ΜΟΝΕΥ ΒΟΧ - κουμπαρας


Παρολο που τα κεφια μου για blogging δεν ειναι στα καλυτερα τους....
η δημιουργικοτητα μου καλα κρατει!
Φετος ετοιμασα αρκετα πραγματακια,για μερικα απο τα μπαζααρς 
που οργανωνουν  φιλοι  μπλογκερς.



Ειπα να φτιαξω κι εναν κουμπαρα !!!!


Η κατασκευη του ηταν απλη.
Ενα μεταλικο κουτι  ντυμενο με πηλο.
Μια σκεπη φτιαγμενη απο γυψογαζα.
Και διακοσμητικα στοιχεια απο παστα .


Η αληθεια ειναι οτι χρονο πολυ δεν ειχα 
και τον εκανα πολυ βιαστικα....



...αλλα δεν εγινε και ασχημος.....


Τελειωνοντας θελω να σας ευχαριστησω για τα σχολια σας
και το περασμα σας απο τη σελιδα μου.
Συγχωρεστε τη μη ενεργη παρουσια μου στην μπλογκογειοτονια.
Εδω γυρω ειμαι ....σας βλεπω και τα μαθαινω ολαααα χαχαχααα...
Φαση ειναι και θα περασει,θα επανελθωωω.

Σας φιλωωωω
misirlou misirlou

Ετικέτες ,