12/1/13

painting lessons - Αρκει να θελεις....


Ηρθε και μενα η ωρα μου,να εμφανιστω στη μπλογκογειτονια.
Δεν ξερω αν με θυμοσαστε...να ξανασυστηθω ειμαι η misirloυ.
Οπως ειπε και η ρουλα σε σχολιο της,αρκετα στρογγυλοκαθισα,χαχαχαα
Οι "διακοπες" και οι "παυσεις" ομως ειναι απαραιτητες σε αυτη τη ζωη.
Ειναι καλο καποιες φορες να σταματαμε,να "σιωπουμε",να βγαινουμε 
απο το πλανο και να παρακολουθουμε.
Η παυση μας κανει να καταλαβαινουμε και να βλεπουμε 
πραγματα που δεν προλαβαινουμενα τα δουμε εν κινηση....
Ειναι μια απο τις πολυτελειες που θελω να προσφερω στον εαυτο μου,
ειδικα οταν "κρασαρω" απο πιεση,κουραση...

mixed media aquarelle

Σημερα ομως θελω να σας μιλησω για μια αλλη μικρη "πολυτελεια" που απολαμβανω 
τους τελευταιους μηνες .Τα μαθηματα ζωγραφικης....
Σκοπος μου δεν ειναι μια αναρτηση για να σας δειξω αν προχωρησα και ποσο.
Αλοιμονοοο...εχω πολυ δρομο, ακομα μπροστα μου !!
Παντα επιθυμουσα να μαθω να ζωγραφιζω,ποτε ομως δε πιστευα 
οτι τελικα θα τα καταφερω...


Ξεκινησα διστακτικα και το μονο ενθαρρυντικο στην υποθεση ηταν τα λογια της Βιλλιωτη.
Μα τι λεει η γυναικα... Εγω μια μερα θα ζωγραφιζω!χαχαχα
Μεχρι που εκανα το πρωτο μου μηλο!!!!θαυμααα σας λεω...!!!!


colored pencils

Φωναζα σε ολους,οτι εκανα το πιο ομορφο μηλο του κοσμου χαχαχαααα
Mετα πηρα θαρρος,απεκτησα θρασος μα κυριως πιστεψα οτι "μπορω". 
Δοκιμασα και αλλη μια συνθεση που μου δωσε η δασκαλα μου.


colored pencils

Μηλο για μηλο δεν αφησα απο την χαρα μου σας λεω!!!!
(πωπωωωω κατι λαθη που βλεπω τωρα χαχαχα)
Λατρεψα τα χρωματιστα μολυβια!!!Ειναι το απολυτο ψυχοθεραπευτικο μεσο.
Γιατι οπως λεει η δασκαλα μου εισαι εσυ και το μολυβακι σου...τπτ δε σου αποσπα την προσοχη!



aquarelle

Το καλοκαιρακι οταν σταματησαμε τα μαθηματα πηρα μαζι μου 
οτι χρωματα ειχα και εκανα δοκιμες μονη μου!
Δοκιμασα και ακουαρελα ....
Εφτιαχνα,εσκιζα,εφτιαχνα ξαναφτιαχνα...


acrylics

Γυριζοντας απο τις διακοπες,ξεκινησα παλι τα μαθηματα και τοτε...
εγινε το δευτερο θαυμα. Αυτη τη φορα με ακρυλικα.
Εκανα τα πιο ομορφα αχλαδια του κοσμου χαχαχααα
(μωρε απο τη χαρα μου το λεω...μη δινετε σημασια)


aquarelle

Φυσικα οτι μαθαινω το χρησιμοποιω κ στις χειροτεχνιες μου 
Ποοοσο σημαντικα ειναι τελικα το σχεδιο και η προοπτικη!
Aνοιγουν νεους οριζοντες...

Καμμια φορα βεβαια με πιανει η γκρινια,το ομολογω... και θελω
να κοιμηθω και να ξυπνησω ζωγραφος!!!
Αλλα οταν παλι το καλοσκεφτομαι δε θελω ...γιατι μ αρεσει να απολαμβανω
την προσπαθεια αυτη.Ειναι ενα ταξιδι που κανω για μενα χωρις προορισμο,χωρις πιεση.
Μονο να ζω την καθε του στιγμη...

Γι αυτο εκανα αυτη την αναρτηση....για να σας υπενθυμισω.....οτι μπορειτε!!!
Αρκει να θελετε......

Αυτη την αναρτηση την αφιερωνω σε ολους εσας 
που δε σταματατε να ελπιζετε ,
να προσπαθειτε,να αισιοδοξειτε...


πολλα φιλια

misirlou misirlou


118 σχόλια:

  1. Ποιά δασκάλα είναι αυτή που σας εμπνέει τόσο και ανακαλύπτετε όλο αυτό το ταλέντο ; Ποιά είναι η μούσα που σας έχει εμφυσήσει την αγάπη για το σχέδιο, την προοπτική και τα μολύβια ; Πού θα την βρω κι εγώ που θέλω να γίνω αντάξιά σου ζωγράφος ;;;
    Μισιρλούκο, αυτό είναι ένα υπέροχο comeback !!! Θριαμβευτικό, αισιόδοξο, καλόγουστο και ... θρυλικό (ξέρεις εσύ χαχα) ! Θα έπαιρνα όρκο ότι ζωγράφιζες από πάντα ! Θέλω κι εγώωωωωω !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινούλα,λέω να βάλω σχολικό Πάτρα-Αθήνα!!!χχχχχχχαααααααα... Και μη σου πω πως απόψε είναι ήδη εκεί το σχολικό (και δεν κάνω πλάκα...)!!!

      Διαγραφή
    2. Ναιιιιι χαχαχαχα αληθεια λεει!

      Διαγραφή
    3. Ποιό σχολικό ;;; Πού ; Πότε ; Μισό λεπτό να βάλω λίγη μάσκαρα ...

      Διαγραφή
    4. τα μολυβια σου και τα συνεργα ζωγραφικης χρειαζεσαι φωτεινηηηη!!!!
      οχι τη μασκαρα!!το νου σου στο λουσο!

      Διαγραφή
    5. Ααααα, δεν μπορώ να αποδώσω, εάν δεν έχω βλεφαρίδα κάγκελο ! Είναι θέμα αρχής ...

      Διαγραφή
    6. να ειναι αδιαβροχη!!!!γιατι στο μαθημα πεφτει πολυ γελιο χαχαχαα

      Διαγραφή
    7. Γέλιο να πέφτει ! Ξύλο να μην πέφτει ! χαχαχα

      Διαγραφή
    8. Αλλά απ' ό,τι κατάλαβα παρακάτω, κάνετε και φάλαγγα ! Ε ρε τί θα τραβήξω ο άνθρωπος για την τέχνη !

      Διαγραφή
    9. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!!!
      ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΈΡΘΩ!!!!!!

      Διαγραφή
    10. Παρακαλώ πολύ.Μην βάζετε ιδέες στο...σχολικό.Παρακάμψεις δεν γίνονται.
      Μόνο για Πειραιά άντε και καμιά φορά Μοσχάτο.
      Πάτρα και Θεσσαλονίκη ας αρκεστούν στο ΚΤΕΛ!!!

      Διαγραφή
    11. Μηπως κατεβαινει το σχολικό και κατα Κρητη μερια;..χι.χι.

      Διαγραφή
  2. Αχ...όποιος σας ακούει θα λέει...''μωρέ τι καλές μαθήτριες...και τι ωραίο μάθημα που θα κάνουν, θα τους μιλάει η δασκάλα τους για τέχνη κι εκείνες θα κάθονται και θ'ακούν με τ'αυτιά τους τεντωμένα!!! Και πόσο την σέβονται!!!''... Αλλά όλα αυτά ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας... Όπως τα φαντάζεστε...ακριβώς το αντίθετο...χχχχχχχχααααααα
    Μισιρλούκο μου πόσο χαίρομαι και καμαρώνω!!! Σίγουρα το'χεις με τη ζωγραφική...αλλά αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι πως έχεις όρεξη, ακούς(όχι αμέσως...μετά,χαχα)και πάνω απ'όλα το θέλεις!Όσο για τις ''παύσεις'' και τις ανάσες...έτσι πρέπει αν έτσι το νιώθουμε. Έχουμε να δούμε πολλά όμορφα πράγματα από σένα σ'ό,τι κάνεις. Συνέχισε κοριτσάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί δλδ δεν σου δείχνουν τον δέοντα σεβασμόοοοο ;;; Να έρθεις στην Πάτρα, κοριτσάκι μου, που ξέρουμε να αποθεώνουμε τον καλλιτέχνη ! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Μα γιατιιιι σ αρεσει να απομυθοποιεις καταστασεις!!!!
      θα το δουν οι αλλες και θα υποφερεις στο μαθημα χαχαχα

      Διαγραφή
    3. η εδρα μας ειναι εδωωω! και οπου παει παμε οοοολες μαζι !!!
      το εξοχικοοο αληθεια ποσα δωματια εχει χαχαχααα

      Διαγραφή
    4. Είδες Μισιρλούκο μου ;;; Έχουμε εμείς στην Πάτρα κι άλλες δασκάλες, θα σου πω !
      (μωρέ μπούρμπερη θα σας κάνω η ζηλιάρα χχααχαχα)

      Διαγραφή
    5. Ενώ τώρα με'χετε στα όπα όπα!!! Φωτεινή υποφέρω...αλλά τις αγαπώ!!!

      Διαγραφή
    6. Καλά μιλάμε στο εξοχικό χωράει μπόλικος κόσμος ! Φαντάζομαι απλωμένα καβαλέτα στη φύση, παλέτες στα χέρια και μπερέδες, για να μην ξεχνιόμαστε !!!

      Διαγραφή
    7. Μαράκι μου, δεν είναι τυχαίο που λένε ότι όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες είστε λίγο (λίγο μόνο) κου κου !!!

      Διαγραφή
    8. Εσύ παιδάκι μου για το στάιλινγκ τη θέλεις τη ζωγραφική;

      Διαγραφή
    9. κοιτα τι γλωσσα σου βγαζει κι ακομα δεν εχει κανει το 1ο μαθημα!!

      Διαγραφή
    10. Στο δεύτερο βγάζουμε δόντια και μετά τα νύχια...χχχχχχχχχααααααα

      Διαγραφή
    11. Μηηηηηη όχι νύχια ! Έχω κάνει μόνιμο γαλλικόοοοοο ...

      Διαγραφή
    12. Πιο μόνιμο από το βγάλσιμο δεν υπάρχει!!!

      Διαγραφή
    13. ΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ θα τη φωναξουμε οταν κανουμε παστελς χαχαχα
      κολαση!!μαυρο το γαλλικο!

      Διαγραφή
    14. Μηηηηηη όχι το γιλέκο, είναι λουί βιττόν τιρμπουσόν ντε λα κρουά !

      Διαγραφή
    15. Καλά ! γαλλικό γράφεις, γιλέκο διαβάζω ! Τί κοφτερό μάτι ! ό,τι πρέπει για ζωγράφος ...

      Διαγραφή
    16. Όχι το γιλέκο, όχι το νύχι...δώσε κάτι ρε κοπελιά να χαλάσουμε...

      Διαγραφή
    17. Πάρε το κόκκινο φουστάνι, εκείνο που με κάνει να μοιάζω πυρκαγιά ! Κάτω τα χέρια απ' το γιλέκο !!!

      Διαγραφή
  3. Welcome back... με το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει......χάχάχάχάαααααααα......έχω λιώσειιιιι.....απο τα γέλια εννοείται......χχχάχαχάαααα.....3 η ώρα το βράδυ...διαβάζω την...τριλογία σας και γελάω μόνη μου......ρε είστε θεές μιλάμε.....ήθελα να σχολιάσω το πόσο πολύ και πόσο καλή έχεις γίνει απο τα μαθήματα πολυαγαπημένη μου συμμαθήτριαα.( λέμε τώρα...συμμαθήτριαα...για μένα το λέω εννοείται..γιατί η αλήθεια είναι ότι έχω ξεχάσει τί πάει να πεί τάξη..χεε )....αλλά μου ήρθε αυθόρμητα με τέτοιες ατάκες που διαβάζω.....χαχάχάααααα...καλά δέν παίζεστε λέμε..!!!!
    Μισιρλούκα μου....όχι απλά το έχεις...το παρά έχεις......μου έρχεται να τα δαγκώσω τα....αχλαδάκια σου...αγαπημένο φρούτο...άααμα......καί τα μηλαράκια σου....θα τα καταβροχθήσωωωωωω ( με φωνή Σαπφώς Νοταράς αυτό..) χάχάαα
    Καλή και ευτυχισμένη χρονιά καλή μου Αλεξάνδρα....εύχομαι να πετυχαίνεις πάντα τους στόχους σου και να πραγματοποιείς τα όνειρά σου... και να έχεις πάντα τόση και άλλη τόση έμπνευση και δημιουργικότητα !!!! Είσαι απίστευτο πλάσμα !!!! Εύχομαι στο επόμενο μάθημα να καταφέρω να έρθω...βλέπεις σήμερα άρχισα γιόγκα μαζί με ένα φίλο..και είμαιι πολύ χαρούμενη...θελω επιτέλους να νιώσω καλύτερα το σώμα μου...έχω πρόβλημα...ένας σοβαρός λόγος που έχω χαθεί..το παρά έκανα με το ξενύχτι... να πάω για ύπνο τώρα γιατί κουράστηκα..γράψε γράψε..πάει το χεράκι και τα ματάκια. ;οΡ...καλό ξημέρωμαααα....φιλάκια πολλάαααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!!!!Είναι φανταστικοί οι πίνακές σου Μισιρλού!!!! Μπράβο σου και φυσικά μπράβο και στην δασκάλα!!!Λατρεύω κι εγώ την ζωγραφική αλλά δυστυχώς δεν το χω!!!!
    Καλή συνέχεια στα έργα σου αν και είναι σίγουρο!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΟΥ,ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...να σαι καλα..κρατω αυτο που ειπες..Ειναι ενα ταξιδι που κανω για μενα χωρις προορισμο,χωρις πιεση...καλη συνεχεια στο ομορφο ταξιδι..και γω μαζι σου..χαρουμενο σβ..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε...καλώς το χαμένο Μισουρλούκι μας!!!!! Ώστε έτσι, εεεε??? Ηθικός αυτουργός της απουσίας σου η Βιλλιώτη! Μα, τέλος πάντων, πόσο κόσμο θα "εξαφανίσει" ακόμα αυτή η κοπέλα??? χαχαχαχαχαχα!!! Ταλεντάρα μου άπαιχτη καλά κάνεις και καμαρώνεις, γιατί τα έργα σου αυτά μόνο για να τα καμαρώνει κανείς προσφέρονται. (Μαρίίίίαααααααα...θέλω κι εγώ!!!!). Φιλιά και στις δυο σας, μαζί με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...εγώ κι ο Γιούρι!!! Άλλες μου εξαφανίζονται...άλλες μου στραβώνουν...χχχχαααααα. Μαριαννάκι έλα στην κυρία,μη φοβάσαι!!!

      Διαγραφή
  10. Πολυ ομορφα!!!μπραβο σου και μπραβο και στην δασκάλα!!!Καλη χρονιά!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσι μου θαύμασα τα έργα σου! διασκέδασα με τους διαλόγους σας και ζήλεψα την τέχνη και την παρέα σας.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματικά είναι τα πιο τέλεια μήλα και τα πιο τέλεια αχλάδια ....
    Δεν ξέρεις ότι "δεν υπαρχει δεν μπορώ αλλά δεν τολμώ ...." λέει ο μπαμπάκας μου!!!!! αχαχαχαχ πόσες φορές το έχω ακούσει και...ακόμα!!!!

    Να είσαι καλά και εύχομαι το 2013 να είναι τυχερό και γεμάτο όμορφες δημιουργίες !!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μισιρλούκα, μου έλειψε η παρουσία σου στην blogογειτονιά αλλά αλλά αξιζε η αναμονή τον κόπο!Υπέροχα τα πρώτα ζωγραφικά εργα σου, ξεχειλίζουν προσπάθεια, αγάπη κι' ενθουσιασμό! Εξάλλου για τους ερασιτέχνες χειροτέχνες το ταξίδι είναι το πιο σημαντικό, αν το ζήσουμε και το απολαύσουμε θα φτάσουμε και στην Ιθάκη μας και η χαρά και περηφάνεια θα' ναι τεράστια!Από καιρό σκέφτομαι να κάνω μαθήματα ζωγραφικής για να με βοηθήσει στην ανάμειξη των χρωμάτων, ενσωμάτωση των μοτίβων και το φόντο στην decoupagε. Βλέποντας το αποτέλεσμα στην δική σου χειροτεχνία αρχίζω έρευνα για σχολή!μακάρι να ήμουνα κοντά σας και να έκανα μαθήματα με την υπέροχη ζωγράφο Μαρία Βιλλιώτη.Καλή χρονιά Μισιρλούκα μου με υγεία, αισιοδοξία, δημιουργικότητα! Καλή συνέχεια στην καινούρια σου προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μισιρλούκα μου, καλή χρονιά, με υγεία, χαρά και πολλή δημιουργία. Τα έργα "άπαιχτα". Για τη δασκάλα δεν λέω κουβέντα. Ο θαυμασμός μου για το ταλέντο της με έχει αφήσει άφωνη από την πρώτη στιγμή που τη γνώρισα. Πόσο θα 'θελα να μπω στην τάξη σας.....Μεγάλος καημός τα μαθήματα ζωγραφικής. Κι αυτά τα χρωματιστά μολύβια τα θαυμάζω απεριόριστα....Να δούμε αν θα τα καταφέρω κι εγώ......Πρέπει να κάνω αίτηση για εγγραφή στο τμήμα ?????....θα με δεχτείτε ???....ή θα μπω σε λίστα αναμονής ?????.....Φιλιά πολλά σε όλες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν διαλέγουμε από τη λίστα Λαγκάρντ...όταν θα φθάσουμε στις πιο λαϊκές λίστες (λίστα Σ/Μ πχ), θα σε ειδοποιήσουμε! Καλέ εκεί όποιος περνάει κάνει κι ένα μάθημα...τόσο Ανοιχτό είναι το Πανεπιστήμιό των Τεχνών μας!!!

      Διαγραφή
    2. Ελένη, "τραβάτε κι ας κλαίω".
      Πολλές ερωτήσεις κάνεις και πολλές δικαιολογίες βρίσκεις.
      Ένα να ξέρεις ότι γίνονται και εντατικά μαθήματα για αυτές που έχουν κενά.
      Μαρία, δασκάλα, Σ/Μ τι σημαίνει; Σούπερ μάρκετ;

      Διαγραφή
    3. Ναι Σωσώ μου, Σούπερ μάρκετ σημαίνει...τι άλλο; Σούπερμαν;χαχα... Όσο για τα εντατικά γίνονται, αλλά οι μαθήτριες συνεχίζουν τις κοπάνες...λέμε τώρα...

      Διαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Μισιρλού με τις όμορφες δημιουργίες
    που πάντα μας εμπνέουν και μας προτρέπουν για νέους ορίζοντες.
    Γέλασα πολύ με το διάλογο επάνω.. Να είστε πάντα καλά και να δημιουργείται αλλά και να απολαμβάνουμε την όλη διαδικασία, αυτό νομίζω είναι το νόημα (το ταξίδι συμφωνώ με την Αρετή Β).
    Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες Μισιρλού μου και ο ενθουσιασμός σου. Είναι πανέμορφα και σχεδιασμένα με μεράκι και αγάπη, που αυτό δεν είναι κάτι που διδάσκεται.
    Μα περισσότερο μου αρέσει η συνδιαστική σου ματιά.
    Να είσαι καλά πάντα με Υγεία!! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mισιρλούκα καλημέρα!!
    Συγχαρητήρια !!
    Εξαιρετικές οι πρώτες φρουτένιες σου ζωγραφικές διαδρομές!!
    Και με διαφορετικά υλικά, μολύβια, ακουαρέλες και ακρυλικά!!
    Σε λίγο προβλέπω να τρίβουμε τα μάτια μας από τις ικανότητές σου στην ζωγραφική !!
    Μπράβο και στο Βιλλιωτάκι που σε οδήγησε σε τούτους τους δρόμους !!

    Πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νάααατες και οι αποδείξεις!!!!!!!!!!!!!!!! Το σχολειό μας είναι το καλυτερότερο και έχει την πιο όμορφη, την πιο ταλαντούχα, την πιο υπομονετική και την πιο γλυκιά δασκάλα!!!! Κι εμείς όλες όμως δεν πάμε παρακάτω.....πρώτη και καλύτερη τη Μισιρλολουλού, δεύτερη κάποια που έρχεται με το ποδήλατο (μεταξύ μας αυτές οι δύο κονταροκτυπιούνται τελευταία), μετά έρχονται όλες οι άλλες.....κάποια που άλλα διδάσκει άλλα μαθαίνει, μια που λέει ότι έχει τρέλα με το ντεκπουπάζ αλλά αγαπά και τη ζωγραφική, μια που τα μαθαίνει ΟΛΑ μα ΟΛΑ (δεν υπάρχει σεμινάριο που να μην το έχει παρακολουθήσει), μια που μεταφέρει με το σχολικό της όλα τα ταλέντα (ααα κι αυτή από ακρυλικά ξέρει πάρα πολλά και μας ξεπερνά όλες), ναι ναι είναι και ένα άλλο ταλέντο το οποίο μας καταδέχεται κάθε που το σχολικό είναι εύκαιρο (δεν καταδέχεται λέει άλλο μέσον), και η αφεντομουτσουνιά μου......η έρμη προσπαθώ, έχω δώσει και κάτι υποσχέσεις βελτίωσης με τον καινούργιο χρόνο αλλά τι τα θές.....άλλο το κόσμημα άλλο η ζωγραφική!!! Άλλωστε δε σκοπεύω να αποποιηθώ το όνομα (Coco) που μου δώσατε μερικές μερικές εδώ μέσα!!!
    Πέρα απ΄όλα όμως η Μισιρλουλού μας πράγματι κάνει θαύματα. Τα έργα της έχουν το δικό της χαρακτηριστικό ύφος που μου αρέσει πολύ και θα θαυμάζω πάντα!!!
    Κορίτσια σας αγαπώ όλες και ανυπομονώ κάθε Παρασκευή να σας συναντήσω εκεί σ΄αυτόν τον όμορφο χώρο που φτιάξαμε με πολλή αγάπη!!!
    Άντε και αν με αφήσετε θα πω κι άλλα......ας αφήσω και καμια άλλη να μιλήσει!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανες την ωραιότερη περιγραφή της τάξης μας!!!!!!!!!! Κοριτσάρα μου και εμείς σε αγαπάμε!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΜΠΕΤΤΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΣΕΙΣ!!!!!!
      ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Εσκεμμένα έχουν παραληφθεί μαθήτριες...ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και παίζονται πολλά παιχνίδια κάτω από το τραπέζι(νομίζετε πως δεν βλέπω;;;)... Η κριτική-λαίλαπα θα οδηγήσει σε ένθερμα επεισόδια οσονούπω... Μη παραπλανάστε από τους δημόσιους εναγκαλισμούς...

      Διαγραφή
    4. η ζήλεια μου εχει χτυπήσει ταβανι ...σνιφφφφφφφφφ ναμην πω το Αγαιο και το κρητικό μαζί...χι.χιχ..

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά Μισιρλού μου !!! Δεν πειράζει που χάθηκες για λίγο καιρό αφού στο μεταξύ έμαθες τόσα από την κυρία δασκάλα. Τα πινακάκια σου είναι υπέροχα!! Το πρώτο μήλο και τα αχλάδια είναι τόσο ζωντανά! Μου αρέσει όμως πολύ και η τελευταία ακουαρέλλα που έχει σαφώς το δικό σου στίγμα. Καλή συνέχεια! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 'Ηθελες να στο πούμε και δημοσίως πως είσαι η καλύτερη... γιαυτό έκανες αυτή την ανάρτηση!!!!! Συμμαθητριούλα μου είσαι πολυτάλαντη και πραγματικά ότι κάνεις είναι υπέροχο!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαυμάζω μεγαλείο ψυχής!!!! χαχαχα!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν ντρέπεστε εδώ να σαλιαρίζετε και στο μάθημα να σκοτώνεστε;;;

      Διαγραφή
    3. Το παραπάνω σχόλιο το αποσύρω διότι οι συμμαθήτριες πληγώθηκαν... Ίσα ίσα που είναι πολύ αγαπημένες, βοηθάει η μία την άλλη, ανταλλάσσουν μεταξύ τους χρώματα, χαρτιά, μολύβια...σηκώνεται η μία για να προσφέρει τη θέση της στην άλλη, παινεύουν μεταξύ τους τις ζωγραφιές...''α το δικό σου είναι πολύ ωραίο''...''τι λες καλέ, το δικό σου είναι πολύ καλύτερο''...''σιγά μην είναι''...κλπ....Τέτοιοι διάλογοι γίνονται...Ελπίζω να σας κάλυψα...χχχχχχχχαααααααα...αγαπημένες μου ζωηρές μαθητριούλες!!!

      Διαγραφή
  20. All your paintings are just gorgepus. They looks real!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς τη Μισιρλού!
    Καλή χρονικά με υγεία και πολλές δημιουργίες.

    Τι όμορφα πράγματα έμαθες? Με λίγα μαθήματα κι έκανες αυτά τα θαύματα?
    Εμένα μου φαίνονται τέλεια. Αψεγάδιαστα και πολύ επαγγελματικά.
    Μπράβο.
    Και εις ανώτερα λοιπόν.

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολύ όμορφα τα βλέπω.. μπράβο σου .. περιμένω και λαδια!!!! μπράβο και πάλι!!! αυτό το μήλο το κόκκινο... πω πω... άψογο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μισιρλού μου, καλή χρονιά! Χάρηκα που πέρασες για επίσκεψη και για να μου ευχηθείς και ανταποδίδω τις ευχές! Υγεία, Χαρά, Ευτυχία, Αγάπη, Χαμόγελα και Έμπνευση σου εύχομαι για το 2013. Νομίζω ότι επέστρεψες δυναμικά ήδη! Τα φρούτα τα απέδωσες πάρα πολύ καλά - δεν ξέρω πού είδες τα λάθη που λες, εγώ πάντως δεν τα είδα. Το μήλο και τα αχλάδια είναι σαν ζωντανά, τόσο ρεαλιστικά, ώστε σου έρχεται να τα φας! Καλή συνέχεια να έχεις και, μην ανησυχείς: έτσι που σε βλέπω εσένα και τα έργα σου, δε θα αργήσει η στιγμή που θα κοιμηθείς και θα ξυπνήσεις ζωγράφος... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή Χρονιά Μισιρλού!...στ`αλήθεια είναι πολύ όμορφες οι ζωγραφιές σου!...το μήλο και τ`αχλάδια θαρρείς και είναι φυσικά...Μπράβο Μισιρλού! να σε καμαρώνει η δασκάλα σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το΄χεις...το΄χεις!!!!Και δεν μοιάζεις καθόλου αρχάρια Μυρσίνη μου.Σε συγχαίρω για την απόφαση αυτή,για τα πολύ ωραία αποτελέσματα,και βεβαίως για το κέφι σου!!!!Το μήλο και τα 2 αχλάδια είναι καταπληκτικά,και δεν μοιάζουν ''από αρχάρια''!!!
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια και προπαντώς καλή απόλαυση στον κόσμο της ζωγραφικής!!!!
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που είναι δύο και όσο να'ναι βοηθάει η μία την άλλη.Ένα αχλάδι η Μυρσίνη,ένα η Μισιρλού... όσο να πεις βγαίνει καλύτερα...χαχαχα...Κρίστα μου με τα ονόματα δεν το'χεις...χαχα...Πιάσε καλύτερα τα πινέλα σου κι εσύ!

      Διαγραφή
  26. Καλέ τι μαθήματα, αφού εσύ ήσουν ήδη καλλιτέχνης. Οπως και να χει, το να μαθαίνει κανείς στη ζωή του είναι προνόμιο!!! Τα αχλαδιά σου σούπερ!!! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΜ ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ !!!!! ΜΟΥ ΧΕΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ??? ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ...ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΤΥΧΑΙΟ??.....ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΛΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΡΗ....ΜΗΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΣΥΜΠΑΝ ?? ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΕΓΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΛΟΓΟ ΓΕΛΙΟΥ ΘΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΝΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΝΑΚΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΙΟΛΑΣ....ΧΑΧΑΧ.....ΑΑΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΣΤΕΛ ΠΟΥ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΑΣΕ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ....

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΩ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΣΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΖΗΛΕΨΑ ΠΑΛΙ ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΦΡΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΓΕΛΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ...ΧΑΧΑΧΑ(ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ...) ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΕΓΩ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΠΕ Η ΚΥΡΙΑΜ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΔΕΜΟΝΑΜ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς κάνουν τα κορίτσια μου, γι'αυτό ζωγραφίζουν τόσο ωραία!!! Είναι φρόνιμα,δεν γελάνε κι ακούνε την κυρία τους!!!Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις Βουλίτσα!!!χχχχχχχχααααααααα

      Διαγραφή
  28. Καλά το μηλαράκι είναι για φάγωμα!! Είσαι καταπληκτική μαθήτρια!!! Μου αρέσει όμως και η χαρά που νιώθεις γι'αυτό που κάνεις και η ικανοποίηση καθώς βλέπεις την πρόοδό σου.Καλή συνέχεια στα έργα σου όλα και καλή χρονιά.Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ (λατρεψα αχλαδια!!!!!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μα τι υπέροχα όλα!!! Κι είναι όλα αρχάριας;; Που ακόμη μαθαίνει;;; Μα τι να πω! Μου φαίνονται τόσο όμορφα! Και τα μήλα και τα αχλάδια σου!! Τόσο ζωντανά κι αληθινά! Μπράβο!!! Κι αφού σου αρέσει τόσο να το συνεχίσεις και να μας δείχνεις ακόμη πιο όμορφα πράγματα!! Όλα και καλύτερη, χωρίς να βλέπεις λάθη (που τα είδες;;;)!!
    Καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και αγάπη γεμάτη!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΡΙΣΚΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ!!!!!!
    ΤΟΧΕΙΣ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΈΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ, ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!
    ΑΝΤΕ, Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος9:02 μ.μ.

    Tι να πω τωρα εγω? δεν προφτασα να ευχηθω για δημιουργικη χρονια και ναααα!!! ααααα!!! και ελεγα μηπως, ισως, αν, θα μπορουσα να παρακολουθησω κι εγω τη δασκαλα... μια η Βικυ,τωρα εσυ, με αποτελειωσες...Μονο να θαυμαζω!!! μου εμεινε. φιλια απο μια αταλαντη Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε,δεν θέλω τέτοια. Δεν θα μας φάει όλα τα μήλα η Μισιρλού...θα κάνουμε δικά μας!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11:28 μ.μ.

      Γιατι τολμας να αναλαβεις αταλαντη? θα γελασει μου φαινεται και το παρδαλο κατσικι!!! Ελσα

      Διαγραφή
    3. Κοίταξε να δεις...στην Ακαδημία μας μπαίνουν μόνο εξαιρετικά ταλέντα και ιδιοφυΐες...χχχχχχχχαααααααα...αλλά έλα εσύ και τι σε νοιάζει...θα βάλω μέσω και θα σε πάρουμε!Η τόλμη το έμβλημά μου!!!

      Διαγραφή
  33. Τι λες τωρα; Μισιρλού μου είναι απίθανες οι ζωγραφιές σου!!!
    Σε ζηλεύω αλήθεια ΚΑΙ τα καταφερες, ΚΑΙ για το σχολείο, ΚΑΙ για τη δασκάλα βεβαίως βεβαίως!
    Δεν υπήρχε καλύτερη αρχη για τις αναρτήσεις της νέας χρονιάς!
    Φιλιά, καλή και ανάλλογη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τι τελεια που προχωρησες τοσο στη ζωγραφικη!!!! αν κι εμενα προσωπικα μου αρεσε και πριν το στυλ σου!!!!
    καλη και δημιουργικη χρονια να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλη χρονια Misisrlou μου τι αλλο να πω εγώ για τα υπεροχα μηλα σου τα θαυμασα νασαι καλα συνεχισε εσυ είσαι ηδη ζωγραφος καλή μου πως μου αρεσουν οι δουλειες σου με διαφορα υλικα σε ευχαριστουμε για την αφιερωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή χρονιά Μισιρλού και ενα μεγαλο μπράβο για τα νεα ανοιγματα που κανεις!Πολύ όμορφα ολα τα εργα σου, το "έχεις" απ'ότι φαινεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι ομορφιές είναι αυτές;;; Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!!
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια και μια χρονιά γεμάτη από χρώμα και δημιουργία....
    πολλά φιλιά

    υγ. Μου άρεσε ιδιαίτερα η ακουαρέλα με τα αχλάδια-σπιτάκια... Σαν βγαλμένη από παραμύθι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συγχαρητήρια κι από εμένα. Πολύ ωραία αίσθηση των χρωμάτων! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τελευταίο έργο μπορεί να είχε τέλεια αχλάδια αλλά είναι misirlou! Πάντα η σωστές βάσεις απογειώνουν το στυλ του καλλιτέχνη!
    Ξεκίνησα κι εγώ μαθήματα τους τελευταίους μήνες! (Ξανά μετά από αρκετά χρόνια έπιασα να ζωγραφίζω κι αυτή την φορα έκανα πράγματα τα οποία φοβόμουν να τολμήσω! θα σας τα δείξω κάποια στιγμή!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλως την κι ας αργησες!!!Γυρισες γεματη ομορφιες και χρωματα!!!Πολυ αισιοδοξη αναρτηση!!!!!!Φιλια σε σενα και στην δασκαλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αχουουουουουου..... ΤΑ πιο όμορφα φρούτα του κόσμου!!!!!!
    Εσύ καλέ, μας ξέχασες ως χειροτέχνης και μας ξαναεμφανίστηκες ως ζωγράφος! Και τι ζωγράφος.... Ταλεντάρα!!!!!!
    Και δεν κάνω καθόλου πλάκα... Τα λάτρεψα τα έργα σου Μισιρλούκα μου... Τέλεια!
    Σε φιλώ

    Μωρέ, λες να μπορούσα κι' εγώ; Μπα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Με όποιο δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις έτσι δε λέει η παροιμία? Λοιπόν εσύ έχεις τέλεια δασκάλα αλλά και εσύ σαν μαθήτρια είσαι αστέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο blogger με σαμποτάρει και σε ξένα μπλογκ -πλην του δικού μου- και σβύνει τα σχόλια μου επί των σχολίων!!!
    Και επειδή βαριέμαι να ξαναγράφω όλα όσα έγραψα -σαν σφήνα-θα επαναλάβω μόνο ότι μετά τα άλογα της ποδηλάτισσας και τα δικά σου αχλάδια , όλες οι υπόλοιπες ....μαθήτριες πρέπει να πάμε να κρυφτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Για φάγωμα τα φρούτα σου! Κρυφό (??) ταλέντο ΚΑΙ στη ζωγραφική, Αλεξάνδρα!! Τι να πω, φαίνεται ότι η τάξη είναι γεμάτη αστέρια!!! Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και στη δασκάλα !
    Να σου πω, ότι η ιδεα να χρησιμοποιήσεις τη ζωγραφική στα περίφημα mixed σου, είναι εξαιρετική !! Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Beautiful, elegant paintings as usual.
    Happy New Year, Friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Στο είπα κι οταν το πρωτοείδα τι τέλειο ήταν.Αυτό το μήλο πρέπει να έκανε τη ζημιά στον Παράδεισο κι αντε μετά ν αντισταθεί η Ευα... Και τα αχλάδια που βλέπω τώρα είναι αλλη μια διαπίστωση οτι τόχεις γενικά.
    Καλή συνέχεια Μισιρλού μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ενταξει θέλω και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!Οχι τοσο να μαθω να ζωγραφιζω αλλα να μπω σε αυτη την τρελη τάξη!!!!!!!!!!Δεν ξερω αν θα καταφερω να ζωγραφισω κανενα ζαρζαβατικο αλλα ψυχοθεραπεια γελιου θα κάνω σιγουρα!!!

    άντως ήρθες Μισιρλου και εφερες παλι αναστατωση, ξεσαλωσαν τα κοριτσια σου στα σχολια!
    Χαιρομαι που επεστρεψες, σε αποζητουσαμε ειναι η αληθεια! Και μαλιστα ως πολυ καλη ζωγραφος οπως βλεπω και ακουω...!
    Σουπερ!!
    Φιλια πολλα
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Adorei as pinturas, são coloridas e originais.
    Bom dia!
    Uma segunda-feira cheiinha de paz.
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡♡✿ °•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τελικα..και ο Αγιος φοβερα θελει Μισιρλουμισιρλού μου για να μας δείξει τι εκρυβε τόσο καιρό καιρο απο το μανίκι του..χι.χ.ι.. το μήλο κατω απο την μηλιά δασκαλα θα πέσει.. και αν κρινουμε .. εμεις οι σχετικες με την ζωγραφική...(εδώ να μην γελασεις κανείς) χι..χι.χ.ιχ.. άξιο τέκνο της Βιλλιώτη...θα γινεις οταν με τοσα λιγα μαθήματα κανεις τοσο ωραια μήλα και αχλαδια που σου ερχεται να τα φάς, τοτε προχώρα προς την δόξα μην την κανεις να σε περιμενει...χαιρομαι που σε ξεσήκωσα....
    φιλακια πολλα Μισιρλουμισιρλού μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είμαι από αυτές που δεν σταματώ να ελπίζω, να προσπαθώ, να αισιοδοξώ. Αλλά φιλενάδα αν δεν πιάνει το χεράκι σου ουτε μήλο ουτε αχλάδι μπορείς να ζωγραφίσεις.
    Εσύ δόξα τω Θεώ εχεις ταλέντο , φαντασία εφευρετικότητα στις κατασκευές και γενικά ευκολία στις τέχνες. Μπορεί να φταίνε και τα γονίδια, βοηθάει και λίγο η δασκάλα αλλά γενικά εμένα μου αρέσουν πολύ οτι και αν φτιάχνεις. Το μηλαράκι το εχω δει και από κοντά. Ζουμερό και ετοιμο για φάγωμα είναι. Φιλάκια ΥΣ:Μη νομίζεις ότι αυτά στα λέω για γλύψιμο για να λουφάρω το πρωί.....τα εννοώ που τα λέω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ειναι αυτα τα αχλαδια με τα ακρυλικα,εργο πρωτολειο νεοκοπης μαθητριας;;;Δε νομιζω!!!
    Ωριμο,δουλεμενο,επεξεργασμενο,τ ε λ ε ι ο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε να περιμένουμε πολλά Άφρα μου από το ταλαντούχο μας κορίτσι... Πρώτη φορά ζωγράφισε με ακρυλικά...κι έκανε αυτά τα αχλάδια...χαχα...τι να λέμε...

      Διαγραφή
  52. Ημουν βέβαιη ότι το πείσμα , η επιμέλειά σου και το έμφυτο ταλέντο σου θα κάναν θαύματα.
    Λάτρεψα τα μήλα σου!!!Εντυπωσιάστηκα με τα αχλάδια σου με ακρυλικά!!!Μπράβο Μισιρλούκα μου!!!Είμαι πολύ περήφανη για σένα.Πιστεύω και η δασκάλα σου!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τελεια η ζωγραφικη σου μ αρεσει πολυ!!!!!Καλη συνεχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μισιρλούκα μου καλή... ήσουν, είσαι και θα είσαι καλλιτέχνις με μεγαλείο ψυχής. Έχεις απόλυτο δίκιο για τη ζωγραφική ...με ό,τι μέσο και να γίνεται είναι ...ψυχοθεραπεία (άσε που δεν παχαίνει όπως η μαγειρική!!! χαχαχαχα).
    Υπέροχα τα σχέδιά σου και τα μήλα σου και τα αχλάδια σου αλλά λάτρεψα τα αχλαδοσπιτάκια σου!!!
    Να περνάς καλά!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πραγματίκα το έχεις. Βέβαια πιστέυω ότι η ζωγραφική είναι πολύ πιο δύσκολή απο τις κατασκεύες. Αλλά η αρχή σε σένα έδειξε ότι σύντομα θα είσαι περήφανη για τις προσπάθειες που κάνεις τώρα!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μπραβοοοοο μικρουλα μου!!!!!συγχαρητηρια!!!!!!καλη συνεχεια!!!!!!τιποτε δεν ειναι αδυνατο........για σενα!!!το ταλεντο..
    .στα καταλληλα,,,χερια...
    και με την σωστη ...διδασκαλια....λαμπει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλή επιστροφή κορίτσι μου!! Σας ζηλεύω... ή μάλλον σας θαυμάζω όσες έχετε την υπομονή και την επιμονή να ασχοληθείτε με τη ζωγραφική!! Φαντάζομαι πως θέλει πολύ χρόνο και προσπάθεια για να έχεις αυτά τα όμορφα αποτελέσματα... Να συνεχίσεις κι εμείς εδώ θα 'μαστε να βλέπουμε την πρόοδο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν έχω χρόνο να διαβάσω όλους τους σχολιασμούς άλλα θα πω αυτό που θέλω: Το σχολικό ας έρθει και στον Πύργο.... χαχα Μισιρλούκα πολύ όμορφα αποτελέσματα! Είσαι τυχερή που έχεις καλή δασκάλα , αλλά και η δασκάλα που έχει τέτοια μαθήτρια!!! φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ...κρίμα...μέχρι Πάτρα πηγαίνει, αν μπορέσεις να ανέβεις λίγο κι εσύ κάτι θα κάνουμε...χαχαχα...

      Διαγραφή
  59. Καλά ε φοβερό!!! Μπράβο μισιρλου! εγώ να δω πότε θα καταφέρω να έρθω! καλή συνέχεια γλυκιά μου! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συγχαρητήρια, έχεις γίνει εξπερ στο είδος.Τα ..φρούτα σου σαν αληθινά φρούτα να τα φας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. εμενα με εχεις αφησει αφωνη με τα οσα εφτιαξες!!!!μπραβο σου !!!!φαινεται οτι εχεις μεγαλο πεισμα κ ταλεντο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εύγε!!!!!!!
    Δεν περίμενα να ήσουν τόσο διστακτική με τη ζωγραφική αν και προσωρινά. Πίστευα πως θα τα πήγαινες θαυμάσια πριν ακόμη ξεκινήσεις. Με επιβεβαίωσες!!!

    Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά και την έχεις έτσι κι αλλιώς την τρέλα. Πολύ χάρηκα με ότι είδα..
    Καλή συνέχεια Μισιρλού :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τι λες τώρα...εδώ είναι διστακτική με τα mixed media...Δεν κάνει λέει και κάτι φοβερό!!! Είναι σεμνό και ταπεινό το κορίτσι μας, γι'αυτό θα πάει μπροστά...

      Διαγραφή
  63. Ανώνυμος1:38 μ.μ.

    Εμενα ολα τελεια μου φαινονται!!!
    φιλια πολλα! και να συνεχισεις!!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος1:40 μ.μ.

    H vailie ειμαι! :οp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. η ζωγραφικη σου πηγαινει τοσο μα τοσο πολυ!
    το μηλαρακι ειναι πραγματικα το ομορφοτερο του κοσμου!
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλημέρα ΜΙΣΙΡΛΟΥ .Αν κι εγώ τρελαίνομαι για τις κατασκευές σου, δεν θα πω πως δεν χάρηκα βλέποντας και την πρόοδό σου σε κάτι καινούριο που σου αρέσει. Ημουν σύγουρη πως θα τα κατάφερνες και περίμενα πώς και πώς να δώ τι θα κάνεις.Τα έργα σου όλα όμορφα αλλά ξεχώρησα το μήλο με τα χρωματιστά μολύβια (τέλειο σχήμα) και τ αχλάδια με τα ακρυλικά(απίστευτα χρωματισμένα) ΥΠΕΡΟΧΑ !!! Οσο για το τελευταιο mixed media με τ αχλάδια σπιτάκια τι να πώ ....... μισιρλούδικο ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!! Μπράβο σου και καλή συνέχεια φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Είχες την καλύτερη δασκάλα, προφανώς το ήθελες και πολύ και φυσικά το αποτέλεσμα μόνο πετυχημένο θα μπορούσε να ήταν...!!!Είμαι σίγουρη ότι η εξέλιξη σου θα είναι ραγδαία Μισιρλούκα μου οπότε τα καλύτερα έρχονται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Και να θυμασαι...ολοι απο ενα μηλο ξεκινησαμε. Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Συγχαρητήρια, το πιό όμορφο blog το έχ ξεσκονήσει δεν το χορταίνω, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή