9/7/12

PLUSTER PEN & SAND


Να μαι κι εγω!Γυρισα ξανα μετα απο αρκετο καιρο αποχης.....
Κατι οι δουλειες,κατι που το pc μου ειχε προβλημα...
Δικαιολογιες μπορω να σας πω πολλες χαχαχα!!!
Στη σημερινη αναρτηση θα κανουμε παιχνιδι με τις χειροποιητες παστες.
Την συνταγη σας την εχω δωσει σε προηγουμενη αναρτηση.



Πηρα ενα ξυλο mdf το περασα 2 χερια με primer λευκο .
Επειτα τοποθετησα μια χαρτοταινια λιγο πιο κατω απο την μεση του ξυλου.
Στην κατω μερια της χαρτοταινιας εβαλα ξυλοκολλα και επανω εβαλα χαλικι και αμμο.
Αφαιρεσα την χαρτοταινια και το αφησα να στεγνωσει καλα.


Η συνεχεια ειναι παιχνιδακι....

Παιρνετε τις παστες που εχετε φτιαξει και τοποθετησει μεσα σε μπουκαλακια με λεπτο στομιο.
Μπορειτε να χρησιμοποιησετε χρωματιστες,αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση... 
μια λευκη ειναι οτι πρεπει!!!


Και τωρα αυτοσχεδιαστε......φτιαξτε το σχεδιο που θελετε 
ή αφηρημενα διακοσμητικα μοτιβα που σας αρεσουν.
Αφηστε να στεγνωσει πολυ καλα η παστα..


Η τελικη πινελια ειναι η πατινα!!!
Παρτε σωληναρια oil paint και χρησιμοποιειστε οτι χρωματα θελετε.....
Εγω στην σκεπη εβαλα λιγο κοκκινο και στο υπολοιπο σπιτακι πορτοκαλι.
Στο τελος περασα με καφε το υπολοιπο πινακακι,ακομα και την αμμο μετα χαλικια.
Μη δισταζετε στην χρηση των oil paint...με white spirit ή νεφτι σε ενα πανακι,
καθαριζετε την επιφανεια και αφαιρειτε οσο χρωμα θελετε.
Ομολογω οτι θα ηθελα να σας το δειξω πιο αναλυτικα.....αλλα ο χρονος με κυνηγαειιιιι.
(Να σημειωσω οτι μεχρι να τελειωσει η αναρτηση αυτη...το pc μου τα φτυσε...αχ βαχ...)

Σας φιλω,ευχομαι να περνατε οσο καλυτερα μπορειτε και 
φυσικα να δημιουργειτε.
Για οποιαδηποτε απορια :
misirlouhandmade@gmail.com


62 σχόλια:

  1. Ομορφή μου Μισιρλού, εγώ κατάλαβα μέχρι εκεί που παίρνεις το ξύλο mdf μετά σε έχασα..........
    Μπορεί κάποτε στο μέλλον να καταλάβω πως κάνετε τόσο ωραία πράγματα.
    φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιληηηηηηηηηηηηηη έγραψες πάλι!!! Κι εγώ κάποιο πρόβλημα με τον μπλόγκερ γι αυτό χάθηκα...έχω αφήσει και μία κλήρωση στη μέση!!!
    Σε φιλώ και σε αγαπώ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΥΤΗ Η ΞΥΛΟΚΟΛΛΑ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!
    ΦΤΙΑΧΝΕ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο!!!!!!!!!!
    Και όσο για τις οδηγίες σου είσαι αναλυτικότατη όπως πάντα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα σπιτάκια σου Μισιρλούκα είναι ονειρεμένα!!! Τα'χουμε πει πολλές φορές...είναι εξαιρετικά...Βέβαια εσύ δε μένεις σ'ένα στυλ και κάθε φορά πας κι ένα βήμα παραπέρα...προς δική μας απόλαυση!!! Μπράβο κοριτσάκι μου!!! Το ταλέντο ξεχειλίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα ,καλη εβδομαδα Μισιρλου!Πολυ ομορφο το πινακακι!Θα προσπαθησω να το φτιαξω αν και λιγο δυσκολο γιατι ολα αυτα ειναι αγνωστα για μενα!Αλλα ο επιμενων νικα!!Παντα ολες οι δημιουργιες σου ειναι χαρμα οφθαλμων!!Καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μισιρλού μου είσαι απίστευτηηηηηη!!!!!!!!!!!!!! Σε ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για τις οδηγίες!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις...και μη χάνεσαι!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοριτσάκι μου ο πίνακας σου είναι φανταστικός!! Πολύ καλή δουλειά!! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψεκάστε, σκουπείστε, τελειώσατε!!!! Ναι ναι όλα εύκολα τα βλέπεις εσύ και ακόμη πιο εύκολα τα περιγράφεις!!!! Εγώ ένα έχω να πω......κορίτσια μην πιστεύετε ότι όλα γίνονται έτσι εύκολα, ξέρω εγώ.....την παρακολουθώ από κοντά.......όλες αυτές οι αλχημείες της θέλουν χρόνο, κόπο, υπομονή και προπάντων τόλμη "τρελού". Και μια κι απ΄αυτήν διαθέτει άπειρη καταλήγει να κάνει θαύματα!!!!
    Μμμμμμμμ από κοντά είναι πολύ καλύτερο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφιές είναι αυτές??!!! Πολύ πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάνω που είχα γράψει δυό αράδες, ξαφνικά άλλαξε στην οθόνη η μορφή των σχολίων (?) και χάθηκε το κείμενό μου πριν πατήσω 'δημοσίευση'. Τί είναι αυτά τα καμώματα του blogger ? θα μας τρελλάνει !!!!
    Σου έγραφα λοιπόν, άν θυμάμαι καλά, 'οτι είναι πολύ όμορφος ο νέος σου πίνακας και με πολύ ωραία χρώματα. Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω να φτιάξω κάτι ανάλογο, όχι πως θα γίνει σαν το δικό σου βέβαια, αλλά ξετρελλαίνομαι με τις τεχνικές σου και με τις πολύ καλές οδηγίες σου που τα κάνουν όλα να φαίνονται εύκολα κι απλά. Αλλά είμαι σίγουρη, όπως λέει και η Μπέττυ, ότι δεν είναι και τόσο εύκολα όλα αυτά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΕΡΟΧΟ,ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ..ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΟ...ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΡΟΣΕΡΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικό. Όπως πάντα. Το είδα στο πιντερεστ και λέω "αυτό κάποια μου θυμίζει..." χαχαχαχα
    Ελπίζω να λυθούν τα προβλήματα με τον υπολογιστή σου και να επανέλθεις δυναμικότερη.... Φιλιάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειος ο πίνακας Μισιρλούκα μου! Είναι πανέμορφο το σπιτάκι σου!!! Κι όπως τα λες ...τα κάνεις όλα να φαίνονται τόσο εύκολα!!! Αχ Μισιρλού μου ταλαντούχα μη μου σκας για τον υπολογιστή σου ...είμαι σίγουρη ότι όλα θα τακτοποιηθούν πολύ σύντομα!!! Φιλιά και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο πίνακας πανέμορφος...θα πάω να κάνω επανάληψη στο μάθημα με τις πάστες.....ξύλα έχει μπόλικα μαζεμένα ο παλιατζής (εγώ.....). Τώρα για πατίνες είπες μπορώ να βάλω κάτι σωληνάρια που έχω λαδιού ????.....ωραιότατα...δηλ μπορώ να τα χρησιμοποιώ για να μην πάνε χαμένα......γιατί από τότε που ανακάλυψα τα ακρυλικά και γενικά τα υλικά νερού......τα έχω φτυσμένα (μην πω τίποτα χειρότερο χα χα χα) φιλιά πολλά.....είσαι από τις μεγαλύτερες δασκάλες μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σου Μισιρλού! Τι ωραίο πινακάκι έφτιαξες πάλι!
    Πολύ καλοδουλεμένο :)
    Να τα περνάς όμορφα, φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άχουουουου Μισιρλούκα μου τι όμορφο που είναι!!!!!! Τις πάστες περιγράμματος θα τις φτιάξω στη Σύρο για νάχω να καταγίνομαι!!!! Oil paintings έχω μπόλικα απ' όταν ζωγράφιζα λάδια....... έτοιμη είμαι! Μόνο ξύλα χρειάζομαι αλλά έχω το Φώτη "μου" που με προμηθεύει ό,τι θέλω (Φώτης εστί μπογιατζής πολύ artistic και όχι μόνο. Ό,τι χρειαστεί, το καταφέρνει. Μου έχει δε κάνει ένα Stucco Veneciano (δεν ξέρω αν τόγραψα σωστά), άλλο πράμα)!!!!!!!!
    Σε φιλώωωωωωωωωωωωω...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι απίστευτη κορίτσι μου!!! Καλλιτέχνης με κάπα κεφαλαίο!!! Να'σαι καλά! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λέγε εσύ όσες δικαιολογίες θέλεις για την απουσία σου...Εμείς δεν τις πιστεύουμε, αλλά χαιρόμαστε πάρα πολύ για την επιστροφή σου!!! Όταν, μάλιστα η επιστροφή...του ασώτου συνοδεύεται και από ένα τέτοιο δημιούργημα, ε..τότε, προσκυνούμε κυρία μου!!!!! Καλή εβδομάδα, δροσερή και ζουζουνιάρικη, εύχομαι :0)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφο, καταπληκτικά χρώματα και τεχνική!!
    Τι να πω, έχουν γραφτεί όλα!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραίο έγινε και το κάνεις να ακούγεται πολύ απλό και εύκολο!!!
    Φιλιά πολλά να περνάς καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη δουλειά όπως πάντα. Θα ήθελα να σε δω από κοντά την ώρα που δημιουργείς. Καλά να περνάς και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελεια δουλεια!!!Εγινε πανεμορφο με υπεροχα χρωματα!!!Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφο και κατατοπιστικό, πάνω που σκεφτόμουν (άν βρω λίγο ελεύθερο χρόνο) να ξεκινήσω κάτι τέτοιο. Τα βλέπω εκεί που τα έχεις αραδιασμένα και.... τα ζαχαρώνω, τα ζηλεύω και τα καμαρώνω. Όλα καλά και απλά μας τα είπες Μισιρλούκα μας, το ταλέντο σου και την φαντασία σου μόνο δεν μας είπες που θα βρούμε!!!! Άντε κάνε αναρτήσεις, να αντιγράφουμε τουλάχιστον!!!!! φιλάκια πολλά (αλλά πάαααρα πολλά όμως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν στήνεις ένα παγκουδάκι δίπλα στην πισίνα να δροσίζεσαι και να δημιουργείς;Θα είναι και κάτι σαν happening των Β.Π !!!

      Διαγραφή
  25. Είσαι θησαυρός!!!!Τις αναρτήσεις σου αυτές με τα φοβερά κόλπα και τις απίθανες ιδέες πρέπει επειγόντως να κάτσω να τις μελετήσω με την ησυχία μου.....εννοείται ότι όταν γίνει αυτό θα επανέλθω με απορίες και ερωτήσειςςςς......το πινακάκι όπως πάντα τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ομορφο που εγινε!! Χρησιμοποιησες λαδομπογιές για πατίνα? δηλ. πως το κανεις??? μουντζουρώνεις με χρώμα και μετα αφαιρεις το περιττό με πανί βουτηγμένο σε white spirit? χμμμμ, θα το δοκιμασω. Δεν εχω χρησιμοποιήσει πατινες ποτε.Φιλιάαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μισιρλού Μισιρλού, με την τόλμη του "τρελού" που λέει και η Μπέττυ.
    Εγώ έβαλα μόνο την ομοιοκαταληξία. Μήπως με κόλλησες;
    Τις σανίδες τις έκοψα- χάλασα ένα κρεβάτι.χα χα χα
    Τις πάστες τις έφτιαξα-πολλά χρώματα.
    Τα σπιτάκια τα φωτογράφισα.
    Μου μένουν μόνο τα oil paintings και έτοιμη για αντιγραφή.
    Γιατί στην αρχή θα σε αντιγράψω και μετά θα ...εμπνευστώ.
    Έχω να δηλώσω, ότι είσαι κακή συναναστροφή
    Όλεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...τι ποιητικός οίστρος είναι αυτός!!!Καλά να την αντιγράψεις στα σπιτάκια αλλά και στην ποίηση;Αυτό είναι πολύ βαρύ για να το ανεχτεί! Σωσώ γύρισες με αέρα θαλασσινό και ορεξάτη...Χαιρόμαστε αλλά κρατάμε και τις πισινές μας...Σωσώ είναι αυτή...

      Διαγραφή
  28. great post dear:]xx
    come by and lets fllw each other if you love to do:)
    miss-monaaa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μισιρλού, είναι και αυτό άλλη μια εξαιρετική δημιουργία σου! Τι να πω, δε, για τις οδηγίες ! Είσαι απίθανη! Οταν θα επιχειρήσω κάτι παρόμοιο, θα στο αφιερώσω με αγάπη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μισιρλού,πολύυυυ όμορφο!
    Πάντα με τις κατανοητές οδηγίες σου-ευχαριστούμε!
    Έκανα και την αναδρομή μου στις πάστες σου,είχα ξεχάσει αυτά τα χρήσιμα υλικά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφο κι αυτό το έργο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ταλαντούχα κυρία αλλά σε έχω κι εσένα μακριά!!!! Νομίζω ότι το ηθικό μου έχει ανέβει ικανοποιητικά για να τολμήσω καινούρια πράγματα!!!! Το πινακάκι έγινε το λιγότερο τέλειο και είναι λογικό κάποιοι να τα βλέπουν αραδιασμένα και να τα ζαχαρώνουν!!!!! Φιλάκια κοριτσάρα μου, καλό ξημέρωμα σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο και να τα ζαχαρώνουν Κική...η γλύκα τους μένει...χαχα...Ξέρεις πως είναι η Μισιρλού...δεν δίνει καμιά πληροφορία...χαχαχα...

      Διαγραφή
  33. Τι μπορώ να πω οταν το εκ του μακρόθεν ωχριά μπροστά στο συνεγγυς ; Ζαχαρώνωωω...δε λες τίποτα, βέβαια έχω μία ιδιαίτερη προτίμηση στα πιο φωτεινά,αλλά και τα dark σου τα λατρεύω,γιατί είναι δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω...εκδηλωθήκαμε;

      Διαγραφή
    2. εκ του μακρόθεν ωχριά μπροστά στο συνεγγυς ......!!!!!!!!!!Στρατηγε μου λιγοθυμω...,ειμαι 5 γενιες μετα απο σενα....να μου τα μεταφραζεις!!!!!!χαχαχα

      Δε το ειχες καταλαβει Βιλλιωτακι?
      Μ αγαπαει το Χαρουλακι!!!!!χιχιχιχι

      Διαγραφή
    3. Θα σε στείλω στον Περικλή μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ αν ξαναπείς οτι είσαι 5 γενιές μετά...Σιγά μην ήσουν κι αγέννητο!

      Διαγραφή
    4. Αγέννητο ήταν...μέχρι που σε γνώρισε!!! Το λέει και το άσμα...
      http://www.youtube.com/watch?v=sbAvyLOEzZc

      Διαγραφή
    5. Κρατάω την αρχή του βίντεο(που πας και τα βρίσκεις ήθελα ναξερα) γιατί το τραγούδι ανήκει αλλού....

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος9:20 μ.μ.

    Πολύ όμορφο,υπέροχες λεπτομέρειες και πολὐ γλυκἀ χρώματα!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ!!!!ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μισιρλού καλώς σε βρήκα!!! Δεν έχω λόγια... πραγματικά καλλιτεχνήματα! Θα σε επισκέπτομαι συχνά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ούιιιιιιιιιιι....υπέροχο το έργο σου,και μου αρέσει που περιγράφεις το πως γίνεται!!!!
    Είσαι τέλεια!!!!
    φιλούρες πολλές(πω πω τι καυτή μέρα..φφφφ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Από τεχνικής απόψεως δεν καταλαβαίνω γρι, ότι είναι
    εκπληκτικά, θα στο ξαναπώ. Θα πω, επίσης, ότι θέλω και
    εγώ να μάθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο εύκολο Σοφάκι, ένα πέταμα είσαι, Αθήνα γαρ!
      Θα πεις οτι έρχεσαι εκ μέρους μου και θα σ ανοίξουν διάπλατα οι πόρτες της γνώσης,άσε που δνε τις κλείνει το καμάρι μου! Ξεκουράσου Κρήτη και το Φθινόπωρο,μαζί θα πάμε.

      Διαγραφή
  39. Πάλι θαύματα έκανες Αλεξάνδρα μου... όπως πάντα!! Ο πίνακας είναι καταπληκτικός και οι οδηγίες σου πολύ χρήσιμες... Ελπίζω να φτιάξεις τον Η/Υ σύντομα και να τα λέμε πιο συχνά! Πολλά δροσερά φιλάκια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να μπορούσες να διοργανώσεις μια έκθεση κατά Αθήνα μεριά!
    Εκ του σύνεγγυς.. που λέει και η Χαρά θα τα απολαμβάναμε ευκρινέστερα!

    Μου αρέσει το μοίρασμα σου!
    Μην αρχίσω το πόσο μου αρέσει γιατί είναι λιγοστό και κοινότυπο!

    Φιλιά θαυμασμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη, δεν έχεις δικαιολογία, το "συνεγγυς" για σένα είναι ένα τσιγάρο δρόμος, πάρε τη Σωσώ αγκαζαμέντε και μπήκες στο ναό της Τέχνης χωρίς εισητήριο!!!Ολα εγω ωθα σας τα λέω, κι είμαικαι μακρύα
      Φιλάκια ομοίως

      Διαγραφή
    2. Βρε Αντιγόνη αφού σου λέω έχω πουλμανάκι για την Μισιρλού...κατεβαίνεις με την τσαντούλα σου και περνάει και σε παίρνει...Θα δεις κι έκθεση θα κάνεις και μάθημα...δύο σε ένα!!! Και η μεταφορά δωρεάν!!!

      Διαγραφή
  41. Γειά σου συμμαθήτρια!!!!!!!!!! Άλλο ένα τέλειο σπιτάκι με υπέροχες οδηγίες.... άντε να δούμε πότε θα φτιάξω και εγώ ένα!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά να περνάς όμορφα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Hola un bonito proyecto, me encanta tus trabajos. Un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Great Artwork, I love colors:-)) Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Hello!

    Thank`s for follow my blog;)

    Have a nice summer!!

    Klem Linda from Norway:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. υπέροχο είναι!! λατρεύω αυτά τα σπιτάκια σου! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το κάνεις να φαίνεται τόσο απλό και εύκολο! Μου αρέσουν όλες αυτές οι κατασκευές με τα σπιτάκια, μοιάζουν βγαλμένα απ' τα παραμύθια!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ!!!!!!!!!!ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΤΙΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ.
    ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αα πάρα πολύ όμορφο!
    Καλή βδομάδα και καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λατρεμένη δουλειά έκανες πάλι Μισιρλού!!!!
    Απίθανο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή