΩΤΗ,ΣΩΣΩ,ΜΠΕΤΥ.ΜΑΝΙΑ,ΑΝΝΕΤΤΑ.

mixed media 3D

Απο που να αρχισω και που να τελειωσω!!!
Με καποιες γιναμε και συμμαθητριες!!!τετοιο πραγμα δεν το περιμενα να μου συμβει....
Η Βιλλιωτη μας ενορχηστρωνει και εμεις κελαηδαμε,τρωμε ,πινουμε...και 
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ!!!

handmade pasta & mixed media

Ευχαριστηθηκα με την καρδια μου οσες φορες συναντηθηκαμε και προσμονω
τις επομενες συναντησεις μας...
Δε θα σας κουρασω αλλο με τα δικα μου,σας αφηνω να δειτε τι εφτιαχνα 
τον τελευταιο καιρο που ειχα εξαφανιστει .

mixed media , μικτη τεχνικη

Η προσπαθεια μου στα mixed media συνεχιζεται και η αγαπη μου γι αυτη την τεχνικη μεγαλωνει!
Πειραμματιζομαι,μαθαινω,καταστρεφω και παλι απο την αρχη.
Oμολογω οτι ειχα χασει την φορμα μου λογω της μετακομισης και της αναρρωσης,
αλλα σιγα σιγα επανερχομαι.
Σημερα θα δειτε ενα μικρο δειγμα.
Τα καλυτερα ερχονται...ευχομαι.



πολλααααα φιλια
καιιι μεινετε αισιοδοξοι.....

....και μην ξεχαστε να δηλωσετε συμμετοχη στο σεμιναριο της Μαριας
(handmadeart Maria)
Καλη επιτυχια Μαρια και Ανθουλα!

Ευχαριστω ολοψυχα για τα σχολια σας και τα μειλ σας!
σας φιλω...misirlou misirlouuuuuu οοoleeeee!!!!

141 σχόλια:

  1. Καλορίζικο λοιπόν το νέο στέκι!!! Τί κόσμος πέρασε ήδη από εκεί ??!!!! Ζηλεύω !!! 'Ισως κάποια στιγμή μπορέσω κι εγώ να έρθω για καφέ !!
    Τα νέα έργα σου είναι καταπληκτικά !!! Σου έχω ξαναπεί πόσο μου αρέσουν τα mixed media... αλλά σαν τα υπέροχα τα δικά σου δεν έχω ξαναδεί!
    Καλή συνέχεια !! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε καλώ εγώ...χαχα...παρακάμπτω την οικοδέσποινα.Ήσουν τόσο κοντά αλλά τώρα μας ξενιτεύτηκες...τι να σε κάνουμε...όποτε βρεις την ευκαιρία... θα χαρώ κι εγώ να σε ξαναδώ!!!

      Διαγραφή
    2. Καμία πρόσκληση για τις μακρυνές;

      Διαγραφή
    3. Η πρόσκληση είναι ανοιχτή για σένα, τώρα τι λες θα κοπιάσεις ή θα μας πιάσει το Φθινόπωρο; Πάλι κάνω την οικοδέσποινα σε ξένο πύργο...

      Διαγραφή
    4. Παρακάμπτω δασκάλα και οικοδέσποινα.... και σε καλώ εγώ Χαρούλα!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. ΝΆΣΑΙ ΚΑΛΆ ΒΙΚΆΚΙ,ΓΙΑΤΊ ΕΜΈΝΑ Μ ΈΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΜΈΝΗ ΣΤΑ ΑΖΉΤΗΤΑ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΣΩ ΣΚΑΙΠ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ

      Διαγραφή
    6. η προηγούμενη Πυργοδέσποινα δεν πιάνεται,οι προσκλήσεις της ισχύουν γι αλλού...

      Διαγραφή
    7. Λειπει η γατα και κανουν σαματα οι ποντικινες!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. Kαλά καλέ μη φαγώνεστε.....ένα να ξέρερε, χωρίς τη δική μου συγκατάθεση δεν πατά κουνούπι σ΄αυτό το εργαστήριο, τι νομίζετε, τζάμπα έριξα τόσο ράψιμο και τόσο στήσιμο; Γι΄αυτό Χαρά μου, εσύ που ξέρεις ότι έχεις open ticket για μας εδώ κάτω, συμπλήρωσε επιτέλουν την ημερομηνία και χρησιμοποίησέ το, η πρόσκληση και το face control κοριτσάκι μου είναι για τους ξένους, εσύ πλέον είσαι επίτιμο μέλος της "κλίκας" μας!!!!

      Διαγραφή
    9. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
      ΤΙ ΒΛΕΠΩ;;;;;;;;;;
      ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ;;;;;;;;;;
      ΤΟ ΜΕΛΕΤΑΩ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
      ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ!!!!!!!
      ΜΠΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΡΑΔΙΑΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αν είναι να μας αποζημιώνεις με τόσο όμορφα έργα ,σου επιτρέπουμε να χάνεσαι που και που!!Μισιρλούκα ζηλεύω λίγο!!!Εσείς καφεδάκια και γω στην απέξω???? σνιφ,σνιφ....Καλά να περνάτε κοριτσάκια.Δες τα μηνύματα στο Skype.Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μιά βόλτα προς τα κάτω Χρυσάνθη.Ελεύθερο χρόνο έχεις....χα χα χα

      Διαγραφή
    2. Χρυσανθη...δεν βρηκα καποιο μηνυμα στο σκαιπ!!

      ΣΩΣΩΩΩΩΩ.....ανελαβε τα σχολια παιδι μου...παω για μαθημα εγω....
      να μην εχουν γινει 200 μεχρι να γυρισω!Βαλε ταξη χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Σωσώκα , θα τόθελα πάρα πολύ να γνωρίσω από κοντά εσένα και όλη την συμμοριοτοπαρέα!!χαχα!!!

      Διαγραφή
    4. Μισιρλούκα ένα αίτημα σύνδεσης παραμένει στα αζήτητα εδώ και μήνες.Εκεί υπάρχουν και τα πορτοχτυπήματα!!χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Και εγώ ζηλεύω!!!και για τους καφέδες και την παρεούλα,(α ρε Καζαντζίδη που είσαι να τραγουδήσεις για μας τα ξενιτεμένα) αλλά και για τα όμορφα που έφτιαξες. θα μας πεις το πως, φαντάζομαι ε; μου αρέσει πολύ αυτό το... mixed media αλλά... δεν μου κόβει να φτιάξω. έχω ένα (πολλά έχω, αλλά τώρα για το ένα θα πούμε) ελάττωμα. άμα δεν είμαι σίγουρη η αν δεν μου δείξει κάποιος, φοβάμαι να ξεκινήσω κάτι. εκτός από το ντεκουπάζ. εκεί... κάνω τα πάντα και δε φοβάμαι τίποτα.
    Σε φυλώ γλυκά Μισιρλούκα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποιναααααα!!!μη κολααας πουθενααα!
      Εγω παντως θα σου δειξω οοοοτι θελεις!
      οταν κατεβεις αθηνα θα στα πω ολααα,σε περιμενωωωω..

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος6:25 π.μ.

    γεια σου κοριτσακι!υπεροχα ολα!συγχαρητηρια!!!να περνατε καλα!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...................
    1. Για την αποτοξίνωση σου - δε χρειάστηκες ΟΚΑΝΑ, ε; Εγώ, ούτε με ΟΚΑΝΑ! Έχω πλήρη εξάρτηση!!!!!!
    2. Για τη φανταστική παρέα σου!!! Θα τόθελα κι' εγώ, αλλά πού να τηγανίζω τόσα κεφτεδάκια για τη
    διαδρομή Σαββατιάτικα!!!!!!!!!!
    3. Για τα έργα σου! Γ....., δε θα μπορέσω κι' εγώ, κάποτε;;;;; Αλλά, βλέπεις, δεν καθίζω τον κ... μου
    κάτω να πειραματιστώ... περιμένω την επιφοίτηση για να βγει το έργο ΤΕΛΕΙΟ, επειδή μετά
    απογοητεύομαι και τα παρατάω!!!!!! Και νάβγαινε τέλειο..... Ακόμα, ούτε απλώς "ανεκτό"!!!

    Πάω για κουμπαράδες! Σκέφτομαι, σ' αυτό το θέμα, να σας χτυπήσω αλύπητα.... ΟΛΕΣ!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας απειλείται Κυρία;;; Και δεν σας τόχα για εκδικητικό τύπο...
      Και σταμάτα να παραπονιέσαι για να εισπράτεις κοπλιμέντα,εξαρτημένη! (μαζί θα πάμε για αποτοξίνωση,εγω πρέπει και απο τη ζάχαρη)
      ΑΝτε και να φτιάξουμε κουμπαράδες, τι σ@%τ@ να βάλουμε μέσα, μου λες;

      Διαγραφή
    2. Μα, αγάπη μου, αυτά ακριβώς που υπαινίσσεσαι!!!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχααααα........καλοοοο!
      Φιλίαααα ποτε θα ερθεις να σε γνωρισουμε απο κοντααα?????

      Διαγραφή
    4. Πολλά ... μπιπ είχε το σχόλιο σου Φιλία.
      Κατέβα προς τα κάτω και χωρίς ....κεφτεδάκια.
      Η Χολολουλού κάνει δίαιτα.

      Διαγραφή
    5. Επανήλθα. Μόνο στα τηγανητά κάνει δίαιτα.

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχα..μαρη Σωσω (συγνωμη Σωσω) σε αφηνω στο "ποδι μου" και εσυ με δινεις κανονικοτατα!!!!

      Διαγραφή
    7. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!!!!!!!!!
      ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!
      ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα όλα όσα έφτιαχνες τόσο καιρό!!! Δικαιολογημένη η απουσία σου!!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μισιρλού τι όμορφα πράγματα έφτιαξες!! Στην τέταρτη και πέμπτη φωτογραφία τρελάθηκα!!
    Μπράβο σου πραγματικά, μου αρέσει που χρησιμοποιείς διάφορα υλικά και οι σελίδες από βιβλία -αν δεν κάνω λάθος- φαίνονατι θαυμάσια μέσα στα έργα σου :) Να είσαι καλά και να δημιουργείς :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σύννεφο έφερε βροχή και το πουλί μαντάτα!χαχαχα Καλά νέα να τα πω;για μένα ... μμμμμμ, για σας ...θα δω...!!!
    Καταπληκτικά ΟΛΑ, ζήλεψε η Σωσώ, Ζήλεψε η Φιλία , ζηλεύω εγω περισσότερο και το ξέρετε...γκρρρρρρρρ
    Να περνάτε καλά και να δημιουργείτε Ομορφότερα!!!
    Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Σωσώ τι ζήλεψε καλέ;
      Φιλία έχω βάλει σχολικό άμα θέλεις...χαχα...

      Διαγραφή
    2. Ζήλεψε (με την καλή έννοια,άλλωστε η Σωσώ είναι ανωτέρου!)αυτά που όλες θαυμάζουμε

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς που έχω και την Μαρία να με υπερασπίζεται. Τι ζήλεψα καλέ;
      Μαρία, στείλε και από εμένα το σχολικό.

      Διαγραφή
    4. Μα για σένα μπήκε πρωτίστως...θα κορνάρει και θα σε κατεβάζουν χαχα!!!Τέλεια!

      Διαγραφή
    5. Το ...."θα κορνάρει και θα σε κατεβάζουν χαχα" αναφέρεται στην εποχή του Αλτσχάιμερ;

      Διαγραφή
    6. Όχι,στο τώρα...το τότε θα είναι χωρίς ΄΄χαχα΄΄

      Διαγραφή
    7. ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ!!!!!!
      ΜΑΛΛΟΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΘΕΛΩ ΕΓΩ!!!!

      Διαγραφή
  9. Τί όμορφη σκέψη να σας φαντάζομαι μαζεμένες να πίνετε καφεδάκι και να δημιουργείτε!!! Πάντα τέτοια, κοριτσάκι μου!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου πω ότι είναι όλα υπέροχα!!! Μπράβο!!!!

      Διαγραφή
  10. Oμολογώ ότι δεν σε είχα ανακαλύψει.
    Μου αρέσουν πάρα - πάρα - πάρα πολύ αυτά που φτιάχνεις.
    Ασυνήθιστα, πρωτότυπα, με άποψη. Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α δεν μας προετοιμάζεις κιόλας...Όλα τα'πες...μαρτυριάρικο...Επίσης δηλώνω πως ουδέποτε συστάθηκε συμμορία και μάλιστα με τη δική μου συμμετοχή...όλα είναι συκοφαντίες,χαχα...Κι εγώ γνώρισα νέα πρόσωπα και χάρηκα πολύ...Τέλος να σου πω για ακόμη μία φορά...πόσο πολύ μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις...Είναι πρωτότυπα,καλαίσθητα,χαρούμενα,καλοφτιαγμένα...ονειρικά!!!Μπράβο εκατό φορές Μισιρλούκο...να συνεχίσεις έτσι και θα δούμε πολλά υπέροχα πράγματα ακόμη...Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω δηλώνω οτι ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΣΥΜΜΟΡΙΑ (έτσι να βρίσκεται)

      Διαγραφή
    2. Εσύ είσαι από τα ιδρυτικά μέλη...και μη κρύβεσαι.Είσαι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από όλες τις δράσεις της συμμορίας...χαχαχα...κάτι σαν το ''παρά πέντε'' μου κάνουμε...Μάντεψε ποια είναι η Θεοπούλα!!!

      Διαγραφή
    3. Εγω λόγω ύψους πάντως όχι...οι υπόλοιπες ξαναμετρηθείτε!

      Διαγραφή
    4. ΙΙΙΙΙΙιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι σχολιασα τη Θεοπούλα, που είναι και ΘΕΑ και άφησα να σέρνεται στην μπλογκόσφαιρα οτι είμαι ο ιθύνων νους σε σύσταση συμμορίας;;;;;;
      Οφείλω όμως να ομολογήσω μετα μεγάλης ευχαριστήσεως,οτι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είμαι ο συνδετικός σας κρίκος. Ε, ρε δύναμη που την έχω εκ του μακρόθεν!!!να μπορούσα να σας απολάμβανα και εκ του σύνεγγυς...

      Διαγραφή
    5. Εσύ λόγω ύψους θα είσαι η Ντάλια...τώρα για το μαλλί θα δούμε τι θα κάνουμε...

      Διαγραφή
    6. Η αναφορα μου στον εγκεφαλο της συμμοριας αυτης που ειναι η Ζαργανα θα γινει στην επομενη
      αναρτηση....χαχαχααααααααααα(νομιζες οτι θα την γλυτωσεις????)

      Διαγραφή
    7. Θεοπούλα είπατε; Ευχαρίστως, εγώ!!!!
      Αλλά, ευτυχώς, είμαι εκτός συμμορίας! Ή μήπως είμαι εντός..... δε θυμάμαι....
      Καλά! Πάω να αποτελειώσω τη "Γκουέρνικα"!

      Διαγραφή
    8. Για μέσα σε κόβω...χαχα...δεκτή η προσφορά!

      Διαγραφή
    9. Μαρία, τι σου υποσχέθηκε η Μισιρλού και στόλισες τα έργα της με τόόόόσα επίθετα;Και μετά λες ότι δεν είσαι συμμέτοχος .....

      Διαγραφή
    10. της ειπα οτι ειναι ενα ποντο ψηλοτερη!!!!χχχχχχαααααααααααααα

      Διαγραφή
    11. Ενάμιση παρακαλώ!!!Πες πως είμαι κι ενάμιση μήνα μικρότερη!!! Σ'όλα σε κερδίζω!!!

      Διαγραφή
    12. Να σου πω Βιλλιώτη, θα επιλέξω ΕΓΩ ποιό ρόλο θα κρατήσω στη διανομή και άσε τις περούκες κατα μέρος και τις Θεοπούλες (ασε που τον θέλει η Φιλία) κατά μέρος. Αγγέλα γουστάρω, μη σου πω το Φώτη που με βοηθαει και το μαλλί
      Οι υπόλοιπες βολευτείτε με τους πόντους σας...

      Διαγραφή
    13. Εντάξει Αγγελόπουλε...δεν θα σου κλέψω την διανομή των ρόλων...

      Διαγραφή
  12. Ονειρεμένα ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Να χάνεσαι...συχνότερα κοριτσάκι, αν είναι να χαζεύουμαι με τις δημιουργίες σου κάθε φορά που επιστρέφεις!!!!χαχαχαχα! Θα κάνουμε την καρδιά μας...πέτρα και θα σε περιμένουμε πως και πως να εμφανιστείς!! Μη σου γίνει συνήθεια μόνο...ε???? Σου έχω πει πόσο λατρεύω ό,τι φτιάχνεις??? Καλή συνέχεια στα δημιουργικά ταξίδια σου :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου άρεσε πάρα πολύ ο πίνακας με τα σπίτια!
    Μπράβο σου, είναι φανταστικός, με υπέροχο συνδυασμό χρωμάτων!
    Καλή συνέχεια και καλή δύναμη.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πολύ ωραία όλα!! Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η τεχνική!!!!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέέέραααααααααααααα
    όλα μα΄όλα είναι πανέμορφα,και οι τεχνικές σου είναι πολύ ενδιαφέρον.Φιλάκια πολλά,και πάντα τέτοια!!!-)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Μισιρλού!...Πολύ-πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!! Καλή συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μισιρλούκα ή αλλιώς αγαπημένη μας συμμαθήτρια.....εμείς χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε από κοντά... περάσαμε υπέροχα στον φιλόξενο χώρο σου και είδαμε από κοντά τις καταπληκτικές δημιουργίες σου!!!! Πότε είπαμε ότι θα αρχίσουμε και μαθήματα mixed media??????????? Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!Δίνε ιδέες να ξεκουνηθεί...γιατί πολύ μαθητριούλα μας το παίζει τελευταία...ξέχασε πως είναι μια δασκάλα...κι όχι μόνο χορού;Ο λαός απαιτεί!!!

      Διαγραφή
    2. τι σκαρωνετε πισω απο την πλατη μουυυυυ???

      Διαγραφή
    3. Καλέ δεν σκαρώνουμε τίποτα..... να ξεστραβωθούμε θέλουμε!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Κι άλλο;;; Τόσες επεμβάσεις σου κάναμε...πόσο θέλεις να δεις πια;

      Διαγραφή
    5. Πόσα επεισόδια έχω χάσει;Τι έχετε κάνει στην Μισιρλού;
      Πλην της χολής της κάνατε και άλλες επεμβάσεις;Πότε προλάβατε; Που και πως;

      Διαγραφή
    6. Στην Βίκυ απευθύνομαι Σωσώ...συγκρατήσου...είπαμε σου κρύβουμε πράγματα αλλά όχι τα τόσο σημαντικά!

      Διαγραφή
  18. Τι καταπληκτικά πράγματα έκανες πάλι Μισιρλού μου!
    Οπως λέει και η Φιλία πότε θα στρωθούμε να κάνουμε και μείς κάτι τέτοιο????Αν ποτέ πάντως διοργανώσεις σεμινάρια θα είμαι η πρώτη μαθήτρια!!
    Και πρόσθεσε και άλλη μια που ζήλεψε τα καφεδάκια και την παρέα σας!
    Φιλιά
    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα τι υπέροχες δημιουργίες!!
    Καταπληκτική τεχνική!!
    Σας εύχομαι να περνάτε έτσι καλά όλες μαζί!!
    Τα φιλιά μου σε όλα τα κορίτσια!!
    Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Μισιρλού.

    Σύννεφα, πουλιά, σπίτια/συνοικία ολόκληρη, καρδιές και άλλα...
    Δημιουργικός οίστρος σε κατέλαβε!

    Εύγε κοριτσάρα, να περνάς καλά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εγώ νόμιζα ότι είσαι στην ανάρρωση και δεν δεν ήθελα να ενοχλήσω κι εσείς, έχετε ξεσαλώσει!
    Πρώτα απ' όλα σου εύχομαι περαστικά. Δεύτερον, καλορίζικο το νέο studio, τρίτον, καταπληκτικά τα mixed media και τέταρτο και τελευταίο, ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωπ!καλωσ το μου.....τωρα που τρεχω με τα του σεμιναριου....τωρα μολις μπηκα και ουπς...14 ωρες πριν αναρτηση και εμφανησθει το ζουμπουλι μου με την παρεα του χιχιχι!αντε και μας ελειψες...μου ελειψαν οι καρδουλες σου,τα σπιτακια σου,τα ξυλακια σου,οι παστες,ολα σου!χαχαχα
    ενταξει.....τα πειραματα σου βαινουν καλως......τι ναλεμε τωρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Η συμμορια της Γλυφαδας....εχει οργανωθει....μπραβο βρε κοριτσιαααααααα ....τι καλυτερο απο μαζωξεις δημιουργικες!αντε να αρχισει το προγραμμα σεμιναριων!!!!!!!!!φιλιααααααααααααααααααααααα σε ολες!
    να περνατε καλα και να μου προσεχετε το κοριτσι μου!!!!!!!!!!!!!!!!χιχιχι

    υ....μην δω απαντησεις και σχολια...κατω απο εδω εεεεεεε?χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μακριά, δεν μπορείς να μας ...απειλείς!!!

      Διαγραφή
    2. εγω μαρη ειμαι ζουμπουλιιιι???χαθηκε ενα αλλο λουλουυυυδιιι?πιο κομψο,πιο λεπτεπιλεπτοοο..χαχαχα
      Ασε τα σχολια και τρεχε να ετοιμαστεειιιις!
      Να σε δω απο μια μερια να μαζευεις τιςγυψογαζες στο τελος!
      οσο το ειδατε καθαρο το εργαστηρι της Ανθουλας,το ειδατε....χαχαχαχα
      φιλακια μαρακιιιιιιιιι!

      Διαγραφή
    3. Γιααααααατι....ας την ριξω κι εγω μια απειλη.......

      ζουμπουλι..ζουμπουλακι...υπεροχο αρωμα και πολυ ωραιο χρωμααα...για την κινηση και το σχημα..τι να πω...απλα λατρευω!
      μμμμμ...φαγωθηκες με τις γαζες...μαρη...μμμμ εκανα και αλλα σπιτακια για να δω τον χωρο...και να εγκλιματιστω...μια χαρα καθαρα μεινανε τα πατωματα....που ειναι και ξυλινααα!χαχαχα

      Διαγραφή
    4. Χα...βρήκα ποια θα είναι η Ζουμπουλία στη συμμορία του παρά πέντε...ευχαριστώ Μαράκι...

      Διαγραφή
    5. ΕΥΤΥΧΩΣ! δεύτερος ρόλος κατοχυρώθηκε (μετά τη Φιλία-Θεοπούλα)

      Διαγραφή
    6. Προς Μαρία Κάντζαλη:
      πρέπει να ξανακάνεις την τάξη που έμαθες Φυτολογία να εμπεδώσεις τα άνθη!
      Μισιρλού και ζουμπούλι ...πας καλά;;; Κάτι σε πιο large δε σου ήρθε, ένας ιβίσκος να πούμε;
      Αδυνάτισε,είπαμε,αλλά δεν έμεινε και μίσχος!

      Διαγραφή
    7. φτου σου μαρη φιλεναδα!!!αμ δε φταιει κανεις αλλος ...η Καντζαλη φταιει!!!!!χαχαχα
      Δεν ειδες που η Κικη με ειπε ζουμπουλομυριστή!!!!?
      Αχ...τι αλλο θα ακουσω!!!

      Διαγραφή
    8. Δεν σταματάμε τα φτου λέω εγώ...τίποτα πιο πρωτότυπο δεν μπορείτε να βρείτε;

      Διαγραφή
  23. Να φέρεις το εργαστήριό σου πιο κοντά στο σπίτι μου-στην ανάγκη βάλε ρόδες- αν θέλεις να γίνω ...συμμαθήτρια.
    Όσο για τα έργα, επιβεβαιώνω ότι από κοντά είναι πολύ πολύ καλύτερα.Τα ζήλεψα, με την καλή την έννοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχουμε βάλει σχολικό...πάλι τα ίδια θα λέμε;;;

      Διαγραφή
    2. Με οδηγό τον Ορέστη Μακρή!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχαχα...δεν ντρέπεσαι...σεβάσου την απουσία της...τουλάχιστον σεβάσου τον μακαρίτη...χαχαχα...

      Διαγραφή
    4. Ευτυχώς που τα "θέλει" και η Κυρία καθηγήτρια (αναβάθμιση) τα αστεία.

      Διαγραφή
  24. I love your arts works, so great:-) Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άμα είναι να εξαφανίζεσαι και να γυρνάς με τόσους θησαυρούς, χαλάλι σου... Εξαφανίσου πάλι!!!! Είναι όλα όσα βλέπω τόσο όμορφα. Μάλιστα το τελευταίο όπου φαίνεται το πραγματικό του μέγεθος είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Ίσως όλα πρέπει να τα δείχνεις σε σχέση με κάτι άλλο!!!!! Υ π έ ρ ο χ α!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα έργα σου μου αρέσουν υπερβολικά, λατρεύω τα χρώματα που χρησιμοποιείς και λυπάμαι και ζηλεύω που δεν ήμαστε κοντά να έρχομαι για καφεδάκι ή να στο προσφέρω στο δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μισιρλουκα μου εγω κι αν ζηλευω!!!!!!!!! Ειμαι τοσο μακρια απο ολες σας που κοντευω να σκασω!!!!
    Αλλες στην ΑΘηνα, αλλες στην Θεσσαλονικη, τι θα γινει με μενα! Να κατι τετοιες αναρτησεις ειναι που με κανουν να ξεσηκωθω και να'ρθω να σας γνωρισω κι εγω!!!!!
    Τα εργα σου, οπως παντα ειναι υπεροχα!!!!! Φανταζομαι τωρα στο εργαστηρι σου να εχεις την ανεση και την απλα να δημιουργεις!!!!! Περιμενουμε και τα επομενα!!!!!!! Φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι φοβερά όλα σου τα έργα!!! Μου αρέσουν τρελά! Μέσα κι εγω για το μάθημα mixed media !!! Μην με ξεχάσετε! Και θα είμαι καλή και επιμελής μαθήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι όλα αριστουργήματα,πανέμορφα,εκπληκτικά!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ονειρεμένες οι δημιουργίες σου!!!Τα λάτρεψα όλα!!!Καλή συνέχεια εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα όλα!! Πραγματικά πανέμορφα!!! Άξιζε η απουσία!! Καλορίζικο το νέο εργαστήριο και για άλλη μια φορά, περαστικά σου!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εσύ εξαφανίζεσαι γιατί δε σε αφήνει η έμπνευση να ασχοληθείς με το λαό σου - εμάς δηλαδή! Φοβερές δημιουργίες! Ειδικά αυτή με τα πολλά σπιτάκια! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πάντα υπέροχα,πάντα ξεχωριστά σαν ιδέα και δημιουργία!
    Λατρεύω τα χρώματά σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έχε υπόψιν ότι πιστεύω στο... μην τάξεις τα άγιου κερί.. και του παιδιού.. δεν θυμάμαι τι. καλέ... όχι! δεν άγιασα, (ακόμα! χαχα) για το..."παιδί" πρόκειται. Οπότε...το έχω ήδη δέσει κόμπο, που σημαίνει... δεσμεύτηκες και δεν την γλυτώνεις Μισιρλούκα μου!
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Για δες ποιος μιλάει για υπερανάρτηση! Πάντα υπέροχη! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όλα είναι υπέροχα :)

    Πολλά φιλιά
    Κλαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ....ΑΞΙΖΕ Η ΑΠΟΤΟΞΊΝΩΣΗ !!!!
    ΤΟ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ!!!
    ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΠΕΡΑΣΕ ΟΠΟΤΕ ΒΡΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ναός της τέχνης δεν θα πει τίποτα!!!! Εσείς βρε τρελοκόριτσα κάνετε ολοκληρωμένη ψυχοθεραπεία!!! Φαντάζομαι γέλια και καφέδες!!! Όλε!!! κυρία ζουμπουλομυριστή!!! Τους έφτιαξες κατάσταση πρώτης τάξεως εκεί πέρα!!! Πού να σκεφτεί τώρα η κυρία Βιλλιώτη να εγκαταλείψει το Νότο!!! Να κάτι τέτοια κάνετε και ξαφνικά αισθάνομαι ότι η Ελλαδίτσα μας είναι τελικά πολύ μεγάλη!!! Πώς να πεταχτώ για μια βολτίτσα; Μόνο 6 ώρες είναι το ταξίδι και άλλες τόσες να γυρίσω πάει το 24ωρο!!! Και δεν ζητάω πολλά, μια σταγόνα από τον καφέ της καφετιέρας σου και μια γωνίτσα εκεί δίπλα σας! Δεν θα μιλάω, μόνο θ'απολαμβάνω!!!! Δεν μπορώ να κλείσω χωρίς να σχολιάσω την καινούρια σου αγάπη η οποία ομολογουμένως σε πάει και σε φέρνει που λέμε κι εμείς εδώ!!! Θέλω ιδιαίτερα ΣΕ το λέω από τώρα!!!!! Θέλω να μάθω και decoypage, θέλω να μάθω να ζωγραφίζω, θέλω μικτές τεχνικές, θέλω θέλω θέλω!!!! Αν μου ετοιμάσετε αποκλειστικά μαθήματα, ΕΡΧΟΜΑΙ!!!!! Χι χι χι!!!Φιλάκια σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΚΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ !!!ολη η συμμορια θελει να σε δει!μακαρι να καταφερεις να κατεβεις και να σε δουμε απο κοντα!!!!
      (αυτο το ζουμπουλομυριστή τι το ηθελες...θα το παρουν χαμπαρι οι αλλες και θα με κανουν βουκινο χαχαχαχα)

      Διαγραφή
    2. Κική μπορούμε να σου ετοιμάσουμε πακέτο ''διακοπές κι εκπαίδευση''...Μια βδομάδα στην Αθήνα με μια γεύση απ'όλα...κι όταν λέω όλα...μέσα και οι καφέδες και τα ποτάκια(ε μη ξεχνιόμαστε).Τι λες;Τα σχολεία κλείνουν σε λίγες μέρες...ετοίμαζε βαλίτσα...Λοιπόν τώρα που το σκέφτομαι...λες να οργανώσω κάτι στην ΒΕ; Για κάτσε να το επεξεργαστώ...

      Διαγραφή
    3. Αχ, Κική με τον ίδιο πόνο θα μείνουμε...οι ώρες δε φτάνουν πανάθεμά τες!!!Θα μας φάνε οι δρόμοι.
      Οσο για τη Βιλλιώτη δεν είναι και για χόρταση, όσο την είδατε την είδατε, δε φτάνει που το διακινδυνεύσαμε οταν σας την στέλναμε ...
      Κατέβα να συμπέσουμε κι αμα γίνει μάθημα ...φτύσε με! ή μάλλον ...θα μας ξαναφτύσει η Σωσώ, το συνηθίζει τελευταία.
      Φιλάκιαααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    4. Ναι παιδιά...μη βαρυστομαχιάσετε κιόλας...είμαι ολίγον αχώνευτη...με το μαλακό...

      Διαγραφή
    5. Στο ύψος σου κυρία δασκάλα!!!!

      Διαγραφή
    6. Μια σόδα...... ένα μπυράλ;

      Διαγραφή
    7. Για Χρόνια Πολλά πέρασα κι εσείς πάλι κάνατε πάρτυ!!!!! Χα χα χα!!!! Χαρά μου, ενημέρωσε με πότε σκοπεύεις να ταξιδέψεις και πού ξέρεις μπορεί και να το κάνω το εγχείρημα!!! Η Σωσώ γιατί θα μας φτύσει, για ξεμάτιασμα;;;; Σωσώ μου θέλω να το μάθω και αυτό!!! Κυρία Βιλλιώτη, έμαθα ότι οι εκθέσεις ζωγραφικής στη ΒΕ είναι υπό εξαφάνιση, για σκέψου να τις αναστήσεις!!!!

      Μισιρλούκαααααααα!!!! Ήρθε και η σειρά σου!!!! Χρόνια πολλά πολλά πολλά, ευτυχισμένα, γερά και δημιουργικά!!! Φιλάκιαααααααα!!!!

      Διαγραφή
    8. ευχαριστω κικηηηη μου!!!!!!

      Διαγραφή
  39. καλώς γύρισες!με τις ομορφιές σου!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μισιρλούκα μου, πανέμορφα τα έργα σου με ωραία χρώματα......λίγες λεπτομέρειες θα ήθελα μόνο......αν το ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ Η ΩΡΑΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ λειτουργεί και το χειμώνα....ίσως πάρω την κούπα μου κι έλθω για καφέ και μάθημα.....τώρα βόσκω στας εξοχάς.....καλλιεργώ λέλουδα και λάχανα.....και καλλιτεχνίζομαι ασυστόλως. Φιλιά πολλά σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μισιρλούκα μου τέλειες είναι οι δημιουργίες σου αλλά και η παρέα σας... Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να ερχόμουν για καφέ...εσείς θα ζωγραφίζατε κι εγώ θα έβαζα τα γλυκά!!! Πωπωωωωω υπέροχη είναι η παρέα σας ...σας ζηλεύω κορίτσια. Πάντως, Μισιρλού μου ό,τι τεχνική και να χρησιμοποιήσεις τα χρυσά σου τα χεράκια κάνουν θαύματα... Φαντάζομαι το εργαστήρι σου... θα είναι υπέροχο. Να το χαίρεσαι και να περνάς υπέροχες ώρες εκεί μέσα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι όμορφα που είναι όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ωωωω γεια στα χερακια σου!!Τι ωραια που είναι όλα, το στυλ ου δημιουργείς μου αρεσει τόσο πολύ!
    Τελικα το εργαστηρι έγινε στέκι, τι ωραια που το αποφασισες και εφτιαξες αυτόν το χώρο δημιουργίας και συνάντησης!Καλή συνέχεια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έμεινα λίγο έξω και εδώ έγινε ένας χαμός!!!! Για το εργαστήρι και τα έργα δε θα πω γιατί ό,τι φτιάχνεις το βλέπω και το θαυμάζω ποικιλοτρόπως από κοντά!!! Ότι θα προκαλούσε τέτοια αναστάτωση η έναρξη των εργασιών μας, ομολογώ δεν το περίμενα. Και που είστε ακόμη.....τα καλύτερα έρχονται.....περιμένετε και θα δείτε μεγάλες εκπλήξεις!!!!! Και όπως είπα παραπάνω, από μένα θα περνάτε για έγκριση.....στα χέρια θα κρατάτε τα διαπιστευτήριά σας και βλέπουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεχε τα...λόγια σου!!!

      Διαγραφή
    2. Επανήλθα γιατί ξέχασα το χα χα χα

      Διαγραφή
    3. Άργησες...η Μπέττυ έχει ξεκινήσει για τον Πειραιά ήδη...έρχεται να λογαριαστείτε...χωρίς χαχαχα

      Διαγραφή
  45. Τι να πρωτοσχολιάσω! Είναι φανταστικά τα δημιουργήματά σου. Να ξεχωρίσω ένα? Δε θέλω βέβαια να στεναχωρήσω κανένα από τα υπόλοιπα (έχω κι εγώ το κουσούρι μου!) αλλά το σχόλιό μου είναι τόσο κάτω που καμία δημιουργία σου δε "φτάνει" να το διαβάσει!
    Ερωτεύτηκα το σπιτάκι με την καρδιά στην καμινάδα...

    Fan, όπως λέμε SofaN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΕΔΩ, ΠΕΡΑΣΑ ΤΟΥ ΛΙΝΑΡΙΟΥ ΤΑ ΠΑΘΗ!
    ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΟΥΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΝΙΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΩΣ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΣΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΚΟΣΜΟ ΝΑ ΛΕΕΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Mισιρλου μου,τι μαγικη πολιτεια εφτιαξες!!Μου θυμισε τη Φρουτοπια του Τριβιζα,ετσι χαρουμενα πολυχρωμη που ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ... ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΑΠΟ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ...ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΖΩ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σαν να είναι βγαλμένα από παραμύθι. Δεν έχω λόγια .Καταπληκτικά όλα !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καταπληκτικά τα έργα σου!Είναι τόσο ωραίο που βρεθήκατε από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. H σειρά με τα σπίτια είναι εκπληκτική. Μπράβο σας και καλή συνέχεια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Για τα έργα σου δεν έχω λαλιά!!!

    Οταν μπει το σχολικό παρακαλώ εκτός από τη Σωσώ να κάνει και λίγα στενά πιο πάνω!
    Σύντομα γιατί το Αλτσχάιμερ είναι είναι έξω από την πόρτα και καραδοκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα !Καλησπέρα!Ευχαριστώ για την αποδοχή στην μπλοκοπαρέα-μπλοκογειτονιά.Εχεις ενα ιδιαίτερα ζωντανό μπλόκ με θαυμάσιες δημιουργίες υπέροχες ιδέες ομορφοι συνδιασμοί χρωμάτων και γενικά ολα μου αφησαν μία υπέροχη γεύση στα μάτια και στό μυαλό...Νάσαι πάντα καλά και να δημιουργείς....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. TΣΑ να μαι και γώ άργησα αλλά που να στα λέω πάει ο σκληρός μου δίσκος ...
    και επειδή μου έκανες κάτι παράπονα την προηγουμενη φορά για το μικρό μου σχόλιο
    λέω να σου γράψω κανα κατεβατό να δούμε τι θα λες μετά ...χαχα
    καταρχας αν είναι να λείπεις για να κάνεις τόσα πολλά 4 εργα μετρισα και τόσο όμορφα έργα
    δε πειράζει η μάλλον πειράζει αλλά τι να κάνουμε είμαστε πολλές αυτές που σ αγαπάμε ....και καταλαβαίνουμε την απουσία σου !!
    επίσης ναι ναι και εγω ζήλεψα για τα καφεδάκια σας και τα σεμινάριά σας πολύ ζήλια αχ αχ αχ τι αισθήματα μου προκαλείτε
    επίσης εχετέ φοβερό χιούμορ όλες σας κάνω πόση ώρα να διαβάσω όσα πιο πόλλα σχόλια μπορώ για να γελάσω
    ..και φυσικά να σου ζητήσω μια χάρη ξαναδείξε μας το εργαστήρι όπως το εξέλιξες ....
    Αλεξανδρούλα μου τι άλλο να σου γράψω ότι είσαι πολλήηηη καλή με ότι ασχολήσε είναι φοβερό πάντα είσαι δίπλα μας και μας βοηθάς ... είσαι απο τισ καλύτερες μπλοκογειτόνισσες
    λοιπόν πρέπει να σε κάλυψα εεεε κατεβατό αλεξανδραμμμμμμ φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα...ετσι μπραβο...τωρα το ευχαριστηθηκα!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  55. Κοριτσι μου εισαι απιστευτη οτι πιασουν τα χερακια σου αποκταει μαγεια!!!!!!
    Αυτο που μαρεσει στις δημιουργιες σου ειναι οτι ακομα και αν ασχοληθεις με κατι για πρωτη φορα......ακομα και στους πειραματισμους σου το αποτελεσμα θα ειναι το λιγοτερο εκπληκτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Hola me encantan tus trabajos, tienes mucha creatividad y buen gusto, un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μα ότι και να φτιάξεις γλυκιά μου Misirlou είναι φανταστικό!!! Είσαι χρυσοχέρα! Πολύ χαίρομαι που επιτέλους τ'εργαστήριό σου τελείωσε και είσαι γερή και χαρούμενη! Μας έλειψες πολύ όμως και γω έπαθα στερητικό σύνδρομο!! χα-χα-χα Κάποια στιγμή πολύ θα'θελα και γω να σε συναντήσω...γιατί από το λίγο που σε ξέρω πιστεύω ότι είσαι ξεχωριστός άνθρωπος! Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα.Τι να σχολιάσω απ'όλα βρε κορίτσι???? Πραγματικά έλειψες από την γειτονιά.!!!! Τα έργα σου όπως πάντα εξαίσια , υπέροχα.Τώρα για τον καφέ θα πω ΚΑΙ ΕΓΩ ότι ζηλεύω λίγο την όμορφη παρέα σας!!! Μακάρι να περνάτε πάντα καλά και το εργαστήριο σου να είναι γεμάτο με κόσμο γέλια και χαρές.Πολλά πολλά φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι μαθήτριες και συμμαθήτριες μου λέτε τώρα!!!!! Συμμορία και τι συμμορία απ' αυτές που η κάθε μιά μας θα ήθελε να είναι μέλος της!!!!!!! Ζηλεύω κι εγώ παλιοσυμμορίτισσες......Γλυφάδα μου φαίνεται διάβασα πως έχετε το στέκι σας???? Κρίμα λιγουλάκι μακρυά μου πέφτει....Μισιρλούκα ξετρελάθηκα με τα καινούργια σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. σε παρακαλω ετσι να χαρεις την τεχνη των χεριων σου κανε κατι για το σπιτακι μου που να εχει πανω το ονομα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Great congratulations for these creations. Very lovely the bird whit heart. Thanks a lot for your visit to my blog and welcome my new follower.
    Kisses.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ξέρεις τι μ αρέσει ? Πως ότι φτιάξεις είναι Μισισλούδικο !!!!
    Έχει την σφραγίδα σου , το στυλ σου !! Οι χειροτεχνίες σου είναι ξεχωριστές, είναι μισιρλούδικες , είναι παραμυθένιες, έχουν τα γραμματάκια τους, τις καρδουλίτσες τους, λίγη διαφάνεια, όμορφα χρώματα και προπαντός συναίσθημα !!!!
    Πάντα τέτοια όμορφα και παραμυθένια να δημιουργείς !!

    Όσο για το πάρτυ με το σχόλια, τι να πω, είσαστε απίθανες !!
    Αιγαιοπελαγίτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καταπληκτική η δουλειά σου.. όμορφα χρώματα λες και βγήκαν απο εικονογραφίσεις παραμυθιών!!!! καλή συνέχεια σου εύχομαι με πολλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. H σειρά με τα σπίτια είναι φανταστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος7:22 μ.μ.

    Φανταστική δουλειά. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. καλέ τι ξεσάλωμα ειναι αυτό;;;;
    τύφλα να χει η πενταήμερη!!!!χαχα!!!!
    μπράβο κορίτσια!!!!
    μισιρλού είναι εξαιρετικά τα έργα σου!!!!!τα σπιτάκια σου
    εξαιρετικά αλλά το πουλάκι με την καρδούλα με ξετρέλανε!!!!
    μπράβο σου και καλές εμπνεύσεις!!!!
    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή