23/3/13

WOOD TABLE - BEFORE & AFTER


wood table renovation

Ξαναγυρισα για λιγο στα παλια...
στις μεταμορφωσεις επιπλων.
Σα γνησιος διδυμος βαριεμαι να ασχολουμε συνεχως
με τα ιδια πραγματα...

wood table before

Αυτη τη φορα ξασπασα σε ενα τραπεζακι του σαλονιου μου...
Ειναι ενα ξυλινο τραπεζι το οποιο ειχε βαφτει με πρασινο χρωμα 
και ειχε υποστει φθορες απο το χρονο...οι οποιες μ αρεσαν ...
Σκεφτηκα ομως να του κανω μια ανανεωση...

wood table renovation

Χρησιμοποιησα πολλα υλικα...ξυλοστοκο,φυλλα απο ασημι,παστα διαμορφωσης.
ακρυλικα,υφασματα,δαντελες,πατινες...

lace and fabric

              Ηταν πραγματικα ενα υπεροχο διαλειμμα αν και κουραστικο!!

wood table renovation

Θα ηθελα να σας το δειξω βημα βημα αλλα πραγματικα...ειναι πολυ δυσκολο μερικες φορες
να κανω δουλεια και ταυτοχρονα να φωτογραφιζω.

renovation table with modeling paste,lace and fabric 

Επλιζω να εδωσα μια ιδεα παραπανω στην μπλογκογειτονια μας.
Οποιος εχει καποια απορια η θελησει καποια βοηθεια μη διστασει
να επικοινωνησει μαζι μου μεσω e-mail.
Θελω να σας ευχαριστησω ολους για την επισκεψη σας απο τα λημερια μου.
Εγω εχω εξαφανιστει ολιιιγον τι...αλλα τι να κανω η γυναικααα τρεχωωω
να προλαβω το χρονο!χαχαχα

Σας φιλωωω και σας ευχομαι ενα υπεροχο τριημερο.






72 σχόλια:

  1. Μισιρλούκα μου!
    Εγώ σίγουρα θα σε ενοχλήσω με e-mail και να το περιμένεις!!
    Σκέφτομαι εδώ και καιρό να μεταμορφώσω και το δικό μου τραπέζι του σαλονιού και βλέποντας το δικό σου, το οποίο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ,μου έδωσες ιδέες!!
    Καλό τριήμερο και σε σ'ένα!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευτυχώς που βαριέσαι και μας δίνετε έτσι η ευκαιρία να μαθαίνουμε πολλά από εσένα. ευχαριστώ.Όσο για το τραπεζάκι υπερπαραγωγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α...κι εγώ έχω κάτι επιπλάκια, αλλά τι να μου εξηγείς...να στα φέρω;;;Μισιρλούκο το τραπεζάκι είπε ήμαρτον στα χέρια σου (αχ τι θα πέρασε!), αλλά νομίζω πως τώρα απολαμβάνει την μεταμόρφωσή του! Τώρα πως σκέφτηκες να βάλεις όλα αυτά πάνω σ'ένα τραπέζι,εγώ μόνο για να τα ακουμπήσω θα σκεφτόμουν, όχι να τα ενσωματώσω!!! Τι ταλαντούχο μωρέ που είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΣ ΕΓΙΝΕ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική η δουλειά σου! Μου αρέσει που χρησιμοποίησες τόσο πολλά διαφορετικά υλικά!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μισιρλού μου ως δίδυμος και εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το τραπέζι σου με έχει ξετρελάνει. Είναι υπέροχο!!!!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..Mπομπ ο Μαστορας ολο μαστορευει..να σαι καλα ματια μου..πανεμορφο..μου αρεσαν τα χρωματα..χαρουμενο τριημερο..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Misirlouka μου του αλλαξες τα φωτα αλλά άξιζε. Το αποτελεσμα σε δικαιώνει! Ως διδυμος κι εγώ σε καταλαβαίνω. Μόνο τον σύζυγο δεν έχω αλλάξει! Είμαι σιγουρη πως θα δεχτείς πολλα e-mail να με περιμένεις.... Φιλιά πολλά καλά να περάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλλαγή γεμάτη έμπνευση !! Μπράβο είναι πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί είπες τώρα!!!! Είναι απίθανο!!! Χίλια μπράβο!!! Καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχω μείνει με ανοιχτό το στόμα.......!!!!!!!!!!!! Τέλεια ιδέα !!! Μπράβο Μisirlouka μου !!!!
    Καλό Τριήμερο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, εξαιρετικό!!! Μου αρέσει που μπέρδεψες όλα αυτά τα υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλα πλακα με κανεις..........!!!!!!!!!!!!δεν υπαρχει τετοιο πραγμα στην αγορα οσο κ αν ψαξεις.........βεβαια δεν καταλαβα πως το εκανες αλλα αυτα ειναι για τις πολυ ειδικες σαν εσενα.....εγω απεχω μακραν...............μπραβο μπραβο μπραβοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπέβαλλα και αλλού τα θαυμαστικά μου χιχι! είσαι απίστευτη μπράβο!
    πραγματικά εκπληκτική δουλειά
    φιλιά και καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είσαι απίθανη!!!!!!!!!!!!!!! έχω κι εγώ ένα τραπέζι που έχει υποστεί φθορές και μου αρέσει που φαίνονται τα σκασίματα στο ξύλο είναι κρακελέ απο μόνο του χαχαααχα ,είναι μαύρο ξύλο..σκέφτομαι να το βάψω ένα παστελ χρώμα αλλά δεν είμαι ακόμη σίγουρη γιατί μου αρέσει πολύ κι έτσι όπως είναι..πολλά φιλιά χρυσοχέρα μας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ομορφο αποτέλεσμα,μπράβο σου!!!!
    Καλό τριήμερο,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Wow!!!!!!!!

    !!!!!!!!!

    Δεν έχω λόγια, Μισιρλού μου! Τι ομορφιά! Γεια στα χέρια σου, ειλικρινά, είναι πανέμορφο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!Εκανες εξαιρετική δουλειά!!!!!

    καλό τριήμερο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3:25 μ.μ.

    πανεμορφο;πως τα καταφερες;βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ πετυχημένη η μεταμόρφωση του τραπεζιού. Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πραγματικά τεράστια αλλαγή , πολύ ιδιαίτερο και όμορφο. Και τα διαφορετικά υλικά δένουν τόσο αρμονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΑΦΟΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΝΟΙΚΤΟ!!!!!!
    ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ!!
    ΕΓΙΝΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υποκλίνομαι μπροστά στο ταλέντο αλλά και την φαντασία σου...!!!!Καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι πρόκειται για το ίδιο
    τραπέζι, μπράβο, εξαιρετικό το αποτέλεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι αριστούργημα είναι πάλι τούτο 'δω!!!!!! Απίστευτο "πριν και μετά"!!!!! Η φαντασία σου δεν έχει όριο..... τι άλλο να πω κι' εγώ παρά ότι ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!!!!
    Να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο
    Σε φιλώ
    ΥΓ. Ακόμα να κλείσω το στόμα μου..... ευτυχώς που τον χειμώνα δεν έχει μύγες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι Θεϊκό!!!! Τρελή έμπνευση κυριολεκτικά, για το ταλέντο δεν το συζητάω και το αποτέλεσμα άψογο!!!! Είσαι απίθανη!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό πρέπει να το πας σε μια έκθεση από τις μεγαααάλες που γίνονται στη Ευρώπη!!!
    Είναι αριστούργημα!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δε πολυκαταλαβα τι εκανες (ειδα κι επαθα να εννοησω οτι για πρακτικους λογους ειχες τοποθετησει το προς ανακαινιση τραπεζι πανω σε ενα αλλο!!)αλλα το αποτελεσμα εξαιρετικο και μοναδικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το "υπέροχο" είναι λίγο!!! Η δουλειά σου εξαιρετική και η ανακαίνιση του τραπεζιού μοναδική!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφο, φανταστικό σαν ιδέα και σε χρώματα .Διδυμάκι γλυκιά μου..σαν κι εμένα;..καλλιτεχνικές φύσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Wow!!!You did a gorgeous transformation.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μην μου πείς οτι το πρασινι τραπεζι έγινε αυτό που βλέπουμε μετα τετραγωνα σχέδια.. γιατί θα πεσω κατω..... μήπως Μισιρλουμισιρλού μου να αλάξεις επάγγελμα;;;;χι.χιχ. εκανε την τέλεια μεταμόρφωση... μπράβο σου... κούκλα μου.....ναι.. ξερω τι λέω..χιχ.ιχ. φιλακια πολλα και να περάσεις ενα ομορφο διήμερο τωρα πια... που ειναι κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι βλέπουν τα ματάκια μου, βραδιάτικα??!!! Ποίημα το'κανες το τραπεζάκι! Το άγγιξες με τα μαγικά σου χεράκια και το'κανες θαύμα!! Να'σαι καλά, κορίτσι μου και να περάσεις ακόμη καλύτερα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχο !!!!! Μόνο καλλιτεχνήματα περιμένω από σένα Μισσιρλού μου!
    Μου αρέσει πάρα πολύ!!!!
    Φιλιά και Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφη δουλειά, τρελαίνομαι για μεταμορφώσεις επίπλων!Κρίμα που δεν είδαμε τα βήματα...αλλά σε καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πωπω! Φανταστική δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημερα !!!!

    Το αποτελεσμα υπεροχο!!!! Νομιζω οτι πιο ομορφο εχω δει !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό παιδάκι μου, δεν είναι τραπέζι....Κέντημα είναι. Πρωτότυπο και πανέμορφο. Μπράβο Μισιρλούκα μου και γεια στα χέρια σου όπως πάντα. Σε φιλώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. TEΛΕΙΟ ΕΓΙΝΕ ΦΟΒΕΡΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΑΝ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Tέλειο!!!
    Απλά αγνώριστο...φοβερή δουλειά πολλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κουράστηκες σίγουρα,αλλά τι αποτέλεσμα!
    Πώς να το περιγράψω,που έμεινα άφωνη:εξαιρετικό,πρωτότυπο!Μπράβο,Μισιρλού!
    Καλό τριήμερο-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Aααααα αυτό θα πει μεταμόρφωση!!! Υπέροχο, και όσο κι αν το κάνεις να φαίνεται απλό εγώ ξέρω τι τραβάς γιατί σε βλέπω πολλές φορές επί τω έργω!!! Μισιρλουλού μου έκανες πάλι ένα θαύμα, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευτυχώς που υπάρχει και η ΑΦΡΑ και "διευκρινίζει" κάποια πράγματα ,π.χ. το τραπεζοκαβαλήκεμα... Για το αποτέλεσμα η γνώμη μου περιττεύει τόσες είπαν κι έγραψαν τόσα,εγω γιατί να διαφέρω; Συγχαίρω την Αφρα την ανοιχτομάτα,κλείνω το στόμα της Φιλίας και παίρνω των ομματιών πεπεισμένη οτι είσαι άφθαστη!
    Νάσαι καλά και να... βαριέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλό τριήμερο... το τραπέζι.. αγνώριστο!! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και πριν ήταν πολύ ωραίο... Αλλά τώρα είναι απλά... ουάου!
    Καλό υπόλοιπο τριημέρου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι ιδιαίτερα θαυμαστό τραπέζι και συμφωνώ απόλυτα με την Εlen Art δεν το αναπαλαίωσες το
    κέντησες!!!Εχεις ενα σπάνιο κομμάτι που το δημιούργησες εσύ η ίδια και μας άφησες έκθαμβες!!!Είσαι
    απίθανη !!!και η δουλειά σου περισσότερο και από επαγγελματική!!!!Φιλάκια πολλά και για αυριο χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καταληκτικο!!!εγινε υπεροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Stworzylaś piekna rzecz, ten stół jest nie do poznania:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρυσομέλισσες6:35 μ.μ.

    Μας έκανες και πάλι ν΄αναρωτιόμαστε "Μα είναι δυνατόν;" ;;;; Γνωρίζουμε βέβαια το τεράστιο ταλέντο σου, τη γόνιμη φαντασία και την απέραντη αγάπη σου στις μεταμορφώσεις επίπλων, τη σκληρή δουλειά που απαιτείται ομως......απο τα χέρια σου μοναδική Μισιρλού προκύπτουν μοναδικά πράγματα. είσαι χαρισματική τι να πούμε άλλο;;;; Βρήκαμε δύο ξύλινα κομοδίνα με συρτάρια και τα κοιτάζουμε εδώ και 6 εβδομάδες, προσπαθώντας να ξεκινήσουμε να κάνουμε κάτι.......ένα τρίψιμο ένα βάψιμο ίσως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχο!!!Πραγματικά!!!!
    Βρήκε κι εμένα η μαμά μου (η πραγματική)ένα φοβερό καθρέφτη στην άκρη του δρόμου (=πεταμένο) και τον χάρισε στον αδερφό μου για το καινούριο του σπίτι.
    Κι εγώ με τη σειρά είχα μια έμπνευση να τον πειράξω!!Όχι σαν τα δικά σου φυσικά, τα άλλα τα απλά τα καθημερινά!!!Μόλις μου τον βγάλει μια καλή φωτό θα σας τον δείξω!!Μπορεί να σε κάνω και λίγο περήφανη....Φιλιά πολλά!!!
    (η εξαφανισμένη κόρη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Είναι καταπληκτικό και απολύτως του γούστου μου! Εκανες θαυματα παλι Μισιρλου μου. Συντομα θα σας δείξω κάτι σπιτάκια που έφτιαξα με εμπνευση τα δικα σου. Ελπίζω να χαρείς όπως ειπε και η Miss poppy παραπάνω.
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μισιρλού!!!Τι ταλεντάρα είσαι !!!!Είπαμε,πως τα λόγια δεν είναι αρκετά.Εχω πάθει πλάκα με τη μεταμόρφωση ειλικρινά!!!!Και έγινε τόσο αριστοκρατικό!!!1.000.000.000 ΜΠΡΆΒΟ!!!
    Πολλά φιλιά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπράβο σου.. είναι τόσο όμορφο!!! :)

    Πολλά φιλιά
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οτι και να γραψω οτι και να σχολιασω ειναι λιγο...μια υπεροχη δουλεια απο εναν ανθρωπο με ταλεντο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μισιρλού. Άκουγα πολύ συχνά το όνομά σου από την Ρένα αλλά δεν ξέρω γιατί δεν είχα επισκεφθεί το μπλογκ σου. Η αλήθεια είναι ότι αφ' ενός είμαι καινούρια στο σπορ αφ' ετέρου δεν έχω το χρόνο να είμαι για πολύ ώρα στον υπολογιστη. Γι αυτό ζητώ μια μεγάλη συγγνώμη και θα προσπαθήσω να επανορθώσω. Σήμερα έκανα μια μεγάλη βόλτα σε σένα και σε γνώρισα από κοντά. Πραγματικά είσαι μεγάλο ταλέντο και πάντα με την καλή έννοια ζηλεύω τέτοιους ανθρώπους. Θα ήθελα πολύ να τους μοιάσω αν και νομίζω ότι είναι κάπως αργά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εξαιρετική δουλειά!Μπράβο.Κάθε σου δημιούργημα και ένα μικρό (?) θαύμα.Να είσαι πάντα καλά και να ομορφαίνεις αντικείμενα και ζωές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Συγχαρητήρια! Καταπληκτική η μεταμόρφωση του τραπεζιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο ΜΑΓΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ!!!!!!!!!!!!!COPPERFIELD TΩΝ GRAFTS!!!!!!!!!!!!!!!!XAXAXA!
    ΜΟΝΑΔΙΚΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΩ Η ΑΤΙΜΗ...ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ!!!!!!!!!!!![Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ]
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φανταστικό έγινε ότι και να πω θα είναι λίγο μπράβο.....μπράβο!!!!!!!!!
    Το τραπέζι τής κουζίνας μου μάλλον χρειάζεται της ιδέες σου !!!!!!!! φιλάκια..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. καλησπερα...απιστεθτη μεταμορφωση.η απορια μου ειναι τι ειδους κολλα εβαλες για να κολλησεις τη δαντελα πανω στο ξυλο...8α με βοηθουσε πολυ η απαντηση σου...κ παλι συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κωστα!χρησιμοποιησα ατλακολ κρισταλιζε!...την αραιωνω με νερο φυσικα για να απλωνεται πιο ευκολα.Επειδη ειναι υδατοδιαλυτη ομως...αφου στεγνωσε περασα απο πανω με βερνικι.....

      Διαγραφή
  61. μηπως θα μπορουσες να μου προτεινεις κ καποια παστα διαμορφωσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω χρησιμοποιω στοκο ακρυλικο.
      για μενα η καλυτερη μαρκα για ατλακολ και στοκο ειναι της mercola.
      Μπορεις να παρεις και αλλες μαρκες ...θα κανεις τη δουλεια σου μια χαρα.

      Διαγραφή
  62. μηπως θα μπορουσες να μου προτεινεις κ καποια παστα διαμορφωσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. μηπως θα μπορουσες να μου προτεινεις κ καποια παστα διαμορφωσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. μηπως θα μπορουσες να μου προτεινεις κ καποια παστα διαμορφωσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. μηπως θα μπορουσες να μου προτεινεις κ καποια παστα διαμορφωσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. μηπως θα μπορουσες να μου προτεινεις κ καποια παστα διαμορφωσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή