18/11/12

ΜΟΝΕΥ ΒΟΧ - κουμπαρας


Παρολο που τα κεφια μου για blogging δεν ειναι στα καλυτερα τους....
η δημιουργικοτητα μου καλα κρατει!
Φετος ετοιμασα αρκετα πραγματακια,για μερικα απο τα μπαζααρς 
που οργανωνουν  φιλοι  μπλογκερς.



Ειπα να φτιαξω κι εναν κουμπαρα !!!!


Η κατασκευη του ηταν απλη.
Ενα μεταλικο κουτι  ντυμενο με πηλο.
Μια σκεπη φτιαγμενη απο γυψογαζα.
Και διακοσμητικα στοιχεια απο παστα .


Η αληθεια ειναι οτι χρονο πολυ δεν ειχα 
και τον εκανα πολυ βιαστικα....



...αλλα δεν εγινε και ασχημος.....


Τελειωνοντας θελω να σας ευχαριστησω για τα σχολια σας
και το περασμα σας απο τη σελιδα μου.
Συγχωρεστε τη μη ενεργη παρουσια μου στην μπλογκογειοτονια.
Εδω γυρω ειμαι ....σας βλεπω και τα μαθαινω ολαααα χαχαχααα...
Φαση ειναι και θα περασει,θα επανελθωωω.

Σας φιλωωωω
misirlou misirlou

94 σχόλια:

  1. Άσχημο δεν τον λες, μόνο πολύ όμορφο τον λες !!
    Όμορφος Μισιρλούλικος κουμπαράς , με χριστουγεννιάτικο ύφος !!
    Να σαι καλά, συνέχισε να δημιουργείς ,
    σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΤΕ!
    ΨΑΡΕΥΩ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΑΣ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
    Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφος είναι !! Με σφραγίδα Μισιρλούς!!!!
    Φιλιά και καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικός! Πολύ μου άρεσε!!!!! Φιλιά, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω να καταγγείλω πως η Μισιρλού έβαλε πουλημένο κουμπαρά!!! Δεν πρόλαβε να βγει από το φούρνο και τον άρπαξαν...Βέβαια θα κάνει το ταξίδι του στη Θεσσαλονίκη αλλά θα τον κρατά η ιδιοκτήτρια γερά να μη της τον πάρουν!!! Εγώ της είπα να ξαναζυμώσει αλλά είναι πολλή τεμπέλα, εκτός από ατάλαντη!!!χχχχχχχχχααααααααα. Στα παραπάνω που γράφω τα μισά είναι ψέμματα...βρείτε ποια είναι η αλήθεια! Η πώληση του κουμπαρά ή η τεμπελιά της Μισιρλούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααααααα δε ντρεπεσαι!!φτου σου!!

      Διαγραφή
    2. Την αλήθεια την ξέρουμε αλλά σιγά να μην τα βγάλουμε όλα στην φόρα!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αχ να προλάβω πριν έρθει η Σωσώ να διορθώσω το ορθογραφικό μου...πολύ τεμπέλα ήθελα να πω...χαχα. Με την ευκαιρία να πως πως είναι από τους ομορφότερους...έτσι δεν είναι;Βίκυ κράτα μυστικό γιατί θα εκτεθούμε!

      Διαγραφή
    4. "Ο πουλημένος κουμπαράς" ! Ωραίος τίτλος για σινεφιλ ταινία ! Χα !
      Κι αυτός πουλημένος, βρε παιδιά ;;; Αμάν, αφήστε και τίποτα για όσους πάνε στο μπαζάρ ! Μπα, σε καλό σας ...
      Είναι πράγματι Μισιρλούκικος κουμπαράς και σαν βγαλμένος από την ονειρούπολη !
      Εύχομαι σύντομα να ξαναβρούμε το κέφι μας, γιατί αλλιώς ...
      Keep Crafting, αδέρφιαααααα !!!!

      Διαγραφή
    5. Μαράκι μου ότι έχουμε εκτεθεί είναι γεγονός και δυστυχώς δεν διορθώνετε.... αλλά και τι έγινε!!!!! το μυστικό όμως μυστικό σιγά μην τα βγάλουμε και όλα στην φόρα!!!! Καλέ η Φωτεινή γιατί έχασε το κέφι της??????? Φωτεινή σήκω και έλα Θεσσαλονίκη... και το κέφι σου θα ξαναβρείς και σίγουρα και απούλητους κουμπαράδες!!!!!

      Διαγραφή
    6. Εγώ παντως Μισιρλουμισιρλού....δεν παω εκεί κατω να κανω τα σχολια μου....και ας μου βγεί σε κακό..χι.χι..να πουλατε τους όμορφους πυργοκουμπαραδες και εμείς να μην παίρνουμε είδηση;;;; βεβαια ειδα οτι τον καπαρωσε η Μπεττούλα...χαλαλι της ας ειναι...πήρε τον ένα και μοναδικό...πυργοκουμπαρά...!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. σαν οίκημα από την ονειρούπολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Very lovely my dear friend.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος12:55 π.μ.

    Και φυσικα κουμπαρας με την σφραγιδα της Μισυρλους!!! μα ποιος δεν θα τον αναγνωριζε? μ αρεσει πολυ το copyright σου!!! φιλια Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαγικός... παραμυθένιος!!!!!! Μυσιρλούκα μου είσαι αστέρι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα επικροτήσω κι εγω το σχόλιο της Ελσας. Καλή επιτυχία στο σκοπό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από παραμύθι βγαλμένος!!!Και ποιός δεν θα αναγνώριζε ότι είναι της Μισιρλούς!!Μπράβο Μισιρλούκα μου!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα αρέσει τόσο πολυ!!!!! Ελπίζω να αλλάξει η διάθεση γρήγορα!!! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΔΗΛ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΧΡΟΝΟ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ;
    ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ,ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΖΑΡ!!
    ΕΧΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. GOOD MORNING ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΑ ΣΤΕΚΙΑ ΜΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν ξέρω πόσο βιαστικά τον έφτιαξες, ξέρω ότι βγήκε άλλο ένα υπέροχο δημιούργημα απ' τα χεράκια σου!!!! Έννοια σου, και να μη μας επισκέπτεσαι εσύ, εμείς δεν αφήνουμε ανάρτηση για ανάρτηση που να μη σ' επισκεφτούμε! Βελτιωνόμαστε, αντιγράφουμε εμπνεόμαστε...... Όλα τα καλά από σένα τα παίρνουμε!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά χιλιάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπορεί να τον έφτιαξες βιαστικά όπως λες αλλά είναι ένα υπέροχος κουμπαράς. Αυτή η εποχή είναι εποχή δημιουργίας για όλες μας, οπότε πιστεύω ότι οι περισσότερες έχουμε λιγοστό χρόνο για την μπλοκοεπίσκεψη. Μακάρι ο χρόνος μας να είναι λίγος γιατί δημιουργούμε και δεν προλαβαίνουμε.Να έχεις μία όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παραμυθένιος ο κουμπαράς σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Μισιρλού με τις παραμυθένιες δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικός είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφος με το σύμβολο της αγάπης στην κορυφή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σα το ζαχαρενιο μαγικο σπιτι που αντικρυσαν η Γκρετελ και ο Χανσελ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απλή κατασκευή και στα γρήγορα ε;
    Μα ναι, φαινεται με την πρωτη ματιά... ο καθένας μας θα μπορούσε να τον φτιάξει! Κι εγω κάνω καλύτερα πραγματα απ' αυτόν ,αλλά δε σας τα δείχνω για να μην νιωθετε άσχημα, τι νομίζετε;

    Καλοτάξιδος να είναι ,δε με εκπλήσει καθόλου που πουλήθηκε ήδη, καθως λέει η Μαρία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανταστικός κουμπαράς!Είναι σαν γλυκάκι θέλω να τον φάω!!Ακόμα και αν δεν γνωρίσει ποτέ του ούτε ένα ευρώ θα έχει πάντα την προσοχή που του πρέπει!!Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το ΄πα και το ξαναλέω......είναι δικός μου, κατάδικός μου. Γι΄αυτό σας παρακαλώ κάτω τα χέρια από τον κουμπαρά μου!!!
    Τον λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατί θέλεις πάντα να αποκαλύπτεις τα πάντα???? κράτα παιδάκι μου και κανένα μυστικό!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  25. αγαπητή.. και εμείς κάπου εδώ είμαστε... περιμένουμε να λήξουν οι φάσεις.. μην ανησυχείς!!... πολύ ωραίο αυτό που έφτιαξες.. μπράβο1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΑΓΙΚΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!
    ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΒΙΑΣΤΑ....ΧΑΧΑΧΑΧΑ!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ!!!ΤΑ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΕΓΙΝΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βιαστικα ξεβιαστικα ειναι υπεροχος.
    Καποια στιγμη ολοι περναμε την "φαση" μας ουτε εγω μπαινω συχνα να κανω αναρτησεις ο χρονος με πιεζει πολυ αλλα παντα βρισκω χρονο να τρυπωνω στα σπιτακια σας εστω και χωρις να σχολιασω και καμαρωνω τις δημιουργιες της μπλοκογειτονιας!!!!!
    Φιλακια μισιρλουκα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. βιαστικά και αυθόρμητα,και το αποτέλεσμα υπέροχο και ξεχωριστό!!!Μπράβο-))
    όσο για το μπλοκιγκ...ε...στο χαλαρό-)))
    πολλά φιλιά Μιρσίνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάνω που θα τον κατοχύρωνα γεμάτο, διάβασα ότι ήδη "ανήκει"! :D

    Καλή εβδομάδα, με καινούριες παραμυθένιες ιδέες!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άσχημο δεν τον λες σε καμιά περίπτωση, τον λες πανέμορφο, ιδιαίτερο, πρωτότυπο...και άλλα πολλά!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ένας τελειος κουμπαράς με όλη τη σημασία της λέξης!!!!
    Χίλια μπράβο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ιδιαίτερος ! Εξαιρετικά όμορφος! Αποκλειστικά "δικός" σου!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μισιρλούκα , τι φτιάχνεις και δεν είναι ωραίο? Να ξέρεις μας λύπεις... Κι εγώ περνάω παρόμοια φάση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ειναι κουμπαράς με design και έχει την δική σου σφραγίδα όλα επάνω μου άρεσαν εντυπωσιάστηκα με τον καφέ ουρανό και το κίτρινο σύννεφο κάτι που εγώ η συντηρητική δεν θα τολμούσα να το υιοθετήσω...Καλή σου εβδομάδα , φιλάκια πολλά. Και.... ξέρω όταν υπάρχουν τα μάτια ,τα αυτιά και τα τηλέφωνα της Μαρίας ,της Σωσούς και της Χαράς εσύ έχεις πλήρη ενημέρωση των γεγονότων.... χαίρομαι για την φιλία αυτή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και ο κουμπαράς φτιαγμένος σύμφωνα με αυτό
    το ιδιαίτερο στυλ.... ό,τι κάνεις μου αρέσει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ένας ξεχωριστός κουμπαράς με την υπογραφή σου,Μισιρλού!
    Πάντα καταφέρνεις και συνδυάζεις τέλεια τα υλικά-τα σπιτάκια σου χαρακτηριστικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φωνάζει το όνομά σου και είναι υπέροχος! Αυτός είναι και βιαστικός που να είχε πάρει και το χρόνο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ένας ακόμα υπέροχος κουμπάρας αυτή την φορά από τα χεράκια σου!!!μου αρέσει πολύ η τέχνη σου!!!στο έχω πει άλλωστε Μισιρλούκα μου!!!δεν σε ευχαριστήθηκα....σνιφ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι πρόχειρος καλέ? Αυτός είναι απίθανος!
    Φιλια πολλά!

    Υ.Γ. Θα περάσει μόνο του...και θα επανέλθεις δριμύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαγευτικός είναι και πανέμορφος!!!!! Τον λάτρεψα!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βιαστικά...πρόχειρα..... σε φάση....και πω πω !!!!!
    Αν αυτός ο κουμπαράς φωνάζει από μακριά Μισιρλού και προκαλεί σφυρίγματα ....θαυμασμού, ο μη βιαστκά ....ο μη πρόχειρα και ο σε..... μη φάση φτιαγμένος πως θα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τέλειος! Είσαι εσύ!!!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πανέμορφος ο κουμπαράς σου!!!!!μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπάρχει η λέξη προχειρότητα στο λεξιλόγιό σου; Αναρωτιέμαι!!!! Είναι πραγματικά παραμυθένιος ο κουμπαράς!!! Αισθάνομαι ότι ένα μικρό και τρισχαριτωμένο νανάκι θα ξεπεταχτεί από μέσα και θα είναι έτοιμο να ταράξεις με τις ζαβολιές τους όλα τα σπιτάκια του μικρού χωριού!!! Χα χα χα!!! Συνέχισε να δημιουργείς Μισιρλούκα μου, είμαι σίγουρη ότι μόνο αριστουργήματα θα έχεις να μας δείξεις!!! Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τι όμορφα που είναι!! και πολύ ξεχωριστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτό είναι ένα στολίδι!!Πως να χαλάσεις έναν τέτοιο κουμπαρά?
    Είναι πολύ όμορφος και παραμυθένιος!Να είσαι καλά κι εύχομαι να επανέλθεις δριμύτερη!Φιλιά πολλά και καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ονειρικός!! πραγματικό στολίδι!
    φιλούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν έγινε κι άσχημος;;;;;;; Εκπληκτικός έγινε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν ξέρω για τα κέφια αλλά ο κουμπαράς βγήκε φοβερός!! Καλή συνέχεια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μα τι να σου πω; Είναι όνειρο! Δηλαδή αν είχες μπόλικη όρεξη τι θα έκανες;
    Είναι κουκλίστικος Μισιρλούκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Είναι σαν να βγήκε από Χριστουγεννιάτικο παραμύθι!!!
    Υπέροχος!!!
    Φιλάκια!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. αυτο ειναι τελειο!!!!! ειναι υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τέλειος ο κουμπαράς σου Αλεξάνδρα μου !!!!!! Κι εγώ περνάω φάση...εμένα αντιθέτως η δημιουργικότητά μου έχει πάει περίπατο...ίσως φταίει και η καταραμένη ίωση που με εξάντλησε αλλά κάτι έχω πάθει και δέν έχω όρεξη για blogging επίσης !! Μόνο που επειδή σε σκεφτόμουνα όπως και όλες τις συμμαθήτριες και επειδή είχα καιρό να σε επισκεφθώ πέρασα στα πεταχτά για να σου δώσω και δυό φιλιά !!
    Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα !! :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πάρα πολύ όμορφα έργα! Εκπληκτικά!! Τόσες ιδέες με άψογη παρουσίαση! Χαίρομαι πραγματικά που σε βρήκα. Εύχομαι καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολυ ομορφος!!!!!
    Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΥΧΗ ΜΟΥ Η ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕ ΕΥΧΗΣ & ΣΤΟΧΟΥ ΣΟΥ,ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΥΓΕΙΑ!

    ˛.°★。˛ °.★** **★* *˛.
    ……………….*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*…………………….
    …………..*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*…………..
    …………. ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。…..
    ……….. *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ ……..
    ¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯ `¬´¯˜”*°´¯˜”*
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ & ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολλές γλυκές ευχές για τις μέρες των Χριστουγέννων, με ελπίδα , πίστη και αισιοδοξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλά Χριστούγεννα να έχεις Μισιρλού!!!!
    Υγεία και χαρά!!!Φιλάκια γιορτινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αγαπημένη μου φίληηη.....ΚΑλά ΧΡιστούγενναααα.....ΧΡόνια πολλά...όμορφα .. γεμάτα υγέια..προπάντων...εμπειρίες...όμορφες στιγμές και πολύ δημιουργικότητα...αλλά και έμνευση πολύ !!!!
    Να περνάς πολύ πολύ όμορφα και να έχεις μια πολύ γλυκιά...αξέχαστη Πρωτοχρονιά !!!!
    Φιλάκια πολλάαααα....:ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μισιρλούκα μου Χονολουλούκα μου..... Χρόνια Πολλά και γεμάτα Υγεία, Αγάπη και μόνο Χαρές εύχομαι σε σένα και όσους αγαπάς!!!
    Με όλη μου την αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αλεξάνδρα χρόνια σου πολλά !!!Καλή χρονιά με υγεία χαρά και πολύ δημιουργία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Κοριτσάκι με τις πανέμορφες δημιουργίες χρόνια σου πολλά!! Οι καλύτερες ευχές μου για υγεία, αγάπη και αμέτρητα χαμόγελα για εσένα και για όσους αγαπάς!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Εύχομαι ολόψυχα
    Καλή Πρωτοχρονιά και καλή νέα Χρονιά 2013


    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. I wish you a Happy New Year!!! Full with peace, love, health and prosperity!!
    ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Feliz Año Nuevo ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    \_2_/\_o_/\_1_/\_3_/
    ._|_..._|_..._|_.._|_

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!!
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!!
    ΕΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ, ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μισιρλούκα πέρασα να αφήσω ευχές για το 2013 !! Ευχές πολλές
    να ναι οι μέρες της νέας χρονιάς γεμάτες ευτυχισμένες στιγμές και
    πολύχρωμες δημιουργίες !!
    Πάντα με Yγεία και Αγάπη,
    Πρόοδο και Δημιουργικότητα ,
    Χαρά κι Αισιοδοξία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!! Πάντα με υγεία, χαρά και δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλή χρονιά να έχεις Μισιρλού μου!!!το 2013 να εκπληρώσει όμορφα σχέδια και όνειρα!!!Υγεία και αισιοδοξία!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλή χρονιά Μισιρλούκα μου με υγεία!

    Που χάθηκες????
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ...Eυλογημενη και χαρουμενη χρονια..να εισαι καλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • ΚΑΛΗ ' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . ΧΡΟΝΙΑ!!. • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Είσαι το μόνο μπλογκ με ανάρτηση κουμπαρά!!!Νομίζω πως είναι συλλεκτική γιατί πέρασε και στο 2013!!!Καλή χρονιά Μισιρλούκα... αναμένουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. καλή χρονιά.. με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Καλή χρονιά κορίτσι.!!!!!!!! Ότι επιθυμείς για τον καινούργιο χρόνο.!!!!!!!!!!!!!!!! 'Ένα μικρό σχόλιο για τον κουμπαρά : αν είχες πολύ χρόνο τι θα έφτιαχνες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! αχαχαχαχαχαχααχα Πολλά πολλά φιλιά.!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τί στρογγυλοκάθησες καλε Μισιρλουμισιρλού μου; είπαμε να ξεκουραστεις αλλα δεν νομίζεις,,,οτι παραξεκουράστηκες;..χι..χι..καλη χρονια ..να έχεις και ομορφη.... έχει αρχίσει εδώ και 8 μερες.....φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος9:10 μ.μ.

    Καλη χρονια Μισυρλου μου!!! με υγεια χαρες και δημιουργια!!! Α! απο το μπαζαρ των ζωγραφω πηρα κατι σπιτακια σκετη γλυκα! πολυ τα καμαρωνω!!! απο κοντα ειναι ακομη πιο ομορφα!! φιλια πολλα Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ο κουμπαράς σου τέλειος! Να σου πω την αλήθεια επειδή κι εγώ δεν είμαι στα καλύτερά μου καιρό τώρα, και η ανάγκη μου για γλυκό είναι αυτή που με παρηγορεί, τον σκεφτόμουν τον κουμπαρά σου , σοκολατένιο και τα γύρω γύρω κουλουράκια και μπισκοτάκια..... όπως το λες παρηγοριέμαι κι εγώ! φάση είναι θα περάσει....άντε περαστικά μας και ....καλή χρονιά ....που λέει ο λόγος και η συνήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ειναι οτι χειροτερο εχω δει στην ζωη μου..!!! Συνεχισε ετσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή