31/3/13

portrait with pencil (my 3rd lesson)




Σημερα θα σας δειξω λιγο απο την προοδο μου στα μαθηματα ζωγραφικης
που κανω με την Μαρια  Βιλλιωτη.
Ξεκινησαμε να μαθαινουμε πορτραιτα πριν λιγο καιρο.Με μαγεψε!!!

Η σκεψη του "δε μπορω" δε περναει πλεον καθολου απο το κεφαλι μου...
Ολα τα μπορω αν θελω τελικα...


Ειναι πολυ νωρις να περηφανευομαι,γιατι αυτο ειναι το 3ο πορτραιτο που εκανα.
Υπαρχει πολυ δρομος μπροστα μου....χιχιχι κι αυτοοο ειναι το ωραιο!
Ακομα εχω πολλη μελετη!!!!!


Φυσικα......το εχω προσαρμοσει στα δικα μου μετρα ...mixed media !
Κολλησα το χαρτι με το αγορι πανω σε αφρωδες υλικο και αφου το εκοψα με ακριβεια,
το κολλησα πανω σε ενα ξυλο mdf.
Το ξυλο (ενα κοινο mdf) καθως βλεπετε του εχω κανει παλαιωση
και εχω προσθεσει ενα παλιο συρτη...


Πρεπει να μαθουμε οτι στην γνωση δεν υπαρχουν ορια ....
Το τονιζω γιατι πολλους ακουω να λενε οτι θελουν,οτι μπορουν αλλααααα...ειναι μεγαλοι,
δεν εχουν χρονο........και μενουν απραγοι.
Δε δοκιμαζουν καν!

"Ο δρόμος προς την "επιτυχία" είναι πάντοτε υπό κατασκευή"
Σας φιλωωω και συντομα θα ειμαι κοντα σας με ενα tutorial.



48 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικο!!!!Μ οποιον δασκαλο θα κατσεις.....!Συμφωνω και επαυξανω σ αυτα που λες. Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή δασκάλα η Μαρία, άριστη η μαθήτριά της!!! Να πω ότι ζηλεύω θα είναι λίγο!!! Μπορώ όμως να πω ότι θαυμάζω απεριόριστα την όρεξη και το μεράκι σου να μάθεις όλο και περισσότερα!!! Το πορτρέτο σου έγινε πραγματικά υπέροχο και η σύνθεση νομίζω το απογείωσε!!! Μπράβο σου Μισιρλούκα μου!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι ομορφιές φτιάχνεις!!!!!!!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!Κι ,επίσης,ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα απλόχερα και ανοιχτόκαρδα μοιράζεσαι μαζί μας.Εσύ έχεις δασκάλα τη Μαρία κι εμείς εσένα.Να είσαι πάντα καλά!Ας μου επιτρέψεις να σου στείλω μια ζεστή-ζεστή αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ !!!!!!!! είσαι η καλύτερη μαθήτρια της τάξης, πηγαίο ταλέντο σε όλα!!!!!! μην πω για κάποια άλλη πολύ τεμπελοχανού (ονόματα μη λέμε) που δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις την καλύτερη δασκάλα!!! δεν το συζητάμε, αλλά είσαι και εσύ πολύ μεγάλο ταλέντο!!!!! Υπέροχο το μήνυμα που περνάς σε αυτή την ανάρτηση!!!! Πολλά φιλιά Μισιρλούκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι απίστευτο το αποτέλεσμα για 3ο μάθημα. Αλλά με τέτοια δασκάλα και τέτοια μαθήτρια γίνονται όλα εφικτά !!!! Συγχαρητήρια και στις δυο σας! Πιο πολύ σε σένα όμως για την γρήγορη εμπέδωση των μαθημάτων (σσς μην το πεις όμως αυτό στη Βιλλιώτη). Μου αρέσει που το προσάρμοσες και στα δικά σου μέτρα. Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ κι επαυξάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μισιρλούκα, ό,τι και να πω θα 'ναι λίγο! Δεν χορταίνω να το βλέπω! Είμαι σίγουρη ότι η άξια και ταλαντούχα δασκάλα σου θα σε επιβράβευσε για την πρόοδό σου από τεχνικής πλευράς αλλά εγώ (που'μαι άσχετη με τις τεχνικές της ζωγραφικής) Θα σου πω χίλια μπράβο γιατί αυτό το αθώο μουτράκι, μου γεννά τόσα συναισθήματα γλυκά και τρυφερά, βλέποντάς το! Ο συνδυασμός χρωμάτων εμένα με ξετρέλανε, όσο για την βάση που διάλεξες να φιλοξενήσει τοτρισδιάστατο έργο σου είναι το ανατρεπτικό στοιχείο, είναι "Μισιρλού". Συγχαρητήρια κοριτσι μου για το ανησυχο πνεύμα σου, το ταλέντο σου, την ευρημάτικότητά σου!Κι' επειδή συμφωνώ μαζίσου ότι ο δρόμος προς για την εξέλιξή μας και την ανακάλυψη των δυνατοτήτων και ταλέντων μας είναι ανοιχτός και υπό κατασκευή, σκέφτομαι σοβαρά να ξεκινήσω του χρόνου μαθήματα ζωγραφικής! Μόνο που δεν θα' χω την τύχη να 'χω δασκάλα την Μαρία Βιλλιώτη! Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!
    ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΣ ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και γιατί να μην περηφανευτείς; Τι θα πει νωρίς; Για 3ο μόλις πορτρέτο, τα πας υπέροχα!! Βέβαια, έχεις και την καλύτερη δασκάλα... Καλή συνέχεια, είμαι σίγουρη ότι θα θαυμάσουμε πολλά υπέροχα πορτρέτα ακόμη από σένα... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι όμως θα έπρεπε να υπερηφανεύεσαι, γιατί είναι ονειρεμένο!!!!! Συγχαρητήρια πολλά και στις 2 σας! Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που το προσάρμοσες στις δικές σου τεχνικές, επιπλέον! Περιμένω με αγωνία για τα επόμενα θαύματά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ταλέντο,συμφωνώ!
    Μισιρλού,τόσο λίγα μαθήματα και το πορτραίτο είναι θαυμάσιο-η όλη σύνθεση,στο δικό σου στυλ,μοναδική!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. an ayto to quality einai gia tin arxi, ti tha ginei meta;!
    yperoxa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ..τρυπαει με το βλεμμα του ο πιτσιρικας!!Απο που κραταει η μαντηλα του...εεε η σκουφια του ;;
    Τουβαλες, οπως παντα, τη σφραγιδα ..Μισιρλου,κι αυτο ειναι το εκπληκτικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με "κάρφωσε" με το βλέμμα του ο πιτσιρικάς !!!!
    Είναι απλά υπέροχο, Μισιρλού!
    Δεν έχω να πω τίποτ'αλλο
    Ενα μόνο φιλί για μια "καλή εβδομάδα"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια υπέροχη η έκφραση στα μάτια, να ξέρεις οτι είναι η αρχή και το τέλος ενός πορτρέτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΒΙΛΛΙΩΤΗ!!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ!!!
    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΟ ΒΛΕΜΑ ΤΟΥ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟ!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΙΝΕΛΙΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ!
    ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΗΔΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΣΑΣ, ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑΣ!!
    Η ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛΙΚΙΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aχ αυτό το αγόρι έχει κλέψει πολλές καρδιές!!!! Τι έκφραση, τι θλιμμένη ματιά, τι αθώο χαμόγελο!!!
    Και όλα αυτά από τα χεράκια σου γλυκό μου Αλεξανδρούκο.......εντάξει, εντάξει και με την αυστηρή καθοδήγηση της δασκάλας μας. Έτσι για να βλέπουμε τι προκείπτει όταν συναντώνται τέτοια ταλέντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο σου !!!!Είναικαταπληκτικό!!!!!!
    καλό μήνα !!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ....ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ..ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ...ΑΣΤΑ ΒΡΑΣΤΑ...ΧΑΧΑΧΑ!ΕΣΥ ΘΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙΣ ΝΑ ''ΒΡΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΟΡΤΑ''...ΧΑΧΑ....ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΑΙΝΟ ΣΤΗΝ ΔΑΣΚΑΑΑΑΑΛΑ....ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ....ΝΑ ΕΡΘΕΙ...ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ ΤΑΠΕΙΝΗ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ...''ΑΚΟΝΙΖΩ'' ΤΑ ΜΟΛΥΒΑΚΙΑ ΜΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mπράβο πολύ καλό! Ο συνδυασμός ταλέντου, θάρρους και σκληρής δουλειάς αποδίδει καρπούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μισιρλούκο μου αυτό είναι ένα υπέροχο πορτρέτο,πολύ προχωρημένο για τρίτο στην καριέρα σου! Ότι έχεις ταλέντο κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει, όμως εγώ ξέρω πως πολύ περισσότερο έχει θέληση και χωρίς αυτήν την άτιμη πολλά ταλέντα πάνε χαμένα...Ακόμα αυτό που σε κάνει μοναδική, είναι ο τρόπος σου να τα προσαρμόζεις όλα στο δικό σου στυλ. Με ξαφνιάζεις και με εντυπωσιάζεις πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ εκφραστικό το πορτραίτο σου, Μισιρλού μου! Αλλά και η όλη σύνθεση είναι υπέροχη!
    Θα περιμένουμε κι άλλα όμορφα πορτραίτα από σενα.
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλλιτεχνική άποψη δεν δύναμαι να καταθέσω,άλλοι ειδικώτεροι μεού αποφάνθηκαν. Επειδή όμως πάντα θαύμαζα τους πορταιτίστες στις πλατείες τα καλοκαίρια σα (το εξωτερικό είναι μόνιμοι) το βλέπω σύντομα να γίνεται.
    Καλή συνέχεια και Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό...αυτό πιστεύω κι εγώ...η Μισιρλού το καλοκαίρι θα κάθεται στην παραλία και θα ζωγραφίζει τους λουόμενους... κι εγώ το ίδιο θα κάνω δηλαδή, γιατί δυσκολεύουν τα πράγματα...ευτυχώς κολυμπάμε σε διαφορετικές παραλίες...χχχχχχχχαααααα.

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Μισιρλού!!!Είναι τέλειος ο πίνακας!!!
    Έχεις ταλέντο ασυζητητί!!!!Μπράβο σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!Και εισαι ακομη στο 3ο μαθημα?? φαντασου να προχωρήσεις τι εχει να γίνει!!
    Καλο μηνα να έχεις!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου άρεσε πολύ το πορτραίτο σου, είναι πολυ εκφραστικο και φανταζομαι η χαρα σου μεγαλη που τα καταφερνεις. Και το προσαρμοσες και στα μετρα σου παλι οποτε διπλη χαρά!
    Φιλια πολλα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προσπαθώ από χθες να μπω να δω τι δημιούργησες πάλι και να μη μπορώ λύσσαξα σου λέω και ναι τα κατάφερα και τώρα που είδα τι να πω εε??? ....Υπέροχο τέλειο μπράβο βρε κορίτσι με ότι καταπιάνεσαι τα κάνεις τόσο όμορφα είσαι ΤΑΛΕΝΤΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι εντυπωσιακά όμορφο!!!!Μπράβο σου Μισιρλού μου...είσαι ταλέντο!!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχο!! και το βλέμμα του παιδιού.. Μπράβο!
    και η σύνθεση, δεν ακολούθησες απλά τα μαθήματα, αλλά το έκανες δικό σου με τη σύνθεσή σου,
    έβαλες τη σφραγίδα σου όπως πάντα Μισιρλού!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τέλειο είναι!! Θα στο πω αλλη μια φορά, ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρε Μισιρλούκα, όλα τα ταλέντα πια σε σένα πλακώσανε;;;;;;;
    Είναι απίστευτο που έκανες τέτοιο αριστούργημα με τα λίγα μαθήματα που έχεις κάνει!!!! Μ' έχεις εντυπωσιάσει πραγματικά!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ..... ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ..........Μ' έχεις ρίξει στα πατώματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι έναν χαρούμενο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μ΄αρέσει που έχεις βάλει την δική σου πινελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν με το τρίτο μάθημα κάνεις αυτά τα θαύματα, τι θα δούμε παρακάτω??
    Ένα μεγάλο μπράβο σε εσένα αλλά και τη δασκάλα που είναι άλλωστε εξαιρετική
    φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το ταλέντο φαίνεται και εδώ. Ο πίνακας είναι πανέμορφος. Να είσαι καλά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είσαι καταπληκτική!
    Πολύ ωραία δουλειά, που προσαρμόστηκε στη δική σου οπτική...
    Μπράβο σου!
    Είμαι σίγουρη πως θα δούμε θαύματα από τα χεράκια σου...
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπράβο, πολύ όμορφο το σχέδιο σου αλλά και η προσαρμογή σου όλα τα λεφτά!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εξαιρετικο και ασ λες πως είναι μονο το τριτο συγχαρητηρια και στη δασκαλα και στη μαθητρια σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ταλεντάρα.. σίγουρα θα στο έχει πει κι η Μαρία!!!
    μπράβο!!! συνέχισε έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ ωραίο, χίλια μπράβο!
    Με 3ο μάθημα... στο 6ο τι θα κάνεις; Ταλεντάρα είσαι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εκπληκτικό!!!
    Μπράβο Μισιρλού μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μισιρλού είναι απίστευτο!!!! Τι να πω... έχω μείνει άφωνη!!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Μα, και είναι μόλις το τρίτο;; Τι να πω!! Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή