15/10/12

HANDMADE PAPER PATTERN

handmade patterns


Γεια σας και παλι αγαπητοι φιλοι της χειροτεχνιας και οχι μονο! 
Σημερα σκεφτηκα να κανω μια αναρτηση με απλες 
αλλα πολυ χρησιμες ιδεες για τις κατασκευες σας.
Πολλες φορες οταν κατασκευαζω κατι,θελω να το "ντυσω"
με καποιο ετοιμο μοτιβο χαρτιου αλλα .....
επειδη δεν ειναι ευκολο πλεον να αγοραζω,σκεφτηκα να τα φτιαξω μονη μου. 

Οι επιλογες πολλες:

1η επιλογη ειναι η εκτυπωση :

To εχω αναφερει ηδη και σε παλιοτερες αναρτησεις μου,
οτι μπορειτε να τυπωσετε στον απλο εκτυπωτη σας (οχι λειζερ),
μοτιβα σε χαρτι και σε χαρτοπετσετα .
Βεβαια καποιες μου αναφερατε οτι, οταν βρεχετε το χαρτι ,το μοτιβο χαλαει! 
Εψαξα αρκετα για να βρω το γιατι,αλλα το βρηκα....
Οι απλοι εκτυπωτες "φορουν" 2 ειδη μελανιων.



pigment inks  και  dye inks
Η διαφορα αυτων των 2 μελανιων ειναι η εξης:
Οταν τυπωνουμε με pigment inks το αποτελεσμα στο χρωμα 
δεν ειναι εντονο αλλα ειναι αδιαβραχο στο νερο.
Ενω οταν τυπωνουμε με dye inks,
τα χρωματα ειναι πιο ζωηρα και εντονα αλλα δεν ειναι αδιαβροχα!
Γι αυτο λοιπον καποιες απο εσας που το δοκιμασατε 
δεν εχετε το επιθυμητο αποτελεσμα.

handmade patterns

2η επιλογη ειναι τα χειροποιητα μοτιβα:

Εδω τα υλικα που χρησιμοποιουμε ειναι χαρτι και χρωματα.
Τα χρωματα μπορει να ειναι καθε ειδους...μελανια,ξυλομπογιες,ακρυλικα,pastels,watercolors,μαρκαδορους κτλ.
Οταν βεβαια προκειται να βρεξουμε το χαρτι με το μοτιβο μας,
καλο θα ηταν να το περασουμε με λακ ωστε να σταθεροποιηθει το χρωμα.
Σαν αρχη χρησιμοποιηστε ακρυλικα και μελανια...ειναι ευκολοτερο.
Παρτε ενα μπλογκ ζωγραφικης και ξεκινηστε να ζωγραφιζετε μοτιβα απλα.
Γραμμικα ή αφηρημενα.

handmade paper pattern

Ενα αλλο κολπο για τα αφηρημενα σχεδια ειναι  οταν φτιαχνετε
κατι,να εχετε διπλα σας ενα λευκο χαρτι και να σκουπιζετε τα πινελα σας εκει.
Θα δειτε οτι βγαινουν μοτιβα αφηρημενα αλλα απιθανα που μπορει 
καποια στιγμη να σας ειναι χρησιμα.


Τα μοτιβα αυτα οταν ερθει η ωρα,μπορειτε να τα εμπλουτισετε
και να τα ομορφηνετε με διαφορους παλι τροπους.




Σας δινω ενα μικρο παραδειγμα πως χρησιμοποιησα καποια 
απο τα μοτιβα μου στις σκεπες μια μικρης πολης που εφτιαξα πριν καιρο.

Θα κλεισω εδω την αναρτηση αυτη για να μη σας ζαλισω με πολλες πληροφοριες.
Δοκιμαστε και πειτε μου τις εντυπωσεις σας και τις αποριες σας!
Σας φιλω και σας ευχομαι να περνατε ομορφα και δημιουργικα

misirlou misirlou

86 σχόλια:

  1. Μισιρλού σ`ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!... είναι πολύ χρήσιμες...και σίγουρα στην πορεία θα δείς να τις εφαρμόζουμε!....εγώ τουλάχιστον θα το κάνω....Τα σπιτάκια σου έγιναν πολύ όμορφα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ola polu xrisima!!!!!!!!!!opos panta....na exeis mia omorfu glykia ebdomada filia vaso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11:29 μ.μ.

    Παντα εντυπωσιακα κατατοπιστικες και ολοκληρωμενες πληροφοριες!!!μπραβο μισιρλου!! ευχαριστουμε! καλο βραδυ Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες ιδέες Μισιρλούκο!!! Ειδικά αυτό με τα πινέλα που τα σκουπίζουμε...Μπορώ να σας δίνω πολλά τέτοια...χαχα!!! Έχω κι έναν τρόπο κι εγώ για να φτιάχνετε τέτοια μοτίβα...είναι εντυπωσιακός και πανεύκολος!!!Χαχα...Μόνο που γίνεται σε χοντρούτσικο χαρτί και δεν ξέρω μετά πως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε...Αν είσαι καλό κορίτσι θα στον πω κι εσύ θα βρεις τον τρόπο... αν δεν τον ξέρεις δηλαδή ήδη!!!Πνεύμα ανήσυχο πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οικονομικές και οι δυο προτάσεις -επιλογές.
    Έχεις και έναν τρόπο να μας τα παρουσιάζεις όλα εύκολα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ιδέα! Έξυπνη και οικονομική!! Τα σπιτάκια σου είναι απίθανα!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Μισιρλούκα μου, που σκέφτηκες κι αυτή την ιδέα να τη μοιραστείς μαζί μας. Δε μου λες γιαβρί μου......τη διαφορετικότητα των μελανιών πού θα τη δω ???.....το γράφουν κάπου τα μελάνια ????.....και μήπως φταίει και το γεγονός ότι πολλοί από μας αγοράζουν απομιμήσεις και όχι τα γνήσια των εταιριών ????.....στο λέω γιατί κι εγώ το ίδιο κάνω κι έχω το ίδιο πρόβλημα με τις ξεθωριασμένες εκτυπώσεις....Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία (στη μαιτρ ομιλώ)
      δοκίμασα,έκανα εκτύπωση πριν το 6μηνο!Είδες ταχύτης;;;;χαχαχα
      Ομως τα χρώματα δε μ άρεσε είναι μουντά και τα μελάνια μου είναι οριτζιναλ. Πάλι με βλέπω να παραγγέλνω χαρτοπετσέτες,κλαψ,κλαψ,κλαψ

      Διαγραφή
    2. Φιρι φιρι το πας να τσιτωσεις τον μαιτρ.τσαμπα τοσα ιδιαιτεραααα.....θα σε φτιαξω το βραδυ!!!!!

      Διαγραφή
    3. Επειδή Μισιρλούμισιρλού μου όλα αυτά που λές για μενα ειναι κινέζικα,χι..χι..
      θα παω στη θέση μου πολυυυυυυυυυυυ παρακάτω να σου σχολιάσω....Θεέ μου τι;;;
      απλως εδώ σφήναρα λιγο για να μην πάει και το όνομα που μου έδωσε η νονά μου η
      Χαρά.....άδικα.....χι..χι..

      Διαγραφή
  8. Τι τέλεια! Ειδικά η τελευταία εικόνα είναι όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μαλακή να φανταστείς μόλις άρχισα μαθήματα ζωγραφικής. Θα δημιουργήσω πολλά αφηρημένα μοτίβα μου φαίνεται ώσπου να ζωγραφισω κάτι! Πάντως είναι πολυ ευρηματική η ιδέα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μας!!!!!! Πολλά φιλιά Καλή & Δημιουργική Εβδομάδα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τόσο όμορφο και τόσο απλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nομίζω ότι κατάλαβα. ΄Εχω και εγώ την απορία, πώς θα
    διακρίνουμε τη διαφορά στα μελάνια?
    Με γεια το new look, που πήγε η κοπελλίτσα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κοπελίτσα Σοφία τά πιε πολύ κι έπεσε τ ανάσκελα.Μας έμεινε το ναυτικό μας κορίτσι , αυτό δε τ αλλάζουμε με τίποτα, σήμα κατατεθέν

      Διαγραφή
    2. Χαρά, έχετε βάλει για σήμα κατατεθέν κάτι αιθέριες υπάρξεις
      και σας συνδέουμε με αυτές, που βέβαια μπορεί και να είστε
      σαν αυτές.
      Ενώ εγώ, άσχετη στην αρχή, δεν ήξερα ότι θα μοστράρει κάθε φορά
      η εικονίτσα, έχωσα εκεί τρία παχουλά σπιτάκια. Τι θα σκεφτείτε
      μετά για μένα, ε?

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχχα παραπλάνησηηηηηη!!! Οσο για σένα θα θεωρούμε οτι είσαι ...προικισμένη (χωρά πολλές έννοιες αυτό, μέσα θα πέσουμε ούτως ή άλλως)
      Δε πιστεύω να περιμένεις να με γνωρίσεις μ' εσθήτα και μαλλί μπανάνα; Αιθέρια σίγουρα είμαι,μη σου καταρρίψω όλους τους μύθους μονομιάς(μόνο μη με πάρει χαμπάρι η Σωσώ),τι θα σκεφτείς μετά για μένα;

      Διαγραφή
    4. Προς Χαρά:
      Χαμπάρι σε πήρα αλλά, άλλο είναι το θέμα.
      Τσάμπα πήγε το ρολόι και η ανάρτηση με το σήμα κατατεθέν.

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MISIRLOY ΜΟΥ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ!!!!!!Η ΜΙΚΡΗ ΣΟΥ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημέρα κι από μένα Μισιρλού!!ωραίες info μας δίνεις!!! κι εμένα τα μελάνια του απλού εκτυπωτή μου κάνουν νούμερα!!!χαχα!!
    Τι όμορφη η πόλη σου!!Μπράβο σου!!Καλή βδομάδα να χεις!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα
    Χρήσιμη η ανάρτησή σου και ναι... στο χαρτί που καθαρίζεις τα πινέλα εκεί βγαίνουν τα πιο ωραία αφηρημένα σχέδια.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν δε το είχα δει με τα μάτια μου,δεν θα πίστευα τι πνεύμα οικονομίας κι οργανωτικότητας είσαι!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!Τίποτα δε πάει χαμένο και βρίσκει τη θέση του την κατάλληλη στιγμή.
    Με γειά το καινούργιο look,πολύ δροσερό,ανάλαφρο σήμα κατατεθέν Μισιρλού!!!
    Εμ, ώρα ήταν τόσα άλλα έχεις φτιάξει ήθελε και το δικό σου το κάτι τις του και τ απέκτησε πλουσιοπάροχα. Το πουλί με την καρδιά όλα τα λεφτά! φτάνει πια η... αλκοολική,ρομαντική πια άποψη σ όλα!!!
    Φιλάκια πολλά πολυμήχανε δημιουργέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια..μετα την αλκοολικη θα εχω σημα το πουλι...μηπως να το σκεφτωωω?

      Διαγραφή
  17. Είσαι απίστευτη!!! Χρησιμότατες οι πληροφορίες σου και το καινούριο στιλ υπέροχο και πανέμορφοοοο!
    Φιλιά - Καλή μέρα και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοβερή, καταπληκτική, πολυμήχανη, απίστευτη, Μισιρλού........
    Τελικώς, η σελίδα μου "Χρήσιμα" θα γεμίσει από σένα!!!! Λέγε εσύ πουλάκι μου, κι' εμείς τα "ρουφάμε" και την κατάλληλη στιγμή.... τσουπ! θα τα δεις σε εφαρμογή!!!!!!
    Ευχαριστούμε πολύυυυυυυυυυυυυυυυυ
    Με γεια το υπέροχο νέο σου look!
    Να έχεις μια τέλεια εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΜΗΧΑΝΕ ΓΡΑΝΑΖΑΚΟ ΜΟΥ!ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ !ΠΑΝΤΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ...ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ!ΚΑΛΗΜΕRΑΑΑ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΚΑΛΕ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΓΑ..ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ NEW LOOK!MINIMAL AND ROMANTIC!KISSES......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα !!
    Αέρας ανανέωσης φύσηξε στο μπλογκάκι!!!
    Σούπερ το καινούργιο φουστανάκι της σελίδας σου με το σπιτάκι στο πλάι ,
    καθαρά Μισιρλούκικο κι αυτό , με την σπιτίσια σφραγίδα σου !!
    Κι η επικεφαλίδα με τα καλλιγραφικά γράμματα , το περιστεράκι και την καρδιά , είναι σούπερ !!
    Από κατασκευε΄ς δεν πολυπιάνουν τα χέρια μου, κάτι κουμπαράδες έφτιαξα και δεν ήταν και το καλύτερό μου, το προσπάθησα όμως !!
    Χρήσιμες οι συμβουλές σου , πραγματικά μερικές φορές κάνοντας δοκιμές ή καθαρίζοντας το πινέλο στο χαρτί , βγαίνουν πολύ ωραία πολύχρωμα μοτίβα !!

    Να σαι καλά , πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστούμε, Μισιρλού μας, για τις υπέροχες και πρακτικές ιδέες! Πολύ όμορφη η νέα σου εμφάνιση, το σπιτάκι της Isabella είναι σκέτη γλύκα!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Wow! what beautiful handmade patterns! I love the colors and your sweet houses.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. śliczne pastelowe kolory , cudne domki ;)
    pozdrawiam
    Ag

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με γεια το νέο look.....είναι πολύ όμορφο και επιτέλους έχει το δικό σου χαρακτηριστικό σπιτάκι από τις πανέμορφες γειτονιές που φτιάχνεις!!!
    Τώρα τι να πω για τις πληροφορίες που μας δίνεις.....είναι κατατοπιστικόκατες και σαν πρωτότυπες ιδέες σίγουρα πιάνουν τόπο σε πολλές δικές μας κατασκευές. Σ΄ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΜ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑΜ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εχω δυο φουλαρια μεταξωτα μπατικ με ακριβως αυτα τα αφηρημενα σχεδια στους ιδιους ακριβως χρωματισμους,στο μπλε λιλα και στο κιτρινοπρασινο.Ασχετο με το σκοπο της αναρτησης αλλα ο,τι του
    φανει του λωλοστεφανη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ώωω...τι χρήσιμη ανάρτηση,ειδικά το πρωτελευταίο!!Θα βάζω λοιπόν κάτι άσπρο δίπλα μου,και ότι γίνει-))
    τα σπιτάκια είναι σούπερ-)
    φιλάαααααακιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανάλαφρο και νεανικό το καινούριο λουκ! Σ'ευχαριστούμε για τα όσα μοιράζεσαι με μάς! Καλή εβδομάδα να'χεις , Μισιρλούκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. TI ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πρωτότυπες, Πρωτάκουστες, Πρωτοφανείς μα πάνω απ' όλα sexy (έλα Παναγία μου !) ιδέες από μια σμαραγδομάτα μπαλαρίνα !
    Μισιρλούκο, οι προτάσεις σου είναι πράγματι πρωτότυπες και θα χρησιμοποιήσω σίγουρα αυτή που αφορά τα πινέλα !
    Περιμένω να δω άν θα κάνεις ανάρτηση και για την doodle art ! Είμαι πολύ περίεργη να δω πώς θα την σερβίρεις ! Γιατί όντως τα κάνεις όλα να φαίνονται τόσο απλά ! Φιλάκια Πολλά στη Θεά που έγινε Θρύλος, ξέρεις εσύ ... (για να σκάνε οι άλλες που όλο τέτοια είναι ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα κάτι ξεχνάω ! Τα σπιτάκια σου φωνάζουν : "Μισιρλού" !
      Μου λείπει, όμως, το κοριτσάκι, βρε Μισιρλούκο ...

      Διαγραφή
    2. Σκεψου τωρα κανα ποιημα με το πουλι κι αστα αυτααα...

      Διαγραφή
    3. Τσίου Τσίου το πουλάκι
      ζύγωσε στο μαγουλάκι
      μου ΄δωσε ένα φιλάκι
      κι έσκασε το κοριτσάκι !
      Τώρα τούτο βότκα πίνει
      σίγουρα θε να παχύνει
      γίνηκ' ήδη σουφραζέτα
      πώς να κάνει πιρουέτα ;;;
      Πάει το κοριτσάκιιιιι, μόνο από το μπούστο και πάνω θα τη βλέπουμε ...

      Διαγραφή
    4. Μην απογοητεύεστε... κάποια στιγμή θα βάλει την υπόλοιπη...από το μπούστο και κάτω δηλαδή...

      Διαγραφή
  31. Το κοριτσάκι εδώ ήταν αλλά είδε το πουλί, τρόμαξε κι έφυγε!!! Μα απ'όλη την αλλαγή το πουλί έκανε εντύπωση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οντως τα καλύτερα μοτίβα βγαίνουν όταν σκουπίζεις το πινέλο,εδικά όταν το χαρτί είναι απορροφητικό!!!!
    Τα σπιτάκια σου έχουν γίνει το σήμα κατατεθέν σου!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πόλύ χρήσιμα όλα αυτά που έδειξες και πανεμορφα τα σπιτάκια σου,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρήσιμες συμβουλές που αποδεικνύονται πρακτικές !
    Τα σπιτάκια κουκλίστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  36. Τα σπιτακια σου ειναι παραμυθενια !!Μου αρεσει πολυ ο συνδιασμος των χρωματων και ο φινος τροπος με τον οποιο τα διακοσμεις.Η Αναρτηση πολυτιμη αν κι εγω αυτο με τα χαρτια και τα χρωματα δεν το εχω καταλαβει ακομη, αλλα οπως λεει και η Φιλιουλα λεγε εσυ κι εμεις τα ρουφαμε .......!
    Οσο για τη νεα εμφανιση τι να σου πω...ΕΘΚΑΘΑ χα χα!!φιλια κι ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απλές οι συμβουλές σου ,όπως λες, αλλά πολύ χρήσιμες!!!!Και οικονομικές!!!Ευχαριστούμε!!!Φιλιά Μισιρλού μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΝΕΟ LOOK!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΣΚΟΥΠΙΖΩ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ καλή ανάρτηση! Λατρεύω τα σπιτάκια σου! Επίσης μπορούμε να πάρουμε χαρτί σε ρολό (Ικεα) και αν το χρωματίζουμε όπως προτείνεις να φτιάξουμε το δικό μας χαρτί περιτυλίγματος!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το πα και το κανά! Χάρη στην ιδέα σου βέβαια!
      http://anthomeli.blogspot.gr/2012/11/blog-post_2505.html?showComment=1352449522429#c8503384358577494779
      Kathy by anthomeli

      Διαγραφή
  40. Ε εντάξει ζωγράφισες πάλι Μισιρλού μου!
    Κυριολεκτικά και μεταφορικά!
    Ωραία ιδέα γιατί πραγματικά σε νιώθω, οι καιροί είναι δυσκολοι για να αγοράζουμε συνέχεια υλικα. Βασικά εγώ εχω κάτι μήνες να αγοράσω κάτι. Αλλά αυτή δεν είναι η ουσία της χειροτεχνίας? Αν τα πέρναμε όλα ετοιμα τι νόημα θα είχε? Μέχρι τώρα τα εκτύπωνα τα μοτίβα, τώρα θα δοκιμάσω και την ιδέα σου!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολυ χρησιμες οι συμβουλες σου. Θα τις δοκιμασω.
    Ευχαριστω πολυ- Καλο απογευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εεε τι καταπληκτική που είναι η αλλαγή!!!!είσαι εσύ!!!!όλα τέλεια!!!!έτσι σε θέλω!!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αχ! Αυτά τα σπιτάκια σου μισιρλούκα μου!!! Είναι όλα ένα κι ένα!!! Και οι συμβουλές σου μία και μία!!! χαχα φιλούσκια...Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τα σπιτάκια σου ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!! Το νέο λουκ ΣΟΥΠΕΡ και οι πληροφορίες σου όπως πάντα οι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ.!!!!! Αυτό με τα μελάνια δεν μπορώ να το δοκιμάσω γιατί δεν έχω εκτυπωτή και μάλλον θα αργήσω να αγοράσω λόγο κρίσης. Δεν ζωγραφίζω, οπότε αυτό που θα κάνω είναι......να απλώσω λευκά χαρτιά γύρω μου να ΣΚΆΣΩ από την ζήλια μου και να γίνει ένα ωραιότατο κόκκινο μοτίβο.!!!!!! χαχαχαχα Πλάκα κάνω, θα κρατήσω τις πολύτιμες συμβουλές σου στον φάκελο που έχω φτιάξει στα αγαπημένα με το όνομά σου!!!!!! Πολλά είπα σε ζάλισα να με συγχωρήσεις!!! Πολλά πολλά φιλιά.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δε μας ζάλισες καθόλου.....χρήσιμες συμβουλές και αξιολάτρευτα πραγματικά όλα σου τα σπιτάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλημερούδια
    θα προτιμήσω την τρίτη εκδοχή που με εκφράζει καλύτερα χαχα και η επιτυχία είναι σίγουρη!
    πολυ ωραίες οι οδηγιές, αυτό με τα μελάνια δεν το ήξερα γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τέλειο αποτέλεσμα!!! πολύ ωραίες ιδέες και συμβουλές! τα σπιτάκια πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αργω μερικες φορες να περασω απο το μπλοκοσπιτο σου αλλα δεν ξεχνω να ερθω για να μαθω νεα σου.Να εισαι παντα καλα και καλο υπολοιπο εβδομαδας!!Πολυ εξυπνα και ομορφα οσα μας εδειξες!!!!!!!!Τα σπιτακια τελεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Το ότι μηχανεύεσαι ένα σωρό εναλλακτικές μεθόδους και τρόπους και το ότι μοιράζεσαι πολύτιμα μυστικά είναι το σήμα κατατεθέν σου!!!Μισιρλούκα μου άλλη μια φορά εγώ και όλη η μπλογκογειτονιά σε ευχαριστούμε!!!Γλυκιά πρασινομάτα νάσαι καλά κοπέλα μου!!!Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πρακτικές και χρήσιμες οι συμβουλές σου!! Μεγειά και το νέο λουκ!! Μου αρέσει πολύ!!Φιλεναδίτσα μου, μου λείπετε!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εντυπωσιάστικα... τι ωραίες ιδέες.. μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. χρυσοχέρα.. και ευφάνταστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πάντα χρήσιμες και κατατοπιστικές οι οδηγίες σου Μισιρλου μου.Το νέο λουκ του μπλογκ τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Hola gracias por tus explicaciones, son de gran ayuda. Que tengas un buen fin de semana,un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλά η ανάρτηση είναι λες και γράφτηκε για μένα!!! Χα χα χα!!! Τα σπιτάκια μου θα στολιστούν με νέα και ξεχωριστά μοτίβα!!!! Ευχαριστωωωωωωώ πολύ και σε φιλώωωωωω επίσης με πολύ αγάπη!!!! Η πόλη σου είναι πραγματικά απίθανη, βήχας, έρωτας και ταλέντο δεν κρύβονται παιδί μου!!! Το χρήμα δεν το αναφέρω καν...!!!! Τι είναι αυτό;;;;; Χα χα χα!!! Καλό Σαββατοκύριακο και καλά να περνάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πολύ έξυπνα και απολύτως βοηθητικά τα όσα μας γράφεις... για να μην πω και πάνω στην ώρα για μένα που προσπαθώ να μοιάσω στη μανούλα αλλά για την ώρα είμαι πολυυυυυυυ αρχάρια!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ...btw αυτά τα σπιτάκια είναι τ' αγαπημένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μοιράστηκες. Και πολύ πολύ ωραία τα σπιτάκια σου!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κατέβηκα στα τελευταία σκαλοπάτια που λένε...
    Μισιρλούμισιρλού μου...ευτυχώς που είμαι μαθημενη...ρωτα τη Βιλλιώτη...χι..χι.. εμενα μου έκαναν εντύπωση τα καλλιγραφικά σου γραμματα στο ονομα σου ειναι σούπερ..και το πουλακι την καρδούλα...που την πάει;; ηθελα να ήξερα..χι..χι.. με γεια το νεο σου ντιζάιν.. αγγλικό έ;;;χι..χι..
    μακάρι να ήξερα τόσα πολλα που να μπορούσα να χρεισημοποιήσω τις οδηγίες σου..αλλα αυτή την δουλειά..την αφήνω για τις πιο έμπειρες..χι.χι.
    φιλακια καθυστερημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καταπληκτικές ιδέες Μισιρλού μου, ευχαριστούμε!!! Καλή δημιουργική συνλεχεια!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολύ καλή ιδέα και πολύ χρήσιμη!Ευχαριστούμε!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πολυμήχανή μου, εσύ!! Τι άλλο θα μηχανευτείς, πες μου!! Είναι υπέροχα τα χαρτιά σου, καθώς και τα σπιτάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ▒✿▒✿▒✿✿彡
    ▒✿
    ▒✿ Olá, amiga!
    Amei... lindo trabalho!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ✿✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πάρα πολύ καλή ιδέα...και θα αξιοποιηθεί!!!
    Σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καταπληκτικές ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧ...............πανεμορφα............αλλη μια απλη λυση που απορεις...."γιατι δεν το ειχα σκεφτει................?" πανεμορφο το σπιτακι σου ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σ'ευχαριστώ για τις μικρές και ΜΕΓΑΛΕΣ συμβουλές.
    Θέλω και άλλες............φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλησπέρες Αιγαιπελαγίτικες !
    θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής:

    γιατί όσον αφορά τις εκτυπώσεις σε χαρτοπετσέτα, προτείνετε να γίνονται σε απλό εκτυπωτή ? έχουμε λέιζερ εκτυπωτή στο σπίτι,είναι πρόβλημα να τον χρησιμοποιήσω εξαιτίας του ότι δεν χρησιμοποιεί μελάνια αλλά γραφίτη?

    σας ευχαριστώ πολύ, ξανά και ξανά και ξανά !!!

    φιλικά,
    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. γεια σου Ιωαννα!Δεν προτεινω τον απλο εκτυπωτη...απλα μιλαω για τον απλο επειδη οι περισσοτεροι εχουν...και επειδη εννοειται οτι στον λειζερ κανουμε τα παντα!Φυσικα και να τα κανεις στον λειζερ εκτυπωτη αφου εχεις!!!!!
    Τωρα...οσον αφορα την διαφορα γραφιτη απο μελανια..δε την ξερω...μια δοκιμη θα σε πεισει παντως!!!!
    φιλια πολλα και τα λεμεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. και μία ακόμη ερώτηση (ήταν να μην πάρω φόρα ... )

    αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιο κριτήριο για το πότε χρησιμοποιούμε χαρτοπετσέτα ή απλό χαρτί στις εκτυπώσεις μας και εν συνεχεία στη διαδιακασία του ντεκουπάζ.

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μονο κριτηριο ειναι το αποτελεσμα που θελουμε!!!
      Παρε μια προχειρη επιφανεια και δοκιμασε τα και τα 2!μην ξεχασεις οτι η επιφανεια που θα κολλησεις την χαρτοπετσετα πρεπει να ειναι ανοιχτοχρωμη-λευκη!
      Αν δε δεις εσυ η ιδια οσο κι αν σου εξηγω ....δε θα καταλαβεις!...:)

      Διαγραφή
  71. μόλις συνειδητοποίησα τι ώρα πήγε.... έκανα ακριβώς αυτό που με προέτρεψες, δίχως να έχω δει τη συμβουλή σου ! έχω πάρει κουτάκια με διαφορετικές επιφάνειες, χαρτοπετσέτες,εφημερίδες και λοιπή χαρτούρα και πειραματίζομαι,εώς τελευταίας ρανίδας αντοχής !

    πλέον το Αιγαίο στέλνει τις καληνύχτες του !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή