5/4/13

PEARHOUSE from CLAY




Ξερωωωω...υποσχεθηκα tutorial αλλα το αφηνω για την επομενη φορα.
Εχω φερει τα πανω κατω στο εργαστηρι μου και παλευω να το συμμαζεψω.
Οποτε βολευτειτε με μια μικρη αναρτησουλα...
χιχιιιχιχιιιιι



Εχω μανια με τα αχλαδια...το ομολογω...αλλα ειμαι σε απεξαρτηση τωρα :)))))
Τα ζωγραφισα πριν καιρο με ακρυλικα, επειτα τα εκανα με ακουαρελα
και τωωωωρα και σε πηλο!!!!!χαχαχαα...μμμ εχω σκεφτει και με αλλα υλικα,
αλλα λεω να μην σας κουρασω....


Aυτα που βλεπετε σημερα, ειναι  αχλαδοσπιτα φτιαγμενα απο πηλο air dry,
πανω σε ξυλο με λινατσα.Επλασα τον πηλο και εδωσα το σχημα του φρουτου.
Επειτα σχηματισα τα παραθυρακια και την καμιναδα.


Εχω χρησιμοποιησει επισης παστα διαμορφωσης,κεραμιδακια για σκαλοπατια....
χρωματα ακρυλικα ( Acrylic Essentials ),gesso  και oil paint για πατινα.



Πριν κλεισω θελω να σας ευχαριστησω ολους για τα τοσο καλα σας λογια...
Λυπαμαι που δεν προλαβαινω να σας γραφω , ευχομαι συντομα να τα καταφερω!
Αααα να μην ξεχασω να σας πω....  δοκιμασα ενα πολυυυ καλο προιον
και σας το προτεινω ανεπιφυλακτα!!!
Ειναι ενα καθαριστικο,για τα πινελα που εχουν σκληρυνει απο τις μπογιες.
 και τα βερνικια.Επανεφερα ολα τα κατεστραμενα μου πινελα με αυτο.

Incredible Brush Cleaner

καντε κλικ πανω στο προιον και θα μαθετε περισσοτερα γι αυτο.

Αυτα τα ολιγα για τωρα....τα μαζευω και φευγωωωω!
Εχουμε και δουλειεεεεεεες!!!!!!
Σας φιλωωω και σας ευχομαι
ενα ομορφο και ξεκουυυυραστο Σκ.

54 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα!Υπέροχα τα αχλαδοσπιτάκια σου!!!!(όπως εξάλλου κάθε τι που έχεις αναρτήσει).Και έχουμε και λέμε : Ευχαριστώ που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου , συγχαρητήρια για τις εμπνεύσεις σου κι ,τέλος,ένα μεγάλο μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τις δημιουργίες σου.Να είσαι πάντα καλά!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρειάζεται να πω οτι λάτρεψα το αχλαδόσπιτο που βγάζει καρδούλες απο την καμινάδα του και το σύννεφο βρέχει καρδιές; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ! Και τα δύο είναι ΥΠΕΡΟΧΑ και το λέω με πολύ παθος.
    Καλή σου μέρα Μισιρλού ανακατώστρα!Οσο για το προιον θα το εγκαινιάσω (κρίμα που με βρήκε στην επιστροφή απο τον πολιτισμένο κόσμο η ανακάλυψη....ευτυχώς υπάρχουν τα ντελίβερι)Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω απορίες και μετά θα θαυμάσω... Το σύννεφο βρέχει καρδιές(που λέει η Χαρά παραπάνω)ή η καμινάδα βγάζει καπνό από καρδιές; Δεύτερη ερώτηση... το πράσινο αχλαδάκι γιατί παιδάκι μου το παραγκώνισες;Μόνο σε μια φωτό; Και τρίτον... που τη βρήκες τη βέσπα καλέ;χαχαχα...και τι χρώμα!!! Τώρα μπορώ να θαυμάσω και να πω πως είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!!!! Τα χεράκια σου τα μαγικά σε συνδυασμό με το μυαλουδάκι και τη φαντασία σου(που περισσεύει), φτιάχνουν αγγέλους κοριτσάκι μου!!! Τώρα Βέγγο μου παρ'τη βέσπα και τρέχα να προλάβεις τις δουλειές... έχουμε μάθημα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα και τα 2 πινακάκια.. ειδικά αυτό με τις καρδούλες είναι μια γλύκα.. Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχο, όπως πάντα!Σε περιμένουμε με το tutorial!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα, κουκλίστικα, καταπληκτικά. Η ιδέα με τη λινάτσα πάνω στο ξύλο εξαιρετική. Βρε τί κατεβάζει αυτή η κουρούπα σου. Μπράβο Μισιρλούκα μου, για άλλη μια φορά. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς για τι κουρούπα μιλάμε!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα και ιδιαίτερα τα αχλαδόσπιτα σου με λεπτομέρειες, τι όμορφα πράγματα κάνεις .
    Καλό Π/Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχλαδόσπιτα..έ;; ωραια ειναι τα φρουτένια σου σπιτακια Μισιρλουμισιρλού μου.. μαλιστα νομίζω οτι αυτό με τις καρδούλες μας χαμογελαει..χιχ.χι.. ενώ το άλλο το βλέπω γεματο απορεία για την μεταλαξη που έπαθε..χιχ.χι.. εισαι παιδί μου το κατι ΄'αλλο... λεμε... περιμενουμε...τι θα σκεφτεί πια το Μιρσιλομυαλουδακι σου...φιλούρες γιατι βιαζομαι και εγώ... καλοΣ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα τα σπιτάκια σου αγαπημένα,παραμυθένια-υπέροχο!!!
    Μου θυμίζουν μανιταροσπιτάκια,σοκολατοσπιτάκια των παραμυθιών μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα πιο νόστιμα αχλαδάκια που έχω δει!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα, πάντα το στυλ σου είναι μοναδικό.
    Υπέροχη δημιουργία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο αχλαδόσπιτο!!!Και χρώματα και καρδούλες υπέροχα!!!Η βέσπα το κάτι άλλο, την ζήλεψα!!!Χα χα χα!! Τρέχουμε όλοι δυστυχώς να τα προλάβουμε όλα!!! Καλή δύναμη!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εμείς οι μηχανόβιες Φανούλα!!! Ποιος να μας καταλάβει...

      Διαγραφή
  14. Φανταστικάααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΧΛΑΔΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς το Φωτολαμπιδάκι... μαζί περνάμε τα απογεύματα...το ξέρεις;

      Διαγραφή
  16. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!
    Η ΛΙΝΑΤΣΑ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΟ ΜΟΥ;
    ΑΧΛΑΔΟΣΠΙΤΑ, ΜΕΤΑ ΜΗΛΟΣΠΙΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ;;;
    ΕΧΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΛΙΝΑΤΣΑ ΔΕΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξει και καμιά σπανακό(σ)πιτα όμως βρε Ρένα μου... όλο καλλιτεχνίες...μες στη δίαιτα μας έχει!!

      Διαγραφή
  18. Πραγματικά υπέροχα! Μπράβο σου, κορίτσι! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα τα αχλαδόσπιτα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και στην ζωγραφική τα θαύμασα!!!αλλά με τον πηλό ενθουσιάστηκα και με το παραπάνω .Είσαι φοβερή και θαυμάζω κάθε σου δημιουργία!!!Καλό σου Σαβ/κο φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρυσομέλισσες9:23 π.μ.

    Το μελίσσι εκστασιάστηκε !!!!! Οι μοναδικές ιδέες σου και οι ευφάνταστες κατασκευές σου είναι ανεπανάληπτες !!! Ανυπομονούμε για το tutorial και για τις επόμενες δημιουργίες σου !!! Φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα Μισιρλού!!! Υπέροχα τα αχλαδόσπιτα!! Τι πρωτότυπη ιδέα!!!
    Είναι πανέμορφα!! Μπράβο σου!!
    Καλό σ/κ να έχεις!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Eίσαι απίστευτη....
    ΄Εχω μείνει άφωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. I love this, stunning artwork. Thank you for sharing. I love the idea of little fruit houses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είσαι ΜΙΑ ρε παιδάκι μου, Μισιρλούκα........ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!!!!!
    Τα αχλαδόσπιτα σου είναι φανταστικά, ΥΠΕΡΟΧΑ και με τόσο, μα τόσο ωραία χρώματα!!!!!!!
    Και τι καταπληκτική ιδέα.... Ξύλο, λινάτσα, πηλός!!!!!!!
    Γιατί εγώ να μην μπορώ;;;;; Γκρρρρρρρρρ......
    Καλό βράδυ και καλή Κυριακή
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι παραμυθένια! Είσαι αξεπέραστη και μοναδική! Ξέρεις τί μ' εξιτάρει με τα δικά σου τα έργα? Δεν είναι μόνο ωραία και καλοδουλεμένα είναι ότι τους δίνεις πνοή, είναι σαν έχουν συναισθήματα, είναι γεμάτα εκφραστικότητα!Χίλια μπράβο Μισιρλούκα! Φιλιάπολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα τα αχλαδοσπιτάκια σου!!! Για άλλη μια φορά, υπέροχες δημιουργίες!! Μπράβο!!!
    Φιλιά!!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα αχλαδόσπιτά του είναι τέλεια. Καλοδουλεμένα.Μπράβο Μισιρλού. Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κι εγώ τώρα, μεταξύ τυρού και αχλαδιού, θα σου πω πως είναι τέλειααααααα!!! Και βέβαια όπως κάθε τι που φτιάχνεις είναι ξεχωριστά. Στη βέσπα όμως γιατί τα φόρτωσες καλέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα λέμε πήρε βέσπα για να προλαβαίνει τις δουλειές...α Μπεττούλα, δεν με διαβάζεις, δεν με διαβάζεις...

      Διαγραφή
  30. βρε το όμορφο αχλάδι σε μορφή σπιτιού που βρέχεται από καρδούλες!!!!Μπράβο σου!!!
    Αλλά και το μηχανάκι...όλα τα λεφτά(τι μου θύμισες)!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και συγχαρητήρια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλέ, από την καμινάδα βγαίνουν οι καρδούλες, δεν το βλέπετε; Τι δηλαδη το σύννεφο θα έβρεχε και προς τα πάνω;
    Πολύ όμορφα τα αχλαδοσπιτάκια Μισιρλού μου, όσο για τις τεχνικές σου απλά τις θαυμαζω, δεν μπορώ να φανταστω το ενδεχόμενο να τις δοκιμάσω!
    Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Νίκη...ευχαριστώ κορίτσι μου γιατί ακόμα απαντήσεις δεν έχω πάρει, αν ξέρεις και τις υπόλοιπες, παρακαλώ να μου τις πεις!

      Διαγραφή
  32. Ότι βλέπει το μάτι σου και σκέφτεται το μυαλό σου το φτιάχνουν τα χέρια σου.
    Φρουτένια σπιτάκια!!!! Μμμμμ νόστιμα,ζουμερά,απλά υ π έ ρ ο χ α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μισιρλου μου τα αχλαδοσπιτακια σου ειναι πολυ ομορφα
    να εισαι καλα , γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μισιρλούκα πάω να κοιμηθώ κι ελπίζω στον ύπνο μου να δω αχλαδοσπιτάκια με καμινάδες που βγάζουν καρδούλες!!!!!!!! Καλό ξημέρωμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ευχαριστω πολυυυυ για τα καλα σας λογια και την επισκεψη σας στην αναρτηση μου!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εξαιρετικά! Μου αρέσει γενικώς ότι έχει να κάνει με σπιτάκια, αλλά δε φανταζόμουν ότι θα συναντούσα τόσο όμορφα αχλαδόσπιτα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΟΟΟΟΟΟ AAAAAA EEEEE Λίγα φωνήεντα θαυμασμού υπέροχααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μήπως ξέρεις από βέσπα...........
    Πολύ Πολύ γλυκούλια !!!!!!!!! φανταστικά και τα δύο Μισιρλού μου !!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα ! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. º° ❤♫°
    Olá, amiga! Passei para uma visitinha.

    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil.
    º° ♡ ❤♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπέραααα!!!!! ΑΑΑ!! τι ωραίο!!! μπράβο!! Καταπληκτικό!!
    Έλα να δεις και το δικό μου δωμάτιο, χαμός γίνεται, το μαζεύω κάνοντας ευχάριστα διαλείμματα!!!
    Πες μου και τι πηλό χρησιμοποίησες!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπέροχα αυτά που φτιάχνεις όπως πάντα!!!!!
    Κι εμένα μ αρέσουν τα αχλάδια!!Κυρίως να τα τρώω βέβαι, αλλά δεν βαριέσαι!!Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οι δημιουργίες σου Μισιρλου μου με μαγευανε πολυ καιρο..ολες..μα ολες...εκείνα τα μαγικά σπιτακια σου!!!τι να πω!!!τώρα που μπηκα στη μπλογκογειτονειά θα σε επισκέπτομαι live..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπέροχες δημιουργίες...!!!πολύ γλυκές..πραγματικά μπορείς να φτιάξεις πολύ ωραία πράγματα με τον πηλο!
    Ακολουθω το blog σου, αν θες κάνε μια επίσκεψη και στο δικό μου, thanx! www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή