21/9/12

HOME SWEAT HOME

Η επιστροφη στο εργαστηριακι μου ειναι ευτυχια για μενα.
Τρυπωνω εκει μεσα και ξεχναω τα παντα.
Αυτο το καιρο μου λειπει πολυ.
Πρεπει να αφιερωθω περισσοτερο 
στη δουλεια μου....(που ευτυχως και αυτην αγαπω)
Σε καμμια βδομαδα θα καταφερω
 να ξεκλεψω και παλι λιγο χρονο !




Ποσες φορες μπαινω μεσα στο εργαστηρι 
και δεν ξερω απο που να ξεκινησω.
Καποιες αλλες φορες,εχω ενα πλανο στο μυαλο μου.
Ξεκιναω και οπου με βγαλει....
Σπανια βεβαια, με βγαζει εκει που νομιζω. χαχα
Δεν μου αρεσουν ομως τα γνωστα μονοπατια....


Θελω να "παιζω",να πειραματιζομαι και να μαθαινω.
Μπορει να μη βγει κατι αμεσως.
Θελει υπομονη και επιμονη.


Θελει τολμη και φαντασια.
Προσπαθω να μαθαινω περισσοτερα,κυριως απο τα λαθη μου.
Ακουγεται κλισε,ξερω.  Αλλα αυτη ειναι η αληθεια 
και αυτο ειναι το μοναδικο "σχολειο" που εχω την δυνατοτητα
να παρακολουθησω.


Χανομαι μεσα σε υλικα και χρωματα.
Λερωνω χερια,ποδια,ρουχα (δεν ειμαι εγω γυναικα χαχαχα)
Τακτοποιω τον χωρο μου πριν ξεκινησω
μα σε 10 λεπτα εχει γινει παλι εμπολεμη ζωνη.
Δοκιμαζω,καταστρεφω,αλλαζω και φτου απ`την αρχη.
Καποιες φορες δεν καταληγει πουθενα.
Το αφηνω στην ακρη και το ξαναπιανω μια
αλλη μερα και με μια αλλη ματια.


Που και που γκρινιαζω, γιατι θα ηθελα
να εχω την δυνατοτητα να αγορασω 
υλικα και βοηθηματα που πραγματικα θα μου εκαναν
την ζωη πιο ευκολη και πιο γρηγορη.


Αλλα απο την αλλη κερδιζω στην απολαυση.
Παιρνω τον χρονο μου ...
και κεντριζω το μυαλο μου να βρω αλλους τροπους
για να φτιαξω οτι φτιαχνω.


Δεν γνωριζω ακομα πολλα, αλλα χαιρομαι που ειμαι 
ακομα στην αρχη....γιατι εχω πολλα να κατακτησω ακομα.


Δεν βιαζομαι  και το απολαμβανω!!!
Αγαπω τα mixed media.
Γιατι καλουμαι να ψαχνω,συνεχεια για νεα υλικα, 
νεες τεχνικες,νεους τροπους συνθεσης.



Ενα μονο θα θελα και ευχομαι....
Καποια μερα, να βρω.....το δικο μου δρομο.
Οχι αυτον, τον ευκολο, της αντιγραφης!
Το δικο μου μονοπατακι εκφρασης
που θαναι μοναδικος!

Μη σταματατε 
να ελπιζετε,
να ονειρευεστε
να τολματε
και να αγαπατε! 





73 σχόλια:

  1. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ...ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ..ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ....ΕΙΣΑΙ ΜΑΧΗΤΡΙΑ ...ΑΝΗΣΥΧΟ ΠΝΕΥΜΑ...ΚΥΡΟΣ ΓΡΑΝΑΖΗΣ...ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΠΟΟΟΟΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ
    ...ΓΙΑΥΤΟ...
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ...ΖΗΣΕ ΤΟ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΠΩΣ!...ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ...ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΗΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ....
    ..ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου, Μισιρλούκα!!!Θα τα καταφέρεις, έχεις επιμονή και πάθος!Να΄σαι καλά, να μας δείχνεις ωραία πραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό δρόμο σε αυτό που αγαπάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωπω ειμαι τρελη fan σου.φτιαχνεις φοβερα πραγματα.τη ωραια αναρτηση ,τι ωραια λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και καλά κάνεις και πειραματίζεσαι Μιρσύνη μου.Μόνο έτσι θα βρείς το στυλ σου,τη γραμμή σου.Καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθεις,και είμαι σίγουρη πως θα βρείς γρήγορα τον δικό σου δρόμο.Αν και ήδη πας καλά-)))
    φιλιά πολλά και καλό ΣΒΚ
    (εμένα τη νύχτα μου έρχονται όλα) -))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μισιρλού μου ...λάτρεψα την ανάρτησή σου...κείμενο και φωτό... δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με εκφράζουν τα λόγια σου!!! Να μπω στο fan club σου;;;;
    Φιλιά και είμαι σίγουρη ότι μέχρι να τα μάθεις όλα θα έχεις απολαύσει τη διαδρομή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πως μας τα πετάς έτσι, στο τέλος της εβδομάδας???? Εκεί που πάμε να χαλαρώσουμε...... ουπς!!! Εγώ νομίζω Μισιρλούκα μου, ότι το στυλ σου το έχεις βρει. Τα σπιτάκια σου, είναι τέλεια, μοναδικά... η αποθέωση του mix media. Όμως εσύ ξέρεις κοριτσάκι μου, αν έχεις τέτοιες ανησυχίες, είναι για να βρεις κάτι ακόμα... πιο πέρα, πιο μακριά, που θα σου αρέσει ακόμα πιο πολύ..... είπαμε "να ονειρεύεσαι, αλλά να ξέρεις.... πάντα έχει και πιό κάτω"... φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά που φτιάχνεις είναι πίνακες ή κάτι άλλο; Το σίγουρο είναι ότι είναι πανέμορφα κι έχουν το δικό σου ξεχωριστό στυλ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ...αυτή είσαι εσύ Μισιρλούκο μου! Αυτή που αγαπάμε, που θαυμάζουμε, που εκτιμάμε...Ενθουσιώδης, ανήσυχη, δημιουργική, ταλαντούχα, αλλά και πάντα με τις αμφιβολίες σου, τις ανασφάλειες σου,τόσες όσες χρειάζεται ο καλλιτέχνης για να γίνεται καλύτερος, να προχωράει. Τον δρόμο σου τον έχεις ξεκινήσει και είναι ο σωστός κι ας σ'οδηγεί σε καινούρια συνεχώς μονοπάτια κι ας αλλάζει κατευθύνσεις, όλα εκτείνονται μέσα στον ίδιο παράδεισο, αυτόν της γνώσης και της δημιουργίας που μας κάνει να νιώθουμε ζωντανοί. Συνέχισε κοριτσάκι...εμείς από δω θα σε καμαρώνουμε.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ομορφότερη ανάρτηση που έχω δει μέχρι τώρα Μισιρλού!!!! Είσαι πολύ ταλαντούχα κοριτσάκι μου!!!!! Εγώ πιστεύω πως τον δρόμο σου τον έχεις βρει...απλά μένει να τον οδηγήσεις εκεί ακριβώς που εσύ θέλεις!!!!! Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ για τις υπέροχες αναρτήσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. So pink, so sweet, so romantic...i love this home!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μισιρλου ,εισαι μεγαλη καλλιτεχνις!!
    Χρησιμοποιησες τη κινηση σα τον πιο αμεσο τροπο εκφρασης του συναισθηματος και της επικοινωνιας με το σωμα.Φανταζομαι οτι και εκει τελειοποιησες φορμες και τεχνικες!
    Τωρα μετουσιωνεις τις ιδεες σου σε ενα αλλο πεδιο και εξελισσεις νεες προτασεις και εικονες.Η τεχνοτροπια σου ειναι τοσο ξεχωριστη που αν επρεπε απο ενα μονο εργο να αναγνωρισω τη δημιουργο ,αυτο θα ηταν το δικο σου!Συνεχισε να εξερευνας,εχεις μακρυ ταξιδι..!
    Και τωρα για πες μου... πως μπορουμε να τυχουμε ευνοιας..της τιμητικης αναγραφης λεω του ονοματος μου σε καποιο σου εργο,σε μια γωνιτσα?? My name is Ka, Afra Ka!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Miσιρλούκα μου, κι εγώ αυτό ψάχνω για τον εαυτό μου.....αυτό το ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο ύφος. Ελα όμως που δεν με αφήνουν οι πολυσχιδείς ενασχολήσεις μου.......πότε χαρτοπολτούς, πότε ζωγραφικές, πότε πηλούς, πότε πιάτα, ποτήρια, κεραμίδια.....άσε, ούτε κι εγώ δεν ξέρω τί θέλω περισσότερο απ' όλα αυτά. Ή μάλλον μ' αρέσει να καταπιάνομαι με ό,τι με κεντρίζει καλλιτεχνικά. Εσύ πάντως τον έχεις βρει το δρόμο σου και περιλαμβάνει λίγο απ' όλα.....συνέχισε....Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΥΡΙΣΕΣ!!!!!!
    ΑΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΚΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΛΑΘΗ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κοριτσάκι μου γλυκό τον έχεις ήδη βρει το δρόμο σου αλλά δεν το΄χεις καταλάβει! Δεν είναι τυχαίο που μπορούμε να αναγνωρίσουμε ένα έργο σου με την πρώτη ματιά. Όλα έχουν κάτι από την ψυχούλα σου, είναι φτιαγμένα με αγάπη και αυτό φαίνεται! Για'μένα αυτό είναι να'χεις βρει το δρόμο σου... το να βάζεις αγάπη σε ότι κάνεις! Πολλά φιλάκια και... καλό δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11:45 μ.μ.

    Αχ Μισιρλου μου τι ωραια που τα λες !!! κι ο δρομος που ανοιξες και προχωρας γεματος φως και χρωματα!!! και μεις να απολαμβανουμε και να σε καμαρωνουμε!!! Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ ωραία.. μπράβο.. τι όμορφα αυτά που φτιάχνεις... και το να βρεις έναν δικό σου δρόμο.. θέλει δρόμο... θα τα καταφέρεις.. όμως.. γιατί είσαι μοναδική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε θαυμάζω,
    τα έργα σου είναι
    πολύ ιδιαίτερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ όμορφο που έχεις το μικρό σου εργαστήριο! σου εύχομαι σύντομα να βρεις το δρόμο σου και να αποκτήσεις όλα όσα επιθυμείς!! είναι πανέμορφα τα σπιτάκια σου με προσωπικότητα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εσύ, Μισιρλού μου, δεν γνωρίζεις ακόμα πολλά ??? Εμείς προσπαθούμε να αντιγράψουμε όλα αυτά τα πανέμορφα που φτιάχνεις!! Αν όμως κάτι σε τρώει μέσα σου και ψάχνεσαι για κάτι άλλο, είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα το βρείς και τότε θα μας καταπλήξεις ακόμα περισσότερο!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αυτό που περιγράφεις είναι η μαγεία!!!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημερα κοριτσακι!!!υπεροχη αναρτηση!!
    καλη συνεχεια!!!
    με οτι ποθεις και οτι ονειρευεσαι στον δρομο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μισιρλου τα εργα σου ειναι
    πολυ, πολυ ομορφα, μου αρεσουν πολυ τα χρωματα!!!!
    καλο σ/κ πολλα φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επιτέλους, έχω bloggικά νέα σου !!! Μαύρα μάτια ... (κάνω γκρινίτσες τώρα)
    Δεν ξέρω τί λές εσύ αλλά εγώ μπορώ να πω ότι αν έβλεπα τα σπιτάκια σου κάπου, θα αναγνώριζα ότι είναι δικά σου !!! Βέβαια, ο καλλιτέχνης ξέρει καλύτερα !
    Και άν κάποιος έχει ελπίδες να αναπτύξει μια καταδική του καλλιτεχνική ταυτότητα, αυτός (ο καλλιτέχνης) είσαι σίγουρα εσύ ! Δεν χρειάζεται φυσικά να επιχειρηματολογήσω περισσότερο επ΄ αυτού !!! Μακάρι να έχουμε νέα σου συχνότερα και να μας εκθαμβώνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχη ανάρτηση!...Μισιρλού σου εύχομαι να το βρείς το μονοπάτι....μήπως όμως βρίσκεσαι ήδη σ`αυτό;;.....όταν διαβάζω στα ιστολόγια Μισιρλού...αμέσως τα σπιτάκια σου μούρχονται στο νού....όταν κάνουμε κάτι μ`αγάπη...ακόμη κι`αντιγραφή να είναι αφήνουμε τ`αποτυπωματά μας...η αγάπη,η αγωνία,η ανησυχία για το αποτέλεσμα,η ψυχή που βάζουμε κάνει το έργο μοναδικό!...είναι το δικό μας έργο....και θάχει για πάντα την σφραγίδα μας....
    Μου αρέσουν πολύ τα σπιτάκια σου!!!...
    Καλή μέρα νάχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραίος επίλογος,συνέχισε ότι κάνεις ,εχεις ταλέντο ,και θα σου πώ ότι χρησιμοποιείς τα αγαπημένα μου χρώματα,ακλο Σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημερα Μισιρλού!!!είναι πολύ όμορφο το σπιτάκι σου!!!!
    σου ευχομαι να εμπνέεσαι και να δημιουργείς!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η αμφιβολία και η ανασφάλεια -λένε -ότι είναι γνωρίσματα ενός καλλιτέχνη που τα μυαλά του δεν έχουν πάρει.... αέρα.
    Εμείς απλά σε.....αντιγράφουμε.
    Συνέχισε το ταξίδι
    Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
    Το φθάσιμον εκεί είν' ο προορισμός σου.
    Aλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είδα τα σπιτάκια της προηγούμενης σου ανάρτησης και προσπάθησα να κάνω ένα παρόμοιο με συνθετικό πηλό για να φτιάξω μια κλειδοθήκη. Αν το δεις θα γελάσεις, αλλά δεν λέω...καλούτσικο βγήκε. Εμπνέομαι από τις δημιουργίες σου! Συνέχισε στον ίδιο δρόμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΜΕΤΑ...ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΟΥ ΣΗΜΑΔΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος7:11 μ.μ.

    Δεν μπορώ να μην εκφράσω το θαυμασμό μου! Κι εγώ, όπως και οι προλαλήσαντες,τα βρίσκω τέλεια!!! Καλό αποκαλόκαιρο σε όλους! BoccaTango

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η αλήθεια είναι πως εμένα μου αρέσει η ρουτίνα μου και ...τα γνωστά μονοπάτια ...γιαυτό σε επισκέπτομαι συνέχεια...ξέρω ότι θα βρω αυτό που στη δική μου αγαπημένη μονοτονία δεν υπάρχει...θα βρω την ομορφιά στο αποτύπωμα μιας άλλης καρδιάς βγαλμένο μέσα από το πρίσμα δυο άλλων ματιών που βλέπουν τη ζωή διαφορετικά από μένα... και αυτή η διαφορά μου επιβεβαιώνει πως σαν όμορφο παζλ ο ένας άνθρωπος μπορεί να συμπληρώνει τον άλλον στον πίνακα του Θεού για αυτόν τον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ομορφο το ταξιδι της αναζητησης σου και το αποτελεσμα φαινεται στα εργα σου.Καλη Κυριακη να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχο το σπιτάκι σου!!! Ευχόμαι το ταξίδι που ξεκίνησες να είναι πάντα όμορφο και γεμάτο εμπειρίες και φυσικά να μην έχει τέλος εκτός κι αν το επιλέξεις εσύ!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγω θέλω να πω πολλά που μου βγάζει τούτη η ανάρτηση,θα περιορισθώ όμως να πω οτι το στυλ σου είναι πλέον αναγνωρίσιμο και βγάζεις μιά άλλη πλευρά του εαυτού σου που την είχες ευλαβικά κλεισμένη.Το αν είναι ωραίο αυτό που κάνεις, δεν έχεις ανάγκη τη δική μου επιβεβαίωση, το αν έχεις φτάσει στον προορισμό σου,ούτε κι αυτό μπορώ να στο πω,μάλλον όχι και θέλει συνεχή προσπάθεια να γεμίζουμε τα κενά μας με δημιουργίες που μας καλύπτουν και μας αναζωογονούν.Την τόλμη την έχεις, την επιμονή επίσης, την υπομονή ...αυτή κι να την έχεις,γοητεία βάζεις...ΣΥΝΕΧΙΣΕ λοιπόν στο δρομο που άνοιξες και νάσαι σίγουρη οτι ακόμα κι αν το αποτέλεσμα πάντα για σένα θάχει κάποια έλειψη,για μας θάναι μαγικό!
    Φιλάκια πολλά ρομαντική μου ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κούκλα μουουουουου.... Έτσι να κάνεις, ψυχή μου, να πειραματίζεσαι, να το πολεμάς, γιατί αυτή η προσπάθειά σου, όχι μόνο "γεμίζει" εσένα - λατρεύεις αυτό που κάνεις - αλλά.... "ξεστραβώνει" και μερικές άσχετες από μας!!!!!! Άσε που κάθε δοκιμή, κάθε πειραματισμός, βγάζει και ένα αριστούργημα!!!! Προχώρα.... εσύ μας οδηγείς!!!!!!!!!
    Φιλάκια χιλιάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στο δρόμο της δημιουργίας πολλά τα άγνωστα,που παλεύονται, ξεπερνιούνται και δίνουν υπέροχο αισθητικό αποτέλεσμα,όσο κι αν δε μένεις πάντα ικανοποιημένη.
    Είναι σπιτάκια και δημιουργία με τη δική σου υπογραφή.
    Φιλιά!

    Έλα να μαζέψεις και τη δική μου γωνιά,γιατί εργαστήριο δε διαθέτω χιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ όμορφα είναι όσα φτιάχνεις! Κι εγώ θα συμφωνήσω με τα σχόλια πιο πάνω..
    Θα ευχηθώ να τον βρεις τον δρόμο σου αφού πιστεύεις πως δεν το έχεις ήδη βρει, και να είναι μαγικός!! Όσο μαγικές είναι και οι δημιουργίες σου, καθώς τον ψάχνεις!!
    Καλή σου ημέρα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έχεις βραβείο!!!
    http://beautystr.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η πιο ομορφη τρυφερη και αληθινη αναρτηση που εχεις κανει μεχρι τωρα.Η καθε λεξη βγαινει μεσα απο την ψυχη σου και εγω τουλαχιστον καταλαβα πολυ περισσοτερα απ οσα γραφεις.Διαβαζω και ξαναδιαβαζω και νοιωθω πως βγαινουν κι απο μεσα μου ολα οσα νοιωθεις.Κι εγω χαλαω πραγματα,κανω το εργαστηριακι μου λιμπα και ειμαι σαν τον μπογιατζη μες το σπιτι.Κι εγω σκαω που δεν εχω οσα εργαλεια και υλικα θα ηθελα ...ειναι ομως τοσο ομορφο το ταξιδι της δημιουργιας!!Σου ευχομαι να βρεις το δικο σου μονοπατι γιατι καταλαβαινω αυτο που σε τσιγκλαει μεσα σου και θελεις να ελευθερωθει.Οτι κανεις ειναι πολυ ομορφο και μας εχεις μαθει πολλα, δεν χρειαζεται να μας αποδειξεις τιποτα. Συνεχεισε και να ειμαστε ολες καλα κι εδω η μια διπλα στην αλλη ,στον μικρο ομορφο κοσμο μας!!! Το σπιτακι σου πραγματικα παραμυθενιο ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΄Ετσι αισιόδοξοι πρέπει να είμαστε όλοι!!! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν οι επιθυμίες σου!!! φιλιά καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μισιρλούκα μου... τι γλυκιά και τρυφερή που είσαι???? Μέσα από την καρδιά μου «όλα τα θέλω σου» ευχές μου!!!!!!!! Συνέχισε…… ο δρόμος που έχεις πάρει είναι μαγικός!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γλυκιά μου Μισιρλού κατάθεση ψυχής η τρυφερή σου ανάρτηση!!!Εβγαλε μια πλευρά του εαυτού σου, τρυφερή , συναισθηματική , ζεστού ανθρώπου με παιδικό αυθορμητισμό και ειλικρίνεια!!
    Η αμφιβολία, το ανικανοποίητο και η συνεχής αναζήτηση είναι δείγμα υγείας γλυκιά μου και ίδιον προσγειωμένου και συνετού ατόμου .Αλλωστε η πραγματική δημιουργία , που παράγει τέχνη ,δεν έχει ούτε όρια αλλά ούτε και τέλος!!Συνέχισε λοιπόν τον μακρυνό και μαγικό δρόμο της αναζήτησης και περπάτησέ τον όπως εσύ φαντάζεσαι και πιστεύεις !Διαθέτεις μεράκι , ταλέντο και την απαιτούμενη εξυπνάδα ώστε να μην εγκλωβίζεσαι σε κακέκτυπες απομιμήσεις!Η αντιγραφή δεν είναι κατ' ανάγκη κακό.Και οι μεγάλοι καλλιτέχνες στην αρχή αντέγραψαν ή μιμήθηκαν τους δασκάλους τους , μέχρι να βάλουν την δική τους σφραγίδα!!Και συ ήδη βάζεις το άρωμά σου σε ότι κάνεις!!!!!
    Και το ότι μπορείς και ασχολείσαι με πολλά και διαφορετικά πράγματα και μάλιστα με επιτυχία , αυτό είναι ευλογία!!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλησπέρα misirlou,ομορφα χρωματα εχει το σπιτάκι.Θα πρέπει να περάσεις απο πολλα μονοπατια(και αυτον της αντιγραφής)για να βρεις τον δρόμο σου.
    Αλλωστε ''Δεν υπάρχει παρθενογένεση στην τέχνη''.
    Χαλάρωσε και απόλαυσε το ταξίδι μεχρι να φτάσεις στόχο
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θαυμάζω όλα όσα κάνεις πάντα! Μου μαθαίνεις πολλά πάντα!Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εμένα μου αρέσουν όσα κάνεις...πάντως είμαι σίγουρη ότι με τόσο ταλέντο θα βρεις και το μονοπάτι που επιθυμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πω πω τι όμορφη ανάρτηση και τι όμορφο το σπιτάκι σου.!!!!! Το βλέπω πανέμορφο και δεν ξέρω τι λάθη έχεις κάνει.Μήπως όμως χρειάζονται και αυτά? Μήπως είναι μεγαλύτερη χαρά όταν " "παιδεύεσαι" παραπάνω? Τέλος πάντων...... Να συνεχίσεις να φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα.!! Πολλά φιλιά.!!!! Ααααα το ποιηματάκι είναι όλα τα λεφτά!!!!!!!!! Μπράβο στην Φωτεινή.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μισιρλούμισιρλού μου... ενα θα σου πώ κοριτσακι μου..απόλαυσε το ταξίδι ..τον στοχο θα τον πετύχεις..ήδη εχεις βαλει την σφραγίδα σου στις δημιουργίες σου..προχωρα εκεί που σου λέει η καρδιά σου....εμενα να με συνχωρεσεις που δεν ξερω τις τεχνοτροπίες πολλα που φιαχνετε εδώ μεσα ομως μου αρεσει το αποτελεσμα....φιλακια πολλα και απο μενα κοριτσακι...συνέχισε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Η αναζήτηση μόνο θα σου δείξει το δρόμο! Να είσαι καλά, να περιπλανιέσαι στα μονοπάτια της δημιουργίας και να ανοίξεις το δικό σου δρόμο!
    Όλες οι φωτογραφίες σου είναι απλά εξαιρετικές!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κοριτσάκι μου γλυκό σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Εύχομαι και σε 'σενα ότι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου!!
    Η ανάρτησή σου είναι εκπληκτική... Κι εγώ έχω παρατήσει το εργαστηριάκι μου κι όλο λέω: "αύριο θα ΄μαι καλύτερα και θ' ανέβω", αλλά πού τέτοια τύχη;! Το χειρότερο είναι ότι έχω παρατήσει το χώρο όπως είναι μετά το πρώτο 10λεπτο, που λες κι εσύ και θέλω 5 μεροκάματα να το φέρω βόλτα... χαχαχαχα!!
    Καλή και δημιουργική συνέχεια!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γειά σου Μισιρλούκα με τα ωραία σου! Και οι δημιουργίες σου μου άρεσαν, με χαρούμενα χρώματα και υλικά, αλλά και τα λόγια σου :) Καλή συνέχεια, να πειραματίζεσαι και το δρόμο σου είναι βέβαιο πως θα τον βρεις. Αυτός θα σε βρει βασικά ;)
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φιλενάδα μου, εγώ το ξέρεις ότι πιστεύω σε σένα και σε οτι φτιάχνεις. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι κατασκευές σου. Δεν θα σου πω όμως να σταματήσεις να ψάχνεις γιατί και εγώ όπως και εσύ ευχαριστιέμαι την προετοιμασία του ταξιδιού περισσότερο από τον προορισμό. Καλή δημιουργική συνέχεια!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γεια σου Μισιρλού. Ωραίες δηνιουργίες. Να είσαι σίγουρη ότι όσοι έχουν το μικρόβιο της κατασκευής, δεν έχουν ποτέ μα ποτέ αρκετά υλικά και ποτέ μα ποτέ αρκετό χρόνο και χώρο για τις κατασκευές τους. Γι αυτό μη σταματήσεις ποτέ όπως λες να ονειρελυεσαι και να ελπίζεις. Πέρνα από το blog μου αν θες υπάρχει βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙΣ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΥΤΟ) ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΗΝΑ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Περνω οπως παντα για να ευχηθω να εχεις εναν ομορφο μηνα απο αυριο με υγεια -χαμογελα και λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα.Οι κατασκευες σου πολυ ομορφες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλό μήνα Μισιρλού!!!!
    Σου έχω βραβείο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Hola de nuevo llevo dos meses desconectada y ahora empiezo de nuevo a visitar los blog amigos. Tus trabajos son siempre un placer para la vista. Un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εχεις βραβείο
    http://pergamonto.blogspot.gr/2012/10/6-christinas-eyes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις Μισιρλού!!! Καλώς σε βρήκα λοιπόν!!! Συνέχισε να δημιουργείς, είναι ό,τι καλύτερο!!! Α, καλό μήνα!!! Πολλά φιλιά!!! :)
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μισιρλού καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες, χαίρομαι που ήρθα εδώ! Πόσο δίκιο έχεις σε όλα όσα είπες... Το όνειρό μου είναι να αποκτήσω κι εγώ κάποια στιγμή ένα τέτοιο χώρο - ένα εργαστήρι-, όπου θα μπορώ να βρίσκομαι μέσα, να ανακατεύω όνειρα, να ψαχουλεύω υλικά και εμπνεύσεις, να πετώ μπογιές δεξιά και αριστερά χωρίς περιορισμούς και να δημιουργώ... ασταμάτητα! Δυστυχώς ακόμη δεν έχω καταφέρει να μου χαρίσω ένα τέτοιο χώρο, οπότε προς το παρόν βολεύομαι με όσα μέσα έχω και μπορώ... Όσο για την ακαταστασία στο εργαστήρι σου, έτσι πρέπει να είναι αυτού του τύπου οι χώροι, ελεύθεροι, για να μην χάνεται η καλλιτεχνική μαγεία τους! Οπότε μην στενοχωριέσαι! Σημασία έχει αυτό που είπες: το να απολαμβάνεις αυτό που κάνεις.

    Αν θέλεις, θα χαρώ να με επισκεφθείς και στο δικό μου "σπιτάκι" http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/. Είμαι ακόμη στην αρχή, αλλά χαίρομαι πάντα την επαφή με ανθρώπους που αγαπούν τις τέχνες και τη δημιουργία... Να είσαι καλά και σου εύχομαι να βρεις σύντομα το δρόμο που ζητά η ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Θαύμαζα πάντα αυτούς που έφτιαχναν διάφορες χειροτεχνίες..
    εγώ δεν τα κατάφερα ποτέ!
    Πολύ ωραίες οι εικόνες:)
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. "Δεν γνωριζω ακομα πολλα, αλλα χαιρομαι που ειμαι
    ακομα στην αρχη....γιατι εχω πολλα να κατακτησω ακομα."

    Μυσιρλού πόσο δίκιο έχεις με αυτά τα λόγια!..
    Να είσαι καλά! Και να σε βλέπουμε να ανοίγεις νέα μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Συγνώμη γλυκιά μου μα είναι σαν να έχω γράψει εγώ το..κείμενο..έτσι ακριβώς αισθάνομαι όταν γύρισα στο εργαστήρι μου μετά από ..40 μέρες που έλειψα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πανέμορφες δημιουργίες!!Συνέχισε!!!Καλή σου εβδομάδα,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μισιρλούκα μου,σε καταλαβαίνω απόλυτα!Να ξέρεις ότι θα τον βρεις τον δρόμο σου γιατί έχεις είδη κάνει την αρχή!Σε παρακολουθώ και η εξέλιξη σου στο είδος που αγάπησες έχει εξελιχθεί πάρα πολύ.Είναι τα χρώματα και τα υλικά που χρησιμοποιείς τόσο αρμονικά δεμένα!!
    Μπράβο,καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Κι εγώ λατρεύω τα ανάμεικτα υλικά, γι'αυτό και παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!! Πολύ όμορφα όσα κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Χαίρομαι που σε βρήκα. Πολύ όμορφες δημιουργίες, χειμαρρώδης λόγος - το blog σου είναι απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΥΓ Και να μην στεναχωριέσαι για τα υλικά. Δεν κάνουν τον καλλιτέχνη - ειδικά στο mixed media! Έχεις το στυλ σου που είναι αναζωογονητικό και το δρόμο σου θα τον βρεις και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μισιρλού μου είμαι απο πολυ καιρο επισκεπτριά σου και πριν λιγο καιρο έγινα μέλος στο υπεροχο blogοσπιτάκι σου. Μέχρι τώρα ομως δεν σου εγραψα και λογω έλλειψης χρονου αλλα κυριως επειδη οι αναρτησεις σου ήταν τοσο ενδιαφερουσες, πλουσιες απο πληροφοριες, συμβουλες και τεχνικες που ηθελα οσο μπορουσα να τις μελετησω πριν σου γραψω.κι' εσυ νοιώθεις οτι ψάχνεις το προσωπικο σου στυλ? Ε, αυτο σε κανει ακομα πιο σπουδαιο καλλιτεχνη.Την ανάρτησή σου τη σημερινη ,πιστεψέ με ειναι σαν να την έγραψα εγω που ειμαι πραγματικα ομως αρχαρια.Σπουδαιο άνθρωπο σε κανει μια φραση που διαβασα σε σενα οτι ειναι ανοησια ο,τι ξερεις να το κρατας για το εαυτο σου.Ειμαι νηπιαγωγος και δεν ξερεις ποσο συχνα το συναντανε αυτο.Προσωπικα πιστευω οτι η γνωση πρεπει να μεταδιδεται.Μονο ετσι πανε τα πραγματα μπροστα.Θα ειναι μεγαλη μου χαρα αν σε δω στο δικο μου εργαστηριο. Να εισαι καλα !Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή