13/5/13

TRANSFER IMAGE TECHNIQUES (tutorial)

 




Σημερα θα ασχοληθω με την μεταμορφωση παλι μιας συρταριερας για μολυβια,
συνδιαζοντας τη ομως,με ενα μικρο tutorial για την μεταφορα εικονας.
Μου το εχετε ζητησει αρκετες φορες σε μειλ,σχολια και ειχα υποσχεθει οτι θα το κανω.
Ειδικος δεν ειμαι απλα θα σας μεταφερω την εμπειρια μου .Δειτε πως εφτιαξα τη συρταριερα
και στο τελος θα σας πω αναλυτικοτερα για την μεταφορα εικονας.

TRANSFER IMAGE with IMPASTO GEL MEDIUM

Ξεκινησα λοιπον με την αβαφη ξυλινη συρταριερα (1) περνοντας την 
με ενα χερι κασια,απλα για να σκουρυνει το ξυλο.
Εκανα κατι δοκιμουλες αλλα δεεεν...και αποφασισα να κανω κατι αλλο.
Εβαψα με ασπρο ακρυλικο χρωμα,ολη την εξωτερικη μερια της συρταριερας.(2)
Οταν εβαλα το λευκο ακρυλικο,ενεργοποιησα την κασια.
Το αποτελεσμα ηταν ενα ομορφο εκρου χρωμα(3).Αφησα να στεγνωσει καλα...
Στη συνεχεια διαλεξα καποια μοτιβα που ειχα τυπωσει στον εκτυπωτη μου και επελεξα 
ενα καινουργιο προιον το impasto gel της atelier.

αποτυπωση εικονας σε ξυλο 
Εκοψα το σχεδιο που ηθελα και το περασα ενα χερι με το τζελ,πανω στο μοτιβο (5)
Επειτα εκανα το ιδιο και στην ξυλινη επιφανεια στο σημειο που θα το κολλουσα.
Οπως βλεπετε στην (6) φωτο τοποθετησα το χαρτι με το μοτιβο προς τα κατω.

Εδω θα πρεπει να προσεξετε να εφαρμοσει καλα.
Με ενα πανακι  πιεζετε και  απλωνετε 
με κινησεις απαλες απο το κεντρο προς τα εξω,
ωστε να σιγουρευτειτε οτι κολλησε σε ολα τα σημεια.
Αν δειτε οτι εχετε βαλει αρκετο τζελ,τοτε με μια τηλεφωνικη καρτα σαν σπατουλιτσα 
στρωνετε καλυτερα το χαρτι. Θα δειτε οτι θα βγαινει περισευουμενο υλικο απο το πλαι. 
Σκουπιστε το ...και αφηστε να στεγνωσει πολυ καλα.

Μετα απο καποιες ωρες, εβρεξα το χαρτι με το μοτιβο (7)
 και ξεκινησα με το χερι να τριβω την επιφανεια για να βγει το χαρτι.(8)
Συνεχιζετε σιγα σιγα βρεχοντας και τριβοντας μεχρι να εμφανιστει το σχεδιο σας στην επιφανεια.


WOODEN BOX FOR COLOURED PENCILS

Απο κει και περα οι επιλογες ειναι πολλες.Εγω επελεξα να διακοσμησω (9-10)
το μοτιβο με παστα διαμορφωσης που ειχα φτιαξει σε μαυρο και χρυσαφι ματ χρωμα.
Ετριψα με γυαλοχαρτο την ξυλινη βαμενη επιφανεια ωστε να δωσω την οψη που ηθελα.
Εντυσα τα συρταρια με οντουλε χαρτι αφου ομως τα ειχα περασει ενα χερι κασια.

Ξαφνικα βλεπω κατι λεκεδες στην πανω μερια της συρταριερας...τα νευρα μου (11) !!!!!
Ο αγαπημενος μου Νταρκο παρακολουθουσε αγανακτισμενος την ολη μου προσπαθεια.
Υπομονετικα περιμενε  να φαει ...αλλα απελπιστικε χαχαχα (12)



Και ενω ο Νταρκο κοκκαλα ονειρευεται...εγω αποφασιζω να σωσω 
την λεκιασμενη επιφανεια με...φυλλα ημιχρυσου (13)
Περασα πρωτα με κολλα μιξιον και αφησα να στεγνωσει.
Επειτα κολλησα τα φυλλα στην επιφανεια ...(14)
Για να μη ξεθωριασει το χρυσο θα πρεπει να το περασετε με βερνικι.(15)
Εγω εκανα κατι αλλες "μαγκιες" χαχαχα αλλα μη σας μπερδευω με αυτα...
Ο Νταρκο περιμενει ταξι να φυγει χαχαχα τα χει δει ολα χαχαχαα.(16)




Μεταφορα εικονας

Η τεχνικη αυτη εχει πολλα παρακλαδια
θα μεινω προς το παρον στα 2 πιο ευκολα .

1η) Υπαρχει η μεταφορα του μοτιβου,απο χαρτι τυπωμενο σε εκτυπωτη λέιζερ 
η απλο εκτυπωτη κατευθειαν πανω σε ξυλο η καμβα.
Προσοχη,αν ειναι τυπωμενο σε απλο εκτυπωτη μπορει να σας λερωθει το μοτιβο.
Αν ο εκτυπωτης σας ομως παιρνει μελανια pigment σαν τον δικο μου...τοτε ολα καλα.
Την διαδικασια την ειδατε παραπανω στην συρταριερα.
2η) Υπαρχει η μεταφορα μοτιβου σε μορφη φιλμ πανω σε επιφανειες.
Αυτο γινεται ως εξης:





1) Διαλεγετε το μοτιβο που εχετε τυπωσει ....αφηστε το πανω 
στην Α4 σελιδα σας χωρις να το κοψετε με ακριβεια.
Περνατε ενα χερι με τζελ το μοτιβο σας (να ξεπερασετε τα ορια του μοτιβου)
 και αφηνετε να στεγνωσει.
Επαναλαμβανεται το ιδιο αλλες 5 με 6 φορες.(εικ.1)
2) Γυριστε μπρουμυτα το χαρτι με το μοτιβο.Το βρεχετε με νερο 
και τριβετε με την γνωστη διαδικασια.Σιγα σιγα θα δειτε να εμφανιζεται το μοτιβο σας
Γυριζοντας το απο την καλη μερια θα δειτε οτι το σχεδιο εχει αποτυπωθει 
πανω σε μια επιφανεια που ειναι σαν διαφανο φιλμ.(εικ.2)
Το φιλμ αυτο δημιουργηθηκε απο τα 5-6 περασματα με τζελ που κανατε πριν.
Αυτο το φιλμ μπορειτε να το ενσωματωσετε στις χειροτεχνιες σας.(3)
Μπορειτε να φτιαξετε με τον τροπο αυτο διαφορα μοτιβα  και να τα αποθηκευσετε
για μελλοντικες σας εργασιες.Προσοχη ομως να τα τοποθετησετε ετσι 
ωστε να μην τσαλακωθουν .Δυστυχως δεν εχω καλυτερη φωτο να σας δειξω.



Υλικα για την μεταφορα εικονας :

Στο εμποριο υπαρχουν διαφορα υλικα για μεταφορα εικονας.
Εγω απο οσα δοκιμασα,μου αρεσε πολυ το impasto gel  της chroma,
γιατι στεγνωνει πολυ γρηγορα,γιατι κανει και για αλλες χρησεις και γιατι ειναι οικονομικο.
Ειναι ενα προιον  το οποιο κανει για ιμπαστο τεχνικες,
για κολλα ντεκουπαζ, χρησιμοποιειται σαν μεσο για μεταφορα εικονας, ενω
η προσμιξη του με ακρυλικα atelier τα κανει να δουλευονται σαν λαδια.(cool!!)

Γενικοτερα τωρα.... στην αγορα κυκλοφορουν διαφορα mediums...αν εχετε καποιο προιον 
πχ medium που ειναι και κολλα μαζι...δοκιμαστε να κανετε αποτυπωση..ειδικα με τον 1ο τροπο.
Πολλες φορες μας πουλανε υλικα που κανουν για μια τεχνικη 
...ενω θα μπορουσαν να πουν οτι κανει και για μια αλλη.

Αυτο που μ`αρεσει με την chroma ειναι..οτι τα mediums που πουλαει κανουν για 2-3 ισως 
και παραπανω τεχνικες ...και στο λενε... Ετσι δεν χρειαζεται να αγοραζω πολλα προιοντα.
Παλιοτερα (εδω ) ειχα κανει διαφορες δοκιμες με δικα μου μειγματα οπως ακρυλικη ρητινη
και κρισταλιζε ατλακολ και ειχε πετυχει η αποτυπωση.Αυτααα...



Καλα ντε...τελειωσαααα...χαχαχα
Θα σταματησω εδω για να μη σας κουρασω αλλο και...
 για να μη με φαει ο Νταρκο απο την πεινα
Αν χρειαστειτε καποια βοηθεια ευχαριστως να σας βοηθησω.
Τα υπολοιπα θα τα πουμε σε αλλη αναρτηση ....



Θελω να ευχαριστησω ξανα ολους εσας, για την υποστηριξη σας και τα θερμα σας μηνυματα!
Να σαστε καλα,να περνατε ομορφα και να μην ξεχνατε......



37 σχόλια:

  1. Τι όμορφο που είναι, τι όμορφο που είναι!!! Δεν θέλω να μάθω πως το έφτιαξες, να το πάρω θέλω!!!χαχαχα... Μου το τυλίγετε παρακαλώ... Είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπάω το κεφάλι μου ποιο έπιπλο του σπιτιού μάλλον θα χαλάσω για να του κολλήσω απάνω μοτίβα. Αλλά και τι μοτίβα; Ευκαιρία πάντως αυτές τις μέρες που λείπει η γυναίκα μου, να κάνω ελεύθερος πειράματα στο σαλόνι.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μισιρλούκι μου...ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ πάλι!!! Κυρία μου, σας βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι κιόλας! Η συρταριέρα σου έγινε τέλεια και ο Ντάρκο σου είναι αξιοθαύμαστος για την υπομονή του. Με τόση δουλειά που έκανες, δεν σου εγγυώμαι πως δεν θα σε είχα...δαγκώσει στη θέση του, αν με είχες αφήσει νηστική τόση ώρααααα!!!!! Χρόνια πολλά, με υγεία και όλα όσα επιθυμείς για ό,τι καλύτερο στην ζωή σου, φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μισιρλού μου έγινε φανταστικό. Οι οδηγίες σου είναι πολύ αναλυτικές τώρα τι θα κάνουμε εμείς, ποιος ξέρει! Αν είχαν φωνή τα έπιπλα θα μίλαγαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο είναι , μου αρέσει τρελά αλλά η άμοιρη θέλω να το μάθω κιόλας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. You did a wonderful job and tutorial!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για αλλη μια φορα σευχαριστουμε για τις γνωσεις που μας δινεις
    να εισαι καλα να δημιουργεις τοσο ομορφα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσομέλισσες4:11 μ.μ.

    Ευχαριστούμε για τις αναλυτικές οδηγίες, θα προσπαθήσουμε να τις εφαρμόσουμε στα δύο κομοδίνα/συρταριέρες που περιμένουνε υπομονετικα, σαν τον σκυλάκο σου, να αλλάξουνε όψη !!! Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν ήξερες με πόση αγωνία περιμένουμε αναρτήσεις σου,θαρρώ μόνο θα δημιουργούσες!!!Ούτε ύπνο,ούτε φαϊ ...τίποτα...!
    Να 'σαι καλά,κορίτσι μου!Χίλια μπράβο για όλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοίτα που δεν μπορώ να βρω λόγια να εκφραστώ! Το αποτέλεσμα μετράει!
    Οχι πως η αδαής κατάλαβα πολλά αλλά να σε συγχαρώ για το θαυμαστό αποτέλεσμα και τις λεπτομερείς εξηγήσεις για όσους γνωρίζουν!
    Μπράβο κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικά λεπτομερείς και αναλυτικές οι οδηγίες σου, Μισιρλούκα!!
    Να'σαι καλά, κορίτσι! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο το κουτί σου,και οι οδηγίες κατατοπιστικότατες.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μισιρλού,υπέροχο!!!

    Έχω δοκιμάσει κάποιο υλικό,ειδικό για μεταφορά εικόνας,αλλά όπως λες και το τζελ κάνει την ίδια δουλειά-δεν το έχω δοκιμάσει,έπεσα όμως τυχαία σ΄ένα βιντεάκι.
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικό, εξαιρετική δουλειά! Οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές,να'σαι καλά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ μαζι με το Νταρκο πειραζει να είμαι;;; χι.χιχ. Μισιρλάκιμισιρλακι μου....πειραζει που δεν καταλαβενω γρί που λενε απο αυτα που γραφεις;;;; πειραζε να τα θαυμαζω και να ζηλευω;;..χι.χιχ.. και ζηλευω γιατί είμαι άσχετη με ολα αυτά αν ειμασταν σχολειο σιγουρα θα εμενα στην ιδια ταξη..χι.χι παντως οτι πιανουν τα χερακια σου το κανουν ομορφο... και ας ζηλευουμε εμεις.. να μην σε νοιαζει..χι.χιχ.. φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αστεράτη είσαι Misirlouka μου και πώς να αντέξω να μην υποβάλλω τα σέβη μου!!!! Η ανάρτηση αρτιότατη και οι οδηγίες άψογες!!! Καλή συνέχεια σε όλα όσα κάνεις! Σε φιλωωωωωώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είσαι μοναδική ακόμα και στο τρόπο που τα διδάσκεις.Είσαι από τα άτομα στο μπλοκοχωριό που θα ήθελα να γνωρίσω, να ζωγραφίσω μαζί του, να ανταλλάξουμε ιδέες και τεχνικές γιατί κι εγώ είμαι από τους ανθρώπους που λέω οτι:όσο ζω μαθαίνω και τίποτα δεν έχει τελειωμό σε γνώση γιατί η πρακτική εξάσκηση είναι το μεγαλύτερο μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτική δουλειά! τόσο όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη Μισιρλού μου!
    Έκανες εξαιρετική δουλειά, σε συνδυασμό με ένα εξαιρετικό μάθημα σε μας. Ευχαριστούμε! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συμμαθητριούλα τέλειο και αυτή η συρταριέρα.... πως είπες θα φτιάξεις μία για την κάθε μιά μας???? Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Μισιρλούκα απίθανα δημιουργική και πολυτεχνίτισσα........
    Άλλη μια τέλεια συρταριέρα, άλλο ένα έργο τέχνης απ' τα χεράκια σου (και του μπαμπά φυσικά)!!!!
    Και άλλο ένα κατατοπιστικότατο tutorial!!!!! Ευχαριστούμε.....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα καλέ..... Έφαγε τέλος πάντων ο Ντάρκο;;;;;;

      Διαγραφή
  22. Πήρες φόρα βλέπω με τις συρταροθήκες,σούπερ!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά, Μισιρλούκα!!!! Χαθήκαμε !!!
    Τί υπέροχη και αυτή η τεχνική που μας δίδαξες!! Καταπληκτικό το αποτέλεσμα του transfer και το κουτί στο σύνολό του,βεβαίως βεβαίως!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πολύ όμορφο και αυτό! Οι οδηγίες σου χρήσιμες, θα τις χρειαστώ οταν θα καταπιαστω με αυτα...κάποια στιγμή...
    Να σαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος8:16 π.μ.

    Would make an excellent research being an alternative, may contemplate this
    for the yard...

    Here is my web-site - arrow sheds instruction manual

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καημένε μου Ντάρκο που έμπλεξες!Ακόμα και πεινασμένος είναι γλύκα και καρτερικός...
    Εγω ακόμα καρτερώ να μου γίνει η μεταφορά εικόνας δια οινοπνεύματος ή άλλων τεχνικών μέσων,καθότι αυτή την έχω εμπεδώσει...χαχαχα άριστη μαθήτρια!
    Φιλάκια πολλά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΜΟΥ,γιατί ακομα και μια απλή μεταφορά καταλήγει υπερπαραγωγή στα χέρια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εξαιρετικά χρήσιμες οι οδηγίες σου και υπέροχο το αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη δουλειά Μισιρλού!!! Τα χρωματιστά μολύβια σου δεν θα μπορούσαν να είχαν βρει πιο όμορφο σπιτάκι να μείνουν και να ξεκουράζονται!!! :)
    Σ' ευχαριστούμε για τις κατατοπιστικές οδηγίες!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος1:45 μ.μ.

    You've made some really good points there. I looked on the net to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

    Also visit my web-site ... hon office furniture

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ε ναι!!!Εγινε απίθανο!!!!Είσαι πραγματικά πολύ πολύ πολύ μεγάλο ταλέντο!!!
    Για δες εδώ που σας μαζεύω-)))
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/

    καλό μήνα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος4:26 π.μ.

    Properly I believe everybody already answered that clearly developing muscle mass very first
    is much more powerful (as it is the a single on the main philosophies of
    Stronglifts).

    Look at my site - Mike Chang monster mass review

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συγχαρητήρια για την υπέροχη μεταμόρφωση!Εχω απορίες όμως!!!σε αυτήν αλλά και σε άλλη σου ανάρτηση για μεταφορά εικόνας μιλάς για αυτοσχέδια υλικά που πάντα προτιμώ (έχουν την ικανοποίηση της δημιουργίας και της οικονομίας!!!)κόλλας με ακρυλικό διάφανο ή ακρυλικές ρητίνες.Ερώτηση ....τιεννοείς????.... μήπως διάφανο ακρυλικό υπόστρωμα ( δηλ αστάρι)ή εννοείς διάφανη βάση ακρυλικού ,που χρησιμοποιούν για να βγάλουν τελικές αποχρώσεις χρωματολογίου από τα μηχανήματα στα χρωματοπωλεία ή εννοεις κάτι άλλο?Ευχαριστώ πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αγαπητη Ξενια γεια!ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
    Η μεταφορα εικονας γινεται με πολλους τροπους.Καταλαβα οτι σου αρεσουν οι δοκιμες και οι πειραματισμοι.Συμφωνα με τις δικες μου δοκιμες το "μεσο" για την μεταφορα ειναι τα ακρυλικα υλικα.
    Υπαρχουν διαφορα στο εμποριο απο gels και χρωματα.... εως gesso....μπορεις να δοκιμασεις και να δεις.
    Δοκιμασε ατλακολ σκετη αλλα και ατλακολ μαζι με ακρυλικο διαφανο!(ενα τετοιο ειναι και το τζελ τεχνοτροπιας...ή η ακρυλικη ρητινη για να ανακατευεις τις σκονες αγιογραφιες...στα μπογιατζιδικα το βρηκα και ως vinavil....
    Δοκιμασε με ασταρι διαφανο αν θελεις αλλα να ειναι ακρυλικο...αυτο δε θυμαμαι αν το εχω δοκιμασει.Δυστυχως οσο περναει ο καιρος θυμαμαι μονο οσα εχω σημειωσει χαχαχαα ...γεραματα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεχασα ....ναι και αυτο το τελευταιο που ειπες ειναι!
      βεβαια πρεπει να δοκιμασεις γιατι πολλες φορες μου εχει τυχει το ιδιο προιον αλλα απο αλλη εταιρεια να μην εχει τα ιδια αποτελεσματα!~
      Αν χρειαστεις κατι αλλο ......τα ξαναλεμε

      Διαγραφή
    2. Aξια ,πολυτάλαντη και πρόθυμη Μισιρλού,ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες και τόσο άμμεσα!τώρα ξέρεις τι θα γίνει!θα τρελάνω στις ερωτήσεις τους χρωματοπώλες....έχετε αυτό ..εκείνο.... τι κάνει τούτο κλπ! και μετά δοκιμές επί δοκιμων!χα-χα!

      Διαγραφή